Adres: | Mersin Yolu, Sasa Fabrikası, Karşısı 10 km, 01430 Seyhan/Adana |
---|---|
Telefon numarası: | +3224410202 |
Kategoriler: | At arabası hizmeti Oto galerisi Araç bakım ve onarımı Toyota bayii Otomobil yedek parça mağazası Oto galeri Araba hizmeti Motorlu taşıt satıcısı |
Çalışma saatleri: | Cuma 08:30–18:00, Cumartesi 08:30–17:00, Pazar 11:00–17:00, Pazartesi 08:30–18:00, Salı 08:30–18:00, Çarşamba 08:00–18:00, Perşembe 08:30–18:00 |
Web sitesi: | http://www.toyotamici.com.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
İlgili ve güler yüzlü personeliniz den, sunulan ikramlardan ve biz müşterilerinize sunmuş olduğunuzdan rahatliktan dolayı toyoto ve mıçılar ailesine teşekkur ederim. Çalışmalarınızda ki başarıların devamını dilerim.
İl dışından geldim.Gelmeden önce Ahmet Gültekin Bey yapılacak işlemlerle alakalı herşeyi anlattı gerekli bilgileri söyledi bütün evrakları halletti. Ben geldim imzamı atıp arabamı aldım.İlgisi ve alakasından dolayı çok teşekkür ederim. Gererçekten işinde tecrübeli biri Ahmet Gültekin ve Mıçı ailesine teşekkürler.
Dünya'nın en dayanıklı arabaları, çok memnunum. Profesyonel tutumları, sözlerinde durmaları ve güler yüzleri için Yiğit Bey ve ekibine teşekkür ederim.
Kiymetli Ahmet Gültekin teknik teknolojik olarak sattığı ürünlerin donanım bilgisine sahip bir beyefendi ilgi alakasi icin TEŞEKKÜR ediyoruz Saygılarımızla
Yaklaşım tarzı ve ilgi alaka üst düzeyde, Satış temsilcisi Burak Bey ayrıca bilgileri için tsk ederim, test ettiğim yeni C-HR ile ilgili..
23 ağustos cuma günü adana mıçı otomotivden 2. el ford fiesta araç aldım. Sıfır araç satan bir bayi oldukları için güvenerek gittik ama aracın satın alma işlemlerini bitirip yola çıktıktan 1 saat sonra araç enjektör arızası verdi, gaz yemiyor 1500 deviri geçmiyor. Şimdi sanayideyim ve araç en erken 3 güne çıkacak masrafını zaten arabadan anlayanlar bilir. Siz siz olun sakın bayi diye güvenerek aldanmayın, aldırmayın. Sıfır yıldız verilse vereceğim, 1 yıldız bile çok. Ayrıca bayide 2. el kısmında çalışanlar başka işler çeviriyor haberiniz olsun. Ayıplı mal satışından dolayı da gerekli hukuki işlemleri başlatmayı düşünüyorum. Düzenleme: Bugün müşteri hizmetlerinden beyefendi aradı. Onunla da durumu konuştuk. Benim randevu ayarladığım expertiz yerine çekicideki arkadaş başka expertize yönlendirip ve sonrasında da araç yolda arızalanınca kafama soru işaretleri takıldı. Acaba expertizle bir anlaşma mı var diye. Ancak sorunu beyefendiyle konuşup halletik. Experde çıkmayan arıza kodu yolda giderken çıktı, bundan sonrasını expertizle halledeceğiz, gelecek müşterilerin expertizini iyi seçmesini tavsiye ederim
Daha dün ilk defa Toyota servisine gittim. Servisten öte girişte danışma bölümünün olduğu showroom tam anlamıyla muhteşemdi. Oturma alanları, çay servisi ve müşteri ağırlama çok iyiydi. Dev ekrandan Toyota otomobil reklamlarını izlerken taburelerde oturulan bölümün masasında telefon ve bilgisayar şarjı için priz ve USB dahi düşünülmüş... İçeriden fotoğraf almadığım için üzgünüm.Elimdekileri paylaşıyorum. Gezmekten ve bilgi almaktan zevk aldığım Toyota servisi tebrik ediyorum...
12/10/2024 saat 10:40 için aracıma randevu verildi. 10:30 gibi aracımı teslim ettim, 11:10 a kadar benimle ilgilenilmesini bekledim ancak herhangi bir işlem yapılmadı benimle görüşülmedi sadece bekleme salonunda bekletildim. Bunun üzerine aracımı teslim etmelerini isteyerek ayrıldım
İzmir'den gelip Adana da araç almak.. 2. El danışmanı Emin Bey olmasa almadan giderdim.. İlgileri için çok teşekkür ederim.
Aracımı periyodik bakıma götürdüm ve arabamda daha önceden olmadığına emin olduğum bir hasarla teslim ettiler. Aracın servise geliş anında çekildiği iddia edilen fotografları mevcut ancak hasarı yaptıktan sonra çekmediklerinin garantisi yok. Yetkili servis olduğu ve daha önceden hizmetlerinden memnun kaldığım için şehir dışından gelerek gitmiştim. Keşke bilmediğim, yetkili olmayan bir servise gitseydim. Belki arabam zarar görmezdi. Arabayı tutanak tutarak teslim etmek gerektiğini öğreten yetkili servise teşekkürlerimi iletirim.
Kayseri’den geldim çalışanların profesyonelliği kibarlığı çok iyi gerçekten aldığım hizmetten çok memnun kaldım yıllık bakımlar içinde burayı tercih etmeyi düşünüyorum.Bizimle bu süreçte çok ilgilenen Burak beyefendiye de çok teşekkür ediyorum
İkinci el araç almaya konyadan osman beyin davetiyle geldik begendimiz aracı tanıttı. elinden geleni güleryüzlülüğle kabiliyetiyle bilgili bir kişiliyke saygısıyla karşılıyarak bize aracı almamıza ikna etti mutlu şekilde ayrılarak en begendimiz qasqaiyi almamıza vesile oldu. Çok memnun kaldık verilen hizmetten.
Toyota Mıçılar’da Ahmet beyin sunmuş olduğu pozitif yaklaşım, bilgilendirme sayesinde 30 dakikada karar verdik, teşekkür ederiz..
Ahmet Gültekin beye çok teşekkür ederim ilgi alaka sından dolayı çok mutlu bir şekilde ayrıldık. Güler yüzü bizi çok mutlu etti.
İstanbul'dan 2.el MG HS marka aracımızı Osman beyin davetiyle almaya geldik.Gösterdiği ilgi ve alaka için kendisine teşekkürlerimizi bir borç biliriz.Araç satış işlemlerinde Ali beyin yardımları çok değerliydi. Her ikisine de çok teşekkür ederiz. Yolumuz düştüğünde görüşmek üzere...
Exchange by Toyota'dan ikinci el araç satın aldık. Alım sürecinin tamamında çalışan arkadaşlar yardımcı oldular ve her şey hızlı bir şekilde tamamlandı. Özellikle satış temsilcisi Ahmet Bey'e nezaketi ve ilgisi için teşekkür ediyorum.
Nezih temiz sessiz güzel bir yer çalışanlar güler yüzlü canayakın nazik ve kibarlar
Ben çok memnunum Herzaman en kısa zamanda yardımcı oluyorlar her sorunumu geri çevirmeden dinleyip ona göre bilgi veriyorlar ben tarsustan geliyorum huzurlu bir ortam bana göre .
Aracımın 30 bin bakımını yaptırmak için götürdüm. Güleryüz ve samimiyet ile karşılandım. Bakım boyunca benimle ilgilenen Enes Bey' e çok teşekkür ederim. Yetkili servisin tek adresi Toyota Plaza Mıçı ;)
İlgi alaka çok güzeldi. Özellikle satış temsilcisi Toyata Mıçı da Anıl beyden memnun kaldım
Aracı 10 bin bakımına götürdüm. Güya temizleme hediye ettiler. Kirli hali daha temizdi. Şaşırtıcı ve üzücü
X Change 2.ele araba bakmaya gittim güzel karşılaşmanın ardından çalışan arkadaşlar çok ilgili ve tecrübeliydi. Yetkili kişinin içerde müşteri varken diğer çalışma arkadaşlarına bağırması ve üstten konuşması hiç hoşuma gitmedi, içeride müşteri olduğunu unuttu resmen, birdaha toyotaya geleceğimi düşünmüyorum toyota mıçı bünyesine yakışır şekilde bir davranış değildi.
Bayinize corolla almak için geldik Ahmet bey soyadını bilmiyorum satış temsilcisi elinde telefon aracıda tanıtmadan istediğim araç bu dememe rahmen başka araçlara yönlendirip almamız için elinden geleni yaptı böyle çalışanınız varsa düşmana gerek yok
Güler yüz,tatlı dil.Her soruya açıklayıcı yanıtlar.Toyota sahibi olmak bir ayrıcalıklar diye düşünüyorum.
Bilgi almak için birçok kez aradım tamam biz sizi arayacağız diyorlar sonra dönüş olmuyor müşteriyle ilgi alaka yok👎
İkinci el araç aldım, 1.buradan ikinci el araç alacaksanız ayrıntıları mutlaka sorun, tek çekim kart a vade farkı uygulaniyormu, Exper yaptırma zorunluluğu varmı, diye, 2. İkinci el araçtan para kazanilmiyormuş gibi ana binadan ayrı bakımsız bir yerde dışarıda bir bina ve koltuklar masalar toz içinde bir satış alanı,3.internet sayfasında araçlar detaylı temizlik dezenfekte yapılmış durumda diyor, alakası yok, kısaca ister al ister alma düşüncesi var.elamanlara bir diyeceğim yok şirket satış politikası iyi değil.
Corolla aracımı yağ bakımı için Mıçı plaza ya bıraktım. Aracım hakkında bir kaç da kontrol edilecek husus bildirdim. Aracımı teslim almak için geri gittiğimde diğer Toyota servislerinde olduğu gbi kullanılan parçalar bana sunulmadı. Araca hangi marka yağ koyulduğunu sordum çalışan arkadaş bilmiyor, ustaya sordu usta da bilmediğini söyledi. Bence çok da bilinmeyecek bir konu değil ama bilemedikleri konusu şaşırtıcı bir durum. Ustaya araçtan ses gelen konuyu sordum bana o sesle hiç alakası olmayan bir açıklama yaptı (Araçtan anlayan biriyim ve soyeldigi şeyin hiç alakası yok) . Son olarak alışık olduğum güler yüzü bulamadım, belki çalışanlar kötü bir gün geçiriyordur bilemem sonuçta insanlar ama bence böyle olmamalıidi. Kısaca daha önce çeşitli illerde gittiğim toyotalar ile kiyaslarsak bir daha gitmeyeceğim bir servisdi.
Mıçı oto 2.elden aldığımız ikinci aracımızı Osman Bey'in sayesinde hiç aklimizda yok iken bütçemize uygun SUZUKİ SWİFT aracı iki günlük kosturmamizla beraber Noter işlerinde destek olan Ali bey Exper işlerinde destek olan Beytullah bey ve yine Emin bey araca vesile olan Osman bey kardeşime teşekkür ederim.Ancak Müdür arkadaşın tavirlarida hiç hoş olmadı..
Toyota ailesi olarak bütün işlemleri gayet güzel bir şekilde yardımcı oldukları için teşekkür ediyorum.bizimle ilgilenen isim verebiliyor muyuz bilmiyorum çok çok teşekkür ederiz.arac alımından bitimine kadar bütün konularda yardımcı olduğu için Dila hanıma teşekkür ederiz
Mıçı otomotiv çalışanları çok ilgili ve samimiydi. Anıl bey il dışında olmamıza rağmen işlemleri hızlı şekilde halletti sağ olsun. Diğer çalışanlara ve de Anıl beye teşekkürler iyi çalışmalar diliyorum.
Diğer Toyota bayilerine isterseniz gidin ama mutlaka Toyota Mıçıya da gidin. Destek , servis mükemmel. Özellikle Satış danışmanı Ahmet bey işinin ehli ve sonuna kadar yardımcı oluyor size.
Satış Sorumlusu Anıl beye ve Toyota Mıçı yetkililerine almış olduğum hizmetten ve ilgiden dolayı teşekkür ederim.
Aracımın bakımlarını adana Mıçı servisine götürüyorum çalışanların özellikle ENES beyin güler yüzlü olması ve ilgi alakalarindan çok memmunum.
Bugün toyota plaza mıçı Adana şubesinden peugeot marka aracın satışını aldım. Osman beyin ilgi ve bilgisinden çok memnun kaldım. Osman bey’e ve toyota plazaya teşekkürlerimi sunuyorum.
MG marka araç sahibiyim. Adana'da, TOYOTA Mıçı aynı zamanda MG servisi olarak çalışıyor. 29 Nisan tarihinde kaza yaptım. Aracımı 4 Mayıs tarihinde servise teslim ettim. Parçalar yurtdışından (Çin'den) geliyor. Buna rağmen yaklaşık 40 gün gibi rekor bir sürede aracımı teslim ettiler (ben 3 ay'ı gözden çıkarmıştım). Onarım süresince her aşamadan bilgilendirildim. Özellikle hasar danışmanım Hüseyin Bey çok yardımcı oldu. Servis hizmetlerinden oldukça memnun kaldım. Emeği geçen herkese teşekkürler.
Osman Yavuz beye ilgileri ve doğru yönlendirmeleri için kendilerine çok teşekkür ederiz. Kız kardeşime aldığımız (MG HS 1,5 Luxury) araçtan memnunuz. Samimi yaklaşımı ile bize araç seçiminde ihtiyacımızı belirleyerek yaklaşımı aldığımız araçtan memnun kalmamızı sağladı. Hem konforumuzu sağlaması hem ihtiyaç karşılama açılarından memnunuz. Sonsuz teşekkürler.
Güler yüzlü çalışanları ilk girişte karşılıyorlar. Dila Hanima ilgi ve alakalarindan dolayi tesekkur ederiz
Xchange by toyota 2.el araç aldık ilk gittiğimizde beğendiğimiz araç için adettendir diye pazarlık edelim dedik müdürün uslubu hiç hoş değildi. Davranışı ile sanırsın tüm toyotanın sahibi gibiydi. Daha sonra tekrar gittik diğer çalışan arkadaşlar sağolsunlar çok ilgiliydi her detayla alakadar oldular. Bir daha gitmemiş olsaydık toyotadan soğumuş olurduk. Neyseki diğer arkadaşlar bu na hoş durumu değiştirdiler ilgilerinden dolayı müdür hariç tüm arkadaşlara çok teşekkür ederiz.
Aracımı henüz almadım. Teslim aldıktan sonra tekrar yazarım. Satışta çalışan Ahmet Bey'e ilgilerinden dolayı teşekkür ederim.
Birazdaha hızlı servis hizmeti sunarlarsa daha iyi olur, genel olarak memnunum
Başta satış temsilcimiz Zeynep Hanım olmak üzere tüm çalışanlara teşekkür ederiz. Arabamızı söz verilen zamanda ve söz verilen aksesuarlarıyla teslim aldık. Güler yüzlü hizmeti ve samimi tavırları sebebiyle servis hizmeti içinde Mıçı Plazayı tercih edeceğiz.
Çok beklenmeden dolayı şikayetçiyim o sorununuzu düzenlemeniz arz ederim
Bir önceki deneyimimden sonra mıçıdan öfke dolu ayrılmıştım. Bayiden beni sorumlu müdür kevser hanım aradı ve beni o sinirli halimle geri çağırdı o samimiyeti hissettim dinledi çözüm yolu sundu. Bu son gelişimde kevser hanımın orda olmasının rahatlığı ile geldim hâlâ eksiklikler gözüme çarptı ama birinin bu düzeni değiştirmek için uğraştığını bilmek güzel mesela yıkama sorunu hala devam ediyor; camlarım kirli, hala kahve makinası yok ama insanlar çok samimi
Aracımı bakıma getirdim. Kapıda karşıladılar. Çok ilgililerdi. Enes Can beye ilgisinden dolayı teşekkür ederim.
İstediğim tüm bilgileri kibar ve saygılı bir şekilde verdiniz.. teşekkürler Anıl bey
Satış temsilcisi Anıl Bey, Finansta Ali Bey ve Garanti Sürecinde Kevser Hanım’a teşekkür ederim
Halihazırda kurumsal filo araçlarımız için servis desteği aldığım mıçı firmasından şahsıma araç almanın ayrıcalığını yaşıyorum. Başta servis müdürü Ali Bey, Satınalma Müdürü Yiğit Bey, satış sorumlusu Ahmet Bey ve diğer tüm servis görevlileri muhteşemler. Hepinize çok teşekkür ediyorum.
Adana sıcağında dışarda araba gösteriyorsunuz ama insanın o sıcakta Bentley olsa alası gelmez
Müşteri karşılaşamadaki Fatmanur hanımın ilgisi ve güler yüzü insanı mutlu ediyor. Servis danışmanı olarak hizmet veren Vecdi bey ise gerçekten işini profesyonelce yapan ,ilgili ,bilgili ,kibar bir çalışan. Yolu Mıçı Toyota'ya düşen herkese tavsiye ederim.
İyi ve ilgili bir yetkili bayi. Özellikle Dila hanım, sevecen, güler yüzlü ve dürüst biri.
Hizmet kalite , nezaket , misafirperverlik…. Daha ne ararsanız var, Özellikle MIÇI da görevli ANIL beye çok teşekkürler, TEŞEKKÜRLER TOYOTA
Çalışanları çok ilgili ve samimiler bulunduğum bölgede Toyota servisi olmasına rağmen adana Mıçıyi tercih ediyorum
Nisan 2024 tarihinde 2.el bölümünden araç satın aldım öncesi ve sonrası satış danışmanı OSMAN bey ve BATUHAN beye ilgi ve alakaları için teşekkür ederim kendileri 5 yıldızı hakediyor ANCAK !!! satış sonrası noter hizmeti, plaka hizmeti ile hangi pozisyonda çalıştığını bilmediğim 2.el bölümünde çalışan ve yetkili olduğunu öğrendiğimiz (güya satış müdürüymüş) birinin davranışları yüzünden 2 puan kırıyorum eğer müşteriye bu şekil davranışları ve uygulamaları devam ederse 3 yıldızı bile almakta zorlanacaklardır. Daha önce farklı kurumsal firmalardan araç almış biri olarak kurumsal firmalar içerisinde profesyonellik anlamında cok zayıf bir firma umarım toyota mıçı olarak gerekli önlemler alınır
23 Ocak 2024 Salı günü Adana Toyata Plaza Mıçı bayisinden Dila hanım ile telefon üzerinden 2023 model Toyota Yaris Cross Hybrid araçta Ötv muaf 820 000 TL ye anlaştık. Elinde sadece gümüş gri bir tane aracın kaldığını, kaporayı yatırıp üç gün içinde bakiyeyi kapatırsak, faturayı kesip Şubatın ilk haftasında aracı teslim edeceğini söyledi. İlk olarak, isteği üzerine telefonuna sağlık raporumuzu attık. Kontrol etti ve uygun olduğunu söyleyerek kaporayi beklediğini belirtti. Bununla birlikte ivedi bir şekilde ötv muafiyet taahhütnamesini noterden onaylatarak kargolamamızı istedi. Biz de öyle yaptık. Ertesi gün Dila hanım arayarak teslimatta gecikme olacağını , teslimatın bir sonraki aya kalacağını, 5 Şubatta raporumuzun son 6 aylık sürece gireceği için geçerli olmayacağını, bu yüzden bir hafta içinde raporumuzu yenileyip yenileyemeyeceğimizi sordu. Biz sitem edince süreyi iki haftaya çıkardı. Son 6 ay içinde raporun geçerli olmayacağını biz bilmiyorduk. Kendisine raporun süresinin dolmak üzere olduğu konusunda, ilk başta bizi neden bilgilendirmediğini, verdiği bilgiye göre ilk söylediği teslim tarihinde bile raporumuzun geçersiz olduğunu sorunca gayet rahat bir şekilde "dikkatimden kaçmış!!! " dedi. Bu arada raporu yenilemeyi kabul ediyorsak bakiyenin kalanını kapatmamızı istedi. Kendisine; "bakiyeyi kapatınca faturayı keseceğinizi söylemiştiniz, satış yapılmış olacak, diğer işlemleri de başlatarak raporun süresi dolmadan kullanalım , raporun suresinin dolmasına daha 13 gün var. Sonuçta araç belli , bütün bilgileri sizde mevcut, yaşlı bir insanı rapor sürecine tekrar sokarak yormayalım" diye rica ettiğimde faturayı araç gelmeden kesemeyeceğini söyleyerek söylemini bir kez daha değiştirdi. İşi yokuşa sürdüğünü ve vazgeçirmek için uğraştığını görünce bize söz verdiği aracı başkasına sattığını tahmin ettim. İstediğimiz takdirde kaporayı gün içinde iade edebileceğini söyleyince kabul ettim. Ancak kaporamızı gün içinde göndermedi. Akşam kendisine mesaj atarak, müdürleri Ali Bey ile ayrıca görüşerek, sabah bekliyoruz paramızı dememize rağmen ertesi gün öğleden sonra ancak alabildik. Ayrıca hiç bir yerde işimize yaramayacak bir evrak için 700 TL notere yaptığımız masrafımızı da istememize rağmen göndermediler. 77 yaşında hasta ve yaşlı bir insanı, bile bile noterlerde uğraştırmak ve masrafa sokmaktan çekinmeyen, alelacele kapora ve kimlik bilgilerini alarak dalga geçer gibi süresi dolmamış bir raporu yeniletmeye kalkan, bir kez bile kusura bakmayın diyemeyen, süreci baştan beri takip eden Ali bey ve Dila hanım nezdinde Adana Toyota MIÇI yı ticaret ahlakına sığmayan tutumlarından dolayı kınıyorum. Bu arada sosyal medyada bir vatandaş, bize teslim edemeyecekleri aracı 29 Ocakta ödemesini yaparak Şubatın ilk haftası teslim aldığını faturası ile paylaşınca şüphelerimizde haklı çıktığımızı anlamış olduk. Onları Allah'a havale ediyor ve takdiri bundan sonra Adana Toyota MIÇI dan alışveriş yapmayı düşünenlere bırakıyorum.
Dila Hanımla telefonda görüşerek aracımı aldım. Adana dışında olmam sebebiyle bütün işlemleri telefon üzerinden görüşerek yaptık. Bu işlemler esnasında Dila Hanım her konuda yardımcı oldu ve telefon ile yaptığımız görüşmelerin aksine bir durumla karşılaşmadım. Aracı teslim alırken Kevser Hanım da aracın garanti süreci ile ilgili gerekli bilgilendirmeleri yaptı. Aracı teslim eden görevli aracı güzelce tanıttı ve kullanımı ile ilgili dikkat etmem gereken hususları hatırlattı. Genel olarak memnun kaldım.
Kevser hanımın ilgi ve alakası için çok teşekkür ederiz corolla 2024 model aracımızı sorunsuz teslim aldık 🙏
Mici otomatifden memuniyetle ayrildim serviz mudurumuz filiz hanim bizle cok ilgilendi saygilarimizi sunariz ayrica tesekur ederim Filiz hanima
İlkkez gittiğim Toyota Mıçı Güleryüz ve ilgili personel ile başarılı bir Toyota bayisi tşkler
Adana toyoto mıcı da aracımın kaskodan tamirini yaptırdım.Kasko ekibi cok profosyonel ayrica kasko işlemleri ile ilgilenen Hüseyin beye ozellikle aracımın onarımında gösterdigı yardim ve ilgiden dolayı özellile çok tesekur ederim.Bu arada kaporta ustalarininda işciligi çok iyi toyota servisinden vaz geçmememek lazim.Arcinizi guvenle tamir ettirebilirsiniz.
Çok iyi ilgilendiler teşekkür ederim Dila hanım ve tüm plaza çalışanlarına
satış danışmanı ayrı bir fiyat veriyor, araç var elimde diyor. satış müdürü araç yok elimizde diyor. olsa liste fiyatına vereceğiz diyor. patron içeride elemanlarla sohbetimizi duyuyor, umrumda değil! bayi Vatandaşı söğüşlemeye çalışıyor… her yere şikayet ediyoruz, kimsenin umrunda değil düzen bu. Aziz Nesin lik hikaye Kop “yala” yapıştır cevaplarınızın, yala kısmı çalışanlarınızda var! müşterilerden beklemeyin. Güya olumsuz tecrübeyi düzeltmek için beklerlermiş!!! Size 2+2=4 ü anlattık işinize gelmedi 2+2= e 9 cevabını verdiniz!!!!
İlgili alakalı guleryuzlu personel teşekkür ederim
Pilazaya girisimizden çıkışımiza kadar ilgilenen arkadaşlarıma gönülden teşekkür ederim
Ikramlari var, bekleme salonu rahat ama bakim islemleri cok pahali.
Servis ekibi çok nazik ve güleryüzlü.Özellikle de bizimle her zaman İlgilenen Deniz Bal ‘a çok teşekkür ederiz
Hızlı teslimat ve yardımlarından dolayı teşekkür ederim tüm çalışanlar gayet ilgili ve yardımsever davrandılar firmanın başarılarından dolayı Tebrik ederim 🙌
Çok teşekkür ederim Özellikle Anıl bey elinden geldiğince ilgilendi
Güleryüz samimi ortam kaliteli hizmet Ellerinize sağlık Çok teşekkürler
Çok guleryuzlu bir ortam çok güzel karsilandik teşekkür ederim
Mersin de Boranlar yetkili servis olmasına rağmen kaliteden yoksun müşteri memnuniyeti adına hiçbir şeyleri olmayan bir plaza olduğundan Mıçı plazayi tercih ettim ve karşılama olsun müşteriye ilgi alaka bilgi verme vs olsun çok memnun kaldım özellikle Gündar Çürük bey çok güzel ilgilendi an ve an bilgi verdi araçla ilgili kendisine çok teşekkür ediyorum
İkinci elden osman beye ilgisi alakası için çok teşekkürler. İlk görüşmemizde çok güven veren bir telifon görüşmesi yaptık istanbuldan gelerek oğlum deniz çari ye ikinci el araç aldık osman beyle yüz yüze görüşmemizde çok güven veren biri oldugunu bir daha anladım teşekkürler. Ayrıca evrak takipten ali beyde çok ilgiliydi çok memmun kaldık osman beyede ali beyede çok teşekkürler..
Buji değişimi yaptılar. Hizmet güzel. Rakibinden daha uygun fiyatlıydı.
Daha önce olumsuzluk yaşadığım için düşük yorum bırakmıştım ama bugün servis için gittiğimde birçok şeyin değiştiğini gördüm. Öncelikle, sürecin başından sonuna Enes Bey'in yardımları ve bilgilendirmesi gayet iyiydi. Bunun yanında, aracın iç temizliği normalde olmamasına rağmen, servis tarafından yeterli düzeyde temizlendiğini farkettim. İşlemler de verilen süreden yaklaşık 20-25 dk erken bitti. Yine tercih edeceğiz, teşekkürler.
Sayın Yetkili. Aracımın tampon göçük işlemi çok uzun sürdü. Onarımın ne durumda olduğunu bile söylemeleri için defalarca aradım. Bilgi verme yok. Yazık....
On numara servis personelde süper ben çook memnun kaldım siz fazlasıyla kalırsınız! Toyota nız varsa gözü kapalı gidin bence!!
Ahmet beyin ilgisinden ve alakasindan dolayı çok teşekkür ederim. Çok yardımcı oldu. Memnun kaldım.
Merhaba , aldigim hizmet ve yaklasimdan cok memnun kaldim. Surecin basindan sonuna kadar hem bilgilendirici hem de guven verici bir tecrube yasadim. Mici’dan aldigim 3.arac ve hala memnuniyetim devam ediyor.Yigit bey’ede verdigi guzel destek icin tesekkur ediyorum.
Sayın Dila Nadar hanım efendiye gostermis olduğu ilgi alaka ve güler yüzünden dolayı kendisine çok teşekkür ederim
Son derece mükemmel ve ciddi bir müessese.Hizmet harika.
Fiyat araştırması yaparken mıçının ilgisi ödeme kolaylığı konusunda desteği bizi cezbetti ve kararımızı Toyota ve Mıçıdan yana kullandık. Teşekkür ederiz. Özellikle satış müdürüne ve satış temsilcisi Zeynep hanıma özellikle teşekkür ediyorum.
Araç almak için Kocaeli’den kalktık gittik. Deniz hanım ve tüm Toyota Plaza Mıçı ekibi çok yardımcı oldular. Emeklerine ve yüreklerine sağlık. 2. Elde de güvenilir bir firma. Tavsiye ederim
Güzel firma ve Harika personeller özellikle bizimle alakadar olan Dila hanım güler yüzlü,işini çok iyi yapan ve tam bir profesyonel. Teşekkürler...
Şimdiye kadar araç alma aşamasında çok bayi gezdim ama buradaki Satış Danışmanı Osman Bey kadar ilgili ve alakalı danışman görmedim.Test sürüşünde aracın tüm özelliklerine hakim olduk sayesinde ilgisi için teşekkürler..
Giriş güvenlik görevlisinden servis danışmanına kadar güler yüzlü ve samimilerdi. Mekanik ustalarından hasar, servis danışmanına kadar herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum :)
Servise bıraktığım aracimin kumandası ile ilgili sorun olduğunu belirttim.sorun olmadığı söylendi.bir gün sonra aynı sorunu yaşadığımı ilettigimde pili değiştirilmesi gerektiği söylendi.buraya kadar sorun yok olabilir gözden kaçtı unutuldu insanlık hali.bu gün pil değişimi için gittiğimde karşılamada ki arkadaş gayet kibar ve yardımcı bir şekilde karşıladı servis ile ilgilenen arkadaşı arayarak işlemi söyledi benim orada olduğumu görmesine rağmen tamam beklesin hep arızalı işleri ben yapıyorum dedi. Yüzüne baktım ses çıkarmadım danismada calisan bir görevlinin bu üslupla oturması çirkin geldi.bilin istedim .diğer çalışanlarının ile her serviste karşılaşırız Bi kere bile bu üslupla karşılaşmadım. Ama bu arkadaşını za bir uyarı gerekli diye düşünüyorum hersey den önce müşteri olarak ben oradayım.ve çokta bekleyecek Bi işi yoktu altı üstü Bi pil değişimi mıçılar servisi tercih etmem8n sebebi iyi karşılama ve iyi hizmet bu arkadaşın tavrı degil
Daha önceki aldığımız araç alışverişi burnumuzdan gelmişti resmen ayaklarımız geri gide gide tekrar geldik Dila Hanım bizi karşıladı kendisinden Allah bin kere razı olsun. Demekki neymiş firmayı rezil de eden vezirde eden personelmiş. Teşekkür ediyoruz Dila hanım ve mıçı kuruluşuna ikinci arabamızı alıyoruz Allah kısmet ederse
İlgi ve alakalarindan dolayı çok teşekkür ediyorum
Çözüm odaklı ilgili ve alakalilar. Müşteri danışmanı olan arkadaşada ayrıca teşekkür ediyorum. Toyota yada teşekkür ederim
Arkadaşlar çok yardımcı ve güler yüzlü her konuda destek olmak için ellerinden geleni yaptılar Toyota plazaya bütün arkadaşlara çok teşekkür ederim.
Profesyonel personel % 100 Müşteri memnuniyeti
Ilk kez gittim ... cok guzel işleyen bir sistem , bekletmiyorlar . Bizimle ilgilenen Deniz hanım cok ilgili ve güleryuzlüydü , tesekkur ederiz Deniz hanım .
1 hafta önce 2. Elden araç aldım. Dediklernin harcinde hic bir durum yoktu aracımı ricam üzerine 2 kere yıkattılar. Yağı ve suyundaki eksikler tamamlattılar. Kurumsal yapıya sahip bir adres. Bunu belirtmeden geçemeyeceğim bana bu güzel sözler yazdıran ve gerçekten tam anlamıyla beni adanadan mutlu olmamı sağlayan BATUHAN BEY ve ALPER BEY gerçekten çok ama çok kaliteli kurumsallığı sergileyen hoş görülü güler yüzlü kumaşı çok kaliteli arkadaşlar onlara çok ama çok teşekkür ederim. Tüm arkadaşlara önemle tavsiye ederim.👏🏻👏🏻👏🏻
Osman Kaya Bey'in ilgisinden dolayı çok teşekkür ediyorum. Memnun kaldım.
Güler yüzle karşılandık ,Hande hanım çok ilgili ve çözüm odaklıydı, ilgi ve alakasından dolayı teşekkürler ☺️
İlgi alaka şeffaflık dürüst davranış için Tşkr ederiz gönül rahatlığı ile tavsiye edeceğimiz bir kurum
Öncelikle toyota mıçı ya ve bünyesin de çalışan hasar kayıt sorumlusu hüseyin beye ayrı ayrı teşekürlerimi sunuyorum ilgisi müşteri memnuniyeti süper keşke her yerde hüseyin bey gibi sorumlu insanlar olsa
Konuşup ankastigimiz aracı başkasına satmışlar 4gun öncesinden Dila Hanım'ın rapor istedi cebine attim fiyatta 860000 anlaştık bugün arıyorum başkasına satmışlar böyle müşteri seçmeleri hiç yakışmıyor ayıptır 5gundur bekliyorum cevap ta verilmiyor bugün bana satıldı diyorlar Dila hanım ...
Tüm güleryüzlü ve bilgili,yardısever personele teşekkür ederim.
Öncelikle merhabalar Danışmanımız Hande hanımın güler yüzlü ve ilgili davranışları bir kere daha iyi ki Toyota dedirtti. Verdiği bilgiler kafamızda hiç bir soru işareti kalmamasına sebep oldu gerçekten buradan Hande hanıma bir kere daha teşekkür etmek isterim.
Bu hafta itibariyle Mıçı bayiden Toyota Corolla dream modelini satın aldım.Mersin’de ikamet etmeme rağmen Mersin Toyota Boranlar bayisinden gerekli ilgiyi ve yakınlığı maalesef göremedim .Yakın olması sebebiyle Adana Mıçı bayisine gittim .Satış temsilcisi Yiğit beyin ilgisi ve dürüst yaklaşımı arabamı bu bayiden almama sebep oldu .Kaliteli hizmet ve güven .Teşekkürler Mıçı…