Adres: | Atatürk, Ankara Cd. 17/C, 06936 Sincan/Ankara |
---|---|
Telefon numarası: | +3122696363 |
Kategoriler: | Elektronik eşya mağazası Akıllı bayi Elektronik tamir dükkanı Telefon onarım hizmeti |
Çalışma saatleri: | Pazartesi 09:00–18:00, Salı 09:00–18:00, Çarşamba 09:00–18:00, Perşembe 09:00–18:00, Cuma 09:00–18:00, Cumartesi 10:00–18:00, Pazar Kapalı |
Web sitesi: | https://www.samsung.com/tr/support/ |
Google Haritalar'da Aç |
Galaksi watch 6 saatimin 5 ay gibi bir kısa süre de kullanıma bağlı olmaksızın kordon bağlantı yerinde bir yırtılma fark ettim hemen buraya başvurdum kullanıcı hatası diyerek garanti kapsamı dışında değişim olabileceğini söylediler tabiki ücreti karşılığında ben böyle malının arkasında durmayan bir firma görmedim. Bir daha samsung mu uzak dursun. En kısa sürede s23 ve saati satıp değiştireceğim...
Personeller ilk girdiğim andan gidene kadar çok ilgiliydi sağ olsunlar fazlasıyla yardımcı oldular daha önce buda kulaklığımı başları arızalanmisti ertesi gün yenisiyle değiştirip teslim ettiler.
Bazı çalışanlarının sabırları tükenmiş. Çalışmak istemiyorlar anladığım kadarıyla. Bana pek yardımcı olamadılar. Beğenmediyseniz Ankara'daki tek yetkili servis burası değil bile dendi. Yetkili servis çalışanından aldığım bu tavsiye için teşekkürler
Cep telefonum arıza yaptı, ilk girişten itibaren görevli personel çok alakadar oldu ve hemen ilgilenip sorunumu çözdüler, bilgili, güleryüzlü, hızlı ve profesyonel hizmet için teşekkür ederim
Cihazımın batarya değişimi işlemi için gittim. Daha önce telefon üzerinden bana 1720 TL fiyati verildi. Bi sonraki gün gittiğimde ise fiyatın 1900 olduğunu belirttiler. Her müşteriye farklı fiyat veriyorlar. Batarya değişimi sırasında arka camın kırılması halinde sorumluluk kabul etmeyeceklerini belirtiler. Ayrıca takılacak bataryanın bozuk olması durumunda da sorumluluk kabul etmeyeceklerini söylediler. Siz nasıl bir servisiniz? Samsung Türkiye'ye şikayetimizi ilettik. Umarım bu tarz işletmeler en kısa sürede kapanır...
Samsung A52 telefonumu ekran değişimi yaptırdım güzel ilgilendiler. Sonrasında oluşan hatada güzel ilgilenip sorunu giderdiler.
Samsung s7 fe tabletimin kalemi için servise bugün başvurdum.Daha öncesinde kalem ucunu yamulduğu için değiştirmiştim. Ama şimdi de değişen uç yazarken ses çıkarıyor ve temassızlık yapıyordu. Bu yüzden yeniden servisi arayıp ellerinde siyah uç olup olmadığını sordum. Ellerinde siyah ucun mevcut olduğunu belirttiler. Fakat servise gittiğimde girişte oturan personel ellerinde siyah uç olmadığını savundu.Ve ters ters cevaplar verdi.Telefonla orayı arayıp sorduğumu da gösterdim.Birinin var dediğini öbürü yok diyor bunu anlayamıyorum. Neyse kalem ucu değişti kodu çekmek istedim buna da izin verilmedi. Personel son derece kabaydı. Sert sert cevap verdi. Ve bundan çok rahatsız oldum. Lütfen personelleriniz kibar ve anlayışlı olsun.
Her noktada yardımcı olmaya çalışıyorlar. Ulaşabileceğimiz bir yerde buranın olması büyük bir şans. Çalışan arkadaşların hepsi de İşini iyi yapmaya çalışan arkadaşlar, Hüseyin Bey e de ayrıca destekleri için teşekkür ederim.
Samsung A54 5G modeli sıfır aldığım cihazı 1 ay içerisinde hatta ilk haftasında bu servise surekli arızalar hatalar kapatmalar kendi kendini cihaz yaptığı halde 4 sefer Bu servise girişi oldu.Ama her seferinde yazılım yüklemesi yapildi denilip tüm bilgilerim tüm uygulamalarımın gitmesi cabası surekli surekli bu servise taşınmam aradaki 18 km yol farkım yaşadığım rezillik çektiğim sıkıntı cabası.son şansları idi Hakkim olan ve servis dokümanların alıp tüketici hakem heyetine mahkemelerine başvuracağım.. Samsung servise pişmanlıktır net...
Samsung galaxy buds fe kulakligimin sesi az gelmeye ve cızırtı yapmaya baslamisti. Garanti kapsaminda kendilerine teslim ettim. 2. gün cihaziniz hazir teslim alabilirsiniz diye mesaj attilar. Yenisini verdiler sağolsunlar Samsung güvencesi altinda bu isletmeden cok memnun kaldim hepsine cok tesekkur ediyorum.
Çok saygılı ve kaliteli bir servis ve gerçekten çok güvenilir ve samsungun gerçek yetkili servisi çok güvenerek gidilebilecek bir işletme
Telefonumun şifresini unutmuştum cihazı yarım saat içinde teslim ettiler sorunum çözülmüş oldu. Çalışanlar gayet güler yüzlü. Duygu hanıma ayrıca teşekkür ederim gayet açıklayıcı bilgiler verdi.
Samsung pişmanlıktır sakin bulaşmayın yetkili servis beş para etmez ..
Yaklaşık on yıldır Samsung kullanıcısıyım aslında dürüst olacağım Samsungla ilgili İstanbul'da özellikle servis anlamında hiç iyi anılarım olmadı çok sorun yaşadım .. Bu servisle Sedef hanım ve ekipiyle tanıştıktan Bir daha Samsung almam diyordum büyük konuşmuşum bu ekip bana Samsung telefonunu tekrar sevdirdi ilgi alaka anlayış ve güleryüzlü Hoşgörülü yaklaşımları sanırım Samsungla ilgili kötü anılarımı unutturdu .. Samsung ve ben sedef hanım ve ekibine tşk borcluyuz bence 👍🧿💐
Sadece telefonuma bakıp telefon yamuk duruyor anakartı yanmış bunun diyen bilgisiz insanların çalıştığı bir mağaza. Etlik şubesi yazılımla ilgili sorunu çözüp ertesi gün telefonumu verdi.
Arife günleri kapalı. Bugün tekrar gidicem. Telefon tamiri icin. Hizmet sonrası yorumumu güncelliycem. Memnun kaldım sorunumu çözdüler
Personel çok ilgili, teşekkürler. Yapılan işlem hızlıydı.
İlgililer gayet anlayışlı samsung z fold 3 cihazım iç ekran koruyucu değişimi yapıldı .Aynı gün içinde teslim edildi . Lokasyon olarak yeri ulaşım için kolay; teknik servis bakımlı ,çalışanlar güleryüzlü. Kendilerine teşekkür ederim.
7 şubatta telefonumun şarj etmeme sorunu ile gittim sabah 10 gibi verdim 12.30 gibi teslim ettiler çok memnun kaldım teşekkür ediyorum 💐
Malesef 18.00 da kapatınca iş çıkışında yetişemiyoruzki.. biraz daha geç vakte kadar açık olsaydınız keşke.
Garanti süresi içerisindeki kulaklığımı tamire verdim kısa sürede işimi çözdüler ilgi alaka da güzeldi ayrıca sedef hanıma güleryüzlülüğü ve işini iyi yapmasından dolayı teşekkür ederim. Ayrıca Kızılaydaki KVK GENPA bunların tırnağı olamaz
17 Haziran 2023 günü Samsung A51 telefonumun ekran değişimi için gittim. Cihazımı saat:10'da teslim ettim, aynı gün saat: 15'te teslim aldım. Birçok kurumsal firma ile bu türden hizmet almış birisi olarak şunu söylemek isterim; 49 yaşındayım, bu kadar nazik, bilgili, ve profesyonel kadroyu bir arada çalıştığına hiç şahit olmadım. Cihazın teslim alınması ve teslim edilmesi departmanında çalışan tüp personeli tebrik ediyorum. Böyle bir hizmet bürosunun bulunması Sincan ilçesi için gerçekten bir kazanımdır diye düşünüyorum. Teşekkür ederim arkadaşlar..
Daha önce başka işlemler için gittiğimde memnun ayrıldım, ancak bu sefer hayalkırıklığı yaşadım. Oğlumun A51 telefonuna su kaçmıştı, bazı fonksiyonları çalışmıyordu, servis yetkilisi 4200 tl masraf olacağını söyledi, başka bir servise götürdüm, sadece basma tuşunda oksitlenme olduğunu söyledi ve 200 tl ye değişim ile sorun giderildi. Başka bir servisten görüş almadan işlem yapılmamasını tavsiye ediyorum.
Asla samsung tv almayın. Qled 4k televizyon aldım 2,5 yıl sonra ekran karardı 16 bin tl dediler. Yenisini alsam daha iyi. Özel samsung servisi iki ayda 30 tane ekran değiştirdik kronik bir sorun var garantisi yoksa samsung garantiye almıyor. Dedi. Resmi servisi çağırdım bizde kronik bir arıza olduğuna dair bir bilgi yok dedi. Peki bu ekranlar bozuluyormu dedim. Bozuluyor tabi sürekli değiştiriyoruz diyor. Bizim işimiz bu diyor. Komedi gibi. Kapıma samsung ürünü bir daha sokmam.
Bir ay olmadan ekranında iki tane ölü piksel çıkan Watch 6 Classic saatimi bir başka Samsung servisi olan BDH servis birşey yok diyerek bana geri göndermişti, geldiği gibi Arım servise getirdim kısa süre içinde cihazın yenisi ile değişimi yapıldı süreç içinde sms ile sürekli bilgilendirildim. BDH servise kiyasla çok memnun kaldım.
Sakın gitmeyin. Zaman kaybı. Ayakkabı koysan daha işlevsel. Telefonun dışına bakıp ana kart yanmış çöp olmuş dediler. Üfürükcü servis
Samsung A72 telefonum şarj sorunu için sabah 10 gibi arım yetkili servise bıraktım 2 saat gibi kısa sürede telefonumun işleminin tamamlandığını söylediler ve mağaza gittim. Samsung üzerine düşen garanti kapsam gereği yapılanları fazlası ile yapmış telefonumun batarya değişimi şarj soket değişimi hatta bununla da kalmayıp şarj aletinin de yenisi ile değişimini bu kadar kısa sürede yapıp teslim ettiler herşey için çok teşekkür ederim mağaza çalışanlarının yaklaşimi ve özverili çalışmasına Ba yıl dımm teşekkürler Samsung teşekkürler Sincan Arım Yetkili servisi 👍
Çok güzel ilgilendiklerini söyleyebilirim.Ayrıca işlerini hızlı yapıyorlar
Cihazinizin garantisi varsa sorun yok ama garanti bitiyor kapısından girmeyin Sıhhiyedeki servise gidin
Tüm çalışanlardan gorevli arkadaşlardan teşekkür ederim elinize emeğinize sağlık çok memnun kaldık bundan sonra tercih edeceğimiz tek samsung servisi 👍👍💝
m31s telefonumda şarj sorunu vardı servis bana şarj soketi kırık kasa eğik falan diye 1480 TL ödeme çıkarttı .ben kabul etmeyip tüketici hakem heyetine başvurdum. bilirkişi incelemesinde hiçbir sorun göremediğini sadece şarj soketinin değişmesini ve bunun garanti kapsamında olduğunu söyledi.sonuç olarak tüketici hakem heyetine beni haklı buldu ve telefonun değişim yapılmasına karar verdi. Samsung a yakışmayan bir hizmet anlayışıyla müşterileri hem zarara uğratmak hemde gereksiz yere vakit kaybı olmaktan başka bişey yapmıyor servis. hiç birine hakkımı helal etmiyorum 3 aydır sorunumun çözülmesini bekledim. yazıklar olsun.
S20 Ultra cihazımın ekranında amoled yanığı mevcuttu ve bataryası eskisi kadar uzun süre gitmiyordu. Saolsunlar 1.5 Saat içerisinde telefonu kasa dahil baştan aşağı sorunsuz yenilediler.
Bana yaşattıkları magduriyetin videosunu youtube da aratıp izledikten sonra karar verin. Samsung ile bu yetkili servis, güzel giden hayatımın içine birlikte ettiler. Gittiğim, gördüğüm, bildiğim en kalitesiz en kötü işletme burası. Anlatılmaz yaşanır. Merak edenler gitsin görsün. 👎 5 yıldızlı olumlu yorumlara sakın aldanmayın, o yorumların %99'u sahte. Samsung markası ile bu yetkili servis kalitesizlikte birbiriyle yarışıyor.
Önceden arayip cihazla ilgili sikayetimi söyleyerek gelmeden önce ne yapmam gerekli diye sormama rağmen bir şey söylemeyerek sadece garentisi icin faturanizi getirin sistemden bulamayabiliriz denildi oraya gittiğimde ise cihazın formatlanacagi içerisindeki bilgilerin silinecegi söylendi yedek almam gerektiği oraya gittiğimde soylenildi birde beni ucret karsiligi yedek alan başka bir dükkana gidebileceğim bilgisi verildi sanırım karsilikli anlaşmalı çıkar icerisinde çalışıyorlar ki insanları o an orda madur bırakarak birdaha vaktim gitmesin düşüncesi ile müşteri çoğalarak para kazaniyorlar
Telefonumun şarj problemi için gittim Samsung yetkili servis garanti kapsamında üzerine düşeni kısa sürede fazlası ile yaptı teşekkürler herşey için fazlası ile memnun kaldım
Taktıkları ekran koruyucu film iki günde ekranı bırakmaya başladı.Bu kadar kötü ürünü yetkili servisin kullanması da pes dedirtti.
Samsung rezilliktir Samsung pişmanlıktır. Samsungdan alışveriş yapmak dolandırılmaktır. Kampanya dahilinde tarafıma hediye edilmesi gereken ses sitemi için 50 kere çağrı merkezini aradım. Arsız, yüzsüz, sorumsuz müşteri temsilcileri her seferinde alenen telefonu yüzüne kapatıyor. Bu ne ahlaksızlık. Müşteri memnuniyeti konusunda dönüş yapabilmemiz için bir kanal da yok.
Samsung 2 yil garantili telefonumun guc tuşu bazen basmiyor die bıraktım garantisi vardi, gereksiz parçaları değiştirmek için 1350tl ücret istediler kabul etmedim telefonu teslim aldığımda telefon hiç açılmadı. Başka bir servise gittiğimde güç kablosunu tamamen sokup size teslim etmişler denildi. yetkili servis diye kanmayın gitmeyin sincan samsung yetkili servise diğerlerine gidin
Çalışanlar mağazadan girer girmez sizi tüm guleryuzu ve profesyonelliği ile karşiliyor Samsung servis kalitesini hissediyorsunuz Garanti kapsamında telefonumun sorununu çözdüler Yetkili Servis Sincan Arım'a çok teşekkür ederim. Tavsiye ederim
Samsung galaksi z flip 4 4 aylık cihaz media marketten alınma sıfır garantili ekran koruyucu boşluk yaptı ve media.daki arkadaş ekran koruyucu.nun ekrana zarar verebileceğini sökmemizi ve bu mağazadan yardımcı olacakları söylendi fakat gittiğimizde aldığımız cvp ekran koruyucusunu söktügümüz için 600 tl ücret talep ettiler tekrar.dan media.markwte gittiğimizde öyle birşey olamaz yardımcı olmak zorundalar dendi Cvp istiyorum garantili bir telefona Türkiye yetkilisi bir işletme olarak neden ücret talep ettiniz ?
Çalışanların yaklaşımları gayet olumlu, çözüm ve müşteri odaklılar.. Cihazımızın sorununu, garanti kapsamında hallettiğiniz için ve mağdur olmamamız için gerekli çabayı gösterdiğiniz için çok teşekkürler...
29 Temmuzda Arka Kamerada Toz Var Diye Gittim. Sağolsun İlgilendiler. Fakat Nano Kırılmaz Camı Sökmüşler. Maalesef Yeni Farkettim. Servisten Ürününüzü Alırken Kırılmaz Camınızı Kontrol Edin...
Herşeyden önce böyle yetkili servis olmaz. Eşimin telefonunda konuşma hoparlerinde sorun var diye yetkili servise götürdüm. Telefonumu bırakana kadar 4 müşterinin hepsine telefonunuzda sıvı var garanti kapsamı dışında kalıyor diyor diğer müşterilerde böyle birşeyin imkanı yok diyorlardı. Ertesi günde beni arıyarak aynı şeyi söylediler 250tl ücretiniz çıkıyor dediler. Bende hayır yaptırmıycam diyerek telefonu almaya geri gittiğimde yine başka bir müşteriyle aynı konuşma geçiyor. Telefonunuzda sıvı var yedek parça gelene kadar size yedek telefon verelim diyorlar. Müşteride aynı benim gibi size inanmıyorum telefonumu verin diyip benim ğibi geri alıyor. Başka bir telefoncuya götürdüğümde hiç alakasız hopörlör bozuk değil sadace yazımsal bir olay diyerek telefonumu yarım saatde bana geri verdi toplam ücret 30tl gibi bir ücretle şimdi sizce böyle yetkili servis olurmu. İnsanlar sırf telefonlarını sizlerin daha iyi yapacağınızı düşünürek size getiriyorlar yazık gerçekten.
Son derece güler yüzlü ve ilgililerdi. Güncelleme sonrası sürekli kapanıp açılan telefonumu garanti kapsamında ana kartını değiştirip yazılım yükleyerek bir buçuk saatte teslim ettiler. Yapılan işlemlerin kaydının yanında birde minik kahve hediye ettiler :) Ben çok memnun kaldım hiç düşünmeden gideceğiniz ilk yer.
Samsung M31 marka telefonumun ekran arızası için gittim. 1 saat sürmeden garanti kapsamında degiştirildi. Cihazın test edilmesi servise alınması surecindeki ilgileri alakaları gerçekten harika. Neden ödüllü teknik servis olduğu ortada. Tüm çalışanlarına teşekkür ederim.
Tabletim garanti kapsamında olduğu için götürdüm görevli bayan aldı şarj girişine tabletin görüntüsüne şöyle bir baktı yanındaki ile birşeyler konuştu sonra bana geldi dediki garanti kapsamında değil arızası 1600 lira masrafı var..dedim bunu şarj girişine bakincamı anladın.. kızılaydaki servisine götürdüm garanti kapsamında yaptılar ertesi gün verdiler.. biri esnafsa diğeri ne acaba yetkili servislik verirken firmalar hiç bakmıyorlar galiba
Kendilerinden Samsung telefonum için 25 watt süper hızlı şarj seti aldım. Gerek kargolama hızı gerekse kaliteli ve orjinal ürünlerle sunmuş oldukları hizmet anlayışlarından ötürü bana destek sağlayan Kezban hanım başta olmak üzere Arım Samsung Servise çok teşekkür ederim.
17 ekimde pil şikayeti ile gittim test yapılıp değişim yaptılar gün içinde islem bitti. i çok yardımcı oldular çalışanların güler yüzlü olması ve yardımcı olmak için uğraşmayalım memnuniyet verici. Tesekkurler
Birinci telefonum a 51 suya düşmüştü, burada yaptırdım ve çok memnun kalmıştım. Ikinci telefonum da m 31 şebeke çekmeme sorunu vardı, garantiden yapıldı. Personel çok ilgili ,kibar ve güler yüzlü. Böyle kaliteli bir yetkili servisi olan Samsung çok şanslı. Teşekkür ederim. İnatla kullanmaya devam ettiğim A 70 cihazımı yeniden onardılar kısa sürede ve güler yüzle. Tekrardan sundukları hizmet için teşekkür ediyorum.
Fold 3 telefonumun iç ekranın filmi kalkmıştı. Garantiden ilgilendiler, çalışma şekilleri profesyoneldi. Memnun kaldım.
13 Ağustos 2022 de Samsung tabletimi açılmıyor şikayetiyle servise götürdüm (daha önce de 2 defa daha götürmüştüm) ustamız bir baksın diye elimden alıp içeri götürdüler 5 dk sonra yanıma gelerek bu tabletin anakartı yanmış, bizdede parçası yok deyip elime tutuşturdular, bende başka bir tablet telefon tamircisine gidip durumu anlattım adam tableti aldı ve 3 saat sonra 100 lira tamir ücreti karşılığında tabletimi teslim etti. Yani Samsung Sincan servisinde hiç memnun kalmadım ve hiç kimseye tavsiye etmiyorum.
Yaklaşık 3 yıl önce ufak bir tartışma yaşamıştım s8 marka telefonumun ekran yanığı yapılmamıştı bu gün not 10 cihazımı garantiden aldım ellerine kollarına sağlık ilgi alaka çok güzel ufak sıkıntılarımı bile halletmişler yedek telefon verdiler ve çok ilginçtir telefonu alırken yanında kahve hediye ettiler. "3 yıl önceki problemim(S8 ekranda yanık vardı götürdüm instagram yakmış bu ekranı garanti karşılamaz diye 1800 tl fiyat çıkardılar ben telefona 4000 tl veriyorum ama instagram telefonun ekranını yakıyor bu nasıl iş anlamadım gitti)"
İlgi alakalarindan memnun kaldım ama benim işimi çözemedikleri için bir yıldız kestim
Ekran ve kamerası kırılan Samsung S20 Fe cihazıma 4100 TL masraf cıkardılar. Neymiş anakart değişecekmiş... Kabul etmedim gidip bir telencuda Cam ve Kameraları yapıldı 2700 TL ye. Şimdi size soruyorum Anakartı bozuk olan bir Cihaz nasıl olurda şimdi çalışıyor?
Merhaba elinizde M51 ekran varmı fiyatı nedir sabah bıraksak akşam alabilir miyiz telefonu teşekkür eder hayırlı işler dilerim...
samsung hangi modeli olursa olsun, pişman edecek bir aksaklık çıkarabiliyor, sonra da yolunuz buraya düşüyor. Ne yazık ki arızayı detaylıca tarif etmeme ve bu arızanın samsung forumlarında sıkça yer aldığını tespit ettiğimi ve çözümünün sadece yetkili serviste sağlanabileceğini öğrenmeme rağmen ilgili personel ilk kez böyle bir arıza duyduğunu ve temel yazılım yüklemekten başka bir çözüm bilmediğini ifade etti. Ek olarak, tekrarı durumunda arızanın ekran kaydını alıp iletmemi istedi. Arıza bu arada telefonun konum servisi kullanan bir uygulama işlem yaparken kendiliğinden kapanıp açılması hatası. Bu hata, 155 gibi konumla işlem yapan acil durum servisleri kullanılırken çok tehlikeli sonuçlara sebebiyet verebilir. Neyse, Temel yazılımı yükledi ve beni uğurladı. Servisten çıkıp gideceğim noktayı denemek için navigasyonu açtım. Aynı hata tekrarlandı… Çağrı merkezine teknik bilgi ve yönlendirmelerdeki yetersizliklerden dolayı düşük puan bıraktım, bunun üzerine teknik servis sorumlusu tarafından aranarak arzu edersem telefonumu tekrar servise getirebileceğim söylendi. Gitmek ve telefonumu tekrar tekrar tekrar sıfırlamak gibi bir niyetim olmadığından, boşa giden zaman ve yollardan sonra tekrar gitmek istemedim. Eskiden olsa alır 3310’u bakardım keyfime…
Hiç kaliteli değil burda ilgisiz ve ağır çalışıyorlar. Samsung kalitesi yok, tavsiye etmiyorum.30 dk içinde tespit yaparız dediler aradan 6 saat geçmesine rağmen arayan olmadı.tekrar gittim telefonu almak için hala bakmamışlar ama telefonun üzerinde 30 tl hasar tespiti ücreti yazıyor. Sordum görevli arkadaşa telefonu açmadan nasıl hasar tesbiti yaptın diye,befendi o zman ücret ödemeyin dedi.bende telefonu aldım bu servisin yanında telefoncu var. Bunların 250 tl çıkardığı hasarı adam 120 liraya yaptı.hemde 1 saat içinde teslim etti.
Gayet hızlı ve ilgililer.
Bir daha buraya asla gitmeyeceğim. Ekran değişimi için 1000 tl verdim. Ekranı yamuk takmışlar ve büyük boşluk vardı kenarında. Hata yapılır elbet ama Bu bariz hatayı ufak telefoncular bile yapmaz. Tekrar gitmek zorunda kaldım. Tam 4 günde bi ekranı takamadılar. 4 gün telefonsuz kaldım. Ve burası Sincan Samsung yetkili servisi
Ankaranin bence açık ara en iyi samsung yetkili servisi diye bilirim her konuda saygili hoş görülü ve bilgili bir ekibe sahip oldukları için teşekkür tüm ekibe görünen yüzlere ayri görünmeyen yüzlere daha cok teşekkür 🫣🫣🫣🤪🤪
Teknik ekibin hizmet anlayışına teşekkür ediyorum. Samsung A70 garantisi devam eden telefonumun sarj olmaması üzerine önce etlik yetkili servisine getirdigimde telefonun su aldigini ve ucret dahilinde işlem yapılabileceğini söylediler. Bunun üzerine bir tanıdığımız tavsiyesi ile Sincan arım tekniğe getirdigimizde ürünüm gün içinde incelenerek sarj soketi de oluşan hatanın giderilmesi sonucu tamiri garanti kapsamında gerceklestirilmis ve ücretsiz olarak ayni gün içinde sağlam bir şekilde teslim edilmiştir. Arkadaslarin kapida guler yüzlü karşılaşmaları da ayrıca isin ayri bir noktasi. Açıkçası verilen emeğe teşekkür ederim. Arkadaslarin eline sağlık.
Bataryası bozuk telefona hiç bir işlem yapmadan kullanıcı hatası diyen bir servis. Samsung'un diğer servislerine telefonu götürdüğümde "Keşke ilk buraya getirseydiniz, onlar sisteme kullanıcı hatası girdikleri için biz bir şey yapamıyoruz. Batarya ile ilgili sorunlar garanti kapsamında oluyor." dediler. Samsung Müşteri Hizmetleri ise daha farklı bir âlemde yaşıyorlar. Telefonun neden kullanıcı hatası olduğunu ve inceleme başlatılmasını istediğimde, "Telefonunuzun üstünde ki kırılmaz ekranınız çatlamış. Bundan dolayı kullanıcı hatasına giriyor." dedi. Düşünün çalışan yetkililer o kadar iyi ki kırılmaz ekranı çıkarmadan altında ki ekranın ne durumda olduğunu anlayabiliyorlar. (!) Ama Samsung firmasını suçlayamam. Telefonu almadan önce internet üzerinden teknik servisi hakkında ki olumsuz yorumları okumama rağmen satın aldım. "Bu kadar bilinmiş, uluslararası bir firma bu seviyeye düşmez" diye düşünmeyin. Söz konusu para ise yapacaklarını hayal bile edemiyorsunuz.
Rezillik. Sakın yolunuz düşmesin. Ekran değisimi yapıldı. 5 kez arıza verdi yaptikları ekran. Son ariza verdiginde arızanın videosunu ve resmini çekerek inandirabildim. Personel hic işten anlamıyor.
Samsung A70 telefonumun şarj probleminden dolayı garantisi varken cihazımı 2 kere servise verdim. Bir problem bulamadılar. Ne hikmetse garantisi bitince verdim aynı yere arıza bulup 300 lira masraf çıkardılar. Kepazelik kesinlikle ve kesinlikle tavsiye etmiyorum. Tek yıldızı bile haketmiyor mecburen işaretlemek zorundayım. Samsung 🚫 arim teknik 🚫
Satış için yetki verdikleri mağaza servis konusunda sorunlarını çözmüyor Günlerdir arızalı bir çamaşır makinası için çözüm bekliyorum Servis desteğine güvenerek aldım Markanıza olan güvenim kırıldı. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Titreşim problemiyle götürdüğüm telefonumu 1.5-2 saat içinde garanti dahilinde tamir ederek teslim ettiler. Yardım konusunda çok iyilerdi, ayrıyeten salih beye ilgisi için teşekkür ederim.
Sifir aldigimiz telefonun bir sure sonra sarj almamaya basladi ve garantiye gonderdigimizde sivi temasi oldugunu soyledilerve ucret istediler...ucreti ile yaptirdim...daha sonra garantili ama bataryasi şişmis telefonu oturdum onuda kullanici hatasi dediler para istediler...ve bugun gene sifir aldigim telefonun sarj girisinde sorun var sarj almiyor bu telefona da sivi temasli derlerse tuketici mahkemesine başvuracağım bilir kisiye sunup sivi temasi olmadigini ve kullanici hatasi olmadigini ispatlayacagim cunki ilk telefonumda da sivi temasi yoktu bu telefonumda da sivi temasi yok...
Rezil bir servissiniz telefon ekranı değişimine geldik arkadaş 3 gün kalması gerektiğini söyledi telefonla bankacılılık vs işlemlerimiz çok olduğu için ödemesini yapalım ekran geldiğinde gelelim o gün tekrar alalım diyoruz ısrarla yok diyor arkadaş, aynı işlemi etlikteki servise gitmeden telefon ile 2dkda yaptırdık ödemesini yaptık yarında gidip ekranımızı orada değiştireceğiz siz devam edin bu şekilde bir ekrana 2300 lira ödemeyi kabul ediyoruz hala laga luga yapıyorsunuz siz servisseniz etlikteki ne yani şimdi..
Göstermiş oldukları hizmet ve servis kalitesini sağlayan takım lideri ve çalışma arkadaşlarına cok teşekkür ederim.
Profesyonel yaklasiminiz icin tesekkur ederim.Hersey olmasi gerektigi gibiydi.
Girer girmez takım kaptanı SEDEF Hanım in guleryuzlulugu ile karşılaşıyorsunuz çözüm odaklı yaklaşımı ile Samsung ailesi olarak gözünüz arkada kalmasın gerçek bir kaptan memnuniyetimi iletmek istedim
Hem teknik servisteki arkadaslar hem de giriste karsilayan arkadaslar cok yardimci oldular. Gelisiguzel siz birakin cihazi , ilgisizce sizi arariz demek yerine vakitlice yardimci olmaya calisiyorlar. Tertemiz cok ferah bir dukkan olusturmuslar.
Aşırı harika bir yer a51 telefonumu ekran gölgelenmesi nedeniyle servise bıraktım 10 dk sonra sms geldi cihazım hazır diye bilgilendirildim sorgusuz sualsiz bataryam ekranım sıfırı ile değiştirilmiş helal olsun işleri rast gelsin yokuş yok bahane yok işini hakkıyla yapan ekip hakkıyla çalışan personeller sahip bir firma
Gayet güler yüzlü insanlar samsung A71 cihazımı şarj olmama sorunu ile götürdüm garanti kapsamında batarya, flips,soket,data kablosu ve şarj adaptörü değişti ve cihazı aynı gün 30-40 dakika içinde teslim aldım 5 yıldızı sonuna kadar hak ediyorlar.
Samsung a32 telefonumdaki sorunu 15 dk icinde çözdüler ve beni bilgilendirdiler, tüm ekibe teşekkür ederim
Aldığım en iyi hizmet. 45 dakika içerisinde sorunum çözüldü, cihazım teslim edildi. Her tamir işleminde ufak bir pakette bir teşekkür notu ve bir paket Türk kahvesi ikram ediyorlar. Çok güzel bir jest
Çok basit bir problem için gittim. Simkart Galaxy S7 cihazımın içinde kaldı. 250 lira ücret talep ettiler kullanıcı hatası olduğu için tamam dedim. Ama yalan dolan iş yaptılar anakart değişimi ekran soyulması vs bir dünya yalan uydurdular böylelikle takır takır çalışan cihazımın durup dururken anakartını değiştirip benden binlerce lira koparacaklardı. Israrla kayıt açtırmak istediler ben de açtırmadım gittim Keçiörende başka bir servisten yaptırdım hiç böyle şeylerden bahsetmediler çok sık karşılaşıyoruz 245 tl ücreti var gün içinde hallederiz dediler , isim vermiyorum reklam olmasın diye. Bu insanlara cihazınızı verirken dikkatli olun.
Hiç memnun kalmadim bir haftalık telefonum tamir gördü değişim isterim yapmadilar üç gün aradilar gelin degistirelim diye şehir dışında olduğum için üç hafta sonra gidebildim çünkü telefonum daki sorunlar devam ediyordu Arım Samsung servis benimle dalga gecer gibi degistiremeyiz dediler evime 30 km uzak yere bosa gittigime mi verdiğim 5000 TL nin boşa gittigine mi yanayım üstelik gunlerce telefonlarini arayip acmayislarina mi yanayim ünlü bir sirketin yetkili servisi berbat bir yaklaşım mahalle tamircisi çok daha dürüst kibar ve işinin ehli ilgili yerlere şikayetini yapacağım böyle bir hizmet olmaz kapatin gitsin daha iyi bence hiç olmazsa insanlari daha rezil ve mağdur etmeyin yazık ya çok yazık
Sakin burdan kirilmaz ekran taktırmayın. Taktirdim köseleri oturmamisti bunu söylememe ragmen sorun yok bu modellerde bu sekilde oluyor denildi. Ertesi gün telefon dusmeden sadece cebimdeyken dedigim yerden kirilmis. Arayip soylememe ragmen size verirken saglamdi bizi ilgilendirmez gibi cevaplar verdiler.
cihazın kenarında boya atması var diye ekran değişimi ve batarya değişimine 1800tl isteyen rezalet samsung servisi, samsung gözümden aşırı düştü kesinlikle hiç bir yakınıma tavsiye etmeyeceğim
Çok güler yüzlülerdi cihazımızı 2 saatten az bir sürede tamir edip teslim ettiler
Berbat bir servis garantili telefonları alıp bir şekilde zarar verip garanti kapsamı dışına çıkarıyorlar samsundan ve de özellikle sincan yetkili servisten uzak durun bunu diğer yetkili servislerle söylüyor keşke oraya goturmeden bize gelseydiniz sincan servisinden herkes bu konuda şikayetçi diyorlar bir şekilde telefona zarar verip kullanıcı hatası diyerek insanları mağdur ediyorlar
Telefonumu yaklaşık 2 ay önce garanti süresi içerisinde iken şarj probleminden dolayı servise götürdüm aynı gün telefonumu tamir edip iade ettiler fakat telefonumu bilgisayara bağlamak ve yedekleme için başladığımda telefon bilgisayara başlayamadım tekrar servise gittiğimde cihaza bakmadan bırakmamı ve 2 günsonra arızanın tesbit edilebileceğini söylediler tabi ücrete tabi olarak ben aynı gün bakılmasını istedim fakat telefonu bırakmazsam yapamayacakları nı söylediler bende doğal olarak bırakmadım ve özel bir telefoncuya götürdüğümde toplam 10 dakikada hallettiler ve ücret bile almadılar onun için bence başka bir servise bırakmanızı tavsiye ederim
Personelin ilgi alakası çok iyi. Çok hızlı bir teknik destek aldım. Ürünümü geri teslim aldıktan birkaç gün sonra arayıp nasılsınız cihazda bir problem varmı diye sormaları da çok güzel. 5 yıldız tavsiye edilir
Media Markt tan bir tablet aldım ses sorunu vardı aldığımız günün ertesi günü iade için mağazaya gittik almadılar servise yönlendirdiler kar altında sıra bekledik kızımla birlikte sıra bize geldiğinde içeride ki arkadaş bunun Zoom kaynaklı bir sorun olduğunu bunu Samsung a ilettiklerini Zoom in yazılım güncelleme yaptığında bu sorunun düzeleceğini söyledi acizce bir cevap ne zaman olur bu iş dedim bilemiyorum dedi bizi ararmisiniz bu iş olduğunda dedim hayır arayamayiz dediler kesinlikle tavsiye etmem
Gitmeden önce lütfen dikkat... Garantisinin bittiğini görünce bi bakalim deyip tabletimizi aldılar. Bizde yetkili servis diye güvendik... Aradilar ve batarya tuş takimları değişecek 350 Tl. onaylıyormusunuz dediler ve bunun dışında anakarttada sıkıntı olabilir ayrıca bildiririz dediler... Bizim batarya problemimiz yoktu ki... Neyse bu nasil servis arizayı bile tespit etmeden bidaha arayacaklarmiş... Uzatmayım aldım cihazı gittim bilgisayar tamiri yapan birine abi bi bakayim dedi ve ertesi gün işimizi halletti. Sadece cüzi bir film ücreti ile halloldu... KAZIKLANMAYIN GÜVENMEYİN Buraya derim...
Malesef tek yıldız vermek zorunda kaldık. A101 den aldığımız telefonu 101 aracılığıyla ücretli ekran değişimi için gönderdik. Merakımız üzerine arayıp sormak istediğimizde. 400 tl onarım ücreti çıkmış fakat size ulaşamadık geri gönderiyoruz dediler. Arayan olmadi dememe rağmen yapacak birşey yok dendi. Tekrar talep ettim bu sefer fiyat farklı dediniz . Doları bahane ediyor herkes dakika başı zam geliyor anlamadım ben
Şarj soketi arızalı diye gittim. Onu değiştirirken ekran kırılır miş onun da değişmesi gerekir miş sebebi telefonun kasasında eğilme varmış.
Tabletimin kalemi bozulmuştu. Gittim çok profesyonel bir ekip, ilgilendiler sağolsunlar. 30dk içinde ücretsiz teslim ettiler. Teşekkür ederim.
Calisanlar icten ve samimi yanliz parca ucretleri hadinden fazla pahali bir yildizi ordan kirdim
Telefonumu götürdüm personel iyi ama sistem saçma yanlarında soyulma olmuş garanti kapsamına girmez dedi böyle saçma şey görmedim
Servis olarak son derece profesyonel çalışıyorlar.Bu konuda çok memnun kalacağınıza eminim.Ancak aracınızla giderseniz kesinlikle park yerine bırakınız.Bir iki dakika bir şey olmaz diyerek servis önüne,bulvara sağa sola bıraktığınızda anında ceza yersiniz.Polis sürekli orada bekliyor.
sıra sistemi berbat öncelikle, sıra beklemeyin boşa çünkü her an biri gelip herhangi saçma bir nedenden siranizi alabilir. müşteriye nasıl hitap edileceğinden bihaber çalışanlar, iki seferdir 2-3 gün sürer demelerine rağmen 2 hafta geçtikten sonra bile haber alamadığım telefonum. Mükemmelsiniz :)
telefonum bi düştü ön cam arka kapak komple değişti 820 tl gibi bi bedel ödeyerek. itiraz etmedim çünkü biliyorum hata bende garantinin karşılamasını beklemem. lakin servisten çıktıktan sonra ses kısma tuşunun çalışmadığını farkettim. yoğun işimden dolayı bir türlü servise bırakamadım aradan zaman geçti haliyle. şimdi bana diyorlar ki 450 tl ödeyin kasayı değiştirelim. neymiş telefonda darbe varmış. darbe dediği de iğne deliği kadar bir şey. biz bu telefonları pamuklara sarıp mı kullanacaz. sözde darbenin olduğu yer de sim kart slotunda. sizin servis anlayışınız sadece yazılım atmak mıdır.? bu işi yokuşa sürmekten başka hiç bir şey değil müşteri menmuniyetsizliğiniz artmakta.
Pişman olmak ve vaktinizi boşa harcamak istiyorsanız gidin. 3 gün üst üste gittim 1 gün telefonum onlarda kaldı ve hicbir sorun yok deyip geri verdiler. Telefon hala bozuk. Bir daha asla gitmem. Işi bilenlere yaptırın
Gayet güzel karşılandım. Telefonumun ekranı kırıldı disarida 500 fiyat çektiler orda 320 ye yaptırdım.servis diye korkmuştum şaşırdım düşük fiyat verince.Disarda kuş beyinli telefoncuara kaziklanmayin. @adamlar çıkarmış hazır bekliyolar kuca cekmek ıçin
Sorun çözmek gibi bir niyetleri yok. Her şey kullanıcı hatası. Merkezle görüşmeden garantiden işlem yapmak mümkün değil.
Bugün bozulan telefonum için Arım tekniğe geldim.Burada bana güleryüzlu,ilgili ve çözümcü Abdullah bey başta olmak üzere,saygı ve samimiyet ortamı sağlayan tüm personeli kutluyorum.Teşekkürler😊
Bu kadar iğrençlik de pes Meryem Tanrıverdi adına telefona ekran yaptırdık Bnm tavsiyem üzerine SAMSUNG dedim büyük firma dedim 100 lık iş için 730 tl verdirttim ekran kendi kendine Arıza verdi garantisi var yenisini takın dedim kendileri de bilior ama müşteri hatası dior darbe Yok bişey Yok böyle deyip para talep ediorlar. Heryere yazacağım Bu şikayetimi Bu işim çözülene kadar SAMSUNG böyle bi şubeye sahip olduğunu görsün de bi çeki düzen bari versin.
İki yüzyıllık arızayı bana 3020 lira dediler ben telefon tamircisinde 200tl ye yaptırdım milleti dolandırmadan başka bir işe yaramıyor
📍 Atatürk Mahallesi Polatlı- 2 Caddesi No: 8/B Tel:(312) 270 45 60-269 02 89 Whatsap Destek hat. 0543 486 73 76, 06930 Sincan/Ankara
💬 20 yıldan fazla zamandır Casper bölge bayisi ve servisi. Ömer beye güleryüzü ve sıcakkanlılığı için, Hüseyin beye mahareti ve ustalığı için teşekkürler. Casper...
Sincan En İyi Akıllı bayi Listesi Sincan En İyi Bilgisayar mağazası Listesi Sincan En İyi Bilgisayar aksesuarı mağazası Listesi
📍 Mustafa Kemal, Kentpark AVM No: 164, 06520 Çankaya/Ankara
💬 Kentpark alışveriş merkezinin üst katında bulunan 2 katli teknoloji mağazası. Giriş katında beyaz eşya mutfak araçları supurge vb elektronik cihazları bulabilir...
Ankara En İyi Akıllı bayi Listesi Çankaya En İyi Akıllı bayi Listesi