Adres: | Mersinli, 1580/2. Sk. 4/A, 35110 Konak/İzmir |
---|---|
Telefon numarası: | +902324860006 |
Kategoriler: | Banka Akbank |
Web sitesi: | https://www.akbank.com/ |
Google Haritalar'da Aç |
Üst kat bireyselde işlemler çok ağır ilerliyor.Mümkünse farklı bir şubede işlemlerinizi halledin bence.
Şube ilgisiz. Güvenlik çalışanı, mesai saatinde kendi işlerini hallediyor ya da kulaklık ile telefonla konuşuyor. Ne zaman gelsem çalışanlar sorunumuzu çözmemek için bir bahane sunuyor.
denizbankın çoğu şubeleri kötü bu daha da kötü eğer gidecekseniz bütün gününüzü gözünüzden çıkarmanız lazım az eleman çok iş mantığınyla çalışan banka da sıranın gelmesi mümkün değil bir çok banka ile çalışıyorum ama bu denizbankın ne şubeleri ne müşteri hizmetlerinden yüzüm güldü kredi kartlarımdaki bonusları harcayıp bütün ilişkimi keseceğim.bankalar sıralamasında en alt sıralara olması şaşılacak bir durum değil umarım batarlar
Akbank en sevdiğim banka
Kesinlikle çalışılacak şube değil. Personel sorumsuz. Müşteri temsilci denilen kişi telefonlara cevap vermiyor. Telefon kişinin direk telefonu ,telefona meşgule atıyor ,sonrada dönmüyor.
sacma sapan muhabbetler sifre olusturamadik bankaya geldik gulcin ozkurtan isimli personel uc dakikalik isimizi gorucegine telefonda on dakikadir baskasiyla gorusuyor.. Bos bir banka maas hesabi acildigi icin zorunda kaldim ama isim olmasa onunden gecmem 0 puan
yapılandırdığım kredi kartı borcunu yapılandırdığım kredii kartınla atm,den ödeme yapabilirmiyimi şu an kredi kartım yapılandırdığım için kapalı oldu için soruyorum,
Güleryüzlü
Güzel bir banka 2 gün işlem yapamadık yinede memnunum