Adres: | Çamlıca, Çiftlik Kavşağı, 06200 Yenimahalle/Ankara |
---|---|
Telefon numarası: | +3123973823 |
Kategoriler: | Honda bayii Alan |
Çalışma saatleri: | Çarşamba 08:30–17:30, Perşembe 08:30–17:30, Cuma 08:30–17:30, Cumartesi 08:30–17:30, Pazar Kapalı, Pazartesi 08:30–17:30, Salı 08:30–17:30 |
Web sitesi: | http://www.efeotomotiv.com.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
Kıymetli Hond Efe yetkilisi, periyodik bakım fiyatı almak için santralinizi arıyorum ama malesef defalarca aramama rağmen telefon hiç açılmıyor. Müşteri memnuniyeti açısından santrale ek personel almanızı tavsiye ediyorum. Belki 10 kez aradım hiçbirinde açılmadı. Teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...
Arabamı satın aldığım senelerdir servisini kullandığım, her daim kalabalık, Gazi Mahallesi Çiftlik Kavşağında yer alan Ankara’nın iki büyük Honda servisinden biri. Ustalar ve personel değişsede genelde belli standartların altına düşmemeye gayret ettiklerini gördüğüm, kahve ve çay içerek bekleme showroom ve 2.eli gezme olanağınız olan Skoda’ya komşu plaza.
23.08.2024 tarifinde Efe Honda PCX motorsiklet almak için gittiğimizde , satış personelinin ellerinde olduğu halde motoru göremezsiniz sadece teşhir ürünü görebilirsiniz denildi ve motorla alakalı hiç bir şekilde bilgi vermedi , ürünü tanıtmayı bile yapamayan ilgisiz satış yapmamak için elinden geleni yaptı ...
Bu kadar kötü hizmet ancak alınması zorunlu olduğu zamanlarda verilebilirdi. Resmen onlara gitmek zorundayız diye hizmet kalitelerini iyileştirmek, sorun çözmek için herhangi bir şey yapmak yükümlülüğü hissetmiyorlar. Honda araç aldığıma pişman ettiler. Aracımı periyodik bakıma götürdüğümde inanılmaz ama 7 saat ancak teslim edebildiler. Yoğunluğu bahane göstererek hiç bir şey yapmamak eminim çok güzeldir. Sistemin tıkanması, milletin mağduriyeti kimsenin umrunda değil. Honda umuyorum ki bu servisteki problemleri görür, duyar. Herkese de önerim mümkünse başka bir servise gitmeleri.
Saat 11 de randevum var araç saat 14 de servise giriyo ben böyle duyarsız para kazancam diye insanların vakitlerini çalan bir servis görmedim tam 3 saattir aracın servise girmesini bekliyorum yapacakları şey periyodik bakım gerçekten yakışmadı
Tek kelimeyle benim için bi hüsran oldu 2016 model civic aracımı 8 temmuz 2024 te yağ bakımı motor ve petek temizliği için efe Honda ya GETİRDİM sabah saat 9 da verdiğim aracı 4 saat bekliyerek öğlen 1 de teslim aldım (bu arada faturaya bi baktım Honda nın kendi yağı yerine castrol kullanmışlar, benim servise geliş amacım zaten Honda nın kendi yağının kullanılmasıydı bu da ayrı bi hayal kırıklığı oldu benim için) 80 km gittikten sonra Araç teklemeye başladı ve stop etti efe Honda yı iki üç saat boyunca aramama rağmen ulaşamadın adamlar motor temizliğini neyle yaptılarsa artık tüp beynine su kaçırmışlar bu iş bana 16 bine mâl oldu telefonları açmadıkları için efe Honda ya gittim bana yapabilecekleri bişey olmadığını söylediler. Bi daha bu servise tövbe uğramam.
Honda CRV aracımızın yıllık bakımı için gittiğimiz servisten çok çok memnun kaldık , daha önce hep Malatya da ki servisimizde yaptırdığımız bakımları buradaki arkadaşlarda tüm ilgi ve özverileriyle memleketimizi aratmadılar, Müşteri Servis Yetkilisi Mehmet Ünal Beye, Danışmada ki Esra Hanıma ayrıca çok teşekkür ederiz , her konuda yardımcı olup memnuniyetle servisten ayrılmamızı sağladılar, çok sağolun .
Edit:05.07.2024 İlk yorum sonrası bana gönderilen görseller üzerinden birkaç sorgulama yaptığımda takılan ürünün OEM sınıfında olduğunu öğrendim. Ancak kullanılan OEM setin piyasanın en iyisi olduğu bilgisini de aldım. Yani faturasında bahsedildiği gibi ürün orijinal Honda parçası değil, zaten takılan LED anahtar ile bu belli oluyor ama kaliteli. Servis merkezi, Honda'nın bu seti sadece araca takılan LED anahtarlı olarak gönderdiğini tekrar ve tekrar belirtti ancak benimle aynı anda aracını alan komşumun aracına bana verilen servisten iki hafta önce farklı, benimkine farklı anahtar takılması hala bana göre sıkıntı ve marka değerini azaltan bir unsur. Hele bunu orijinal diye satıyorsanız büyük hayal kırıklığı.. Açıkçası sensör setin kaliteli olması kızgınlığımı az da olsa azalttı ama açma kapama anahtarını her gördüğümde canım sıkılıyor ve bununla ilgili de hiç bir çözüm önerisinde de bulunulmadı. Yani Honda hiç mi park sensörü için açma kapama anahtarı üretmiyor veya ürettirmiyor? Yani bunun bir bedeli varsa onu da verelim ve bu garabet görüntü ortadan kalksın. Bu arada kesilen fatura ile yapılan işe ait ücret arasında çok az da olsa fark olduğu servis merkezi tarafından belirtildi ve kalan farkın iade işlemi başladı. ---- Yaklaşık 1 ay önce city modeli satın aldım araçta park sensörü olmadığından orijinal olan ön arka seti satın aldim ve 2 hafta sonrasına 1000 bakımında takılması için de randevu aldım. Bu arada kapı komşum ile aynı gün aynı aracı aldık ve aynı işlemleri yaptırmaya karar verdik. Komşum ile aynı gün ve saatte randevuya gittiğimde aynı gün tek arka ön sensör takıldığını benimkini başka bir güne yapabileceklerini söylediler. Doğal olarak kabul etmedim. Servis müdürüne durumu belirttiğimizde aynı gün akşama işlemi yetiştireceklerini belirttiler. Akşam üzeri aradılar ve takılacak sette arıza olduğunu söylediler. Maalesef söylenene inanmadığımı belirtilmek isterim, bunu servise de belirttik. Tartışmalarımız sonucu bayram sonrasına yeni bir randevu aldım. 22 haziran cumartesi sensörler takıldı. Ama bu sefer de park sensör düğmesini ekteki fotodaki gibi yapmışlar. Oradan ayrılırken bunu fark etmedim. Akşam farkettigimde komşuma sordum kendi aracına orijinal düğme takıldığını söyledi, ekteki ikinci fotoyu gönderdi .Şimdi ben bu sensör setin orijinal olduğuna da artık inanmıyorum çünkü servis verilmeden bir gün önce yedek parça kargosunun gelmediğini soylediler sonra aradan bir kaç saat geçince kargo geliverdi. Kendimden şüphe edip faturaları inceledim sonra farkettim ki bana verilen servis forumunda sensör düğmesiz olarak belirtilmiş ve bedel toplamı benim ilk ödediğimden az. Şimdi eğer düğmesiz takılacaksa neden durum bana servis verilirken söylenmedi, neden fazla ödediğim miktar iade edilmeye çalışılmadı. Ben sizin yaptığınız hangi işleme artık güveneyim. Oradan ayrılırken google yorumumu beklediğinizi söylemiştiniz, işte yorumum yukarıda, yaptığınız bu şeylere değiyor mu?
Africa Twin için ziyaret ettim gittiğime gideceğime çok pişman oldum ne ilgilenen var ne hoş geldin diyen var gerçekten öylece baktım gittim siz kaybedersiniz
Honda Plaza Efe istanbul yolu üzerinde AOÇ gelmeden Yenimahalle tarafından gelirken sağ tarafta bulunuyor. Üst katta showroomu mevcut. Fiyat listelerinin sayfa çıktıları olması güzel. Akşam evde detaylı inceleme şansı oluyor. 1 milyondan başlayıp (Honda city vs.) 4 milyon ve üzerine kadar her fiyat aralığında Honda modelleri var. Özellikle çay, kurabiye vs. (her ne kadar bize kalmamış olsa da) ikram etmeleri bekleme alanında koltulların olması güzel bir detay. Ayrıca satış danışmanları da işinin ehli kişiler özellikle Selenay hanım gayet başarılı.
Fiyatlar yüksek ve müşteri memnuniyeti sıfır imkanınız varsa periyodik bakım dahil il dışını tercih etmenizi tavsiye ederim. Emin olun daha ucuza gelir hem de gezmiş olursunuz:)
Aracımın periyodik bakımı için gittim servis personeli tecrübesiz suratsız ilgi yok arabanızı yıkamaya veririz ama öğlenden sonra teslim ederiz diyorlar amaçları yıkatmadan alın gidin demek istiyorlar bunu her geldiğimde yapıyorlar takdik herhalde sonra servis müdürüne ilettim konuyu siz çay için ben yıkattıracağım dedi takan yok başı boşluluk ve ilgisizlik var yıkamacılar o kadar rahatki gittim koltuk ta oturuyorlar yani müdürün denetleme görevinide ben yapıyorum 4600 para verdim aracımı yıkatmadan aldım gittim araç bakımı yatıracaklara tavsiyem Ankara’da diğer firmaya gitmeleri ben öyle yapacağım
Kampanyalı dio aldım ilgi alaka güzeldi. Kahve ikramları için teşekkür ederim.
sıfır araba alıyorum ve ilk bakımda aracın döşemeleri başka arabanın döşemeleri ile değiştiriliyor.çalışan ustalardan birnin yakını eski döşemesini para karşılığında benim arabamınkiyle değiştiriyor.yapılan bu hırsızlık kamera kaydında çıktıktan sonra haliyle sıfır döşeme taktılar.fakat işin garip yanı efe plazanın genç patronuna bu durumu anlattığımda tek söylediği şey böyle şeyler yaşanıyor maalesef önüne geçemiyoruz şimdi işten çıkarsam ekmeğiyle oynamış olacağız deyip ustanın işine son vermemişlerdi ve yıllardırda o usta ve onun gibi ustalar ( hırsızlar) burada görev yapmakta.kiminin vites topuzu çalınır yerine eski ikinci el takarlar kiminin kapı döşemesi kimin havalandırma yön tuşları vs..buraya illa arabamı getiricem diyorsanızda başından ayrılmayın derim.
Çalışanlar ilgili ve güler yüzlü. Özellikle satış danışmanı Onur Bey'e ilgisi için teşekkürler.
