Doğuş Oto Esenyurt

Doğuş Oto Esenyurt

Doğuş Oto Esenyurt, Oto galeri, Araç satıcısı olarak Zafer, Adile Naşit Blv. No:55, 34513 Esenyurt/İstanbul adresinde bulunmaktadır. Doğuş Oto Esenyurt 100 yorum ve 3.05 puanlamaya sahip.
Adres: Zafer, Adile Naşit Blv. No:55, 34513 Esenyurt/İstanbul
Telefon numarası: +902124566500
Kategoriler: Oto galeri Araç satıcısı
Çalışma saatleri: Çarşamba 08:00–17:30,
Perşembe 08:00–17:30,
Cuma 08:00–17:30,
Cumartesi 09:00–17:00,
Pazar 11:00–17:00,
Pazartesi 08:00–17:30,
Salı 08:00–17:30
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Doğuş Oto Esenyurt Yorumları

M
5/5

Girişten itibaren ilgiyle karşılandım. Aracımı servis kabul kapısının önüne park ettim. Resepsiyonda kaydım açıldı. 8:30 daki randevuma zamanında alındım. 11:00 de işlemler bitti. Sms ile bilgilendirildim. Ücretsiz aracım yıkandı. Servis danışmanım Latif Koyuncu çok ilgilendi. Kendisine çok teşekkür ederim. Direksiyon ve koltuğumu korumaya aldı kirlenmesin diye. Garantisi bitmemiş araçlar için de fiyatta indirimi olsa keşke. Herşey güzeldi. Teşekkürler. Not: Avcılar ve Beylikdüzü için saat başı müşteri servisleri var. Beklemek istemeyenler için güzel düşünülmüş.

L
1/5

İlgisiz başıboş kimin ne yaptığı belli olmayan egosu tavan yapmış çalışanlar ile başarılı olmanız çok zor , randevuya denilen saate geliyoruz sabah 8 araç teslim ediyoruz o gün araca işlem bile yapılmıyor aracı teslim alacağımız ertesi gün arıyoruz aracınıza işlem yapılmadı diyorlar samimiyetsizliğe bakın arayıp bilgi veren bile yok. Tam bir hayal kırıklığısınız neyseki birkaç yıla elektrikli araç piyasasında yok olup gideceksiniz

İ
3/5

2020 yılından beri araç servis bakımına geliyorum ve her geçen gün kalitesi düşen bir yer.. Saat 09 da randevuma, 08/30 da geldim ve saat 10/30 araç hâlâ içeri servise alınmadı.. Showroom ve bekleme salonu buz gibi.. Personel üstünde kabanları ile çalışıyor.. Kahve makinesini kaldırmışlar.. Bir İzmir Audi Eröz olamazsınız.. Bir Mercedes Mengerler olamazsınız.. Biz istediğiniz parayı veriyoruz, lakin istediğimiz hizmeti alamıyoruz.. Teşekkürler, iyi çalışmalar dilerim..

P
1/5

Aracımı geçen hafta başı servis bakımına getirdim ve teslim aldığımda kapısında kocaman nur topu gibi bir çizik vardı. Milyonluk araçlarımızı teslim edip bakımı için fahiş fiyatlar ödediğimiz yerde, arabanın kapısında çizik oluşması çok can sıkıcı elbette. Telefonla söylememe rağmen kimse geri dönüş de yapmadı.

D
1/5

Bugün saat 14:00 gibi aracımı Motor yağı deyişimi için buraya getirdim. Yanlız aracım alman plaka olduğundan, hiçbir işlem yapamayacaklarını dediler. Böyle saçma birşey ilkdefa duyuyorum. Aracımla Almanya’dan ülkeme geldim, alman markası olsan Volkswagen Bayii aracıma yağ deyişimi yapmıyor. Gümrükten belge getirmem gerekiyormuş.. ne belgesi dedim, hanımeybende bilmiyorum ama gümrükten belge gerekiyor dedi… böyle bir saçmalık olabilirmiş?? Almanya Wolfsburg yönetimine şikayette bulunacağım ve de aracım bundan dolayı Garanti kapsamı dışına alınırsa veya Motor arızası yaparsa

G
5/5

SEAT araç sahipleri için yardımcı olacak güzel bir bilgi paylaşayım. Mutlaka Seat Mobil uygulamasını indirin ve bu uygulama ile hem randevu planı yapın hem de tüm bakımlarınızın faturasına kadar ulaşın. Randevuyu uygulama üzerinden oluşturduğunuzda indirim hakkınız da oluyor. Sizi bir gün öncesinde arayarak randevunuzu tekrar teyit ediyorlar. Randevunuz için mutlaka ayrıntıyı telefonda tekrar iletin. Ne için plan yapıldığı bilinmediğinde geldiğinizde servis bakım süresi uzayabilir. Bakıma sabah gelirse araç akşama doğru çıkıyor. Ama öğleden sonra bırakırsanız ertesi gün aracınız bakımdan çıkıyor. Araç km ve yaşına göre tam olarak ne bakımları yapmanız gerektiğini ayrıntısı ile öğrenebilirsiniz. Proforma fatura alabilir ve fiyat konusunda fikir edindikten sonra tekrar bakım içim gelebilirsiniz. Benim aracımın suroof bakımlarının olması gerektiğini öğrendim ve plana dahil ettik. Servis bekleme alanını henüz göremedim aracı sonraki hafta bakıma bırakacağım ama gördüğüm alanlardaysa biraz ortam ufak gözüküyordu. Klima olmasından dolayı kapalı bekleme alanları epey serin. Yoğunluk olur mu bilmiyorum ama olursa bekleme alanlarında oturma ortamı da kısıtlı gibi gözüküyor. Seat ekibi ilgili ve her konuda bilgi vererek sizi servis sürecinizde ayrıntılı bilgilendiriyor. Sizin basitçe yapabileceğiniz bazı kozmetik bakımlarını da ek ücret ödememiz için bilgi vererek sizin de yapabileceğinizi söylüyorlar. Haftaya bakım sonrasında da tecrübelerimi yazıyor olacağım.

O
1/5

Merhaba 2021 model Audi a3 35 tsfi sline aracım var. 21.06.2024 tarihinde Doğuş Oto esenyurt Audi ye şanzıman sıkıntısı için başvurdum. Randevum 8 değdi. Müşterim temsilcim cem bey 08:12 de yanıma gelerek kusura bakmayın geç kaldım bilgisayar hata verdi diye yanıma geldi. Ondan önce danışmada müşteri karşılama sıfır ne bir çay verelim ne bir su verelim yok. Geçin oturun yardımcı olacağınız dediler ve randevuya 12 dakika geç kalan bir arkadaş var karşımda. Her neyse bunlar artık alışık olduğumuz şeyler müşteri memnuniyeti her zaman sıfır. Aracımın şanzıman testi için sabah kontrol edip video kaydı alarak onayladılar ama genel arıza testipi içinde 26.06.2024 e kadar beklemeniz lazım dediler. O güne kadar aracım onlarda kalacak. Ondan sonra tespit yapıldığında ne zaman parça gelir kim bilir kimse bununla ilgili bir cevap veremiyorlar. İkame araç istediğimde tespitten sonra 10 günü geçer o zaman verebiliriz verirken sıra bekleyecekmişim sıra ne zaman bana gelirseymiş. Böyle bir şey ilk defa karşılaşıyorum. Ben her gün işe gidip geliyorum bağcılardan Arnavutköy'e işe gidip geliyorum. Şimdi arabasız kaldım ve audiden Doğuş otodan hiçbir kimse yardımcı olmuyor. Aracım düzelsin ilk işim Audi satıp kurtulmak olacaktır. Yazıklar olsun böyle sisteme...

Y
2/5

Araç bakımı için geldik. Behçet uğur bey sağolsun yardımcı oldular. Ama araç teslimi için uzunca bir süre bekledik. Bir diğer konu sıfır araç alımı için. Satış danışmanı arkadaşlar çok ilgili değiller. Sıfır araç bulmak imkansız gibi birşey.

E
1/5

sokak arasındaki tamirci bile bunlardan daha ilgili ve bilgili. aracımı onarıma bıraktım, önce çağla hanım ilgilenecek dediler, sonra yücel bey ben ilgileneceğim dedi, en son serkan beye atandım, üç gün içerisinde 3 personel değişti. ne sorsam olumsuz cevap veriyorlar AL ARACINI GİT modunda iş yapıyorlar, daha hasar onarımına başlamadan periyodik bakım yapalım mı diyorlar.

D
3/5

Sıfır araç aldım, ne satış ofisinde, ne telefonda detaylı bilgi alabildim. Tamamen yerli, yurt dışı internet kaynaklarından araştırarak araç aldım. Şu saatten sonra aramanızın çok bir anlamı yok. VW den memnumum ama yetkili satıcı ve servis hizmetlerinden çok memnun olduğumu söyleyemem.

N
1/5

Skoda Ömer bey , istediğim modelin ne zaman geleceği konusunda 2 ay boyunca oyaladı geri dönüş sıfır

C
5/5

Mükemmel bir deneyimdi. Seat online uygulamasından da yorum yazıp 5 yıldız verdim ancak sanırım uygulamada sorun var 4 olarak verildiği söylendi..

B
1/5

Merhaba sayın doğuş oto yöneticileri 25.01.2024 tarihinde işletmenize geldim aracımın garanti kapsamında oluşması sebebiyle bakımını yapıp muayeneye girecektim wolkwagen tarafından girip yaptığımızda ibrahim uğur kazanasmaz diye kendini beğenmiş ukala egosu tavan yapmış bir müşteri temsilcisiyle karşılaştık o kadar asık surat çok bilmişin yanı sıra zerre kadar insanlıktan da nasibini malesef almamış bu gibi çalışanlar markanıza ve işletmenize zarar verdiginizi hatırlatmak isterim bu kendini beğenmiş ukala adam orda olduğu sürece bu saatten sonra ayağımı o işletmeye atmam hem sosyal medyadan hemde çevreme olabildiğince bu uslupsuzlugu anlatıp insanların oraya gelmemesi için çaba sarf edeceğiz adam utanmasa bizi orda dovecekti dışarıya kadar gelip tehdit etmesi de cabası bana inanmıyorsanız güvenlik kameralarda incelenebilir saat 14.30:16.30 arası saatleri idi dile getiremeyecegimiz onca klişe ve argo cümleleri saymıyorum bile cunku bizler soru sorduğunuzda bile tersleyip adeta kovarcasina hareketler yapiyordungereginin yapılmasını arz eder markanızın değerini düşürecek bu gibi insanlarla mesafe koymanızı dilerim

B
1/5

Volkswagen bölümünden çalışan emine hanım umarım en kısa zamanda işinizden olursunuz. Kadın gözümüzün içine baka baka yalan söylüyor 50000tl iade yapması gerekirken yapmadı.müdürle görüşelim belki o halleder dedik o da aynı kalite Yani diyeceğim doğuş otomotivden araç alırken iki defa değil baya bir düşünün.o 50000 TL haram zıkkım olsun.

E
5/5

Seat satış danışmanımız Yasemin Hanıma, süreç boyunca; nezaketi, ilgisi ve şehir dışında olmamıza rağmen hızından dolayı teşekkür ederiz. Çok memnun kaldığımız bir satın alma süreci oldu sayesinde.

İ
5/5

Doğuş oto Esenyurt şubesi. İçerisinde Volkswagen, Seat, Audi, Skoda, Cupra markalarını barındıran, satış ve yetkili servisleri bulunduran kompleks.Araç almak isteyenlerin aynı alanda bir çok markayı inceleyip değerlendirebileceği, dinlenmek istediğinde müşterilerin ve personelen faydalanabileceği ağaçların altında kafe gibi alanın olduğu yer mevcut.

E
5/5

Wolswagen satış temsilcisi Doğu bey i özellikle araç alımında en başından sonuna kadar göstermiş olduğu nezaket ve yardımlarından dolayı tebrik ediyorum .İşine sadık bu gibi çalışanlar olduğu sürece memnuniyetsiz olamaz. Doğu bey başta olmak üzere tüm çalışanlara herşey için tekrar çok teşekkürler..

