Adres: | Eti, Ali Suavi Sk. No:5, 06570 Çankaya/Ankara |
---|---|
Telefon numarası: | +4441887 |
Kategoriler: | Oto galerisi Araç satıcısı |
Çalışma saatleri: | Pazartesi 09:00–18:00, Salı 09:00–18:00, Çarşamba 09:00–18:00, Perşembe 09:00–18:00, Cuma 09:00–18:00, Cumartesi 09:00–18:00, Pazar 11:00–17:00 |
Web sitesi: | http://www.turoto.com.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
Kaza sebebiyle kaskodan arabamı yaptırdım,kapı rüzgarlığını kağıt bantla yapıştırmışlar , yolda düştü 12 yaşındaki çocuğa sorsan silikonlu çift taraflı bant kullanacığını bilir 2 saat temizlemek için uğraştık, bunu bilmeyen vasıfsızların yaptığı diğer işler kimbilir nasıldır! Tavsiye etmiyorum abi kardeş şeklinde hitap eden personellerin olduğu kurumsallıktan uzak saşmazda ki bir otocudan farksız...bir daha asla uğramam... Güncelleme: Bu yorumu yazmam üzerine yaptıkları işi sorgulamak yerine arayıp adeta hesap sormaya çalışan sonunada tripli bir özür ekleyip kapatan çalışana sahip firma...
Telefonda 3 parçaya 4750 fiyat veriyolar sonra oraya gidince tek parça fiyatı 4750 diyorlar onun için kesinlikle tavsiye etmiyorum
Geçen sene bakım yaptırmıştım gayet iyi iletişim kurulup her anında bilgilendirilmiştim. Teşekkürler
Servis danışmanları güler yüzlü değişecek parçaları okey almadan işlemyapmıyor ve işin takibini hakıyla yapıyor
Müşteri memnuniyeti en üst seviyede her konuda yardımcı oluyorlar, gönül rahatlığı ile sundukları hizmetlerden yararlanabilirsiniz. Gözünüz arkada kalmaz.
Kesinlikle Ford TUR otodan araba almayın.Yanında bulunan servise asla kaplama dahil iş yaptırmayın.Verdikleri sözleri tutmuyorlar.Zaten bayilik iptal olmuş.🫣🧐🤔Pişman olmayın.O nedenle FORD KARTAŞ en güzel seçim olsun.Serdar bey isminde genel müdür ile iletişime geçerek insanlık nasılmış öğrenin.Tebrikler Kartaş 👍👏👏👏👏
Her zaman güler yüz her zaman ilgi her zaman profosyonel hizmet her zaman kalite ve her zamam zamanında teslimat ne ararsanız TUROTO da mecvut aracınızı servise bıraktığınız andan itibaren kafanız rahat bir şekilde ayrılabilirsiniz. Verilen hizmetin kalitesi ve güler yüz sayesinde gönül rahatlığıyla yolunuza devam edebilirsiniz.
Bir saat oraya aktar buraya aktar yapıp en sonunda yol yardıma yönlendirip her seferinde benim sorunumu en baştan anlatmam ve alt tarafı Aracın Bir havasını almak için aracı biraya getirin demeleri. Ford yol yardıma da yazıklar olsun bu arada
Düşünmediğimiz aracı bize beğeni sağlayarak pro 7 araci almamıza vesile olan satış müdürü Hüseyin Bey'e ve Tan Oto yetkililerine ayrıca teşekkür ederim. Özellikle satış müdürü ilgisi ve özverisinden dolayı çok memnun olduk. Saygıyla
Ellerinde araç var, temsilciler ilgililer... Araç yok furyası üst segmentlerde bitmiş gözüküyor... Ben Pumanın bu rengini çok beğendim ❣
Sattıkları araçta çıkan sorunun arkasında durmadılar. 15 bin ilave masraf yapmak zorunda kaldım. tarafıma orijinal teyp olmadığı bildirildi ancak, orijinal teyp olmayınca arabanın bilgi ekranının çalışmadı, saatini bile ayarlanamacağı söylenmedi. Durumun ortaya çıkması sonrası da ikinci elde olur böyle şeyler dendi. Arabadan bir koku geliyor, aylardır bulamadım, nasıl bir iş bu!
Açıkcası ilk defa gideceğim için biraz çekimser gittim. Servise girişimden itibaren samimi ve sıcak bir şekilde karşılandım. Bakımları güzel bir şekilde ve söyledikleri sürede bitirdiler. Fiyat konusunda da mevcut kampanyaları kontrol edip biraz daha indirim yaparak yardımcı oldular. Kısacası girişimden aracı teslim aldığım süreye kadar memnun kaldım. İlgisi için Ali Bey'e özellikle teşekkür ediyorum.
Satış bölümde İbrahim bey ilgilendi sağolsun çok yardımcı oldu. Güler yüzlü çok iyi bir hizmetti.
Otokoç tan otoya göre bir tık daha uygun. İlgililer ayrıca. Mekanın biraz bakıma ve yeniliğe ihtiyacı var.
Satış danışmanı Anıl Bey'e ilgi ve alakasından ötürü çok teşekkür ederim. Aklımıza takılan her soruya hızlı,net ve samimi cevaplarından ötürü ayrıca teşekkür ederim. Biz çok memnunuz. 🙂👍
Güler yüzlü samimi çalışanlarına teşekkürler
Kazadan dolayı hasarlı aracımı kaskodan bu servise yaptırdım. Aracımı 5 günde yapıp teslim ettiler. Çok güzel işçilik mevcuttur. Çok beğendim işçiliklerini. Müşteriye ilgili de bi o kadar memnun edicidir. Tavsiye ederim.
İlgi ve alaka üst düzeyde Burak bey işinin ehli ve çok profesyonel
Kurumsal bir şirket gibi görünselerde amatörce davranıp internette yazdıkları mesai ve tatil zamanlarına uymuyorlar
Mustang marka aracımı pasta cıla için getirmiştim. İşçilik gayet güzeldi fakat pasta cılada alkolle köşeler düzgün silinmediği için aracın bazı parçalarında beyazlık kalmıştı. Yetkili Servis olduğu için pahalı, ama kaza sonrası tamir için kesinlikle öneririm. Fakat arıza tespitinde o kadar iyi değiller.
Öncelikle servis bölümündeki Ali Beye ilgi alakası için teşekkür ederim. Şuana kadar çeşitli yerlerde bakım yaptırdım ve hiç biri bura kadar ilgili değildi buna Ford'un kendi servis bölümüde dahil işlerinde gerçekten iyiler. Bundan sonraki bakımlarda da tercih edeceğim firma.
Uzun yol seyahatim sırasında aracımda bir arıza oluştu. Servise uğradım hemen ilgilendiler. Servis danışmadaki arkadaş ve motor ustası cihazla kontrol ettiler. Herhangi bir ücret almadılar. Kendilerine ve yetkili bayiye teşekkür ediyorum.
Dürüst ve disiplinli çalışan bir firma. Melike hanıma teşekkürler. Şimdiye kadar karşılaştığım en iyi satış temsilcilerinden birisi.
11 Kasım'da aracımın motor soğutma suyu değişimi ve rot ayarını içeren servis hizmeti aldım. Aracımı teslim aldığımda düzelmediğini gördük. 3 defa aramama rağmen hizmet aldığım servis danışmanı geri dönüş yapmadı. Başka servise götürdük
Teknik servis biriminin çok yoğun bir şekilde çalıştığı dönemde aracımı bakıma götürdüm. Böyle bir dönemde bile hem sorularıma yeterli cevap alabildim hem de servis hizmeti çok iyiydi. Aracımı, bana söylenilen saatte teslim aldım. Bu konuda da bir gecikme yaşanmadı. Gitmeden evvel randevu almıştım, servise gidecek olanlara da bu şekilde gitmelerini öneriyorum, acil bir durum olmadığı müddetçe. Benimle ilgilenen Burak Uçar Bey'e teşekkür ediyorum ve gördüğüm kadarıyla servis biriminde müşteriler ile ilgilenen diğer çalışanlar da gayet başarılı.
2020 ağustus ayinda şanzimanin bi parcasi (kavrama ) ford bayi tur maltepe şubesinde değiştirlimis 2 sene garanti vermis 16.06.2021 tarihinde araba ariza vermeye başladi vites değiştirmede sorun yaşamaya başladim Bir gun sonra 17.06.2021 ford bayi tur maltepe şubesine goturdum danişmadaki beyefendi bilgisayara bağladi 3. Viteste sorun var ama net soruyu ve cozebilmemiz icin usta bakmasi lazim randevular dolgu 1 hafta sonra ancak randevuyu verebiliriz Tamam diyip randevuyu aldim. Bir hafta araci kullanmadim. Bir hafta sonra perşembe sabah saat 8:30 ta geldim Burak Uçar beyefendi ilgilendi tekrar bilgisayara bagladi yine 3. Viteste sorun var dedi sonra ustayla test sürüsüne ciktik bir sey gormedi Burak beye donduk dediki detayli incelemeye almamiz lazim kesin sorun beli olur Ben de sordum gecen sene degisen parcada sorun ise garantiye girer mi cevap o parca frenlerde balata gibi benzetebiliriz asinabilen bir parça kulanima bagli cikarsa garantiye girmeyebilir Ben de dedimki o zaman niye 2 sene garanti verdiniz ve o zaman dedinizki kaza ve ona benzeneyen herhangi bir travma olmadigi surec ariza cikarsa garantiye girer Sonra burak bey dediki bi sorun belli olsun sonra bakariz Arabayi verdim Bir gun sonra saat 12 gibi aradi burak bey dediki arabayi saat 2 gibi gelip alabilirsiniz Sorun nedir sordum Cevap hic bi sorun yoktur arabanin butun detayli incelemeler yapildi hir bi parcasinda sorun yok dedi Gittim arabaya aldim inceleme parasi odedim Bir sonraki gun ayni arza verdi (cumartesi gunu) Pazartesi gunu tekrar gittim burak beye gorustum ayni ariza verdi diyince o zaman şanziman indirip incelememiz lazim dedi Ben de dedimki ustadan rica edip bi baksin sorun hangi parçada olabilir , fiyat alayim cevap hayir biz boyle fiyat veremeyiz şanziman indirmeden ve bakmadan fiyat veremem Sonra ucretsiz mi yapiyorsunuz bu incelemeyi Hayir dedi (800-900) tl civarinda Dedimki şanzimanda pahali 3 parca var (Beyin,çatal,kavrama) onlarin fiyatlarini istiyorm Hayir inceleme yapmadan veremem dedi. Sonra dedimki zaten araba 1 gun sizdeydi ve bir sey bulamadiniz para da odedim Simdi tekrar inceleye verip tekrar niye para odeyim Eğer arzali parca pahali ve yaptiramayacak olursam Bir kac dk konusup tartistiktan sonra ve hic guzel olmayan bir konusma tarzi ,kurumsal şirkete yakistirmadim Usta gelip bakti ve sorun çatallarda olabilir dedi Sonra eger simdi tamam desem ne zaman yapilir dediki bir hafta sonra incelemeye alirz 2 gun surer degismeye gerek parca siparis verilir gelmeyi 2 gun surer Ben de dedimki 1 hafta once geldim bir hafta bekletiniz sonra arabada bir sey yok diyip bir gun sonra geldim ayni sorun ile sonra tekrar 1 hafta bekletyorsnuz nasil bir sey bu Cevap randevular dolu yapabilecek bir sey yok Burak bey sonunda fiyat bilgi verdi Cok cok fazla geldi Çikip baska yerde yaptirdim Keske gitmeseydim. Kurumsalliga asla yakistiramadim. Neredeyse 2 hafta beni oyaladilar sonunda da cok cirkin bir uslupla karsilastim. Tamamen para odakli bir yer ve musteri memnuniyeti umurlarinda degil. Bir daha önünden bile gecmem sanırım.
Her yetkili bayide olduğu gibi servis fiyatları uçuk. İnsanları resmen dışarıya itiyorlar. Ben yıllardır bu servise geliyorum ama bu sene ekonomik şartlardan dolayı mecburen özel servisi tercih etmek durumunda kalacağım.
Servis danışmanı Burak Bey in ilgili ve güleryüzlü olusu sürekli sizi tercih etmemi sağlıyor, onun nezlinde tüm ekibe teşekkür ederim. Yol yardım dahil her türlü desteği aldım ve gayet memnun kaldım. Yeni videolu ek bulgu formu da çok güzel bir uygulama olmuş.
Araç bakmaya gittik,orada da maalesef yoktu.Ama satış temcilcisi hanımefendi çok ilgilendi,güleryüzlü ve zarif yaklaşımı için tşk.(sarışın)ismini bilmiyorum üzgünüm...
Başta Ali bey ve İbrahim Usta olmak üzere tüm çalışan personellere teşekkür ederim. İlgi alaka ve hizmet kalitesi bakımından kesinlikle diğer yetkili ford servislere göre daha iyiler ve videolu ek bulgu uygulaması da çok iyi olmuş 👍
Aracın periyodik bakımını 7,5 saatte yapabilen rezalet bi yer. Aman Allah korusun.
2015 model Mondeo aracımı sıfır kilometreden bu yana tüm bakım ve kışlık yazlık lastik değişimleri için buraya getirdim. Şimdiye dek yapılan işlemlerde de aracın yıkarken çizilmesi haricinde sorun yaşamadım ki yağ bakımı ve lastik değişiminde sorun yaşamak ta çok mümkün değildir diye düşünüyordum. Ancak son lastik değişimi için aracı götürüp akşam teslim aldıktan sonra jantlarda yoğun çizik ve yaralı olarak teslim ettiklerini fark ettim. Durumu Tur Otoya bildirdim aracı getirmemi istediler ve götürdüm. Yaraları gösterdim aracı aşağıya indirdiler yaklaşık 1 saat boyunca araç aşağıda bekledi hatta mesai bitti servisin kapıları kapandı ardından 30 dk geçti atölye şefi de artık evine giderken ayaküstü beni görüp bi karar verip bana bilgi vereceklerini iletti. Aradan 10 gün geçti haber gelmeyince durumu OTOSANa bildirdim onlar devreye girince beni arayıp aracımı 2 günlüğüne servise bırakmam gerektiğini bu süre zarfında jantların boyanıp aracımı bana geri teslim edileceğini söylediler ben de kabul etmedim. Öncelikli olarak yetkili servis adı altında hizmet veren bir firmanın lastik değişiminde jantları yaralaması kadar büyük bir ayıp olamaz böyle bir durum varsa burası bence yetkili servis değildir. İkincisi de lastik değişiminde jantları yaralayan bir firmaya aracınızı teslim edip 2 gün orada kalmasını ister misiniz. Orada kaldığı sürede başka nereleri hasar görecek, jantları boyarken başka nereleri boyayacaklar veya boyadıktan sonra ne kadar sürede o boyalar çatlayacak vs.. Sonuç olarak aracınıza özen gösteriyorsanız aracınızı Tur Otoya kesinlikle götürmeyin neresine ne tür bi zarar verecekleri belli olmaz ve sinirleriniz bozulur. Sizin aracınızı götürmemeniz de Tur Oto ya hiç bir şey kaybettirmez çünkü bu servise gelen araçların neredeyse tamamı sahipsiz (kiralama araçları, şirket araçları, kamu kurumu araçları vs.) araçlar ve bu araçların zarar görmesi kimsenin umurunda olmadığı için onlar gelmeye devam edecektir. Ekleme: Yaklaşık 1 yıl sonra mahkeme kararıyla jantlarımın değişimini sağladılar.
Ilgi alaka güzeldi sizin farkına varmadiginiz hata ve arizalarida tespit edip düzeldiler temsilci Ali beye ilgi ve alakasindan dolayı teşekkür ederim
Kaza yapan aracımı onarmak yerine perte çıkartmak icin ray sigorta genel mudurlugu ile işbirliği icinde ilan danışmanların oldugu yer. Aracımi oradan alip baska serviae cektirmeme ragmen arkamdan entrika cevirmeye devam ettiler 1 puan bile fazla
Onca saat bekletilmeme rağmen teşekkürühak eden sadece 2 kişi var. Resepsiyonist Deniz bey ve müşteri danışmanı Kenan bey. Fazladan 2-3 saat bekledim. Ama bu iki arkadaş en azından gönül almayı bildiler.
Servis danışmadaki bayanlar hemen kızmaya hazır. müşteri her zaman haklıdır demiyorum ama randevulu müşteriyi bekletip haklı siteminize çözüm üretmek, müşteriyi yumuşatmak yerine 2 si birden ne yapalım beyefendi elemanlar çalışıyor işi biten gelir şeklinde konuşmaları ve servis kısmında kimsenin olmaması ve benim, yahu kimse ortada yok kim gelecek demem ve onların çay molasındalar demeleri benim için son noktaydı kızgınlık yerini gülmeye bıraktı. tek el zihniyeti ve bizim ülkede müşteri hakkının doğru düzgün işlememesinin çok güzel bir örneğini yaşadım. Mecbur yine gidecek miyim evet dövseler de gidecez sövseler de.
Kendileri yazılı olarak verdikleri teklifi randevuya gelince yükselten bir işletmedir. Mondeo 1.5 ecoboost aracım için yazılı teklif aldım,ertesi gün randuvada sistemsel sıkıntı sebebiyle tarafımdan 600 TL ekstra ücret talep edilmiştir.Aldığınız teklifler konusunda emin misiniz diye sormanızı tavsiye ederim.
Servis hizmetinde uzun süre bekletiliyor. İşletim sisteminin iyileştirilmesi gerekmektedir. Benzin deposundan numune alınacak üç saat bekletiliyor. Geri dönüşümün yapılması olumlu bir intiba. Uyarılar dikkate alınıp sonuçlandırılması önemli. Sağlıklı yaşam diliyorum
İlgili temiz güzel ancak en önemlisi olan araba oda yok nasıl olacak anlamadım artık bu işe bı çare bulunmalı galerilerde sıfır arabalar var bayilerde araba yok .
musteri hizmetlerini aradim tam 24 dakika sonra cvp verdiler..gerekli birime yonlendirdiler.5. ci dakikada tlfn yuzume kapqndi..acaba yanlislikmi oldu derken 2 ve 3 takip etti...ayiptir ya tam 1 saatimi bosa xwpsiz size harcadim...degmezmissiniz..
Sıfır araç aldım ve 5 ay içerisinde çekmediğim sıkıntı kalmadı.Tur oto nun Aksesuar, film kaplama işleri ile uğraşan Anlaşmalı örs ticaret firması Kuga marka aracımın tavanına folyo kaplamasından dolayı zarar verdi. Söylemedikleri yalan da kalmadı. Şikayetçiyim.
Artık Resmi Yetkili servis değil fakat Ford araçlara bakmaya devam ediyor. Özel servis olmuş
Kaporta servisinden hiç memnun kalmadık. Yanlışı gösterdiğimiz halde çalışanların inatla “olur ya öyle” diye yaklaşımları hiç profesyonel değildi. Ne desek inat ne desek ters davrandılar. Biz ustalarla tartışma içerisindeyken orada bulunan yöneticiler de sadece uzaktan bakmakla yetindiler. Hiç memnun kalmadık hiç. Ford’a yakışmıyor.
Aracimi bakima götürdügümde bizi resepsiyonda karsilayan burak ismindeki beyfendi sanki silah zoruyla calisiyormuş gibi karşiladi cok agrasif ve cok sinirli duruyordu babamla konusurken ters ters cevaplar veriyordu bu durum beni cok rahatsiz etti karşisindaki kişi müsteri degilde sanki gicik oldugu arkadasiyla konusur gibi konusuyordu ve hatasini soyledigimde sesini yükseltmeye başladi bende altdan almadim ama aracimida guvenip servise birakmadim yani musteriye davranislari böyle ise araca nasil davraniyorlardir nasil bakim yapiliyordur karar veremedim ve aracimi birakmadim tur oto boyle personelleri oldugu surecede daha cok musteri kaybeder biraz diger firmalara bakarak ceki düzen vermesi gerekiyor tur oto sinifta kaldi kesinlikle ve şiddetle tavsiye etmiyorum
2.el aracımı takas için yönlendirdikleri Tanju Bey ilk andan itibaren sıcak karşılama ve ilgi alaka göstererek bana sıkılmadan bir sürü seçenek sundu. Yönetimle benim için tekrar tekrar konuşup ikna ederek beni üzmeyecek bir rakamda aracımı aldılar. Takasta aracınızı ölü fiyata başka yerlere gidip de yazık etmeyin. İçeride iyi bir ekip oluşturmuşlar, organizasyon güzel. Satış sonrası hizmetlerinde de izlenimlerimi buradan paylaşacağım ileride.
Bugün aracımın periyodik bakımını, boya koruma ve tesanfektan yaptırdım birde yeni yazılım yükleme işlemi yapıldı. Bana söylenen zamanda aracımı teslim aldım. Gayet memnun kaldım... Teşekkürler
Müşteri bekleme yeri gerçekten çok kötü. Soğuk Ankara kışında bekleme salonunda üşüyerekten bekliyorsun. Pandemi şartları gereği ikram yapmak yasak . Lakin çalışanlar gözümüzün içine bakaraktan çay veya kahve içiyorlar .
Tur oto dan bu yıl 0 otomobil satın aldım. Aracın bakım zamanı geldiğinde de aynı yerin bakım bölümüne götürdüm. Götürmez olsaymışım. berbat ötesi aracı kaydettirmek için boş masalara çalışanların gelmesini beklemeniz gerekiyor. Çalışanların keyiflerine göre makamlarına oturması ile işlem yapabiliyorsunuz. bakımda yapılması gereken şeyler prosedürde yazılı ama bunlar yapılmıyor. sonra pardon müsait olduğunuzda tekrar getirin bakalım diyorlar. Sizin aracı bakıma getirip götürmekten başka işiniz yoksa bu eksiklik nedeniyle tekrar randevu alıp aracı götürüyorsunuz. tabi yine gittiğinizde masalar boş çalışanlar ortada yok gelmelerini bekliyorsunuz. o aracı kaydettirmişmiyiz diye kontrol ediyor başka bir çalışanın bakması için yönlendiriyor. o da yerinde yok onun gelmesini bekliyorsunuz. tabi bu durumda neden bekletiliyorum diye kızdığınızda çalışanlar neden masasında yok dediğinizde, ilk bakıma getirdiğimde neden yapmadınız dediğinizde bizden memnun değilseniz başka yere götürün buraya niye tekrar getirdiniz diye size cevap veriyor. çalışan yıllardır reno araç kullandım. renonun teknik servis çalışanları ve müşteri hizmetleri ile bence bir ilişki kurun çalışanlarınıza eğitim verin insanlara insan gibi davranmayı öğretin.
Mehmet bey ilgilendi, gerçekten hizmetleri çok güzel ve ilgili personel yapısıyla önde bir firma.
Alış verişim oldu. İkicielde güvenilir değiller, istanbuldan gidip aldığım 2018 model araba aldıktan 4 saat sonra arıza yaptı! Tamam olabilir bidurum bu fakat beni şok eden durum burdak iservisin bana söyledikleri... sana sattiklari gün serviste arizalari sildirilmiş lafıydı.. cok üzücü..
Basında ücretsiz check-up uygun fiyata silecek değişimi felan deniyor... Sakın inanmayın. Ayak bastı parası 300 TL istiyorlar. Müşteri hizmetleri de destekler şekilde konuşuyor. Ford Arabayı satana kadar Ford. Servis olayı başladımı bittiniz.
Müşteri Temsilcisi Burak beye çok teşekkür ediyorum. Yine güler yüzlülüğü ve ilgisi çok güzeldi
Ford fiesta aracımı 2013 yılında buradan aldım o zaman özgür bey vardi gerçi daha sonra ayrıldı ama ilgiliydi servis için de devamlı ÇİĞDEM hanım yardımcı oluyor sagolsun fiyatlar biraz yüksek ona bi çözüm bulunursa gayet basarili. Kış bakımı baskı balata triger vs.degisim zamana geldi tekrar gelmeyi düşünüyorum tabiki uygun fiyat çıkarsa.
Sıfır satıcıları satış anlamında toklar sanırım. Şirketimize iki araç alacaktık. Focus fiyatı öğrenmek için gittim. Üç satış danışmanına sormama rağmen fiyat verilmedi. Hepsi birbirine yönlendirdi. Sonuçta kimse de ilgilenmedi. Bizde başka bayiden alım yaptık. 3 yıldız verme sebebine gelince; yukarıdaki duruma karşılık verilebilecek yıldız bile yoktur. Ancak hem servis danışmanları hem de ikinci el satıcıları hem ilgili hem de çok sıcaklar. Onlara teşekkür etmek isterim. Özellikle servis danışmanı Mehmet beye ayrı bir parantez açmak isterim; sorunumu dinledi. Bilgi verdi. Çözüm sundu. Teşekkürler Mehmet bey.
Kayitlarinizda eşimin adı kayıtlı, bakıma eşimle beraber geldik "Bizimle pek ilgilenmediler, ama arabayla oldukça ilgilendiler, hele temizliğini baya baya güzel yaptılar 🙂 servis hizmeti saat 10:00'dan 17'ye kadar sürdü, fakat bizi aç bıraktılar 😄 daha önce gelenler pandemiden önce hepsi vardı dediler, en azından kendi elemanlarına paket yemek verdikleri gibi bize de verebilirlerdi. Adamlar gözümüzün içine baka baka yemek yediler, biri de çıkıp sormadı ki, aç mısınız açık mısınız 🙃"
İsmini vermek istemediğim bir yetkili servisten davranış ve fiyatları yüzünden tur otoyu denemek istedim benimle danışman Mehmet bey ilgilendi aracımın bakımını yaptırdım fiyatları ve yaptığı indirinlerle eskiye nazaran makul bir fiyat talep ettiler gerek yaklaşımı sıcak kanlılığından dolayı Mehmet beye teşekkür ederim. İyi çalışmalar
Yetkili servis olduğundan pahalı olması hoş görülebilir, ama önceden bilgilendirmeleri yetersiz. (Ekleme: Firma aylarca sonra arayarak, aslında çıkabilecek ek masraflar konusunda bilgilrndirme yaptıklarını belirttiler. Bende bir karışıklık olabilirmiş. Mutlaka ek masraflar konusunda bilgi istemenizi öneriyorum.) Örneğin olağan bir bakım için gitmeden önce randevu ve fiyat aldım. Daha sonra gittiğimde fiyatın bakımdaki her şeyi kapsamadığını gerçek maliyetin 5 katına çıkabileceğini öğrendim ve zaman kaybetmiş oldum. Üstelik yavaş çalışıyorlar. Ve çıkışta arabamın anahtarını bulamadılar. Ve sattıkları ürünler - boya koruma vb. - bilgileri orta seviyede.
Hasar Bölümünde “Mustafa Bey” gerçekten çok ilgili ve işini hakkıyla yapan bir insan. Memnuniyet sağlamak için imkanları zorluyor. 2 yıl önce de TUROTO’ya gelmiştim. O zaman da çok ilgilenmişti. Şimdi de aynı güler yüz ve samimiyet. Kendi dükkanıymış gibi çalışan personelin kıymetini anlar inşallah patronlar.
Arabanın çıkış işlemleri biraz uzun sürdü ama yine de beklerken bir olumsuzluk yaşamadık. Yalnızca yetkili servislerin biraz daha uygun fiyat çıkarması gerek diye düşünüyorum.
Sıfır satış servisi çalışanları çok ilgililer ve huzurlu bir atmosfer. Ancak ikinci el satış kısmı ilgisizlikten donuk bir havayı yaşıyor. Her ikisinde de müşteriyi karşılayan bir danışma stantı yok. Büyük eksiklik.
İlgi alaka yapılan işlemlerden gayet memnun kaldım hiç bı yerde çözemedigim tirim ses sorunu çözdüm.tavfiye ederim Teşekkürler Tur oto
Kaporta boya işiniz varsa on defa sorarak ancak yönlendiriliyorsunuz. Ve sonrasında arabnızla servisin içinden geçerek 2 kat aşağıya inmeniz gerekiyor. İş güvenliği açısından uygun değil.
O kadar da sorunlu bir yer degil
Çiğdem hanıma ve tur oto servis çalışanlarına çok teşekkür ederim..Arabamı ilk bakım için götürmüştüm gayet güleryüzlü ve samimi bir şekilde karşıladılar..1-2 saat içinde işimi hallettiler..Başer servisine gitmiştim daha öncesinde ve baya ilgisizlerdi ve hiç yardımcı olmadılar yuvarlak cevap verdiler sürekli bi oyalama arabayı vereceğim zaman bile tereddüt etmiştim..İyi ki Tur Oto Servisine gitmişim Gözüm arkada kalmadı..
yetkili servis olarak gayet başarılı bir hizmet veriliyor. özellikle servis danışmanı Burak Salgara yaptığı hizmetler samimiyet ve güler yüzlülüğüyle çok yardımcı oldu, burdan kendisine çok teşekkür ederim.
Yılların tecrübesi, fakat şuan ( Aralık 2019) bayiimizde kuga ve ecosport yok dediler, gelir mi dedim, hayır, gelmez dediler garip bir durum, neden acaba? Daha önce bu bayiden Tourneo Courier satın almıştım, son aldığım 2018 modelde sıkıntı çıktı, servis sorunu çözemedi, aylardır uğraşıyorlar, ne olacağı belli değil
Merhabalar bir kaç gün önce tur oto’dan 2.elden Hyundan tucson aldım ve cok memnunum üstelik satış danışmanı arkadasım T.... bey cok yardımcı oldu güler yüzlü ilgili olması benim cok hoşuma gitti Aracımı almadan önce özelliklerini ve detaylarını güler yüzle anlattı ve beni cok memnun etti sanki sürekli ordaymısımda beni tanıyorlarmış gibi ilgililerdi Bazı yorumlar beni üzdü ister istemez cok yalanlar dönüyor ama benim en ufak bir şikayetim yok tüm çevremi tur oto’ya yönlendiriyorum ilginiz için cok teşekkür ederim
Google ikinci kez yorum istediği için tekrar yorumluyorum. İllâ bu firmaya gitmek istiyorsanız , servisten sorumlu Mehmet beyden uzak durun. Asabiyetini iliklerinize kadar hissettiriyor. Sanki bedava yapıyor işimizi
Arkadaşlar cmax aracımı rutin bakıma bıraktım yapılması gereken güncellemeler var dendi araç 5 gün serviste kaldı ve aracı alırken aracımda arıza ışığı yanmıyor halde verdiğim aracımı bana arıza ışığı yanar halde verdiler. Ve araç 150 km yol yapmış durumdaydı. Hadi onu geçtimde nasıl ışık yanar halde teslim edebiliyosunuz birde 5 gün orada kalmış aracım saçma gitmeyin ş.içi diye tercih ediliyor. Kimsede yardımcı olmuyor. Yoğunuz bahanesine sığınıyorlar.
İkinci el den araç aldım 10binTL masraf ettim satarken masrafsız dediler sattık tan sonra malın arkasında durmuyorlar ben onlara hakkımı helal etmiyorum ALLAH belanızı versin Ailenizden çocuklarımızdan çıksın bana stepne ve yedek Anahtarınıda vermediler ben artık bişey demiyorum. Kaç defa gittiyse sorunumla alakadar olmadılar herşey satana kadarmış. sakın gitmeyin Haram zıkkım olsun. Çocuğunuzdan Ailenizden çıksın. İnşallah
0 aracımı 2 defa bakıma götürdüm. Memnun kalmadım. Çalışanlar hep idare ediyor ama iş zayıf. Çok kötü değil ama iyi bir servis de değil. Ankarada ford servislerinin google puanlarını dikkate alarak yeni bir yetkili servis buldum. Size de önerim bunu yapmanızdır.
2. El satış temsilcisi Tanju Karabağ beyfendinin hem telefon ile hemde aracı satın alma sürecinde Ankara’da destek yardım ve ilgisinden dolayı çok memnun olduk. Kendisine ve firmasına teşekkür ederiz.
Çalışan emekçi arkadaşlar gayet ilgili lakin iç kısım iç ofis ilgisiz servis i sadece ustalar için kullanıyorum
Servis danışmanı Durmuş Ali bey çok profesyonel birisi ve çok ilgili, şehir dışından gelip bakıma verdiğim aracın durumu hakkında sürekli bilgilendirme ve tavsiyelerde bulundu kendisine ve ekibine teşekkürler
kurumsallıktan ziyade didem hn. gibi çalışanlarının egoları ve keyifleri ile hareket eden bir şirket, burada yazılan şikayetler de zaten bu durumun bir sonucu. müşteri işletmenize gelmiş, basitçe çözülebilecek sorunlarını çözememiş, bunu burada dile getiriyor, "işletme sahibi" rumuzlu hesap da "noldu bize de anlatın" diye dostlar alışverişte görsün bir mesaj atıyor hemen altına. müşteri şahsen işletmenizdeyken çözemediğiniz sorunu google yorumlar üzerinden mi çözeceksiniz? benim bu mesajı göndermemdeki maksat sorunumun çözülmesi değil, bilakis ford bayisi arayanlara tavsiye niteliğindedir, tan otoyu, kartaş ı tavsiye ederim herkese, tur oto nun sorun çözebilme becerisi yok maalesef.
Ben yandım sizde yanmayın. Ekspertiz garantili diye sattıkları araçta direksiyon kutusu arızalı çıktı. Aracı alırken surmeme müsade etmediler. Yoksa hata cok bariz belliydi. Gözden kaçirilacak gibi değildi. Aracı geri goturdugumde 1 haftaya yakın serviste kaldı. Parçasını değiştireceğiz, parça bekliyoruz dediler. Aracı teslim alırken değiştirdiğiniz parcanin faturası nerede alabilir miyim dedim. Fatura vermiyoruz burada kayıtları var buradan bakarsınız dediler. Meğer duzmeceymis. 1 hafta sonra aynı arıza tekrar başladı. Güvenim kalmadığı için geri götürmedim aracımı. Kesinlikle uzak durun derim.
Gerek servis muduru Cem Bey gerekse Musteri Temsilcisi Mehmet Bey özverili , çözüm odaklı çalışması ile bizler tarafından teşekkürü , yetkilileri tarafından TAKDİRİ Fazlasıyla HAKEDİYORLAR.
22 Nisan tarihinde ford tur oto Çankaya galerisinden araba aldım bize yardımcı olan Tanju beye göstermiş olduğu ilgi alakaya ve yüksek bilgisine sonsuz teşekkür ederim,arabayı almamızda en büyük etken kendisidir bize göstermiş olduğu samimiyetten dolayı tur oto tercih sebebimizdir kendisine çalışma hayatında başarılar dilerim.
Kiralama da tavsiye edeceğim firmaların başında geliyor çalışan ekibinden gayet memnun kaldım. SİFİR KM ARACLARDA SİKİNTİSİZ YOLCUKLAR SİZLERİN OLSUN 🙂
Çalışan arkadaşlar güler yüzle içten karşılamaları hoşuma gitti. İstediğim parça hakkında bilgi vererek. Gerekli olan işlemleri tamamlayıp parça siparişi verdim.
Vites kutusu arızası için gitmiştik önce çatal arızası dediler 3200tl ücret ödedik 2 km gitmeden tekrar arızalandı bu sefer beyin bozuk dediler 4500tl ödedik daha sonra da kavrama bozuk dediler birkerede arıza tespit edilemedi 2012 focus otomatik aracımız daha 76.000 km de vites kutusu bozuldu iyi niyet garantisine sokun dedik yapmadılar
Emisyon için gitmeyin. Müşteri ilişkileri sistem yok diyor, diğer yetkili saat 15:00 dan sonra emisyon muayenesi yapmıyoruz, kapandı diyor. birbirlerinden haberleri yok, bari konuşun da aynı hikayeyi anlatın...
İyi servis ilgi alaka 10 numara. Pahalı hizmet veriliyor ama içiniz rahat oluyor. Ticari bir boyut söz konusu olsa da memnun kaldım
Şehrin merkezinde ulaşılması kolay bir yerde hem GMK hemde Celal Bayar caddesinden girişi var
Karşılama güzeldi fakat içeri girince bir garip baktılar anlamadım bende mi bir sorun vardı acaba içerden çıkana kadar izlediler genel olarak ford satıcılarında bir sıkıntı var. Neden böyle yaptıklarını anlamadım.
Güzel bir showroom ve galeri. Paranız varsa ister sıfır ister ikinci el olsun ve istekliyseniz bir araç alıp çıkarsınız. araçlar var. Ancak ikinci eli piyasaya göre 1/10 daha yüksek. Servisi kesinlikle iyi. Tavsiye ederim. Ama fiyatları piyasaya göre yaklaşık 3.5 kat yüksek. Ama her parçayı fabrika orijinali takıyorlar.
Yaklaşık bir sene önce Tur otodan Ford transit aldık, gerek müşteri temsilcileri gerekse servis sorumluları son derece ilgili davrandılar, her konuda yardımcı oldular. Bugün gittiğimde de daha girişten itibaren her zamanki güleryüz ve iş disiplini ile Tur oto farkını tekrar gördüm. Başarılarının artarak devamını dilerim.
Ford focus 2006 model aracım arıza yaptı ateşleme bobini arıza yapmış.Bir usta ile görüşüp yaptırma kararı aldık parça fiyatı için tur otoyu arayıp fiyat aldım ancak normal fiyatın 2000 üzerinde fiyat çekip anlaşmalı olarak beni dolandırdılar.Mahkemeye vereceğim.
Çalışanlardan olan Burak beye teşekkür ederim ilgi ve alakası dan....
Ford focus almak istiyorum fakat 5 aydır ne hikmetse ellerinde araç yok kime veriliyor bu araçlar muamma
Tur oto ilk defa ziyaret ettiğim bir yer. İlk karşılaştığım çok sıkışık bir trafik ve park etme zorluğu. Servis bezer rakiplerine göre biraz daha küçük. Servisin merkezi bir yerde olması ulaşım açısıdan avantajlı. Servise ulaşım raylı sistem otobüs dolmuş ile kolay. Şehrin melezindeki trafikte dezavantaj. Ford bir aracınız var ise tavsiye ederim.
Aracimla kaza yaptim dedimki yetkili servise gideyim guzel olsun dedim.Ankara Tur Oto Maltepe Ford yetkili servisine goturdum.Goturmez olaydim keske.Araci yaklasik olarak 15000 Tl ye yaptilar.Kaskodan parasini aldilar.simdi 1 aydir arac dogru duzgun calismiyor.Yani YAPAMADILAR BECEREMEDILER.Simdide su bozuk bu bozuk demeye baslayip para istiyolar. BANA ayipli mal teslim ettiler kisacasi.Disarda yaptirsaydim 4000 Tl civariydi.Farki gorun farki .Ama sonuna kadar yasal haklarimi aricam siz anca kendinizi kandirin.Ve son sozum o parada benimde param var size haram olsun kurusuna kadar hakkim.Simdi davada aciyorum sizle konusarak anlasamiyoruz. Faydalı mıydı?
Ben bir kon ek aldım tur oto dan Serkan bey harika insan daha sonsonra kaza yaptım Emrah bey çok ilgilendi ve aracım çok güzel Bi sekile yapıldı sigortada Saliha hanım çok yardımcı oldu tur oto çok düzgun Bi yer her zaman araç alırım
3 Aralık 2019 da 2012 MODEL FORD FİESTA aldım mersinden gittim yaklaşık 500 km yol yaptım. Arabada bişey yok dediler gittim canlı gördüm her tarafında EZİK GÖÇÜK vardı. Yedek anahtar yok gelecek dediler. Yedek LASTİK yok gelecek dediler.25 gündür gelen giden bişey yok. BUGÜN YANİ 30 ARALIK 2019 BANA DÖNÜŞ YAPTILAR SAĞOLSUN TANJU BEY İLGİLENİP HALLETTI SORUNUMU TEŞEKKÜR EDİYORUM İLGİSİNDEN ÖTÜRÜ. HAYIRLI İŞLER DİLERİM
Güleryüz ve ilgi,özellikle atölye şefimize ilgisinden ve gayretinden dolayı teşekkür ediyorum.Emeklerine sağlık ustam.
Ankara Tan otoya bu ikinci kez arabayı servise götürüşüm ikisindede çok memnun kaldım özellikle Burak beyin konuya hakim olması ve takip etmesi zamanında arabayı teslim etmesi,davranışları beni çok memnun etti teşekkürler.
Konsinye aracımın satışında ikinci el departmanında gösterdikleri ilgi, mesleki titizlik ve en önemlisi aracıma benden daha çok sahip olup müşteri haklarını en üst düzeyde korumaları nedeniyle, ikinci el departmanı Müdürü Bekir bey başta olmak üzere, satış danışmanım Hüseyin beye ve diğer tüm ikinci el ailesine çok teşekkür ederim. Beni ford sahibi yaptıkları 2017 yılından beri farklı zamanlarda alıp kullandığım iki aracımın alım ve satımında hiç mahçup etmediler. Teşekkürler tur oto ikinci el ailesi. İyi bayramlar diler sağlıcakla kalın. Tekrar görüşmek üzere selam ve saygılarımla.
Kırılan aynam için gittim daha önceden periyodik bakımda yaptırmıştım. Gayet ilgililer ve yardımcı olmaya çalışıyorlar. Bir sıkıntı yaşamadım. Teşekkür ederim
Servis için geldiğim bir firma.Daha öncede bir kaç defa tercih etmişliğim var. Bildiğimiz yetkili servis . Bütün servislerde ki sistem ne ise burası aynı.Kimi memnun kimi değil. Ben birçok servise göre memnun kaldığım bir yer.
Birkaç defa bakım için gelmiştim, memnun kaldım.
📍 Kızılırmak, Mevlana Blv. No:148/A, 06520 Çankaya/Ankara
💬 Yılbaşında Engelli ÖTV indirimli Araç almak için gittim Yeni Kona çok hoşuma gitmesinden dolayı Satış Görevlisi Nuri Bey den konu ilgili yardım istediğimde gaye...
Ankara En İyi Araç bakım ve onarımı Listesi Ankara En İyi Hyundai bayii Listesi Çankaya En İyi Araç bakım ve onarımı Listesi Çankaya En İyi Otomobil yedek parça mağazası Listesi Çankaya En İyi Oto galeri Listesi Çankaya En İyi Araç satıcısı Listesi
📍 Kızılırmak, Mevlana Blv. No:146/A, 06520 Çankaya/Ankara
💬 misubishi markasına hep ön yargılı olmustum. çalıstıgım yerın karsıısında satıs ofıslerı oldugu halde bırkez bıle gıtmemıstım. arkadasımın önerısıyle gıttım gul...
Ankara En İyi Kamyon bayii Listesi Ankara En İyi Mitsubishi bayii Listesi Çankaya En İyi Kamyon bayii Listesi Çankaya En İyi Mitsubishi bayii Listesi