Adres: | Ürünlü, İzmir Yolu Cd 10.km, 16110 Ni̇lüfer/Bursa |
---|---|
Telefon numarası: | +2242113151 |
Kategoriler: | Oto galeri Alfa romeo bayii Mercedes-benz bayisi |
Çalışma saatleri: | Cuma 08:45–18:00, Cumartesi 08:45–17:00, Pazar 11:00–16:00, Pazartesi 08:45–18:00, Salı 08:45–18:00, Çarşamba 08:45–18:00, Perşembe 08:45–18:00 |
Web sitesi: | http://www.mengerlerbursa.mercedes-benz.com.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
Aracımın parçalarını hep buradan alıyorum, yedek parçada çalışan arkadaşlar çok ilgili, hemen ilgileniyorlar ve yardımcı olmak için ellerinden geleni yapıyorlar, ayrıca servis kısmındada gayet ilgi ve alakalı davranıp sizi dinleyerek sorunlarınızı çözüyorlar çok teşekkür ederim
Ortalama altı Mercedes ilgi alakası evinize hoşgeldiniz sloganını hissettirmiyor
9.90 olması beklenirken 11 küsur biraz pahalı oldu...
Mengerler İzmir yolu şubesinden Yeni A Serisi satın aldık Satış temsilcisi Yunus Emre Topçi bey çok yardımcı oldu ve çok memnun kaldık Kendisine özellikle çok teşekkür ediyoruz 🙏
Aracımı götürdüm harika servis, bakım ilgi alaka çok beğendim ve ekstra olarak; ikame sıfır araç verdiler çok işimizi gördü 👏🏻
Cam değişimi için gittim. İşlemlerim sorunsuz yapıldı. Teşekkürler
Her şey kapıda başlar; güler yüzlü ve ilgili güvenlik personeli arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Sanayiye mi geldik servise mi geldik belli değil kesinlikle tavsiye etmiyorum başka yerde yaptırın paranızla rezil olmak istemiyorsanız
Servis full bakım yaptıracaksanız mutlaka ne yapıldığını sorun. Full servis bakımı adı altında yaptıkları hizmette normalde fren balatalarına da bakmaları gerekirken, yağ ve filtre değiştirip gönderdiler.(ondan da bu durumdan dolayı şüphem var) 2 gün sonrası fren balata uyarısı verince kusura bakmayın gözden kaçmış dediler.
22 gün önce aracımızı sattık, aracımızı alırken Bursa Mengerler kaskoyu zorunlu tutup Axa Sigorta şirketiyle kasko poliçemizi yapmıştı. Aracımı sattığım gün kasko poliçemin iptal edilip ücret iadesi için başvurdum. 22 gün geçmesine rağmen para iadesi yapılmadı. Diğer kasko şirketleri 2-3 gün de parayı iade ediyor biz hâlâ oyalanıyoruz bugün yarın diye. Paramı alayım bir daha Bursa Mengerlerin önünden bile geçmem. Tüketici Hakem Heyetine de başvurdum, paramı yasal faiziyle istiyorum.
Müşteri temsilcilerinin satışçılarının ve servis yetkilerinin tamamen ilgisiz olduğu kurum, araç nasılsa kendi satıyor havasındalar.sanırım bu Mercedeslere özel Bursa HASMET de aynı şekilde tavırlarda. BMW‘ye geçme sebebim oldular. müşteri hizmetlerinin ilgi ve alakası olamaması ukala tavrı. Teknik servis temsilcilerinin hayatla bağı olmaması Bursa Genel Müdürü Kenan bey bence süreçleri gözden geçirilmeli.
Güvenlik çok güzel yüzlü bi arkadaş sırf onun için verdim bu yıldızı
Mükemmel konumda bir servis sadık çamdere mehmet binay ümit mantar gibi çok kalifiye bir kadroya sahip yetkili servis başarılar
Kaporta onarım sürecinde İlker Bey ve Onur Bey’in ilgisi için çok teşekkürler. İşçilik başarılı.
Bayii personeli ilgili içeride çok araç yok ama yardımcı olmaya çalışıyorlar. Servis personelinde ona keza mükemmel insanlar bilgi birikimleri yüksek müdehale hızları tespit yetenekleri gelişmiş. Eğer parça tedariğiyle ilgili bir sıkıntı yoksa onarım çok çabuk gerçekleşiyor.
Mart 23 tarihinden aracimin sanzuman yag degisimi icin gittimde sanruf bakimi hediye olarak yapacaklarini belirttiler 16 ekimde ise başka yetkili servise bakim icin gittigimde sanrufu acamadiklarini soylediler ve gormem.icin beni servis bolumune aldilar baktigimda ne bi yag ne bi temizlik hic bisi yoktu zaten yarim acilmisti rezil bi durum
Çok memnun kaldım, müşteriyle ilgilenmeleri, araç hakkında detaylı bilgi vermeleri ve samimiyetlerinden dolayı özellikle emrah beye teşekkür ederiz.
Kesinlikle tavsiye ETMİYORUM ! 4 keredir aracımı aynı arızadan getiriyorum. Resetleme yapıp geri çeviriyorlar.
Temiz sessiz titiz tecrübeli
Bugün Nilüfer şubesine aracımı periyodik bakım ve motor su sızıntısı şikayeti için götürdüm. Bu süreçte bana Murat Bey yardımcı oldu. Kendisi çok profesyonel, kibar ve güleryüzlü. İşlemlerin dışında arabada olan bir kaç yere de rötuş uygulaması yapılmasında yardımcı oldu. Aynı gün aracımı teslim aldım. Nilüfer şubesinden çok memnun kaldım. Bu şekilde profesyonel hizmet için Murat Bey’e ayriyetten teşekkür ederim.
Yöneticilerin aldıkları yüksek gelirden ötürü koltuklarına yayılmamalarını, ekip arkadaşlarına daha hassas olmalarını, sorunlarını dinleyip mağdur olmayacakları çözümler üretmeleri gibi tutumlarda ve birçok alanda olduğu gibi genel kurumsal iletişimde eksik olduğu açık. Müşterilerin beklentilerini iyi bir şekilde karşılamak için kurum içi motivasyonu acilen sağlamanız şart :)
22 Şubat 2023 tarihinde Mengerler Nilüfer şubesine gittim CLA ve C Serisi araç sordum satış temsilcisi Yunus Emre bey'in istekleri karşısında şok oldum bu kadar fırsatçı bir işletme olamaz. İstekleri şöyle arkadaşlar liste fiyatına %4 haraç ekliyoruz dediler ( 80 bin TL) + 2 yıl kasko zorunlu bizden dediler (150 bin tl tutuyormuş) + 2015 ve üzeri araç takası için getirmem istendi.(Araçtanda en az 150 bin fiyat kıracaklar) . Evet yanlış duymadınız arkadaşlar 400.000 TL ye yakın haraç istiyorlar. Biz bu günleri atlatırız fakat bu tutumunuzu unutmayız @mengerler
Araçla ilgili bir sıkıntı yok ama içerideki hizmetli bayan misafirlere çay ikram etmek sanki zoruna gidiyor
Bi soraydiniz bisey içermiydiniz? Daha şık olurdu sanki 2 saat servis beklerken
Emrah beye ilgi ve alakası için teşekkür ederim iyi çalışmalar
Kesinlikle tavsiye etmiyorum sözde yetkili bayi.... .yetersiz kalifiye li elemanları yok çok mağdur oldum
böyle saçma satış görülmedi adamlar kendi kafalarına göre kanun yapıyor. 6 ay aracı sattırtmam örnek 3 ay sonra para lazım çekimi yazılsın ,BURASI TÜRKİYE Devletin kanunları geçerli
2003 Model aracımı gösterdim arabayla ilgili birşey bilmiyorlar 8 günde nerde problem oldunu söyliyemediler..çalışan “ustalar” kendini dev aynasında görüyorlar 1 işi 1 günde yapamıyorlar tam bir REZİLLİK Mercedes ismini kullanmaları yazık!!!
Çok yoğun olmalarına rağmen servis çalışanı Hasan beye ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim. Söylendiği vakit aralığında aracımı getirdim ve sıkıntısızca teslim aldım
Mükemmel hizmet, Yunus Emre beyin saygısı ve içtenliği her şeyin ötesinde, teşekkürler
A serisi 180 hakkında Bilgi almak için uğradım beyefendi bir satış yöneticisi vardı kendisine ilgi alakası guleryuzlu samimi yaklaşımından dolayı teşekkür ederim Gezelim Görelim güzellikleri Paylaşalım
Özellikle kasko sigorta vs konularıyla ilgilenen beyefendi çok ilgili ve sizi çok iyi yönlendiriyor.
Müşterilerle ilgili temsilcileri, ücretleri biraz yüksek sadece...
chekap yaptırmak için gittim 6 saat bekledim yoğunluk çok fazla.
Personeller arası şöyle bir konuşmaya şahit oldum; gelen bir müşterinin şöför mü, araç sahibi mi olduğunu tartışıyorlar? Sanıyorum ona göre muamele var. Bakımı burada yaptırmıştım, standart bir tamirciye gitseniz 10/1 daha az ödersiniz. Yapılan işlemler geçici ve üzeri kapatılmak için yapılıyor. (Trim sesi şikayetim vardı) Üzgünüm mengerler.
Çalışanlar güler yüzlü ve ilgili. Aklımızdaki araçla ilgili her türlü sorumuza detaylı yanıt alabildik. Ancak sıfır araç test sürüşleri burada değil, diğer şubelerinde yapılabiliyormuş.
Mercedes alırken bir daha düşünün Bursa Mengerlerden yeni c serisi araç aldım kaporamı yatırdım yılbaşından hemen önce veya sonra gelir dediler bende onlara güvenip aracımı sattım sonra araç gelmiyecek deyip iptal ettiler. Mercedes in sadece adı var dikkat edin pişman olmayın.
Bu kadar icten ve ilgili güler yüzlü kadrosu olan bir ṣube tebrik ederim
Harika ve uygun fiyat
Mengerler kendi kendine kanun çıkartıyor , Devlet var, nizam var Devletin kanunu beğenmeyen Türkiye de satış yapmasın adamlar Türk milleti üzerinden köşe oldular.
Bugün aracımızın camındaki kapanma sırasında oluşan sorun için Cumartesi gününe randevu istedik.Telefona bakan görevli, telefon numaramızı aldı ve Cumartesi için bize dönüş yapacağını belirtti.Ama arayan olmadı.
Premium markaya yakışır hızlı, temiz, güvenilir hizmet sunuyorlar.. özellikle ikame araç konusunda bana kolaylık sağlayan ve sorunlarıma bıkmadan usanmadan gayretli bir şekilde çözüm üreten Hakan Ezgin Beye sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum..
2017 C 180 comfort aracımın ilk periyodik bakımını yaptırdım.maliyeti biraz pahalı ama karşılamaları ve hizmet sunumları bunu pasifize etti zaman olarak da gayet iyilerdi bekleme salonları ve ordaki hizmet gayet iyiydi her şeyden önemlisi güleryüzlü olmaları
İşçilik biraz yavaş. Ama güzel.Gençler çok içeride. Müşteri bekleme yerleri güzel. Öğlen kalıyorsanız yemek veriyorlar.
Yorum yapsam şöyle iyi ya da böyle kötü... ne yapacaksin gidip alabilecekmisin?... markaya lafimiz yok yıldızcıyız ezelden. Yinede gorusumu belli etmemek adina 3 yildiz koyuyorum nötrüm.
Mercedes in varsa servise buraya geldiysen paranda ganidir demekki, o zaman dert etme gayet kibar ve ilgililer. Servise geldik 2 çay 3.600 TL, artık yeni alacağım derseniz o çayları kaça içersiniz varın siz düşünün, pardon düşünün derken mercedes i olmayıp buraya gelenler içindi, olmayan derken almaya gücü olmayanları kastettim benim gibiler yani, tercih etmeyenler değil tabiki... Kim bilir birgün bize de kısmet olur, olmasa da umrumda değil; hayatımızda sağlık, huzur, iş rastlığı olsun dünyalar benim demektir şükür yeter.
Bakıma ve detaylı temizliğe verdim geçen ay. Koltuklar 2. Haftasında leke göstermeye başladı. Yoğun iş temposundan dolayo götüremiyorum en kısa zamanda götüreceğim. Verdiğim parayı hiç haketmeyen hizmet ve muamele gördüm. Mengerlerin bu şubesi vasat.
Servıs hizmeti ıcın gıttım ilim cok cabuk cözuldu ama orada serviste oyle Cabbar oyle harıka bırı varkı herseye hakim hasan beye bu ilgi alakadan dolayı cok tsk edıyor um
Bir araç için bilgi almaya gittiğimizde hiç faydalı olamadılar. Müşteri/misafir ayrımı yapılmaması gereken bir olması gerekiyor. Diğer araç satış acentelerinde gördüğüm misafir ağırlama ikramları, rahat ettirme çabasını göremedim. Girdik her arabaya ilgiyle yaklaştık fakat hiçbir satış danışmanı demedi ki buyurun yardımcı olalım diye...
Kurumsalligin yanında esnaflık ile birleştirerek bize mükemmel bir süreç yaratan tüm çalışanlara teşekkürler ,özellikle nilüfer şube hasan usta her zaman ellerine sağlık 👏👏👏
zor durumda kalınmazsa gidilmez bir tamir işine dışarıda yapım fiyatının 10 katı ücret talep ediliyor benim şahsi fikrim araç garantisi para tuzağı
2. El araba almak gittik kart verdiler yalnız akşam aramanız gerek dediler 3 yıldızıda giristeki bayan çok yardımcı olduğu icin
Bir defa gittikleri oldukça ilgilendiler Teşekkürler
Servis danışmanimiz İlker bey sayesinde bir klasik olan SL serisinin kronik sorunu gün içinde halledildi. Ayrica eşimin glk classe bakımları sayesinde ilk gün ki performansında.
Gerek binek gerek ticari araçlarda serviste müşteri memnuniyeti önde. Sorduğunuz herşeyle özel ilgileniyorlar. Hatta şunuda söyleyeyim,gerçekten herşey para değil
Pek ilgili sayılmazlar, tok satıcı.
Ön karşılamadan tutunda satış yetkilisine kadar kendini muazzam yetiştirmiş ve yetiştirilmiş insanlar karşılıyor sizi bu çok güzel bir duygu... İlk anda kendinizi özel hissetmeye başlıyorsunuz...
Mersedes aslı hanıma cok teşekkür ederiz . Cok guler yüzlü ilgili ona burdan cok tesekkür ediyorum
Teşekkür ederim şahsım ve burtaş hafriyat ve madencilik adına
Müşteri temsilcileri güler yüzlü ve kibarlar ama onlar ellerinden geleni yapsa da Mercedes kendisine yakışmayacak şekilde sorun çözmekte zayıf kalıyor.
Mergenler servis çalışanlarına teşekkürü bir borç biliyorum, iyi ki varsınız .
Mükemmel hizmet. İlgili personel. Herkes sizin için seferber oluyor.
Hızlı şarjdan yararlandım. Çalışanları çok ilgili. Teşekkür ederim.
ORİJİNAL PARÇA TAKAN BAŞKA BİR SERVİSİ TERCİH EDERİM. BURASI MERCEDES ADININ ARKASINDA OLDUĞU İÇİN FİYATLARI PAHALI.
Servis işleyişini hala anlayabilmiş değilim? Onarım konusunda sıkıntı yaşamadım ama tamir süresi cok uzundu
Kaporta boya İlker bey ilgili ve başarılı👍
Çalışanların son derece ilgili olduğu bir yer. Servise randevu ile gitmeniz işinizi hızlandırır.
Elinizde tek atımlık kurşum olsa bunu MB'den yana kullanıp bir sifir km. araba almalı ve bir omur boyu keyfini çıkarmalı dedirtiyor insanı.
Yeni B180 nin tasarımı çok basitleştirilmiş. Dış görünümü diğer basit (marka ismi vermem uygun olmaz, trafiğe çıkıp bakınmanız yeterli) araçlardan farkı kalmamış. Genç mühendis ve tasarımcılar hayal gücünüzü çalıştırın lütfen... Mercedes e yakışan bişey yaratın.. ..
Araba almaya gittik, nasihat aldık geldik... Güney Afrika'daki üretim aksaklıkları ve çip krizi gibi geyikler...
5 ay önce Sıraya girdiğim halde araç yok deniyor ama sarı sayfada onlarca var
2. El alacaksaniz fazla ukala tavirlar ve ilgisizlikle karsilasiyorsunuz. 0 bakayim derseniz sizden iyisi yok.
İlgili hizmet anlamında bu zamana gittiğim en iyi Sevis diyebilirim Servis Şefi Mert bey süper çok ilgili 👍🏼👍🏼👍🏼
Bugün aracı alamaya gittim gayet iyi karşıladılar ilgi güzeldi ben memnun kaldım
Ustaları çok iyi diyorlar . Aracın periyodik bakımı çok hızlı yapıldı ve teslim edildi. Teşekkürler.
Servis için yeni yerler de var ama elemanları işlerini iyi biliyor. Öncelikle tercih edilebilir
Çagatay bey'e ilgi ve alakasindan dolayi tesekkur ederiz.
Mercedes kalitesi kendini her yerde gösteriyor hizmet güzel
Mercedes markasına yakışmayan bir satıcı ve servis. Özellikle servis bölümü dökülüyor. Çalışanlar işinin ehli değil, ilgi sıfır, bilgi sıfır.
Servis hizmeti kaliteli tavsiye ederim.
Güleryüzlü ve sorunsuz hizmet almak istiyorsanız doğru yerdesiniz.
Cumartesi günleri daha fazla satış sorumlusu olsa daha iyi olacak. Beklemek zorunda kalmayacağız...
Güleryüzlü ve müşteri memnuniyetine önem verilen bir hizmet anlayışı var.👏👏👏
Arabamın bakımı geldi sabahtan beri servisi arıyorum açan yok.....satış bölümüne not bıraktım yine arıyan yok.....Mengenler yakışmıyor......
Ilgi alaka sifir... Giristeki danismaya derdimi anlatana kadar gobegim catladi... Ozellikle mi secmisler anlamadimm
Çözüm üretildi. Çok hızlı bir servis hizmeti aldık.Özellikle teknik servise ve Mert Beye tşkler
Çok iyi eğitim almış teknisyenleri ve güler yüzlü karşılama ile kaliteli servisin Bursa'daki adresi.
Aracımızında arada rahatlamaya ihtiyacı var Mercedes in vazgeçilmez bir parçası.. Teşekkürler hepinize saygılar sunuyorum
Fiyatlar aşırı pahalı ve hizmet gereksiz yavaş.Çok paranız varsa mutlaka tercih edin.
Çok ilgililer .misafirperver bir mekan .bakım paketleri avantajlı.
Ben memnun kaldım. Çok güzel yapılmış.Arabanın kasko vardı. Ücretsiz yapıldı.
Anında hizmet, güler yüzlü sağlam bir ekip.
İlgili personeli sayesinde amblemindeki yıldızı hak ediyor.
Kaliteli ve yardımcı hizmet veriyorlar. Güvenerek destek alınabilir.
10 numara bir bayi, Berk kardeşimiz de çok ilgili👏👏👏
Berk bey ve çalışanlara teşekkür ederim
Danışma, müşteri servisi sorununuz ile yakından ilgilenme ve bilgilendirme mükemmel
böyle bir rezillik yok 2 saat arabayı bekledim çay istememe rağmen bir çay dahi vermediler
Beş kuruş etmez
Cok iyi bir hizmet sunuyorlar .eh fiatlar maalesef yüksek oda mecburiyetten de mersedes sonunda.
📍 Yaylacık, 39.sokak No:20, 16110 Nilüfer/Bursa
💬 Fiat Bravo 1.4 Multiair aracım için İstanbul'dan kalkıp geldik. Aracımın sorununu anlamak için tüm sorulabilecek soruları sorması ile zaten doğru bir ustaya gel...
Bursa En İyi Araba hizmeti Listesi Bursa En İyi Alfa romeo bayii Listesi Nilüfer En İyi Araba hizmeti Listesi Nilüfer En İyi Alfa romeo bayii Listesi
📍 Üçevler, 2. Dilan Sk. No: 4, 16120 Nilüfer/Bursa
💬 Devamlı gittiğim yer.. hızlı güvenir.. muhabbet eden.. sadece üzerine düşen işi değil de araba hakkın da da sohbet eden.. bilgi veren bir yer... tavsiye de bulu...
Bursa En İyi Alfa romeo bayii Listesi Nilüfer En İyi Alfa romeo bayii Listesi