Adres: | FATİH SOK. TEPE NAUTILUS AVM ACIBADEM/KADIKÖY, 34718 KADIKÖY/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902165454616 |
Kategoriler: | Akıllı bayi Beyaz eşya mağazası |
Çalışma saatleri: | Salı 10:00–22:00, Çarşamba 10:00–22:00, Perşembe 10:00–22:00, Cuma 10:00–22:00, Cumartesi 10:00–22:00, Pazar 10:00–22:00, Pazartesi 10:00–22:00 |
Web sitesi: | https://www.bosch-home.com.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
Bir cok bayi gezdim fakat bana bu kadar yardimci olan, guleryuz gosteren ilgilenen arkadaslar gormedim. Yaklasik 1 ay once camasir ve kurutma mak. Aldim. Fakat kurutmayi alirken endiseliydim cekme olurmu sıkıntı yasarmiyim diye. Adini yanlis hatirlamiyorsam Doğan beye cok tesekkur ederim. O gun benim butun endiselerimi almisti. Gercektende dedigi gibi oldu cok sukur camasirlar mis gibi kedimin tuyleride artik elbiselerimizde degil. Ilginize cook teseekkur ederim, guler yuzunuz ve ilginiz hic bir zaman eksik olmasin ;)
Bana bozuk çamaşır makinesi sattılar, dolandırıcı bir firma. Paramın iadesini istediğimde mahkemeye ver istersen, yüreğin yetiyorsa mağazaya gel kavga edelim diye tehditte bulundular. Sakın alışveriş yapmayın.
4.6.23 tarihinde bu mağazadan bosch marka davlumbaz aldık 27.7.23 tarihinde ürün kentsel dönüşümdeki henüz taşınmadığımız evimize hasarlı bir şekilde teslim edildi. 7 ile 10 gün içinde ürünün yenisi ile değişiminin yapılacağı söylendi. 12 gün oldu mağazalarında sıfır ürün olmasına rağmen ve ürünü mağazadan satın almış olmamıza rağmen bizi hala bekletmekteler. Bosch markası gerçekten pişmanlıktır bu markadan alışveriş yapmak hatadır. Üretici hatasını tüketiciye ödetmektedir. Şikayetvar sitesinde her türlü video kaydı teknik servis raporu ve faturam mevcuttur. Biz pişman olduk siz olmayın diye belirtmek istedim.
Doğan beye çok teşekkür ederim, ürünüm belirtilen günde teslim oldu,çok memnunum.
Cumartesi günü NAUTILUS mağazadan 1,550 TL ye aldığım kahve makinası BOSCH kendi sitesinde 900 TL BOSCH müşteri hizmetleri konu ile ilgilenmiyor göz göre göre zarar sanki ekonomik şartlar çok iyi gibi bide bunlarla uğraşıyoruz
Desey Emaar BOSH mağazasından sipariş ettiğim Bosch buzdolabı yerine yanlışlıkla evime Siemens buzdolabının kurulumu yapıldı. Yanlışlığı fark edince ertesi gün BOSH buzdolabı gönderildi. Bu sefer de gelen buzdolabının plastik rafları kırıktı. Onlar ertesi hafta değiştirildi. Ayrıca buzdolabı içerisine yapıştırılan çeşitli görseller(meyvelikte meyve resimleri) ve etiketler(neden konulduğunu anlamadım. Teşhir buzdolabı mı diye de şüphe ettim) çok kuvvetli yapistigindan yapıştırıcı yı çıkarmak için çok uğraştım. En sonunda tinerle silerek cikarabildik) Firma, garanti süresini +3 yıl uzatmak için aldığı ücretin daha sonra iadesini istedim. Bana iadeyi 7 ay taksitle 500 TL olacak şekilde yaptı. Konuyu kendilerine aktarmama rağmen herhangi bir dönüş yapmadılar.
📍 Caddebostan, Bağdat Cad. No: 342, 34728 Kadıköy/İstanbul
💬 İstanbul’un prestijli bir caddesi olan Bağadat Caddesine yakışan bir mağaza olmuş. Apple’ın sunduğu müşteri memnuniyeti her zaman ki gibi bu mağaza için de oldu...
Kadıköy En İyi Akıllı bayi Listesi Kadıköy En İyi Bilgisayar tamir servisi Listesi Kadıköy En İyi Cep telefonu tamir atölyesi Listesi