S
5/5

22/03/2024 tarihinde saat 11.00 araçımı bıraktım periyodik bakım için saat 16.00 aldım.Ben cuma günü gittiğim için öğlen namazı saatine denk geldim. Normalde 2-3 saatte veriyoruz dediler.Benim ile ilgilenen Evrim bey güler yüzlü ve işini disiplinli yapan bir personel herşey için teşekkürler

H
5/5

Araç servis bakım işlemleri için her gittiğimde ilgi alaka daha güvenlik kapısından başlıyor🙂 Profesyonel servis danışmanı arkadaşların randevu saatine uyması ve bakım sonrası aracın belirtilen saatte yıkanmış temiz olarak teslim edilmesi benim için çok önemli bir tercih sebebi👍 Çok memnun kaldım. Teşekkür ederim 😊

C
5/5

Doğuş Oto Esenyurt Yetkili Bayisinde Satış Danışmanımız Yavuz Baykal a çok teşekkür ederiz. İlgisi Çözüm odaklı oluşu İlk araç sahibi olmamın vermiş olduğu heyecanımı anlayarak her sorumu cevaplaması. İyi ki yolumuz sizinle kesişti Yavuz Bey. Başarılarınızın devamını diler. Tüm ekibinize saygılar dileriz.

S
5/5

Servis süresi biraz uzun sürmekte Verilen hizmetin kalitesi çok iyi Audi müşteri temsilcisi Sercan Bey müşterilerini gerçekten iyi ağırlıyor ve bilgilendiriyor Müşterilerin bekleme alanında priz olmaması biraz sıkıntı yaratmakta

E
1/5

Doğuş Oto Servisi, müşteri memnuniyetini hiçe sayan bir kuruluş. İlgisiz ve umursamaz personeli, sorunlara karşı duyarsızlıklarıyla tam bir facia. Bu servis, sadece cüzdanınızı düşünüyor, geri kalanı umurunda değil. Sakın bu yerle iş yapmayın, zira paranızın karşılığını alamayacağınızdan emin olabilirsiniz. Bütün ekibin değişmesi şart

C
5/5

Satış ve servis konusunda memnun kaldığımız yılların VW bayisi.

Y
5/5

Bakımı gelen POLO aracımı Doğuş Oto Esenyurt bayisine getirdim..İşin başından sonuna kadar ilğilenen SELİM CAN SABIRLI ya teşekkür ediyprum.Her sorduğum soruya aydınlatıcı bir şekilde cavap verdi.Aynı gün aracım çıkmasına rağmen işimden dolayı gidemedim.Selim bey ertesi ğünde alabilirsiniz deyip aracımı kapalı otoparka emanet etti.Buğün ise aracımı sabahtan teslim aldım ..Teşekkürler...

M
1/5

Tamamen para odaklı Müşteri memnuniyeti kesinlikle yok Çalışanlar Her şeye evet diyip hiçbir şekilde yardımcı olmuyor Ustaları kesinlikle çok kötü ne zaman araba götürsek aynı SORUNLAR devam ediyor Son üç yıldır çok kötü giderek daha da kötü oluyor kadronun ve yöneticilerin kesinlikle değişmesi lazım

M
1/5

20 kasımda a6 aracımı 120 bin bakıma verdim bakım sonrası yanmayan arıza lambaları yanmaya başladı ertesi gğn tekrar doğuş esenyurta götürdüm parça lazım dediler halbuki kabloyu kesmişler

H
1/5

Ne yazık büyük hayal kırıklığı içindeyim araç alırken her turlu cabayı sarf eden doğuş oto araç teslim edildikten sonra üç maymunu onamaya başlanıyor aracınızı teslim ediyorsun sonrasında ne arayan oluyor ne soran oluyor bilgi almak adına aradığınızda ilgisiz alakasız samimiyetsiz insanlar topluluğuyla muhatap oluyorsun aracın teslim edilmesi gereken sürenin çok geçmesine rağmen bilgi verme zahmetinde bile bulunulmuyor geçiştirilip duruyorlar defalarca kez ayni problemden dolayı aracımı vermeme rağmen halen aynı sorunla karşılaşıyorum her defasında garantili parçaların değişmesi konusuda çok ciddi fiyatlar talep ediliyor buna derhal çozum bulunlmasını istiyoruz

A
1/5

Volkswagen showroom klimalar çalışmıyor.içerisi inanılmaz havasız. Araç alımımızı klima çalışmasına ertelemek zorunda kaldık :(

M
1/5

Müşteri hizmetleri harika olan bı bayi! Arıyorsun telefonla bilgi almak için yok normal mi muafiyetli mi, yok rapor sahibi kim, yok oranı kaç? Politikaları gereği telefonda bilgi veremiyorlarmis. Yav sen bana bilgi vermezsen ben kalkıp başka bir ilceden ilden niye geliyim.

A
5/5

Bir Seat İbiza alım serüvenim oldu, gayet ilgili ve yardımsever bir yapıya sahipler.

Ş
1/5

Doğuş yöneticileri Garantiye Parçaları neden ücret karşılığı değiştiriyorsunuz Madem garantili her şey dahil değil mi bu Yaptığınız çok çirkin Tamamen para odaklı Kendinize acil çekidüzen verin kadro ustalar yöneticiler çok kötü

I
5/5

2016 yılından bu yana düzenli olarak bakım ve arızalar için geliyorum, geldiğim servis Skoda servisi aracım Octavia, servis hizmetinden, danışman, ustalar hepsinden memnunum. Aynı alan içerisinde vw, seat ve skoda servisleri bulunmakta, geldiğinizde belli zaman aralıklarıyla sizi yakın lokasyonlara servisle gönderiyorlar, eğer beklemeniz gerekiyorsa bekleme salonu var. Burada TV internet çay vb hizmetler mevcut, aracınız için beklerken sıfır kilometre araçlarada bakabilirsiniz.

