Akbank Genel Müdürlük

Akbank Genel Müdürlük

Akbank Genel Müdürlük, Banka, Akbank olarak Konaklar, Sabancı Ak Center Girişi No:2, 34330 Beşiktaş/İstanbul adresinde bulunmaktadır. Akbank Genel Müdürlük 100 yorum ve 1.3 puanlamaya sahip.
Adres: Konaklar, Sabancı Ak Center Girişi No:2, 34330 Beşiktaş/İstanbul
Kategoriler: Banka Akbank
Çalışma saatleri: Cuma 24 saat açık,
Cumartesi 24 saat açık,
Pazar 24 saat açık,
Pazartesi 24 saat açık,
Salı 24 saat açık,
Çarşamba 24 saat açık,
Perşembe 24 saat açık
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Akbank Genel Müdürlük Yorumları

A
1/5

25 gün önce akbank hesabı açtım açmaz olaydım 25 günde hesabımı çaldırdılar.125 bin TL kredi çekmişler üzerime beş dakika içinde üç farklı hesaba EFT yapmışlar bana hiçbir bilgi verilmeden dolandırıcılık yapılıyor Akbank göz yumuyor.

O
1/5

Adım 400.000yl kredi çekildi 300.000tl vadedeki param yok oldu sesli pmayımızı imzamı almadın destek olarak verdiğin cevap ise siz yapmışsınız ödemek zorundasınız

B
1/5

Bankanın maslak şubesi telefonlarının fişlerini çekmişler sanırım 1 kere biri açsa şaşırırsınız. 2 gün arama yapmanıza rağmen telefonlarını açmayan şube yapmışlar. ayrıva sakın döviz hesabı açmayın. tranfer ücretini gönderen bankadan yapmanıza rağmen birde bu bankanın hesabına para yatırdınız diye euro kesiyorlar. iki bankadan da masraf almış gibi oluyor. hemde şaka gibi bir rakamla. 300 euroya 17 euro masraf kestiler. itiraz etmeniz umurlarında bile değil çünkü geribildirim bile yapmaya gerek duymuyorlar. bu gün itibariyle tüm hesaplarımı kapatmaya karar verdiğim çıkarcı banka...

S
1/5

Merhabalar . 29 Nisan Pazartesi günü 16 sularında herhangi bir onayım alınmadan , tarafıma bilgi döküman ve mesaj paylaşımı yapılmadan 89.500₺ tutarında kredi çekme işlemi gerçekleştiriliyor . Artı para limitim 5 bin ₺ den 12 bin ₺ ye yükseltilip hesaplarım peyder pey boşaltılıyor . Onlarca yüzlerce insan benzer şekilde Akbankası üzerinden mağdur . Akbank hiçbir şekilde tarafımıza dönüş sağlamadığı gibi kendini aklayıp bizi suçlamaya çalışıyor . Şu an 120-130 kişiye ulaştım hepsi ciddi şekilde mağdur durumda . İçimizde hayatına son vermeyi düşünenler bile var . Ölünce mi sesimizi duyacak sınız ? Akbankın belli ki ciddi şekilde güvenlik açığı var . İnsanlar bunu suistimal ediyorlar . Mağdur durumda olanlar ile görüştüğümde herkes aynı şifrelerle farklı bankaları kullandığı halde hepimiz sadece Akbank üzerinden mağdur durumdayız . Sosyal medya mecralarından sesimizi duyurmaya çalışıyoruz . Allah rızası için devletimizin haklının yanında olduğunu bizlere somut adımlarınızla kanıtlayın . Müştürelerini dolandırıcılara doğrudan ya da dolaylı yoldan kurban eden , karanlık , merdiven altı bu bankanın faaliyetlerine son verin . Ben kimseye şifre paylaşımı yapmadım , herhangi bir linke tıklamadım . Bunu haykırarak burdan deklare ediyorum . Ömür sermayem son bulup yaşamıma son verdiğimde bunun tek sorumlusu Akbanktır !!! Ben yetimim annemin suratına bakamıyorum . Psikolojim bozuldu . Lütfen bana ulaşın . Bütün belge be bilgilerle herşeyi toplu şekilde ifade edelim . Mağduriyetimizi giderin . Mağduriyetim giderilmezse Akbankın genel merkezi önünde yaşamıma son vereceğim . Bir insan ölür belki binlerce insanın mağduriyeti giderilir

H
1/5

Kredi kartım kopyalanmış ve alışveriş yapılmış. Ama banka bunu benim yaptığımı savunuyor. Müşterisini böyle çaresiz bırakan böyle açıkları olan bir banka. Kısaca müşterisinin çıkarlarını savunmayan bir banka. Lanet olsun. Akbank müşterilerine tavsiyem biran önce buradaki hesaplarınızı kapatın. Yoksa dolandırılır ve haksız duruma düşersiniz. Benim bu işlemim 12 temmuz da oldu.

I
1/5

Akbank kartımın son kullanma tarihi dolduğu için yeni kart talebinde bulundum, banka bana sormadan, tercih hakkı sunmadan dijital kart göndermiş, üzerinde kart numarası yazmıyor. Kartın numarasını öğrenmek için bir sürü işlem gerekiyor. Siz bana sormadan nasıl dijital kart gönderirsiniz, böyle saçmalık olur mu? Zaten Akbank kredi kartımı iptal etmiştim, yakında bunu da iptal edeceğim. Tek yıldızı bile hak etmeyen bir banka.

İ
1/5

#akbank hesabımdan gece 2.58 de haberim bilgim onayim olmadan ek hesaptan 46.900 tl tanımadığım kişilere transfer yapıldı ve 257.000 tl kredi kullanıldı. telefonumda 3 ayrı bankalar mevcut bunlara ilgili hiç bir işlem yapamamışlar. #akbankın güvenlik açığı var bizim gibi 1000lerce mağdur var savcılıktan şikayet belgelerimiz var biz yandık sizler yanmayin

Y
1/5

Akbank dan hesab açtığım için pişmanım, emekli maaşı taşıdığım için çok daha pişmanım,Edremit Akçay şubesi berbat hizmetleri, ben anlayamıyorum, bankayı batırmaya çalışıyorlar anlamadım.. Yorumlara bakınca, vatandaş gerçekten muzdarip olduğuna göre,Banka yöneticileri neden çözüm bulamıyor akıl tutulması.! Dünya reklam ücreti ödeme yerine kalifiye işini düzgün yapicak memur alınması Uygun olur Bence Akçay şubenize kaç kere gittim geri döndüm.. Bir bireysel çalışan,bir kişiye bir saat işlem yapıyor.. Çalışanlarınız mutlu değil, ilgisiz ve agresifler...Saban ci holdinge yakışmayan çalışanlar... Saygılar İlk fırsatta Banka değişimi yapıcam

M
1/5

K.Kartı Dolandırıcılığı hakkında! Akbank K.Kartımdan Web Tapu Randevu işlemi sırasında sitenin arayüzünü kopyalayan dolandırıcılar, tuzak sitelerini Google Aramalar'da da verdikleri ilanla öne çıkararak gizleyip baş sıraya çıkarmışlar, mağdur linke tıklayıp açılan ekranda randevu bilgilerini girdikten sonra çıkan 10TL'lik randevu işlemi ödeme ücreti için arka planda A101 Sanal POS makinesinden 25.999TL çekmeyi başardılar. İş acelesiyle gelen cep şifredeki tutara dikkat etmemişim, benim hatam kabul ancak sonradan fark etiğim ve hala beklemede iken çağrı merkezini arayıp dolandırıcılığı bildirdiğim, kartımı kapatıp, harcama itirazı yaptığım işlem ihbarına rağmen aradığım gün beklemede olan işlem neden ertesi gün ekstreme ve sonrasında hesap özetime yansıtılıyor ve ödemek zorunda bırakılıyorum? Böyle bir dolandırıcılık işleminde (ki ortada ne dijital ne de basılı bir fiş var) normal şartlarda karşı taraftan kanıt belgeler (fiş, fatura, teslimat belgesi vs) istenir, bu belgeler gelmeden şüpheli işlem beklemede kalır ve ekstreye geçmez ama geçti ve itirazım da iade talebim de Akbank tarafından cep şifre girilerek yapılan işlemlerde bankamızın bir sorumluluğu yoktur açıklaması ile reddedildi:(((

S
1/5

29 Nisan tarihinde gece saat 03 49 da AKBANK HESABIM da benim bilgim ve haberim olmadan tanımadığım bir kişi tarafından 35gr ALTIN çekilmiştir AKBANK MOBİL den hiçbir bildirim ve uyarı gelmedi AKBANK daki güvenlik zafiyeti nedeniyle biz madur olduk AKBANK suçu bize yüklüyor sorumluluk kabul etmiyor gecenin 03 49 da kim ALTIN çeker AKBANK TA BU İŞİN FARKINDA,DA ASLINDA KENDİLERİNE LEKE KONDURMUYORLAR. AKBANK TA HESABI OLAN ARKADAŞLAR BİRAN ÖNCE MADUR OLMADAN HESAPLARINIZI GUVENCE ALIN. AKBANK HESABIM DAN PARAM ÇALINDI AKBANK ARTIK GÜVENMİYORUM BELKİ DE BANKA İÇİNDE BİR ŞEBEKE VAR Haram olsun emeklerimizi yok ettiniz

O
1/5

İyi günler dilerim Küçükyalı E5 PO 4650 nolu Akbank ATM sine 7000 tl civarı saat 20:48 de para yatırmak istedim fakat ATM o an hata verdi paraları geri vermek istedi fakat çok sıkıştığı için ben sadece 1850 tl olanı ala bildim ekrana anlık yazı çıktı paranız tanımlanmadı el konuldu diye ben fotoğrafı çekmek istedim ama yazı hemen kayboldu sonra ATM bozuk uyarısı verdi o esnada müşteri hizmetlerini ATM den ayrılmadan aradım onlarda akış oluşturdu 5 dakika geçmeden düzeldi ardından bir beyefendi geldi işlem yaptı düzeldi mi yine aynı hatayı verir mi diye ATM den 2000 tl para çektim 1850 tl daha katarak yatırdım o esnada da hata vermedi bununla ilgili banka ATM de para sıkışmadığını iletti konuyu savcılığa ilettim yine aynı cevabı verdi 2. itirazimda da paranın sıkıştığını kabul edip kameralara bakıldığında parayı aldığım söyleniyor ama ben paranın tamamını almadım diğer kalan tutar içeride kaldığı için çekemedim sıkıştı sürekli banka yazısında 3850 tl den bahsediyor bunu kabul ediyorum ama saat 20.48 de yatırıp ama tanımlanamayan diye el koyduğu ATM de sıkışan param ne oldu kimin hesabına geçti ne yapıldı ben engelli bir vatandaşım aldığım emekli parası o zamanki maaşımdan fazla para bu benim 1 aylık maaşım gitti bu yüzden zor zamanlar geçirdim 20.48 deki o işlemin detaylı incelenmesini istiyorum lütfen bu konuda bana yardımcı olur musunuz eğer param sıkışmasa 7 aydan fazladır bununla uğraşır mıyım neden yalan söyleyeyim

Ş
5/5

Sevgili Akbank Size çok teşekkür etmek istiyorum. Ben talep etmeden Troy kart gönderdiğiniz için çok mutlu oldum. Ne zamandır talep oluşturmak istiyordum ama unutuyordum. Bunu sizin gerçekleştirmeniz beni fazlasıyla mutlu etti. Çok teşekkür ederim

N
1/5

Yıllardır Akbank müsterisiyim ilk defa sorun yasattıniz kredi borcumu 1 gün geciktirsem faiz aliyorsunuz sizden kaynaklanan yanlislıkla cektigini fazla kredi miktari icin magdur oldum 6 gundur ne iade ediliyor nede dönus yapilıyor .Uzgünüm

T
1/5

8000 lira para çekmek istedim 6600 lira aldım kalan 1400 lirayı sıkıştığı için alamadım.defalarca kayıt oluşturmama rağmen.incelene sonucunda iade edilecek tutara rastlanmamıştır.dendi yani müşterisine yalancı diyen banka her atmde kamera var soruyorum ne için var bu kameralar neden incelenmiyor

D
5/5

Çocukluğumda Akbank kumbaralarımızı açtırmak için bankaya götürdüğümüzde böyle tatlı hediyeler verirlerdi 😍 coşkuyla tekrar kumbaralarımızda para biriktirmeye devam ederdik.. tabağı güzel anılarım arasında saklıyorum.. çocukluğumdan bugüne teşekkürler AKBANK 🙏❤️

E
1/5

Sözde internetten hesap açanlara 0 faizli kredi tanımlayacaklar. Reklamlarını bu şekilde yapıyorlar. Hesap açınca da sonra tanımlanacak diye sürüncemede bırakıyorlar. 1 ay oldu halen tanımlanacak. Madem vermeyeceksiniz müşteri kazanmak için yalan reklam yapmayın.

L
1/5

Türkiyenin açık ara en berbat kurumu. 10 saniyede bir mesaj atıp, hergün telefonla şu krediyi verelim, bunu verelim. Eve istemediğim onaylı kredi kartı geldi, bu kadar aç kalmış bir kurum. Hani ingilizce bir deyim varya “As greedy as p.g” işte tam anlamıyla bu. Halkını kucaklayan bir kuruluş.

C
1/5

Bugun kağitane bankamatikten 1500 para çekim dedim karti verdi parayi vermedi hasaptan duşmuş ne zaman para ceksem atm sorun yaşiyorom kredi karti ne varsa iptal ettirdim birde muşteri hizmetleri aradim galga geçer gibi konuşuyor madurum diyom para lazimsa kredi kullandirim diyor kendi paramla rezil oldum

M
1/5

110.000 tl dolandırıldım. İşlemler bana ait değil. Paramızı iade edin, bizi mağdur etmeyin daha fazla

S
5/5

atm para sıkısma sorunumu hala cozemedıler 25 gun oldu ve oyalıyorlar musterı temsılcılerının hıcbır yetkısı yok hele o atm bırımı denılen bırıme kımsenın ulasımı yok buyuk ıhtımal parayı sayıp fazlayı cebe ındırıyorlar

V
1/5

Ciddiyetsiz bir banka baştan savma iş yapıyorlar kredi kartımın yenisi 15 gün boyunca Agt kuryede bekletiliyor bu agt kurye ile ilgili hiç bir bilgi vermiyorlar izmirde şube adresleri yok kurye bilgisi yok bir numara veriyorlar o numaraya telesekreter çıkıyor sizden gönderi barkot numarasını istiyor numarayı giriyorsunuz sonrasında müşteri temsilcisi yok uzun bir süre telefonun başında sessiz bekliyorsunuz cevap veren yok

E
1/5

Alibeyköy şubenizin iç kısmındaki büyük atmden 30bin küsür tl yatırdım PAPARA kartım ile küsüratını geri verip 30.000 i vermedi ve para sıkışması dedi . Bankodaki kişiye sordugumda bi form doldurun burada paparayı arayın onlar bizle iletişime geçecek 16 gün maksimum sürede kontroller gerçekleştirildiğinizde paranız hesabınıza yatar dendi . Bakım şehir dışındayım ben istanbula geri dönemedim bu sureçte ağır bir hastam var ve bu paraya çok ihtiyacım vardı . Bankamatıgın her akşam sayıldıgını söylemişti oradaki bayan . 15. Gün bugun alibeyköydeki şubede telefonu açan 1 Allahın kulu yok o telefonları letgodan satın şirkete bi katkısı olsun o telefonlar günlerdir çalıyor ama açan kimse yok . Bu kadar sorumsuzluk olamaz birinin 30.000 lirası bankamatiğiniz tarafından gasp ediliyor ve bunun için hiçbirşey yapmıyorsunuz . Kardeşim siz Paparayla ortak çalışmıyor musunuz bu insanlar size talepte bulundu umrunuzda bile değil. O reklamlarda bas bas bagırdıgınız müşteri memnuniyetinin ne kadar içi boş bi laf oldugunu görüyoruz . Bakın yarın son gün o para papara hesabıma dönmezse o alibeyköy şubesine kalkıp gelicem ve olacaklar konusunda artık ben sorumlu olmayacam . Delirmek üzereyim sadece bunu bilin istedim eger o para hesabıma yarın son gün olan pazar gunu de dönmezse Allah alibeyköy şubenizin yardımcısı olsun size direkt genel müdürlüğe bunu bildiriyorum

S
1/5

Akbank müşterilerine sahip çıkmadığı gibi yardımcı da olmuyor müşteri hizmetleri ve şubeler olarak diğer bankalardan 50 yıl geride

S
1/5

Müdür bey toplantıdan telefonlara cevap veremiyor nezaman arasam lafı geciktiriyor 45 senelik akbankliyım bunlar yüzünden bankadan koptum. Aferin böyle devam edin

N
1/5

Kredi kartına başvurdum 2 tane kredi kartı tanımlandı ilk müşterisi olmama rağmen 0 faizden yararlanamıyorum

S
1/5

Ulan maaş müşterinizim. Ay içinde hesabıma bir sürü para girip çıkıyor, bir kredi kartı vermekten acizsiniz. Yasal soyguncular sizi!!!

E
1/5

Kampanya adı altında müşteri yapıyorsunuz. Sonra da kampanyadan yararlanmak istediğimizde önce 3.333 tl sıfır faiz denilip daha sonra tam onay verme aşamasına gelince faizli tutarı söylüyorsunuz. Bunu fark edince de müşteri hizmetleriniz telefonu kapatıp bizi yeniden arayın diyor. Yeniden arıyorum. İki gün beklemeniz gerekiyor diyorsunuz iki gün bekliyoruz bu seferde kullanamazsınız diyorsunuz. Şikayet oluşturuyorum arayan müşteri hizmetleri saygısızca konuşuyor sorun çözmek bir tarafa insani daha da geriyor. Kampanya diye müşteri yapıyorsunuz . Yazık milyar TL lik şirket ucuz hizmetler veriyor.

Y
1/5

İSTANBUL Sarıyer Cumhuriyet mah.ATM 2 gün çalışıyor 5 gün çalışmıyor.Yanındaki İŞ bankası çalışıyor.1 senedir şikayet ediyorum hiçbir değişiklik yok.Artık sorunu banka değiştirerek çözebileceğimi analadım.Evet geç oldu ama zararın neresinden dönerseniz kardır.

H
1/5

Akbank sistem yönünden koca bir hayal kırıklığı yarattı bende mevduat yatiracaksin EFT ücreti ödeyeceksin güvenlik adımlarını geçip transfer limit arttırmak isteyipte yapamadığımız tek banka mersin erdemli şubesi Melike hanıma çok teşekkür ederim Allah'tan ilgili personeli var banka o kadını hak etmiyor daha iyi yerlerde olmasını dilerim

F
1/5

Ben Fatmana Özmen milas ören mahallesinde oturuyorum.Bulunduğum yerde Bankamatiğimiz çalışmıyor .İlgililere duyurulur

S
1/5

Gerçekten yazıklar olsun , 2017 senesinde bir ay ya çalıştım ya çalışmadım turkcell firması adı altında inbound bölümünüzde kendi isteğimle sorun yaşamadan istifa ettim. 2023 senesinde yeni tempo bünyesinde tüm evraklarım alındı sigorta belgelerine kadar akıl defteri sicilim herşeyim verildi 8-9 gün eğitime girdim en sonunda tempodan aranıp akbank sizi istemiyor daha önce çalışmışsınız denildi !!! Ben emekli yıllarca bankanıza emek vermiş bir memurunuzun çocuğu olmama rağmen bunu yaptınız babamın bankanıza verdiği tüm emeğe yazıklar olsun bir ay bile çalışmadım bünyenizee bu şekilde hareket yapmanız çok üzücü aldığınız personellerde vasıftan uzak size hayatta başarılar

K
1/5

Şişli neşe hanım berbat bir hizmet veriyor , 0 iletişim. Telefonları asla açmıyorlar. Müşteri ile bağırarak konuşuyorlar

C
1/5

Hiç güvenli bir banka değil hesaplarımdan para çıkışları olmuş benden habersiz bi de kvkk dan bahsediyorlar bilgilerimiz nasıl kendi kendine 3. Kişilere sızıyor acaba sadece bankada mevcut ve geri ödemeyi de yapmıyorlar gereken herşeyi yaptım hala sorun çıkarıyorlar yaptığım işlemleri tekrar tekrar yaptırıyorlar bahane buluyorlar sürekli ödememek için rezillik çözüm için en üst merciden arama bekliyorum cesaretleri varsa mahkemeyle mi çözelim illa

M
1/5

Bir işletmem vardı battım. Borcu varlık sirketine sattınız. Bir borcu iki varlık sirketine nasıl satarsınız. Aynı borcu gelecek varlık sirketine ödedim borcu yoktur kağıdını aldım. Fakat aynı kart ve aynı borcu birikim varlık sirketine de satmissiniz bunu düzeltin.

M
1/5

Sadece şunu söyleyeyim. Eğer yurt dışına çıkacaksanız. Sakın ama sakın Akbank kredi kartı ve bankamatik kartınızla çıkmayın. Kan kustururlar size. Yurt dışındaki ilk alışverişinizde kredi kartınızı bloke ederler. Açtıramazsınız. ATM'den bankamatik kartınızla para çekmek istersiniz. Anında kartınızı bloke ederler. Açtıramazsınız. Eğer yurt dışına çıkacaksanız mutlaka başka bir bankadan kredi kartı ve bankamatik kartı çıkarın. 2 yıldır yurt dışındayım. Kan kusturdular bana. Siz yanmayın.

M
5/5

Son 20 gündür defalarca AKBANK müşteri ilişkileri ile görüşme sağlıyorum. Hiç bir görüşmem olumlu sonuçlanmamıştır. Simkart değişikliği sebebi ile blokaj iptali işlemi yapılması gerekiyor. Bunun için banka bana 4 secenek sunuyor. telefon bankacılığı, ınternet bankacılığı, atm ve en yakın sube. Çalısan bırı olarak mesaı saatlerınde subeye gıtme sansım yok. Dıger 3 secenekten faydalanma hakkım olmasına ragmen hiç bir destek alamıyorum. Bu gün öğreniyorum ki kartım iptal edilmiş ve iptal edildiği için internet bankacılığını kesınlıkle kullanamıyorum cunku blokajdan dolayı cep telefonuma msj gelmıyor. 444 2 525 ten destek alamıyorum çünkü blokajdan dolayı doğruama kodu cep telefonuma gelmıyor. Atm yi kullanamıyorum çünkü kartım iptal. sadece kayıp calıntı bırımı ıle ıletısıme gecebılıyorum onlarda bana yardımcı olamıyor. Kartımın kapatılması bır guvenlık acıgıdır. Bu durumda siz banka yetkılılerınıe soruyorum sızınle nasıl ıletısıme gecmemı beklıyorsunuz? Ates yakıp duman ıle mı anlasacagız? bır posta guvercını mı yollayacaksınız?

A
1/5

Akbank müşteri temsilcilerinden aldığım bilgi yetersiz kimseden net bilgi alamıyorum kredi kartımı kapattığım için limitimi düşürmüyorlar başka bir kredi kartına geçmemi engelliyor

A
1/5

Kendi alacağı olunca 1 gün geçse hemen faiz iletirler ama iş sizin onlardan alacağınıza gelince 35 gün oldu halen ödeme yapmazlar.

A
1/5

Berbat bi uygulama be alım ne satım yapabiliyorum hala geri dönüş yapan yok yazıklar olsun

K
1/5

Garip işleri ile şaşırtan banka. Kredi kartımda ekstra dan bakiye olmasına rağmen borcunuz var diye ulaştılar. Telefon ile aradığımda içinde fazla bakiye var, borç yok dediler. Bir süre sonra gene kredi kartınızda borç var diye ulaştılar ve borç yoktu. Kartı kapattırdım. Enteresan.

Ö
1/5

1 yıl 1 aydır Akbank müşterisiyim. Avans hesap açabilmem için kredi kartı almam gerektiğini söyleyip. 2.000 tl limitli bir kredi kartı gönderdiler. 1 yıl dolduktan sonra üyelik ücreti kapsamında 427.36 tl kesmişler. Üyelik ücretinin silinmesini talep ettim. Red verdiler. Direk üyelik iptali istedim. Üyelik iptalinde dahi 427.36 tl nin ödenmesi gerektiğini söylüyorlar. Devletin denetimi bu yönde çok eksik kalıyor. Türk halķını bunlar boğuyor. Bankalar Yılda %450 kar açıklıyorlar. Haram zıkkım olsun. Kat kat çıksın

N
1/5

Gün içerisinde müsait olmadığımı belirtmeme rağmen ard arda arayan banka. Hiçbir banka sizin gibi rahatsız edip teklif sunmuyor sırf bu yüzden hesabımı kapatacağım.

O
1/5

Akbank mobil şubede güvenliğin yönlendirmesi ile öviz alımının onay'a gönderdikten sonra komisyonun görüneceğini bana güvenliğin yönlendirmesi oldu güvenlik bu konuda en azından hani benim bilgim yok diyebilirdi güvenlik üzerinden mağdurum 87.9 milyar zararının düzeltilmesi aksi takdirde akbank'taki tüm hesabım ve bütün kartlarımın iptalini yapacağım ve aksi takdire çevreme hiç kimseye akbank'a önermeyeceğim düzeltme talep ediyorum iyi çalışmalar

D
1/5

Müşteri hizmetlerinde çalışan arkadaşlara çağrı merkezi ve telefonda etkili iletişim eğitimleri vermenizi tavsiye ederim. Para onlarınmis gibi istemelerini anlayamıyorum. Ne zaman ödeyeceksiniz? Birşey olursa sorumluluk senin gibi saçma sapan cümlelerle konuşan çalışanların telefonlarını geri kapatıyorum. Çağrı merkezi çalışanları görüyorsa eğer "siz maaşlı çalışansiniz, istediğiniz parayi ben şahsınızdsn almadığım için sanki parayı sizden almışım gibi aramayın" önce konuşmayı öğrenmenizi daha sonra hiç tanımadığınız insanları aramanızı tavsiye ederim. Ayrıca rezil bir banka. Günde minimum 3-5 defa arıyorlar krediyi ödemis olmama rağmen. Keske kredi almasaydım.

C
1/5

Müşteri temsilcisi ile görüşmek için Akbank şifresi oluşturmam isteniyor. Web sayfasındaki Şifre oluşturma sayfası kapalı ve çalışmıyor. Denediğim bir çok yola rağmen banka ile telefon görüşmesi yapamadım. Müşterinize hizmet sağlamayacaksanız neden müşteri hizmet iletişim hattı açtınız ki?

A
4/5

Allah aşkına batman şubenizi bi çeki düzen verin çalılanlarıznız çok küstah şuan bile saatlerce bekliyorum ve banka tıklım tıklım ama sizin çalılanlarınız üçü oturmuş kahfe içiyorlar kendi paramızla rezil oluyoruz güvenlikçiler dahil çok küstahlar yaşlılara saygısızca konusuyorlar yaşlı bi teyze türkçe bilmiyor diye rezil etiler kadını

M
1/5

Sorunlarımızı dile getiriliyoruz sözde Akbank genel öüdürlüğü ama arıyoruz cevap vermiyorlar. Bir personel topluluğu oluşmuş hepsi bi kenardan maaşını alıp kenarına çekilen bir topluluktan başka bişi değil Çözüme kavuşturabilir bir personel yok Akbank genel müdürlüğündeki iletişim danışmanları ( gereksiz ) Bankalar a iletişim numaraları üzerinden ulaşmak Zaten imkansız Çalışanlarınızın sorun çözme konusunda belliki yetki problemi var. Tüm sorunun üst müdürlüklerde olduğunu düşünüyorum. (Yazıklar olsun) işletmeciliğinize

M
5/5

Tekirdağ da yaşıyorum, birçok banka ile çalışan 16 marketi olan yerel bir gıda firmasında çalışıyorum Akbank Tekirdağ şubeye hergün uğruyorum başta müdüre hanım olmak üzere operasyonda görevli olan Müğe ve Sunay hanımlara ve tüm personele ilgilerinden dolayı teşekkür ederim.

S
1/5

Insanlara yalan ile kredi kartı verip ardına özür dileriz müşteri temsilcimiz sehven bilgi paylaşmıştir diyecek kadar ucuz bir çalışma anlayışına sahip bir banka sakın bunların kanpanya bilgilendirmelerine inanmayin sonrasında sadece özür diliyorlar.

E
1/5

8 gün önce şikayet kaydı oluşturdum, 2 gün içinde dönüş yapacağız dendi fakat hala ses yok. Durumun acil olduğunu kaç kez belirttim, genel müdürlüğü arıyorum telefonu suratıma kapatıyorlar. Daha önce hiç bir banka tarafından böyle bir muamele yaşamadım. Tarafıma acil dönüş yapılmasını talep ediyorum. Resmen aylık harcamamın iki katı kadar borç yansıtıldı ve bu durumun sebebini, eğer yanlışlık varsa da düzeltilmesini talep ediyorum. Beklediğim her gün daha da faiz biniyor. Bir süre daha açıklama gelmezse başka yollara başvurmak zorunda kalıcam.

E
1/5

Pandemi döneminde müşteri hizmetleri tarafından arandım. İstemediğim halde bana kredi kartı verdiler. Üyelik ücreti olup olmadığını sordum. Şu an için üyelik ücreti olmadığını söylediler ama üyelik ücreti olduğunda beni arayacaklarını söylediler. Şu an tarafıma mesaj geldi son 3 gün içerisinde borcumu kapatmam gerektiği ve 294.50 tl üyelik ücreti borcum olduğuna dair mesaj geldi. Bunu kabul etmiyorum. Şu an zaten tüm kartlarımı iptal ettirdim ve ailemin kullandığı kartları da yakın zamanda hepsini iptal ettireceğim bu durum düzelmezse.

Ş
1/5

Merhaba Bir aydır mobil bankacılığını kullanamıyorum defalarca talep açtılar fabrika ayarlarına döndürdüm telefonuma ama şimdi de hiçbir kartımı hiçbir şey kullanamıyorum ne yapmalıyım çok mağdur durumdayım Bir aydır ne yapmalıyım

M
1/5

Post dan geçen paramizi hesabımıza yaptırmamak için mutabakat yapmamışsın diyorlar müşteri hizmetlerinde cvb veren yok 4 saat 10 dakikadır arıyorum akbank dolandırıcılığa başlamış herkes bilsin şube müdürü bile akbank ile çalışılmaz diyor

N
1/5

Aksaray şubenizin google yorumlarını bir okuyun yazık bu millete başarız olmanın en iyi yolundasınız böyle şube çalışanlarını bir araya nasıl topladınız ellernde telefon biri müşteriyi gişede azarlar diğeri araya tanıdığı müşteriyi sokar nasıl iştir bu nasıl bankacılık anlayışı yazıklar olsun.!!!

S
1/5

Hayatimda gordugum en kotu banka Unkapani subesinden dunden beri parami cekemiyorum 1 kisi calisiyor bugunde geldim para sayiyormus halen bekliyorum rezalet

A
1/5

Her aradıgımda resmen 25 dakikadan fazla telefona bakan yok ve kapatiyorum musteri hizmetlerinde calisanlae sanirim çay kahfe icmekten baska yaptiklari birsey yok çogusuda hicbir sordugumuz soruyu duzgun cevaplayamiyor vasat çok ya telefonlara bakılsın yada musteri hizmetleri diye birsey olmasın yazik 1saat bekliyoruz gerzaman..

M
1/5

Öncelikle iyi günler sayın muhatabın benim dokuzuncu ayın 5'inde Bağcılar Dağ yolunda Akbank ATM'de param sıkıştı yüklü bir Mevlaydi 4 gündür Akbank yöneticileri beni mağdur etmiş paramı tutsak etmiş durumdalar n11 bankaya kredi geri ödemelerini yapabilirim ne kredi kartı borçlarımı verebiliyorum mağdurum bu Akbank yöneticilerini ve akbanki kınıyorum Bu banka çok kötü yönetiliyor çok sikayetciyim

L
1/5

2800 kişilik kamu müşterilerinden biriyim, ben böyle bir saçma sapan bankacılık görmedim. İnrernet bankacılığın yeni akses kart müşterilerine 10 tl sıfır faizsiz nakit avans diye yaygara yapıyolar hesap tanımlamada 1,36 faiz istiyolar, ne bir açıklama yapacak potansilyelde bankacı var nede bir yetkili kısır bir döngü içinde ondan ona yönlediriyolar ama çözümü bırakın bir sebep bile sunamıyolar. Tek kelime ile rezil bir bankacılık.

A
1/5

1. Haysiyetsizsin akbank 2.Nasil olurda arti hesap krediniz 50 bin tl olarak onaylanmistir banka subemizden kredinizi kullanabilirsin deyip krediyi tekrar degerlendjrme surecine alirsin mahkemede bunun hesabini vereceksiniz ne kadar mobil uygulamada silsenizde ekran goruntusu almis bulunmaktayim 3. Akbank izmit subesindeki personelin ile alakali evrakta sahtecilik sucundan savciliga suc duyurusunda bulunacagim detayina girmiyorum suan savcilikta ogrenirsiniz4.kredimi ister seve seve ister seve seve odeyeceksiniz

G
1/5

Eşim acil de kendi paramı ATM leriniz den çekemiyorum yazıklar olsun size bütün atmler de çalışma mı var tuhhh size

M
1/5

Ankaradaki bir şubeye 3 milyon yatırmak için başvurdum. Merkezi şubede sadece iki memur bir müdür vardı. Yarım saat bekledim sıra gelmedi. Bir saatte de sıranın geleceği yoktu. Müdürün odasına girdim toplantıdayım dedi. Odasında kimse yoktu oysa. Daha sonra şzin ayı dedi.Garanti bankasına gittim. 15 dakikada parayı sayıp teslim aldılar.

İ
1/5

Bozyazı dayım 3 gündü ATM den maaşımı çekemedim. Yakınlarda da başka ATM niz yok emekliyim Anamura gidemiyorum böyle ATM size hiç yakışmıyor

S
1/5

Katı kuralları var tam kredi kartı limiti artışı yapacak mı diye 40 defa başvuru yaptım yok üstüne 6 bankadan sadece 1 tanesi onun gibi limit vermiyor diğerleri istediğimi fazlasıyla veriyor tam bir cins banka gelirini soruyor yazıyorsun inanmıyor üçte birine düşürüyor niye soruyorsun kendin yaz o zaman

G
2/5

Yurtdışı hisse hesabi açtırdım. Uygulama ile bağlantısı yok diye 2525 i aradım. Kimsenin böyle bir uygulamadan haberi yok.20 dakika boyunca herkes birbirine aktarıp durdu. C.tesi Sabah arayın dediler. Aradım onların da haberi yok. Neden personele banka uygulamaları ve kampanyaları hakkında bilgi verilmez ki.

G
1/5

Müşteri hizmetlerine 20 dk oldu hala ulaşamadım şuan hala devam ediyorum kapatmadım tefefonu şuan tüm müşteri temsilcilerimiz diğer müşterilerine yardımcı oluyor diye 20 dkdır bekliyorum hala beklemeye devam ediyorum koskoca Akbank bu ne rezaletttt nedir bu

P
1/5

Hergun 10 tane msj atıp akbankli ol 10.000 tl 6 ay sıfır faiz taksitli para verelim dediniz. Akbankli oldum. bırak parayı daha kartımı elime ulastiramadiniz. Bu kadar yalan msji neden insanlara gonderiyorsunuz.Siz nasıl sahtekar nasıl düzenbaz bir bankasiniz. Parayida kullanamıyorum. Bana gönderdiğiniz msjlarla dava edicem sizi. Siz benim zamanımı calamazsiniz. Sahtekarlar

F
1/5

İstanbul /Maltepe / Cevizli şubenizle ilgili olarak müşteriye karşı aşırı ilgisizlik vardır. Saatlerce sıra bekledim ve çalışanlar gerçekten ilgisiz. Bu şubeye uğrayanlar genelde aynı şeyleri söylüyor tüm mecralarda .

M
1/5

ATM de yatırdığım para takıldı sizi arayacağız diye iletişim bilgisi aldılar bugün 3. Gün kimsenin aradığı yok ayrıca 3 kere iletişim merkezini aradım kayıt alındı 4 iş günü döneriz diyorlar parama sizin hatanizdan ötürü el konuldu ne demek 4 gün üstelik Kredi kartı ödemem findexte puanım bozulursa sorumlusu Akbanktır. Çözüm üretmiyorlar.

D
1/5

Merhaba, Ilk defa yaşadığım bir olaydan bahsetmek istedim. Burdan bu yorumu yapmadan önce bankayı ararım yapılan hatayı kabul etmeyelim. Beni kurnazlık yapmış gibi davranışlarda bulunduğu için burdan yazıyorum. Farklı farklı hesaplardan yatırım işleriyle uğraşıyorum. Akbank hesabımdan house al emri verdikten sonra emir gerçekleşti. Belli bir süre sonra hesaptaki parayı başka bankaya transfer ettim. Sonra bana bi mesaj geldi borç bakiyeniz bulunmaktadır diye daha ne olduğunu anlamadan bile akşamına hisse senedi satışı gerçekleşti hesabımdan bana bilgi verilmeden. Arayan soran yok mail attım.cevap gelmedi en son kendim aradim. Bankamız paraya bloke koymayı unutmuş ve ya çekmeceni unutmuş ne olmuşsa para hesapta kalmış. Böyle durum oldu Sizlere tavsiyem yatırım hesabınızdan size sormadan sat işlemi gerçekleştiriyorlar. Bilginiz olsun. Bana da söyle bi imada bulundular hesabınızda ki paradan haberiniz yok mu siz nasıl farkedemediniz dedi. Ben sürekli işlem yapan biriyim 3_5 tane banka da aktif olarak işlem yapıyorum. Ben onlara bakamam ki hata yapan sizsiniz aramanız gerekirdi.

F
1/5

Akbank kemeraltı şubesi Kobileri arayıp hesapları aktif hale getirin ve bazı şartları yerine getirdiktensonra size 4000tl cip para yatcağı söylüyorlar aradan 4ay geçiyor bankayı arıyorsunuz bizimle alakası yok diyor müşteri hizmetlerini arıyorsunuz oda şartlar yerine gelmedi ve zaman geçti diyor bu terbiyesizlik ahlaksızlik gercekten türkiye nin en kötü bankası hiç bir çözüm bulamayan çalışanları

Ö
1/5

Şirket olarak sizinle çalışıyoruz. Ekip arkadaşlarımıza çıkarmış olduğumuz kredi kartlarına yüksek yıllık kullanım bedeli aldığınız için şikayette bulunduk. Düzelecek denildi 1 aydır sorun düzelmedi. Ekip için teminat parasına bağlanacak vade tutarında hata olduğunu dile getirdik, ne yazık ki onda da durum çok zor ve kaybımız karşılığını bulmadan küçük bir düzeltme ile sonuç buldu. Sürekli değişen temsilcimiz ile adaptasyon sorunu yaşıyoruz diye dile getirdik ve en son atanan temsilci ne yazık ki bu hataların çoğuna sebep olmuştur. Tüm kredi kartlarının iptalini istedik. Maaş hesaplarını başka bir bankaya taşımak için talimat verdik. Ayrıca diğer hesapları da vadelerine göre taşımaya başladık. Duzeltemediginiz yıllık ücretler nedeni ile bu kadar kayıp yaşadığınızı büyük bir keyif ile bildirmek istedim.

H
1/5

Akbank westernion kullanıp karşı tarafa yüksek miktarda para gönderdim. Ne mi oldu para karsi tarafa gitmiyor gitti deniliyor. İptal ediyorum ki para kesilsin istiyorlar. Ve iptal ettim parayı 2 iş günü içerisinde dönüş yapılacaktır diye mesaj geldi 6 gün oldu dönüş yapılmadı inceleme diyorlar. Yahu para benim param sen kimin parasını onceliyorsun? Parama el koydu pazartesi de para gelmesin dolandırıcılık adı altında dava açacağım. .

T
1/5

Cipinlerim yatmadı bankanı tahutunu yerine getirdim. Müşteri olarak kandırıldım mahkemeye gidicem tazminat davası acacam cipinlerim 25 ağustos 2022 yatacaga söylendi böyle sahtakarlık görmedim 5 tane ek kart çıkartın şu anda resmen kandırıldım bir an önce bu konu cözumlensin yoksa Türk adaleti çözecek

Y
1/5

GÜVENSİZ BANKA AKBANK; Akbank nakit avans alabilmem için kredi kartı zorunluluğu oldugunu söylediler kabul ettim, tarafıma kredi kartı gönderdiler, kafalarına göre vaz geçtiler açıklama yapmıyorlar nakit avansımı vermiyorlar

M
1/5

İnsanlar ! Axess kredi kartıma 07.07.2022’de yatırmış olduğum yüklü meblağ bugün buhar olmuştur. Tüm işlemlerimin ekran fotoğrafını aldım. Müşteri hizmetleri mi arıyorum kapı duvar ! Akbank bitmiştir ..

M
1/5

15 yıllık akbank müşterisiyim.şimdiye kadar görmediğim muameleyi bu sene gördüm.ne yazıkki ne çalışanları ne de müşteri hizmetleri çalışanları düzgün konuşmuyorlar.işinize gelir se kafasını yaşıyorlar.eskiden kart ücretini iptal ederlerdi.şimdi mecbursun ödemeye diyorlar.bu kart ücreti cüzi bi rakam olsa ödeyelim.294,50 tl.resmen soygunculuk. bunlara izin veren kurumlara da yazıklar olsun.aldıkları bu paralar da zehir zıkkım olsun.

H
3/5

Mrb maaşımın yattıği hesaba bloke konulmuş maaş bodromla şubeye gittim maaş bodromu gösterdigim halde şube maaş paramı vermedi bankada işyeri adresim yazdigi halde paranın yattıgı isyeriyle maaş bodrom aynı olduğu halde banka blokeyi kaldırmadı paramı çekemedim ilgilenirseniz sevinirim

S
1/5

Yatan maaşımı çekmek istediyimde 5000 tl limit koymuşlar ve günlük bundan fazlasını çekemezsin diyorlar böyle şaçmalık olurmu benim ödemem var ve maaşımı alamıyorum

_
1/5

Akbank Axess kredi kartimdan üyelik ücreti adı altında 244 türk lirası kredi kartı aidat ücreti kesmiştir.Ve tarafıma hiçbir bilgi verilmemiştir.Kredi kartı aidat ücreti haksız kazançtır zaten kullanım esnasında faiz alıyorsunuz .Kesinlikle yapılan kesintinin tarafıma iadesini istiyorum.Ve hiç kimseye önermiyorum .

H
1/5

Bir maaş hesabı açmaktan aciz bir banka sözde hesap açıldı ama hiçbir hesap yok ortada şubeye gidiyorsun öğlen giriyorsun akşama zor çıkıyorsun bukadar alakasız ve yavaş bir banka libadiye şubesinin hiçbir telefonununa ulaşamıyorsun

E
1/5

Maslak şubesi telefonu açmıyorlar şikayet için şubeyi şikayet edemezsiniz denildi tam bir karabank

F
1/5

Ankara Keçiören şubesi kadar boğucu çalışanları kadar soğuk bir şube görmedim.hele güvenlik denilen zat sanırsın bankanın müdürü.Müşteri azarlama yetkisi bile var.

E
1/5

Agesa Hayat sigortasında eksik Paramı ödediler birde geç ödeme geldi benim yatırdığım ödemeleri geri vermediler.kesinlikle tercihlerim arasında değil artık. Bankacı biz hata yaptık gelen sigorta parasını hesapta tutuk zararın var üzgün dedi ama çözüm olmadı müşteri memnuniyeti sıfır.

V
1/5

kullanmadigim kredi karti için 183 tl uyelik bedeli istediniz, karti kapatin dedigimde bu 183 tl borcunuz yinede olcak dediniz. vadesiz hesabimda 2017 den beri 583 tl parama bloke koydunuz hic bir yasal sorunum olmadigi halde kredi notum 1920 iken bana kredi de vermediniz bu yüzden sizin her yerinizden guvensizlik akiyor.

M
1/5

07 Mayıs 2020 sularında saat Saat 12:45--12:55 gibi Akbank İsmet İnönü Cad. No... 52 de var olan Akbank ATM ye para yatırmak isterken 16 tane 50 lira yani 800 TL... Bu paranın 750 TL sini ATM yuttu. 50 TL iade etti kartla beraber. Ekranda işlem bilgisi yoktu, hiç olmadı. Kartı alıp 50 lirayı tekrar yatırdım. Sadece 50 TL yatmış gibi oldu. Benim 750 buhar oldu... Uzun bir uğraşıdan sonra müşteri hizmetlerine ulaşıp şikayet oluşturmayı başardık... Cevap bekliyorum... Buradan tekrar ediyorum o para ihtiyaç sahiplerine iletilecekti... EFT yaptığımda takip ediniz...

M
1/5

gönül isterki 1 yıldız bile vermeden yorum yazabilseksek boş kurumsallıktan uzak müşteri odaklı olmayan günü kurtaran başından savma olayında gayet profesyonel bi yer 1 hafta 4 kayıt oluşturmama rağmen hepsi sonuçlandı görünüyor ama bilhi veren yok sonuçlanan bişey yok sıkıntı devam ediyor uzak durun yanından bile geçmeyin

A
1/5

Carrefour dan ürün aldın sonra caydim 5 aydır ücret iadesi yapmıyor Akbank

B
1/5

Emekli maaşımı buraya getirdiğime pişman oldum öteki sene hemen burdan çıkıcam, buranın 1 lira bile kazanmasını istemiyorum

Y
1/5

Davet kodu ile musteri oldum davet eden kişiye chip para yatmadı bir türlü çözülmesini istediğim bu konu çözülmüyor sikayetciyim

C
1/5

Bu bankayı Tüketici hakem heyetine, BDDK ya, genel müdürlüğe şikayet etmeme rağmen hiç bir sonuç alamadık. Yapılandırılmış kredi kartımın borcunun taksitlerini düzenli ödememe rağmen tamamını özendiğim için beni icraya vermiş. Uyarı mektubunu aylardır kapalı olan okuluma göndermiş. Evime göndermemişler ki benim haberim olmasın. Bağlı olduğum şubenin hiçbir şeyden haberi yok. Rezillik diz boyu, sömürü bu haksız kazanç. Ama tabi suçlu bizlerde ki bu bankalara gidiyoruz. Yazıklar olsun denetlenmeyen

T
1/5

Pos kullanirsin 50 tl diye anlasirsin aylik.ilk 3 6 ay kullanirsin sonra bir bakarsinki 150 tl cekmisler haberin bile yok . tarife değişti bile demek icin arayip tenezzul etmezler.pos yardımı ararsin 444 2828 derki biz bişi yapamiyoruz subeni ara.subeyi ararsin gunlerce saatlerce ama kimse telefona cikmaz.telefon numarani geri birakirsin arasin diye bekleki arasinlar aramazlar.150 yi aldi bikere geri vermemek için bukadar küçülmusler.paran hesapta durur 6 ayda bir hesap isletim ucreti altinda para keser.Allahtan kredi kartlarini kullanmıyorum.kredi istersin en yüksek faizle kredi verirler.en problemlisi ise atm leri .ne para olur cekemezsin paran olur yatiramazsin bakimda yazar.ekranlarinin ışığıda karanliktir telefonla karekot ile islem yapamazsin.mumkunse bulasma...eski akbank değil...

H
1/5

Bursa küçüksanayı şubesinde koltuk var ama boş iki saatlik zamanda üç kişiye ançak bakıldı be halen bekliyorum inşallah mesai bitmez

Ö
1/5

Kendi yaptığı işlemin içeriğini göremeyen 72 dakika sorduğum soruya cevap almak için beklediğim aynı konuyu 7 kişiye anlatmak zorunda kaldığım birimlerinin birbirinden habersiz olduğu yapı.

N
1/5

Akbank a sakin bulaşmayın. Atm ye sıkışan paramı 700 tl eksik yatırdılar. Defalarca aramama rağmen sonuca ulasmadi. 700 tl gibi bir meblayi Çalan banka benim icin

M
1/5

Sayın akbank yetkilileri mobil uygulama üzerinden bankamatik kartı başvurusu yapıyorum hesapta yeterli bakiye yok diyiyor bankamatik kartları ücretlimi oldu anlamadım..diğer bütün bankalardan kartım var ilk defa böyle birşeyle karşılaşıyorum ...hatta diğer bankalar istemeden kendileri getiriyor adresimize direk.....

Ç
5/5

Gaziantep sirehan da çalışan ismail karşı soyismi heralde tam bilmiyorum Canla başla çalışmaktadır hangi saat aradimsa adam ilgilendi bu ark .müdürlük olarak lütfen bi ödül veriniz bi ikramiye vs veya kıdemini artırın Adam karınca gibi calisiyo

O
1/5

4 ay önce emekli maaşımı akbank a taşıdım 1 ekimde almam gereken sgk emekli maaşımın yatmadığını görünce akbank müşteri temsilcisi hafta sonları yatmaz demesi tam bir facia hafta sonu diye ek hesaba faiz uygulanıyor ama hafta sonu diye maaş ödemesi yapmıyor muş muş

O
1/5

Mesai saati sonuna yaklaştıkça yapılan EFT işlemlerinde soygun var. Saat 15:00 civarı ücret artmaya başlıyor. Ne kadar geç o kadar pahalı. Çok ilginç.

A
1/5

Kobi müşterisiyim cumhurbaşkanlığı na ulaşılıyor Esenyurt şubeye ulaşamıyorum.

S
1/5

Müşteriye hiçbir önem vermeyen, saatlerce sıra beklediğiniz ve yine işleminizi günlerce gitseniz de yaptıramayacağınız bir kurum. Şikayet edeceğimi söylediğimde kime şikayet edersen et diyen çalışanların oluşturduğu bir yer. Müdüründen personeline kadar rezalet.

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Bebek, Bağarası Sk. No:53A, 34345 Beşiktaş/İstanbul

📍 Levent, KONAKLAR MAH BÜYÜKDERE CAD ÇINAR SOK SAB ANCI CENTER 4, 34330 Beşiktaş/İstanbul

💬 Akbank, 30 Ocak 1948 tarihinde özel sermayeli bir ticaret bankası statüsünde Adana’da kurulmuştur. Kuruluş amacı bölgedeki pamuk üreticilerine finansman sağlama...

Beşiktaş En İyi Banka Listesi Beşiktaş En İyi Akbank Listesi

📍 Mecidiye, Sarıbal Sk. No:10, 34347 Beşiktaş/İstanbul

📍 Nisbetiye, Aytar Cd. No:32, 34340 Beşiktaş/İstanbul

💬 Her zaman çok hızlı ve düzenli, tebrikler

Beşiktaş En İyi Akbank Listesi

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur