Adres: | Osmanağa, Gen. Asım Gündüz Cd. No:42, 34714 Kadıköy/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902164145410 |
Kategoriler: | Banka Akbank |
Çalışma saatleri: | Salı 09:00–17:00, Çarşamba 09:00–17:00, Perşembe 09:00–17:00, Cuma 09:00–17:00, Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı, Pazartesi 09:00–17:00 |
Web sitesi: | https://www.akbank.com/ |
Google Haritalar'da Aç |
Ise yaramaz igrenc bir sube
Sırf şu şubelerin telefon açmazlığı yüzünden bırakılacak bir banka. Hiçbirinde para yok yardımcı olunmuyor rezalet
Şube ile para işlerinde çok dikkatli olunsun. Sigorta talimatı konusunda dikkatli olunsun
1 saattir bekliyoruz 1 kişi çalışıyor
Taşıt kredisi için Akbank Bahariye şubesini kullandım. Başvuru, onay ve satış sonrası işlemler esnasında özverili çalışmasından dolayı Öznur Hanıma çok teşekkür ederim 😊 Bütün işlemlerimiz sorunsuz halloldu, Covid-19 süresince önemleri gayet güzel almışlar. İçeride gereksiz kalabalık yok, heryere dezenfektan konulmuş. Çalışanlar maska kullanımına özen gösteriyor, tedbirler yerindeydi 👍
Bankoda sadece 1 çalışanın olduğu berbat bir şube, müşteri kaybetmesine sebebiyet vericek davranışların sergilendiği bir daha bu şubeden işlem yapmıyacağım.
Allahin belasi telefonu acsaniz keske
"Hoşgeldin" gişesinde tahammülsüz ve kaba bir hanımefendi çalışana sahip şube. Gayet kibar üslubu olan biri olmama rağmen sorduğum ekstra sorulara sürekli "e gerek olmasa söylemem herhalde, yazdığına göre gireceksiniz herhalde" gibi cevaplarıyla bana geri muamelesi yaptı adeta. Müşteri olarak her adımda sağlama yaparak gitmek en büyük hakkım, o anda işlemi iptal edip çıkıp gidesim geldi ama işim acildi maalesef. (Ayrıca bir ara benim yan tarafımda giriş işlemini beceremeyen adamcağızı yardım ederken azarlamaktan beter etti, ben bile utandım üslubundan. Bir müşteriyle "Neyini yapamıyorsunuz yaa, neyini anlamadınız yaa" falan diye konuşmak çok çok büyük ayıp.) Hanımefendiye işini sevmiyorsa insanlarla uğraşmak zorunda kalmayacağı başka bir meslek dalına transfer olmasını tavsiye ediyorum. Şikayetvar'a da şikayetimi yazacağımı belirteyim
Böyle kalabalık bir yerde bir tane gişe çalışıyor. Berbat çok sıra bekleniyir.
ATM Bahariye şubesi ATM ye 1500 TL sıkıştı AMK gişedeki memur ve güvenlik yardımcı oldular sağolsun daha öncede Selimiye şubesi Akbank ATM'den bir arkadaş parasını zor kurtardı ATM lerin ortak noktaları yeni nesil geniş ekranlı olamalari bunlarda sistem hatası var tahminen.
Güler yüzlü hizmet ve iyi bir bankacılık deneyimi.
keşke bir de telefonlarını açsalar.