Adres: | Üniversiteler, 1604. Cd. No:9, 06800 Çankaya/Ankara |
---|---|
Telefon numarası: | +3125526000 |
Kategoriler: | Tam teşekküllü hastane Acil bakım |
Çalışma saatleri: | Pazartesi 24 saat açık, Salı 24 saat açık, Çarşamba 24 saat açık, Perşembe 24 saat açık, Cuma 24 saat açık, Cumartesi 24 saat açık, Pazar 24 saat açık |
Web sitesi: | https://ankarasehir.saglik.gov.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
Tam bir vasat... Randevu alırken eğitim araştırma hastanesi olduğunu ve uzman doktor eşliğinde asistanların olacağı söyleniyor tamam bunu bilerek gidiyoruz ancak muayene odalarında uzman doktorun u'sunu göremezsiniz full stajyer intern dolu çoluk çocuğu tek başlarına koymuşlar bilgisayar başına hiçbir şey bilmiyorlar. Hepsinde bir hava burunları on metre havada. Muayene süresi 10_15 dk fakat çirkef sesi çıkan bir hastaysaniz 40_50 dk bil e icerde durun kimse sizi çıkaramiyor fakat sessiz olduğunuz zaman odaya girmenizle çıkmanız bir oluyo derdinizi anlatmadan lafı ağzınıza tıkıyorlar. Her yer labirent gibi olduğu için danışma koymuşlar ve bir yer sorduğunuzda göz deviriyo sizi azarlıyor tam bir komedi. Son olarak da ulaşım konusunda sanki kurbanlık mal taşınıyor metro ringi belediyenin değil özel ve bu da onlara ben zaten paramı kazanıyorum ister üst üste bin istersen kalabalıktan dolayı bineme hiç umurumda değil havası veriyo şoförlere. Her yönüyle berbat. Birde sıra veren sekreterlerin azıcık havasını indirin...
Şikâyet Edilen: DR. HESNA BEKTAŞ Konu: Dr Hesna Bektaş Mesai saatinde görev başında değildi. Açıklamalar: 19.08.2024 tarihinde Bilkent Şehir hastanesi Nöroloji Polikliniğinde saat 16:00’da randevum vardı. Randevuma yarım saat öncesinden geldim. Randevu saatim gelmesine rağmen DR. HESNA BEKTAŞ görevinin başında değildi. Benden önce iki hasta daha vardı. Onlar da ara ara girip doktorun gelip gelmediğini Dr Hesna Bektaş’ın asistanına soruyorlardı. Randevu saatim oldukça geçtiği için içeri girip asistanına Dr Hesna Bektaş’ın ne zaman geleceğini sordum asistan arıyorum diyerek geçiştirdi. (Ayrıca sarışın asistanın üslubu çok kötüydü. Dr Hesna Bektaş için; tuvaleti gelmiş olabilir, açıkmış olabilir dedi ? 50 dakika boyunca sürmez bu ihtiyaçlar özellikle de mesai saati içinde ve hastalar kapıda dakikalarca beklerken!) Hastanelerden randevu almak oldukça zor. Aldığımız randevuda da Dr Hesna Bektaş görevinin başında değildi. Dr Hesna Bektaş’tan sonra radyoloji bölümüne gitmem gerekiyordu. Dr Hesna Bektaş randevu saatimde beni almadığı için radyoloji bölümüne de geç kalmış bulundum ve sağlık hizmetimi karşılayamadım. -Evim hastaneye oldukça uzak -Özel sektörde çalışıyorum sürekli hastane için izin alacak durumum olmuyor -Her şeyden önemlisi annem MS hastası ve ilaçlarının, muayenelerinin aksamaması gerekiyor. -DR. HESNA BEKTAŞ görevinin başında olmadığı için bizi oldukça zor bir duruma soktu. Annem zaten MS hastası tek başına hastaneye gelemiyor. Bende özel sektörde çalıştığım için sürekli izin alamıyorum. Bizi ve bizden önce gelen hastaları mağdur etti. Bu mağduriyetin başka hastalarında başına gelmemesi için en kısa sürede yoluna sokulmasını rica ediyorum.
Tam bir rezalet! 22.07.2024 ye taburcu olan babaannem Şemsi görgülü için evde sağlığı aradık pasuman yaptıralım diye. Aramasak öğrenemicektik haberimiz olmayacaktı bu arada. Babaaannem çıkalı 1 hafta olmuşken hala hastanede yattığı gösteriliyor taburcu edilmemiş olarak gösteriliyor 1 haftadır. Ben Ayvalık’ta yaşıyorum ve buradaki evdeki sağlık bu yüzden gelemiyor orda yatıyor görünen bi hastayı görmeye gelemeyiz diyor haklı. Neyse arıyorum babaannemi taburcu etmemişsiniz diye o ona aktarıyor öbürü ona sonra tel kapanıyor. Nasıl bi iştir bu taburcu ettiğiniz kişiyi orda yatıyor nası gösteriyorsunuz ve size ulaşamamak baydı. Kadın Ayvalık’ta 1 haftadır ama kayıtlara göre Bilkent’te yatıyor şaka mısınız ? Doktorları ile muhattap olamıyoruz bilgi bile alamıyoruz cimere hastane doktorlar hepsini şikayet edeceğizf .
Annem Onkoloji Hastanesi Nefroloji Bölümünde tam bir ay yattı. Tek kelime ile mükemmeldiler. Gerek çalışanları gerekse teknik imkanlar özel hastanelerin bile çok çok üstünde. Başhekimimize şükranlarımı sunarım. İki dileğim var yalnız. Birincisi otoparkta araçtan inince yaya giriş kapısının nerede olduğunu bulmak çok zor. Yön gösteren tabelelara ihtiyaç var. Diğeri de ziyretçi giriş kapısından yukarı katlara sadece asansör ile çıkılabilir olması. Ben 4 katı koşarak bile çıkabilecekken defalarca kez insan istifi şeklinde dolu olan ve hijyeni hiç olmayan asansörlere binmek zorunda kaldım. Hem devlete de külfet olmasın yazık yetimlerin hakkına....🙏🙏🙏
Annem troid ameliyatı oldu ve 2 gün kaldım ameliyat sıkıntısız geçti fakat bazı çalışanlar çok iyi iken bazıları çok umursamazdı pek fazla açıklama yapılmıyor ameliyatın nasıl geçtiğini bile sormadan söylemiyorlar kısacası sormadan hiçbirşey söylemiyorlar
Dışı cila içi boş.. gereksiz güvenlikler leş kokan bakımsız tuvaletler.. ameliyata alınan annemle ilgili bilgi bile verme gereği duymayan hastane. Otopark desen evlere şenlik. Yine de ne diyelim hamdolsun eskiden hastane mi vardı demi....
Büyük büyük binalar çok güzel evet ama bu büyük binalarin bir hastanenin olması gereken hijyen seviyesinde olmaması kötü. Evet bizde kötü kullaniyoruz doğru ama küçük küçük pek çok yere tuvalet yapıp temizliğini geciktirmektense belli noktalarda geniş tuvaletler yapıp hijyenini daha iyi sağlamak mümkün olamaz mıydı? Mescidi yerin dibine gömmüşsunuz teşekkürler. Labirent oyunu içinde gibisiniz.. Tüm bunları geçtim Ameliyat olan hastayı bekleme odasında bekliyorsunuz, ekranda isimler var fakat ekran hatalı olabilir deniliyor. Öyle böyle takip ediyosunuz hastanizi ameliyat bitiyo cikiyo e bilgi ? Bilgi alacak biri yok. Doktora denk gelmeniz lazım. O da zor. Bir sonraki günün visitini beklemeniz lazım. O kadar numara aliniyo o kadar sms sistemi kullaniliyo. Basit bir numara tanımlama ile hastaniz şuan ameliyata girdi şuan bekleme odasında vs gibi 1 kişiye mesaj gönderilemez mi? Ameliyat bitti çıktı odasına gitti 1-2 saat sonra kısa bı bilgilendirme yapılamaz mı? Çok şey olmasa gerek çünkü insanlar acı çekiyo merak ediyo... Velhasıl binalar güzel ama sistem sıkıntı.
Bir hastanenin büyük olması kaliteli hizmet verdiği anlamına gelmez. Hastanın durumu hakkında doğru düzgün bilgi alamıyoruz özellikle başka birime kons istendiyse.Muhattap olacak doktor yok ortada, neden çünkü hastane çok büyük binalar farklı. Gece ölçülüp yüksek çıkan ateş gündüz hiç ölçülmüyor nedense.Yatan hasta görüntüleme için alınıp götürülürken ya birdenbire apar topar geliyorlar şu var diye gidiyorsun aldıkları randevu yanlış çıkıyor. Hastanede bir klinikten başka kliniğe gitmek işkence, nasıl kons yapsın bu doktorlar, yaptıkları da hastayı görmeden ne kadar sağlıklı olur?!
08.08.2024 11.50 plastik cerrahi Hasan Ergani hocaya randevum vardı randevu saatimden önce içeri çağrıldım araştırma hastanesi olduğunu bilerek gidiyoruz fakat doktorla görüşemiyoruz tamam ama arkadaş hiç bilgisiz anlamayan biride konulur mu bunu anlamiş değilim. Asistan bayan güzel karşıladı buraya kadar sıkıntı yok konu hakkında biraz araştırıp gittiğimi bilgilendirmek istediğimi söyledim doktor beyin amaliyatı olduğunu görüşmeyeceğimi söyledi utanarak fotoğraf çektirdim doktor beye ilettiğini tarafıma dönüş yapılacağı söylendi ( gögüs küçülme)için gitmiştim bu arada o yüzden son derece tedirgin ve utanarak gittim. Saat iki buçuk üç gibi dönüş yaptı asistan doktor beyin iki yıl dolu olduğunu amaliyat yapamayacağını söyledi şaşırdım madem dolu anlamadığım gittiğimde bunu asistanı olarak belirte bilirdi bende ozamn kendimi teşir etmezdim kendimi çok kötü hissettim bu şekilde saçma sapan bir hal aldı durum hasta mahremiyeti nasıl korunuyor bu şekilde anlamiş değilim insanlar uzak yollardan işini gücünü bırakıp gidiyor karşılığında dogru düzgün hizmet yok hasta tepki gösterdiği zamanda hasta suçlu oluyor nasıl bir durumla karşı karşı kalıp tepki alıyorsunuz onu Bi düşünün bakalım. Aynı numaradan geri dönüş yaptım şikayetimi bildirdim fakat kendilerince savunmaya girdiler 184 aradım daha sonra magdur edildiğimi anlattım kayıt oluşturuldu ama bir sonuç alacağımı zannetmiyorum rezil olduğumla kaldım gerçek ten çok yazık doktora güvenemiycekse kime güvenecek bu insanlar.
Gece sağ göğüs ağrımla Abdurrahman yurt arslan onkoloji hastanesine gittim bir doktor parol yazıp evime gönderdi sabaha kadar kıvrandım sabah Bilkent şehir hastanesine geldim 3 numaralı acil doktoru Ayşenur hocam serum ağrı kesici tüm tetkiklerimi yapıp enfeksiyonum olduğunu sonrasında tomografi sonuçlarıyla zatüre olduğumu teşhis etti ALLAHA şükür şuan biraz daha iyim güler yüzü ilgi alakası yanındaki beyle beraber güzel bir ekip oluşları taktire şayen aynı şekilde bakanlığa yazabildiğim tüm yerlere yazacağım Rabbim böyle güzel bilinçli insanların sayılarını artırsın Hatane yönetiminin bilgisine açıldı açılalı gelip gitmekteyim hastanenize hep memnundum ama bu sefer ödüllendirilmesi gereken bir memnuniyet yaşadım bilgilerinize teşekkürler 🙏
12.08.2024 tarihinde Cildiye polikliniğinden Emine Tamer hocadan randevum vardı. Fakat kendisi yoktu yerine sarışın genç bir asistan muayene etti. Göz altımdaki beyaz lekelere bakıp yanındaki birine daha gösterip milla değil bunlar dedi. Ve siğil (!) bu diyerek hiçbir öneri ve ilaç ya da teknik sunmadan müdahale edemeyiz diyerek gönderdi. Ordan çıktıktan sonra özelde 2 doktorla görüştüm doçent ve uzman cildiyeciler.. bunların syringoma oldugu..Eğer bu syringomalara siğil diyorsa mesleği bıraksın. Araştırma hastanesi diye gidiyoruz hem yanlış teşhis koyuyorsunuz hem de insanları yanlış bilgilendirip elimizi kolumuzu sallayarak çıkıyoruz. Bu nasıl bir sağlık sistemi..
Gayet dürüst bir şekilde değerlendirme yapacağım. 1 temmuz pazartesi günü çocuk kardiyolojide anjumu oldum kasıktan girdiler bir yerden girmeleri gerekirken iki yerden girdiler. Bir yeri denemişler tel girmemiş. Ameliyattan sonra kendimi iyi hissedemiyorum oldugum gün çok iyi ilgilendiler ama sadece doktorlar hemşireler egolu ama bazı hemşireler iyi zaten oraya giderseniz Allah kimseyi düşürmesin ama oraya giderseniz kimin egolu oldugunu anlarsınız doktorlara lafım yok özellikle hazım alper gürsu hocama teşekkür ediyorum kontoller yapıldı ve bana yarın yani 2 temmuz salı günü taburcu olacağımı söylediler tabi annemle şoka girdik ağrılarım vardı yürüyemiyordum ve çok hasta vardı yatış yapılmak isteyen anlıyorum ki bizi resmen kovdular. Babam eşyaları indiriyor hemşire ne zaman gideceksiniz die bizi darladı resmen kovulduk ben taburcu olmak istemiyorumdum ağrılarım var uzun yola çıkıcam bizi adanadan ankaraya sevk ettiler uzun yola çıkacağımı söyledim ara vermemi söylediler ve yüremeyediğim için engelli sandalyesiyle arabanın oraya gittim yazık hemde çok yazık
Bugün hem nörolojiye hem de kardiyoloji polk muayene oldum.Nöroloji doktoum Özlem Ergin Beton kibar hastaya yaklaşımı çok güzel.Butun ayrıntılarına kadar anlattı.Odasindan kafamda soru işareti kalmadan ayrıldım.Hiç bir sorunla karşilaşmadim.Zaten bütün nöroloji doktorlar bu şekilde Allah hepsinden razı olsun yolları baharı açık olsun.Kardiyoloji Dr.Nedret Ülvandan da çok memnun kaldım.O da çok güzel anlattı hiç bir sorunla karşılaşmadım ona da teşekkür ederim.İyi ki varlar
Kan bağışı yapmak istiyorsunuz ama kendine göre bir öğle arası saati var hastası olana bağış yapmak isteyenin Allah yardımcısı olsun
Berbat. İğrenç bir hastane. Ameliyat olduğum doktor için özel olarak gelmemiş olsam kapısından girdiğim ana lanet ederdim. Çalışanlar, hemşireler ve asistan doktorlar hiçbir şeyi umursamıyorlar. Sadece doktora (birim başkanı olan) şikayet ederim deyince iş yapıyolar. Serum bozukken hemşire normalde böyle yavaş akması lazım deyip sorun çözmek yerine 3.5 saat kazık gibi serumun bitişini bekletiyor. Gece tamponum boğazıma kaçmış, kalkınca asistan nöbetçi doktoru çağırıyoruz, beyefendi 5 dakika asansörle gelmek için 3 saat o halde bekletiyor. Kusmamak için ipi dilimle tuttum 3 saat. Geldiğinde bunu çözüyor ama bu tamponu niye böyle yaptınız, böyle burnun düşer diyor ki böyle yapmamızı isteyen bizzat hemşire. Çünkü 1 kere bile bu işlem için gelmedi, anneme dışarıda göstermişler, nasıl yapıldığını. Örnek uygulamaya bile gelmiyor.kimin ne yaptığı belli değil. Dışarıdan şekil duran koca bir hastane yapılınca her şey 10 numara mı olmuş oluyor? Verimlilik, işlev 0. Doktorumdan çok memnunum ama hastane, personel ve yemekler berbatlar.
E nabizda yazan doktor adıyla muhatap olduğum doktorun alakası yok, çünkü uzman olan doktorları göremiyoruz. Kan tahlilimin sonuçlarının ne anlama geldiği Googledan bakılıyor ya da doktor aranıyor. Hocam bu böyle gelmiş şu şöyle çıkmış ne yapıyım diyorlar tabi ulaşır da o telefon açılırsa çünkü açılmadığına da şahit oldum ve ne yapacaklarını şaşırdılar. Enjeksiyon için gittiğim yerden 4 saat ACİL gözlem ve 2 serumla ayrıldım çünkü enjeksiyonu hızlı ve aniden verdiği için ölüme yakın bir tecrübe yaşattı. Söylesen işimi öğretme diye azarlar böyleleri.
Hastanenin sistemi ve umursamaz çalışanlar yüzünden çileye dönen yer. Yatar hastaları birimlere taşıyan çalışanlar apar topar hastayı alıp bir anda götürüyorlar. Haberiniz bile olmuyor. Hızlı hızlı hastayı sarsarak taşıyorlar. Koşarak yetişiyorsunuz. Yeri geliyor aynı hastanede röntgen çekimi için 20 dk yol yürüyorsunuz. Hemşirelerin büyük bölümü umursamaz, hakaret dolu tavra sahip. Hastayı takip denen bir şey yok ve siz refakatçi olarak takip etmezseniz her an her şey olabilir. Süresi biten arkasını dönüp gidiyor mesai dolduruyor gibi herkes. Damar yolu açmada vasat hemşireler dolu gerçekten. Allah'tan bir iki hemşire işini iyi yapıyor. Yemekler idare eder vaziyette. Sanırım hasta takibine göre işini en iyi yapan kısım yemekhane. Nihayetinde hastane yemeği. Genel tuvaletler girilecek gibi değil maalesef. Otopark sorunu hat safada, mesai saatleri içinde kapalı ve açık otoparkta yer bulmak imkansız. Akşamdan gelip sabahlamanız gerekebilir. Resmen çileye dönüyor ve insanlar geriliyor. Özetle fikirde iyi uygulamada kötü bir sistemi var. Allah hasta yakınlarına ve işini iyi yapan doktora, hemşire ve çalışanlara sabır versin ne deyim. İki gün sonra sinir hastası olabilirsiniz. Allah düşürmesin.
Bugün çocuğumuzu götürdük randevu alırken profesörler ekipleri ile muayene edebilir diyor ama iki profa gittik ikisinde de hep asistanlar muayene etti aldıkları parayı hak ettiklerini düşünmüyorum profesörlerin .
Güvenlikleriniz hayatımda gördüğüm en egolu insanlar. Sanırsam kendileri hastane yöneticileri. Hastamız 2 gün önce anjiyo oldu, hiçbir şekilde doğru düzgün bilgi verilmedi. Hastamızı zaten vaktinde görüyoruz, şimdi görmek istemiyoruz sadece doktordan bilgi almak (yasal hakkımız) istiyoruz dediğimizde, terörist ilan edilmiş gibi davranılıyor. REZALET!
Dahiliye doktoru Ali Sunar a randevu aldık.Siramiz gelip iceri girdiğimizde asık suratlı bır bayanin 5dk bizimle ilgilenmesini bekledik.Doktoru beklediğimizi sanıyorduk.Bayan şikayetiniz nedir diye sorunca adı Ali olan doktor bayanmis diye düşündük.(Sonradan öğrendik ki asistanmis)2yil önce 3unite kan yüklendiğini kan değerlerinde düşüs olduğunu anlattık.Sisteme bakıp boşa kan yuklenmis durumunuz iyi dmesin mi.Oysa ölümden dönmüştum.Hic bir ilaç ve öneride bulunmadan gönderildim.Hakkimi Ali Sunara ve yerine oturttuğu bayana helal etmiyorum.Saglik sorunlarimin kötüye gitmesinden bu şahıslar sorumludur.İnanin nefret ettirdiler .
Her doktor olmasa da genelde doktorların hastalara davranışlarından çok rahatsızız. Saygısız ve incitici tarzdalar. En son kardiyoloji doktoru Nedret Ülvan’ın bu tarz muamelesine maruz kaldık.Biz saygıda küsür etmezken kimsenin bize bu şekilde davranmaya hakkı yok.Doktorların hastalara davranışları ile ilgili ayrıca eğitim alması gerektiğini düşünüyorum, hele ki karşısındaki yaşlı bir hastaysa.
Ben çok hastaneye gittim böyle bişey görmedim bitane hemşireyi koymuşsunuz hiç kimseyle ilgilenmiyor ve rütbeye göre alıyor bu ne ya biraz özen gösterin hastanenin içinde kaybolduk bu nasıl bir hastane randevu aldık geldik çok pişman olduk kan alma bölümünde rodgen çekiniyor rodgen ondaniz yok mi sizin bu puanı doktoruma veriyorum
Sabah 7 de hastaneye giriş yaptık, uzun bekleyişler sonucu saat 16.00'da anjiyo kararı alındı. Saat gece 12 oldu hala anjiyoya alınmadı. Hastamız ayrıca şeker ve tansiyon hastası. Bizi yoğun bakıma almıyorlar, bilgi vermiyorlar. Yoğun bakım önündeki güvenlik "anjiyoya almışlardır belki" diyip bilgi almamızı engelliyor. Sonuç olarak: "tanıdık" yoksa devlet hastanesi ne yazık ki zulüm. Keşke birşeylerin düzletilmeye çalışıldığını görsek artık güzel Ülkemde.
Hastane büyük,donanımlı, temiz,güzel. Hastamızın yattığı odanın konforu özel hastaneden farksız hatta bazılarına göre daha güzeldi. İbadethanesi özenle hazırlanmış. Otopark yeterliydi. Anestezi 1 deki doktorumuzun hastamıza yaklaşımı çok güzeldi. 5 yıldız vermeyişimin nedeni tekerlekli sandalye sayısının yetersizliği(kalça kırığı için götürdüğümüz yaşlı hastamıza 1,5 saat sonra anca bulabildik) ve personelin bazılarının diyalog ve incelik eksikliğidir. Olumsuzlukların kısa zamanda düzeltilmesi, eksikliklerin tamamlanması personele insan ilişkileri eğitiminin verilmesi temennisiyle.
İstanbulda bulunan bazı hastanelere göre ,Çok kapsamlı bir şehir hastanesi. Hastanıza yatış verilirse bazı bölümlere Yoğunluktan yatabilmekte zorluk yaşanabiliyor. Servisleri çok güzel. Temizlik bence çook güzel. Tek üzücü tarafı cafelerin fiyat konusunda uçuk oluşu.
GENEL CERRAHİ BARIŞ SAYLAM Merhaba Bilkent Şehir Hastanesinde Genel Cerrahi bölümünde mesai dışı polikliniğinde sonuç gösteriminde bulundum. Sizin isminizle hasta kabul eden bu hanımefendi (Doktor ünvanınızı bu hanımefendi için kullanamayacağım.) ismine sekreterlikten ulaşamadım. Hastayı rahatsız ve aşağılamaya dayalı iletişim yolu ile bizi olabildiğine rahatsız etti. Siz kendi adınıza bu durumdan meshul değilsiniz belki fakat barkodumda yazan Prof. Dr. Barış Saylam ismine istinaden bu yorumu yapıyorum. Hanımefendiye karşı herhangi bir hakaret, rahatız edici bir davranış, söylem vb olmamıştır. Kendisi en şiddetli şekilde kınıyorum.
Genel hastaneden dahiliye bölüme randevu alıp gittim. Kan tahlili için kan alan esmer kilolu bir kız iğneyi çok rahat damara sokmasın rağmen damar içersinde birelerek iğneyi yamulttu ve canımı acıttı. Kolum iki hafta mor gezdim. Gidenler o kan alan kişiden kaçınsın
Kesinlikle rezillik randevu saatimde geldiğim halde muayene olamadım. Doktor bey çıkmışlar. İşin ilginç yanı muayene olmuş gözüküyorum ve artık randevu alamıyorum. Hangi Allah’a inanıyorsanız o sizin belanızı versin. Hiç birine hakkımı helal etmiyorum.
Genel olarak hastane, doktor ve hemşireleri iyi. Ancak güvenliklerin fazla otorite sağlama amacı ve özgüvenine anlam veremedim. Kimse keyfi olarak hastaneye gitmez. Güvenliklere hasta ve hasta yakınlarına davranışları ve tutumları konusunda bir el atılmalı.
Temizlik 9/10 Otopark 8/10 (düzenli ama yetersiz ) Bekleme süresi çok fazla. Elektronik ekranlar bozuk, eski sisteme benzer bir durum mevcut. Haricinde gayet ferah bir sağlık merkezi
Berbat bi yer biz ziyaretçi için bekletilirken gelen giden herkese kapı açılıyor. Ben işten çıkıp uykusuz bi şekilde geldiğini açıkladığım halde herkes girdi bir ben giremedim hastamı görmeye
2 ay önce kendim ameliyat oldum, 4 gün önce büyük çocuğum operasyon geçirdi. Şimdide küçük çocuğuma anjio işlemi yapılacak. Şimdiye kadar hastanenin gördüğüm bölümleri kadın doğum, çocuk cerrahi, çocuk kardiyoloji. Yatan hasta servisleri mükemmel derecede hem temiz hem ilgi alaka güzel hem de yemekleri ve konforu güzel. 94 yılında hacettepede yatmıştık o zamanlardaki özel odanın konforunu hatırlıyorum şimdi burada normal odası bile ondan daha konforlu daha temiz. Eskiden hastanelerde refakatçiye hor davranırlardı, refakatçi kartı için para verilirdi o da sadece yemek konusunda işinizi görürdü. Temizlik yapılıyor, doktor vizit geziyor diye refakatçiler dışarı çıkarılırdı. Burada hem hasta rahat hem refakatçi rahat.kim ne derse desin devletimiz çok güzel hastane yapmış Allah razı olsun. Çalışanlar ile ilgili sıkıntı yaşayanlar şikayette bulunsun bunun için hastane kötü denilmez. Bende hastanenin tek eksiği hastalar için İnternet olsa süper olur. Bazı binalarda telefon zor çekiyor dolayısıyla İnternet çalışmıyor. 1 yıldız ondan düştüm. Otopark yönünden de çok güzel hem açık havada otopark var hem de kapalı otopark var
Gastroenteroloji cerrahi bölümünden Ü. B. Ça. Bey bence hasta ile iletişim, hasta ile hastalık konusu nasıl paylaşılmalı, ve hastalık nedir, nasıl anlatılır daha detaylı bir eğitim almalı. Konu ile daha önce tabii ki karşılaşmamış olabilir ancak bunun anlatımı açık, net doğru anlatımı hastanın da davranış, psikolojisini kötü etkilemeden nasıl konuşulur öğrenmeli . Bu konuda önerim kişisel gelişim eğitimleri alarak kendisini geliştirmesidir. Diğer önerim de eğer E.B. Hoca yok ise asistanı ile görüşmeyip, saat kaç olursa olsun hocayı beklemeniz olacaktır. Biz beklemedik pişmanım. Çünkü kendisinin yaptığı ki bence doğru tavırlarda ve düzgün iletişim perspektifinde olmayan tavırları benim hastamı ameliyattan soğuttu. Sağlık her şeyden önemli tüm doktorlarımıza saygım sonsuz, bu kapsamda da profesör doktorlarımızın asistanlarını daha kapsamlı güzel yönlendirmesi biz hastalar ve şifa arayanlar için çok güzel olacaktır.
Perinatoloji bölümü ve doktorlarından şikayetçiyim. Riskli bir gebeliğiniz varsa biraz paraya kıyıp özel doktorla anlaşın ve ya üniversite hastanesi tercih edin. Sizi yatırdıkları yerde sedye bile yok koltuklarda tıklım tıklım diğer hastalarla birlikte mahremiyet gözetmeden kalıyorsunuz. Ebeler beş karış suratla geziyor. Şanslıysanız ve servise alınıyorsanız taburculuk kelimesini unutun sizi asla kendi isteğinizle bile taburcu etmiyorlar hastaları resmen esir tutuyorlar serviste. Yatışlık bir durumunuz yoksa sizi sürekli yatışa zorluyorlar sebebi nedir bilinmez. Doğum yaklaşmamış olsa bile yatırdıklarında sizi sürekli alttan muayene ediyorlar. Aydınlatılmış onam adı altında bir sürü kağıt imzalatıyorlar yetmiyor kendi el yazınızla bir sürü bir şey yazdırıyorlar stresiniz daha da artıyor. Tavsiyem burdan uzak durun
Geçirdiğim kaza sonrası sol el bilek kemiğinde meydana gelen çoklu bilek kemiği kırığı sebebiyle ortopedi servisinde Kazım Onur Ünal Bey e yönlendirildim.Perşembe günü Furkan Hocam ile görüştüm ve Cuma günü ameliyata alındım.Ameliyatıma Metin Akıncı , Kazım Onur Ünal,Furkan Hocam ve ekibi girdiler... Ameliyat boyunca hiç bir endişe korku acı yaşamadım.Ameliyat sonrasında ortapedi 6.kat A blok yatan hasta servisine alındım..pazartesi günü taburcu edildim. 3gün boyunca Muhammed Hocamız,tüm servis Hemşireleri ve temizlik personelleri (Mediha Yurduseven) ve dahi kaldığımız oda bize hastane odasından ziyade otel konforu sundular.... Temizlikten yemeklerine hizmetlerinden İYİ NİYETLERİNE ve insan ilişkilerinde ki tüm nezaketleri için Tüm ekibe saygı Sevgi ve minnetlerimi sunuyorum.. İYİ ki varsınız...Musa Azîz Alp
Acil durumdaysanız kesinlikle tercih etmeyin. Aracınıza park yeri bulana kadar en iyi ihtimalle ölmüş olursunuz. Yoksa yollarda sürünüp hasta halde bina aramaya devam edersiniz . Hasta ziyaret saatlerinde buradaki güvenlikler kendini özel harekatçı olarak görüp yaşlı çocuk demeden fiziksel müdahalede bulunuyor. Hasta ziyaretine geldim. Araca yer bulana kadar 20 dk kaldı görüş saatinin bitmesine. Binaya girip poliklinikleri bulana kadar süre bitti. Üstüne babamı göremeden bir de güvenlikler tarafından tartaklandım. Yanımda babannem vardı . Ona bile fiziksel müdahalede bulunuldu ve bağırıldı. Çaresiz bir şekilde 25 km geldiğim yolu geri dönerek telefondan görüntülü aramak zorunda kaldım. Allah düşürmesin. Düşene de yardım etsin . 20 küsür şehir hastanesi var. Kanser hastası olan annemle neredeyse çoğunu gezmiştik. Ben buradaki hizmet kadar kötü bir hizmeti hiçbir yerde görmedim. Paranız yoksa bile buraya düşmek yerine evde huzurla ölmeyi beklemek sanırım daha iyi. Allah bir daha düşürmesin kimseyi buraya.
Radyasyon Onkolojisi bölümünde Asist Dr. Volkan Cevik var . Melek gibi bir adam. Her soruya cevap veriyor, çok yakından ilgileniyor. Bir doktoru geçtim bir insan ne kadar iyi olursa o kadar iyi. Ayağına taş değmesin
Içerisinde masada 3 çalìşanlar var. Masada saĝindakiler müşterilernen ilgileniyor soldaki iki bayan telefonlarinlan resimlerini paylaşiyor. Burasi Kahve mola yerimi Yada hastanemi? Birde terbiyesis çevab sizin siranis o taraf bizim neyaptimiza karışamasin. Bende dedimki siz burda iş desinis Özel fotoraflarını ay fesim sana hic benzemiyor Kahkalar atmak evde eya!molada yapìlìr bu iş yerinde Telefonlar ellerinde olmaz. Böyle terbiyesis insanlar yüzünden ne Hastane işçisi olur nede güven olur. Hastanede güven gerekir ameliyetin kapısının öbür tarafinda zigara içilmes. Aşa katda açil yangin kapıları var kocamanda yaziyorki zigara gırış çıkş yasak. Ama baksanıs gelen giden kapi açıyor alarim çalıyor sıgarasini içiyorlar geri içeri giriyorlar. BURASI HASTANE TEMIZLIK GÜVEN ŞART AMA BAKARSANIS NE GÜVEN NE TERBIYE NEDE TEMIZLIK VAR ASANSÖRDE MAVI LASTIK ELDÜVENLER UCUYOR YAGIN AÇIL AMELIYAT KAPI ARKALARÌ SIGARA ALANI Ameliyatdan çikan hasta'ya taaaa girişten araba alıçaksìn yada gelirken hasta arabasınlan geliçeksın. Bu böylümde neden hasta arabası yok ? Açil durumda taaa girişemi gitmek mi gerekir ? 2-4 Hasta sandelyesi ameliyet yerlerinde ŞART BUNLARA PARA ÇESASI KESILMESI GEREK Bune ya Yeni hastane az az aazzdürüst temiz olun 1-2 SENE SONRA HASTANENIN SAGLIK TEMIZLIK DURUMUNU GÖRMEK ISTEMEM.
Doktorların çoğu asistan uzmana telefon ile danışılıyor hocalar eskiden yanlarinda olurdu şimdi muayenede telefona geçmiş uzman doktora muayene olamadığınız hastane hastanın hikayesini bilmeden tek kare foto ile teşhis koyuyor
Tuvaletler pis.... Herşey mükemmel doktorların hemşirelerin güvenlik ve yardımcı personel hepsi mükemmel tuvaletlerin dışındaki heryer tertemiz lakin tuvaletler bu durumda olması hiç iyi değil... Sağlık bakanlığının dikkatine.
Babam kardiyoloji bölümüne yoğun bakıma alındı ve süreci devam ediyor.Anjiyo oldu.Hastane personelinden güvenlikten doktoruna kadar herkes çok yardımsever ve ilgiliydi.özellikle kardiyoloji yoğun bakım ünitesindeki hemşireler ve doktorlara ayrıca teşekkürler.Çok ilgili ve yardımseverler.Allah sizden razı olsun.hepinize teşekkür ediyorum.
Hastam fizik tedavi bölümünde yatıyor. Orada bulunan restoran çok pahalı. Hafta sonu yazan ürünlerin çoğu yok. Hastane temiz. Arka bahçesi güzel. Ön taraf bekleme alanında yeterli sayıda oturma alanı Yok. Zincir marketler açılmalı.
Bina aşırı büyük heyet raporu için girdim zayıflayarak çıktım öyle bi bina ki çalışanlar bile yol tarif edemiyor hijyenik değil doktorlar öğleden önce tam saatinde ara verip öğleden sonra 30dk geç kalıyor
Abi buraya geleceğinize ÖLÜN. Çok ciddi söylüyorum ÖLÜN! Otoparkta yer bulmanız mümkün değil. 9.40 daki randevu için 9 da geldim. 45 dakika tüm otoparkları dolaştım yer bulamayınca hastane dışına park ettim. Randevuya da geciktim. 15 gün aynı bolumden randevu alamayacağım. Bu şimdi hizmet mi? Vatandaşa zulüm resmen. Kesinlikle başka hastanelere gidin. Burayı tasarlayan, yapan, yaptıran kim varsa oturup kına yaksin. Hiçbir şeye yaramayan, Çarşamba Pazarı gibi hastane.
Bilkent Şehir Hastanesi endosonografi bölümünde bu sabah 8.40 da randevumuz vardı. Girişimizi yaptırdık, bu bölüm için gün içinde sadece 4 hasta vardı, sabahki bu randevumuz için tam 6 saat sonra 14.30 da içeri çağırıldık üstelik bize bu beklememizin ardından bir önceki muayenemizde bizi neden bu işleme yönlendirdiklerini bu endoskopinin riskli olduğu bunun şu an için gerekli olmadığı konusunda sanki bu durum bizim kusurumuz veya bilinçsizliğimizmiş gibi bir tavırla ifade edildi. Bülent Ödemiş doktorun insanlar ile iletişimi konusunda büyük rahatsızlık duyduk oradaki hasta yakınlarına ve bize de davranış ve konuşmaları her türlü iletişimi hiç hoş değildi. Üstelik böyle doktorların yaptığı hatalar gereksiz işlemler yüzünden biz mağdur durumda kaldık aynı zamanda Bülent Ödemiş doktorun normalde 20 dakikalık süren bu işlemleri hastanede bulunmadığı için yapılamadı ve biz 6 saat beklemek zorunda kaldık asla ama asla memnun değiliz mesleğini sevmeyen insanlar ve adı üzerinde hastanede bir hastalığı sıkıntısı olan oraya tedavi olabilmek derdine çare bulabilmek için giden insanlarla iletişim kuramayan doktorları, çalışanları istemiyoruz
Hastane güzel,doktorlar iyi, yönetim berbat, refakatçi koltuğu çok kötü, hemşireler ilgisiz ,beyin cerrahi 4 .kat ,iki gün yemek listesine kaydımız , yapılamadı yoğun bakımdan servise 4 ,5 saat gecikmeli olarak gelebildik,sebep servis hemşirelerin işini takip etmemesi,her şey kötü olabilir ama konuşarak bu eksikliği kapatabilirler,ama öyle bir eğitimleri yok, halkla ilişkiler eğitim i aldırmak lazım, hastane de yetkililer ortada yok , sorunları dinlemiyorlar,burada yetkili hemşire ve güvenlik
İlk defa gittim. Geniş alana yayılmış harika bir hizmet yeri olmuş. Herşey çok düzenli ve tertipli. Ortam sakin ve çalışanlar çok kibar. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.
Hastane büyük, kapasitesi yüksek ama personel ve doktor sayısı çok az. Bürokratik olaylardan acilde bile 50-60 kişi sıra bekliyorsunuz. Bu kadar masraf yapılarak açılan bir hastanenin çalışan kapasitesi de düşünülmeliydi. İçeride bulunan kafe, restoranların fiyatları uçuk değil ama dışarıya göre yüksek. Otopark sorunu yok. Ortopedi servisindeki hemşire ve doktorlar ilgili ve bilgili. Servisler iki kişilik, temizliği güzel. Bir vatandaş olarak tavsiyem buranın hizmetinin hızlı olacak şekilde personel sayısının güncellenmesidir. Acilde beklerken bir-iki doktor onlarca hastaya yetişmeye çalışıyordu. Ancak iki tane hemşire mi , görevli mi olduğunu tam bilmediğim bayan ellerinde telefon sürekli oturuyorlardı. Bu da ayrı bir olay tabi.
Sanırsınız hastane değil turistik tesis!!! Size tavsiyem suyunuzu poğacanızı yanınızda getirin lakin aç kalabilirsiniz
Hastanenin etrafında dilenci çeteleri fing atıyor güvenlik karışmıyor ben hiç görmedim polis zabıta niye engel olmuyo anlamış değilim
Kantin cok pahalı 1 küçük su 15 TL yazık hastanede magdur olan insanlar birde kantinden magduriyetligi yasıyor yazık bitirmeyin bu insanlığı bıraz vicdanlı olunuz
Diyetisyenlerş o kadar hiçbir şey yapmıyor o kadar tınlamıyor ki gelen hastayı . İçeri sırayla bile almıyor kim kapıyı çalıp ilk girerse ... Gittiğimde önündeki fotokopi destesinden bir tane uzattı bana kilomu falan hiçbir şeye bakmadan yolladı şok içinde kaldım. Umarım yorumları görüp bazı iyileştirmeler yaparlar
10 Eylül Pazar günü hastanedeydim, numune için tuvaleti kullanmamız gerekti. Ancak tuvaleti görünce midem bulandı. Temiz değil, tuvalet kağıdı yok, kokuyor, igrencti. Böyle güzel bir tesise bu tuvalet yakışmıyor.
Avm tarzında hastanenin uzun koridorlarında golf arabalarıyla ücretsiz toplu taşıma hizmeti veriliyor (yaşlılar ve hamileler öncelikli). İçinde CarrefourSA mini var. Kapalı otoparkında dolaşan görevlilere adres sormadan aracınızı bulmanız çok zor. Hastane içinde bir işlem yaptırdıktan sonra, sonraki işlemi yaptırmaya giderken uzun mesafeler yürümek zorundasınız. Bu karmaşada sora sora her yeri bulabilirsiniz. Zamanınızı çalan bir hastane. İşlevsel tasarım sıfır. Aceleniz varsa eski küçük hastaneleri öneririm.
Özet: Hastaneye ulaşım zor, yerleşke çok büyük ve yönlendirmeler bence yetersiz. Özel işletme olmasına rağmen doktorlar dışındaki personel tam anlamıyla kaba. Doktor eksiği var, bekleme süreleri çok uzun. Evet detaya girmek gerekirse hastanenin lokasyonu aslında fena değil ancak ulaşım zor. Tarım Bak.-Danıştay metrosunda inip 200 m yürüyerek ringlere biniyorsunuz. Yanlış hatırlamıyorsam 113 numara. Otobüs şöförü hastane bölümlerine geldikçe bağırarak anons ediyor ve asla duyulmuyor. Yanlış yerde inmeniz olası hazırlıklı olun. Ayrıca hastane kampüsü çok büyük olduğu için farklı bölümler arası en az 15-20 dk vakit kaybediyorsunuz. Bu şehir hastanesi de yap-işlet-devlet modeli ile yapıldığı için şu anda işletmesi CCN Grup’ta. Doktorlar dışındaki personel bu özel şirketin çalışanları. Bedava sağlık hizmeti alıyorum sanmayın, bu şirkete verilen garantileri ve alınan hizmetlerin karşılığını dolaylı yoldan biz ödüyoruz. Üstüne bir de resepsiyon görevlileri, güvenlikler ve diğer görevliler nezaketten yoksun ve saygısız davranıyorlar. Hastanenin çeşitli noktalarında fahiş fiyata satış yapan market, cafe vs bulunuyor. Burası bana hastaneden çok bir avm veya ticarethaneyi andırdı. Acilde diğer polikliniklerde olduğu gibi çok sıra var. Ben kanamalı bir yaram olduğu için öncelikli alındım. Plastik ve rek. cerrahi doktorları çok ilgili ve işlerini seviyorlar belli. Onca yoğunluğa ve hasta yüküne rağmen güleryüzlerini koruyorlar. Kontrol veya muayene için randevu sistemi çok sıkıntılı, MHRS’den almak adeta zulüm. Randevusuz geliyorsanız sabahın köründe gelseniz dahi öğleden sonraya sarkma ihtimali var. Kontrol veya muayene için bir tam gününüzü gözden çıkarın derim. Geçmiş olsun
Hastane büyük ama çalışanlar pek suratınıza bakmıyor. Doktorlar sizi insan olarak görmüyor. Muayene olduğunuz kişiler hiç ilgili değil. Hastane de akşamları ziyaret saatlerinde asansörler dolu oluyor merdiven kullanmak neden yasak ??? Otopark da neden düzgün yönlendirme yok. Herşey yetersiz.
1 yıldızı bile haketmeyen doktor Can İHSAN ÖZTORUN hastane randevu saatimiz geçmesine rağmen hala muayene etmemektedir. Sürekli araya hasta almaları soru sorunca da azarlıyor bu hastaneye yakışmayan bir doktor.
Doktorların kalitesi ve hizmetinden şüphe yok, e tabii ki temizliğide cabası. Ancak denetimsiz cafeler sayesinde iki çay iki kıytırık poaçaya 80 tl ödersiniz, rezalet asla hak edilmiyor acısı olan insanlara görülen reva bu mu?
Yorumuma böyle bir Tesisin ülkemize ve başkentimize kazandırılmasında emeği geçen herkese teşekkür ederek başlamak istiyorum. Göz muayenesi için gittiğim hastane . İşlemlerim gayet hızlı oldu. Bir profesörden randevu almıştım ama asistan bir hocamız beni muayene etti gayet güzel ilgilendi. Randevu ve sıra sistemi güzel işliyor. Özel araç ile ulaşım kolay . Yalnız otoparka girince toplum olarak bazı şeylere hazır olmadığını anlıyorum. Otoparkta 1000 adet boş araç parkı olmasına rağmen hala bizim insanımız kapı kenarlarına ve diğer araçların çıkışına engel olacak şekilde park ediyor . Böyle şeylere dikkat edelim
Fiziki yapısından personeline, doktorundan hemşiresine bir hastane ancak bu kadar kaliteli olabilir. Bir çok özel hastane gördüm, bu denli konforlusuna rastlamak zor. Özellikle jinekoloji onkoloji bölümü Hocası Dr. Hakan Bey ve ekibine kalbi şükranlarımı arz ediyorum. Allah Devlete zeval vermesin, emeği geçen herkesten Allah razı olsun.
Daha önce burda okuduğum yorumlara istinaden hiç tercih etmediğim ancak yakınımda bulunan hastanelerden randevu bulamadığımdan mecburen gitmek zorunda kaldığım hastaneye; saat 11’de olan randevuma otopark sıkıntısı ve hastane girişi trafiğinin yoğunluğu yorumları nedeniyle 10.30’da gittim. Trafik yoktu fakat otopark böyle büyük bir hastane için yetersiz kalmış. Otopark içindeki yönlendirme yazıları gayet açıklayıcı. Danışmadaki çalışanlar gayet ilgili ve kibardı. Saatim gelmeden önce muayene oldum ve hastaneden kısa sürede çıkış yaptım. Randevu aldığım doktor değil asistanları ilgilendi. Aldığım sağlık hizmetinden memnun kaldım.
Birçok konuda eksikleri olmasına rağmen beğendim. Çünkü en basit örneği ile Hacettepe üniversitesi hastanesine gidip araç koyacak bir yer aramak çilesinden kurtarması bile yeterli bence bina yapmadan önce otopark yapılmalı ki kimse benzer sorunlar yaşamamalı. Özel şirkete yaptırılarak hasta garantisi verilmesi ayrı bir yanlış. Herşeye rağmen hiç olmamasından kötüde de olsa hizmetin olması iyi birşey.
Temiz ve güzel bir hastane. En büyük sorun, bölümler arası mesafenin fazla olması ve çok yürümek zorunda kalmak.
Olumsuz yorum yapanları anlamıyorum.Evet her kurumda zaman zaman aksilikler oluyor.Ama kolaylıkla muayenemizi olduk tahlillerimiz yapıldı. Tertemiz harika bir hastane.Ben çok beğendim. Bütün çalışanlara teşekkür ediyorum 6
Üzgünüm ama kötü. Başka kelime yok. Yorumları okuyun. Herkes aynı şeyi söylüyor. Bina güzel. Keşke bina ile bitseydi. Olmuyor. 86 yaşındaki hastamızı yürüyerek dolaştırmak zorunda kaldık. Tekerlekli sandalye yok. Tabii ki var ama yetersiz. Kapıya sekreter gençler koyup, boyunlarına fular bağlayınca, beş yıldızlı otel görünümünde odalar yapınca olmuyor. Hastaneye ulaşım ayrı bir dert, poliklinikler ve laboratuvarlar arasında dolaşmak ayrı bir dert. Yatarken hekime ulaşmak ayrı bir dert. Tek tek çok iyi çalışanlar olduğuna eminim ama bu kadar büyük hastaneyi isteseniz de iyi idare edemezsiniz. Ankaranın birçok büyük hastanesini ve yüzlerce hekimi bir araya getirince çok iyi bir sistem oluşmuyor. İnşallah düzelir.
Çok büyük bir hastahane. Otoparkta kaybolmak istemiyorsanız kesinlikle yapıyı anlamanız gerkekiyor. 1-2 kere gittikten sonra hastahaneyi kolaylıkla kavrıyorsunuz. hekimlerin %90'ı kaliteli hekimler
Yıllarca hastaneye giden birisi olarak en kaliteli hizmeti burada gördüm. Adamlar karışıklığı önlemek için her bölümü ayrı yere yapıp buna rağmen personeli fazla tutmuşlar. İçeride kaybolmaya imkan yok. Okumanız yazmanız yoksa bile mutlaka yardımcı olacak birileri çıkıyor. Her şey yerli yerinde, 5 yıldızlı otel konseptinde her şey. Ben çok memnun kaldım. Randevu alıp giderseniz sorun çekmezsiniz. Emeği geçen herkese teşekkürler.
Cocuk acile geldik triyaj kapali cocuk acil sari 2 poliklinik hizmeti veriyor. Ayni odaya triyaj muayene ve sonuc gostermek icin 3 kez sira bekledim. 2 doktor 6 hasta ya 2 saati askin suredir sira bekliyorum!
Tabelalar ve yön göstericiler kesinlikle yetersiz ve karmaşık. Tuvaletler pis ve hastane oldukça kalabalık. Hasta olmayan da hasta olur 😒 Ayrıca prof. randevusu aldığımız halde kendisinin değil de başka doktorların bakmasına anlam veremedim. O zaman doktor ismiyle randevu almayalım ! Yorumum üst sıralara çıksın diye 5 ⭐ veriyorum, normalde ⭐⭐⭐ bile zor.
Kalp çarpıntısı şikayetiyle geldiğim genel hastane acil servisinde muayene edilmeden birbirlerinin üzerine hasta yıkmakla meşgul doktorlar dolu yönlendirilidigim hiç bir doktor tarafından muayene olamadım.
Allah buraya dusurmesin. Hele yogun bakima hic. Aman dikkat edin yakinlarinizi asla buraya yatirmayin. Annem yatiyor, haftada uc gun isterse doktor sizi arayabiliyor bilgi icin. Baska ne bir bilgi alabiliyorsun ne de uzaktanda olsa gorebiliyorsun. Hapishane resmen. Ciktigindada elleri, kollari, ayaklari morluk icindeydi. Heryerden gunluk kan almislar. Ellerini yataga baglamislar😔 su icin yalvarmis, bir su veren olmamis. Saglam girdi yari ölu cikti.
Hocalar ve ekip çok iyi. Ameliyat öncesi gerekli tüm kontroller yapılıyor. Diğer binalara ulaşım golf arabaları ile sağlanıyor. Ayrıca kalp damar hastanesi B1 katında mini bir müze var. Burada Türkiye'deki ilk yapay kalp-akciğer makinesi, vücut ısıtma soğutma makinesi, anjiyo görüntüleme cihazı gibi cihazları görmek ve günümüz tıbbının temelleri arasında nostaljik bilgiler depolamak da mümkün.
Hocalarımıza sonsuz saygılar. İlgileri insanlıkları mükemmel. Hepsi işinin ehli insanlar Özellikle Cüneyt Özden hocam. Ancak Servis Çalışanları hemşireler. Tabi ki içlerinde iyileri de var ancak benim gördüğüm çok ciddiyetsizler. Üroloji bölümü Ancak blok 7.katta . 01.02.2024 tarihinde görevli hemşireler. Saat 16.00 a kadar duran mavi önlük giyen haricindeki ler kahkahalar, soğuk espiriler. Anlatılmaz.
Hastane binaları güzel ama böyle büyük yapıları yönetmektir asıl zor olan. İlk gidişinizde kaybolmanız olası. Otopark çok büyük ancak hiç bir yerinde işaret bilgilendirme yok. Zamanla düzelir.
Bir akut apandisit tanısını bile koyamayıp insanları günlerce boşu boşuna hastanede yatıran saçma ve sorumsuz hastane
Kotu bir hastane fizik doktoru sibel ünsal delialioglu prof sanirim hayatimda gordugum en kotu doktor 11 50 gece randevum vardi toplantim var diye muane etmedi arkadasimida guzel muane etmemis aldigi para haram olsun evladim prf olmus sun ama insan olamamissin
Yatan hasta kısmında hasta yemekleri ile refakatçi yemeklerini sürekli karıştırıyorlar. Hastaları karıştırıyorlar hastaya yemek gelmiyor akıl alır gibi değil . Hijyen çok düşük yemek yedikten sonra çöpleri toplayan bulmak imkansız saatlerce odada duruyor ve kokuyor .
Hasta çok güzel ama sadece görüntü var biz heyet için gittik fakat 2 gün ugrastirdilar bizi adam akıllı sistemlere vaktinde giriş yapmadılar biz birde misafir olarak gitmiştik başka bir şehirden ama ona bile aldırış etmediler mescid ten hiç bahsetmiyorum bile en dip katta en sonda bu nasıl bi Müslümanlık her o kadar büyük hastane yapılmış ama her katta mescit yok berbat bir durum İslam en köşeye en dibe atılmış durumda heyetteki doktorlar eşim işitme engelli olmasına rağmen duyuyor raporu verdiler
Çalışanlar hastalarla top gibi oynuyor oradan oraya yönlendiriyor kimse adamakıllı yardımcı olmuyor bir yıldızı da kantindeki su için verdim teşekkürler.
, eğer kendinize gerçekten değer veriyorsanız bu hastaneye adım atmamalısınız. İki gün önce kadın doğum bölümüne gittim ve orada jinekolog yok ama iki asistan oturuyor ve beni muayene bile etmediler, biri kapalıydı ve bana boş yere bağırdı ve saygısızlık yaptı, Dr. Emine Çelen orada yoktu ve onun asistanları beni kontrol etmeden sadece dış kaşıntım olmasına rağmen pelvik ultrason yapmamı söyledi, bu kişinin yeterli eğitim geçmişi yok gibi görünüyordu ve bana bağırmaya başladı ve sebepsiz ultra sound raporumu bile vermediler, bu beni gerçekten üzdü, saygısızlık etti ve zamanımı ve paramı boşa harcadı. Bu asistanın yabancı hastaları bu şekilde davranışı bu hastaneye yazık
Ameliyat sonrası odalarda serum askılığı yok! Askılıklar bir o odaya gidiyor bir bu odaya gidiyor! Bu kadar devasa bir yer yapılmış ama odalarda en basit gereçler dahi yok…
Çok büyük ve yeni bir hastane ama eksikleri var. İki kişilik odalarda iki tane çok büyük TV varken iki hastaya 1 ekstra mini buzdolabı bulunuyor. Hastaların üzerinde yemek yiyebileceği birşey yok. Normal hastanelerde yemek için kullanılan yüksekliği ayarlanabilir masayı (1 adet ve) burda kapıda üstüne hastaların dosyalarını koymak için kullanıyorlar! Temiz çarşaf/yastık bulmak çok kolay değil. Çalışanlar da hastalar kadar şikayetçi.
Hastaneyi genel anlamda beğendim. Doktorlar ve çalışanlar çok ilgililer. Temizlik çok iyi. Yönlendirme levhalarıyla istediğiniz yere gidiyorsunuz. Tek eleştirim şu olabilir: Diğer semtlerde bulunan hastanelerin kapatılması doğru olmadı, çünkü dar gelirliler semtlerinde tedavi hizmeti alabiliyorlardı. NOT: Bugün acile düştüm, çok güzel hizmet aldım. Teşekkürler şehir hastanesi. EK: Bir de şu halkımız biraz eğitimli olsa!..
İlk defa geliyorum. Devasa yapılar topluluğu olan hastaneler kompleksi. Hastaneye ulaşım kızılaydan metro ve dolmuşla oluyor, ben metro ile geldim. Metro Danıştay-Tarım Bakanlığı durağından ring servisi ile ulaşım gayet hızlı ve kolay. Ayrıca kompleksin içinde farklı otobüs ve domuşlar gördüm, başka yerlerden de ulaşım var muhtemelen. Kayıt hızlıydı, çalışanlar güleyüzlü ve yardımsever.İlk defa böyle bir devlet hastanesi gördüm.Şimdi randevu zamanımı bekliyorum.
Büyük bir hastane olması dolayısıyla başvuran hastalar aradıkları yerleri bulmakta zorlanıyorlar ancak bu normal ve önüne geçilmesi zor bir durum. Ancak tüm kuleler birbirinin ayni yapıldığı icin aslında dikkat edildiğinde zorlanmadan aradıkları bir cok yeri bulabilirler. Bir cok sağlık hizmetini aynı anda sunabilen çok az sayıdaki hastanelerden bir tanesi. Çalışanlar bu başvuru yoğunluğuna rağmen en iyi hizmeti vermek için çabalıyorlar bu sebeple tüm olumsuz yorumlarin bir kenara bırakılması gerekiyor aslında.
Emeği geçenlerin eline sağlık çok güzel ve yarınlar için tam donanımlı kolidorlar geniş bölümler ayrı otopark açık kapalı her ünite kendine ayri bağımsız genel çocuk kadın onkoloji yok yok
Emeği geçenlerden Allah razı olsun... Fakat.. burası hastane kardeşim, bir bardak çay 20 tl olurmu.. ALLAH'tan korkun.. Bu nediir,dediğimde buranın kirası 150.000 tl cevaba bakarmisin,yapma kardeşim ozaman... ama haklı işletmeci gastane yönetimi.... size yazıklar olsun..denetim yokken. Hastaların çoğu emekli emeeekkkliii yuhhhh bize,yuh bizeee... Sayın bashekimlik ve sağlık bakanım... haberiniz varmıydı
Hastane dışındaki dolmuş param yok diyenlere inanmayın direnciler
Berbat 4 gündür hiçbir bölüme ulaşamıyorum hiçbir şekilde telefonları açmıyorlar illaki oraya gitmemiz gerek ama hastane şehrin öbür ucunda resmen
Allah kimseyi düşürmesin. Gece vakti insanlar acile geliyor bir medet umup koskoca hastahane var içinde bir tane sadece doktor var iki saat onbeş dakikadır doktor bekliyoruz hâlâ gelmedi ölmek gerekir demek ki birinin bakması için
Şehir hastanesi işte gelsen bir türlü gelmesen bir türlü Allah kimseyi düşürmesin hastane köşelerine.
Çok uzak.Anadolu bulvarı zaten çok yoğun.Ustelik hastane çevresini arabayla 20 dk da ancak dolaşıp hastaneye girebiliyorsunuz.Trafik kırmızı ve tıkalı. Otopark çok yetersiz.Otoparkta 40 dk yer arıyoruz ve bulamıyoruz.Ve sonunda randevu iptal.Allah dusurmesin
Doktorlar, hemşireler ve diğer tüm çalışanlar bilgili, ilgili ancak otopark çok büyük bir sorun.30 - 40 yıl önce yapılan hastanelerde otopark sorunu olmasını anlarım ama yepyeni hastanede mantıklı değil.10.30 randevuma 09.50'de geldim, 10.45'te içeri girebildim.
Bu imkanları sunan emeği geçen herkese özellikle cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğana halkını düşünerek bu kurumları halkına ücretsiz ve eşit bir şekilde sunduğu için teşekkür ederim,özel hastane konforunda hatta cihazları ile dahada ötesinde iyi bir hizmet verdikleri için doktorlarımıza ve tüm çalışanlara teşekkür ederim.
Çocuk KBB de bir tane bakacak doktor kalmamis. Bakmadilar, yok ameliyatta hepsi dediler. Ustelik iki ayri gun geldim, ikisinde de yok yok yok dediler!!. Asla asla gelmem bir daha. Otoparki da mahser gibi. Bi tane yer bulabilmek icin yarim saat dolastim diger arabalar gibi. Cocuk hastanesi otoparkıni personele ayirmislar!! Bolumler nerede tarif eden bir tane yardimci olan danisma personeli koymamışlar. Hasta kayit kabul masasi resimdeki gibi BOMBOŞ!
burası sadece çok güzel bir otel kimsenin birbirinden haberi yok asistan doktorlar var deneyimli doktorlar yok Diğer bölümleri bilmem ama onkoloji bölümü rezalet
Muhteşem. Hayal etsem bu kadar güzel ve iyi bir altyapısı olan hasta göremezdim. Elbet eksik, hatalı olan şeyler olabilir. Elbet ülkem daha da iyilerine layık bunun yanısıra ülkemin yakın zamanda verebildiği sağlık hizmeti ile bugün verdiği hizmet arasında çok büyük fark var. Tüm hastalara acil şifalar, çalışanlara Allah kolaylıklar versin diyorum.
Asansörde bi adam var.. tek işi katlara basmak... 😂😂😂 Allah utandırmasın ne diyeyim 😂 kadın doğum katlarında oturmaya yer yok 50-100 dk ayakta bekliyoruz... Sekreter kafayı vurmuş uyuyor neden? Koca katta bir tane ameliyathane var çünkü... Allah muhafaza bir katta üç kadının aynı anda sancısı tutsa ahaaa..😂 yani kurgu düzen vs çok güzel çok faydalı ama içi boş...
Tüm hastanenin en kalabalık bölümü. Buna rağmen geniş koridor insanları ve elektrikli taşıma araçlarını kolay hareket ettiriyor. Personel her konuda yardımcı oluyor. Sandelyeyi geri teslim ettiğimde teşekkür görevli böyle bir eğitim aldığını açıkça göstergesi. Teşekkür edecek Biz iken Onlar ediyor. İşini sevmeyle iyi organize edilmiş çalışma hayatında hiç bir sağlık çalışanı mutsuz olmaz. Emeği geçenlere sağlık sdktörünü derleyip düzene sokanlara teşekkürler
Sağlam adam girse hasta olur çıkar. Otopark : çok büyük problem Yetişkin Acil : Hasta çok doktor az. Bekle ki 300 kişi muayene olsunda sıra sana gelsin. Diyelim sıra geldi. Serum takılması lazım onlarca yatakları olan gözlem odaları dolu (birkaç saat daha beklerseniz serum takalım denildi) Hastane gereğinden fazla büyük. Bir bloktan diğerine gitmek resmen zulüm... Anlatacağım çok şey var ama.. Gidince görürsünüz...