Adres: | Mansuroğlu, 286/10. Sk No:2, 35535 Bayraklı/İzmir |
---|---|
Telefon numarası: | +902324791952 |
Kategoriler: | At arabası hizmeti Oto galerisi Araç bakım ve onarımı Toyota bayii Otomobil yedek parça mağazası Oto galeri Araba hizmeti Motorlu taşıt satıcısı |
Çalışma saatleri: | Perşembe 08:30–18:00, Cuma 08:30–18:00, Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı, Pazartesi Kapalı, Salı Kapalı, Çarşamba 08:30–18:00 |
Web sitesi: | http://www.toyotaborovali.com.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
Kesinlikle aracınızı teslim etmeyin bir aracı 50 güne yakın onarıp teslim edemediler araçtada öyle çok bir hasar yok 200000 tl fatura kesmişler. 175000 tl ye indirmişler kasko ödedi. aracın trameri çok çıkacak. Eğer aracın önden ya da kritik yerlerinden hasarı varsa yetkili servis tercih edilebilir fakat bagaj kapağı hasarı tampon vs ise sanayide yaptırılmasının iyi olacağını değerlendiriyorum. Not: eğer kaskonuzda örnek veriyorum lpg söküm takım için close yok ise bu ücreti de sizden talep ediyorlar 175 bin’e yapıp 50 gün süründürdükleri araç ek’tedir Sevilay hanıma teşekkür ederim aracımı biraz daha erken almama yardımcı oldu
Satış danışmanı Mert Akgün beyefendiye Çok teşekkürler ederiz Sıfır araç alım sürecinde baştan sona bize vermiş olduğu destekten dolayı yardımlardan dolayı çok teşekkür ederiz ilgi alaka mükemmel toyota markası ve çalışanları 5 yıldızdan çok daha fazlasını hak ediyorlar her şey için teşekkürler iyi ki varsın Toyota borovalı
1 hafta önce ikinci el bir araç satın aldım. Satış sorumlusu Cemal bey gerçekten dört dörtlük çok ilgili bir çakışan. Kendisine sonsuz teşekkür ediyorum. Yalnız şubenize yakışmayan bir iki noktayı da belirtmek isterim ki ziyadesiyle üzdü bu beni. Aracı teslim aldığımda (ki kendi aracımı verip takas ile aldım) benzin ışığı yanıyordu. En yakın benzinciye zor gittim. Benim verdiğim araç ise full depoydu. Bence kesinlikle hoş değil yakışmadı. İkinci husus ise araç temizlenip tarafıma teslim edildi ama temizlik gerçekten çok baştan savma ve yetersizdi. Bardaklıklarda ve koltukta yapışkan kalıntılar vardı.
2 ay önce aracımı servise götürdüm sol ön farı değiştirdiler 42000 TL ödeme yaptım daha sonra aracımı uzun yola gitmek için bagajı açtığımda krikomun olmadığını gördüm gittim krikom yerinde yok diye izah ettiğimde kendilerinin almadığını söylediler Ben de onlara size mübalağa edecek olsaydım içeride Rolex saatim Altınım gümüşüm Param vesairem vardı derim ben var olan krikomu geri istiyorum dedim ama klasik şirket ağzıyla geri yolladılar beni krikomun üstüne yattılar. kısacası gidecek arkadaşların dikkatine cihazınızı alırken kontrol ederek alın teslim ederken de zimmet liyerek teslim edin Ben Yandım Siz Yanmayın muhatap yok Toyota Türkiye bile derde derman olup çözüm üretmiyor
Borovalı tam bir pişmanlıktır aracımı bu bayiden aralık ayında aldım buna istinaden 1000 km bakımı için buranın servisine geldim bugün (12 ocak 2024)aracı yıkayalımmı dediler evet yıkayabilirsiniz dedim sadece su tutmuşlar geçmişler o kadar hadi burası zarar verici kısmı değil 1.6 milyona yakın para verdiğim sıfır aracımın direksiyonunu çizmişler inanın kavga ederim diye geri dönmedim bayiye yazık gerçekten çok yazık zamanımıza paramıza bir daha borovalıya aracımı götürmeyeceğim çevremde kimseye de önermeyeceğim Toyota adına yakışmayan bir servis burası gerçekten çok kızgın ve üzgünüm.
2019 yılında Toyota Borovalı bayinden sıfır km Corolla araç aldım. O dönem bayide talihsiz durumlar yaşamıştım. Ve bu olumsuz durumları bayiye ilettim. Yaşadığım olumsuz durumları paylaştıktan kısa bir süre sonra bayi benimle iletişime geçti. Yaşadığım olumsuz durumları dinlediler. Dinlemeleri bile ilginç gelmişti bana fakat Borovalıda bişiler kesinlikle değişmiş. Müşteri ilişkileri danışmanı Aylin hanım gelmiş firmaya anlayış empati kalite gelmiş. Aylin hanım ilk andan itibaren sorunu sabırla dinleyerek çözüme kavuşturdu. Bir teşekkürde Orhan ustama kendisi fotoğraflardaki arka camdaki filmi sorunsuz bir şekilde söküp attı. Fotoğrafı silmiyorum filmi çıkardıktan sonra rezistansı denedim gayet iyi çalışıyor kopma vs.. yok . Aynı şekilde yine 5 yıllık kaput korumayı da sorunsuz bir şekilde söküp attı. Aylin hanım ve Orhan ustama ilgi ve alakaları için çok teşekkür ederim. Bayiye tavsiyem bu iki insana sahip çıksınlar. parası bi tarafa güven çok önemli .
19.02.2024 tarihinde arabamız servise verildi ve teslim raporunda klima gazı işçiliği adı altında bir hizmetten 1.500 tl ücret alındı. Ancak klimamız çalışmıyor ve kendilerini aradığımızda böyle bir hizmetin verilmediğini iddia ediyorlar. Halbuki elimizde kanıt var.
Emine Hanım'ın ilgisine teşekkür ediyoruz. Tüm sorularımızı sıkılmadan yanıtladı.
Randevu zamanı ve aracın teslim süresi konusunda hassas davranıyorlar. Çalışanları nazik ve her konuda yardımcı oluyorlar. Yapılacak her işlem ve fiyatı konusunda önceden bilgi veriyorlar, herhangi bir sürprizle karşılsşmıyorsunuz. Kesinlikle tavsiye ederim.
Çok güzel ve konforlu bir araç. Bagaj açma sensörü dışında akla gelebilecek her türlü teknik donanıma sahip. Herşeyini öğrenmek günlerimi aldı ve hala bilmediklerim çıkıyor. Bu konuda sayın Duygu hanım'ın yardımlarını da anmadan geçemeyeceğim. İyi ki, bu aracı almışım diyorum. Biraz pahalı, ama buna değer!
Satış temsilcisi Mert Bey başta olmak üzere tüm çalışanlarina, satış ve teslim süreçlerindeki güler yüzlü hizmet ve ilgileri için teşekkür ederiz.
Duyarlı ve kibar yaklaşımları, çözüm odaklı bakış açıları, tüm sorularımızı yanıtlamaya yönelik, yeterli ve işlevsel bilgilendirmeleri için Duygu Hanım'a , Duygu Hanım nezdinde tüm Borovalı ailesine teşekkür ederiz.
Toyota Plaza Borovalı'da satış temsilcisi olan Ozan Bey bizi deneyimi, güler yüzü ve samimiyetiyle hiç niyetimiz yokken 2023 Toyota Chr almaya ikna etti. Satış sözleşmesi sonrasında arabamızı teslim alana kadar kendisine ulaşıp sorduğumuz tüm sorularımızı yine içten bir şekilde yanıtlayarak arabamızı beklerkenki heyecanımızı paylaştı. Ozan Bey ve onun nezdinde tüm Toyota Plaza Borovalı ailesine sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum. Ayrıca Toyota Chr harika bir araç,muhteşem bir sürüş deneyimi. Yıllardır Toyota Plaza Borovalı müşterisi olarak satış sonrası da bakım ve servis konusunda da her zamanki desteği alacağımıza eminim
Müşteri soru sorunca yüzünü ekşiten personel nedeniyle Toyota almaktan vazgeçtik. Sorduğumuz sorulara düzgün cevap bile alamadık üzücü bir tecrübeydi. Oradan çıkıp tokullar Toyota bayisine gittik iyiki oradaki personeller daha bilgili ve ilgiliydi.
Güler yüz, kaliteli hizmet ve her sorunuza makul cevaplar bulacağınız bir yer diyebilirim. İlk kez geldim İzmir deki favorim artık burası..
Toyota mükemmel bir grup, Güvenceli, servis süper. Bütün team çok kaliteli , yardimi ve işlerini severek yaptiklari belli. Gelin görün diyorum. Biz çok memun kaldik, Bilhassa satiş kismindaki çalişan Team den. Teşekür ederiz.
2022 Model Corolla cross aracımın bagaj kapağı açılmıyordu ve üst çıtasında gevşeklik vardı; Parça siparişi verildi ama montaj için bayram öncesinde servis randevusu için biraz uğraştık. Neticede güzel bir işçilikle sorunlarım halledildi. Toyota Borovalı servis ekibine teşekkür ediyorum iyi bayramlar...
İzmir Borovalı Totoya servisine Aracımı 08/04/2024 tarihinde hasar nedeni ile bıraktım. Bayram nedeni ile Exper şirketi Türkiye sigorta eksperinin en geç 16/4/2024 tarihinde gelir denilmesine rağmen ısrarlı aramalarım doğrultusunda verilen bilgiye göre 17/04/2024 gelip onayını 19/04/2024 tarihinde sağladı .Değişecek parçaların gelmesini bekliyoruz, Parça onarımda, parçalar boyada gelen parça uymadı gibi sebeplerle 10/05/2024 tarihinde Herhangi bir aksaklık çıkmazsa aracımı ancak alabilecekmişim. Her defasında sorduğum sorulara kaçamak cevap veren otomatik cevap gibi bilgi veren personelde cabası..Maduriyetimin giderilmesini talep ediyorum. Arayarak geri dönüş yaptığınız, yoğunluğunuzu bildirdiğiniz ve aracımı 10/05/2024 tarihinde teslim ettiğiniz için teşekkürler.
Bekleme salonu ferah, içecek servisi tam otomatik makineler ile gün boyu olan, hemen arkasında lokanta ve kafelerle dolu, merkezi konumda bir servis, ilk defa geldim. Güncel rutin bakım ücreti, 8500 TL. İlgilenen Ayça Hanım, işletme için fazlasıyla şans. Gün boyunca bilgi akışı, güler yüzlü ve ilgili tavrıyla servisin 5 yıldız almasını tek başına kendisi sağladı desem yeridir. Ülkede işini düzgün yapma motivasyonu kalan insanlar da kalmış demek ki, teşekkür ederim kendisine.
Öncelikle Borovalı olarak güleryüzlü hizmetinizden dolayı teşekkür ederim. Satış müdürü Funda Hanım ve satış görevlisi Fehmi Bey'in göstermiş olduğu ilgi ve alakadan çok memmun kaldım. Anlatımınız ve test sürüşünüz sayesinde kendimizi ayrıcalıklı hissettik. Gayet güzel bir deneyimdi.
Ötv indirimli araç almak için E**** Hanım'la görüştük. Proforma fatura istediğimizi, mahkemeye ek karar başvurusunu ancak böyle yapabileceğimizi ifade etmemize rağmen " onlar proforma fatura istiyorlar.Biz de proforma fatura veremiyoruz çünkü süreç uzun sürüyor. Aracın fiyatı değişebiliyor. O yüzden genel başvuru yapın" diyerek gönderdiler bizi. Az önce Aydın'a geldik. Gayet güzel aracımızı da ayırdılar. Proforma faturayı da verdiler. Evime 2dk mesafede olan Borovalı'dan araç alamadık ve bu kadar yol gelmek zorunda kaldık. Yapan yapabiliyor demek ki. Zaten araç satmaya çalışmıyorlar bile.Olan müşteriye oluyor.
İlginiz, bilgilendirmeniz ve hızlı servisiniz için teşekkür ederiz
Arıza nedeniyle gelmistik Teknik hizmetleri, parça lojistiği ve ustaları vasat. Evet güleryüzle karsılanıyorsunuz ama tek kısas bu değil. Toyota markasından bu servis yüzünden sogudum.
Servis yetkilileri çok ilgililer. Özellikle Serdal bey e çok teşekkür ediyorum. Aracımın tüm aksam ve sıkıntıları hakkında bilgilendirme yaptılar. Bekleme salonundan aracınızın takibini de yapabiliyorsunuz. Çok memnun kaldim🙏
25 Eylül pazartesi günü arkadan çarpma sonucu servise bırakmış olduğum aracımı belgeleriyle beraber teslim alıp 10 ekime kadar bekletip 15 gün sonra sigorta poliçeniz nedeniyle tamir edemiyoruz diyerek tozlu bir şekilde geri verdiler! Poliçe nedeniyle tamir edemiyordunuz niye teslim aldınız aracımı diye sorduğumda da özür dileriz bir yanlışlık olmuş deyip geçiştirdiler. Kesinlikle aracınızı bırakmayın, pişman olursunuz.
13 Nisan 2024 tarihinde, Toyota ikinci el sitesinde gördüğüm aracı sormak için gittiğimde, ilgisizlik ötesi bir yaklaşımla karşılaşmak şaşırttı. Ayrıca Toyota'nın ikinci el sitesi ya yenilenmiyor, ya da çalışanların sitede yayınlanan ilanlardan haberi yok.
Çok deneyimli, çok güler yüzlü bir ekiple karşılaştık. İşimizi çok kolaylaştırdılar. Teşekkürler Borovalı ailesi🙏
Kombin bakımı aracımı götürdüm bana lastikleri söktük dediler lastikler sökülmemiş yapılması gerekmeyen kimyasalla motorunu temizlemişler hava filtresini kontrol etmemişler artı aracımın direksiyonu çizmişler ona ses çıkarmadım Ve o kadar sorunlu bir firma ki müşteri memnun etmek yerine daha çok hata arıyorlar Üç kere farkı farklı arızalardan gittim üçünde de yapmadılar ve şikayet ettiğim halde neden bizi şikayet ediyorsunuz dediler tavsiye etmiyorum bakım konusunda aracınızı kontrol edin sonuçta tomarla para sayıp araç alıyoruz 35 btn864
Kendi aracımı takasa vererek Nissan Juke satın aldım. Baştan sona bütün süreç ( takas, kredi ve alım) sorunsuz ve çok rahat geçti. Sibel Hanım a ve diğer tüm çalışanlara teşekkür ederim.
Harika bir hizmet sujulmakta. Heleki musteri temsiciniz aylin hanim ilgi ve sorun cozmede essiz bir insan. Kendisine sukranlarimi sunuyorum
Telefonları açan yok ne müşteri hizmetleri ne servis ne de satış. Olacak iş değil. Hiç olmazsa bir görevli olur o cevap verir.
Servisinizde beklenenin üzerinde hizmet verdiler. Özellikle Şükrü KARAÇAM Beyfendi güler yüzü ve sempatik davranışlarıyla, zaman zaman araç hakkında kısa anekdotlar vererek işlemin her aşamasında tarafımı bilgilendirmiştir. Servisiniz işleyişinden dolayı memnun oldum. Teşekkürler.
Müşteri memnuniyetini üst seviyeye çıkaran ve profesyonel iş yapan personeller... Toyota'nın Japon kalitesi ve görgüsüyle işlendiğini kanıtlayan ve Türkiye'ye uyarlayan bir kurum... Teşekkür ederim...
Sabah 10 randevusuna 10dk geciktim. Servis kaydı 10.50de yapılan aracım için öğlen 13.30da uğradığımda halen daha kapının önünde bıraktığım yerde duruyordu.aracı o saatte alıp bakım yapmayacaksanız ne diye sabahtan randevu veriyorsunuz?sonuç olarak sabahtan tüm işlerimi gereksiz yere iptal ettim,aracımı da bakım yaptırmadan geri aldım.
Bekleme Salonu İkramlar Gerçekten Güzel Hizmette Güzel En Önemlisi Bizimle ilgilenen Personel Çok İlgili Güler Yüzlü Tüm Sorunlar ile İlgilendi Sadece Araç teslim alırken İç Dış Yıkama Daha Güzel Yapılsa Çok Daha Güzel Olurdu
Filo satış uzmanı Uzay Türker'e ilgi ve alakasından dolayı çok teşekkür ederim. Alım sürecinde samimiyeti ve sıcaklığı ile bizi mutlu etti. Tanışmaktan keyif aldığım harika bir insan.
Gayet nazik ve ilgili calisanlari var imkanlari ve yaklasimlari guzel
Bakım için randevu alımından itibaren, araç kabul ve teslim sürecinde müşteri memnuniyetimiz son derece yüksektir.
Gerçekten işlerini iyi yapıyorlar, ilgi ve bakım açısından
Araç bakım için mükemmel kaliteli bir servis bilinçli kibar işini severek yapan üst düzey performans ile çalışan elemanlar, harika bir servis. Herkese tavsiye ederim..
Satış temsilcisi Mert bey e ilgisi ve alakası için çok teşekkür ediyorum Bornovalıda öncelik müşteri memnuniyeti olduğunu gördüm
Toyata benim ailem. Kadın sürücü olarak nezaman ihtiyaç duysam,nazik güvenilir insanlar yanındadır.
Aracımızın bakımı için destek aldık. İlgili personellerin, ilgisinden ve deneyiminden çok çok memnun kalarak işlemlerimizi tamamladık. Çok teşekkür ediyorum.
Toyota Plaza Borovalıdan almış olduğum Toyota Corolla araç ile ilgili satış temsilcisi Burcu Hanım çok ilgili, dürüst, yardımsever ve işini profesyonelce yapan bir Hanımefendi... Güler yüzlü ve samimi bir şekilde müşterilerini karşılamasından dolayı kendilerine çok teşekkür ediyorum...
Toyoto yarış ve corolla Hybrid için bilgi almaya geldim biraz yoğun diye ilgisizlik hat safhada karşılama berbat neredeyse soru soruyoruz diye dövecekler Âlim yaparsanız nasıl teslim alır ve serviste neler yaşarsınız bilmiyorum??????
Yani Toyota'nın her bayisi bence harika ama buraya bir parantez açıyorum, Kahramanmaraş merkezli depremden etkilendik, Hatay / İskenderun luyuz. Bir kaç günlüğüne İzmir e geldik a Arabamızın tekeri patlaktı bir kaç problem daha vardı sıra beklemeden direkt aldılar, problemlerimizi çözdüler ve tek kuruş para talep etmediler şimdi burdan bir kez daha teşekkür ederim 👏👏👏
Güleryüzlü, samimi ve kibar davranışlarından dolayı Ayça Hanım a teşekkür ediyorum.
Konumu merkezi, mekan temiz, tüm kademede çalışanlar çok ilgili, güler yüzlü ve yardımsever.
Bir araç ile ilgilendiğimi söyleyerek cumartesi öğleden sonra 14:00 sularında bayiye geldim. Bana "haftasonları öğleden sonra test sürüşü yapılmadığı" bilgisi verildi. Merkez müşteri hizmetlerini arayarak bu bilginin doğruluğunu teyit etmek istedim; öyle bir durum yokmuş, test sürüşü hakkım varmış. Bayiye bunu geri sordum acaba bayiye özel bir uygulamamı diye, çıt yok. Müdürlerini bekliyorum karşıma çıksın diye yaklaşık ama 1 saat oldu ortalarda yok. Bakalım nasıl izah edecek bu lakayit davranışları!
İzmir Borovalı Ozan bey danışmanlığında arabamızı aldık. Dürüstlüğü, çabası ve iletişiminden çok memnun kaldık. Teşekkür ederiz.
Kibar, Güleryüzlü hızlı ve güvenilir daha ne olsun? 🙏
Toyota Plaza Borovalı'da satış temsilcisi olan Ozan Bey deneyimi, güler yüzü ve samimiyeti için teşekkür ederim...
Satış temsilciniz Uzay bey ilgili,güleryüzlü çok teşekkür ederim
Tüm personel güler yüzlü ve ilgili ilk Toyota aracım ve Toyota servis deneyimim güzel duygular ile ayrıldım. Teşekkür ederim.
Aracımı bugün teslim aldım satış danışmanı Mert bey'e ilgi ve alakası dan dolayı çok teşekkür ederim.
Kesinlikle berbat bir yer Müşteri olarak beni çok mağdur ettiler.özellikle hasar bölümü Ayrıca servis bölümüde öğle Bakım için aracı teslim ediyorum bakımı yapılıyor araç arka hava üfleme ızgarası içine geçmiş vaziyette alıyorum Bakım demek tüm kontrollerin yapılması demektir Kesinlikle aracınızı teslim etmeyin Zaten başka mağdur ettikleri konularda var dava açmaya hazırlanıyorum.
27.03.2021 tarihinde periyodik bakım için gittik. Öncelikle şunu söylemek isterim, Bornova'dan sonra Bayraklıya açılması İzmir'imizin kuzeyinde oturan kişiler için çok büyük bir gelişme. Öncelikle bunun için teşekkür ederiz. Gelelim diğer bir konuya: İlgi alaka gerçekten çok iyi, bekleme yeri pandemi koşullarına uygun. Bu tür bakımlarda en önemli şeylerden biri ücret elbette. Açıkcası benim düşüncem ücretler ortalamanın üstünde. Zaten iş sonu verilen makbuzda ki ürünleri google da aratınca da piyasa fiyatları ile oraya düşülen fiyatlar arasında ki farkı görebiliyorsunuz. Onun dışında zaten oraya kadar gitmişken size sunulan ücreti ister istemez kabul etmiş oluyorsunuz. Eğer hazırlıklı değilseniz anahtarınızı teslim etmeden ücreti sormayı unutmayın. Başka bir konu ise Plazanın bulunduğu yer şu an depremde hasar gören binalara yakın. Bazı yakın binalarda yıkım işlemleri gerçekleşmekte. Bundan kaynaklanan bir takım sorunları paylaşmak istiyorum. Her şey bittikten sonra arabanız iç ve dış yıkanıp size teslim ediliyor. Bize teslim edilirken yeni yıkanmış arabamızın camları yıkım sebebi ile toz içinde kalmış, arabanın her yerine sarı siyah nokta nokta bir takım şeyler yapışmıştı. O şekilde alsak gitsek kimse oralı olmucak! Benim düşünceme göre araba yıkandıktan sonra dışarda bir süre bekletilmiş sonra teslim ediliyor. Arabaları o yıkımdan gelebilecek toz kir, petrol türevleri şeylerden korumak bizim sorumluluğumuzda değil. Binbir söylem üzerine tekrar yıkattık. Üstünde ki lekeler pek çıkmadı. Neyse artık diyip tırnaklarımız ile tek tek tüm küçük sarı ve siyah noktaları kazıdık. Bir de diyorlar ki bize şöyle olmuştur böyle olmuştur diyorlar. Nasıl olduğunu biz de görebiliyoruz :)
Sıfır araç alımında yardımcı olan satış danışmanı Fehmi beye, Sigorta sorumlusu Bahar hanıma, teşekürlerimi sunarım. İlgi ve alakaları mükemmeldi, hiçbir sorun yaşatmadılar.
Sıcak güler yüzlü kibar bir ekiple karşılaştım
Çalışanlar çok cana yakın. Bakımları zamanında yapıp söylenilen saatte teslim ettiler.
Kısa sürede hızlı ve güler yüzlü hizmet, ilgili danışman Şükrü bey den de çok memnun kaldım.Bekleme süresinde çay ve kahve iyi geldi.
Toyota kalitesi, Borovalı çalışanların kalitesiyle birleşmiş ve harikulade bir sinerji oluşmuş. Tebrik ediyorum.
Satış teslimat sorumlusu Mert Bey güler yüzlü aracımızı sorunsuz teslim aldık Teşekkürler Toyota Borovali
Müşteri yaklaşımlarından aldığım hizmetten memnun kaldım
Aylin hanıma çok teşekkür ediyorum bizimle çok güzel ilgilendiği için
19/12/2023 tarihinde Toyota Hilux araç alımı için firmayı aradım. Çıkan müşteri temsilcisi istediğim aracın olduğunu belirterek bilgilerimi satış temsilcisine aktardığını tarafıma dönüş yapılacağı bilgisini verdi. 21/12/2023 tarihine kadar arama yapmayan firmayı tekrar aradığımda araç kalmadığını bildirdi. Firma çalışanlarının son derece duyarsız ve ilgisiz olduğunu bilgilerinize sunarım.
Güler yüzlü ve bize yardımlarından dolayı satış danışmanı ozan beye teşekkür ediyorum
2. El kisminda cok fazla arac yok. Sizinle cok fazla ilgilenmiyorlar. Diger yetkili saticilarda daha iyi ilgilenildigini gormustum.
Satış Danışmanı Mert Bey e ilgi ve alakası dan ötürü çok teşekkür ederim. İyiki varsın Toyota iyiki varsın borovalı
Araç satmaya niyetleri yok sanki. Telefon ediyorum. Biz size döneceğiz diyorlar, arayan soran yok. Gittim yine ilgilenen yok.
Yeni yerine ilk kez gittim. Şehir merkezine yakın olmasi ulaşım için iyi olmuş. Hizmet olarakta hiçbir küsur yok. Herkese tavsiye ederim. Teşekkürler Borovalı.
Güler yüz tatlı dil teşekkür ederim. Mert bey herşey için teşekkür ederim.
03.01.2024 tarihinde Toyota Borovalı plazasına önceden oluşturduğumuz randevu ile Ailecek gittik.Satış danışmanı Mert Bey ile tanışıp görüştük bizimle Samimi ve içten ilgilenip Güler yüzlü bir şekilde ilgilendi Plazanın diğer çalışanlarıda hep ilgili ve Güleryüzlü insanlar kendilerine yürekten teşekkür ederim
Aracımın 10 bin bakımı ve seramik kaplama yapılması için gelmiştim. Oldukça memnun kaldım. Özellikle güler yüzlü, işinin ehli olan Dilşah Hanım bize yardımcı oldu. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Seramik kaplama yapan ustamıza da ayrıca ilgisi ve güzel işçiliği için teşekkürler.
Borovalı çalışanlar ailesi ile haftaya başlamak ne güzelmiş! Girer girmez güler yüzlerle karşılaştık. Çalışanların yüzü gülünce, müşterilerinki de gülümsüyor doğal olarak. Bizimle ilgilenen Dilşah hanım oldu - profesyonel, içten ve şip şak işlem yapan biri. Yüzü de hep gülüyor. Tam söylediği saatte de aracımızı teslim etti. Orada özel hissettim - sanırım bir işletmenin en önemli noktası budur - mutlu müşteri. Ne mutlu! Bu güzel deneyim için, tüm çalışanlara teşekkür ediyorum.
İşini iyi yapan ustaların olduğu bir yer serviste çalışan Ercan beye çok teşekkür ederim
Araçları karşılayan kişi agizda sakız degnekcilikten terfi etmiş gibi konuşma ve davranışlar sergiliyor. Personel davranış ve yaklaşımları geliştirilmeli. Diğer Toyota servislerin ile kıyaslayinca vasat denilebilir.
Periyodik bakım için ilk defa gittiğim Borovalı Toyota plazada, tüm ekip ilgili ve yardımseverdi. Teşekkürler
Ne yazıkki bir yıldız bile fazla bayramdan evvel arabamı servisten aldım her şey tamam dediler yola çıktın sağ ön farımın yanmadığını fark ettim ve bir elektrikçide değiştirttim kendilerini aradığımda arkadaşların yanıkAmpul taktığını söyledim onlar da bana aracın kalite kontroldan geçtiğini söylediler ve biz de hiçbir böyle bir şey olmayacağını belirttiler peki nasıl oluyor da servisten yeni aldığım arabanın ampulu bozuk oluyor bunları söylediğimde büyük bir korumacı tavırla davrandılar üç kuruşluk ampulün peşinde değilim ama kendi hatalarınıHiçbir zaman kabul etmiyorlar bir daha asla ben bu mekana gelmem size de tavsiyem Burdur bugün 15 Haziran 2019 aracımı Toyota tokullaraGötürdüm debriyaj ile akülarünü değiştirdim Ve sol lambayı da bakmalarını söyledim yanık olduğunu söylediler Toyota Bornovalı sözümona lamba değişmişti fakat ben Toyota tokullar da lambayı değiştirdim de şöyle bir şeyle karşılaştım resimlerde görüldüğü gibi yeni takılan lamba da toz ve kir olamaz bu demektir ki yandaki lambayı takmışlar ya bu elemanların hatası ya da özellikle elemanların Yaptığı bir iş sözümü anda kalite kontroldan geçiliyor resimler aşağıda taktir sizin Toyota adına kesinlikle yakışmıyor Japonlar bunu görseydi ne derdi çok merak ediyorum
Müşteri istemiyorsanız istemiyoz gelmeyin deyin kardeşim.
Fazla ilgisiz davranış gördüm arabalara bakabiliiyim dedim yalnız başıma bakamadım illgi neredeyse sıfır kusura bakmayın alacaktım o gün itibariyle vazgeçtim sakin darilmayin ama pazar günü boştum sadece yinede teşekkürler
Güler yüzlü ilgili çalışanlarımıza teşekkür ediyoruz.
Toyota servisleri içinde en güler yüzlü hizmeti aldığım servis Borovalı. Özellikle ilgilenen İsmail bey e teşekkürler. Aracımda akü sorunu oldu ve randevusuz gelmeme rağmen garantiden değiştirildi. Teşekkürler.
Genç bir ekip. Ama çok yorgun bitkin görünüyorlar. Biri beni karşıladı araçla ilgili işlemimi sordu anlattım konuştuk ok leydik bekleme yerine geçin dedi çocuklarla geçip 5 10dk bekledikten sonra aracın plakasını başka biri anons etti ekinde tablet tekrar soruyor ne işlem var neden geldiniz diye kayıt açacakmış. Benim anlamadığım karşılayan sadece hoşgeldin demek için mi tutulmuş herkese aynısı. Boyle devam ederse çok şikayet alırlar bence. Ve evet kahve bitmişti ikram 1 dilim börek kalmıştı Tamam pastane değil ora ama çocuklarla bekleyince sıkıntı. Galeri temiz ve düzenli. Ama gereksiz yere çok personel çalıştırıyorlar. Bennncccce 😃
Toyota Borovalıya ve özellikle satış temsilcisi Uzay Türkere güleryüzü ve samimiyeti için çok teşekkür ediyorum.
Arabayı yeni aldım ve ilk kez bakıma size getirdim. Öncelikle web sayfasını inceledim belirli km çerçevesinde vale hizmetinden bahsediyordu ve bu kapsama girdiği halde vale hizmetinin olmadığını söyledi teldeki görevli. Aracı kendim götürdüm ve benimle servis görevlisi Erdoğan Bu ilgilendi çok memnun kaldım.Güler yüzlü ve nezaket ile karşılandım ve ugurlandim. Erdoğan By başta olmak üzere tüm emeği geçenlere teşekkür eder web sitesinde yazdığı gibi vale hizmetinin de aktif olmasını temenni ederim.
Güleryüzlü personeli ile kaliteli bir hizmet sunulmaktadır.
Merhaba, yeni araba aldım mert akgünle beyfendiyle görüştüm mert bey olmasa arabayı bu kadar alınmasına sıcak bakmazdım gerçekten çok samimi çok güvenilirdi. Sonrasında anket için arandığımda gayri ihtiyari 10 üzerinden 7 dedim tamamen yanlıştır yıldızlı 10 üzerinden 10 luk bir beyfendidir
SLM randevu aşamasından servise aracı kapıdan teslim edip tüm işlemlerin yapılıp aracın geri teslimine kadar çok ilgililer tüm toyota borovalı ailesine çok teşekkür ederim ellerine sağlık
Fiziki şartları süper olan mağazanın maalesef elemanları ilgisiz...Bir aracı yarım saat incelememe rağmen bir kişide gelip yardımcı olabilir miyim demedi...2.el araba verecekseniz sakın denemeyin piyasadan %20 daha az fiyat veriliyor...
Randevu saatlerine özen gösterilse çok iyi olur randevu veriyorsunuz iki saat bekliyorum bir muhatabı böle yok teknoloji bu kadar ilerlemiş iken bir mesaj ve arama ile iptal veya daha sonraya verilebilir
Çok temiz bir servis ve hızlı hizmet veriyorlar. Danışmada görevli Selin Çamur’a ilgisi ve güzel yüzlü yaklaşımı için teşekkür ederim.
Toyota Corolla aldık.Mert bey çok ilgiliydi ve çok yardımcı oldu her konuda.Sorun yaşamadan arabamızı teslim aldık.Teşekkürler🙏👏
Corolla cross almak için eşimle gittiğimiz bayide, Mert Bey bizimle çok ilgilendi. Güler yüzlü ve samimiydi. Çok memnun kaldık. Deneme sürüşü için de zaman ayırdı. Ne yazık ki biz arabayı alamadık ancak Mert Bey’in ilgisinden dolayı kendisine çok teşekkür ederiz.
02.05.2023 tarihinde 09:39’da servis randevusu almak için aradım. Yetkililerin tarafıma dönüleceği söylendi. Tarafıma dönüş sağlanmadığı için 13:49’da tekrar aradım ve yoğunluk vs gibi şeyler söylendi ve tarafıma acil olarak dönüş sağlanacağı iletildi. 15:20’ye kadar beklediğim halde yine tarafıma dönüş sağlanmadı. O dakika Tokullar’ı aradım ve direk servis randevusu oluşturdum. Bir servis randevusu verebilmek adına dönüş sağlamak bu kadar zor olmamalı… İlk kez Alman markalarından bir Japon’a geçtim…! Herhalde bu benim için ilk ve son deneyim olacak… Tesekkurler Borovalı…!
güler yüzlü personeli ile arabamla çok güzel ilgilendiler, teşekkürler Borovalı.
İlgi ve alakaları yanında güler yüzlü personel. Çok teşekkür ederim.
Çalışanları gayet kibar, ortam gercekten temiz ve düzenli. Bilgi verme ve yardım konusunda etkinler. Ah bir de istediğimde araba bulabilsem😅😅
30 bin bakımını yaptırdım, karşılamaları güzeldi.Dilşah Hanıma güler yüzü ve göstermiş olduğu ilgi alaka için cok teşekkür ederim.
İzmir Bayraklı Borovalıdan araba almaya gittik. Takas yapacaktık.Oraya takas yapacağımız arabayla gitmiştik .Birkaç kişi baktılar arabaya ve evrakları incelediler.Orçun Bey ilgilendi bizimle o ve birkaç kişi inceledi arabamızı .Daha sonra birileri ile görüştü. Orçun bey bize bayideki araba sizin,sizinkini 530 dan sayıyorum üstünü getirin hayırlı olsun dedi el sıkıştık anlaştık.Sonraki gün devir için gidecektik.Birkac saat sonra bizi aradı km yanlış anladık dedi 510 a alırız dedi .Ama bir arkadaş daha baksın dediler.Sonraki gün Gökhan bey baktı arabamiza.Orcun bey tekrar aradı 450 e alırız dedi. Gittikçe arabamızın fiyatını düşürdüler. Arabayı almak için altın bozmuştuk büyük mağduriyet yaşadık. Pişmanlıktan başka bir şey değiller asla güven vermiyorlar bir dedikleri bir dediklerini tutmuyor. Disiplinsiz ve güven vermeyen bir sürü tutum sergilediler.Bu kadar da olmaz deyip en son vazgeçtik arabayı almaktan
📍 Soğukkuyu, 6065. Sk. No:6/A, 35520 Bayraklı/İzmir
💬 Sağlam ve kaliteli hizmet için cok tesekkurler.Özellikle Çağlar Beye teşekkür ediyoruz aracimiza zarar vermeden bizi mûşgül durumdan kurtardı. Bu tur durumlarda...
İzmir En İyi Emlak bürosu Listesi İzmir En İyi Çekici hizmeti Listesi Bayraklı En İyi At arabası hizmeti Listesi Bayraklı En İyi Oto tamirhanesi Listesi Bayraklı En İyi Oto elektrik hizmeti Listesi Bayraklı En İyi Emlak bürosu Listesi Bayraklı En İyi Çekici hizmeti Listesi
📍 Cengizhan, 1620/12. Sk. 130 A, 35540 Bayraklı/İzmir
💬 Yiyecek, içecek ve mutfak eşyaları da dahil olmak üzere tüm ev ihtiyaçları çok uygun fiyatlarla ve mükemmel hizmetle
Bayraklı En İyi At arabası hizmeti Listesi Bayraklı En İyi İndirim supermarketi Listesi