Aracıma bakım yaptırmak istedim. Vezne beni ödeme için temsilciye yonlendirdi. Temsilci tam bir at kafası. Ukala bir tavırla, müşteriye odaklanmayarak şuan servise yetismeliyim fiyatta birşey yapamıyoruz gibi saçma sapan bir cevap verdi. Servise yetismenden bana ne. Fiyatta birşey yapamıyoruz bey efendi dese yeterdi. Saçma sapan konuştu. Sırf bu yüzden orada yaptırmak istemedim.
Motosiklet servisi için gittim, servis küçük olduğu için erken tarihte randevu veremiyoruz dediler ama sağolsunlar ayak üstü bayağı ilgilendiler sorularımı cevapladılar hatta hızlı bir motor muayenesi bile yaptı arkadaş. Diğer servise yönlendirdiler ve haklıydılar orası hemen sonraki güne randevu verdi.
Merhabalar,Ben Honda Efe plazadan Honda Accord Aldım.2023 Yılında aracımı aldığım günden bugüne kadar bana bakan satış danışmanından daha çok,Servis kısmında bulunan bize her gittiğimizde canı gönülden yardımcı olan,dostca tavsiyeler veren MERVE İPİÇÜRÜK adlı hanımefendiye çoooookkkk ama çooookkk teşekkür ederiz.Bu tarzda çalışan insanlara lütfen maddi ve manevi destek olalım lütfen... Saygılarımla...
O kadar bayii gezdim bu kadar ilgisizliği ilk defa burada gördüm. Karşılamada ki kadına tembih etmişler herhalde kimseyi bize yönlendirme diye. City ellerinde yokmuş genel olarak bilgi almak istedik ama orada bacak bacak üstüne atmış bir hanımefendi istifini bozmadan üsten üsten cevap vermeye çalıştı. Honda mühendisleri eminim sizin kadar egolu değildir. Tek yapacağınız şey ürün hakkında bilgi verip satmak. Zaten telefonla ulaşmak imkansız bizim hatamız kapılarına kadar gelip(şehir dışından) hata etmişiz. Elinizdeki araçlar bittiğinde kapıya satışımız yoktur diye yazın ki milletinde zamanından yemeyin.
Kaza sonrası CB250R motorumu götürdüm. Ufak bir müdahale ile kısa bir sürede sorunu çözdüler ve motorumu sürülür hale getirdiler.
Siz nasıl yetkili servissiniz ya ? Deponuzda hava filtresi nasıl olmaz adı üstünde servis ama gel görki adamına göre muamele çekiyorsunuz bir tane plakalık veremeyecek kadar aciz bir yetkili servissiniz
Honda efeye ve Semih beye teşekkür ederim. Semih bey çok yardımcı oldu. Yoğunluk yoksa, özel taşıyıcı firmayla il dışına motosiklet gönderimine yardım ediyorlar . İl dışından alacaklar motorun çevresine köpük gibi çizilmicek parça koydurmasını unutmasın. Aracı firma dikkat etmiyebilir.
Honda efe 2017 hrv arabamı ,delik,deşik etti,honda efeden sıfır almıştım,boya koruma yaparken 5,6 delik açtı sonra tavanı garantiden boyayalım dediler tavan boyanırkende 6,7delik açtılar boyayı çizip rötuş yaptılar .suç aleti telide bagaja koymuşlar,rötuş yapıp yapıp gönderdiler sürekli.tahminim cam boyanmasın diye örtüyü telle sıkıştırıp teli takarken ve kaldırırken boyaları cizdiler.gelen arabaları düzeltmeyemi hurdaya cevirmeyemi calışıyorsunuz arabamı mahvettiniz. buse hanım servis müdürüyle görüşüp dönelim dedi dönmedi.arabamın değer kaybının karşılanmasını istiyorum aksi takdirde basına ve mahkemeye vereceğim .resimler şikayet var comda mevcuttur.
Bugün 2. El beğendiğim araç için 2. kata gittim. Arabayı ekspertiz ve ustaya götürebilir miyim dedim. Oradaki sorumlu eğer el sıkışırsak ve kapora verirsen ancak o zaman olur dedi. Eğer arabayı beğenmezsem ve beğenmeme sebebim kendilerince makul bir sebep değilse kaporayı yakıyorlarmış. Satış politikaları tamamen müşteriyi avuç içine almaya çalışıyor.
Saat 9'daki randevuya gittiğimde daha 8:30 randevusunu bile işleme almamışlardı. Bi karmaşa sonrası işleme alındı 12:30ta yetiştirmeye çalışacaklarını söylediler fakat 14:30 da ancak alabildim arabayı. Sözde aracı yıkadılar dışı güzeldi fakat içinde tek yaptıkları ön paspasları yıkamaktı arka paspasları oldugu gibiduruyordu. Önüne bez dahi sürmemişler. Kapı cebindeki çöp duruyordu. Şanzıman yağı ve periyodik bakım için gitmiştim. Şimdilik onlarla alakalı bir sıkıntı yok çok şükür.
Tam iki yılımı yediniz. iki yıldır Forza ve ya PCX hangisi olursa scooter almak için kapınızı aşındırdım. Ne kadar iyi niyetliysem söylediğiniz her yalana inanmış olmalıyım ki başka bayiye sormak aklımdan bile geçmedi bu güne kadar. Bu gün ise Tansoy diye başka bir bayi olduğunu öğrendim ve Tansoy a gittim. iki yıldır peşinde koştuğum PCX i 1 saatte aldım. Yazıklar olsun size. Çaldığınız vaktim haram zehir zıkkım olsun.
Çok kalabalık. Servis bekleme alanı daha iyi olabilir. En azından servis bölümünü ekrandan takip edilebilmek fena olmazdı. Araba hazır olunca haber vermesi gereken danışmanım doğum günü pastası yerken bizi unutmuş. Arabayı yıkamadan teslim etmesi eksi yazdı.
Paranızla rezil olabileceğiniz Türkiye de tek şirket. Bir daha mı Honda ya binmem gerekiyorsa ama burayada gelmem
Sıvı bakımı için gittim.belirtilen saatten geç teslim edildi. Bayram yoğunluğu sebebiyle.Servis danışmanı Demet hanım güler yüzü enerjisi samimiyetiyle geç teslim alma memnuyetsizligimi hissettirmedi.iyi ki varsın demet hanim
Onur Keskin 2 gün önceden alacağımız City aracın tüm renkleri ellerinde olduğunu söyledi.Dosyamız açıldı işlemlerimiz başlatıldı . Rengi vs herşeyi belirtildi tabi dosyada.bu süreçte görüşmelerimiz de devam etmekteydi kendisiyle.Altınları bozdurduk paramızı hazırladık satın almak için şubeye gittik bize aracın alacağınız rengi kalmadı dedi.sırıta sırıta. Özür yok bir açıklama yok. İş ahlakı etiği zaten yok. Yazıklar olsun. Cuma günü son dakika kampanyanın son günü bize güzel bir kazık attı.Allaha ve yetkililere havale ediyoruz . Bu şubeyi tercih etmeyin araç alımda.
Bir yıldız bile çok bu servise randevulu şekilde 11 de getirdiğim aracı 3.30 da verdiler tek kelimeyle rezil bi yer
Servis randevusunu bile doğru düzgün veremiyorlar. Randevu almak için aradığınız kişi zaten aşırı derecede ters konuşuyor, paramla rezil olmak istemediğim için başka servis tercih ettim. Sizede önerim başka bir yer tercih etmeniz.
Satış temsilcisi İpek hanıma teşekkürler. Bayii oldukça güzel, tüm sorularımıza yanıt aldık, test sürüşü yaptık. Tavsiye ediyorum.
Otoparkta hic yer yok Çalışanlar suratsiz ilgi alaka yok adamlar doymuş Ayni markada Rakip birileri varsa oraya gidin motor yedek parça da adamlar parca satmak icin degilde satmamak icin ugrasiyor devlet dairesi gibi davraniyorlar
Ortalık ta motor bolluğu var. İşler kesat. Honda efe ye Forza soruyorsun. Yılbaşına kadar yok diyor. Tansoy 1 hafta sonra gelecek diyor. Ne motormuş arkadaş.
Hizmet kalitesi iyi, söylenenden daha kısa sürede aracımı teslim ettiler, bilhassa Merve hanıma ilgisinden dolayı teşekkürler.
Personel ilgili elinden geleni yapıyor, fakat araba teslim edene kadar ayakta beklemek çok sıkıcı, koltuk koymak çokmu zor .....
Telefonla istediğiniz birime ulaşmanın mümkün olmadığı bayi. Geçen haftadan beri yedek parça kısmına telefonla ulaşılamıyor. Bugün son çare servise bağlanıp durumu izah ettim, önce bağlamaya çalıştı, sonra bekletti kendisi de ulaşamadı. numaramı alıp döneceklerini söylediler. Hala arayan soran yok. iyi ki önemli bir işimiz düşmüyor dedirtti.
Gerek satış gerekse de servis personeli oldukça iyiler. Keşke bakım sonrası aracı yıkayıp teslim etselerdi.
Ötv muafiyetili araç alacak engelli vatandaşların alın terine gözdikip faiş fiyat çekiyorlar
Kaza yaptıktan bir gün sonra aracımı 14/03/2022 tarihinde buraya teslim ettim. Sol arka çamurluk, tampon ve sol arka teker mekanik aksamının değişeceğini söylediler. 10 günde bu söylenenleri yaptılar ama kelebek camının da değişmesi gerektiğini söylediler. Parçanın yurt dışından geldiğini söyleyip günlerce beklettiler. Nihayet 22 Nisan'da aracımı teslim aldım ama işçilikleri berbat. Sol arka çamurluğu boyarken boyayı akıtmışlar. Arka camı söktükleri için sağ c sütunun boyasına zarar vermişler. Sağ arka çamurluğu çizmişler. Kapı içlerinde demir tozları biriktiği için paslanmalar meydana gelmiş. Hasarlı araçları tozun toprağın içinde bekletiyorlar. 40 gün bekleyen aracımın içi tozla dolmuş ve onu bile temizlemeden teslim ettiler. Açıkçası Bora'ya gitmediğime pişman oldum. Arabanıza zarar verilmesini ve sinir hastası olmak istiyorsanız götürün. Bir daha asla kapısının önünden geçmem. Hakkımı helal etmiyorum!
Satış servis yedek parça temini yani araç adına aklınıza gelen ne varsa hepsinden son derece memnun kaldım tüm yetkililere ve personellere ilgilerinden dolayı teşekkür ediyorum
İki gündür arıyorum telefonu açan yok. Bayiye gidiyorum kapısını açıp bakabileceğim Civic modeli de yok. Önceden böyle sorumsuz değillerdi.
Kaza sonrası aracımın onarımı sırasında boya yapılmasın dememe rağmen onarım sırasında boyayı çatlattık diye aracımı boyamışlar arayıp sorma zahmetine girmeden, aracın onarım ücreti iki katına çıkmış.. aracımı almaya gittim rot ayarını yapmadık diye beklettiler.. ciddiyetsizleşmiş eskiden böyle değildi.
Müşteri ilişkileri çok iyi. Vaktinden önce gelmiştim. Kafeteryada bekledim. Tam vaktinde aradılar, danışmaya gelebilirsiniz dediler. Sinan isminde bi arkadaş arabamı teslim aldı. Samimiyeti ve müşteri sadakati hoşuma gitti. Çok iyi, sıcak ve kaliteli bir yer.
Çalışanlara aracım da bir sorun var diyorum, biri bir tarafa gönderiyor, diğeri diğer tarafa sinirlendim. Birde henüz 1 senelik aracımın şanzımanın yağını değiştireceksin yoksa aracın garanti dışı kalır demeleri de ayrı bir çile, bakım ve yağ değişimi 9 bin tuttu aracım lüks araç da değil kötü honda cıty piyasada olan kara düzen atmosferik turbosuz motor. Hakkımı helal etmiyorum
İki gündür arıyorum temsilcimize aktarıyoruz diyor hattan düşüyor . Geri dönüş saglanmiyor. 0 ilgi alaka
Motorum alakalı küçük bir sorun olmuştu arayıp bildirdik servis müdürü Ali bey yardımcı oldu tüm bakımlarını gözden geçirdiler gerekli bakımları yapıldı teşekkür ediyorum
Honda Efe Plazada tanıştığımız andan itibaren bizimle ilgilenen iyi bir insan olması ve arabalar hakkında bilgi ve donanıma sahip olmasıyla, Honda Marka City almamız için bizi bilgilendiren ve yadımcı olan Satış danışmanı Onur Keskin'e teşekkür ederim.
Motor yedek parça almaya gittim işimiz var bir saat bekle dediler ilgi alaka sıfır
Honda Efe olarak hava yastığı tüp değişimi için göndermiş olduğu personel kadrosundaki Mustafa ve Tolga beye teşekkür ediyorum. İşinde etkin, yetkin, tecrübeli ve bir okadar da özverili çalışmalarından dolayı tebrik ediyorum...
Pcx sürücüsu olarak Honda efe ustaları ve servis danışmanı burkay beye ilgi ve alakası ama teşekkür ederim çok memnun kaldım
Çok memnun kaldım motosiklet servisindeki burkay beye çok teşekkür ederim ilgi ve alakası ve güler yüzlülüğü için
BU BAYİDEN SAKIN ARAÇ ALMAYIN!!!! 2020 yılında 0 km Honda Civic almıştım. Bütün bakımlarını da serviste yaptırmıştım. Bugün aracı exper yaptırarak sattım. Herhangi bir kaza yapmadım, araca bir işlem yaptırmadım fakat aracın tavanında bir karış boya çıktı. Işıkta net bir şekilde boya yapılan yer belli oldu. Bu yüzden araçta ciddi indirim yaparak satmak durumunda kaldım. Hakkımı helal etmiyorum. Efe grubundan sakın araç almayın, alırsanız da hemen exper yaptırın.
Arkadaşlar samimi Bi yorum yapalım yine, aracı servise getirmiştik, 15 kasım - 11 aralık tarihleri arasında %20 ile %30 parça ve işçilik indirim mesajı gelmişti (Hondanın her yıl yaptığı, bir mayıs haziran arası, bir de Kasım aralık arasında servis indirimi oluyor) otomatik şanzıman yağını değiştirdik, normalde servis fiyatları malum yalnız bu indirimlerle makul bir düzeye geldi gibi, müşteri ilişkileri iyi, randevulu gelindiğinde bekleme süresi normal düzeyde, yalnız bekleme salonunda koltuk harici birşey yok, Adana tekbaş honda'nın bekleme salonunda bilardo, TV, gazete, dergi gibi vakit geçirebileceğiniz şeylerin yanı sıra çay kahve otomatları ve atıştırmalık ürünler mevcut, yemek saatinde yemek yiyebiliyorsunuz, burası o anlamda eksik, satış ve diğer birimler nasıl bilmiyorum, takdir sizin...
Arıza için gittim. Tespit edildi. Parçam gelince işlemim tamamlanacak. Bu süreçte İlgi ve alakasından dolayı Demet Yıldırım Hanım'a çok teşekkür ederim. Güler yüz ve yardımlarından ötürüde ayrıca teşekkür ediyorum
Yedek parçam geldimi diye arıyorum orda çalışan arkadaşlar ahize yi kaldırıyor cevaplamıyor 10 dk boyunca adamların 70 tl ye aldığı dondurma muhabbetini dinliyoruz kapatıyorum arıyorum aynı muhabbeti dinliyoruz efe ye yakışmayan hareketler personelini bi hizaya çekmesi lazım iletişim sıfır efe honda tavsiye etmiyorum
Eylül 2023 te ön tampon tamiri için aracımı Honda Efe ye götürdüm. Götürmez olsaydım. Aldığımda en kötü sanayiden daha kötü yaptıklarını gördüm. Tamponun çamurlukla birleştiği sol ucuna vida atmışlar ve tamponu tam oturtamamışlar, bununla birlikte çamurluk ucunu tampona uydurmak için eğmişler. Ayrıca tamponun tamir edilen yerinde şişkinlik de var. Bunları söylediğimde diyor ki; değişim olacaktı olmaması için çok uğraştık ancak bu kadar oldu.
Öncelikle Servis Müdürümüz Ali Öcal beyden ilgi ve alakası için teşekkür ediyorum,Servis danışmanı Demet Yıldırım hanımdan güler yüzü ve ilgisi için teşekkür ediyorum.
Sıfır aracımı buradan aldım. Satış müdürü Ömer bey ve özellikle danışmanımız Ceren hanıma başından sonuna kadar çok samimi ve sıcak ilgileri için teşekkür ediyorum.
1 haftadır servis randevusu için arıyorum 1 kişi bile telefona bakmaz mı .
Satış kısmını 4 gündür aramama rağmen telefon çalıyor ama açan yok
Randevu saatimde geldim ve hemen ilgilendiler tüm eksiklerim istediğim gibi yapıldı değişecek parçalardan dolayı çıkacak masrafı söyleyip onay alarak değişimini yaptılar
Üst kata çıktık ama satmaya niyetleri yokmuş gibi davranmaları muhatap dahi olmak istememeleri nedeniyle hemen çıktığımız yer.
Honda bayide bize bakım konusunda bayiye ilk girişimizden itibaren gayet ziyadesiyle ilgilenen demet hanıma teşekkür ederiz.
Hizmetin daha iyi olması İçin biraz daha çaba gerekiyor. Araç Bekleme alanı genişletilmeli. Çalışanların ilgisi için teşekkürler.
Pazar günü test sürüşü yok. Aslında olsaydı İyi olurdu sonuçta çalışan insanlarız iki müsait günümüz var. Ancak içeride araçları inceleyebiliyorsunuz kimse size müdahale etmiyor gayet rahat bir yer. İstediğiniz kadar kalabileceğiniz. Satış temsilcileri de ilgiliydi tek sorun satılacak hiç araçlarının olmaması😊
Tebessüm ilgi alaka yok denecek kadar az. Çok satış yaptıklarından dolayı galiba ilgilinecek bir kişi bulmak için beş kişile soru sordum. Yardımcı olma bakın bulunsunuz cevabı verildi. Kötü bir tecrübe oldu
Tam bir rezalet 3 gündür arıyorum yedek parçaya bağlıyorum diyor bağlamıyor ey honda buraya bir el atarsan çok iyi olur kalite 0
Motorsikletimi servise getirdim kendi motorlarında sorun varmış gibi ilgilendiler. Bütün çıkan problemlerde tek tek bilgi aktardılar. Motorsiklet servis danışmanları Ahsen bey ve Furkan bey'e şükranlarımı sunarım. Dip not diğer servislerde bulunmayan demleme semaver Çay ve makine kahvesi mevcut 🥳🥳🥳
Servis danışmanı Burkay göleli bey e çok teşekkür ederim ilgi ve alakası için
Sahiplerinin gö.. kalkmış.Çalışanlarına hiç fiyat opsiyonu tanımıyor.
Bugün Honda Efe plazadan civic aracımızı teslim aldık. Satış danışmanlarından Talha Bey bizimle ve aracımızla özenle ilgilendi. Aracımıza kendi aracı gibi ihtimam gösterdiğinden eminim. Teslimat konusunda hiçbir sorun yaşamadık. Gecikmeye neden olacak bazı durumlar olsa bile söylenen günde teslimat yapıldı. Herşey için teşekkür ederiz...
Bugün motorsiklet’im için rodaj bakımını yaptırdım çok güzel ilgilendiler yardımcı oldular, teşekkürler.
Karşılama ve verilen hizmet orta seviye. Ne iyi ne de kötü, ortalama bir plaza
Uzun süredir aracımı sadece Honda Efenin ustalarının usta ellerine bırakırım.
2017 ekim ayında aldığım hondü civic in fürlürı 3 üncü seneden sonra farın önü kireçlenir gibi olmüya başladi ve şimdiki hali geceleri kısa farla biyolculik yapamıyorum yapamaz hale geldi sercbvisteki yetkilimer geldiler uzaktan baktılar farların dış etkenlerden olduğunu ve garantiye girmeyeceğini söylediler hatta farların hiç gürantiye girmediğini söylediler bu bir honda her hangi bir dış etkenlerden etkileneceğini sanmıyorim etkilense tüm aracın her yeri etkilenir küketici haklarındanda red cecabı geldi ama yazıda garantisinin dolduğunu yazmışlar aracımın engelli aracı olarak alırken 6 sene garüntili verdiler gürantiside bitmemişti tüketici nakları tüketici mahkemesine baş vurmamızı veya şikayetimizden vazgeçmemizi mahkemeyi kaybedersek avukat ve mahkeme masrafları sizim ödememiz gerektığini söylediler davamızdan vazgeçmiyeceğimizide bildiririm aracınızınddan memnunum farların haricinde söküpte bi incelemeye amanız gerekmezmi lütfen für yüzünden başkasının canı yanmadan farların yapılış tekniklerinin tekrar gözden geçirilmesi ve incelenmesini rica ederim tüm hondacılarında bilgisine sevgilerimle selamlar kolay gelsin su durumun hondaya hiç lakışmadığını düşünüyorum
Aracınıza bu serviste sıfır diye başka bir aracın çıkma tamponu takılabilir dikkat edin. Hasarlı aracımı burada yaptırdım yıllar sonra tampon tekrar hasar alınca ortaya çıktı
Aracımı kaza sonrası öncelikle Honda Bora’ya götürdüm araç kontrol edildikten sonra sırada çok araç olduğu ve teslimatın en erken bir buçuk ay sonra yapılabileceğini söylediler . Süre bana mantık dışı gelmişti çünkü sadece kapı değişecekti . Sonrasında Efe Honda da durumlar nasıl diye sorulduğunda oranın da çok yoğun ve aynı zaman teslim edebileceğini söylediler! . Bunun üzerine ordan ayrıldıktan sonra EFE HONDA yı aradım ve telefon da ilk görüştüğüm call center personeli kesinlikle o kadar uzun sürmeyeceğini ve mağduriyet olmadan 15 gün içinde teslim edeceklerini iletti . Aracı getirdim ve hasar danışmanı Furkan ERTAN profesyonelliğini konuşturarak mükemmel iletişim ve koordinasyonu ile tüm işleri takip ederek 15 gün içinde çok güzel bir şekilde teslimini sağladı . Servis Müdürü Ali Bey ve Furkan Bey e ilgilerinden dolayı çok teşekkür ederim.
8 Nisan 2024 Saat 09.45 te 40000 bakımı için randevu almıştım. Karabük ilinden Ankaraya gidicektim. Honda Plaza Efe'ye 15 dk geç geldiğim için sıram 11.15 e kadar sarkmış oldu. Bu ne için böyle oldu diye sorduğumda diğer randevulu kişiler önünüze geçti diye söyledi karşılamadaki sekreterler. Ne bi arama oldu randevunuzu gelicekmisiniz diye ne de başka bişe. Sonuçta önceden randevu oluşturan arkadaşa söylemiştim İl dışından geleceğimi. Böyle durumlarda il dışından gelen misafirlerinize bi 15-20 dk tolerans uygulayabilirler diye düşünüyorum. Birde sağolsun Danışman Demet Hanım bizimle çok ilgilendi, ikame araç istedik il dışından geldiğimiz için, sağolsun müdürümüzün izniyle ayarlayı verdiler. Demet Hanım çokca ilgiliydi fakat girişteki sekreterleriniz için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Zoraki gelmiş gibi davranıyorlar ve hiç misafir perver değiller, yüzleri asık ve sorduğumuz sorulara hiç net cevaplar alamıyoruz. Genel anlamda Honda Efe Plazadan memnunuz ama bu sene böyle bir sorunla karşılaştık, ilgilenirseniz ve dikkat ederseniz sevinirim. Danışman Demet Hanıma ve müdür beye teşekkür ederim.
Aracımın küçük bir parçasının değişimi için aracı servise getirdim, ancak arabayı garaja sokmaya çalışan görevlilerden biri aracımı kapıya sürttü ve aracımda hasar oluştu. Bu durum ilk başta hayli sinirlendirdi beni. Gidip görüştüğümde bana yardımcı oldular. Kısa sürede aracımı eski haline getirdiler, nerdeyse tüm taleplerimi de kabul ettiler. Tamamen müşteri memnuniyeti odaklı çalıştılar. Servis müdürü Ali Bey ile Serap Hanım'a teşekkür ediyorum. Herkesin başına gelebilir bu tarz olaylar ancak çözüm üretilmesi ve müşterinin memnun edilmesi herşeyden önemliydi.
Verilen hizmetten gayet memnun kaldım bundan sonraki servis ziyaretlerim için Honda Efe plazayı tercih ederim Teşekkürler
Yıllardır motorsiklet servisine gelirim, zamanlama ve dakiklik konusunda gayet başarılı buluyorum.
Motorumla ilgili gittim karşılama bankosunda burkay ve enes bey bizzat ilgilendi ve yardımcı oldu teşekkür ederim.
Aracımı bugün tam olarak randevu verdikleri saatte aldılar ve akşam saatleri kusursuz teslim ettiler. Fiyat konusunda da ellerinden geldiğince yardımcı oldular ve maddi olarak olanaklarını ellerinde geldiğince tarafıma sağladılar. Tüm işlemler boyunca bana yardımcı olan Merve İ..K hanımefendiye özellikle teşekkürlerimi sunuyorum. Gerçekten işini özveriyle yapan ve müşteri memnuniyetini, müşterinin kafasındaki soruları tamamen giderecek şekilde sağlayan bir çalışma anlayışına sahip.
Sıfır aracımı bu bayiden aldım. İkinci kez Honda yi tercih ettik. Tüm süreci Onur Bey sorunsuz bir şekilde yönetti. İlgisi, nezaketi, stres yönetimi, işindeki bilgi ve donanımıyla kendisinden çok memnun kaldık. Onur Bey gibi bir personele sahip olmak ciddi bir ayrıcalıktır. Aracın tesliminde desteğini aldığımız İpek Hanıma ve Emre Beye de çok teşekkürler.
Motorsiklet bolumunden ilker bey cok ilgili ve alakali.sorulan butun sorulari yanitlayip elinden gelen hersey icin yardimci oldu.kendisine cok cok teşekkürler.ama soylede bi gercek var kimseye tlfnla ulaşmaya calismayin kesinlikle ulamazsiniz.
Honda efe ye 30 binlik bakım için gittiğimizde bize yardımcı olan demet hanıma ilgisinden dolayı sonsuz teşekkürler.
Arkadaşlar lütfen Honda markaya ve bu bayiye teveccüh etmeyin kapısından geçmeyin bizi soyan cebimize göz diken işletmeden uzak durun dünyanın neresinde size aksesuar almazsanız SATIŞ yapmazlar çünkü göremezsiniz Adamları liste fiyatındaki kar marjı tatmin etmiyor piyasada 5.000 TL alabileceğiniz aksesuarı 75.000 TL dayatma ile satıyorlar Ben aksesuarı kesinlikle sevmiyorum ve takmak da istemiyorum takıldığından söküp bir kenara atacağım yazık bu milleti önüne kazılıyor tüm iş bizelere düşüyor bizi enayi yerine koydurmayalım ve buradan bir şey almayalım. Ayıptır biraz vicdan nedir bu aç gözlülük yeter bizleri soyduğunuz
Bu kadar takipsiz, ilgisiz bir servis olamaz. Asla tavsiye etmiyorum.
Hersey için çok teşekkürler motosiklet servis danışmanı ahsen bey çok ilgili motorum çok düzgün oldu çok kalifiye personeller çalışıyor hayırlı işler
Bugün ön tabla burçlarım eskidiği için yedek parça almaya gittim saat 12.32 de oradaydım kamera kayıtları mevcuttur yedek parçadaki kişiye gittim şuan veremeyiz herkes yemekte dedi durumumu anlattım hani uzak yerden geliorum arabada ailem var yardımcı olurmusunız diye servis müdürüne çıktım saolsun yardımcı oldu 5 dk bekleyin dedi, vezneye hasar şefi bir bayan geldi hoşgeldiniz yok suratı asık bir şekilde bende böyle yapmanıza gerek yok ben paramla yedek parça almaya geldim dedim ardından o yedek parçadaki uzun boylu ismi cismi nedir bilmediğim kişi geldi arkadaşını savunmaya çalıştı dedim biz ikimiz konuşuyoruz sana ne oluyor DİE söyledim yedek parçayı eline alarak sen odaya gelsene ordan al parçaları die tehdit etti araya servis sahibi Ayhan efe bey ve servis müdürü girdi. Birdaha asla işim olmaz bu servisle eşimi dostumuda uyarıcam önce psikolojik destek verin hizmetten önce çalışanlarınıza böyle insanlarla çok müşteri kaybedersiniz
Demet hanım çok ilgilendi. Kesinlikle memnun kaldım. Teşekkür ederim
Motor bölümünden çok bişey anlamıyorlar çocuk çalıştırıyorlar ve garantiden öıkmasın diye çoluk çocuğa motor bırakıyorsunuz
İlimde servis olmadığı için başka ilden geliyorum aracımın sol dikiz aynası bazen kapanmıyordu bakımı bekledim delil olarakda bikaç video çektim gittiğimde aracın teslim alan kişiye söyledim videolarında gösterdim fakat bakımı yapıp aynanın birşeyi yok pislik gelmiştir dediler uzun zamandır yaşıyorum tekrar gelemem üçgün pislik gelio üçgün gelmiyormu dedim bidaha yapmaz deyip gönderdiler 15 gün sonra ayna tamamen bozuldu 6 aydır işten izin almaya çalışıyorum işten izin alcam bigün parası gidecek gidip gelmeye dünya benzin harcıcam ama efeye bidaha gitmem sizede tavsiye etmiyorum bu sefer borayı denicem
Honda otomobil kısmında çalışanlar ilgili. Yardımcı olmaya çalışıyorlar. İçerisi temiz düzgün. Önünde tadilat var araç bırakmak için her zaman yer olmayabilir şu dönemde. Motosiklet kısmında gelip bakan olmadı. Belki öğle saati diye. Nerdeyse her motorda oturmak yasak satıldı v.s. yazıyordu.
Memnun kaldım teşekkürler. Arkadaşlar çok iyi ilgilendi
Honda servisindeki Demet Hanıma ilgi ve alakalarından dolayı çok teşekkür ediyorum çok yardımcı oldu servis konusunda 🙏🏼
Honda efe motosiklet servisinde gerek ilgili ustalar gerek ahsen ve furkan bey kendi motorları gibi ilgilendiler tansoy gibi bi işletmenin bir daha önünden geçmeyeceğim çok teşekkür ederim
Yedek parça satış biriminden otomatik şanzuman yağı almak için gittim. Çalışan genç arkadaş bizde satılan şanzuman yağının üzerinde üretim tarihi yok zaten yazmaz dedi. Ama biliyorum ki yazıyor daha önce Antalya Honda servisinden defalarca satın aldım. Neyse ki HONDA BORA yetkili servise giderek oradan aldım. Fotoğraf ve üretim yılı üzerinde. Tarih yazmıyor diyen.. Arkadaşa
📍 Prof. Dr. Ahmet Taner Kışlalı, Can Sk. No:26, 06810 Yenimahalle/Ankara
💬 Dinlenmek için ideal.
📍 İvedik Köy Mahallesi, Alya Plaza, 1493 Sokak No:5/34, 06378 Yenimahalle/Ankara
📍 Macun, 06374 Yenimahalle/Ankara
💬 Yeşil rengin insan zihninde para ve doğayı çağrıştırması ne büyük bir tezattır
📍 Emniyet, Silahtar Cd. No:35, 06560 Yenimahalle/Ankara
📍 Beştepe, Dumlupınar Blv. No:6, 06520 Yenimahalle/Ankara
💬 H&M armada magazasi iki kat uzerinde hizmet verir.Armada avm nin yeni ek binasinda hizmet verir Içerisi ,magaza ürünler düzenlidir.Fiyatlari indirimi yakalayinc...
Ankara En İyi Erkek giyim mağazası Listesi Ankara En İyi Çocuk giyim mağazası Listesi Ankara En İyi Alan Listesi Yenimahalle En İyi Erkek giyim mağazası Listesi Yenimahalle En İyi Çocuk giyim mağazası Listesi Yenimahalle En İyi Alan Listesi