U
1/5

Hayatımın en kötü tecrübesini yaşadım ve bu yüzden 300.000 Türk lirası eşdeğerini kaybettim.Kısacası 2018 yılından bu yana 2015 Volkswagen CC sahibiyim ve 2023 yılına kadar şirkette düzenli bakımlarını yapıyorum. Arabayı satmadan bir ay önce 60.000 Türk Lirası 120.000 km bakım ücreti ve arıza önerisi için ücreti ödedim.120 km bakımını sadece bir hafta yaptıktan sonra arabamı satmak istediğimde yağ sızıntısı olduğuna şaşırdım. mekatronik bölümünden. Aracın yeni alıcısına 300.000 lira zarara sebep olan bu hatadan acenteden kimse araç muayenesi sırasında bana bahsetmedi. Bu marka araba almanızı asla tavsiye etmem.

T
5/5

Leon aracım varken tercih ettiğim bir servisti 2021 leonum ile yakından ilgilenen servet bey'e teşekkürler.

A
5/5

Üst düzey hizmet alabileceğiniz ve hayal edemeyeceğiniz büyüklükte bir alana kurulu. Doğuş oto bünyesinde bulunan birçok markanın servisi burada mevcut. Fakat showroomlarında tek araç kalmış o da satılmış :)

O
1/5

27.01.2023 günü tem otoyolunda bir kaza yaptım. Aracımın kaskosu yoktu. Sigorta şirketi aracın nereye çekileceğini sordu. Bende Doğuş otoyu arayıp aracımın kaskosu olmadığını bana bu konuda yardımcı olabilecek misiniz diye sordum. Telefondaki hanfendi ücretleri karşılamanız karşılığında getirebilirsiniz dedi. Aracı getirdim. Bana verdikleri yanıt. kaskosuz araca bakmıyoruz. yok falanca filanca. ve çekici ücretini ödemek koşuluyla başka bir özel servise götürdüm.

K
1/5

Arabanın ölü fiyatı 255bin km ağır hasar kayıtlısın 1.150.000 tl, tramer siz kazasız boyasız değişen siz 70bindeki arabaya 900.000 teklif etti. Teşekkür edip teklif vermemek daha etik bir davranış.

T
5/5

Seat Leon aracımın bakımlarını daha önce Avek otoyo götürüyordum tâki ilgisizlikleri beni rahatsız etmeye başlayana kadar,Ve artık aracımın tüm bakımlarını Haramidere Doğuş otoda yaptırıyorum,burdaki çalışan personel(özellikle seat arac kabulde çalışan Yılmaz bey)çok ilgili ve her türlü yardımcı oluyorlar,işte bu yüzden "HARAMİDERE DOĞUŞ OTO"

M
1/5

Hayatımda gördüğüm en kötü yerlerden biri ve esnaflikla sıfır sadece bunlar para koparmanin peşindeler bunlar sadece insanların mağdur etmekle meşguldür

F
5/5

VW Ticari satışta Erkan bey var . Çok beyefendi kibar ilgili. Araç satışı ile iligli bütün süreçlerde gayet yardımcı ve açıklayıcı olarak süreci tamamladı. Ne zaman aradıysam ulaştım herzaman çok kibar ve beyefendi bir uslubla bize yardımcı oldu. Şeffad ve dürüst davrandı.

M
1/5

Doğuş Oto mekatronik ile soygunu yapmak istiyor.! 29.07.2013 tarihinde Doğuş Oto Esenyurt bayiden Volkswagen Jetta sıfır araç satın aldım. Araç alındığı günden itibaren ayıplı bir üründü. Aracımı aldığımdan itibaren tüm bakımları bu yetkili servislerde yapılmıştır. Doğuş’un etik kurallara sığmayan davranışlarını açıklayacağım. Doğuş Oto araçları hiçbir zaman garanti kapsamına dahil etmiyor. Son yaşadığım mekatronik arızasında ‘‘resmen bir soygun vurgunu yapmak istiyorlar’’. Müşterilere önce ithal ettikleri ‘‘ayıplı araçları satarak’’ hiçbir garanti maddesine uymadan, ‘‘insanları aldatıp’’ Türkiye’de ‘‘tek ithalatçı’’ diye ‘‘sömürerek’’ haksız kazanç elde ediyor. Demek ki Doğuş grubu böyle olunuyor! Sattıkları ayıplı araçtaki yaşadığım sorunlar 1- İlk yıkamada bazı kapı camlarının metalik gri çıtalarında beyaz lekeler oluştu. Doğuş Oto Esenyurt'a gittim. İlk aldığım cevap gerçekten çok ilginçti aracınızı köpüklü yıkamada yıkatmamalıydınız. Çıtaların garanti kapsamında olduğunu fakat bu hatanın tamamıyla bende kaynaklandığını söylüyorlar. Fakat aracımın ön sağ kapısının çıtası bembeyaz leke olmuşken, hemen arkasındaki kapının çıtası orijinal metalik gri renginde durmaktadır. Buna bir cevap veremediler. Çıtaların garanti kapsamında değişmesini istedim reddettiler. 2- Aracımın kapı kilitleri hatalı ve ayıplı üretimdi. Kumanda ile kilitleme yaptığımda ilk önce arka sağ kapı kilitlenmemeye başladı sonrasında kilit değişti. Garanti kapsamında değişmesini istedim yine reddettiler. Aracı satın aldığım ilk 1,5 yıl içerisinde 4 kapı kilidi değişti hiç biri kapsamına girmedi. 3- Son olarak, en büyük soygunları mekatronik arızası 30 Ağustos 2019 Cuma günü saat 17.20’de aracımla otoparktan çıkarken ''r'' ile çıktı ‘‘d’’ konumuna aldım ve öylece yolda kaldı. Aynı gün çekici ile Doğuş Oto Esenyurt’a götürüp bıraktım. Servis danışmanı Şeyda hanım, 2 Eylül Pazartesi günü aracın mekatronik arızası tespit edildi fiyatının 10.220 TL olduğu ve yetkili servis bakımlı olmasına rağmen daha 100 bin km olmamış aracımın yine garantisi kapsamında girmediğini söylediler. ZUBİZU indirimi ile her şey dahil 7.000 TL gibi bir rakam olacağını söylediler mecburen onayladım. Aracımı teslim almaya gittiğimde 8.331 TL bedel çıkardılar. Bu resmen soygun. Servis müdürü Pelin hanımla görüşmek istedim kendisi diğer müşterileri azarladığı için o an çok gerginmiş benimle görüşmeyi reddetti. Aracımı teslim almadan ayrıldım. Doğuş Oto Esenyurt'ta tam bir müşteri sömürgeciliği var. Ayrıca Tuğçe hanım adında insalara karşı olan davranışları saygısız, tutarsız bir sekreterleri var telefonda size rahatça hakaret edebilme cürretini ve hadsizliğini kendisinde her an bulabiliyor...Yazıklar olsun size ve sizin saygısızca umursamadığınız etik değerlerinize..

H
5/5

Audi bölümünde cağatay bey ilgisinden dolayı teşekkür ederiz . İstediğimiz aracı bize insiyetif kullanarak sağladı

D
1/5

Çalışanlar çok ilgili ama araba yok ve tarih bile verilemiyor. Şuan sıfır araba almak isteyen herkes bu tip yerlerden el altından üstünden arabaları toplayıp ikinci el sitelerinde ve galerilerde sıfır niyetine satıyorlar. Ülkemizin geldiği hal içler acısı.

R
5/5

Volkswagen otosu olan herkesin gidebileceği adres DOĞUŞ oto. Tüm çalışanlarına teşekkür ederiz.

N
1/5

Söylediğimiz sorunları aynı devam ediyor Hizmet arayıp bilgi vermiyorlar Çok bozmuş kendini Çok acil kadro ve yöneticilerin değişmesi lazım

C
5/5

Çalışanlar çok bilgili ve bunu hissettiriyorlar. Bakım için geldiğimizde herşeyi detaylarıyla ve onayımız dahilinde yaptılar. Ekstra işler için tekrar telefonda onay aldılar. Tertipli, düzenli, üst düzey bir şirket. Ayrıca E-5 üzerinde servisleri var. Sanırım herkes memnun kalıyordur. Yetkili servis diyince insanların aklına yüksek fiyatlar geliyor ama neden kaliteli iş gelmiyor?

S
5/5

Araba satış yeri sahane calisanlar da ilgililer sagolsun lar pazar burda idik

H
5/5

12.12.2022 cupra formentor aracimi teslim aldım. Satış aşamasından teslime kadar sorunsuz bir şekilde işlemleri yürüten Kerem Ayyildiz beyefendiye ilgisinden ve yardımlarından dolayı çok teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.

B
3/5

Klasik otomobil bayisi 3 puan temizlik düzen için

G
5/5

Çok harika bir araç alım süreci yaşadık, özellikle müşteri temsilcisi adem beye çok çok teşekkür ederiz

E
1/5

27.04.2023 tarihinde Doğuş Oto Esenyurt'tan almış olduğum T-Roc aracımın arka sileceğinde problem var çok ses çıkarmaya başladı onun için Ağustos ayının sonlarında yani 1-2 hafta önce iletişime geçtim yedek parçadaki çalışanınız parça siparişini verdim 4 Eylül Pazartesi günü elinizde olur randevu almanıza gerek yok sabah saatleri servis boş oluyor o zaman getirin 5 dakikada takarız dediler bende bugün yani 08.09.2023 tarihinde aracımı Doğuş oto esenyurta götürdüm ve beni 2 saat orada boşu boşuna beklettiniz resepsiyonda çalışan beyefendi en kısa sürede sizin aracınızı işleme alacağız demesine rağmen öğlene kadar bekledim hala bana sıra gelmedi bende doğal olarak işimi gücümü o güne öğleden sonraya göre ayarladım siz başta bana sabah hallederiz demenize rağmen öğleden sonraya kalmadı gerekiyor öğle arasına girdik dediniz haftaya getirin falan diyip beni oyaladınız yazık ya koskoca Doğuş oto gibi kurumsal firmaya böyle küçük hesaplar yakışmıyor daha garantideki aracınıza sahip çıkamıyorsunuz bir arka sileceği nasıl değiştireceksiniz bir koordine olmak bu kadar mı zor.

Ş
5/5

Beylikdüzü esenyurt arasında bulunan doğuş otoda volkswagen grubu markaları mevcut. Kasım 2023'te tadilat vardı ve markaların yeri değişiyordu. Büyük ve çoğu aracı görebileceğiniz bir yer. Özellikle dod yani 2.el araç merkezinde görülebilecek araç sayısı 300 den fazla.

M
1/5

Gittiğime pişman oldum kimseye tavsiye etmem anca para koparmanın peşindeler işçiliklerini de beğenmedim

E
4/5

Düzenli ve sadık müşterilerine hakketikleri ilgi alakanın gösterilmesini diliyorum!

R
1/5

Hayatımda gördüğüm en rezalet yerlerden biri tamamen daha fazla nasıl para koparabiliriz derdindeler yazık gerçekten böyle esnaflık olmaz olmamalı

M
4/5

Büyük bir satış ve servis yeri. Ama sergilenen model çeşidi yetersiz. Voswagen dışındaki markalar üvey evlat gibi.

D
1/5

Tam bi fiyasko. 4 balata, 4 disk için yüz yüze görüşüp fiyat ve bilgi aldım. Aldığım fiyat başka çıktı. 12 de çıkar aracınız dediler. 14.00 de çıktı. Fren ayarı yapmamışlar. Yolda giderken el freni ile durmak zorunda kaldım geri döndüm fren ayarını yaptılar. Ya duramasaydim, Resmen canıma kastettiler. Bi daha asla gitmem. Ha bu arada şikayet alıp asla dönmezler.

M
5/5

Kocaman bir showroom ve gerçekten profesyonel bir yaklaşım. 2 gün once vw otomobil bakmak için ziyaret ettim. Satış danışmanı Doğu bey ile tanıştım ve bana araçlar hakkında hem doğru hem de dopdolu bilgiler verdi. Doğu bey onca müşteri kalabalığı içinde gösterdiği sabır ve sakinliği ile benden yıldızlı 10 puan aldı. Vw araç alacakların bu showroom u ziyaret etmelerini tavsiye ederim.

K
5/5

Aracımı yıllık bakım için götürdüm, randevu konusunda olsun, servis ve araç hakkında sorduğum sorular olsun, çalışanları gayet yeterli şekilde bilgilendirme yaptılar. Aldığım hizmetten memnunum.

G
1/5

135.000 km bakımı için aracımı getirdim. Bırakın bir daha hizmet almayı. Sinirlerimi hoplatmamak için önlerinden bile geçmiyeceğim. Otomotiv sektöründe hayatımdaki en büyük pişmanlığım, en büyük talihsizliğim bu işletme ile yolumun kesişmesidir. Keşke yolda kaza yapsaydım da buraya aracı buraya getiremeseydim.

I
5/5

Araba çeşitliliği ve fiyatlarıyla çok iyi bir seçenek

H
1/5

Altur mu burası mı diye ikilemde kalıp aracımı buraya götürdüm ve sonuçta muhteşem bir hata yaptığımı anladım. Rutin kontrol amacıyla bıraktığım aracı 5.günde ve içi dışı kir pas içinde, bıraktığımdan daha kirli halde teslim alabildim. Tuhaf bir servis danışmanı portföyü var. Müşteri: M Doğuş Oto Esenyurt: DOE M: Motor alt taban koruması lazım… DOE: Mm, elimizde yok muhtemelen. Sormak lazım. Nerden baksan 3-5 bin lira vardır ama… M: Neyse kalsın o zaman.. Park sensörü çalışmıyor, ona bakalım? DOE: Ama onun işçiliği uzun sürer, kontrolü vs.. parça yok zaten şuan, galiba, sanırsam.. M: Ee neyse başka zaman baktırırız ona da.. Şu kapı altı çıtalar kırıldı sarkıyor kötü görünüyor, onları değiştirelim? DOE: Çıta galiba yok elimizde, getirtiriz.. ama araba kalır yani burda bayaa.. M: Mm e kalmasın araba tabi "bayaa", neyse.. Sanayideki usta termostatı arızalı bu aracın demiş idi, bir kontrol etsek arızalı mı, öyleyse değiştirsek kaça malolur… DOE: Termostat sıkıntı yani şimdi… M: Neyse neyse.. onu da hallederiz başka zaman DOE: (Rahatlamış bir halde) o zaman rutin bakım yazıyorum abi. M: Tamam yaz.. Rutin bakıma ilaveten ekstra bin TL'lik klima ozon temizleme faturası çivilemişler kaşla göz arasında, lâ havle… Neyse, bitsin artık derken, 1 hafta sonra arayıp, "ehe, 450 lira eksik çekmişiz, iban atsak gönderirsiniz di mi" konuşmaları filan.. korkunç bir deneyimdi benim için... Aman...

N
5/5

Her bütçeye uygun güvenilir otomobillerin bulunduğu yer. Otoparkı da mevcut.

M
1/5

Arıza tespit saat ücreti 1300 TL imiş arızayı tespit etmek kaç saat sürerse. X 1300 TL + KDV arızayı bir gün boyunca bulazlarsa arabayı altimizdan alırlar muhtemelen...

M
5/5

Teşekkür ediyorum görevlileri tarafından iyi karşılandım Bilgi verdiler ilgilendiler

M
5/5

Bakım için sabah 9 da Teslim ettiğim aracı Anca akşam 5'te teslim alabiliyorum ve yıkanmamış halde. Bahaneleri çok Tabii ki 5 Yıldızı hak ediyor mu siz karar verin.

H
1/5

Yok Abi. Şehir değiştirin gerekirse yine de gitmeyin. Erken bitmesi için sabah 08:00’a randevu alıyoruz bakım için. Öğleden sonra 13:00 gibi biter deniliyor. Kaza’lı aracımızı bırakıyoruz 1 ay geçmiş hâlâ toplanıyor deniliyor. Asla tavsiye etmiyorum..

V
1/5

Tebrikler Doğuş Grubu 23 yılda dördüncü arabamı alırken dördüncü kez buraya uğradım. Acaba değişmişler midir diye. Yıllardır taviz vermeden içinde hiçbir şey olmayan araçları acayip fiyatlara satıyorlar ve bunu beceriyorlar. Resmen izdiham vardı. Adamlar araçların broşürüne donanımla ilgili bir şey yazamayınca dört tekerlek standart kadar saçma sapan şeyler yazmışlar. Kısacası VW, Seat, Cupra, Skoda vb bir sürü araç markası var ama sıfır donanım ve kazık fiyatla satmaya devam ediyorlar. Sadece Alman malı diye alan alana.

B
5/5

Ilk kez Polo aracimizda on cam hasari icin eşimle servisi ziyaret ettik, Hasar Servis Danismani Seyfettin Bayik bey e dikkati, ilgisi, alakasi, inceligi kibarligi ve yardimseverligi icin kalpten tesekkuru bir borc biliriz.

B
5/5

Wolkswagen Binek Araç Servis/Onarım Onur Bey ve Evrim Bey’e bolca selamlar. İyi bir hizmet sundular.

A
1/5

Servis olarak bakim olarak hic ugramayin kesinlikle ne is yapiliyor nede isi bililyorlar hepsi yalqn araci birakiyorsun 2 hafta araca dokunmuyolar o derece ilgisiz bir firma

Y
5/5

Aile ziyareti için bulunduğum Çatalca’da, sabah Bursa’ya doğru yola çıkacakken aracım çalışmadı. Hemen kendileriyle Yol yardım için iletişime geçtim. Söyledikleri süre zarfında bulunduğum yere ulaştılar. Aracımın aküsü zayıflamış takviyeyle çalıştırdık. Yardıma gelen Ahmet Usta gerçekten çok nazik bir şekilde durumu çözümledi ve dikkat etmem gerekenleri söyleyip ayrıldı. 6 yıldır VW Golf sahibiyim. İlk aracım ve Doğuş Oto’dan bugüne kadar aldığınız en iyi hizmet nedir diye sorsalar bunu söylerim. Teşekkürler Doğuş Oto Esenyurt.

M
5/5

Güzel Bir Yer Güzel İnsanlar Servis Personeli Çok Nazik Çok İlgi Tavsiye Olunur İhtiyacını İsteklerini Söyle Arkana Bakmadan Güven Aracını Teslim Et Diğer Servis sağlayıcılar kötü deneyim sunarken Burası Kusursuz Hizmet Vermektedir

B
4/5

gerçekten hizmet alırken keyif aldığım bir yer

Y
5/5

Aracımın bakımı için gittiğim bu yerde Ozan kardeşimiz elinden geldiğince alakadar olarak kusursuz bir deneyim yaşamamı sağladı, teşekkürler.

Y
5/5

Süper hizmet ve Harika servis hizmeti ile öncü kuruluş Doğuş oto 👏👏👏👏👏

C
1/5

Çalışanlar mesai saatleri içerisinde çalıştıkları kurumları temsil ederler. Dolayısıyla telefonda da olsa karşınızdaki muhatap satış yetkilisi kaba, küstah, agresif ve terbiyesiz ise, hele ki bir de kadınsa hakikaten şaşkınlıkla kala kalıyorsunuz! Özellikle satış danışmanı / yöneticisi G.... Hanım'dan kesinlikle uzak durmanızı tavsiye ederim. Saygılarımla.

V
5/5

21/12/2023 TARİHİNDE ESENYURT DOĞUŞ OTO ŞUBESİNDE Kİ SERVİSTE BİZİMLE İLGİLENEN "CEM ZORTUNA" BEYEFENDİYE ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ . HIZLICA SORUNLARI ÇÖZÜMLEDİ VE ÇOK MEMNUN KALDIK . TEŞEKKÜRLER DOĞUŞ OTO

M
5/5

Yillik bakim yaptirdim gayet memnun kaldim. Araci ayni gun icinde yikayip teslim ettiler. Ayrica benimle ilgilenen Sevket Bey sagolsun her asamada beni bilgilendirdi ve ayni gun teslim almami sagladi. Tesekurler.

M
5/5

Çalışan arkadaşlar gerçekten çok iyi niyetli özellikle girişte ilk evrakları alan hanımefendi gerçekten çok iyi niyetli biri sinirleri alınmış sakin güler yüzlü süper biri. Özellikle Seyfetin beye çok teşekkür ediyorum. Acelecici olmamıza rağmen onca sorumuza Seyfetin bey bir kere bile bozuk atmadan bizimle sonuna kadar ilgilendi. Emre beye ve ekibe çok teşekkür ediyorum.

B
1/5

Hasar bölümünde işiniz varsa 1 saatten fazla bekliyorsunuz

C
5/5

Yolda kalma durumumuzda kendileriyle alakalı durum olmamasına rağmen doğus oto kalitesi olduğu için hemen ikame araçla yardımcı oldular.Kaliteli büyük firma başka oluyor👍

E
5/5

Kerem Bey satış öncesi, test sürüşü, satış ve satış sonrası her sorumu eksiksiz cevaplandırdı ve her süreçte yardımcı oldu.Kesinlikle bu işi severek yapıyor.Araçların bütün özelliklerine ve tüm süreçlere hakim.Kendisine verdiği destek ve güler yüzü için çok teşekkür ederim.Türkiye otomotiv piyasasının umursamaz tavrına alışan biz müşteriler için çölde vaha gibi.Tekrar görüşmek üzere.

S
1/5

Yaklaşık 10 yıldır aralıklarla geliyorum her seferinde hayal kırıklığı, kurumsal bir iletişim beklemeyin. Müşteriler de sıraya girip koşarak öne geçmeye çalışıyorlar servis işlemlerinde. 2009 Passat getirdim servise en son ukalaca konuşmalar, sürekli eski Passat ifadelerini kullanmaları, bütçe meselesi deyip vurmaları ama kendi arlarında benzine bu gece zam var, depoları doldurunnn muhabbeti çevirmeleri, bir daha kesinlikle gelmeyi düşünmem sanırım, saygı bulamayacağınız bir yer. Araca 10 gün önce servis randevusu ayarladım, ilk sıradan yazıldım. servis günü geldi aracı teslim ettim, telefonla döneceğiz dediler, tam 25 saat sonra ben aradım servis görevlisini, 24 saat oldu daha benim araca sıra gelmedi mi dedim, biz 24 saat çalışmıyoruz cevabını verdi, kavga eder gibi konuştu.Şimdi sıra onda dedi 1 saate arıyorum. Muhtemelen acil işleme alıp yaklaşıp 2 saat sonra geri dönüş sağladılar....

T
5/5

İstanbul Doğuş Oto Servisleri arasında ilgi alaka anlamında açık ara en iyi servis. 90'lar kamu kurumunda muamele görüyor gibi hissetmek istemiyorsanız geleceğiniz yer burası. Issızlığın ortasında olması tek eksik tarafı ama değecektir.

M
1/5

Berbat hizmet soyguncular, tampon onarımı, far değişimine 19.500 TL fiyat verildi. Bu işlemleri yapacağız demek için 1.000 TL para ödemek zorunda bırakıldım. Aracımı teslim etmediler. Kesinlikle bakıma, araç alımına dahi gidilmemesi gereken bir firma, eğer uğrayıp çıktıysanız bile değerli eşyalarını kontrol edin kurumsallık adı altında dolandırıcılık yapıyorlar.

F
1/5

Hangi sorunu yazsam bilemedim berbatsınız acil her şeyin değişmesi lazım

M
5/5

Cupra servis kisminda İlhan Uregen dostum isini harika yapiyor. Guleryuzlu bilgili ve son derece ilgili her sey icin tesekkurler

B
5/5

Allah nasip etse de bir dahakine araba almaya gitsek 😂 Çok ilgililer araçların servise getirdim ilgili ve işin ehli insanlar mevcut

Z
2/5

Tesis gercekten cok guzel. Seat ve volswagen ve ayrica 2.el kısmı da dahil cok buyuk ve tertemiz bir yer. Ancak musteri temsilcileri yok satmanin,ya da zaten arac olmamasinin verdigi genişlikle o kadar ilgisiz ve 2 kelime anlatmaktan aciz ki.. Bence vermeleri gereken hizmetin cok otesindeler. 0 Arac olsun olmasin, o aracin teknik ve donanim ozellikleri hakkinda bilgi vermeleri gerekirken zaten yok deyip sordugun sorulari bile minnetle cevapliyor..

E
1/5

Yeni aldigim 2. El aracimin servis geçmişini almaya geldim 45 dakika musait servis danismani bekledim her sordugumda yardimci olucaklarini soylediler müsait servis çalışanı varken yanına gittiğimde tekrar resepsiyona yönlendirdi (hicbir isi olmamasina ragmen ilgilenilmedi) kesinlikle tavsiye etmiyorum herhangi bir ücret almadıkları müşteriye hizmet için bakmıyorlar!

M
5/5

Çok memnun ayrıldım. Müşteriye ilgilerini beğendim.

A
1/5

Aracımı götürdüm, fakat ilgi ve alaka görmedim.Çalisanlari siz sesinizi cikarmadikca, görmezlikten geliyor.Neden geldiniz? Nasıl yardımcı olabilirim? tarzında bir iletişim yok.Biraz nobran olmakta fayda var.Saygilar.

B
1/5

Dunyanin en kotu servisi arabayi birakiyorsun bakmiyorlar hile ayni hata icin. 10 defa birakiyorsun hic memnun kalmadik onermiyorumda

H
1/5

Hiç bir şekilde ilgilenmiyorlar yazık doğuş oto ya yakıştıramadım. Araç yok diyip başlarından atıyorlar. Araç gelince ararız ilgileniriz bile demiyorlar . Doğa bey diye bir satış danışmanı var bana açık açık aksesuar paketi alırsanız arabaya daha hızlı ulaşırsınız dedi açık açık yazık doğuş oto

M
1/5

Evet arkadaşlar gerçekten puanım 5 üzerinden 1 çünkü hasarlı araç onarım olduğu zaman , değerlendirmeler şeffaf yapılmıyor . Exper ile usta arasında konuşulup kendi aralarında fiyat biçiyorlar. Fazla fazla fiyat biçip kendilerince indirim yapıyorlar yada indirim yaptıklarını sanıyorlar. Avuç içi kadar boya çatlağı olan yere 2400 lira aldılar.

C
1/5

Malesef çok kötü araç olmaması müşterinin yüzüne bakmamayı gerektirmez hizmet eksiksiz devam etmeli giriş bankoya dayanıp dört bayanın uzun süre muhabbeti hiç hoş değil malesef çok çok kötü ziyaret zamanı 12 Nisan saat 13:15

C
5/5

Satış Departmanından Doğa Bey son derece ilgili ve pozitif yaklaşımcı.Katkıları ile güzel bir araca sahip olduk.Tek kritik edilebilecek konu kasko ve zorunlu trafik sigortasının bünyelerinde yapılma zorunluluğu. Doğa Bey'e teşekkür ederiz.

T
1/5

Artık parça fiyatı öğrenmek için sizi yönlendiriyorlar... Yedek parça bölümüne gidip araç ruhsatınızla fiyat alıyorsunuz... Halbuki önceden Hizmet böyle değildi herkonuda her şekilde yardımcı oluyorlardı... Ben oraya arabamı yaptırmak için, onun için geliyorum, ama maalesef ki yaptırmamızı istemiyorlar sanırım. Tabi sağolsun bir servis danışmanı arkadaşımız yardımcı oldu kendisine teşekkür ediyorum.... Ama gerisi boş doğuşta hizmet bitmiş. Teşekkürler...

E
1/5

Merhaba; 19.09.2022 tarihinde sabah 09:30’da randevu almıştım arıza için aracı götürdüğümde ilgilenmediler araca daha bakmadan sizden önce geçen haftadan kalan 7/8 araç olduğunu söyledi bunun beni ilgilendirmediğini söyledim aracı bırakmamı söylediler anca 2 gün içinde bakılacakmış berbat hizmet berbat ilgilenme olumlu hiçbir durumları yok sonra giyimkentte avek servisine gittim hemen ilgilendiler herşeyimi çözdüler bence bu konuda bir inceleme yapılmalı kimse memnun değil

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Gökevler mh, Autopia Galericiler Sitesi Beykent Metrobüs Durağı Yanı, Adnan Kahveci Blv. Zemin Kat No: A33, 34513 Esenyurt/İstanbul

💬 Gülkar otomotiv otopia şubesi ne göstermiş olduğu ilgi ve özveri için çok teşekkür ederim Serkan gültepe başta olmak üzere tüm arkadaşlar tam bir özveri ile ilg...

📍 Zafer, Haramidere Mevkii, Adile Naşit Blv. 55/1, 34513 Esenyurt/İstanbul

💬 Türkiyenin en çok tercih edilen otomotiv markası Volkswagen in seevis ve satışının yapıldığı, standart inşaat ve yapı mantığı ile Türkiye' nin her yerinde olan...

İstanbul En İyi Volkswagen bayii Listesi İstanbul En İyi Araç satıcısı Listesi Esenyurt En İyi Araç bakım ve onarımı Listesi Esenyurt En İyi Araç satıcısı Listesi

📍 Gökevler Mahallesi Autopia Otomobil AVM si No : 1 Kat : 1 C-53, 34522 Esenyurt/İstanbul

💬 Dürüst bir işletmeci. Araç alırken kredi kullanımında vs herşeyde yardımcı oldular. Bu alanda böyle işletmeci bulmak zor. Allah razı olsun hepsinden. Özellikle...

📍 Asık Veysel Mh, Atatürk Blv. NO.16, 34510 Esenyurt/İstanbul

💬 İlk karşılamanın oldukça pozitif ve cana yakın olduğu bir servis alanına sahip bir şube. Satış sonrası hizmetler personeli samimi ve açık iletişim sahibi. Danış...

Esenyurt En İyi Araç satıcısı Listesi Esenyurt En İyi Dacia bayisi Listesi

📍 Doğan Araslı Caddesi fatih sanayi sitesi A girişi 201. sokak D2 Blok No: 24, 34517 Esenyurt/İstanbul

💬 Hızlı ve güvenilir hizmet saolsunlar Murat usta ,Ali usta 1 dediğimi 2 letmeden hafif bakım için gittiğim iş yerlerinde gayet yapıcı ve sonuç odaklı arabamı tam...

İstanbul En İyi Land rover bayii Listesi

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur