Ford Arkas
Ford Arkas, Araç bakım ve onarımı, Yağ değişimi hizmeti, Araç satıcısı, Ford bayii olarak Şemikler, Anadolu Cd. No:687, 35560 Karşıyaka/İzmir adresinde bulunmaktadır. Ford Arkas 100 yorum ve 3.51 puanlamaya sahip.
Adres: Şemikler, Anadolu Cd. No:687, 35560 Karşıyaka/İzmir
Telefon numarası: +902323993434
Kategoriler: Araç bakım ve onarımı Yağ değişimi hizmeti Araç satıcısı Ford bayii
Çalışma saatleri: Çarşamba 09:00–18:00,
Perşembe 09:00–18:00,
Cuma 09:00–18:00,
Cumartesi 09:00–17:00,
Pazar 09:00–17:00,
Pazartesi 09:00–18:00,
Salı 09:00–18:00
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Ford Arkas Yorumları

A
5/5

Sadece periyodik bakıma götürdüm aracımı. Servis sonrası sanki yeni sıfır bir araç verilmiş hissiyatı yaşatan bir servis. Servis ekibine buradan da teşekkürlerimi iletmek istiyorum.

T
1/5

Merhaba 1 ay önce aracımı arkas ford dan sıfır kilometre olarak aldım. Aracı alırken satış danışmanı Ongun bey teslimat esnasında hediye paketlerinin olduğunu ancak ellerinde kalmadığını fakat ilk buluşmada temin edebilirim demişti. İlk buluşmada öyle bir notum yok dedi ve olumsuz dönüş yaptı. Hiç hoş olmadı. Satış olana kadar ilgi alaka Üst seviyede. Sonrası hoş değil. Bu arada ilk buluşmada servis bölümündeki ilgi ve alakadar çok memnun kaldık. Teşekkür ederiz.

B
1/5

GÖRDÜĞÜM EN BERBAT SERVİS. SU AN TELEFONDA 8 DAKİKADIR BEKLİYORUM AÇAN YOK. BİR ARAÇ BIRAKTIK ESKİDEN HASTANEDE REHİN KALAN HASTA GİBİ ARACIMIZ REHİN KALDI ALAMIYORUZ ÇÜNKİ ARACI TAMİR EDEMİYORLAR. ARIZAYI GİDEREMİYORLAR .ŞU AN 10 DAKİKA OLDU HALA TELEFONU AÇAN YOK. BURAYLA İLGİLENEN BİRİ VARSA Bİ BAKSIN LÜTFEN. BİR YILDIZ VERMEK ZORUNDA KALDIMYOKSA ŞİKAYETİ YAYINLAYAMIYORUZ

A
1/5

Bütün araçlarını sokak aralarına mahalleye terkeden sorumsuz bir firma. Bünyende tutamayacağın aracı alma. Firma yüzünden sokaklar daralıyor, geçişler tıkanıyor etrafındaki okullara gelenler mağdur oluyor. Bakım, boya veya sıfır alacağınız araçlarınız için 10 kere düşünün. Aldığınız aracı expere sokup teslim almanız iyi olabilir...

V
1/5

35 AJB 572 plakalı 2019 model dizel Ford Kuga aracımızı 2019 yılında sıfır kilometre olarak aldık ve şu an 112.000 km'de. 2021 yılında turbo ile ilgili yaşanan sıkıntı sonucu garantiden işlem yapıldı. Aracın garantisi bittikten sonra, 2024 Mart ayında araç şanzıman arızası verdi ve yaklaşık 50 bin TL ödeme yaparak, Ford yetkili servis tarafından bu arıza onarıldı. Daha bir kaç ay geçmeden aracımız şimdi de Turbo arızası verdi. Yetkili Servise verdiğimiz aracın Turbo ve Turbo Valfi değişecek denilerek yaklaşık 70 bin TL civarında bir onarım bedeli daha olduğunu belirttiler. 2-3 yılda bir sürekli turbo sorunu mu yaşayacağız? Zaten Mart 2024 tarihinde şanzıman arızası nedeniyle 50 bin TL tutarında bir onarım faturası ödedik. Şimdi de 70 bin TL’lerden bahsediliyor. Son 3 ay içinde 5 yıllık, 112.000 km'de olan bir araç için ömürlü yedek parçalar dışında 120 bin TL masraf yapıyor olmak, FORD markasına olan güvenimizi tamamen sarstı. Bir daha bu marka bir araç alacağımızı ve olumlu referans vereceğimi düşünmüyorum.

Ç
1/5

Sıfır diye ayıplı araç satan, sattığı ayıplı arabanın arkasında durmayan, bozuk parçayı başka bir ''sıfır'' araçtaki parçayla değiştirmeyi teklif eden, bir problemle teslim ettiğiniz aracınızı yarattıkları ikinci bir problemle size geri vermeye çalışan, Aralık 2023'te teslim aldığım aracımı yaklaşık 1,5 aydır serviste bekleten uzak durulması gereken oluşum. Paranızla rezil olmak istemiyorsanız, sıfır diye aldığınız aracınız serviste aylarca beklemesin istiyorsanız başka yere yönelin. Yaklaşık 2 aydır serviste bekleyen ''sıfır '' arabamı tamamen hasar almış halde bana teslim eden sözde ''yetkili'' servis. Aracımın üzeri çizik, kırık dolu, boyası zarar görmüş halde. Sakın buradan araç almak ya da aracınızı buraya teslim etmek gibi bir hataya düşmeyin. Gidin başka bir yerde halledin işinizi.

E
5/5

Arkas Ford Karşıyaka Bayisini tüm çalışanlarına, en başta Mehmet Ali Bey e sıcak ve içten davranışı ve pratik bir şekilde aracımın sorununu çözerek en kısa süre içerisinden teslim ettiği için teşekkürlerimi sunarım. Son 10 yıldır olduğu gibi kalitenin güvenin adresi benim için değişmedi. Tekrar tekrar teşekkürler.

I
5/5

Aracımın ön cam hasarı için gittim. Servis çalışanlarından Döndü hanım ve Arda beyin profesyonel ve güler yüzlü davranışlarıyla çok kısa zamanda işim halloldu. Bekleme salonu, temizliği ve ikramlar çok güzel. Kolaylıklar dileriz.

M
1/5

Garantili aracımı kapıdan iceri almadılar hiçkim.seye tavsiye etmiyorum.vede fortda şikayette bulunacam hep işi yokuşa sürdüler kapida karşılayan bir genç var gözlüklü zayıf .senin yuzünden çok muşteri gider

C
1/5

Focus aracımı yakıt hortumu patlak diye bıraktım bir haftaya zor yaptılar bakımınıda yaptırdım eksik olan parçaları takın dedim hiç ilgilenmediler bazı sabitleme klipslerini kırmışlar yenisini takmamışlar yani araçları bakıma veriyosun bilmediğimiz şeyleri onların söylemesi gerekirken biz söylüyoruz yapmıyolar artı aracı güya yıkamışlar her yeri bulaş bulaş yağ etmişler her şeyi vur kaç yaptılar yani

O
1/5

Ford puma araç aldık 1 bucuk aydır araba gelecek bekliyoruz. Bizim mi haberimiz yok da tedarikte pandemi zamanına geri döndük. Hiç bir bilgide verilmiyor aracın taksitleri ödenmeye başladı. Arkastan tüm araçlarımızı alıyorduk. Demek ki bunu değerlendireceğiz.

E
5/5

Çok temiz karşılandım Emeğinize sağlık tüm personellere iyi çalışmalar

Ç
3/5

Başta Mehmet Ali beye güler yüzlü ve çalışma arkadaşlarına ilgi ve alakalarından işlerini titizlikle takip etitiklerinden çok teşekkür ederim

F
1/5

Aracımın tampon vidalarını takmamışlar neredeyse tampon yolda düşecekmiş.sonradan yaptırmak için acele ettim giderken birde 7126 trafik cezası yedim.sorumsuzlukları bana pahalıya patladı.

E
5/5

Uzun zamandır hizmet aldığımız ford arkas’dan memnunuz. Özellikle sorun öncesi ve sonrası bizimle her zaman irtibat halinda olan Ahmet beye ilgi ve alakasından dolayı çok teşekkür ederim herkese tavsiye ediyorum

Ö
5/5

Satış ve servis olarak çok ilgili ve uzman personel çözüm odaklı fiyatlarda her zaman yardımcı oluyorlar aracınız emin ellerde profesyonel bir hizmet Berhan bey gerçekten işinin uzmanı çok yardımcı oldu teşekkürler

E
1/5

Aracım 2023 model ilk bakımına gittim.. kesinlikle tavsiye etmiyorum.. biz bu işlerde yeni değiliz. Yıllardır arabacılık yapıyoruz her servisle çalıştık, her markayla. Hava filtresi degiştiriyor insan bi hava tutar sağına soluna. Yok. Su haznesindeki suyu bile tamamlamamışlar.. sadece yağı koymuşlar göndermişler arabayı.. cam suyu digerleri hiçbirşey kontrol edilmemiş.. sanayide bi tamirciye bile gitsen herseyin tamamlanır.. memnun kalmadım. Baştan sağma iş yapılmış.. kesinlikle gitmeyin diğer yetkili servislere bakın. Bunlar bu işi bilmiyorlar. Yada yapmıyorlar.

M
1/5

Siyah ranger'ın 35.000 tl alınarak hiçbirşey yapılmadan sağlam diye teslim eden ford arkas servisi müşteriye ayıp etmiştir. Madem yapamadınız aracı sağlam diye sahibine neden teslim ettiniz. Ben bizzat tüm aşamalarda olayları izledim sizden aracını satın alan müşterinizi böyle mağdur edemezsiniz parasını iade ediniz.

E
5/5

Citroen c5 aircross almamıza vesile olan satış danışmanı ayça hanıma ilgisinden dolayı teşekkür ederim..🤗

H
5/5

Daha önceden bu serviste 15bin bakımımı yaptırmıştım memnun kalmıştım ama çok fazla bekletmişlerdi.30 bin bakımı için tekrardan geldim aslı hanım yeni işe başlamış ve gerçekten bize çok fazla yardımcı oldu ne zaman arasam ne sorarsam sorayım güler yüz ile cevapladı ona çok teşekkür ediyorum fiyat ve hizmet konusunda her şekilde elinden geldiğinde fazlasıyla yardımcı oldu ve aracım geçen bakımdan 6 saat önce çıktı şuan sadece 3 saat bekledim.aslı hanıma özellikle çok teşekkür ediyorum ilgili birime duyurulur :)

C
5/5

Selamlar, Daha kısa mesafede başka servisler olmasına rağmen servis danişmanim Asena Hanımın aracimin periyodik bakimlarini ve oluşan sorunlarını büyük bir titizlikle ve ivedilikle giderilmesine aracilik etmesi nedeniyle gonul rahatligiyla Ford Arkası tercih ediyorum. Teşekkürler Asena Hanım.

E
5/5

Arkas Ford ailesi ve güler yüzlü ve efendiliği işine yansıtan danışmanım Mehmet Ali bey olmak üzere herkese çok teşekkürler tekrar görüşmek dileğiyle mutlu yıllar 🧿

C
5/5

Aracımızı bakıma verdik, ilk defa Arkas ford servisine geldik. Danışmadaki hanımefendi ve bizimle ilgilenen Mehmet Ali Bey’e teşekkür ederim. İşimizi epey kolaylaştırdı.

K
1/5

Servisle çalışan özellikle gece çalışan güvenlikleri uyarırsanız çok seviniriz aracımız bozuluyor gece geliyoruz ama bir dövmediği kalıyor böyle kaba bir dil olmaz bu kadar köklü bir firmaya yakışmıyor

C
1/5

Geçen hafta silecek arızası için gittiğimde çok kalabalık Çarşamba günü öğleden sonra gelirseniz yardımcı oluruz diyen ve kartını veren ASENA ERCEN adlı kadını sabahleyin aradığımda 10 gün sonrası için randevu verebileceğini söyledi,. Madem randevu vereceksin yanına geldiğimde kart vereceğine randevu verseydin ya, bildiğiniz arızaya göre müşteri seçiyorlar hiç profesyonellik liyakat yok. Kadın danışma görevlisi sözde, işine gelirse tarzında konuşuyor,.

O
5/5

Geçen hafta Ford aracımın sinyal lambaları değiştirdim. Başta mehmet ali bey olmak üzere herkese teşekkürler. Servis süresi , bilgilendirme ve servis danışmanı hizmeti çok hızlı. mehmet ali bey e tekrar teşekkürler.

M
5/5

İzmir'de Ford servisi denince akla ilk gelen isim ARKAS OTOMOTİV . İşinin ehli teknisyenleri ile aracınızın tüm işlemleri en kısa sürede yapılıyor.

E
5/5

Başta mehmet ali bey olmak üzere ford arkas karsiyaka servisine ilgileri alakaları ve güler yüzlü davranışları için çok teşekkürler. Hizmet hızı mükemmel

M
5/5

Merhabalar Aracımın ilk bakımı için çiğli Arkas Ford a basvurdum. Mehmet Ali bey çok yakın ve sıcak bir karşılama ile gerekli giriş işlemlerimizi yaptı. Servis ön büro hizmeti mükemmeldi. Servis alanı çok düzenli ve tüm personel ilgili. Şimdiden teşekkür ederim

O
3/5

Kasım 2023 te 2019 Ford 1.0 Ecoboost Suv araç periodik bakım yapıldı, extra birşey yok. %20 indirimli fiyat 5800.lira Değermi yetkili servise gitmeye! Son kazık, bir daha aynı hata olmaz.

S
5/5

35bsy836 plakalı aracım için Arkas Ford servisini tercih ettim ve Servis danışmanım Mehmet Ali bey ve tüm Arkas Ford personellerine ilgi alaka ve pratik çözüm kaynaklı çalıştığı için teşekkür ederim..

F
5/5

Karşıyaka Ford Arkas Da aracının cok kışa sürede sorunu çözüldü. Ilgili arkadaşlar Mehmet Ali bey ,Islam bey ve Aylın hanıma cok tesekkur ederim.

Y
1/5

1 yıldız bile fazla... ARACIM SERVİSTE ÇİZİLDİ. araçlarınızı teslim ederken ve teslim alırken mutlaka iyice kontrol edin, fotoğraf çekin. Aracı teslim alırken aracı verirken daha önce olmayan bir çizik farkettim. İlgilenmediler ya da fazla önemsemeyeceğimi düşündüler fakat sorunumla ilgilenmezseniz şikayet edeceğim Ford genel merkezinden başlayarak. Gerekirse kanıtlarla mahkemeye vereceğim.

A
1/5

Normalde bu tarz yerlere yorum yapmam ama Uzak durun rezil ettiler ufak bı hasar yüzünden 1 ay aracımi alamadım bugün yarın olcak diyolar hele en son hazır dediler yarı yolda beni tekrar ariyolar üzgünüz sıkıntı var ben isimden izin alıp geliyom bukadr basit değil bu olaylar yaptıkları iscilikte güzel değil boşuna vermişim.bu tarz büyük firmalara yakismiyo bu durum.

A
5/5

Ford Arkas gerçekten tercih edilecek bir servistir mehmet Ali bey güler yüzle karşıladı ve bilgisi ve samimiyeti çok güzeldi insallah tekrardan görüşmek üzere teşekkürler

B
5/5

Fatih Bey e ilgisinden dolayı teşekkür ederim.

A
1/5

Servis tarafı için yorumum çok ağırlar. İşlemler için ne kadar beklersiniz ne zaman sonuçlanır bir muamma halinde. Sürekli sorgulamanız lazım. Araç teslim almak için 45 dk bekledim 15.00 de alabilirsiniz denmesine rağmen. Aracı yıkacakşarını söylediler o bile yıkanmamıştı.

H
5/5

O kadar uzun yazmaya gerek duymadım. Kısaca kalitenin adresi. Sınırsız yardım geri dönüş ve çözüm. Teşekkürler servis danışmanımız Ahmet KOTLU ve ARKAS ailesi…

M
1/5

3. telefon aktarmada telefon düştü . ulaşmak çok zor .

Ü
5/5

Aracımızın ilk bakımını yaptırdık. Görevlilerden ve kapıdaki personellerden çok memnun kaldık. Gönül rahatlığı ile tercih edebilirsiniz.

B
3/5

Ford için ayrılan alan çok yetersiz kaldı. Ve ambulans, jandarma, polis, asansör firmaları gibi topluca getirilen araçlardan dolayı bizim gibi sıradan ford kullanıcılarına yer ve zaman kalmadı. Arıza tespiti ve bakım için gittiğimde, ustalarımız çok yoğun, aracın birkaç gün kalması gerektiğini söylüyorlar. 29.08 2022 de saat 14 te 2.el bilgisi almak için aradım, ilk sıradasınız dedi 25 dk bekledim hiç kimse telefonu açmadı. Bunlara rağmen koşuşturup duran danışmanım Ahmet beye çok teşekkür ediyorum. İyi çalışmalar diliyorum.

N
5/5

Ford courier aracımın ilk bakımı için arkas ford servisini tercih ettim, servis danışmanı Mehmet Ali beye ve tüm arkas ford personellerine ilgi alakaları için teşekkür ederim.

H
1/5

Bence bir yıldızı bile hak etmiyorlar birincisi araba yok deniliyor almaya karar verdiğinizde var ama aksesuar için 80 bin fazla istiyorlar çözemedim bir krom u bu kadar mı tutar ... Bayi satış fiyatının üstünde fiyat talep ediyor..

A
5/5

İlgi alakanın üst düzey de olduğu mükemmel bir yer hedeflese şiddetle tavsiye ederim

B
5/5

Kendim için yan binada Opel Arkas'da araç alım işlemlerinizin tamamlanması için beklerken yeğenim için de Ford Arkas'dan araç bakmak istedik. Showrooma girer girmez bizi yaklaşık 40 metreden gören Nurseli hanım gülümseyerek merhaba hoşgeldiniz diye seslendi. Yine danışmadan adını almayı unuttuğumuz güleryüzlü arkadaşımız yeğenime araç baktığımızı söyleyince hemen bizi bir danışman arkadaşa yönlendireceğini söyledi. Biz özellikle sıcak ve dinamik tavrından dolayı Nurseli hanım ile görüşmek istediğimizi belirttik. Nurseli hanım bizim ona yöneldiğimizi görünce hemen ayağa kalktı ve bizi elimizi sıkarak çok nazik şekilde karşıladı ve istediğimiz araçla ilgili sorularımıza detaylı olarak yanıt verdi. Sonrasında bizi bilgilerimizi alarak yolladı. Nurseli hanım başta Ford Arkas'daki tüm arkadaşlara böyle saygı, sevgi içeren hoş ve samimi karşılaşmalarından dolayı teşekkür ederiz. Şirketler böyle işini severek yapan personellerle çalıştığı sürece asla zarar etmezler. Ben kendim de bir Türk telekom çalışanı olarak görüşlerimi özellikle belirtmek istedim.

H
5/5

Salihli'den geldim ilgi çok güzel hızlı bir şekilde araç bakımını yaptılar Mehmet Ali beye teşekkür ederim

B
1/5

2004 model Ford Fiesta otomobilimi “direksiyon pompası” arızası nedeni ile servise götürdüm. İlgi güzel , kabul elemanları Güler yüzlü ancak; Parçasının olmadığı yeniden imalat gerektiği söylenerek 12000,00(onikibin) Tl. maliyet bildirdiler. Başka bir serviste orijinal parçasını kullanarak arızayı 1300.00 (binüçyüz) Tl. giderdiler. Yorum ve değerlendirmeyi sizlere bırakıyor DİKKAT diyiyorum.

İ
5/5

Arkas ford ve servis danışmanım Mehmet Ali beyi cok teşekkürler bilgili disiplinli ve kaliteli ekip oldukları profesyonelllikleri çok memnun kaldım harika aile ortamı var tavsiye ederim

Z
5/5

Hizmet mükemmel Özellikle Ahmet Bey çok nazik, kibar ve ilgiliydi Çok memnun kaldım Herkese tavsiye ederim

M
5/5

2 Hafta önce 2.ci El satın almış olduğum Citroen C3 aracımın bakımı için servise bıraktım.Servis Bakım Görevlisi Sn.Mustafa beyin pozitif yaklaşımı için çok teşekkür ederim.

M
5/5

O kadar mekan yer dolaştım Ongun ALTIN satış danışmanı çok farklı bir yaklaşım ile ufuklara delhiz olmakta olduğunu düşünüyorum, diğer yerlerde ÖTV indirimli araç almak istiyorum denildiğinde başında savmak için her yolu denemekteler, ilgi alaka süper ayrıca arabaları galerici ve diğer sahtekarlara satmamak için harika yöntemler keşfetmiştir, oysaki ÖTV indirimi ile araç almak isteyen veya diğer galericiler de avantada alması daha kolay amma o bu olayı tercih etmemiş umarım Bu arkadaş hakkını alır ziyadesiyle

S
5/5

Çalışanlar çok ilgili satış ve servisten çok memnunum

M
5/5

"Servis danışmanı " Mehmet ali bey ilgisi alakası için teşekkür ederiz çalışma alanında başarılarını dilerim .

Y
5/5

İzmir'in en başarılı Ford Servisi. Danışmada bulunan Fatma hanım ve aracımla ilgilenen Mert bey'e ilgilerinden dolayı çok teşekkür ederim.

B
1/5

Couier araç almak için aradığımda hep 2 ay sonrasında tarih veriyorlar 2ay sonrasında tekrar aradığımda yine aynı şeyi söylüyorlar normal müşteriye araç vermiyorlar gelen araçları el altından kendileri pazarlıyor veya galericilere yüksek fiyattan veriyorlar

D
5/5

İşininin ehli gerçekten ilgili alakalı arkadaşlar sürekli servis olarak Arkas Ford,u tercih ediyorum aile ortamı gibi bir ortam

S
1/5

2010 Model altındaki araçlara bakmayız denilir mi ????? Aracımız 2006 Model, servis yapmadılar. Ford Türkiye demek ki araçları 13 yaşından sonra çöpe atmamızı istiyor .....

B
1/5

Çok kütü servis personel az arabayı yıkamaya aldılar süzde temiz arabayı daha çok kirletip su lekesi ve toz içinde teslim ettiler çuvalladı para aldılar 😡😡😡

E
1/5

Cumartesi günü için Arkas otomotive randevu oluşturmuştuk hem test sürüşü hemde araçlar hakkında bilgi alıp satın alma işlemi gerçekleştirmek için ama firmaya gittiğimizde ne ilgilenen oldu ne görüşen oldu ne kadar şakayt bir ortam katiyen müşteriyle ilgi yok hadi onuda geçtim test sürüşüne gittiğimiz aracı sanırım oranın müdürü almış gitmiş arkadaş bu nasıl bir saçmalıktır hem çağırıyorsun hem araç yok hemde ilgilenen.İzmirde yaşıyorsanız kesinlikle opel almayın derim ben çok beğenmiştim bir aracunı hatta eşimle kararda vermiştik sırf bu yüzden vazgeçtim çok yazık gerçekten dünya markası bir firma çalışanlar ise yaramaz

1
3/5

Ford Kuga aracımı bakıma götürmüştüm. Siz kendinizi belli edene kadar buyurun yardımcı olalım diyen olmamıştı. Aracımı bekletmek adına camın dibine kadar yanaştırdılar aracın önü neredeyse çarpıp çizilecekti. Servis girişi aşırı kalabalık her an arabanıza zarar gelebilecek darlıkta. Araçlar hor kullanılıyor gibime geldi. Daha kurumsal yaklaşımlar bekliyorum.

O
5/5

Ford Kuga aracımla ilgili Mehmet Ali ve Batuhan Bey’e vermiş oldukları desteklerden dolayı teşekkür ederim.

S
5/5

Sürekli tercihimiz arkas, fordla ilgili çözemediğiniz herhangi bir şey olursa Ahmet Bey'i bulun o çözer :)

İ
5/5

Mehmet Ali beyin sempatik ve hoşgörüsünden dolayı teşekkür ederim işlerimiz çabucak halledildi

E
1/5

25.07.2022 tarihinde 35ATJ235 plakalı Ford Courier Titanium Plus marka aracım motor kısmından arıza verdi çalışmadı tak tak diye ses geldi ve Ford yol yardım hizmeti ile Arkas Ford Çiğli servisine çekildi aracım garanti kapsamında ve sadece 9000 km de. 14.09.2022 bugün tarihi ile aradan geçen 50 gün süresince daha aracımın değil tamirini arızasını bile tespit edemediler! Geri dönüş yok ben ararsam bilgi veriyorlar söyledikleri hep aynı şey 50 günde arıza tespiti yapamayan servis tamiri kaç günde yapar? Satın alırken çok güzel ama iş sattığın aracın arkasında durmaya gelince ilgi alaka sıfır. Ben memnun değilim aracımın bir an evvel tamir edilip teslim edilmesini istiyorum. Bu yazıyı görüp okuyan varsa bana ulaşabilir. Hukuki ne yol varsa da başvuracağım.

K
5/5

34dgu 092 plakali araçla geldiyim ford arkasda mehmet aliyildirim beyden çok memnun kaldik çok çok teşekkur ederiz

O
1/5

Aracınızla kesinlikle gelmeyin park yerlerinin olmadığını söylerek aracınizi almıyorlar müşteri temsilcileri çok ilgisiz iletişim bilgilerinizden dönüş yapılacak dendi kesinlikle kimse iletişime geçmedi. Profesyonellikten ve Kurumsalliktan uzak bı şirket. Herhangi bi oto pazarı ya da galeri buradan daha profesyonel ve kurumsaldir.

N
5/5

Mehmet Ali Bey'in ilgi ve alakasından çok menmun kaldım başarılarının devamını diliyorum. Tşk.

Ö
5/5

Öncelikle güler yüzlü samimi ve çözüm odaklı olmaları çok hoşuma gitti. Servis danışmanı Meltem Hanım'a çözüm odaklı yaklaşımından dolayı ayrıca teşekkür ediyorum. Ümit ustamız dan Allah razı olsun çözüm odaklı ve problemlerimizi hallettiği için onada ayrıca teşekkür ediyorum. Ve bunun yanı sıra başta tüm FORD ARKAS çalışanlarına sonsuz teşekkürler. KALİTELİ GÜVENİLİR GÜLER YÜZLÜ HİZMETİN ADRESİ FORD ARKAS🙏👍🤝

M
5/5

Digdem hanim ve mehmet ali beye cok Tesekkur ediyorum

F
5/5

İlgi ve alakaları için özellikle mehmet ali Bey ve burcu hanım teşekkürlerimi borç bilirim önceliğimiz arkas ford

H
5/5

Servis gayet disiplinli olmasının yanında Mehmet Ali bey çok ilgili sağolsun.

O
5/5

Mehmet Ali bey ilginiz ve alakanız için teşekkürlerimi sunuyorum saygılarım ve sevgilerimle

B
2/5

Ford Mondeo aracımı rutin bakım için götürdüm.Bakimlari yapıldı araçtaki olumsuz durumlar ayrıntılı bir şekilde anlatıldı.Bilal Beye özellikle teşekkür etmek istiyorum.Arkadaslar son dönemlerdeki olumsuz yorumlari dikkate alın derim çok dramatik bir düşüş var firmada çok üzgünüm.

B
5/5

Güler yüzlü personel. Hizli ve cozum odaklı işleyiş. İlgili, kibar, bilgili servis müdürü.

F
5/5

Ford Arkas servis danismani MEHMET ALİ YILDIRIM ve tum arkas calisanlarinin ilgi ve alakasindan dolayi cok tesekkur ederim... Kalitenin adresi arkas ford

U
5/5

Ford aracınızla ilgili her sorunda yanınızdalar. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Ahmet beye de ilgilisi için teşekkür ederim.

İ
5/5

Araç servis danışmanı mehmet ali beye ve ford ailesine ilgi ve alakalarından dolayı teşekkür ederim

M
3/5

12 yıldır şirket aracımı periyodik bakıma getiririm. Bekleme solonun da minimum 4 saat beklerim. Şahıs araç sahipleri yağ değişimi 2 saatte çıkar ayrıca yıkanır, şirket aracı oldu mu 4 saat, yıkama yoktur. İşçileri için gelen yemeklerden bir kere rica ettim bende yiyebilir miyim diye, olmaz sayılı geliyor dediler. Bir daha sormadım. Yönetim bazen değişiklik olsun diye bekleme salonun da yer içer asla sormazlar açmısın susuz musun diye. Bugun de ambulanslarına bakım yaptıran benim gibi bekleyen sağlık çalışanlarına yemek verdiler afiyetle 15 kişi yedi bende izledim. Yemeksepeti uzak diye sipariş getirmez, etrafında restoran cafe yoktur. Bugün bu yorumu yazmak istedim..

S
5/5

Servis danışmanı Mehmet Ali beye göstermiş olduğu ilgisinden dolayı teşekkür ederim.

S
5/5

Geçen hafta aracımızı götürdük ilgi alaka çok iyi. Servis danışmanı Batıhan beye ayrıca teşekkür ederim.

S
5/5

09.04.2022 tarihinde gittiğim ARKAS FORD servisinde yolda arızalanan Kuga aracımızın Volan dişlisi arızasını tespit ettiler. Hafta sonu olmasına rağmen özverili bir şekilde çalışarak aracımızı teslim ettiler. Bize yardımcı olan servis karşılama personeli arkadaşlara, Gizem hanım’a, Atakan ustaya çok teşekkür ediyorum.

A
5/5

Murat kardeşim çok teşekkür ederim ilgine ve alakana renault talisman aracıma bakım yaptırdım çok uygun fiyata

N
5/5

Servis danışmanı Ahmet beye ilgi ve alakasından dolayı sonsuz teşekkürler

E
5/5

Öncelikle profesyonel bir ekip karşılıyor sizi. Bu ikinci gidişim oldu ve bu sefer Gİzem Hanım ilgilendi benimle güleryüzlü işinin hakkını veren ve çözüm odaklı birisiydi kendisi.

A
5/5

Çalışan personellerin gelen misafirlere daha çok içten davranmalarını tavsiye ediyorum.

E
1/5

İletişim sıfır. Telefonla ulaşmak çok zor. organizasyon zayıf. Servis fiyatları eşdeğer markalara oranla bir hayli yüksek. Fiyat-parça konusunda bir standart yok. Öğrenelim dönelim diyorlar dönen yok. Kısacası sorunlu bir servis hizmeti.

E
5/5

Ahmet beyin ilgi alakası ve titizliği oldukça başarılı teşekkür ederim🙏

E
1/5

Bu kadar özensiz ve kalitesiz çalışan servis görmedim. İş yerime yakın diye tercih etmiştim pişmanım. Sanayideki özel servisler kat kat daha iyi bakıyorlar arabaya. Senelik yağ bakımını yaptırdım, o sırada balatamın eridiğini söylediler, değişim için 2500 lira istediler. Yakın zamanda değiştirdiğimi bildiğimden yok dedim. Özel servise götürdüm. Sıfır balata ile erimiş denen balata arasında 2mm fark vardı. Yağ bakımı yaptırdıktan 4 ay sonra araç yağ uyarısı verdi. Yine bu servise getirdim. Hiç kontrol etmeden, bilgisayar ile hataları görmeden, gaz fren kontak aç kapa yaparak hatayı resetledi ve gönderdi. Bir bilgisayara bağla neden hata vermiş görelim dediğimde, abi arabayı çekmemiz gerekir, 2 saat sürer diye yalandan yokuş yaptılar. Kesinlikle özel servisler daha iyi ilgileniyorlar. Bir daha asla gelmem.

E
5/5

Bakım sorumlusu Batuhan Bey güler yüzlü ve alanında uzman biri. Aracımla ilgili her şeyi ve açıklamayı yaptı. Kendisinden çok memnun kaldım. Acıkcası burada ki yorumları okuyunca çekinerek gittim ancak hiç bir sıkıntı yaşamadım ve memnun kaldım. Yıkama düzgündü. Çok yoğun bir servis olduğu için ufak tefek aksaklıklar olabiliyor.

B
1/5

Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Müşteri ile ilgi alaka sıfır. Çalışanları yalancı. Kontrol ettim diyor halbuki araçla ilgili hiçbir şey yapmamışlar. Ford Otosan'a şikayette de bulundum. Umarım burayı kısa sürede kapatırlar ve insanlar mağdur olmazlar benim gibi.

İ
5/5

Müşteri ve teknik konuda ilgili Servis. Teşekkürler

E
1/5

Bir yıldızı dahi hak etmiyor.. Ford transit aracımızın termostat su çıkışı arıza yaptı.. Aracımız bir haftadır Ford Arkas Çiğli servisinde yatıyor.. Neymiş efendim ellerinde parça yokmuş, Ford otosan'da bile parça yokmuş yurt dışından gelmesini bekliyorlarmış ve nezaman gelir belli değil.. 6. sanayide bir tamirciyi aradım adamın elinde parça var hem de orijinal.. Arabayı satarken, serviste bakım yapıp fahiş paraları alırjen sıkıntı yok, iş garantiden arızalı parçayı değiştirmeye gelince parça yok.. Bence o yetkili servis belgenizi yırtıp çöpe atın.. Sanayideki tamirci bile olamazsınız.. Bir daha Ford araç almak mı..!! Sırf Bu servis yüzünden tövbeler olsun..!!

P
1/5

Rezalet bir yer! Arabamdaki motor suyu problemini çözmeleri için vermiştim. 15 gün serviste kaldıktan sonra motor suyunda yağ motor yağında su tespit edildiğini ekspertizden öğreniyoruz. Üstelik ödeme işleminden sonra fatura vermediler Meltem hanımdan defalarca istememe rağmen faturamı göndermediler ve mesajlarıma geri dönüş bile alamadım. İlgili gibi gözüküyorlar ama kesinlikle değiller inanmayın.

P
5/5

Şirketimiz için toplamda 6 adet araç aldık tüm işleri hızlı ve seri hallettiler , kendilerine teşekkür ederiz , özellikle Yavuz bey ve Kübra hanıma

O
1/5

Yüksek fiyat düşük hizmet var. Ekstra olarak fren ampulü değişimi istedim taktıkları ampül kendini bile aydinlatmiyor parasini alıyorsan işinin hakkını vereceksin...

I
5/5

Aracımın çatlamış olan ön cam değişimi için gitmiştim. Sigorta bölümünde görevli İsmail ALKAN beyefendi ile görüştüm. Kasko hasar dosyası işlemlerimi çok hızlı şekilde yaptı. Ayrıca, cam değişimini de 5 saat gibi kısa denebilecek sürede halletti. Bilgi, İlgilisinin dışında beyefendiliği ile de güven veren yaklaşımı için kendisine çok teşekkür ederim.

C
5/5

Çok iyi bir servis , Batıhan beyden çok memnun kaldık. Çok yardımcı oldu .

B
1/5

Danışmadan hala aranmayı bekliyorum.Direksiyon konsol yağlaması için stokta yağ olup olmadığını söyleyecekler de ben de gidicem servise güya.sabah 10da arabamı verdim servise ,akşam 6da kapatırken araba temizlenmeden verildi.Tantana yapanların arabaları servise sonra girdi ,önce çıktı.Bir önceki servis deneyimimde de aynısı oldu.Yakın diye buraya götürdüm aracı.Ama şu işlemler tamamlansın bir daha olmayacak

K
1/5

Servis tarafındaki müşteri temsilcileri ve atölyedeki teknik ekibin çok cahil ve ukala olduğunu düşünüyorum. Çözüm odaklılık sıfır. Zorla çalıştırılıyor gibiler. Son kez gittim...

R
1/5

Şirket araçlarımızı götürmek zorunda bırakıldığımız, artık tercihin bize bırakılmasıyla birdaha kullanmayacağım servis. Uzak ve ilgisizler, bakımı bitmemiş arabayı araç hazır diye çağırıyorlar

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Bahçelievler, 35600 Karşıyaka/İzmir

💬 Araba , motorsiklet kiralama, satış.

📍 İmbatlı, 1595. Sk. 206b, 35320 Karşıyaka/İzmir

💬 aracim yolda kaldim furkan oto kurtarma geldi makbul fiyat da aracımi çekti memmun kaldı 7 //24 ARABENI DEDİ İŞİ RASGELSİN

Karşıyaka En İyi Araç satıcısı Listesi Karşıyaka En İyi Motosiklet mağazası Listesi Karşıyaka En İyi Çekici hizmeti Listesi

📍 Cumhuriyet, Karşıyaka Arkasoto2 Adres, 6681/2. Sk, Karşıyaka/İzmir

📍 Örnekköy, yenigirne, 7468. Sk. 2 a, 35520 Karşıyaka/İzmir

💬 pandemi kurallarının kusursuz uygulandığı Arabanızı ve marka cinsi ne olursa olsun her türlü otomobilinizi güvenle bırakabileceğiniz hiçbir şekilde bilmiyorum y...

Karşıyaka En İyi Oto galeri Listesi

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur