Adres: | Küçükbakkalköy Mah. Kayışdağı Cad. Flora Plaza No:3, 34750 Ataşehir/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902162509500 |
Kategoriler: | Araç satıcısı Ford bayii Volvo bayii |
Çalışma saatleri: | Salı 08:30–18:00, Çarşamba 08:30–18:00, Perşembe 08:30–18:00, Cuma 08:30–18:00, Cumartesi 08:30–17:30, Pazar Kapalı, Pazartesi 08:30–18:00 |
Web sitesi: | https://www.otokoc.com.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
17.07.2024 günü saat 10.40’a almış olduğum randevuma 20 dakika erken gittim. Aracımın yalnızca bakımı yapılacak; yağ ve filtreler değişecekti. Rutin km bakımı yani. Burada öğrendiğim üzere alınan randevu saati aracınızın bakıma gireceği saati değilmiş. Aracım saat 13.00 sıralarına kadar bekletildi ve bu saate kadar herhangi bir işlem yapılmadı. Aracımın sıraya alındığını söylediler ve iki buçuk saat kadar burada bekledim. Daha sonra aracımın alındığını ve işlem yapıldığını söylediler. Aracımın bakımı 15.50 ye kadar sürmüş. Öyle büyük bir araç da değil ford courier marka araç. Yani yaklaşık 5 saatte aracın rutin bakımının yapıldığı bir servis. Beş saat boyunca aracımın yağ bakımının yapılmasını oturup bekledim. Çünkü işlemin bu kadar süreceğini kimse söylemedi. Ayrıca aracımı aldığımda ön camında içeriden yağlı parmak izleri olduğunu gördüm. Acelem olduğu için yıkanmasını ben bekledim. Belki de bu izler bu esnada gidecekti. Ancak gerçekten kötü bir deneyim yaşadım. Bu servise geleceklere tavsiyem, tüm günlerini buraya ayıracaklarını bilerek gelsinler.
Pırıl pırıl ortam işini bilen yetkililer ve temiz hizmet. Kesinlikle tavsiye edilir.
Öncelikle Mert beye çok teşekkür ederim cam değişimi için gittiğimde yardımcı oldular çalışanları güler yüzlü İstanbul çevresindeki en iyi yetkili servis diyebilirim.
İzmir Otokoçtan ikinci el araç aldım Ve araçta motor arıza ışığı yandı.Araçta 3 ay 5000 km garanti kapmasından yaptırmak için Aracımı götürdüm Servis Danışmanı Uygun bey süreçte gerekli yardımı ve desteği sağladı Ataşehir Otokoç servisi Ailesine tşkr Ederim
Servis konusunda oldukça iyiler ve hızlı bir şekilde araçların bakımını tamamlanıyor bekleme salonu yeterli çay ve ikramları oluyor
Satış bölümü ilgisiz ve hatalı bilgi veriyor. Kendi elinde olmayan araç için bizi Çekmeköy'e gönderdiler ama orada da araç yoktu. Trafikte oralara kadar gittiğimiz ile kaldık! Bu arada servis hizmeti de çok parlak değil, aracında sorun olduğu için göstermek istersin, ayın 3 ünde 18 ine randevu verir! Satış kaygıları ve iyi hizmet verme gibi bir amaçları olmadığı için böyle, maalesef...
Telefon ile ulasmak biraz güç olsa da servis hizmetinden memnun kaldim.
Satış bölümü tam bir hayal kırıklığı işini sevmeden yapan kurumsal yapının arkasına sığınmış elemanlarla dolu bilgilendirmeden sıkılan topluluk..
Kesinlikle berbat bir yer .değil buraya araç servise bırakmak bisiklet bırakılmaz .sabah 10 da rendevum olmasına karşın şuan 10:40 daha kayıt acmadilar .personel çay kahve sohbet muhabbet içinde ne denetleyen var nede ilgilenen kesinlikle tavsiye etmiyorum birde gelen müşteriler hep daha önce gelmiş birşeyleri eksik va yanlış yapılmış benim şirketi aracı olduğu için mecbur bekliyirum
İlk defa gittiğim yetkili serviste danışma ve yetkili servis çalışanları aracım bakımdayken her türlü konuda çok yardımcı oldular. Tavsiye ederim.
Satış süresince ilgi ve alaka için Ahmet Bey,Sibel hanıma çok teşekkür ederim.İlgili bayii
Kesinlikle tavsiye etmiyorum aracı götürüp normalde çok cüzzi rakama yapılacak bir şeyi bana çok ciddi fiyat vererek sanki çok büyük bir olay yapıyormuş gibi ballandıra ballandıra anlattı sonrasında gittiğim başka bir servis makul olan fiyatla saniyesinde halletti 1 yıldız bile çok az biraz bilgi sahibi iseniz sizi kaldırmaları zaten imkansız .
Kuga aracımdaki bagaj hasarı yüzünden gittim. Gitmez olaydım. Bagaj komple değişti. Buraya kadar sorun yok. Ancak 1,5 aydır en az 8 defa servise gitmek zorunda kaldım. Inanmayacaksınız ama bagaj 3 kez boyanmak zorunda kaldı. Rengi tutturamıyorlar. Ford a otokoc a yazdım telefonda konuştum. Daha 1 yili olmamis sifir arabanin renginin tutmamasi nedir? Sanayide alelade boya ustasina gotursem en fazla 2. Seferde tuttururdu. 3. kez boyayıp sonra da bu kadar oluyor derseler ne yaparım diye dusunuyorum. Bakalım sonuç ne olacak?
Personel yüzümüze bakmadı. Arac almak izin aklimizda birkaç seçenek vardı, personel ilgisizligiyle biraz yardım etti sağolsun. Biz de başka bir markadan araç aldık.
Bugün aracımı 30 bin bakıma götürdüm bakım yapıldı fakat bakım sonrası araç muayenesi için Kartal Bosch servisine götürdüm aracı lifte kaldılar motor yağ karteri yağ kaçırıyor bana silecek su deposu çatlak dediler ondan birşey çıkmadı Otokoçu aradım usta arıyor Bosch Çar servisteki ustaya söylüyor İbrahim usta diye biri bence birdaha düşünün araç götürken bu kadar sorumsuz bir kurum olamaz birde Otokoç tüm adli süreçleri başlatacağım rezillik
Dinçer bey gayet yardımcı oldu. Çay kahve ikramları güzeldi genel olarak ilgili personel
Dinçer Başel Bey sizinle gerçekten mükemmel ilgilenir. Kendisine teşekkürler. Ekpertiz ekibi ilgisiz sizinle ilgilenmemek için kırk dereden su getiriyorlar.
Takas için pts fiyat verilecekti dönüş yapan olmadı.Ben aradım satış danışmanını gene dönüş yapılmadı. Satış yapmak istemedikleri çok belli❗️
Ford araç için Anadolu yakasında en iyisi, servis danışmanı Tuba hanım ışık hızında bakımı bitirip teslim eder. Tüm ekibe teşekkür ederim
Geçen zamanlarda şirket aracım olan ford couirer aracım ilk bakımı olan 15 bin km bakımı için bıraktık ayrı olarak aracın çakmaklığı çalışmıyordu bunu da ilgiliye söyledim.Aracı teslim aldım ve 5500tl lik hesap ödendi araca biner binmez bakım ışığının sööndürülmediğini gördüm ilgili kişiye söyledim anca öyle söndürdüler sanki hiç bakım yapılmamış gibiydi motoru actığımda üzerine sanki hiçbir şey deymemiş gibiydi tozluydu.Söylediğim çakmaklık bile yapılmamıştı.Yani hiç memnun kalmadık.
Merhaba İstanbul Ataşehir Ford Bayi satış temsilcisi Dinçer Başel Bey e araç alım sırasında göstermiş olduğu ilgiden güler yüzünden yardimlarindan dolayı teşekkür ederim. Ayrıca bu şekilde personel ile çalıştığı için Ford otomotiv ve koç holding ailesine ayrıca teşekkür ederim.
Satış danışmanı Fatih bey güleryüzlü ve çok ilgili. Kaporta bölümünden Erkan bey, işini gerçekten iyi yapıyor. Biraz kalabalık. Ama işler aksamıyor. Tavsiye ederim. Artık her şey pahalı. O yüzden piyasaya göre fiyatlar makul diyebilirim.
Hasarlı araçla 2 haftadır oyalıyorsunuz telefonlara çıkmıyorsunuz mail atıcam diyip atmıyorsunuz dönüş yapıcam diyip yapmıyorsunuz çok kötü hizmet
Ne yazık ki mağdurlar arasında kendimizi gördük araç ön cam değişimi yaptırdım ve kasko tarafından değişim yapılacağını soyledir fakat aradan uzun zaman sonra benden 7000 bin lira para istediler benim buna itiraz etmem üzerine şuanda avukatlık olduğumu ve avukat parasıyla benden tahsil edeceğimi soylediler madem ki kasko tarafından ön camın karsilanmama gibi bir durumu var neden bana bu belirtilmedi cam takıldıktan sonra benden para istendi benim tavsiyem sakın buraya araç götürüp resil olmayın burası resmen soyguncu bir firma bir çok mağdurları var
Hasar kısmında Gökhan Bey çok güler yüzlü bir şekilde ilgilendi. Memnun kaldım.
Ford Courier aracımı servise götürdüm. Gerek kabul gerek aldığım hizmetten oldukça memnun kaldım. Metroya ve E5 e yakın olması nedeniyle aracınızı bırakıp kolayca istediğiniz yere gidebilirsiniz.
Servis çok yoğun telefonla ulaşmak ve derdini anlatmak ve birşey halletmek oldukça zor. Servis biraz karmaşık kalabalık ve düzensiz. Randevular uzun tarihli oluyor. şimdiye kadar gördüğüm en kötü oto servisi deneyimim. Bu arada çalışan personeller de elinden geleni yapmaya ve yardımcı olmaya çalışıyor.
Telefonları açan olmayınca mecbur gidip soru sormak durumunda kaldım. İçerisi maalesef küçük ve sadece 0 araçlar var, 2. El olanlar dışarda ama onların da sayısı az. Personel nispeten alakadar sorulan sorulara cevaplar kısa ve detaysız. Mecbur kalmazsanız çok da uğramaya gerek yok.
İşinin ehli bir servis
Otomobil satışında ve sigortacılık işlemlerinde çok başarılı olduklarnı düşünüyorum. Bana herkonuda çok yardımcı oldular.
Fiat egea aracımın ilk bakımı için bu servise gittim. Aracımın servis işleriyle ilgilenen öncelikle Muhammed Şenel beyden başlayarak yıkama bölümündeki görevlisine kadar hepsine çok teşekkür ediyorum. Verdikleri hizmet ve gösterdikleri alaka gayet güzel. aracımı başka bayiden aldım ancak satın aldığım bayii bu kadar ilgili olmadılar. Bu servisi tavsiye ederim.
2011 model Ford fiesta aracımızı Otokoç Ataşehir servisine götürdük yapılan incelemede aracımızın egr-enjektör takımı ve bazı hortumlarının değişmesi gerektiği söylendi,bu işlemler içinde 180.000 tl fiyat çıkarıp 108.000 tl ye indirdiler fiyatı,nasıl bir soygunculuktur anlam veremedik.
Başta Ahmet bey olmak üzere tüm ilgilenen kişilere teşekkürler ,aile ortamı sıcaklığını hissediyorsunuz
Normalde 2 yıldız bile haketmiyor. ( satış sürecindeki muazzam hizmet hatrına verdim ) 15.000 km bakımı için 6-7 defa aradım ulaşamadım kimseye, baska servise götürdüm. 30.000 km bakımı geldi yine aynı durum..
Bu puanı Ford markasını beğendiğimden değil Bakım için servise gittiğim müşteri kabul kısmında çalışan Fatih isimli personel için veriyorum. Fatih kardeş güler yüzlü hatırnaz ve işini layıkıyla yapan bir arkadaş. Kendisine teşekkür ederim.
Arıza tespit için aldıkları paranın haddi hesabı yok. Arabayı makineye bağlamak için bu kadar para alınmamalı.
çalışanların güler yüz ve ilgi ile alakalı problemleri var
Katiyen önermiyorum fiyat olarak çok kazık fiyat çekerler hesapta araca yüzde 20 iskonto yaparlar 5 milyarlık olmayan işlem 4500 TL indirirler araci teslim ettiğinizden farklı fiyat çekerler 3500 iskontolu fiyat cekildi servise gittiğimde 4500 TL dendi arti yeni değişen fren ve disk icinde degisim söylendi daha 32.000 kmde degisti ve ben aracı aktif kullanan birisi değilim ilk 2 bakımdan sonra yetkiliye goturmenizi onermiyorum onarım dışında bakim için yan servisler daha uygun fiyat veriyor ve birebir orjinal parca takıyorlar bosch arac servisini öneririm bakim için taktıkları parçalara garantide veriliyor herhangi bir sıkıntı icin
Yetkili Ford bayisi ama etkisi yok, telefonlara cevap veren hiç yok, bir de Koç Holding kuruluşu neden böyle pasifize olmuşlar acaba? İstanbulda premium Ford bayisi olmaması ise ayrı bir hikaye.
Corona virüs nedeniyle, personel sayısı ve müşteri randevu düzeninde değişikliğe gidilmiş. Aracımız teslim ettik, gayet ilgili ve yardımcı olundu. Servis sonrası yorumumu eklerim. Telefonlara bakan kimse yok. Servise İnternet sayfası üzerinden ulaşabiliyorsunuz. Cuma ve Cumartesi bir bilgilendirme yapılmadı🤔, beklemedeyiz
Günlerdir arıyorum telefonu açan yok. Bugün Tuğba Hanım açtı telefonu, ben servise bağlayayım dedi yine kapı duvar, telefonu açan yok. Sonra tekrar Tuğba Hanım 'a ulaştım. Bu defa telefonumu aldı sizi servise aratayim dedi ama yine arayan soran yok. Bu nasıl bir isletme, ne değişti neden bu kadar kötü bir hizmet anlayışı. Siz böyle değildiniz. YAZIK...
10 seneye yakındır gittiğimiz servis personeliyle sıkı güzel iletişimimizin oldugu bi yerde sıfır araç aldıktan sonea seramik yaptılar seramiği bitirmek istediğinizde üstündeki çizikleri pastayla alınıcak dediler bitirmek istediğimdwde seramik işe yaramadı çizikler vardı bize bu arabayı fırca ile yıkanmış yapamayız dediler ki öyle bi durum olmadı seramik korusun diye yapıyoruz sonucta pasta cilamı özel başka bi yerde yaptırdım bakıma götürdüm servisin altındaki yıkama saolsun pasta ciladan 2 hafta sonra bi yıkamış sonuç mükemmel çizikler detailing deki arkadasın ahkam kesmesi neye yaradı? aşşağıda arabada tek çizik yokken full çizik dolu geldi saolsunlar bakıma verdiğinizde yıkama istemeyin kesinlikle alt kata kendi gözünüzle bakın
Saat 10:00 da randevum vardı. Bende başka işlerim olduğundan randevu saatine yetişmeyeceğim için saat 09:00 da gittim. Danışma da bulunan hanımefendiye bu durumu söyledim.Ancak kendisi normalde sizi alamam müsiat arkadaşım olursa alacağım.Randevu saatine göre hareket ediyoruz dedi. Yillardir aracımı servise götürürüm ilk defa böyle bir yaklaşımla karşılaştım. Randevu saatinden 1 saat önce gittiğim için ben kabahatli oldum.Tebrik ederim.
Servis tarafında Karşılama ekibi genel olarak iyi. Güleryüzlü çalışanlar görmek, bu devirde zor karşılaştığımız bir durum :)
Knowhowist şirketim adıma 1 adet geçen ay 1 adetde bu ay courier araç alımı gerçekleştirdim. Satış danışmanı Koray Bey vermiş olduğu hizmet ten çok memnun kaldım. Açıkcası sektörde böylesine profesyonel güler yüzlü ve samimi kişileri görmekten çok mutlu oldum. Herkese tavsiye ederim...
Bu şirket murat aydın gibi kişileri nasıl çalıştırıyor hayret daha çok şeyler yazacağım yakında okursunuz
Servis de çalışan arkadaşlar güleryüzlü ve yardımsever ancak servis de ki işçilik kötü.2020 şubat ayında Kuga aracımı arka çamurluk değişim ve boya için götürdüm maskeleme yapılmamış. Aracın bagaj bölümü komple boya tozu yapışmış 700 TL dışarda pasta cila yaptırıyorum şimdi. İnşallah çıkar.
Aracım perte çıktı bayan olarak plaka sokmeye bilr yardimci olmadılar. Hic insancıl değiller.
Bi aracı cihaza bağlayıp arıza tespiti yapmak için istenilen para dudak ucuklatiyor bu sistemsel soygundur hem araba satıyorlar hemde arızayı tesbit etmek için para istiyorlar pes doğrusu otokoca tebrikler bravo
Kaç gündür arıyorum. Arabanın bakım fiyatını öğrenmek için beni sürekli dahiliye numarasına bağlıyor 10 kere yaptım bu işlemi, bağladığınız dahiliye numarası açmıyor diyorum sebebi nedir diyorum gerekçe bile söylemeden yine bağlıyor. Arabanın ikinci bakımı geldi neredeyse bir zahmet bir çözüm bulun
Sigorta atması sebebiyle gittim randevu almadan bakamazlarmış şaka gibi Alfa kullanmamak İçin bana göre yeterli sebep
İşlerini iyi yapıyorlar. Ancak servis randevu olarak tamamen dolu. Yolda kalmanız durumunda veya ansızın aracınızın arıza vermesi durumunda hemen müdahale şansı yok çalışan arkadaşların. İyi servis anlayışı sürüdürülerek kapasite arttırımına gidilmeli.
Arkadaşımla servis bölümündeki aracı almaya gittik bekle bekle görevli geldi neyse görevli bayan diğer masada oturanlara ve bizim masadaki görevliye çay getirdi bize getirdi zannettim bize bayanın sormasını bırak görevli bile nezaketen sormadı. Görevli mi müşteri bizmi çözemedim millet ne kadar keyfine düşkün neyse bir daha da tercih etmeyeceğim bir yer. Müşteri memnuniyeti nerede ise orayı tercih edin.
Eskiler derdi, "alırsın Ford, olursun Lord" A kalite araçlarıyla yolların büyük ortaklarından, kadrosu zengin ve profesyonel. Tebrikler ve teşekkürler.
Randevulu gelmeme rağmen sabah 45 dakika beklettiler. Araciniz saat 3 te hazir gelebilirsiniz dediler geldim saat 4.35 hala teslim edemediler. Sorana kadar da kimse açıklama yapmıyor gecikmelerle ilgili. Beklerken verdikleri belgeye baktim araç 2.17 de müşteriye teslim edildi diye kayıt tutmuşlar. Satış ofisini bilmiyorum ama servis tarafi çok kötü.
Daha önce gidip çok memnun kaldığım servistir. Ama son iki gündür telefonları açan, cevap veren, sonradan dönen yok. Arabamı bakıma vereceğim. Veremiyorum. Ayıptır.
11 de randevum vardı. 11:55 te araç girişini yaptılar. 15 bin bakımı içşn geldim bilen bilir yarım saatlik iştir. aracı 4 buçuk 5 gibi alabilirsiniz dediler. peki dedim randevu neden var o zaman ra ndevuyu sadece araç giriş saati için veriyoruz dediler ki tam 55 dakika bunub içinde bekledim. bu kadar süreceğini bilsem 2 araba gelirdim şu an kalakaldım. verdikleri cevaplar da ne tatmin edici ne de işe yarar. kimseye tavsiye etmem burayı
30 bin bakımı için arıyorum açmıyorlar zor bela satışdan ulaşıp arıyorlar diğer yetkili servisler 2800-2900 tl fiyat verirken kendileri 3.700 tl fiyat veriyor inanılır gibi değil bu kadar kolay mı para kazanmak
Telefonla ulaşmanın mümkün olmadığı servis. Sanırım telefonlara hiç bakılmıyor. Araç bakım için 2gunluk arama ve ulaşamama sonucu tepretogullarina 3dakikada servis kaydı açtım. Sevdiğim firmadan hizmet alamamak çok üzücü
Görevliler ilgili. Fiyatlar ise uçmuş durumda. 2 filtre ve yağ değişimine dünya para vereceğim aracın garantisi bitene kadar mecburen gidiyoruz.
Deniz hanım ve Muhammed beyin ilgisi için teşekkür ederim. Kendilerine de iletirseniz sevinirim
Triger seti ve balatalar degışmeli dediler artı birde iyi bakım yaptırdım.Özellikle kalkışta titreme olduğunu soyledim kontrol talep ettim.Yazılım güncellendiğini soylediler.Titreme hala devam ediyor.Kac ay oldu zaman bulup gidemedim.Bolca para verdiğiniz bir yer...
İstanbul’daki birçok farklı markayı ve bayiyi bilgi almak için sırayla telefonla aramışken, temsilci Koray Bey’in konusuna hakim, içten ve yardımsever yaklaşımı nedeniyle, aracı yakından görmek için diğerlerini değil burayı tercih ettik. Sürecin her adımını yakından takip edip, her aşamada bize yardımcı olup, sektörün içerisinde olduğu bu zor ve karışık dönemde bizi kolayca aracımıza kavuşturdu. Kesinlikle ve içtenlikle tavsiye ediyoruz.
Güleryüzlü satış temsilcileri var . Yalnız çay dağıtan hanımefendiye aramızda para toplayıp surat nakli yapalım çayı suratıma fırlatmadığı kaldı
34ALV354 Ford marka aracımı ön kısımdan ses geliyor şikayetimle ilgili İstanbul'daki Ataşehir de Ford Oto Koç yetkili servisine götürdüm. Aracımın sol ön porye bilyesinin bozulduğu ve garanti kapsamından değişti bilgisi verildi ve aracımı teslim aldım. Aracım ile yola çıktığımda aracımdan daha farklı bir ses geldiğini fark ettim.Yol üzerindeki özel bir servise girdim aracımı lifte kaldırarak sol ön taşıyıcının cıvatasının boşta bırakıp hiç sıkılmamış olduğunu gördüm. Ford Oto Koç servisi ve ben bu araba ile yola çıktım.Allah'tan kaza yapmadım çok büyük bir ihmalkarlık ve aracımın sağ arka porye bilyesi de bozuk çıktı bu da gözden kaçmış ne son kontrol yapmışlar ne düzgün bir arıza tespiti hiçbirini düzgün yapmamışlar tekrar gittiğimde özür dilediler arka sağ porye bilyesini değiştirdiler şikayet etmeyeyim diye aracıma seramik yapacaklarını söylediler.Aracım 2 gün serviste kaldı ne seramiği aracımı dıştan yıkayıp seramik yaptık diye aracımı teslim ettiler.Bir de utanmadan bana 10 gün aracı yıkatmayın diye bilgi veriyorlar.Şimdi siz söyleyin hangi birine yanayım hayatıma kast ettiklerine mi,cıvatayı sıkmayıp yoksa doğru arıza tespiti yapmayıp beni defalarca servise gelmek zorunda bırakıp işimden gücümden mağdur ettiklerine mi, ya da aracımı 2 gün alıp seramik kaplama uygulaması yapacağız beni saf durumuna koymalarına mı? Aracıma seramik yapılırken kamera video kayıtlarından küçük bir kısım bana izletin bana ispat edin dediğimde beni her gün arayan servis bir daha aramadı.Uzun lafın kısası işlerini düzgün yapmıyorlar.
Elinizden geliyorsa uğramazsanız daha iyi olur, teknik ekip kalitesiz, müşteri karşılama ukala, telefon numarası verirler araç hakkında bilgi almak için telefona bakmazlar, geri dönüş hiç olmaz. Araça benden habersiz dokunulmasın dersin sizden habersiz araçın komplesini indirirler. Neyse lafın kısası uğramayın gereksiz pahalı.
Bazen işe giderken yolda arabayla durup simitçi arkadaşlar simit alıyorum inanın ilgi alaka ve güler yüz bunlardan 1000 kat daha iyi. Girişte ateş ölçen güvenlikçi arkadaşa araç sattırsalar daha başarılı olurlar. Hani buyrun hoşgeldin demeyi aracı tanıtmayı bunları geçtim, küstah ve terbiyesizler. Kartvizitinde satış temsilcisi olduğu beyan edilen Koray isimli kişi, sorduğumuz makul sorulara ukala bir tavırla geçmiş olsun diyecek kadar küçülüyor. Senin bu uslubun yanlış bu şekilde senden araç almam dediğin zaman da ben sizi samimi gördüm ondan böyle konuştum diyor. Paranızla rezil olmak istiyorsanız buyrun gidin, diğer yandan bir de Volkswagen Grubu’nun satış temsilcileri nasıl hizmet verdiğine de bakın.
Avis den alınan aracın bakımını savsakliyorlar. Bı yeri yapıp başka bir yeri bozuyor lar. Servis bakım süresi çok uzun. 1 - 2 saatlik iş için araç orada tam gün kalıyor
Alırsan al almazsan alma modunda satış elemanları var. Masalarına gidip soru soruyorsun ona bile düzgün cevap yok. Satış müşteri memnuniyeti gibi dertleri yok. İlginç bir bayi deneyimiydi.
alınan 2. el arabaya ancak 200mt ötedeki Türkiye petrolleri yakıt istasyonuna gidecek kadar benzin koyan cimrilik ve pintilikte sınır tanımayan şirket. alınan araç 0 da olsa 2. el de olsa az yakıt olur içinde biliriz bunu o ışık kesin yanar, ama satıcı orayı kaçırırsan yolda kalırsın diyor. evim 2.5 3km ötede kozyatağı bölgesinde evin oradan kendi sürekli aldığım istasyon dan yakıt alıcam dedim yok oraya kadar gitmez diyor. gerçekten küçük hesaplar. birde bu yaptıklarını normal görüyorlar tepki gösterince ne varki bunda havalarındalar
Saticilari dukkan benim havalarinda. Calisanlar denetlenmedigi icin gayet normal tabi. Arac satsan da satmasan da maas ayni olunca satici beyefendi arac icin fiyat belirleyemedigini belirtip bizi yolcu etti. Kendisi donus yapacakti ama halen hesap yapiyor sanirim. Neyse ki satis ve bilgilendirme konusunda daha profesyonel markalar var da bunlarin eline kalmiyoruz.
Ataşehir çıkışında, ulaşımı kolay, çok ilgili bir kurum, aracıma ekspertiz yaptırdım, memnun kaldım, tavsiye olunur.
Uzun yıllardır Ford kullanıcısıyım. Son 5 yıldırda Otokoç Ataşehir den hem servis, hem satışta müşterisiyim. Her bölümde yardımcı olan çalışanları var. Servistende memnunum, fiyatlar yüksek biraz ama ücret almadan yardımcı olduklarıda oldu.
İlgili ve Yetkili Servis
Servise gittiğimde, sıkıntım giderilemedi, arıza tespit edilemedi, eften püften bahanelerle sorun kapatılmaya çalışıldı.servis müdürü dahil personel araç hakkında bilgi sahibi bile değil.15.000 TL gibi komik ve uçuk bir bedelle tamir etmek istedikleri sorunu dışarıda 200 TL hallettim.ilgi alaka güzel.bilgi ve başarı sıfır.
Eksper onay vermesine ragmen Ufak ezik için 10 gün araç yatırdılar. Aracı sordugumda gunden gune atiyorlar. Sert tepki gosterince araci ertesi gun teslim ediyorlar. Bu arada aracinizda park sensoru yok diyip bide ustune yalan soyluyorlar. Park sensorleri arka koltuktan kesilmis halde cikiyor. Sakın güvenmeyin pişman oldum. Sizler olmayın..İlgisiz sorumsuz firma ve çalışan
Aracımı bakıma götürmek için defalarca randevu için aramama rağmen kimseye ulaşamıyorum bir türlü ne servis bölümü nede operatör cevap vermiyor Sanırım kapatmışlar yahut komple izine çıkmışlar
Plakalığım kırılmıştı. Hemen değişimi sağlandı. Arif bey e ilgisi ve alakası için çok teşekkür ederim.
Küçük esnaf yalanları söyleniyor ama büyük paralar alınıyor, sizi herhangi bir nedenden ötürü saatlerce bekletebilirler, siz de arabama müdehale ediliyor sanırken bi bakıyorsunuz ki orda kuzu gibi boş boş duruyor, soruyorsunuz temsilciye “ şuan müdehale ediliyor” diyor... özet hem çok pahalı hem kalitesiz hizmet, yani dolandırılma ihtimaliniz var...
2012 de aldığım aracımı sadık bir müşteri olarak 7 yıldır periyodik olarak buraya getirmekten gerçekten mutluluk duydum hiçbir sorun yaşamadım ve güvenle aracımı kullandım ancak aracımı sattım umarım yeni aracım içinde aynı indirimleri yaparlar çünkü çalışmaktan çok mutluyum ekstra olarak işini çok iyi yapan Uygun bey ve Fatih beye de servis hizmetlerini en üst düzeyde tuttukları için teşekkür ederim
Satış bölümünde Müşteri temsilcileri sayıca yetersiz.
Uzun zamandır Ford kullanıcısiyim ve yetkili servis olarak buraya gelirim servis danışmanı fatih bey bana göre İstanbul içindeki en iyi servis temsilcisi diye bilirim ve çok memnunum iletişimi ve davranışları çok iyi ve nazik insanlar Ama kaporta onarım için aynı şeyi diyemem bakım için asla terettüt etmeyin gidin ....
Valla tam yetkili servis
Musteri hizmetleri arkadaş tecrübeli ama alacağım parçayı oldu bittiye getirdi görmek istedim takılırken görürsün dedi ama parçadan memnun kalmadım uyduruk bir paspasti siz müşteriye görmeden ürünmu satıyorsunuz üzüldüm size geldiğim icin
Güler yüzlü kaliteli hizmetin tek adresi 🌟🌟🌟🌟🌟✌✌✌
Tam 1 hafta oldu hala eksper gelmedi diyorlar. Hasarmı nedir sağ lastik yarıldı jant yamuldu rot kolu rot başı ve salıncak değişecek. Yani toplasan 4-5 saatlik iş. Sanayide dandik bi servise versek daha çabuk halledilirdi. Cumartesi günü aracı teslim ettim bu mesajı yazdığım sırada günlerden cuma oldu. Her gün arıyorum ve telefon açıyorum her aradığımda ve gittiğimde eksper gelmedi diyorlar.Çok ilgisiz başarısız ve lakayıt bir servis sakın gitmeyin pişman olursunuz. Bide adını OTOKOÇ koymuşlar. Yazık koç ailesinin ismini kötülemekten başka bir iş yaptıkları yok.
Kiralık arabamın bakımını yaptırdığım yer :) Her şeyi Derindere karşıladığı için sadece arabayı götürüyorum sonra geri alıyorum. Bana herşey güzel. Kendi şahsi aracım oldaydı ne derdim bilmiyorum.
2016 ford courier aracımızda kalkışlarda ötüyor diye 33 binde baskı balata değişti. Şimdi yine ötüyor. Bu sefer ücretli değiştiririz diyorlar. Sorduğumda parça iyileştirilmiş parça değildi zaten diyorlar. Ee bu araba hala garantili neden ücret veriyoruz?
Çok fazla parça değişim gerekliliği ifade edildi ve rakamlar fazla yüksek; aynı yetkiye sahip farklı servislerde çok daha uygun fiyatlara daha az parça değişimi ile ihtiyaç karşılanabiliyor. Bence kendilerini sorgulamaları gerekiyor!
Teknik personeli çok uzman değil önceden servis fiyatları bu kadar uçuk değildi şimdilerde uçup gitmiş ödeme esnasında mutlaka pazarlık yapın ve bakım için gittiyseniz faturanızı kontrol edin ki yapılmayan şeyleri eklemiş olmasınlar
2 aylık ticari transit araç bir sensor arızası yüzünden 5 gün yattı günlüğü 250 tlden arac kiraladik 1250 tl para verdim sensor 280 tl servis o arızalı parçayı bulundurmak zorunda değilmiş nasıl bir zihniyet birde İstanbul dayim Anadolu da olsak 10 günde zor tamir olurdu sanırım ilgi alaka çok zayıf
Konum olarak merkezi bir yerde o ve ikinci el araç satışı yapılmakla birlikte seviş hizmetide sunuyor otopark sorunu yok asansör mevcut
Aracımı satın aldığım ve hasar, arıza ve bakımları için sürekli götürdüğüm bayi. Düzgün işletilen bir bayi. Personel son derece nazik ve ilgili.
Sürekli oyalandığın bir yer. Telefonlara hatta maillere bile cevap verilmiyor. Randevu alıp gidiyorsun. Bizde randevunuz görünmüyor diyebiliyorlar.
Atasehir halin karşısında iti ve tecrübeli bir kadro ile hizmet veriyorlar
İlgi alaka ve hizmet mükemmel.Teşekkürler
Gördüğüm araç bayileri içinde en iyisi diye bilirim ilgi şahane temsilcimiz Dinçer bey işinin uzmanı ve gayet samimi kesinlikle tavsiye ederiz
Ford Fiesta aracımda kontak sırasında fren sistemi arızası uyarısı veriyordu servis arızanın nedenini çözemedi ,internetten araştırdım akü sebepliymiş, böylede iyi ustalara sahip bir servis.
Burada servis tarafında bir Tuğba hanım var. Bu işletme bu hanım sayesinde çok şanslı. Müşteri odaklı becerikli ve işine saygısı çok yüksek.
Hasar işlemleri düzenli.Kargaşa yok.Gerekli bilgilendirme yapılıyor.Aracin olası araları hk.bilgi veriliyor.