Adres: | Batı Mah. Nidakule Batı Blok No:1, 34750 Ataşehir/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +908503996735 |
Kategoriler: | Oto galeri Araç satıcısı |
Çalışma saatleri: | Salı 09:00–17:00, Çarşamba 09:00–17:00, Perşembe 09:00–17:00, Cuma 09:00–17:00, Cumartesi 09:00–17:00, Pazar Kapalı, Pazartesi 09:00–17:00 |
Web sitesi: | https://www.opel.com.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
Merhabalar , Opel mokka sahibiyim . Bayiden Ocak 2024 te teslim aldım , sıfır araçta boya atması sorunu yaşıyorum , kronik sorun olarak geçiyor . Mokka alırken araştırmanızı öneririm. Opele durumu iletsekte yaklaşık 1 aydır bu konuda herhangi bir dönüş yapmıyor. Bir süre sonra tavan boya atmaya başlıyor ve Opel bu magduriyeti gidermiyor. Sıfır araçta bu tarz problem yaşanması normal olmayan bir durum Opel servisi gidildi , boya atması konusunda tutanak tutuldu sonrasında bir gelişme yaşanmadı . Yıllardır Türkiye'de olan opele güvenerek araç aldık ama boya atması sıfır arabada yaşayınca bizde üzüldük. Opele güveniyoruz ve magduriyetimizin giderirmesini rica ediyoruz. Buradan iletişime geçmenizi bekliyorum
Merhaba, opel crossland x 2020 aracımın ilk sahibi olarak şimdiye kadar tüm bakımlarını serviste yaptırdım hatta garanti süresini 2 yıl uzatmıştım (hala devam ediyor bu arada) Araç çift renk olduğu için tavan boyası attı siyah boya alyından kırmızı boya gözüktü. Servis ve genel müdürlüğe uzanan çözüm bulma arayışında malesef hiç yardımcı olunamadı. Aracına gözü gibi bakan biri olmama rağmen kuş pisliği diyerek geçiştirildi. Aynı süreç içerisinde 2-3 araç sahibinin de aynı sorundan muzdarip olduğunu öğrendim destek aldıklarını ifade ettiler. Bana uygulanan bu haksız muamele ailecek opel kullanıcısı olmamızdan da ötürü çok üzdü. Dosya ile ilgilenen Bedriye hanım kuş pisliği raporuju mailime dahi atmamıştır. Bir rapor olup olmadığını bile bilemiyorum şu anda. Nihai kararımız sizin suçunuz diyip sorunu çözümsüz bırakmıştır.
2022 model opel corsa aracımın lastiği patladığı için bijon anahtarını kullanmak durumunda kaldım. Kullanmaz olsaydım. Bijon anahtarının ucu kırılır mı? Kırıldı maalesef, yıllardır güvenerek kullandığım opel markası araçtan soğuttu, şikayet kaydı oluşturdum. Geri dönüşleri de herhangi bir bayiden ücretli bir şekilde alabilirsiniz dediler şaka gibi, ople markasına hiç yakıştıramadım. Markaya olan güvenim kalmadı.
Rezalet. Kesinlikle tavsiye etmiyorum 0km elektrikli araç aldım ve 50km sonra kitlendi. 1 aydır serviste paramla rezil oldum araç hala çıkmadı. Ayıplı mal satıp arkasına bile bakmıyorlar. Yasal yollar ile misliyle ücret iadesi talep etmekten başka çarem yok.
Daha 1 yaşını bile doldurmamış 10bin KM'ye bile varmamış Grandland X aracımız durup dururken yolda kaldı. Hiçbir arıza lambası yanmadan yolun ortasında durdu. Hemen yetkili servise çektirdim. Servis bizi tam 3 ay süründürdü. Bu 3 ay boyunca garanti kapsamında olmasına rağmen ikame araç konusunda devamlı sıkıntı çıkardı. Durmadan bize motorun tamir edilmesine onay verin yoksa ikame araç vermeyiz diye baskı yaptılar. Servis "Genel merkezdeki teknik ekipten cevap bekliyoruz, aracın veya motorun sıfırı ile değiştirilmesini istedik" diyerek bizi bekletti. Sonradan serviste çalışan birinden öğrendik. Bizzat servis genel merkeze istekte bulunarak 0 aracın motorunu rektifiye ettirilmesini tavsiye etmiş, bizim dilekçemizde açıkca belirtmemize rağmen motorun veya aracın değiştirilmesine yanaşmamış. Defalarca genel merkezi aramama rağmen hep alakasız arkadaşlar ile görüşebildim. En son 2022 yılının parasıyla 20bin lira ödedim. Kapılarına avukatla ve bilirkişi ile dayandım. Ancak o zaman evet motor sıfırıyla değişecek(miş)!!! dediler. Bizim gibi birde bunu deneyelim diye Opel aldıysanız geçmiş olsun, yandınız.
2022 model Opel crossland aracımız 2023 Ekim ayında volan ve marş motoru arızası verdi ve bunlar serviste değiştirildi, sorun giderildi derken 2023 Aralık ayında araç tekrar volan arızası verdi ve tekrar serviste değiştirildi. Bu kadar genç yaştaki araç nasıl oluyor da bu kadar kısa sürede bu kadar sorun verebiliyor. Bu arada araç şu anda 23000 km de.
DL lakalı full yetkili servis bakımlı Aveo marka aracıma Ankara Opal yetkili servisinizde 7 ay önce 1 yıl motor garantili şekilde komple motor yapıldı aradan ortalama 9 ay (2000 km) geçtikten sonra araçta yağ su tam olmasına rağmen motor kendini kitledi ,kendi maddi imkanlarimla izmirden ankaraya çekici ile gönderdim. Tekrardan motor açıldı garanti kapsamında rektefiye ettiklerini söylediler daha sonra aradığımda motora pislik kaçmış olabileceğini ve tekrardan motorcu tarafından açılıp incelenecegini bildirmekteler.Kanunen bir aracın serviste maksimum onarim süreci 45 gün olmasına rağmen 50 gündür aracım serviste yatmaktadır bu süreçte ne bir ikame araç ne de çekici masraflarim karşılandı.Aksine Orçun ismindeki servis temsilcisi aracınızı çekici ile onarılmadan gönderebilirim şeklinde yakışır olmayan bir üslupla cevap vermektedir 50 gündür bir araç serviste beklemez böyle bir kurumsallık ta olmaz !ilgili mecralara şikayetimi de yapacağımı tarafınıza bildirmek isterim .ŞAHIN DEGIRMEN.
13.05.2024 tarihinde Turgut Motorlu Taşıtlar - Muğla bayinizden almış olduğum aracım 2 kilometredeyken tarafıma teslim edilmiştir. Bayiden yola çıkar çıkmaz henüz 3. kilometrede arabanın gösterge panelinde çeşitli arıza lambaları görüldü. hemen bayinize giriş yaptım şikayetimi anlattım. Fakat , bana söylenen o an için yanan bir ışık olduğu, güncelleme ile arızanın giderileceği belirtildi. Babam hastanede olduğu için o an oradan ayrılmam gerekiyordu. Arıza lambaları yanmaya devam etmesinden dolayı 22.05.2024 tarihinde İzmir de bulunan EGEM OTOMOTİV Bayinize aracı tamir olması için teslim ettim. Aynı gün arıza lambaları giderilmiş şekilde tarafıma teslim edildi. Fakat bir gün sonra 23.05.2024 tarihinde bütün arıza lambaları tekrar yandı. 24.05.2024 tarihinde arıza lambaları tekrar yandı. Opel Türkiye temsilcisiyle yaptığım görüşme sonrası, tarafıma oto kurtarma yönlendirerek aracımı EGEM OTOMOTİV Bayisine götürdüler. Bulunduğum yer ile EGEM OTOMOTİV ayrı şehirlerde bulunmaktadır. 24.05.2024 tarihinde zor durumda bulunduğumu, mağdur olduğumu belirtmeme rağmen tarafıma ikame araç verilmedi. Bu araç ayıplı bir mal olduğu için, kusurlarından dolayı ve uzun süre arıza tespiti yapılamamasından geri idaesi / değiştirilmesi gerekmektedir. Tarafıma hızlı bir şekilde dönüş yapılmasını bekliyorum. Bu arızalara ek olarak, bagaj kapağını ayağımla açamıyorum. Teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim. Araç Sahibi : Mehmet AKAN Kullanıcı : Hüseyin AKAN
Yetkili serviste aracın sağlam fonksiyonunu bozuldu ancak düzeltmek için asla çaba dahi harcanmadı. Kendi hataları sebebiyle mağdur oldum ve halen çözüm bekliyorum. Doğru düzgün servis hizmeti de veremiyecekseniz bayileri de kapatın daha iyi. Kayıtlarınızdan müşteri hizmetlerine defalarca başvurumu ve bilgilerimi görebilirsiniz.
11 gün önce servise gelen aracıma hala teşhis konmadi.yogunluk varmış. 9 araba var önünüzde denmişti. Koskoca servis 11 günde 9 arabaya bakamadiysa yazıklar olsun. Yerine ikame araçta vermiyorlar.bir ay süremiz var osurede teşhis edicez sorunu ondan sonra duruma göre araba vericez diyo.koskoca servis dedik düzen vardır dedik.ama pismanlikmis. Opel grubu komple pişmanlik.insanlarin neden VW markasını seçtiğini daha iyi anlıyorum.az bı vicdanınız varsa coluğu çocuğunu hastahaneye götüremeyen insanlar var sizin yüzünüzden.ayıptir
Aracım ile kaza yapmam sonucu aracı İzmir Opel Egem'e çektirdim. Kaza yapmamın ardından 2.5 ay arabaya onarım için onay verilmesinden ise 1.5 ay geçmesine rağmen hala araç için yedak parça bekleniyor. Beklenen parça ise tavan döşemesi. Opel müşteri hizmetleri ise beni arayıp sadece yurtdışında bekleme devem ediyor diye söyleyip kapatıyor. Koskoca firmanın böylesine yedek parça temini yapamayışı opelden uzaklaştırmaya yetmektedir. Sattığı ürünün arkasında duramayan bir Opel Türkiye karşımıza çıkmaktadır. Verilen vaadler ve süreler zaten dolmuş olup hem insanları madur etmek , hemde oyalamak etik bir davranış olmayıp bu konuda ise insanların bilinçlenmesi konusunda adımlarım olacaktır. Opelin sadece bir tavan döşemesini tedarik bile edemeyişi hem gülünesi , hemde içler acısı bir durumdur. Opel Türkiye distribütörü olarak opel sitesinde isminiz var ama mutsuz müşterileriler kazandırıyorsunuz. İletişim bilginizi paylaşın diye cevap veriyorsunuz ama nereden ulaşacağız size. Bir mail adresi paylaşırsanız sizinle iletişime geçebiliriz. Bu konuyu üst kuruluşunuz Stellantis'e kadar taşıyacağım. Hazır mesaj şabloları ile hiçbir ilerleme kaydedilmez.
Sosyal medyada verdiğiniz reklamlar kadar müşterilerinizi memnun etseniz kimsenin problemi kalmaz. zira en güzel reklam sizin araçlarınızı kullanan ve mağduriyet yaşayan bir sürü insanı memnun etmek. İK kaynaklarınız bunu daha iyi bilir ama siz hep işinize geldiği gibi.
2021 model opel corsa aracımın 5 aydır parçasını yurtdışından getiremeyen bir daha aslaaaaaaa opel düşündürmeyen insanları deprem bölgesinde mağdur eden bir firmadır asla opel almayın aslaaaa
Hiçbir koşulda yetkisi olan bir firma yetkilisine ulaşamıyorsunuz. Satın aldığım opel corsa elektrikli aracın resmi sitedeki açıklamasında 'aktif acil durum freni' olduğu yazıyor, ancak bu donanım aracımda mevcut değil. Müşteri hizmetlerinin verdiği cevap: 'sitenin altında opel isterse araçlarda değişiklik yapabilir, okusaydınız' şeklinde oldu.
Yetersiz servis ağı, rezalet ötesi müşteri memnuniyeti, en kısa sürede markayı değiştireceğim ve ulaşabileceğim herkesi Opel marka kullanmamaları için uyaracağım, tüm sosyal medya kanallarından sürekli olumsuz deneyimimi paylaşacağım
Opel tam bir pişmanlıktır sakın almayın 2021 yılında grosland beyaz renk siyah tavan araç aldık üstelik siyah tavan için ekstra fazla para ödedik 2 yıl sonra siyah tavanda boya atmaları oldu şuan satılan ve satışta olan bütün siyah tavan araçlar hatalıdır değer kaybı altında komik bir rakam önerdiler kabul etmedik hukuki işlemi kazanip önerilen fiyatın 2 katını aldık ama bizi tavanı boyama mecbur tuttular arada mahkeme kararı olmasına rağmen tavan hariç ön Çıta yan çıta arka le lerdahil bizim izniniz olmadan hepsini boyamışlar şuan yine dava aşamasındayız hatalı olmalarını rağmen çözüm uretmedikleri gibi birde muhatabiniz biz değiliz hakkınızı hukuki yollarla arayın sözüyle karşılaştık aracı satana kadar siz musterisiniz sattıktan sonda malesef sizi muhattap almıyorlar Balıkesir Opel ve beni genel merkezdeki işlerimi halletmeyen herkezden sikayetciyim ALMAYİN PİŞMAN OLURSUNUZ
İstanbul opel odak servisinde aracım tamir edilmesi için 15.08.2023 tarihinde işleme alındı p0014 p0011 arıza kodu tespiti yapıldı ve herseyiyle ilgili bi şekilde yapıldı 22.02.2024 tarihte aracım tekrar ayni arızayı yaptı aracımın yapılan işlem ve parça garantisini 1 yıl olduğunu söylendi ve lpg belli ürünlere garanti vermez diye beyan asla edilmedi ciddi paralar verdim bana odak servisi yardımcı olmadı genel merkeze yönlendirdi genel merkez aracımda LPG'li olduğu için belli parçalarda garantiye girmediğini ve bunuda yardımcı olmadıklarını söyledi başınızın çaresine bakın der gibi ilgilenilmedi sonuçta aracım servisi tespitinde LPG'li olduğu biliniyordu ve aracımı lpg de kullanmadigimi söyledim garanti geçmiyorsa ben neden yüksek bedeller ödeyip odak gibi iyi serviste yaptırdım madurum ve hic şekilde peşini birakmicam gerekirse konuyu üst kuruluşa kadar taşıcam tüm haklarımı almak için her yere basvurucam opel arabam olmasından iğrendim kimseye bu yaklaşım yapılamaz maddi ve manevi şekilde madur bırakıldım mahalle sanayisinde yaptirsam garanti verirdi koca opel yardımcı olamıyoruz diyor
İstanbul Üsküdar Opel global bayisine ÖTV muafiyetli Opel grandlant almak için. telefon görüşmesinden sonra bayiye gittik. Oradaki bayan gerekli evrakları noter vb. Söyledi bizde tamam dedik paramızı hesaplamak için 5 dk müsade istedik o beş dakika icinde o satış görevlisi bize dönüp telefonla araç satıldı dedi.cok şaşırdık dalga geçer gibi davrandılar.... Böyle bir kurumsal firmaya bu ciddiyetsizliği yakıştıramadım!
Opel Türkiye yi kınıyorum. Opel almayın arkadaşlar. Serviste Çözüm üretilemeyen arızaya yada parçalara karakteristik yada kronik özellik yada sorun denilerek araç sahiplerini kabullendirmeye yada sindirmeye çalışıyorlar. Opel Türkiye sorunun çözümü için yardımcı olmuyor . Üretim kaynaklı arızalı parçalarına aracım garantili olmasına rağmen sahip çıkılmadı. Çözüm üretilmedi. Opel pişmanlıktır. Herşey satana kadar çok güzel.
Opelden 0 km crossland aldım,15000 bakımından sonra arabamın değerleri sapıttı,yağ kacırdı.benzın kokusu gelıyor ve on soldan ses gelıyor,servısten yaklasık bır ay sonraya gun verdıler.ilgineceklerını soylemelerıne rağmen hıçbir sey yapmayan,OPEL TÜRKİYEyı şiddetle kınıyorum.Satıs sonrası destek notum SIFIR...
Merhaba ;Opel bayisi olan Çetaş bayrampaşa’dan Pınar hanım’a ilgisi ve nezaketi için çok teşekkür ederim.Araç gelene kadar tarafına bilgi ulaştırmış olup süreci hızlandırmak için elinden geleni yapmıştır.Bir kez daha opeli tercih ettiğim için çok mutluyum.Tekrar sizlere teşekkür ederim 🙏🏻
Merhabalar 30/04/2022 opel crossland/ essentıal paket arac sitandart paket denildi ötv muafiyetli aldin Aracimda ne park sensörü nede kamera var fakat ayni model ayni paket araclarda kiminde park sensörü var kiminde kamera var bu neden böyle bunu ögrenmek isdiyorum
İstanbul Bayrampaşa Çetaş opel bayisinde aracım da farkettim bir hata sonucu aracı servise götürdüm frende bir arıza var dedim beni 4 ay oyaladılar halbuki araç şubat ın sonunda servisten geçti. Ekim ayında genel muayene yaklaltığı içşn tekrar götürdüm araçta frende bir sıkıntı var diye teknisyen Ali bey bir tur atıp abla normal abs devreye giriyor dedi. 1 hafta sonra genel muayenede araç fren arızası diye kusur gözüktü ve geçmedi. Ben akabinde araçı tekrar servise götürdüm oradaki teknisyen şaştı abla seni Allah korumuş diye. Ve araba servise girdi 70 bin masraf çıktı. Ben bundan şikayetçiyim hakem heyeti ne başvuracağumm
Aşağıda tırnak içinde yer alan yorumu yaklaşık bir ay önce yapmıştım. Geçen süreçte ayıplı sıfır aracın teslimi işleminin yapıldığı oğlumuzun konuyu ısrarla takibiyle birlikte yetkili bayi ve Opel Türkiye nezdinde kaplumbağa hızında yapılan inceleme, araştırma neticesinde sıfır aracın ayıplı olarak teslim edilmiş olduğu kabul edildi, aracın iade alınarak eş değer misliyle değişimi işlemi sürecinin başlatıldığı bildirildi, ancak bu süreçte yine kaplumbağa hızında ilerliyor ve hala sonuçlandırılmadı, araç iade alınacak, değişim yapılacak diye araca binemiyoruz, garajda bekletiyoruz, Sürecin sonuçlandırılması için Opel Türkiye’nin Ataşehir’deki adresine gittiğinizde fiziki olarak bir şirket, yetkili, muhatap kimseye ulaşamıyorsunuz, danışma bankosunu aşamıyorsunuz. Türkiye’de bizim yaşadığımız gibi sadece maddi olarak değil, esasen manevi olarak yaşatılanlara karşın böyle bir ayıplı sıfır otomobil satışı Almanya’da yapılsa Opel firmasının başına neler gelirdi bilemiyorum. Opel markasının aile olarak bize yaşattığı travmanın izleri bizlerde kolay kolay silinmeyecek,. Opel Türkiye yetkililerini empati yapmaya ve biran önce mağduriyetimizi gidermeye davet ediyorum. Önce yaptığım yorum metni “ İstanbul’da 22/08/2023 tarihinde satış için işlemleri tamamlanan bir adet sıfır Opel Astra GS donanımlı araç, seramik uygulaması da yapıldığı halde, yetkili Opel bayi “Opel Deniz” firması tarafından boya aksamı lekeli vaziyette oğlumuza teslim edildi, oğlumuzun bu lekelerin ne olduğunu sorması üzerine önce kir olduğu yıkandığında çıkacağı söylendi. Oğlumuzun ısrarla lekelerin ne olduğunu tekrar tekrar sorması üzerine, aracın demir tozu veya benzeri boyaya yapışan bir toza maruz kaldığı ortaya çıktı. Aracın bu şekilde teslim edilmesi, ayıplı bir teslim olduğu halde, Opel Deniz firması, aracı iade alarak, ayıptan ari başka sıfır araç vermesi gerekirken bundan kaçınıp, lekelerin çıkartılması için aracı tekrar servise alıp, içeriğini tam olarak bilemediğimiz bir boya bakım işleminden geçirdiler. Ancak araçtaki demir tozu veya benzeri görüntü veren lekeler tam olarak çıkarılamadı. Bu arada bu işlemlerin yapıldığı sırada, servise getirilen bir başka aracın boş viteste çalışır vaziyette bırakılması sonucu aracın hareket etmesi nedeniyle aracımız büyük bir kaza tehlikesi atlattı. Neticede araç üzerindeki leke sorunu giderilemedi. Sıfır alınan bu araçta yaşadıklarımız, bizim için bir travmaya dönüştü. Yetkili bayi Firma görevlisinin önerisi ise şikayet oluşturalım demekten öteye geçmedi. Yani ayıplı araç teslim eden yetkili bayi cephesinde şikayet edin ne haliniz varsa görün modunda hareket edilirken, sıfır alınan bir araçta böyle bir olayın yaşanması karşısında somut bir çözüm yoluna gidilmedi, araç mı aldık, başımıza dert mi aldık durumuna düşmüş vaziyetteyiz. Gemiyle Türkiye’ye getirilen aracın teslim edilmeden önce bekletildiği mahalde ve teslim edilmek üzere getirildiği bayide gerekli kontrollerinin Opel Türkiye ve yetkili bayi tarafından hiç yapılmadığı, araç bu haldeyken bayi nezdinde demir tozu veya benzeri lekeler üzerine seramik uygulaması yapıldığı, ekstradan ödeme yapıldığı halde ön kaput kaplama, seramik uygulamasının yanısıra dört kapı camına film uygulaması yapılması gerekirken arka kapı camlarına film uygulamasının hiç yapılmadığı ortaya çıktı. Böylece yetkili bayi nezdinde satış ve servis birimlerinin birbirinden habersiz olduğunu, çalışanların yaptıkları işin deneyimine ve ustalığına sahip olmadığını, araca yapılan uygulamaların kontrolünün yapılmadığını acı bir şekilde deneyimlemiş olduk. Opel Türkiye şirketinin hali hazırda binemediğimiz kapalı garajda beklettiğimiz araç için konuyu çözüme kavuşturmasını beklerken, güçlükle ulaştığımız genel müdürlük ilgili birimi konunun araştırıldığını söylemekten öte birşey yapmıyor. Öyle ki sıfır araç alıyorsunuz, size ayıplı araç teslim ediliyor ve ortada muhatap bulamıyorsunuz. Teşekkürler Opel Türkiye. Artık bu konuyu Almanya Opel’e iletme aşamasına doğru ilerliyoruz.”
Kolay gelsin 2023 model Opel mokka elegans ÖTV muafiyetili aldık ama araç üzerinde herhangi bir yangın tüpü,trafik seti vb. Hiçbir şey yoktu bayi personelleri ilgisiz aracı teslim alıncaya kadar çok sıkıntı yaşadık nihayetinde kırk beklesin den sonra araçtı teslim aldım araç 2,5 ay kullandım şuanda 1580 km de ancak geçen tavanı kontrol ettiğimde boya atması gördüm hemen Diyarbakır opel servisini aradım aracı getirin dediler götürdük fotoğraflar çekti işlemler yapıldı genel müdürlüğe de bilgi verdim iki iş günü size dönüş yapılacak denildi birkaç saat geçti aradılar talebiniz değerlendi denildi sonuç olarak da dış etkenlere bağlı kuş pisliği denildi araç daha 1580 km de opel gibi bir dünya markası bize diyor ki gökyüzündeki kuşların altını bezleyin opel i almadan önce düşünün derim. Ayrıca daha önce de yorum yapmıştım dönüş yapılacak denilmişti iletişim numarası göndermeme rağmen dönüş yapılmadı.
Opel Mar bayisi kapora alıp aracınızı kesin olarak nisanda ve istenilen renk ile teslim edeceğiz demesine rağmen araç bulamadılar ve farklı renge zorladılar, aynı arabayı mayıs ayında değerlendirebilirim diyince mayıs ayındaki fiyatın 100bin TL fazla fiyatına satmaya çalıştılar, çok açık bir şekilde ve hiç çekinmeden çıkarcılık ve fırsatçılık yapıyorlar.
Opel corsa e (elektrikli) model aracımız, aracı aldıktan 1 hafta sonra yolda kaldı ve acil bir şekilde en yakın opel yetkili servisine çekildi. Gebze'de bulunan Nazer Otomotiv Opel Yetkili bayisi önümüzdeki 5 gün boyunca yoğunluktan dolayı aracı kontrol edemeyeceklerini ve bu süre zarfında da ikame araç tahsis etmeyeceklerini söylediler. Genel müdürlüğü arayıp hakkınızda şikayet oluşturduk dediğimizde ise "bize bir bilgi gelmedi" diyerek hem opel genel müdürlüğünü hem de müşterisini ciddiye almadılar. Müşterilerine sunmuş oldukları müşteri hizmetleri tamamen müşteri memnuniyetini düşürmek üzerine. Opel Genel müdürlüğü olarak yetkili servislerinizi daha titizlikle seçmenizi ve gerekli denetlemeleri sağlamanızı istiyoruz. Yaşadığımız mağduriyetten dolayı satınalma departmanı olarak çalışanlarımıza opel araç tahsis etmeme kararı almış bulunmaktayız.
Yaklaşık 1.5 aydır bir evrağı genel merkezden bayiye gönderemeyecek kadar beceriksiz, yönetmekten aciz insanların olduğu firma. Opel pişmanlıktır. Ne araçlarının arkasında duruyorlar ne de sonraki süreci yönetebiliyorlar. Araç satışı sonrası sen sağ ben selamet modunda olan bir firma. Bunlardan araç alacak olan bir değil beş kere düşünsün.
2021 yılında opel corsa dinamik aldım ve aracımı satmaya karar verdim.Aracı almak isteyen kişi ile birlikte ekspertiz götürdük.araçta sol ön ve arka kapının boyalı olduğunu öğrendim ve şok oldum. İnsanları kandırarak araç satıyorlar.(Benim aracım kesinlikle hiç bir kazaya karışmamış ve otopark aracı 5300 kilometre de ) Kesinlikle tavsiye etmiyorum ve hakkımı helal etmiyorum Sıfır diye bayiiden aldım sanmayın sakın İlk defa başıma gelen olay hiç bir şekilde kabul etmiyorlar.Dikkatli olun para kolay kazanılmıyor.Bizle ilgilen bey efendi bence biliyordu ama bize söylemedi hakkımı kesinlikle helal etmiyorum.erdemirleri tavsiye etmiyorum.Çözüm bekliyorum yoksa gereken yerlere müracaat edeceğim
Daha önce hiç Opel aracım olmamıştı. Geçen yıl, Opel markasına güvenerek sıfır crossland aldım. Bir yilda iki üç sefer yolda kaldım. Araç hararet yapıyor su eksiltiyor. Araçta devamlı 2 lt su bulunduryorum ki ne olur ne olmaz diye. Aracım şuan halen yetkili serviste ne zaman çıkacak onu da bilmiyorum. Aldığıma çok pişman oldum.
Erdemirler otomotiv servisine bıraktığım aracıma hiç bir işlem yapılmadan diğişecek parçanın gelmesi kaç ayı bulur bilgisi veremeyiz deyip daha sonra genel servisten işlemi hızlandıracağını belirten yetkili bir de daha üstüne bana 10 puan verirsiniz diye dalga geçer gibi işi çözmeden puan dilemesi o kadar garip ki hiç bir Opel yetkili servis ve araçlarından uzak durun almayın . Şikayetimi her yere yayacağım 3 aydan Almanya’dan parça getirecek yetkili servis ve genel müdürlüğü oraya da her dil de şikayet edeceğim.
4 aydır beklediğim ve ödemesini yapmama rağmen astra aracımı halen teslim alamamaktayım. Bugün teslim alacaktım fakat taahhuk fişi ve teknik belgede yanlışlık olduğu ve teslimatın bayramdan sonraya kalacağı söylendi. Çözüm bulunamadı ikame araç talep etmemize rağmen yardımcı olunmadı. Bayram için planımız vardı sizin yüzünüzden iptal oldu. Engelli bireylere karşı olumlu hiçbir tutumunuz yok. Bir özür bile dilenmedi . Sorumsuzluğunuz yüzünden süreç uzuyor. Vasat bir çalışma anlayışı, profesyonellikten uzak, müşteri yönlü olmayan ve ağır ilerleyen bir sisteme sahipler müşteri memnuniyetsizliği hat safhada tam bir hayal kırıklığısın. İlk ve son opel olacak çünkü opel pişmanlıktır.
Şöyle güzel bir #Mokka , #Grandland veya #Crossland aldınız. Akla gelen her ihtimale Garanti ve servisine güveniyorsunuz değil mi ? İşte burası çok önemli ki ; Olası bir kaza veya arıza durumunda karşınızda muhatap yok :) Şöyle güzel bir araç ; sis farı için bile 7-8 ay serviste bekleyebilir , arıza söz konusu ise zaten anlatmaya gerek yok. :) Aracım Mokka. Cam tavan siyah tavan boya atması bile garanti karşılamıyor. Bu aracın garantisi ne işe yarıyor ? Ve siz Opel Türkiye'den özür dilemek zorundaymışsınız gibi bir imaj .. Bu postu gören arkadaşım. Arabayı kötülemiyorum asla. Ancak bu araçların Türkiye'de muhattapı yok. Tamamen yapayalnız çaresizsiniz. Dilerseniz arayın müşteri hizmetlerini sorun . Karşınızda merdiven altı Beyaz eşya servislerinden çok daha kötü bir imaj göreceksiniz. O yüzden her birinize kazasız , arızasız yıllar yollar dilerim. Zira aksi durumda yapayalnız kalıyorsunuz. #OpelTurkiyePismanliktir
Kıymetli Opel Sahipleri ; Herkese kazasız belasız yolculuklar diliyorum. Zira kaza yaptığınızda Opel Türkiye sizinle ilgilenmiyor , ilgileniyormuş gibi yapıyor :) Buna Türkçede oyalamak da deniyor.
Chevrolet aracımdaki kilo probleminden dolayı LPG montajı yaptıramadım. Sağ olsun NUMAN bey problemi çözmemde çok yardımcı oldu. gerçekten çok ilgileniyorlar. Emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.
Bu 3.opel arabam ilk kez arızalandı Bornova Ege üniversitesi hastanesi önünde park halinde ki aracım çalışmadı tlf ettim aracım 2019 corsa Ege’m den satın aldım telefonda ki arkadaş 3500 ₺ dedi ve geldi aküyü değiştirdi iban noya gönderdim panik halinde idim eve geldim kapıtu açtım akü markası EUROREPAR ORİJİNAL DEĞİL ÇOK ÜZÜLDÜM ARABAMI ALDIĞIM SERVİSTEN TAKILAN AKÜ HİÇ DUYMADIĞIM BİR MARKA KENDİMİ ALDATILMIŞ HİSSEDİYORUM SAYGILARIMLA Bedri İpek
Merhaba, 2022 Aralık ayında mokka X aracım park halinde kazaya karıştı o günden beri far ayar sensörü gelmedi Opel merkeze şikayet oluşturdum parça takibi yapan arkadaş arada arayıp parça hala gelmedi takibini yapıyoruz diyerek bilgi vermekte Allah razı olsun. Gelecek ay tam 1 yıl olacak herhalde 5 _10 yıl geçtikten sonra Opel beni arayıp hala parça bulanamadı bilgisi verecek galiba bunun çözümü nedir? 2017 model bir aracın parçası nasıl bulunmaz anlamak mümkün değil inş en yakın zamanda parça gelir.
4 ay önce 0 Opel Astra GS paket araç aldım.Parasini verdim herseyini ödedim.Araba hala limanda diyolar.Arabami getirmiyolar.Aylardir mağdurum ne yapacağımı bilmiyorum.Yazilim güncellemesi yapıyorlarmış.Yazilim güncellemesi 4 ay sürer mi? Arabamı verin lutfennnnn
Insignia marka 2016 model 1.6 dizel aracımın mayıs 2021 de turbo borusu patlamış ve yolda kalmıştım daha yeni 2 yıl geçmişken geçen hafta İzmir otobanında turbo hortumum yeniden patladı ve dağın başında yolda kaldım kendi imkanlarımla (turbo hortumuna kelepçe takarak) İstanbul'a evime kadar geldim. Opel'in bu kronik sorunu çözmesini ve garanti kapsamında turbo hortumunu değiştirmesini talep ediyorum.
6 ay önce almış olduğumuz opel marka araç şanzıman ı bozuk çıktı. Delil tespiti davası açtık araç gizli AYIPLI fabrika hatası var ve şu an kullanılamaz vaziyette olmasına ve yeni araç talebi iletmeme rağmen 4 haftadır oyalıyorlar. İKAME araç vermemeleri de cabası. Ben hayatımda bu kadar kalitesiz ve leş bir firma görmedim. Araba opel Erdemir in otoparkında bekliyor bir başka rezil de bayi zaten. Keşif yapılırken bile yetkili müdür gelip kaçtı hemen ya burada ne oluyor konuşmaya dahi gelmediler. Kesinlikle kimseye tavsiye etmiyorum Türkiye de bir bunların arabası kalsa yine yaklaşmam. Hadi bayi leş gibi opel Türkiye nin de hiçbir farkı yok sattıgı malın arkasında durmuyor üstelik bilirkişi raporumuz olmasına rağmen. Rezil kere reziller genel müdürlüğün önünde rezillik çıkaracağım artık kendilerinin rezilliğini yaymak benim boynumun borcudur.
4 aydır bir aracın parçasını getiremediğiniz yetmiyormuş gibi bir de ikame araç sağlamıyorsunuz!
Çalışanlarınızın yalan beyanları ile işlem yapıyorsunuz. Profesyonellikten bahsediyorsunuz yakınından bile geçmiyorsunuz.
Özel astra j kasa 1.5 benzinli turbo aldım çok memnunum bunu satıp opel combo life alacağım tek problem combo lifenin ticari değilde otomobil ruhsatlı olmasını istiyorum tam bir cevap alamadım.
Site güzel dikkatlice bakıldığında açıklayıcı reklamların haricinde çok birşey yok sitede Yeni araçlar için sürüş deneyiminin kaldırılması iyi olmadi tabi ama olsun satış üretime göre fazla ki online ön başvuru diye birşey var herkese kolay gelsin.
ÖTV muafiyeti ile araç almak için Ocak 2023 ten beri aramadağım bayii kalmadı,hep araç yok deniyor. Peki alan nasıl alıyor, sürekli arıyorum bi türlü belli olmayan stok durumu söz konusu. Sürekli aramamızı söylüyorlar, sonra da telefonlara cevap vermiyor bayiler
Tampon , panjur vs de dahil birçok kalem malzemeyi 90 gündür tedarik edememiş firmadır. Piyasaya yeni giren Çinli modellere bence şans tanımak lazım. Çünkü köklü sandığımız Opel , sattığı araçları tamir edemiyor. Bunu bilerek satın almak gerekiyor :)
Opel Surtaş'tan aracımızı aldık. Huriye Cengiz Hanım'a ilgisi ve yardımları için çok teşekkür ederiz. Çok memnun kaldık.
Uzun dönem kiralık ( 3 yıl ) Opel Insignia Grand Sport 1.5 dizel 122hp 8 ileri otomatik araç kullanmaktaydım. 34 bin km de yolda kaldım ve şu an motor söküldü, muhtemelen yenisi ile değişecek, hatta turbo değişme ihtimali de var. Bilgisayar da herhangi bir arıza vermiyor araç. Benim sorunumu ilginç kılan ise şu ; Bu araçtan önce de yine uzun dönem kiralık ( 3 yıl ) yine Opel Insignia Grand Sport 1.6 dizel 136hp 6 ileri otomatik araç kullanmıştım. Yaşadığım sıkıntılar şu şekildeydi ; Mazot kaçırma Partikül filtresi Sayısız rejenerasyon Turbo hortumu 3 kez gaz pedalı değişimi Şanzıman yağlayan boru da çatlak Şanzıman değişimi yine yolda kalmalar vs. Her şeye rağmen bu kadar soruna rağmen çok sevdiğimi Insignia'yı yine tercih ettim ve yine belamı buldum. Araç 7 aylık ve 34 bin km de Yukarıdaki geçmiş ışığında bakalım Opel Türkiye bu konuda ne diyecek Mazot deposu sökülüp temizlenen, sorun bulunmaya çalışılan, sonunda motor sökülüp rektifiye ye giden kadavraya dönmüş araca yeni motor ve turbo takıp '' buyur yeni sıkıntılara kadar devam ediver '' mi diyecekler, yoksa evet gerçekten katlanılır gibi değil, o arabayı biz alalım kiralama firmasına dolayısıyla kullanıcı ve kiralayanı size yeni bir araç verelim diyecekler mi. Araç sorun çıkartır buraya kadar tamam ama bu kadar ilginç durum bir araya gelirse bir şeyler yapmak gerek. Bu kadar güzel ve başarılı bir araba bu kadar sorunu nasıl yaşıyor gerçekten üzücü. Bence Opel benimle ne kadar iftihar etse azdır. En azından adıma bir plaket yaptırabilirler.
Hizmet kalitesi yüksek birde fiyatlar düşük olsa 10 numara olacak :))tabiki şaka Aradığımız cevaplara anında yanıt İyiki varsın opel
İşitme engelliyim, belirtmeme rağmen aranıyorum 🤷🏻♂️ duvara konuşuyorsun güzel kardeşim, duvar da seni duyamıyor. Hoş bu konuda yalnız değilsiniz, müşteri hizmetlerinin geneli bizi yok sayıyor . Mail atın ölmezsiniz
2017 model Opel Astra K 1.4 Turbo Aracım Kronik Piston Kırma Arızası verdi. Aracımın bütün bakımları yetkili serviste yapılmasına rağmen 20 bin TL bedel Çıkarıldı. Defalarca aramama rağmen asla yardımcı olmadılar. Her türlü hukuki sürece başlayacam.
Araçları, bayilerinizin bazıları resmi satış rakam ustunde satıyor.. o şekilde tedarik olabileceğini söylerken, resmi satış fiyatında aracın olmadığını belirtiyorlar üstü kapalı bir anlatımla.. nasıl kurumsal bir firma, nasil bir yonetim, nasil bir kurum kültürü.. sizler bu markayı nasıl bu hale getirdiniz, yazıklar olsun..
Bu marka AYIPLI ARAÇ SATIYOR, önünden dahi geçmeyin,müşteriyi oyalamaktan başka hiçbir şey yapmıyor genel müdürlük. Aylardır bana yaşattıklarını yazsam roman olur.
Müşteri hizmetleri bilgisiz sizin sorunuz onların umurlarin da değil. Ayıplı sattıkları malın arkasin da durmayan bir marka Opel. Paranızı sokağa atmayın ben tecrübe ettim siz yaşamayın.
Öncelikle yaşadığımız magduriyetten dolayı çok üzgünüm ancak araç alicaklar bilsin.araç satarken satma telaşı kibarlık ilgi sonrası oyalamaya gecio sureç.aralik sonu motor ve şasi numarası belli aracı adımıza bağladilar.26 ocakta gumrukleniodu sözde tarih 1 Mart hala haber yok.musteri temsilcisi ario araç yurtdışında eee biliyoruz bana net tarih lazım araç yurt dışında Türkiye gumruklerine girince haber vericez deniyor hep aynı hikaye.araç tam nerde nezaman Türkiye'de olcak net tarih istiyoruz.20 Şubatta gorusuoz 27 sinde arancaksiniz diolar 27si gelio 3 Martta ariycaz diyorlar dalgamı geçiyorsunuz.bayilerde yakını olan araçları alıyor goruyoruz duyuyoruz.bitane yetkili düzgün bilgi versin bekliyorum.mstfabesyo89@hot mailim şimdi bunun altına iletişim numarası istersiniz mailden yazmıştım ordan bakın
Eyüp sultan da hizmet veren mar oto opel çalışanların tatlı dili güler yüzlü personeli Teşekkürler ayrıca hızlı teslimat için te de Teşekkürler🙏
Opele teşekkür ediyorum sitenin müşteri hizmetleri cok iyi birde afyonda bayiniz var midir
Sattığınız araçları neden yasal sürede tamir edemiyorsunuz ? Parça karadan yürüyerek mi geliyor acaba ? :) Müşteri ilişkileri departmanınız neden çok ilgisiz mesala ?
Opel Crosland satın almak için siparis verdiğimiz Opel Egem İzmir firması ile ilgili yaşadığımız problem çözüldü sorunumuz ile her aşamada ilgilenen Opel Türkiye ve Opel Egem İzmir firması personeli Salih Töre bey e sonsuz teşekkürler ediyorum
Bana yardımcı oldugunuz için çok teşekkür ederim insanların ömründe 1 defada olsa opele binmelerini tavsiye ederim çok güzel araç üretmişler maşallah 🤗🤗
Opelin Insignia aldım çok memnunum
Müşteri hizmetleri yardımcı oluyormuş gibi konuşuyor ama işlerin hızlandırılmasına hiçbir katkısı yok. 1 aydır yurtdışından parça getirtmeye çalışıyorlar! Yok gümrüğe takıldı, ilgileniyoruz vs . Asla hızlandırdıkları yok!! 1 aydır mağduriyet yaşanıyor ama bunun çözümü için alternatif üretemeyen vasat bir kurum gözümde!!!
8 şubatta kapora verdiğim araç 15 şubatta geldi faturası kesildi dediler parasını istediler ödedim 21 mart oldu 35 günde sattığı aracı koceli limanından alıp İstanbul'da bayiye teslim edemedi ki aracımızı teslim alabilelim 20 gündür her gün bu gece teslim ediyorlar Bahane bahane bahane
Türkiye genelinde 3 aydır tüm opel bayilerini aradım opel Crosland araç almak istiyorum değil araç almak kapıdan girdigimiz gibi araç yok deniliyor
OPELDEN GENEL MERKEZDEN ŞİKAYETÇİYİM, KUSURLU VE ART NİYETLİ DÜZCE KERVAN BAYİİSİNİ KAYIRIP MÜŞTERİYİ HAKSIZ ÇIKARIYORLAR. ŞİKAYETİMİ HİÇE SAYDILAR, YALAN SERVİS RAPORUNU KABUL ETTİLER. BÖYLE BİR TUTUM ALMANYA FİRMASINA YAKIŞMIYOR…WOLKSWAGEN NİN ELİNE SU BİLE DÖKEMEZSİNİZ DAHA ÖNCE BİR ARACIM VARDI HATALARINI KABUL ETTİLER MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ADINA ÜCRETSİZ YAPTILAR… SİZ HATANIZI BİLE KABUL ETMİYORSUNUZ. OPEL MARKASINDAN SOĞUTTUNUZ VALLAHİ…NEDEN YARDIMCI OLMUYORSUNUZ?
2019.model opel asra aracim var samsun çarşambada .8.haziranda kaza yaptım aracim ful kaskolu aracimi samsun demir opel servisine çektirdim aracim engelli araç plaka .34 cfb 057 Hasan Fehmi sarı adına kayıtlı aracim .4.ay oldu yapılmadı bu kadar sürede bi araç yapılamazmi bu ne biçim opel servisi bi daha opel araç almam satılan aracin arkasında duymuyorsunuz yazıklar olsun
Sıfır araç aldık 5aydan beri ha geldi gelicek tamamının parası ödendi kaskolu trafiği kesildi çekilen krediyi bile ödedik araç daha piyasada yok ilgili mercekler bile ilgilenmiyor geri dönüş bile sağlanmıyor
Whatsap destekte çok ilgililer yardımcı oldular, umarım servise gidincede aynısı olur.
Arkaşlar benim 2017 model astra otomobilim var bu modellerin kronik sorunu olan piston kırma problemini kusurlu mal üretmelerine rağmen garantiden tamir etmiyorlar YAZIKLAR OLSUN arabam daha 27 000 km de Türkiye pazarın da söz sahibiler ama bence müşteri memnuniyeti artık önemsiz Lütfen araç alırken OPEL ALMAYIN
Ötv muafiyetli araç almak istiyorum yok deniliyo liste satış fiyatının üzerinde Fazla para istiyorlar engelli yapılan büyük haksızlıktır
Opel Kocaeli şubesinden Şubat 2021 EKCAN Opel crossland aldım bunun için Tebçelem den satıcı firma vasıtası ile kredi kullandım Mevcut kredi dışında ilave olarak 3600 TL daha ilave borç olarak ödeme planına onayım olmadan eklendi Bunun düzeltilmesi için TEB çetelem başvurdum ama muhattap bulamadım telefonlarını açmıyorlar Mail olarak başvurdum bekliyorum ne olacak
Hüseyin Zavalsız 67 ABP 973 Opel müşteri hizmetleri aradı dosyanın kapandığını söyledi araca bakmadan rapor düzenlemeden nasıl kapandı diye sordum müşteri hizmetleri Opel yönetimi böyle bir karar aldığını söylüyor iki tane ekspertiz siz raporum olduğunu söylememe rağmen dizde rapor verin o zaman diyorum buna da yanaşmıyorlar beni arayacaklarını söyledi Facebook grubu ne arayan var ne soran Facebook grubu da konuyu müşteri hizmetlerinden Utku beye lletiyor Anlayacağımız her şey aracı alana kadar ne yazık ki Opel sattığı aracın arkasında durmuyor buradan Opel Türkiye genel müdürüne seslenmek istiyorum lütfen sesimi duyun size güvenmek istiyorum Engelli müşteriniz olarak sayın genel müdürüm bu işi ancak siz çözersiniz Facebook Opel sayfasına defalarca yazmama rağmen Utku Bey dışında ne arayan ne soran var
Geçen sene 2020 de Opel Astra H aracımın bakımını büyükçekmece yetkili servis ÇETAŞ tarafından yapılmıştır bu sene başka bir özel servise yaptırdım ve özellikle orijinal parçalar olsun dedim üzerinden çıkanlar hava yağ ve polen filtresi orijinal değil di yani önceki bakım da servis çetaş orijinal parça takmamış ve işin garip tarafı polen filtresini resmen yuvasına içine gelişi güzel yuvaya ezilerek içine itilmiş rezillik
ÖNCELİKLE MÜŞTERİ TEMSİLCİLERİNİZİ EĞİTİN KONUŞMA ÜSLUPLARI SIFIR ADANA ONATCA BAYİNE GİTTİM GİZEM HANIM DİYE BİR HANIM EFENDİ BİRİYLE GÖRÜŞTÜM ARAC SORDUM ÖNCE VAR DENİLDİ BENDE ÖTV ÜZERİNE ALACAM DİYİMCEDE HANIM EFENDİ ÖZÜRLÜYE ARAC VEREMİYORUZ DEDİ VE BENDE ÖZÜRLÜ OLMAK SUCMU DEDİM SİZİ ŞİKAYET EDECEM DEDİM HANIM EFENDİDE KİME EDERSEN ET DİYE COK KÖTÜ BİR USLUPLA BENİM LE TARTIŞTI AMA BENİ COK ÜZDÜ
Işık hızında yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim Opel güzel marka
Bursa Neskar ile yaşadığim probleme istinaden OpelTürkiyeden Fatih Bey'in geri dönüşüne ve tarafıma beyanında "Kullandığım araçta opsiyon olarak geri viteste otomatik yıkama olmadiğını " istinaden buyurun araç ayarlarında ki opsiyon
Sifir kilometre arac aliyoruz multimedia ozelliği yazilimsal hatali denilip calismiyor bu nasil rezilliktir
Ben ilk cıkan astra dahil olmak üzere bütün astra modellerini aldım yani her yeni model astra yı başka opel modellerinide denedim yani uzun zamandır opel kullanıcısıyım bu zamana kadar başıma böyle bir iş gelmedi başıma gelen olay şu aracımı yıkamak için su tutuğumda aracımın üzerindeki boyanın attığını gördüm orijinal boyasının düşünebiliyormusunuz aracınızı yıkıyorsunuz orijinal boyası atıyor ben servise gidiyorum ve dış etkenlerden meydana geldiğini söylüyolar ve başlarından beni savıyorlar 8cm lik bir kısım kalkıyor opel gibi bir firma aracım opel mokka 1.6 dizel +garantide hala mağdurum heryere baş vuracağım ilgilenirseniz şimdiden teşekkürler
Cok harika bir teknoloji ile her sorduguma eksiksiz ve dogru cevabi saniyeler icinde yanitladiginiz icin tesekkur ederim
aracım opel astra k 06/13/2020 den beri servisinizden yedek parça olmadıgından dolayı tamir edilemiyor buı markaya artık güvenimiz kalmadı.
Opel sattığı malın arkasında durmayan bir firma
Whatsap görüşmesinde musteri temsilcisi çok yardımcı oldu.
Güzel
Ötv muafiyeti duyunca araç yok fazla para verirsen araç var reziller......
Sorumu açıkça cevsiaplandırdığınız ve ilginiz için teşekkür ederim
Her konuda yardımcı oldukları için TSK ederim
Mutlu yıllara inşallah, opel AİLESİ.
Araçların kalitesi iyice düştü, 1 yaşında arabada yaşadığım sorunlar komik ötesi, satıp kurtulup bir daha da yanına yaklaşmam.
Çok iyi
Anında geri dönüş sağlandı. İlgi için teşekkür ederim
İlginiz için teşekkür ederim.
Çabuk iletişime geçiliyor çok memnun kaldım
Teşekkürler Opel Türkiye
aldığım hizmet son derece hızlı ve dakikti. Teşekkürler.
Berbat alınacak araba degil
Whatsapp otomatik cevap sistemi çok başarılı, tebrikler👍
🤌🏼
Vasah üzerinden yaptığım gurusmeden çok memnun oldum.yardimlariniz için teşekkürler
WhatsApp uygulaması çok iyi işliyor
Yedek parça konusunda en problemli marka, şaka gibi bir sürü anlamsız mazeret.......