Peugeot Baykaralar

Peugeot Baykaralar

Peugeot Baykaralar, At arabası hizmeti, Oto galeri, Peugeot bayisi olarak Muratpaşa, Uluyol Cd. No:25/B, 34040 Bayrampaşa/İstanbul adresinde bulunmaktadır. Peugeot Baykaralar 100 yorum ve 4.24 puanlamaya sahip.
Adres: Muratpaşa, Uluyol Cd. No:25/B, 34040 Bayrampaşa/İstanbul
Telefon numarası: +902126144747
Kategoriler: At arabası hizmeti Oto galeri Peugeot bayisi
Çalışma saatleri: Cuma 09:00–18:00,
Cumartesi 09:00–17:00,
Pazar Kapalı,
Pazartesi 09:00–18:00,
Salı 09:00–18:00,
Çarşamba 09:00–18:00,
Perşembe 09:00–18:00
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Peugeot Baykaralar Yorumları

S
5/5

Tuğba Hanım başta olmak üzere herkese ayrı ayrı teşekkür ederim. Çok güzel bir ekip kurmuş Baykaralar. Herkesin yüzü gülüyor, çaycısından tutayım, test sürücüsüne kadar, muhasebeci arkadaştan tutayım, sekreterlerine kadar çok çok bayıldım. İyiki sizi tercih ettim, iyi ki sizleri tanıdım. 🌸

N
5/5

Ahmet bey, Servis danışmanım Battal bey ve diğer arkadaşlar son derece ilgili ve yardımcı oldular. Son derece memnun kaldım. Tavsiye ederim. 3008 olan Aracımı alıp titizlikle genel bakım ve eksikliklerini tamamlayıp tarafıma teslim ettiler.

H
5/5

Aylin hanım çok ilgiliydi işlemlerim çok hızlı tamamlandı, kendisi başta olmak üzere tüm çalışanlara teşekkür ederim.

E
5/5

Tartışmasız Türkiyenin en ilgili bayisi ellerinden gelen kolaylığı sağlıyan ilgili tüm sorunları aşmamızı sağlıyan Emel hanıma çok teşekkür ediyorum. En iyi fiyat ve en iyi süpriz hediyelerle arabamızı aldığımız için çok memnunuz ilgilerinden dolayı teşekkür ederim.

A
1/5

Yalanı vizyon belirlemiş kurumsal olmaya çalışan şirket.Eğer aracınızı bu servise götürüyorsanız servis sonrası doğru işlem yaptıklarını kontrol ettirmek için daha kurumsal ve ahlaklı başka bir servise götürmenizi öneririm.Servis sonrası verdikleri dökümanlar doğru olmamakla birlikte arıza veren aracınızın bakımı müşteriyi yanlış bilgilendirerek geçici çözümle sonrasında daha büyük maliyetlere yol açacak şekilde teslim ediliyor.Bu yazdıklarım bu kurumsal olmaya çalışan ama kurumsalcık da kalmış şirketi kötülemek için değil müşterilerin daha dikkatli olması için yazılmıştır.Yaptıkları ve kabullenmedikleri hatalı işleme karşı hakkımı sonuna kadar arayacağım.

H
1/5

Peugeot baykaralardan 2008 araç aldım araç alırken hediye diye verdikleri ürünlerin aslında ayrı faturalandırılmış olduğunu ve parasını benden aldıkları araç aldıktan sonra fark ettim daha sonra Peugeot Türkiye tarafından ürün hizmet bağlamında anket maili atıldı ve bende hizmetten memnun olmadığım için bir nevi kandırıldığım için ankette orta puan (6puan) vermem üzerine yaklaşık bir gün sonra arandım ve adamlar bana hesap sorar gibi neden düşük puan verdiğimi madem hoşuma gitmemiş araba almamı söylediler bi hesap sordular yani sonuç olarak biz tüketici alıcı olarak bu anketleri yaparken özgür bir irademizle yapıyoruz buna kimse hesap sormamalı veya profesyonelce bir iş yapılıyorsa profesyonelce yaklaşılmalı Bu aşamada sıfır aldığım bir aracın ufak tefek sıkıntıları vardı bayiye bunları söylediğimde getirin bile demediler siz bize düşük puan verdiniz dediler kısacası şöyle size arabayı biz sattık bizden çıktı gerisi umrumuzda değil siz de bize yüksek puan verin bizde prim alalım oldu Peogeot Baykaralar pişmanlıktır ve şuan aracımı hangi bayiye götüreceğimi bilmiyorum Peugeot Türkiye ile de görüşmek istedim dönüş yapmadılar sıfır arabayla düşük puan verdik diye kaldık ortada.

M
1/5

Kesinlikle pişmanlıktır! 5 yıldır yıllık bakımını aynı yere yaptırıyorum aracı teslim almaya her gittiğimde eve varmadan araçta arıza ışığı tekrar yanıyor tekrar servise götürmek zorunda kalıyorum aynısı bu sene de başıma geldi üstelik yıllık bakımını 2 ay önce yaptırdığımda motorun ekstra kontrol edilmesini talep ettik motorda parça değişimi yapıldı 2 ay sonra tekrar motor arızası aracı tamir ettiriniz ikazı verdikten sonra servise götürdüm arıza tespiti yapılıp parçası değiştirildi gelip aracı alın dediler 100 m gitmeden aynı arıza ikazını yine verdi aracı tekrardan kontrole aldılar paranızla işinizden gücünüzden olup mağdur olmak istemiyorsanız gitmeyin

Ş
5/5

Tavsiye üzerine yönlendirildiğim bu bayiden sıfır araç alımı gerçekleştirdim. Satış temsilcim olan Hülya hanım sürecin her aşamasında çok iligili ve titiz davrandı.Tüm sorularıma açıklayıcı şekilde cevaplar vererek sürecin hızlı bir şekilde ilerlemesinde etkin rol oynadı.Kendilerine şahsım ve ailem adına çok teşekkür ediyorum ve gönül rahatlığıyla süreç yönetimini yapmasını isteyebilirsiniz. Ayrıca ilgi,alaka ve profesyonelliklerinde dolayı da tüm bayi birim ve personeline teşekkürlerimi iletmek isterim. İyi çalışmalar

L
5/5

HERKESE GÖNÜL RAHATLIĞIYLA TAVSİYE EDİYORUM COK MEMNUN KALDIM BİZİMLE CANI GONULDEN İLGİLENEN SATIŞ DANIŞMANINIZ EMEL ARPACI YADA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM BASARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM

M
5/5

Kalite kontrol bölümündeki tolunay bey , evraksal işlemlerde araca yapılacakları tek tek açıklayarak anlatan battal bey, ve servis müdürü ahmet bey dahi bire birde ilgilendi. Ekip olarak kibar ve mütevaziler. İlgilerinden kaynaklı çok teşekkür ediyorum.

M
5/5

Pejo riftir aldığım için çok mutluyum bizle yakından ilgilenen Oğuz beye Çağla hanıma ve sinem hanıma çok teşekkür ederiz bidaha araç tercih edersem ilk tercihim Baykaralar bayisine çok teşekkür ederim bizimle çok iyi ilgilendiler

B
5/5

Harika bir servis danışman arkadaşlar aileden havası estiriyor.ozellikle Aysun hanıma Ekrem bey e ve Yasemin hanım a ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim

E
5/5

Servisteki arkadaşlar çok cana yakın aynı zamanda profesyoneller her birine teşekkür ederim karşılamada ki Yasemin hanım ve Ekrem beye ayrıca teşekkür ediyorum

E
5/5

Merhabalar bugün itibari ile peugeot ailesine katıldım :) Ticari araç satış biriminden Oğuz bey'e göstermiş olduğu ilgi ve alakadan dolayı teşekkür ederim. Kesinlikle tavsiye ederim. Seda hanım sizede teşekkür ediyoruz ilgi ve alakanızdan dolayı sağolun.

F
1/5

İmtihan olmak istiyorsanız aracınızı buraya getirin. Benimle ilgilenen ekrem bey hariç tek başına oranın açıklarını kapatmaya çalışıyor

E
1/5

02.05.2024 tarihinde saat 13.13'te Baykaralar Peugeot bayisini aradım. Aracımda ufak üç adet problemle alakalı servis desteği istedim. Kendileri bana yol yardım için 0850'li bir numara ve isim vererek orayı aramamı, yardımcı olacaklarını söylediler. Aradığım numaradaki arkadaşlara arızaları ilettim, kendileri servis randevusu açılması gerektiğini belirttiler ve akabinde saat 14.04'te tekrar Baykaralar'ı arayarak 11 Mayıs'a saat 11.00'e randevu aldık. Anadolu yakasında Maltepe'de ikamet etmeme ve çevremizde fazlasıyla Peugeot bayisi bulunmasına rağmen aracı satın aldığımız bayiyi tercih ettik. Geldiğimizde saat 9.30 civarıydı ve kendilerine ricada bulunacaktık, yalnızca servis formunu erken açmaları için, ki bir de ne duyalım, 'Servis randevunuz yok.' deniyor. Bütün ısrarlarımıza rağmen aracı servise almamakta direnen servis çalışanlarıyla karşı karşıya kaldık. Aracın arızasını hatırladıklarını ama servis açtırmadığımızı ısrarla belirttiler. Eğer araca baktırmak istiyorsak aracı hafta sonu burada bırakmamız gerektiğini bildirdiler. 'Cumartesi günü servis bakım günümüz değil.' diyerek gülünç sebepler ürettiler ama bir önceki bakıma yine cumartesi günü geldiğimizi unuttular. Ben de kendilerinden ses kayıtlarını talep ettim ve telefonumdan arama kayıtlarını kendilerine gösterdim. Nasıl olduysa, bu kadar polemiğin ardından servis randevumuz olduğu belirlendi. Bu sefer de kendilerine yine aynı talepte bulundum, aracı teslim alın iş yerime geçeyim. Yine araca bir form oluşturmadılar ve beni saat 11.00'e kadar orada tuttular. Kurumsal bir yapıya sahip, önde gelen bir otomotiv markasının içinde yaşanan bu hikayeyi okuyan arkadaşlar, bayiye giderken randevularınızı üstüne basa basa teyit edin. Baykaralar otomotivde ikinci perde. Zar zor servis kaydı açtırabildik. Saat 11. Araç garanti kapsamında. Arızamız elektronik ve tabi ki ücret alınmayacak. Servis yoğunluğu mevcut içeride ve genelde ödemeli müşteriler. Kaydımızı açtırdık servis danışmanı b. Kaya'YA şikayetlerimizi yazdırdık ve bir kontrol etsinler, işlem uzun sürecekse gidip işyerimizde ki işlerimizi halledip geri gelelim dedik. Siz bekleme salonunda bekleyin haber vereceğiz dediler ve biz bekleme salonunda uyuya kalmışız (! ) saat 1 olmuş ne gelen var ne giden ne haber veren. Tabi ki beklemekten dolayı sıkılmışız uyandık (! ) ve bilgi almaya servis danışmanının yanına gittik. Aldığımız cevap nedir sizce? Aracınız için boş makine yok, makineye bağlayamadık bakamadık. Saat 11 de verilen randevuya saat 1 olmuş hala bakamamışlar, haberde vermiyorlar, gidip bilgi almasak akşama kadar bekleyeceğiz. Ama neden bizim için bağlanacak makine yok Çünkü öncelik bakıma gelen ödeme alınması gereken müşterilerde. Şimdi şunu söylemek istiyorum, pek tabi ki yoğunluk olabilir. Bizim de aracımızı saat 11-12-1 gibi teslim alalım diye bir inatlaşmamız olmadı, ama o kadar başıboş servis danışmanları ile karşılaştık ki, neresinden tuttuysak elimizde kaldı. Sinirlerimiz tavan yaptı, Saat 9 da geldiğimiz servisten saat 1 de aracın hiçbir şeyine bakılmadan kovularak gönderildik. Randevunuz yok, araç zaten bugün teslim olmazdı, hafta içine kalırdı gibi bahanelerle Anadolu yakasında 1 saatte gelip, evimize dönmemizin 2.5 saat sürdüğü İstanbul trafiğinde günümüzü hiç edip bıraktılar. Ekte servis kabul emri mevcuttur. Araçta ki elektronik arızalardan kaynaklı herhangi bir hasarda firmayı sorumlu tutacağımı da ayrıca belirtmek istiyorum (Peugeot ya da baykaralar ).

H
1/5

Saat 10.00 a verdikleri randevu için servise geldim aracı ve anahtarı teslim ettim. Kayıt için ruhsat istediler araçtan alayım dediğimde tam 1 saat aracımız bulamadılar. Anahtar yok arac yok saat 11.45 te getirdiler aracımı bakım yaptırmadan ayrılmak zorunda kaldım çünkü o güveni veremediler bir karmaşa ve kaos ortamı var kimin ne yaptığı belli değil. Gelen araçları yollara dar sokaklara yol üstlerine bırakıyorlar başına birsey gelse birde beni suçlu ederler. Kendi sorumsuzluklarindan dolayı ARTIK ŞU ARACIMI BULUN BEN BAKIMDAN FALAN DA VAZGECTIM DEDİĞİMDE kayıt açan personel sorgusuz sualsiz beyefendi vazgeçmiş diyor. Demek ki bu kargaşa ve kaos ortamı bunlar için normal.. BIR SAAR GEL BIR SAAT GIT 2 SAAT ZAMAN HARCADIM BEN BURAYA AMA HAYAL KIRIKLIĞI Strese girmek istemeyen ve aracini seven kimse buraya gelmesin.. rezillik...

E
5/5

Yasemin hanıma her zamanki gibi teşekkürlerimizi iletiriz her zaman olduğu gibi güler yüzle karşılaması aracımızla kendi aracı gibi ilgilenmesi bizi mutlu etmiştir. Selamlar saygılar.Tekrardan teşekkürler. Bir sonraki bakımda görüşmek üzere.

E
5/5

Aldığım en iyi fiyatı ve hizmeti veren baykaralar bayiisine teşekkür ederim ayrıca süreç içinde sürekli irtibat halinde olduğumuz satış danışmanı aylin hanıma ayrıca teşekkür ederim.

E
5/5

Çok memnun kaldım, aracımın farklı sıkıntıları da oldu sağolsunlar hallettiler. Aysun hanıma ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim, bütün sıkıntılarını hallettirdi. Aracımı da tertemiz verdiler.

H
5/5

3008’imizi Baykaralar bayisinden aldık. Özellikle muhasebe ve finans ekibine ve ayrıca Halise hanıma çok teşekkürler. Tüm süreçte çok yardımcı oldular 🧿

G
5/5

Hülya Hanım'ın güler yüzü ve samimiyeti, bize unutulmaz bir deneyim yaşattı ve aracımızı teslim aldık. Bu kadar içten ve profesyonel bir hizmet için ne kadar teşekkür etsek azdır. Müşteri karşılama anından itibaren bizi kapıya kadar özenle yönlendiren ve her sorumuza içtenlikle cevap veren Hülya Hanım'a ve tüm Baykaralar Peugeot ekibine minnettarız.

Y
2/5

Arıyorum açan yok sonra bir hanımefendi ile görüşebildim müşteri temsilcimiz size dönecek dedi ne arayan var nede soran bende aracımı başka yerden aldim

E
5/5

Halise Hanım, İlk irtibata geçtiğim andan itibaren deneyimi, naifliği, duyarlılığı ile bize çok yardımcı oldu ve olmaya devam ediyor çok teşekkürler, ayrıca vale arkadaştan en üst düzey yöneticisine kadar elit bir yaklaşım tarzları var, içeriye girdiğinizde bunu daha iyi hissedebiliyorsunuz. Öyle klasik araç bayisine değil de 5 yıldızlı bir restoran, bir otel, bir işletme gibi... Çalışan herkese ayrı ayrı teşekkür ediyor ve herkese tavsiye ediyorum, pişman olmayacaksınız. Tek eksiği ki eksik sayılır mı bilemiyorum ama sosyal medya da özellikle youtube de daha aktif olabilirsiniz diye naçizane fikrim.

C
5/5

Peugeot Baykaralar Bayrampaşa Servisini uzun zamandır tercih etmekteyim. Başta Durul beyin nazik ev sahipliği, samimi davranışları,beklediğimiz süre boyunca kendi ofisimizde çalışıyormuş gibi hissetmemi sağladığı için , ayrıca Osman Emrah beyin destekleri , güler yüzleri ile bizlere her geldiğimizde yardımcı oldukları için çok teşekkür ediyor, sağlıklı ve güzel günlerde tekrar görüşmek dileğiyle saygılar sunuyorum.

B
5/5

Aracımızı bugün teslim aldık. İsmail Kayacan bey'e ve Tuğba Polat Korkmaz hanım'a özellikle çok teşekkür ederim. Güler yüzlü ve işlerinde çok iyiler. Teslimatı oldukça hızlı ve başarılı biçimde yaptılar. Diğer çalışan personelin de çalışmalarından çok memnun kaldık. Hayırlı işler ve bol kazançlar diliyorum.

A
5/5

3008 aracımı bakıma getirmiştim ayrıca pastacila uygulasıda yaptırdım gayet temiz ve güzel olmuş. Çalışanlarınızdan emre bey ve selma hanıma ilgilendikleri için teşekkür ederim.

S
1/5

Araç satışı gerçekleşene kadar herşey çok güzel. Lakin herhangi bir sıkıntı olduğunda muhatap bulmanız imkânsız. Çözüm için genel müdürlüğü arayın demekten başka birşey demiyorlar.

R
5/5

Bayide çok ilgili olan satış danışmanı Emel Hanıma çok teşekkür ederim gidicek olanlara tavsiyem gideceğiniz danışmanını biliyosunuz

D
5/5

Hülya Hanım'ın neşesi ve ilgisiyle gerçekten keyifli bir deneyim yaşadık ve aracımızı teslim aldık. Kendisine ve Baykaralar Peugeot ekibine teşekkürlerimizi iletiyoruz. Müşteri karşılama anından itibaren her detayla ilgilenen ve sorularımıza sabırla cevap veren Hülya Hanım, işini gerçekten büyük bir özveriyle yapıyor. Bu samimi ve profesyonel yaklaşımı için kendisine tekrar teşekkür ederiz.

M
5/5

Hülya hanımın güler yüzlülüğü ve her aşamada ilgisi, kibarlığı ve hoşgörüsüyle muhteşem bir deneyim yaşadık ve aslanımızı teslim aldık. Bu kadar profesyonel ve muhteşem bir hizmet için yorumsuz kalamazdım. Müşteri karşılamadan tutun da kapıya kadar size eşlik eden ve her soruya sabırla cevap veren başta Hülya hanım olmak üzere tüm baykaralar peugeot ekibini yürekten tebrik ederim.

H
5/5

Merhaba Yeni Peugeut 408 sahibi olarak, gerek güler yüzlü ve nazik tavırları nedeniyle gerekse de teknik iş ve işlemler hakkında beni bilgilendirip rehberlik etmesi nedeniyle İstanbul Bayrampaşa’da bulunan Baykaralar bayisinde satış danışmanlığı yapan sayın Hülya Songül TEKİN hanımefendiye ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim. Daha iyi pozisyonlarda Peugeot markasına temsil edeceğine tüm kalbimle inanıyorum saygılarımla. Halil ibrahim Özer

H
5/5

Çalışanlar güleryüzlü. İlgisinden ötürü Aysun hanıma teşekkür ederim. Kolaylıklar dilerim

F
5/5

Halise hanıma desteğinden dolayı çok teşekkür ederiz, herkes oldukça güler yüzlü ve alakadar.

N
5/5

Gülen yüzlü personel… Aklımdaki soru işaretlerinin hepsi cevaplandı. Servis bölümündeki Battal abiye çok teşekkür ediyorum.

B
5/5

Her zaman gittiğimde memnun kaldığım bir servis Aysun hanım a da ayrıca teşekkür ediyorum

D
1/5

Paraylamı YORUMCU tutmuşsunuz, aynı kişiler, aynı tarihte, diğer markaları yorumları ile yerin dibine sokarken sizi bu kadar övmeleri tesadüf olamaz :(((( YAZIK....

A
3/5

Servis alanı ile showroom satış alanı farklı. Servis alanını bulmak zaman aldı biraz. Konum mevcut değildi.

M
5/5

Baykaralar güleryüzlü deneyimli persoliyle bizlere hizmetleri ni esirgemeyen herkese teşekkürler iyiki varsınız

M
1/5

Servis için randevu almaya çalışıyorum ama telefonu açıp geri kapatan çalışanlarınız var kimseye ulaşılamıyor.

U
4/5

XP 400 motosiklet için aradım bu bayide yokmuş başka bayiye yönlendirdi... Araçlar güzel severiz

A
5/5

Değerli pejo ailesi..yakın zamanda sizlerle yaptığım alışverişten dolayı çok memnunum.tüm elemanların cana yakın, güven veren ve bir o kdr iş bitirici tavırları sayesinde, hiç yorulmadan aracımızı teslim aldık ..öncelikle satışta bulunan Özen hanıma, her konuda profesyonel davranarak, kahvemi yudumlarken ,tüm evrak işlerimin hızlıca ilerlemesinde bana destek olduğu İçin çok ama çok tş ediyorum .araç alınacaksa doğru adres👍

İ
5/5

Alihan kuru teslimatta bulunan arkadas çok güler yüzlü ve çok yardımcı biri Baykara yolu düşen mutlaka bu arkadaş bulsun teşekkürler baykarlar teşekkürler Alihan 😊👍

E
5/5

Ben 2023 sonu kapora koyup 2024 ocak ayı başında 3008 Suv Allura satın aldım. Numan bey özellikle her soruma sabırla cevap verdi ve gerekli hazırlığı yaptı gittiğimde kalan bakiyeyi ödedim. Ve aracı aldım. Ayrıca bütün personel arkadaşlar aynı titizlikle yardımcı oldular ve şu an aracı kullanmaktayım. Tavsiye ederim sürüş oldukça keyf verici. Teşekkürler.

A
3/5

3.6.2022 itibariyle 2008 Alurre cam tavanlı Fiat 790 bin tarihe not düşeyim. Araç Yok. BUGRA satış danışmanı sıcak ve ilgili müşteriye karşı beğendim.

B
1/5

İlk ilgi ve satış kesinlikle güzel ama sonra servis destek ilgi birden bire SIFIR yazık

E
5/5

Can sıkıntısına galeri gezerken baykaralara da uğramış bulunduk ve bir 2008 aldık. Özellikle Emel hanıma çok teşekkür ederim tabi baykaralara da 😀 güzel bir deneyimdi. Güzel bir ekipleri var karşılamadan en arka plandaki sigortacılarına kadar hepsine teşekkür ediyorum.

O
5/5

Arkadaşlara güler yüzlü sıcak tavırlarından dolayı cok tesekkür ederim kesinlikle tekrar gelirim ve tavsiye ederim

H
5/5

Tüm çalışanlar ilgili ve güler yüzlü aynı zamanda konularına çok hakimler , çok çok teşekkürler

E
5/5

İlgi alaka nezaket , çalışan arkadaşları n güleryüzü ve samimiyeti. Maltepe’den Bayrampaşa’ya kadar geldiğimize değiyor. Teşekkürler baykaralar otomotiv

E
1/5

İLK ARACIM OLACAĞI İÇİN AŞIRI HEYCANLA BAYKARALAR BAYİSİNİ ARAYIP TUĞBA HANIMLA KONUŞUP BAYİYE DAVET EDİLDİM VE TUĞBA HANIMLA TANIŞTIM BU KADAR TATLI GÜLERYÜZLÜ VE ELİNDEN NE GELİYORSA EN İYİSİNİ YAPMAYA ÇALIŞAN KİMSEYİ GÖRMEMİŞTİM TA Kİ TUĞBA HANIMI TANIYANA KADAR SİCAK KANLILIĞI BİLGİSİ VE TECRÜBESİYLE GÖRÜP GÖRECEĞİNİZ EN İYİ DANIŞMAN ÇEVREMDE ARAÇ ALMAYI DÜŞÜNEN KİM VARSA SADECE TUĞBA HANIMLA İLETİŞİM KURMASI İÇİN ZORLUYORUM ÇÜNKÜ BİZLERİN BÖYLE İNSANLARA İHTİYACI VAR TEŞEKÜRLER TEKRARDAN TUĞBA HANIM İYİKİ VARSINIZ.

O
1/5

sıfır Araç için tam bir aydır bekliyorum ilk görüşmemde bana Ocak 5 en geç 10 gibi gelicek dedi aracın peşin fiyatın yarısını vermeme rağmen bana araba yok isterseniz kaporanızı geri verim diyorsunuz.

A
5/5

Baykaralar Peugeot bayiisi hem aracımızı satın alma döneminde hemde bugün servis için aracımı götürdüğümde ilgi,alaka gayet iyiydi.Tüm süreçte yardımcı olan tüm ekibe teşekkürlerimi iletiyorum

S
5/5

Baykaralar peugeot servisinden aldığım hizmet için başta yasemin yılmaz hanıma vede hizmette katkısı bulunan bütün ekip arkadaşlarına çok teşekkür ediyorum servise girdiğim an itibariyle hizmet başlıyor hiç bir sıkıntı yasatmadilar sonuç temiz işçilik teşekkürler.

K
5/5

30.12.2023 Cumartesi günü randevu ile gittim. Aracımı (panelvan) kendi park yerlerine park ettim. İçeride hemen destek oldular, biz belgeleri hazırlarken Usta Ömer Bey hemen gelip test sürüşüne çıktık. Test sürüşünden sonra aracı dışarıda bekletmeden hemen servise alıp inceleme yaptılar. İnceleme süreci de çok sürmeden aracımı teslim ettiler. Daha önce MEPA ile çalışmıştım. İlgili alaka kesinlikle çok farklı. MEPA'da da sonuçtan memnundum fakat aşırı yoğunluktan dolayı araç parkından içeride müşteri karşılama, araç bekleme gibi tüm aşamalarda bekleme ile karşılaşıyorsunuz. Evime yakın diye MEPA'ya gidiyordum fakat artık kesinlikle Baykaralara gideceğim.

B
1/5

2021 model aracımı, 56 bin kilometredeyken daha sonra vakit bulamayabilirim diye 60 bin kilometre bakımına aracı satın almış olduğum Baykralar Peugeot’a götürdüm. Daha sonra hava çok bozduğu için ve bakıma daha kilometre olduğu için ve fiyatları çok yüksek geldiği için bakım başlamadıysa aracımı geri almak istediğimi söyledim. Araca daha işleme başlamadıklarını verebileceklerini söylediler. Aracımı teslim aldıktan 2-3Km sonra aracım bozuldu. Kendilerini ne işlem yaptınız aracım bozuldu dediğimde biz bir işlem yapmadık siz daha Lifte kaldırırken indirttiniz aracı gibi bir dönüş yaptılar. Benim aracımın tüm bakımları yetkili servis olan Odak Peugeot tarafından yapılmıştır. Aracımı her gün en az 150 km olacak şekilde kullanmaktayım. Aracımın servise gitmeden önce herhangi bir aksamında herhangi bir tekleme gitmeme sorunu yaşamama rağmen Baykaralar teknisyeni tarafından biz bir şey yapmadık siz indirttiniz bujiler bozulduysa ben ne yapabilirim gibi sorunu hemen net tespit şeklinde söylemektedir. Ben aracımı kurcaladıklarını, hatta bujiyi değiştirmeye başlayıp sonra yarıda yerine oturtmaya çalışıp oturtamadıklarını düşünüyorum. Saatlerce yolda kaldım, çekici bekledim günüm mahvoldu. Hiçbir zaman servisten 20 dk de araç alamazsınız bu arkadaşlar sorunu o kadar iyi biliyorlardı ki çekiciyle aracı getirdiğimde taktılar ve araç hazır sorun bujilermiş dediler. Beni mağdur ettiler bütün gün soğukta araçla uğraştım. Ödeme yapmak için sırada beklerken ilgili Yasemin hanımın birine ciddi miktarlarda indirim yaptığını ancak kişinin indirimi beğenmeyip Ahmet beyle görüşüp daha da indirim yaptığını gördüm. Beni mağdur ettiniz bana indirim yapın bari bütün günümü mahvettiniz dediğimde ise indirim yapamıyoruz maalesef diye yalan söylemiştir. Bu bayiyi her merciye şikâyet edeceğim hizmetlerinden ve tavırlarından hiçbir şekilde memnun değilim. Kesinlikle Baykaralara gideceğinize Atatürk Oto Sanayi’ye filan gidin en azından ucuza mağdur edilirsiniz.

C
5/5

Daha önce yine bir peugeot kullanıcısı olarak girdiğim bu ilgili bayi de istediğim araca çok kısa bir zamanda ulaşmanın verdiği mutluluğu anlatamam. Bütün çalışanlar o kadar ilgili ki ikinci ziyarette sanki oranın bir parçası gibi samimi oluyorsunuz. Satış kısmında Hande hanımın ilgi ve iş bitiriciliği takdire şayan. Ayrıca süreçte Gülay hanımın yardımları için de çok teşekkür ediyorum. Uzun yıllar çalışacağım bir bayi bulduğum için mutluyum.

F
5/5

Yasemin hanım ilgi alakanızdan dolayı teşekkür ederim.

Y
5/5

Aralık ayında 3008 aracım kronik addblue deposu arızası vermişti , hatayı silip tekrarlaması halinde deponun değişmesi gerektiği bilgisini verdiler. Arac tam 1 ay sonra addblue arızasını verdi. Aracı iki gün içerisinde tamir edip teslim ettiler , ücret konusunda da çok yardımcı oldular. Buradan servis yetkilisi Emre Bey'e ilgi alakası ve yardımları için teşekkür ediyorum.

H
5/5

Burdan satış danışmanımız özen hanıma ilgi alakası için teşekkür ediyorum. Teslimat sürecine kadar çok ilgilendi çook memnun kaldık işinde başarılar diliyorum 👏🏻 👏🏻

R
1/5

Merhaba aracım yeni expert alındığın dan itibaren arıza ve bakımlarını sizin servisinizde yaptırıyorum. Dün aracmın periyodik bakımı İçin randevu talep ettim bana yarın saat 12:00 müsait olacağını söyledi Yanılmıyorsam Yasemin Hn ben fiyatı sordum sonra gelip farklı bir fiyat olansın diye aracın modelini plakasını markasını söyledim bana 5800- 6300 arası çıkar özellikle sordum 2 kez teyit ettim. Ama bugun servise gittim bana çıkarılan fiyat 9500₺ tüm şeyleri izah etmeme rağmen an son 8500₺ yaptılar ben ödedim Müşteriii memnuniyeti öneceliik olmalı ama ne de olsa müşteriler çok servis full diye kimse umursamıyor. Tüm bu olumsuzluklara rağmen Ben burdan ilgisinden dolayı Emre Berber beye çok teşekkür ederim her zaman bana yardımcı olmaya çalıştıgına inanıyorum.

Ç
5/5

Gayet ilgili ve alakaliydı. Teşekkür ederim peugeot.

F
5/5

İlk yaşadığım kaza deneyimi sonrası öncelikle Kemal bey olmak üzere tüm ekibe gösterdikleri ilgi, bilgi aktarımı ve yönlendirmelerinden ötürü çok teşekkür ediyorum.

G
5/5

Başta Battal bey olmak üzere servis ekibine teşekkür ederim.

E
5/5

Gördüğüm en iyi Peugeot servisi. Çok ilgililer kendilerine teşekkür ediyorum. Süpriz hiçbirşey ile karşılaşmadım şuana kadar. Teşekkürler Baykaralar

F
5/5

Peugeot 308 aracımı servise götürdüm Battal Kaya servis servis danışmanı olarak gürel yüz ile karşıladı gerekli bilgilendirmeleri yaptı çok ilgilendi kendisine çok teşekkür ederim

A
5/5

İlk günden son güne kadar müşterisinin yanında olduğunu hissettiren bir firma özellikle satış danışmanı Oğuz Yalçın bey sanki aileden biri gibi ilgili olup günün her anında hemen geri dönüş sağlayıp ihtiyaç olduğunun farkında olup aracı teslim tarihinden erken teslim etmek için çok uğraşıp öyle de yaptı kendisine burdan da teşekkür etmek isterim..

T
5/5

Başarılı, güler yüzlü, ilgili bir firma. Teşekkür ederim.

K
5/5

Satış dan servise çok ilgili ve alakalı ekip arkadaşları teşekkürler peugeot baykaralar

D
5/5

Tüm personelin güler yüzlü olması dikkatimi çekti tanışmadaki arkadaşlar olsun ve satıştaki arkadaş olsun ve aracı gösteren arkadaş olsun hepsini ayrı ayrı teşekkür ederim Ben de bir satış pazarlamacı olarak güler yüzlü insanlar her zaman için bir şeyler Katar çalıştıkları yere ve müşteri bundan Gerçekten memnun kalıyor çünkü gülmek bedava

G
5/5

Hülya Hanım'a nezaket ve güleryüzlü yaklaşımından dolayı teşekkür ederim. Test sürüşü için randevu v.s demeden farklı modellerle test sürüşü teklif etmesi de benim için önemliydi..

S
5/5

Satış sorumlusu Emel Hanım ve servis sorumlusu Emre Bey bizi evimizde kadar rahat hissettirdiler gerçekten. Aracımın bakımı ve problemi gün için halledildi. Teşekkürler 🙏

E
5/5

Aracı sizden aldım ve 8senedir size geliyorum hersene bugünkü bakımım öğlen yemeğine denk geldi ve karnım çok açtı düzgün bi yer yok 😊bundan sonra öğle saatine randevu almicam araçlan alakalı çok memlunum teşekkürler.Ozellikle Battal Bey çok çok ilgili...Kendisine minnettarız.

Y
5/5

İlgili, müşteri memnuniyeti önemseyen bayileri görmek çok güzel. Teşekkür ederim kendilerine 🙏🏽

B
5/5

Bayrampaşa şube ziyaretimizde Hilal Hanım destek oldu güler yüzlü ev sahipliği için teşekkür ederiz

S
1/5

Defalarca geri aranma talebimize rağmen 4 gün sonra anca dönüş yapıp aynı aracı 2 hafta beklememize sebep olan bayidir. Satış danışmanına hızlı ulaşabilirseniz, kendinizi şanslı sayabilirsiniz...

H
5/5

Peugeot 508 aracımızın bir takım eksiklerini yaptırdık.Verilen hizmet ve fiyat politikasından ve memnun kaldık.

S
5/5

İşini düzgün hassasiyetle yapan başta satiş danişmanı HÜLYA HANIM ve pejo baykaralar ekibine teskkürediyorum.Bu iş gerçekten sabrın ve memnuniyetin ön planda olduğu bir sektör ve bunu başaran,siz değerli çalişanlara iyi çalişmalar diliyorum.

A
5/5

Çok başarılı Bir servis. Müdür bey Çok ilgili alakalı. Çalışanlarda güler yüzlü.

E
5/5

Güler yüzlü ve denyimli personeli her zaman olduğu gibi işimi çabucak halletti. Hasar Danışmanı Kemal Karaman’a özellikle teşekkür ediyorum.

R
5/5

Satış müdürü ismail Kayacan olmak üzere tüm personele çok teşekkür ederim

N
5/5

Göstermiş oldukları yakın ilgi ve güler yüzler için teşekkür...Araç serviste iken beni metroya kadar bırakmaları da ayrı bir incelikti.

A
5/5

Araç alım sürecimizdeki başta ilgi ve hoş görü olmak üzere, süreçler hakkında detaylı bilgi paylaşımı, alınacak aksiyonların önceden tarafımıza şeffaf, anlaşılır aktarılmasındaki desteğinden dolayı başta Ahmet YAZICI Bey olmak üzere BAYKARALAR ekibine teşekkürler.

S
5/5

Memnun oldum

M
5/5

İlgisi alakası güleryüzü için öncelikle Hülya hanıma ve İsmail beye teşekkür ediyorum . Herkese tavsiye ederim .

M
5/5

Temsilcimiz Hülya hanımın ilgi ve alakasından çok memnun kaldık,Erzincan’dan gidip 2008 aracımızı teslim aldık,tüm ayrıntılarıyla her konuda yardımcı oldular.Baykaralar otomotivi tercih ettiğimiz için çok memnun kaldık.

G
5/5

Bugün bakım için gittiğim Baykaralar şubesindeki tüm ekip arkadaşlarınıza teşekkür ederim. Özellikle Reyhan hanım ve Battal bey oldukça ilgili ve kibarlar, çok yardımcı oldular çok teşekkür ederim

A
5/5

Güleryüzlü, karşılanma ve samimiyet.İlk defa gittiğim Peugeot servisinden memnun kaldım.Yasemin hanımın ilgi ve alakası için ayrıca teşekkürler.İkinci sefer güncelleme için gittiğimde de sağolsun Battal bey samimi ve güleryüzlü olarak ilgilendiler.

S
2/5

Oldukça küçük bir servis ve bence gereken ilgi de eksik, bekleme salonunda ne şarj için priz var, nede ofis çalışması için uygın bir ortam, yeterli indirim de yapılmadı,bir daha gitmeyi düşünmüyorum ...

S
5/5

Harikasınız Emel hanım…Peugeot 308 imiServis bakımı için getirdiğimde ; sadece fikir almak için Satış yetkilisi Emel hanımın yanında 15 dakika geçirdim…Herşeyi okadar net ve çok iyi bir fırsat olduğunu anlattı ki ; kaporamızı vererek 10 günde Peuget 2008 sahibi olduk… Sayenizde hem iyi bir yatırım yaptım.Hemde iyi bir Peuget 2008 sahibi oldum… Samimiyet ve içtenliği için Emel hanıma ve Baykaralar ailesine teşekkür ediyorum.

S
5/5

Araç alımin bütün sürecinde herdk yanımızda olan başta özen hanım a daha sonra diğer durumlarda destek olan bütün ekibe sonsuz teşekkürler. Bütün surec çok iyi geçti. Hiçbir olumsuzluk ile karşılaşmadım 🤝

C
5/5

Ticari araç alımında müşteri karşılaşmalarında gösterdikleri ilgi ve alakalarina özellikle ticari satış sorumlusu Numan beye teşekkür ediyorum çok ilgililer

Y
5/5

İlgi ve alakadan dolayı teşekkür ederiz

E
5/5

Sıfır araç almayı düşünüyordum ve bana yakın olduğundan 3 gün önce bu bayiye 2008 bakmaya gittim, sağolsun Tuğba hanım çok ilgilendi bizimle bence her bayide Tuğba hanım gibi işini çok seven ve iyi yapan birinin olması lazım ama genel olarak Pejo markasını sevmediğimden dolayı vazgeçtim almaktan ha bu arada Pejo pişmanlıktır 😵‍💫

E
5/5

İzmir'den İstanbul'a 2. El araba almaya geldiğimde önce muhteşem bir ev sahipliği daha sonra diğer tüm işlemlerimi titizlikle yürüttüler. Önce bu sekilde muhteşem ekip kuran Bayrampaşa Pegeout Baykaralar Müdürüne daha sonra 2.el ailesi ekibi Alihan, Muhammet, Muammer, Furkan Beylere ve adını unuttugum diğer arkadaşlara çok teşekkür ederim. Kesinlikle düşünmeden ikici el de tek adres.. Muhteşem bir kurumsallık.

Y
4/5

Başta satış müdürüm İsmail beye teşekkür ederim,Beni 3008 sahibi yaptığı için.Geçen ay baykaralar da 3008 icin rutin bakim yaptirdim, özellikle Aysun hanımın hem ilgi hem de bilgisiyle ve sundugu ulasim cozumuyle cok yardimci oldu tesekkur ederim. çok memnun kaldim.Aldığım günden beri beni uğraştıran basamak ve koltukları yapan taşoren firmaların eksikliklerini gideren servis çalışanı Aysun hanım sayesinde basamak değişimi ve diğer eksikliklerin giderildi. Bir puanıda yıkama için kırıyorum...

A
1/5

sözde verdikleri 12.00 randevusuna 1 saat bekletip 13,00 da aldılar, bi servise sorayım deyip telefonla adam arıyor sonra abi yemeğe çıkmış yarım saat 1 saat daha bekle diyor, basit bir ekran güncellemesi için 2 saat bekleyip ama fiyat 2 bin çıkar diyor birde ilk ve son defa gittim tavsiye etmiyorum

G
5/5

Hilal Özel Hanım’a burdan çok teşekkür ederim. İlgisi alakası güleryüzü, profesyonelliği çok iyiydi. Bayiye gelip kayıt oluşturmuştuk. Kendisi bizi geri arayarak, araç almamıza vesile oldu. Hülya Güzel

S
5/5

Baykaralardan aldığım ikinci araba bu ve herdefasınfa gayet süratle ve sorunsuz işledi prosedürler.emel hamına özellikle teşekkür ederim sizin için tüm avantajları kolluyor . İyi niyetinden dolayı çöm teşekkür ederim .

Y
5/5

2023 model 2008 allure paket satın aldım. Bu süreçte Emel Arpaçık çok yardımcı oldu öncelikle güler yüzlü olduğu için satış işlemlerinde de aracın teslimatında da gereken herşeyi yaptığı için kendisine çok teşekkür ediyorum iyi günler.

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Yıldırım, Barbaros Sokağı No:7, 34045 Bayrampaşa/İstanbul

💬 Öncelikle bana turgay ustayı tavsiye eden arkadaşım ali ye tşk ederim o kadar çok para harcadım sonuç olarak sıfır elde var sıfır oldu turgay ustaya gelene kada...

Bayrampaşa En İyi At arabası hizmeti Listesi

📍 NAKKAŞ MAH.ÖREN BAYIRI CD.NO:34 (İSTANBUL YÖNÜ-GÜNEY, 34540 Çatalca/İstanbul

💬 Yıllardır uzun yollarda bana ev sahipliği yapan Opet’e teşekkür ederim. Ne zaman bittim, tükendim dediğimde hep imdadıma yetişmiştir. Arabamın %100 güvenlikte y...

Çatalca En İyi At arabası hizmeti Listesi Çatalca En İyi Benzin i̇stasyonu Listesi

📍 Güngören, Gönül Koca, Turgut Özal Cd. No:14, 34788 Çekmeköy/İstanbul

💬 Bugün tesadüfen internet üzerinden bulup gittiğim biryer,şahin bey aküm ile ilgili beni detaylı bir şekilde bilgilendirdi yardımcı oldu,yeni bir aküyü çok rahat...

Çekmeköy En İyi At arabası hizmeti Listesi Çekmeköy En İyi Oto lastik dükkanı Listesi Çekmeköy En İyi Oto elektrik hizmeti Listesi

📍 Fikirtepe, Hızırbey Cd. No26, 34000 Kadıköy/İstanbul

💬 Arabamızın arka kapısı kapanmıyordu, Arif ustaya bir yakınımız vasıtasıyla geldik. Kendisi çok hızlı bir şekilde bizi bekletmeden kapının tamirini titizlikle ya...

İstanbul En İyi Araba camı tamirhanesi Listesi İstanbul En İyi Araç camı onarım hizmeti Listesi Kadıköy En İyi At arabası hizmeti Listesi Kadıköy En İyi Araç camı onarım hizmeti Listesi

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur