Adres: | Yeni Batı, İstanbul Yolu, 06370 Yenimahalle/Ankara |
---|---|
Telefon numarası: | +3122527070 |
Kategoriler: | Renault bayisi Oto galerisi Oto galeri Araba |
Çalışma saatleri: | Çarşamba 09:00–18:00, Perşembe 09:00–18:00, Cuma 09:00–18:00, Cumartesi 09:00–16:00, Pazar Kapalı, Pazartesi 09:00–18:00, Salı 09:00–18:00 |
Web sitesi: | http://www.azizoglu.com.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
Servis hizmeti nasıldır bilmiyorum. 1 yıldız verme sebebim bir ödeme yapmak istediğinizde ille de oraya gitmeniz gerekiyor. Yıl olmuş 2023 telefondan kart numarası vererek mail order yapamıyorsunuz? Oraya gitmeniz gerekiyor. Anca o zaman ödeme alabiliyorlar. Koca şirketin bakkal sistemiyle ödeme alması kendilerine yakışmıyor
Fiyat sormak için aradım. 2. el araç satışı yapan bir firma.
MÜDİRE HANIM; İNSANLARI ARAYIP ARAÇ VERELİM DEDİRTİP AYAĞINIZA GETİRİP USULDEN BİLE OLSA PAZARLIK YAPMAMAK TİCARETTE VE ESNAFLIKTA YOK. ULUSAL BAYİLER BİLE SİZDEN DAHA İNSAFLI. İNSANLARIN ZAMANINI VE EMEĞİNİ BU KADAR HİÇE SAYMANIZ YAKIŞMADI
Sabri Bey başta olmak üzere tüm çalışanlar güler yüzlü ilgili ve profesyonel...
Haftasonu internet üzerinden randevu aldım, bu sabah gittim ve servisin 5 ay önce kapandığını öğrendim. Madem artık çalışmıyorsunuz neden internet siteniz hala aktif!
09.11.2021 tarihinde dacia model bir araç aldım. işlemlerin başindan sonuna kadar ilgi alaka çok güzeldi. Bu yaklaşımdan dolayi harun ,halil ve burak bey e teşekkürler...
Kesinlikle 2.el araç alınmaması gereken bir yer, Dacia aldık, titreme sorunu var söylemediler, aracı aldıktan 2 gün sonra akü bitti, o kadar para veriyoruz bari aküyü değiştirin satın aracı, bir daha yanından bile geçmeyeceğim bir yer
Çok güvenli bir yer,alacağınız araç merdiven altı galerilerindeki gibi değil, araca sadece günü gelince bakımlarını yapın gideceğiniz yere güvenle gidin
👎REZİL BİR İŞLETME İŞÇİLİK SIFIR İŞTEN ANLAYAN YOK ARABANIZ ORTADA KALIR KÖR TOPAL YAPIŞTIRIP GEÇERLER EN SON 😡YETKİSİZZ SERVİS
Araç özellikle Toyota almak için ideal, personel gayet ilgili alakalı araç da sorunsuz. Daha ne diyeyim.
Kandırılmak istiyorsanız doğru adres. Boyasız değişensiz deyip boyalı değişenli bir araç satabilirler size. Hata bizde güvendik. Araçları vergiden kaçırmak için çalışanların üzerine alan bir firma. İnternetten bulun alın veya herhangi bir galeriden alın ama buradan uzak durun bence
Susuki sx4 almaya gittik. Çalışanların üslubu yüzünden vazgeçtim. Diğer arabaları gösterip "bunlar bizim garantisini verdiğimiz araç ama bu bizim kalemimiz bi araç değil alsanızda olur almasanız da olur"tarzında aşağılayarak konuştular. Gidip başka yerden aldık. Çalışanları son model mercedese biniyor galiba oyle bir kibir.
Girişte hoşgeldiniz diyerek karşılanıyorsunuz ancak arac bakarken ilgi alaka sıfır,fiyatlar da piyasanın üzerinde. Çıkarken satış danışmanına iyi günler diyorsunuz yüzünüze bakmıyor sanırım araç almadık diye tavır aldi esmer uzun boylu hanimefendi. Rica ediyorum sevgili satış danışmanları size iyi günler diyen kolay gelsin diyen insanlara bir karşılık verin medeniyetin ufak bir göstergesidir bu, size kaybettirmez kazandırır.
Mitsubishi L200 aracımla ilgili hareret sorunu yaşıyorum.Bu sıkıntının çözümü için servisle iletişime geçtim ve Tokat ilinden aracımı bu sıkıntının çözümü için Ankaraya yolladım.Araç 1 hafta serviste kalmasına rağmen araçla ilgili en ufak bir çözüm ya da tespit yapılamadı.Bir haftanın sonunda aracımı bıraktığım gibi geri aldım.Anladığım kadarıyla yeterli teknik ve kalifiye elemanları yok.Boşuna zaman ve para kaybetmeyin,servis konusunda çok çok yetersizler.Aracımı servisten aldım ve diğer yetkili servise tranfer ettim.ilk günden sıkıntı yerinde tespit edildi ve gerekli işlemlere başlandı.
Deneyimli ve güleryüzlü kadrosuyla insana güven veren bir işletme. Özellikle Barbaros beye teşekkür etmek istiyorum sagolsun en ince ayrıntıya kadar bilgilendirip ilgilendi.
Bir satış danışmanı sizinle güler yüzle ilgilenirken suratsız kısa boylu başka bir kadın gelip kovala gitsin modunda davranış sergiliyor. Anlamsız bir ciddiyetle yaklaşıyor. Kendinizi ayrıcaklı ya da özel hissetmeyeceğiniz bir yer. Araba almak için gidip almadan çıktığımız bir yer desem abartı olmaz.
Yıldız bile verilmez sakın yanlışlıkla aracınızı servise götürmeyin. Personel yok. Çok basit bir problemi bile çözecek teknik kadroları bulunmuyor. Bakım için gidecek insanlardan sadece para kazanmak için yapıyorlar yağ su filtre değiştir gönder. Diğer türlü hiç bir bakım arızaya cevap veremiyorlar
İnternet sitesi de sıfır araç reklamı fiyatları var, gittim biz sıfır araç satmıyoruz dediler, ne ayak anlamadım
Kaskodan aracımızın camı çatlak diye değiştirmek için başvurduk yaklaşık 4 ay oldu ama hâlâ bi ses soluk yok. Sürekli bi oyalama halindeler yurtdışından geliyor diyorlar her seferinde. 4 ayda uzaydan parça gelir bunlar bi getiremediler.
40 bin bakımı için 1 hafta bekleyip aracımı götürdüm. Servise bıraktıktan 1 saat sonra arayıp ellerinde parça olmadığını söylediler. Dalga geçer gibi elimizde olanları takalım geldiğinde diğerlerini de takarız diyorlar. Müşteri böyle kazanılmaz. İnsanların vakitleri böyle çalınmamalı. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
5 şubat 2019 da yeni bir araba aldık. Satış şefi Haydar beye teşekkür ederim.
Fiyat olarak uygun ama aracınızı bıraktığınızda tekrar tekrar gitmeniz aramanız gerekiyor.3 günlük işlemler 9 gün sürebiliyor.ve yaptıkları işlemler sonrasında değişen hiçbir şey olmuyor aracınızda arıza varsa veya saglamken tekrar arizalanmasini istemiyorsanız gitmeyin
Azizoğlu en büyük pişmanlık. Aracımızı emanet ettik, 20 bin bakımı için orayı tercih ettik. Aracımızın ön camını çatlattılar, araç içindeki göstergenin camını çatlattılar. Kamera kayıtlarını izleyerek araştıracaklarını söylediler fakat her gün türlü bahanelerle oyaladılar. Sonuç olarak tabiki kendilerinin kusurlarının olmadığını, kayıtlarda hiçbir şey çıkmadığını söylediler. Profesyonellikten çok uzaklar, arabamızı bakıma diye götürüp arabamıza verilen zararla geri döndük. Asla tavsiye etmiyorum ve arabasını önemseyen insanların uzak durmasını tavsiye ediyorum.
Merhabalar Geçen hafta aracımı ilk kez Azizoğlu yetkili servisine götürdüm hizmetten memnun kalmadım. 1)Aracımın korna bölgesinde orta kısımda bir temazsızlık vardı sorunun giderilmesi için bilgi verdim geri dönüş olarak direksiyon simitinin değişmesi gerektiğini fiyatın 4700 tl olduğu söylendi , ben sanayide 50 tl ye tamir ettirdim . 2)Aracın ön fren diski ve balatasının değişim fiyatı 2400 tl olarak verildi ,ben 600 tl ye ve renaultun kullandığı üçüncü sınıf balatadan değil üst kalitesi olan balatadan taktırdım. 3)Servis için saat 10 da aracı bıraktım ve araç servisi akşam saat 17.00 da bitti.(Servis harici motor suyu hortumunun değişim işlemi yapıldı) 4)Plakamda Azizoğlunun reklamını taşıyorum artık,benden habersiz ve izinsiz plakama kendi firmalarının reklamını iliştirmişler ,sadece bir kez ve son kez servis aldığım yer bunu hangi hakla yapabilir. 5)İlgi sıfır bekleme salonunda hiçbir servis bulunmamakta . Genel olarak toparlarsam aracımız servisi için yetkili bayide bile bu şekilde sorunlar yaşamak firma güvenirliğini azaltıyor.Asla servise kanıp aracıma birşey yaptırmam.
Bakıma gideceğimizi öğrendikleri andan beri melek olan çalışanları bakıma gittiğimizdeki ilgisizlikleriyle göz yaşarttılar. Sabah bıraktığımız aracımızı saat 17:00de aradığımızda henüz yıkanmadı isterseniz gelin alın dediler. Ne zaman hazır olursa o zaman gelelim diyoruz belli değil net bişey diyemeyiz vs vs saçmalıktan sonra saat 17:45 de aradığımızda 18:00de mutlaka almanız gerek kapatıyoruz diyolar. Neyse ebesinin nikahından gidip 18:00de orda oluyoruz aracı alıyoruz. Temizledi denilen araçta paspaslar sel gibi bi gazete bile serilmeden verildi. ödemeye geçtiğimizde faturayı şirket üzerne istiyorum olmaz artık tc kimlik numarası yazdık diyolar. Çok mu zor tc yerine vergi numarası yazmak diyorum ona da 40 takla atılıyor. Sonuç ne fatura alabildik, ne memnun kalabildik. Hüsran..
KENDİ YAPTIKLARI HATALARI BİZE YIKIYORLAR HİÇ BİR İŞİ DÜZGÜN YAPAMIYORLAR TELEFONLARA BAKMIYORLAR KESİNLİKLE VE KESİNLİKLE GİTMEYİN VE YAPIYORUZ DİYİP BOZUP VERİYORLAR 1 YILDIZI HAK BİLE ETMİYORLAR
Park sensörü taktırmak için gittim, çat-kapı gittiğim halde yardımcı oldular. Tek puanı kırma sebebim tam kontrol etmeden aracı teslim etmeleri. Bu arada dipnot: Renault-Dacia grubunun sesli park sensörü hayatımda gördüğüm en kötü sensör. Ben orijinal olsun, garantili olsun istedim ama bilseydim yanına bile yanasmazdim. Konunun servisle ilgisi yok, bence kesinlikle gidin daha ucuza sanayide kralını taktirin
Herkes çok ilgiliydi, özellikle Satış temsilcisi Serdar beye teşekkür ediyorum..
İkinci el araç alınacak son yer.
26 Haziranda Ankara Azizoğluna gitmiş olduğum şikayetim için önce bir usta başı yanlış parça siparişinde bulunacaktı, şikayet ettiğim megane 4 1.3 manuel araçlarda debriyajdan ses gelme konusu ile ilgili debriyaj alt merkezinin değişmesi gerektiğini bu araçlarda kronik olduğunu Renault genel müdürlüğü tarafından değiştirilmesi gereken parçanın parça kodunu vererek bunun değiştirilmesi gerekiyor inceler misiniz tekrardan dedim.Bu sefer başka bir ustabaşı ise debriyaj üst merkezi değişecek sizin probleminizi bu çözüyor dedi ben de çözmeyeceğini bildiğim halde peki öyleyse değişsin dedim, 2 aydan fazla parçayı bekledim, parça değişti problem hala devam ediyor bu konuyu usta başına aktardığımda siz bana üst merkezin değişmesi gerekiyor dediniz diyerek beni suçlamaya çalıştı ve gidin başka serviste yaptırın o zaman diyerek küstah bir tavırla yaklaştı, orada bir tartışma yaşandı.Çalışanlar çok yetersiz ve bilgisiz çözüm odaklı kesinlikle değiller, değişmesi gereken parçanın ismini, parça kodunu verdiğim halde 3 ay beni oyaladılar gittiler yanlış parçayı değiştirdiler bir de üstüne üstlük ukala ukala ve terbiyesizce davrandılar.KESİNLİKLE TAVSİYE ETMİYORUM.
Mekanın temizliği ve düzeni ayrıca çalışanların saygılı ve güler yüzlü davranışları gerçekten Avrupa standartlarında. Özellikle de Can Bey e teşekkür ederim samimi ve yüksek bilgisi ile her sorumu/sorunumu ilgiyle çözdü.
İlgi alaka kibar personel çay ikramı memnun kalınabilecek yer, araca gelinirse bir hayli servis süresi uzun sürüyor yalnız bu bence ilgili ve titiz çalışma anlamına geliyor aracı iç temizlemişler dışına su tutup teslim ettiler. Can alıcı ücret konusu ise diğer servislere nazaran üç Aşşağı beş yukarı ortalama aynı fiyat. Hizmetten memnunum bir dahaki sefere aynı servise götürürüm tavsiye de ederim
Sağ ön çamurluk ve kapıda küçük hasarı olan ve camında küçük bir çatlak bulunan renault Captur marka aracımı kasko firmasının sadece bu renault bayi ile anlaşmalı olmasından dolayı tamir için buraya getirdim. Teslim edeceklerini belirtiikleri tarihten iki gün sonra aracı teslim etmek için çağırdılar. Teslim edeceklerini belirttikeri saatten de yaklaşık 2 saat sonra aracı teslim aldık. Bunlar olağan haller olduğu için çok dert etmedim kendime ancak aracı akşam üzeri hızlı bir şekilde teslim aldığım için kontrol etme imkanım olamamıştı. Akşam eve gidip ışık altında bakınca aracın neredeyse tüm yüzeyini toz şeklinde kaplamış olan ve yıkama ile geçemeyen bir sorun olduğunu farkettim. Ayrıca işlem yapılan her yerde yıkama ile geçmeyen bant izleri, çizikler ve kalıntılar gördüm. Sabah kalkınca yeni takılan camın da sol köşesinde takarken oluşmuş ayrı bir çatlağın olduğunu farkettim. Ayrıca arabanın iç kısmının hiç temizlenmeden oldukça pis bir şekilde teslim edildiğini, aracın konsolunun da kısmen boyandığını sağ ön kapıda boya hatalarının olduğunu farkettim. Sonuç olarak yapılan tüm işlemler sıkıntılıydı. Tüm bu hususları fotoğraflayıp servis müdürü Osman Beye ilettim anında dönüş yapıp aracı aldılar ve sorunların büyük bir bölümünü çözdüler. Ancak 5 günde araç onarımı yapıldı. Onarım aşamasında oluşan sıkıntılar ise bir haftada çözüldü. Işletmenin yaptığı işin arkasında durması olumlu bir durum ancak yetkili serviste böyle sorunların ve hataların olması oldukça can sıkıcı. Servis müdürü Osman bey ilk kez böyle bir şey yaşandığını söyledi gerçekten öyle ise demekki bize denk geldi. Gerçi yaklaşık iki ay sonra yine sağ ön kapıyı sürttük ve hasar gördü yine mecbur azizoğluna götürdük bu kez eskisi gibi sorun yaşamadık ama aracı direkt servis müdürü Osman Beye eski yaşananları hatırlatırak teslim ettik onun da etkisi varmıdır bilmiyorum. Son olarak yaşadığımız sıkıntıların çözümü konusunda gayet ilgili olan Osman beye gerçekten teşekür ederim. Servis konusunda yaşadığım tecrübeyi de yukarıda detaylı bir şekilde anlatmaya çalıştım. Bir kez daha gidip gitmemek konusunda kararsızım.
Kesinlikle iyi bir servis değil yaptıkları hataları kabul etmiyorlar gitmenizi tavsiye etmiyorum
Renault yetkili servis diye geçiyor. Ama her seferinde farklı personelle karşılaşıyorsunuz iki sefer üst üste aynı ustayı bulamadim sıfır araç satışını Renault iptal etti sadece ikinci el araç satışı var servis konusunda personel ilgili ama dediğim gibi bir tanıştığınız elemanla bir dha kqrsilasamiyorsuniz
Sıkıntılı bir yer tavsiye etmiyorum
Telefonda çağırıyorlar gidiyorsunuz (selin hn.) bilmem ne hanımın müşterisi var ee biz değiliz sanki. Neyse baka birine yönlendirildik oda sallamadı bizi akü bitmiş araca bakamadık. Neyse dedik buna da başka araca baktık buda manuel otomatiği yok gelin işlem yapalım dediler dedim görmeden mi? iyi tamam dedik. Su istedim gösterdiler kantini gittik su istedik kadın oradan alın dedi baktım bardak yok bunu söylediğimde uff puff diyerek bardak getirdi neyse içtik çöpe attık bardağı kantindeki kadın diğer müşteri sesleniyor hiç oları değil telefonda ohh. Tekrar aracın bagajına bakacağım kimse ilgilenmiyor kendi aralarında muhabbet ediyorlar içeride de 2 müşteri var ailecek, ama satıcı saydım o an ayakta 10 kişi bunların 2 si dolu 4 ü boş boş duruyor biride ilgilenmedi. Gittim rica ettim ilgilendiler kapağı açıp gitti yine 3 lü sohbetlerine devam ettiler ben ne soru sorabiliyorum ne bakabiliyorum anlamadım indirim var bi sıfır araç alalım dedik sinir küpü olup çıktık resmen... Bu deneyimimi paylaşıyorum belki o mağaza yöneticisi veya genel müdür görür. Zaten girişteki bayana da söyledim ilgisizliklerini oda boynunu büktü böyle boş bir işletme görmedim disiplin sıfır.
Aracımı periyodik bakım için götürdüm. Müşteri temsilcisi Özge hanım, veznede bulunan hanımefendi, mekanik bölümünden hanımefendi, şef olan beyefendi, motor ustası beyfendi, boya ve kaporto bölümünde calisan beyfendiler, aracımı yıkayıp temizleyen beyfendi yani kısacası hepsi harika insanlar. Çok yardımsever ve güler yüzlüler. Normalde Manisa da oturuyorum bakım için buraya geleceğim ve etrafımdaki herkese tavsiye edeceğim. Bütün servislerin böyle profesyonel çalışanlara ihtiyacı var. Teşekkürler Renault Azizoğlu yetkili servis çalışanları...
Ben hayatımda bu kadar büyük rezillik görmedimHerkese kesinlikle tavsiyemdir sakın ha sakın kapısının önünden geçmeyinIlgilenecek adam yok Sizi bir saat bekletiyorlar her işleri yarım
Kaporta servisi araç kabul etmek için önce fotoğraf istiyor sonra eğer hasar istedikleri gibi değilse çok uzun teslimat süresi veriyor.
Araçlarımızin her bakımın da özellikle azizoğlu servise gideriz. Fazlasıyla ilgili davranırlar. Bazı araçlarımız yeni değil dolayısıyla arıza yapıyorlar Servis personeli ayrica profesyonel araclarimizin arızalarını çok kısa sürede çözebilmeleri bizi mutlu ediyor. Araçlarımızı servise getirdiğimizde yıkamaları sevindirici
Aracımı bakıma götürdüm temiz düzenli bana yardımcı olan beyefendi işini severek yapan bir çalışan teşekkürler
Ben 2017 mod aracı burdan aldım 2 yil bakimi gayet iyi gecti 2019 yillik bakımı icin servis randevusu aldığım görevli bakın ücretini söyledi bende kabul ettim randevu günü gittiğimde ücreti farklı söyledi ben tepki verince polen filtresini iptal ettiler ne kapabilirsek anlayışı olmuş amacım yönetimin personelinin uyarması ve iyi bir iletişim kurması lazım santral tamamen duyarsız ve ilgisiz bu şekilde olmaz
KESİNLİKLE BULAŞMAYIN Araç alacaksanız kesinlikle tavsiye etmiyorum ben bu bayiden aldım pişman oldum 3 ayda aldım ilk başta çok ilgi gösteriyorlar sonra sinir stres oluyorsun psikolojin bozuluyor satış danışmanı telefonlarına çıkmıyor yalan dolan sözler yetkili kişiye bağlamıyorlar satış danışmanıyla görüşmem gerekiyormuş çok sıkıntılı bir yer ilk benzin aldım benzinde ki çalışan arkadaş bile abi oradan niye aldın bende döküldüm sorma dedim çalışanlar bilgisiz kendi evrak işlerimi ben hallettim YAZACAK ÇOK ŞEY VAR
Öncelikle Azizoğlu ailesi ile tanışmanın mutluluğu içinde olarak son derece memnuniyetlerimi belirtmek isterim. En başta güler yüzlü, çözüm odaklı ve tüm taleplerimizi %100 başarı ile sonuca ulaştıran Kurumunuz Müdürü Sayın, Şükriye Hanıma teşekkürlerimi buradan iletmek isterim. Ayrıca Kuruma ilk giriş yaptığınız andan itibaren güvenlik personelinize, karşılama personelinize, sıcak/soğuk ikramlarda emeği geçen personelinize ve operasyonel süreçte tüm işlemleri hızlı ve sorunsuz bir şekilde çözümleyen bizleri zerre derece yormadan emeği ve desteği geçen tüm Saygıdeğer Azizoğlu Camiası personelinize sonsuz teşekkür ederim. Bu sebeple neden Azizoğlu'nu tercih ettiğimizi kıymetli çalışanlarınız sayesinde daha iyi anlıyorum. İyiki varsınız, 5 yıldız puanını fazlası ile hak ediyorsunuz. Saygılar, hürmetler...
Bu bayimizde sadece ikinci el araç var dediler girdik baktık 50-100km de sıfır araçları ikinci el diye satıyorlar. Bayilerde 220 tl fiyatı olan ama stok olmayan araç burada var. Hem de indirimli 246 bin tl.
Aracimdaki ikaz isiklarindan dolayi ankaradaki 2 reno servisi ile telefonda iletisime girdim . mais ten sonra fevkalede ilgili ve bilgili servis. bir servisten beklediginiz hersey var. ayrica telefondaki bilgi veren arkadasa ayrica tesekkur ederim. maisten sonra araci satmayi bile dusunuyordum.
Servis danışmanı Özge Hanım her gittiğimde güler yüzle karşılayıp yardımcı oluyor. Teşekkür ederim.
azizoğlu Mais Ankara dan aldıgımız 2019 model lpg li Dacia Duster ın bakımı nı yaptırmak için gittiğimiz azizoğlu denen bayiden bozma dükkanda arabanın bakımı için randevu almamıza rağmen parça elimizde yok diye 1 saat fazla bekleten ve lpg ayarını yapmayıp sanayide özel lpg firmaları na yönlendiren firmadır azizoğlu....,ben azizoğluna kızmıyorum,MAİS gibi kurumsal bir şirketin azizoğlu gibi bi dükkana bayilik vermesine kızıyorum,yazıklar olsun,bidaha ne renault ne dacia alırım nede tanıdıklarıma tavsiye ederim
2 yaşındaki Renault Clio aracımı periyodik bakım için götürdüm bakımı yapıldıktan sonra arabanın geri vites müşürünü takmayı unuttukları için Arabam çalışmadı ve geri vitese dair ne lamba neden sensör çalıştı. Aradığımda özür dilemek bir yana acaba Biz de gelmeden önce mi oldu bu diyerek Bir de suç atmaya kalktılar. Sebile hanım ve ekibine teşekkür etmiyorum yazıklar olsun Azizoğlu
Aracımı hasarlı verdim, komple boyanan parçayı bile boyamayı becerememişler bagaj kapağına fitil takıldı bagajı kapatmak için yardımcı elemana ihtiyacım oluyor, tampon takıldı sağ ile sol arası farlara göre 1cm daha var,kaza öncesi açılan şöför kapım açılmıyor.Yapılmama sebebi ise o bölge darbe yememiş, alınan ücret ise sağolsun lar 2.000 TL iskonta sonrası ödenen para 13.650 TL sizi bilmem ama ben hata yapmışım bu şirkete bir daha yolum düşmez
Her şey güzel di.
Temiz düzenli bir servis bir kaç marka olarakda hizmet sunuyorlar. Bir yıldız park sorunundan dolayı gitti. Kazalı hasarlı kendi kiralık araçları vs derken müşteriye dış mekanda park yeri kalmıyor
Servis iyiydi. Satış reyonunda sesi sonuna kadar açılan arabın yalellisine benzeyen ( devamlı güm güm tekrar eden) bir batı müziği. Tam bir çin işkencesiydi. Orada çalışan ve bütün gün o berbat müziği çok sesli şekilde dinlemek zorunda kalan insanlara acıdım.
Azizoğlu motorlu araçlardan Mitsubishi space Star araba satın aldım. Parasını da arabayı teslim almadan 17 gün önceden yatırdım. Çalışanlardan Şükriye hanım arabayı satın almadan önce size istediğiniz plakada yardımcı olurum dedi. Paramızı ödedikten 17 gün sonra bakın siz bize böyle bir söz vermiştiniz dediğimizde bakın özel bir plaka alırım ama bu plakanın vergi borcu çıkabilir ve sizin üzerinize kalabilir dedi. Peki böyle bir durum vardı da neden bunu bize baştan demedi Hadi bunu geçtim peki Şükriye hanım o zaman madem böyle bir durum var bizi plaka konusunda heveslendirip böyle bir vaatte bulundunuz o zaman bunu geçelim bana bir aksesuar jestiniz olsun plaka sözünüze karşılık dedim o da bana peki buyurun gelin istediğiniz aksesuarı beğenin ben de servisi arayayım yardımcı olayım dedi fakat bunun da bir bedeli olacağını bana söylemedi.Arabayı almaya gittiğimiz gün Şükriye hanımın vaad ettiği sözleri yerine getirmesini bekledik ama bir paspas bile vermeyi bırakın ben size hediye veririm demedim ben indirim yaptırırım demek istedim dedi.Peki o zaman bunu baştan niye söylemediniz madem bir şeyi yapmayacaksınız insanlara yapmayacağınız şeylerin vaadini vermeyin bu nasıl ticaret bu nasıl iş ahlakı
Servisi çok ağır. Aylarca araç beklersiniz. Şişkin bi fiyatla da teslim alırsınız. İşçilik desen sanayiden farkı yok. Yazık edersiniz arabanıza, kendinize, psikolojinize
Doğrusunu söylemek gerekirse bu firmayla yaşadığım kötü tecrübeyi,burada yazan kötü yorumlardan sonra yazmamaya karar verdim. Demek ki istisnai bir durumla karşılaşmamışım. Tercih etmeyin.
Azizoğlu tavsiye edebileceğim yerlerden bende 2 sene önce aracımı bu firmadan aldım gayet memnunum hem ikinci el hemde sıfır reno ve dacia bayii ARACI alırken Bütün islemeleri sız yorulmadan yapıyorlar teslim etmeden muayene ve ekspertiz raporları hazır size sadece imzayı atıp araca binmek kalıyor önce ufak bir pesinatla firmanın kendi kredi imkanı ile araç alınabiliyordu şu an prosudur nedir bilgim yok hem araç alırken hemde araç satarken listenizde bulunması gereken biryer diye düşünüyorum
Randevu 09:45 aracı 11:50 de içeri aldılar niye randevu veriyorsunuz anlamış değilim bunu defalarca yaşadım +bekleme salonları buzhane gibi her taraftan adeta rüzgar esiyor +ikram zayıf çayı istersen veriyorlar yoksa yüzüne bakan yok kalabalık bir çalışanı var gibi görünüyor ama icraatlar yavaş +müdür beyin gri takım elbisesi güzel servis genelinde bir uyuşukluk hakim düzeleceğini umarım 😊bu arada her geldiğimde samimi ve içten davranan sürekli koşturan Veysel Şahinoğlu BEY emeğine sağlık cansın
Aracımı buradan almıştım. Servis için de gelmeye devam ediyorum. Bir tek sigorta biriminden hiç memnun kalmadım. Fiyatları çok yüksek çıkarıyorlar ve sigorta bitim tarihlerini takip edip aramıyorlar. Diğer hizmetleri ise gayet güzel.
Sıfır araç yok denecek kadar az.2. El araçlar da da vasat araçlara biraz fazla ücret istediklerini gördüm.Bu yönde eleştirmek isterim.2. El satış temsilcisi personel ilgiliydi.2 yıldız ı onun için verdim.
Clio marka aracımı satılması için azizoğlu firmasına teslim ettim satış danışmanı personel zeynep hanım aracımın satılması için gerekli çalışmaları yaptı ve 10 gün gıbı kısa bir sürede satılmasını sağladı zeynep hanıma güler yüzü ve ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ediyorum herkes güvenle araçlarını teslim edebilir
Zeynep Hanım ve Burak Bey başta olmak üzere tüm Azizoğlu ailesine ilgilerinden dolayı çok teşekkür ediyorum. Aracımın ilk kabulü ve satışına kadar olan süreçte gereken ilgiyi ve özeni fazlasıyla gösterdiler.
Aracimin içinden gelen trim seslerini itinayla test Edip belirleyip çözen test uzmanı diyorum artık Ekrem beye çok teşekkür ederim.baskada beğendiğim bir özellik malesef yok,en basiti araba almaya gelenlere sınırsız ikram hemde gözünüzün onunde ,servise bakıma gelenlere (beklettikleri camlı bolmede),sadece çay var,ayıp ayıp.
Güya renault ana bayilerinden, aracı satin alip plaka takip millete itelemeye çalışıyorlar, liste fiyatindan bile pahali araba satmaya kalkiyorlar boylece stokculuk yapip. Aracimiza bakim da yaptirdik burda, ondan da hic memnun kalmadik, korona gunlerinde insan biraz ozen gosterir. Aracin icin komple toz olmustu, plakaliklarimi ben istemeden degistirmisler, eskisini istedigimde kirildi dediler. Nasil bir is yapiyorlar varin siz dusunun artik..Kimseye kesinlikle tavsiye etmiyorum. Uzak durun
Çalışanlar iyidir iş çok yavaş dönüyor küçücük hasar 19 günde bitti sadece kendini heder eden gürsel bey var azimli şekilde gerisini şal gitsin araç periyodik bakım sordum 1250 TL rakam çıkardılar bana aynı hizmeti CAŞ oto servisi 560 TL ye yaptı burada sadece hasarda değil servis bakımı da çok sıkıntılı gelecek arkadaşlara duyurulur burası fiyat olarak biraz kazık bir yer ve belirtilen zamanda teslimat yok
Yetkili servis i Teyip monatajı için aradım aldığım cevap biz montaj yapmıyoruz bizim elektrikçimiz yok
Araç almak için gittiğimde taşındıklarını ve araç satmadıklarını söylediler. İki hafta önce müşteri temsilcisi ile görüştüğümü ve fiyat aldığımı söyledim. O temsilcinin ayrıldığını söylediler. Böyle laubali bir kurum görmedim.
Rezil ötesi. Sıfır araç aldım. Dolu hasarlı aracı satmışlar. Hâlâ bir çözüm bulunamadı. Renault genel merkezden hâlâ haber bekliyorum. Sürekli bir oyalama. Bakalım ne zaman ve nasıl sonuçlanacak!!!! 2 Aylık bir süre sonunda Renault Genel Merkezi aracımı yenisi ile değiştirme kararı aldı. Aynı aracın yenisi ile değiştirecekler. Sıfır oto alacak müşterilere tavsiyem aracı teslim almadan önce beraberinizde bir oto expertizi götürerek veya aracı alır almaz tam yetkili bir expertize götürerek kontrol ettirmeniz. Ben teslim alır almaz expertise götürdüm ve sonuç aracımı yenisi ile değişimle sonuçlandı. TEŞEKKÜRLER RENAULT GENEL MERKEZİ VE ANKARA RENAULT MAİS.
Istanbul'dan ikinci el araç alımı için gittim. güler yüzlü,ilgili ve misafir sever halleri için tüm çalışanlara ayrı ayrı Teşekkür ediyorum. Özellikle konuya hakimiyeti çok iyi olan ve tüm akışı olağan üstü hızlı yönlendiren Burak Bey'e ayrıca Teşekkür ederim...
Güleryüzlü ve candan insanlar. Fiyatlar konusunda ellerinden geleni yapıyorlar ana piyasa çok yükselmiş durumda, bundan dolayı diyecek bir şeyim yoktur
Arada bir hafta sonları kampanya yapıyorlar, yok şu fiyat yok bu fiyat gidiyorsunuz curcuna kimse ilgilenmiyor. Mesaj gönderdikleri araçlar ve fiyatlardan eser yok, gelen gelsin nasil olsa alır bisey mantığı ile çalışıyorlar ama ilgi alaka sıfır çünkü herkes aynı anda yigiliyo yetişemiyor personel. Fiyatlar zaten uçuk araba almak hayal olarak kaldi
Bence işlerini savsaklıyorlar. Gayriciddi. Tampon, camurluk ve far değişti. Farın içindeki ampul farklı idi. Tampon ve camurluga pasta cila yapılmamış. Pasta cila yapın bu arada beni eve bırakın dedim. Uzun süre bekledim beni bırakmaları için.. Sanırım çalışanlarının birisinin aracıyla bıraktılar. Bir daha asla.
Arayıp aracınızı satalım diyorlar ancak 185 bin isteğin aracına 200 bin isteyip,, kendi komisyonundan (15.000) feragat etmeyip dahada indirmeni istiyorlar. 3 haftada Satamayanca arabanı almak isteyince 3 hafta kalsın diye sözleşme yapmana rağmen satış temsilcisi (ta...) utanmadan beni gör diye para isteyebilecek yüzsüzlüğü var
Aracımda oluşan bir arıza nedeniyle renault müşteri yetkilisi tarafından yönlendirildiğim servis. Araç çekici ile kendilerine ulaştıktan aracı teslim süresine kadar sürekli bilgilendirildim. Sorunum çok hızlı çözüme kavuşturuldu. İlgili ve nazik personellerine teşekkür ederim.
Ulaşımı rahat. Gerçekten güleryüzlü ve ilgili davranıyorlar. Aracımı aldıktan birkaç gün sonra arayıp bir sorum olup olmadığını sordular. Samimi olup olmadıkları bundan sonra anlaşılacak:)
Mekanik kontrol sertifikası vermiyor.Araç tesliminde müşteri farkederse eksikler gideriliyor.Müşteri onayı alınmadan'motrio'yan sanayi yedek parça kullanılıyor.Gerektiğinde Şaşmaz ve İvedik organize sanayide birçok oto tamir ve yedek parçacı mevcut.
müsterimi gelmiş ilgi alaka esnaflık hiç yok eşşek yularıyla satılır diyorlar 6500 tane araçı varmış banane varsa ailesi sevinsinn bir daha allah nasip etmez ticaret yapmam inşallah oto transit nevşehirden yazıyorum,,,
çok sorunlu, ilgisiz ve müşterilerine sürekli yanlış bilgi veren, arabanın geliş tarihi ve işlemleri ile ilgili yalan söyleyen bir bayi. personeli de ve müdürleri de kurumsal bir firma gibi davranmıyorlar. mağdur olmak istemeyen biri asla burdan araç almasın ve servise gitmesin.
Sıfır aldığım ve rutin ilk yıl bakımı için bıraktığım aracımı her iki yandaki kapıya çarpılmış ve çizilmiş şekilde teslim aldım. Mümkünse uzak durun...
Sabah 8.30 da randevum vardi benim ile Gültekin bey ilgilendi. Gayet kibar ve hoş bir beyfendi her konuda yardımcı oldu aldığım servis hizmetinden çok memnun kaldım fiyatlar biraz daha uygun olsa çok daha iyi olacak
Sifir arac almak için girdiğim bayii 20-30 araba var ama hiç biri sıfır değil plakalı imis. Koca bayii de plakasız araç bulamadım
Kısaca şunu ifade edebilirim. Hizmet diye bir şey aramayın, insanlık hiç bulamazsınız. yani kısaca paranızla rezil olmayın derim..üç yıllık bir deneyim..
Kesinlikle güvenmeyin özellikle ikinci el satışlarında araçlar söyledikleri gibi çıkmıyor.araçta bir parça boya var dediler şehir dışından geleceğimi belirttim.araçta 3 parça değişen çıktı yıl masrafımı istedim ödemediler.çok rezil bir firma kimseye tavsiye etmem
Dacia Sandero nun kronik zıplama arızasını gösterdim, 2 bin 800 liraya baskı balata eğer gerekiyorsa 3.000 liraya da volant dişlisi gerektiğini söylediler. Ucu açık istediği kadar geçirir.. Şikayet var com da onlarca şikayet var bu konuda. aracımı yaptırıp yaptırmamak konusunda kararsız kaldım.
1 ağustos itibari ile hasarlı aracımızı eksper gördü aracınızı alabilirsiniz deriler aldık ayın bugün 27 si halen bizi çağıracaklar diye bekliyoruz ayrıca telefonlara cevap vermiyorlar birbuçuk yıldır arabaların tüm bakımlarını onlara yaptırıyoruz hiç memnun olmadık bu hasarlı araçtan sonra iyi bir servis bulmamız gerekmektedir. Sma bunun hesabı nasıl sorulur gerekli yerlere sorulduğunda cevabı verilir
Aracımız hakkında bilgi almak için azizoğlunu aradım. Zeynep hanım vermiş olduğu doğru bilgi için teşekkür ederim iyiki firmanızı aradım bundan sonra sizi güvenle herkese tavsiyede bulunacağım benimde bundan sonra ilk tercihim firmanız azizoğlu olacaktır.
Personel ilgili Nezih bir mekan. Sadece bilgi almak için gitmiştik Haydar Alpyildiz Bey'in nezaketli yaklaşımı ve yakın ilgisi sayesinde araç sahibi olup çıktık.
Satış temsilcisi çok kabaydi şakayla karışık lafı geçiriyor saygı yok birşey sordu cevap verdim ama erkek satış elamaniydi galiba girişteki kızla meşguldü sizi hiç ilgilenmiyor bir liralık adamda girse içeri insan bir ilgilenir ama nerdeee
Renault Azizoğlu servisi kimseye tavsiye etmem.Kaba saba, müşteri memnuniyetini önemsemeyen, fiyat politikası, çalışan kalitesinin sıfırın altında olduğu teknik yeterlilikleri olmayan bir servis..
Ilgisiz bir servis.. yag bakimina 5 saat bekletiliyorsunuz. Bekleme salonunda 5 saat nasil gecer. Ulus kizilaya servis yapilmasi lazim. Yemek yiyebileceginiz bir yer yok.
İki yıla yakın gittiğim bir servis ,sadece Müşteri hizmetlerinde bulunan Gültekin bey süper bir insan gerisi sıkıntılı..hassas bir işçilikleri yok,bir arıza için iki üç defa gittiğim oldu.çok büyük ve yoğunlukları fazla olduğu için randevu saatide şaşıyor,ilgilenme zamanıda azalıyor
Can Berk beyin ilgi ve alakasından çok memnun kaldım. Ayrıca serviste bulunan Ekrem beye ve Burak beye sorduğumuz teknik soruların cevapları çok açıklayıcıydı. Bütün birimleri ile gerçekten övgüyü hakeden bir bayi.
İlgi ve alakalarından ötürü Harun Bey'e ve işletme sahibi Hanımefendiye sonsuz teşekkür ediyorum.İkinci el araç bakanlar için Azizoğlunu şiddetle tavsiye ediyorum
Arac aldiginizda size teslimi dort dortluk yapan guzel bir otomitiv firmasi. Aldilar bitti mantigiyla islemeyen ayrica her turlu destegi devaminda da sagliyan ve arac bakim vb sureleri arada size hatirlatan bir satis kadrosuda mevcut ;)
Tamire verdiğimiz aracı 15 gün hiç ellemeyip sonrasında bizim servis anlaşmamız sona erdi gelin aracınızı alın diyen yetkili servistir kendileri... Çok piskinler. Aynı pişkinlik kendilerini magduriyetimizin giderilmesi için aradığımız Renault Türkiye tarafından sürdürülmüştür...
Renault servise gittim arkadaşlar işimi hızlı şekilde çözdüler. Muhasebe bölümündeki bayan arkadaşlar işlerini güzel yapıyorlar. Tebrik ederim ilgi ve alakalarından dolayı da teşekkür ederim.
Herşey için teşekkürler Clio 4 sol on kapı kilidi değişti sagolsunlar talep etmedigim halde iskonto uyguladilar güler yüzlü insanlar isler hızlı ve güvenilir ilerliyorlar ulaşım iletişim kolay pinar hanıma ayrica tesekur ederim alakadar oldu sağolsun
Kampanya haftası nedeniyle yoğunlardı. Ancak ilgileneceğim diyen görevli hiçbir şekilde ilgilenmedi. Nedense bu ve Hyundai marka sıfır acentalarda hep aynı ilgisizlik sorunu var.
2. el bölümüne uğradım. Satış danışmanı gayet ilgili ve güleryüzlüydü. Tüm sorularımıza güzelce yanıt verdi.
📍 Batı Sitesi, 2305/2. Sk. No:21, 06370 Yenimahalle/Ankara
💬 Geniş araç seçenekleri, uygun fiyatlar ve kolay rezervasyon süreciyle araç kiralama konusunda bir numara olan bu firmayı kesinlikle denemelisiniz.
📍 Pamuklar, 06210 Yenimahalle/Ankara
📍 Uğur Mumcu, 1594. Sk. Detça Sitesi D:5/134, 06230 Yenimahalle/Ankara
📍 Ostim, Osb Merkezi No:13, 06374 Yenimahalle/Ankara
💬 Kaliteli ve işini ıyi yapan bir işletme. Tavsiye ederim. Araçları sorunsuz ve az yakan üst modeller.
📍 Ergazi, Başkent Sanayi, 1763. Sk. No:6, 06370 Yenimahalle/Ankara
💬 Aracımın parçalarını kaliteli ve uygun fiyata Renom otomotiv ile temin ettim müşteri memnuniyeti güzel. Renault marka araçları olan araç sahiplerine tavsiye ede...