Adres: | 23 Nisan, 23 Nisan Mh. 75. Yıl Blv. No:5AJ, 75. Yıl Blv. No:5/8, 16230 Ni̇lüfer/Bursa |
---|---|
Telefon numarası: | +2242943000 |
Kategoriler: | Banka Akbank |
Çalışma saatleri: | Cuma 09:00–17:00, Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı, Pazartesi 09:00–17:00, Salı 09:00–17:00, Çarşamba 09:00–17:00, Perşembe 09:00–17:00 |
Web sitesi: | https://www.akbank.com/ |
Google Haritalar'da Aç |
Nagehan hanım biraz iletişim ve insanlarla nasıl konuşulması gerektiğini acilen öğrenmesi gerekiyor. Hayatımda bu kadar saygısızlık görmedim.
firma adına hesap açtırıcam bir tane müşteri hizleri koymuşlar sadece bir tane müşteriyi 1 saat bekledim 3 kişi daha var önümde müdürün işi yatmak heralde umarım kimsenin işi olmaz bu şubeyle
Telefonla ulaşmak mümkün değil ille oraya kadar işyerinden izin alıp paranı kestirip gitmen gerekiyor.Gelisme yok iyiki başka bankaya geçti maaşlar burasi ile iş olmaz
Gişede olan bayan tüm işlemleri yapıyor, ama tek başına. Aslında çok personnel var, ama "uzmanlık" gibi bir büro önünde oturuyorlar, kimse bile yok. Yani sabahtan akşama kadar boş boşuna oturuyorlar. Tüm banka işlermleri, bir tek bayan üzerine yükleniyor. ANLAMIYORUM, ellerimi kirlenir biraz yardım etseler. Yani oranın bir peroneli değilmiler ? Milletin o kadar beklemesine nasır rahat oluyorlar, Yazıklar olsun.
Organize sanayi gibi bir şubede tek bireysel hizmetler danışmanı var,malesef bankalar bu mevzuatı bir türlü aşamadı,binlerimizi alıp hizmet sıfır.
Bana bireysel mobil şubeden ticari kredi verdiler. Kullandım ama mobil şubeden ticari krediyi ödeyemiyorum ilk taksit için şubeye geldim. Şubedeki görevli her ay taksidi gelip şubede ödemem gerektiğini söyledi. Gerçekten tuhaf bir durum. Acil çözüm bekliyorum yoksa bu ay kapatacağım. Mobil ve internet şubesinde ödeme seçeneği yok. 4442525 i aradım onlarda şubeye gitmemi söylediler. Teknoloji çağında yaşadığım durum çok ilginç.
Annemin emekli maaş hesabını aktarmak için gelmiştik. Sıra yoktu ve çok kolaylıkla işimizi helletmişti bayan çalışan. Çok nazik ve yardımsever idi. Daha önce Nilüfer Halk Bankasından alıyorduk. Oraları görmeden böyle nezih bankalara olumsuz yorum yazılmasını doğru bulmuyorum. Teşekkürler...
Aktif olarak 1-2 kişinin çalıştığı ve 30dk da ortalama 1 kişi ilerleyen banka şubesi. Önünüzde 6 kişi varsa 3 saat beklersiniz.
Birebir müşteri temsilcim izinde olduğu için şube telefonu ile ulaşayım dedim hiçbir birim cevap vermiyor.
Cuma gününden berri telefonuma bakan bir müşteri temsilcisi bile olmadı Bu nasıl bir işletme Şikayetçiyim
Personel sayısı çok az sıra gelmiyor
İşten kaçınmak için sistemin tamamen iyi olmasına rağmen çalışmadığını söyleyip duruyorlar. Korkunç bir yer.
Banka çalışanları insanin yüzüne bakmıyo. Birak yardımcı olmayı.
1 BUCUK SAATTE 1 İNSANIN İŞİNİ HALLEDEMEDİLER BİZ SADECE SIRADA BEKLİYORUZ BAKALİM HAYIRLISI YARİN FALAN 2. İNSANI ALIRLAR İŞLEM İÇİN
Kaskoca Akbank hesap açabilmek için saatlerdir bekliyoruz tek kişi çalışıyor Yemin olsun bu zamanda koca bankaya hiç yakışmıyo sistem gerçekten çok kötü
Kötü.
Kimse telefonunu açmıyor. İlle de şubeye mi gelmemiz lazım 😡