Adres: | Erler, Dumlupınar Blv. No:424, 06790 Etimesgut/Ankara |
---|---|
Telefon numarası: | +3122134749 |
Kategoriler: | At arabası istasyonu Oto galeri Kia bayii |
Çalışma saatleri: | Pazartesi 08:30–18:00, Salı 08:30–18:00, Çarşamba 08:30–18:00, Perşembe 08:30–18:00, Cuma 08:30–18:00, Cumartesi 09:00–18:00, Pazar 11:00–18:00 |
Web sitesi: | https://www.kia.com/tr/satis-merkezi/dealers/ankara-oto.html |
Google Haritalar'da Aç |
Öncelikle herkese iyi yıllar dilerim.1 Ay önce Kia Cerato araç satın almaya gittik kızım ve oğlumla satış temsilcisi Onur beye çok çok teşekkür ederiz bizimle ilgilendi her türlü ilgi alaka güler yüzü için. Aracım teslim sürecine kadar olan süreçte Onur bey servis ve Kia ekibine çok teşekkür ederim tavsiye ederim.
Müşteri odaklı bir işletme olduğunu bir kez daha kanaat getirdim. Sorunumu bir gün içerisinde çözdüler. İlgi ve alakalarından dolayı Yeliz Hanım'a teşekkürler.
Merhabalar 2020 model Sportage elegance plus dizel aracımda sanroof um kapanirken 3 kere çok düşük bir frekansta cıt çıt çit diye ses geliyordu Hazer beye ve servis çalışanlarına teşekkür ederim garanti kapsamında sanroof kızakları motor ve halatları perdesi değiştirildi 3 gün falan sürdü aracın bakımınıda her zaman buraya gidiyorum fiyatta ve hizmette çok iyiler tavsiye ederim .
2012 KIA CEED ARACIMIN GOGUS KAPLAMASINDA CATLAMA LAR OLUŞMUŞTUR..GARANTI DIŞI DİYORLAR..MALZEME ÜRETİÇİ HATASIDIR.KONU İLE İLGİLİ BIR COK MAGDUR VAR..KIA MARKASINA YAKIŞMIYOR.TELAFİ ETMENİZ BEKLİYORUM...SERVISINIZLE GÖRÜŞMEM ÜZERE TARAFIMA DÖNÜLMEDİ...1 AY GECTİ KIMSEDEN DÖNÜŞ YOK...TELEFONLA ARIYORUM INSAN KAYNAKLARI ACMIYORLAR....ALLAHA HAVALE EDIYORUM....
GERÇEK DENEYİM! Teslim ettiğiniz evraklara dair belge almadan işlem yapmayın. Haziran ayı başında oldukça güzel başlayan süreç yaşanan sıkıntılarla bizi çok yıprattı. Engelli raporu ile 03.07.2024 tarihinde Kiayı teslim aldım. Aynı bayiden tekrar araç ALMAM ve Tavsiye ETMİYORUM. Satış elemanının düzensiz çalışması, bilgi eksikliği, yetersiz kontrolü, teslim edilen belgelere sahip çıkmaması, yetersiz iş takibi... gibi bir çok sıkıntı yaşadım. En kötüsü kendisine teslim ettiğimiz vekâleti " Demek ki vermediniz " diyerek bizi yalancı çıkarması. BUNU YAPMASAYDI BELKİ BURAYA YORUM YAPMAYACAKTIM. Sorumsuzluk diz boyu. Eleman hatasından en az 3 bin TL gereksiz masrafım oldu zaman kaybımızı saymıyorum bile. Şimdi cevap olarak diyecekler ki "sizin engelli raporunuz eski tip o sebepten bu olaylar oldu. " Alakası yok. İşlemi yapan Yeğenbey Vergi dairesi ile görüşüp mevcut raporun geçerli olduğunu illa barkodlu olmasına gerek olmadığını araştırıp işi çözen benim. En son vergi dairesinin gönderilen evrakların cuma günü onaylandığını, Pazartesi öğlen öğrenip bayiyi uyaran benim. Tabi bu aşamalar arasında yaşanları anlatmayayım. ... Tecrübe etmek bedava. Tavsiye etmiyorum. Sayın yönetici kademesi; *İç sisteminizi denetlemenizi, *standart bir hareket usulü belirlemenizi, *özellikle istenilen belgeleri ve yapılacak işleri liste halinde yazılı vermenizi, *teslim alırken de aynı listeye göre kontrol etmenizi, *Müşterinin aramasına gerek kalmadan satış elemanı tarafından sürecin ne durumda olduğu bilgisinin iletilmesini, *ÖZELLİKLE engelli raporu ile araç alımlarında "taahhütnamenin HANGİ Ek numarasına göre olması gerektiğinin belirtilmesini, * teslim aldığınız evraklara dair müşterinize belge vermenizi tavsiye ederim. Zira çalışanlarınız inkar ediyor. Yazılacak çok şey var ama bu kadarla kalalım.
Kia servis müdürü dahil tüm çalışanlar oldukça profosyonel. Tüm yoğunluklarına rağmen kibar ve anlayışlılar Cemal bey her adımda tarafımı aydınlatarak bilgilendirdi. Bakım hizmetlerinden ziyadesiyle memnunum. Güven…
Ankrada bulunan fiat bayi. Sıfır bir araç almak nasip oldu Ege kardeşim.e ilgi ve alakasından ötürü teşekkür ediyorum saygılı seviyeli bilgili müdür bey.ede bakım jetrin.den dolayı teşekkür ederim başarılarının devamını canı gönülden dilerim ticari binek araçlar.da yardımcı oluyorlar uğrayın isterim sağlıcakla
Tekrar Tercih edermisin diye soru gelse.. İmkansız derim .. Araçımı genelde bakımlarını veya herhangi bir sorun olduğu zaman arkadaşlara teslim ediyorum .. Aracım 2 ay önce bir kazaya karıştı . Servise getirmek için ilk başta aradim . Çok yoğun olduğunu dile getirdiler . O zaman bende beklerim 40 gün bekledim .. Sonunda aracımı teslim ettim . Çarşamba biter dediler . Perşembe oldu . Perşembe biter dediler cuma oldu cuma biter dediler cumartesi oldu .. Cumartesi de bekliyorum :) Hayırlısı ile bitecek . Ağir bir işlem değil sadece tampon değişimi olacak .. Suan 13 gün oldu :)
2019 model aracımı yaklaşık 5 yıldır servise Kia Ankara Oto ya getiriyorum çok memnunum. Her türlü yardımcı oluyorlar, servis araç teslim alan arkadaşlar çok ilgili ve güleryüzlüler. Aracım Kavrama arızası sebebiyle yolda kalmıştı, çekici ile aracı aldırdılar tüm arızasını garanti kapsamında değiştirdiler. Aracımıda iç dış tertemiz yapıp teslim ettiler ve hiç ücret almadılar. Çok memnun kaldım, herkese tavsiye ederim. Kötü şeylerden şikayet ettiğimiz kadar iyi ve güzel şeyleri de takdir etmeliyiz.
Kia niro aracımı aldığım ve bakımına getirdiğim bayi. Bakım hizmeti çok hızlıydı. Aracı alırken uygulanan işlemler de açıklayıcıydı. Yardımcı olan Bahattin beye teşekkürler.
ÖTV muafiyetli sıfır araç aldım. Satış temsilcisi Bahattin Bey e çok teşekkür ederim. Kendisi çok profesyonel, kısa net ve anlaşılır şekilde sorularımı her daim cevapladı. Çok konuşan insan yalan söyler. Ama Bahattin Bey her zaman dürüsttü ve çok konuşan insanlardan değildi. Araç teslimi yapılana kadar hiç bir şekilde problem yaşamadık. Hatta aracın elde olmayan sebeplerden dolayı gümrükten geç gelmesine rağmen indirim yaptılar. Ankara Kia Showroom ailesine çok teşekkür ederim.
10 senelik kia kullanıcısı olarak servis anlamında Ankara daki en iyi yer, çözüm odaklı, sorunları hızlıca halletmeye çalışan ve müşteriyi maddi ve manevi anlamda kesinlikle üzmeyen bir servis, acaba burayamı gitsem diye düşünmenize gerek yok gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz
Bugün uğradık. Bilgi vermekten imtina eden, müşteriye kendini değersiz hissettiren, araçları satmak istemeyen, ilgisiz, alakasız satış temsilcisinin çalıştığı bir yer. Başka ilden alırım ama yine de bu plazadan araç satın almam.
Gokturk bey, Yusuf Bey, Yavuz bey ve Çağıl beye hizmetlerinden oturu cok tesekkur ederiz.
Kia servis telefona cevap vermiyor. Para lazım değil herhalde. Gittim başka yerde 10 bine yaptırdım bakimi
Kesinlikle ilgi alaka görebileceğiniz bir yer değil kimseye zahmet vermemek adına araçlara göz ucuyla kendimiz bakıp çıktık. Müşteriye kendini fazlalıkmış gibi hissettirmeyi başarabilen nereden cıktı dercesine görmezden gelen bir kuruluş
20 senelik kia kullanıcısı olarak servis anlamında Ankara daki en iyi kötü yer, acaba burayamı gitsem diye düşünmenize gerek yok kapısından bile geçmeyin!!! Uzak durunnnn
Sorunum hakkında çok hızlı geri bildirimde bulunup yardımcı olan Yeliz Hanım'a ve Sercan Bey'e ilgi ve alakalarından dolayı çok teşekkür ediyorum.
Maalesef kia servis kalitesi kesinlikle yok. Umarım bir daha buraya yolum asla düşmez!! Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Kesinlikle uzak durun!!!
Kia Cerato araba bakmaya gittik.ilgisiz kibirli saticilarin çay içip sohbet ettikleri yer,berbat,zaten yorumlardan okumuştum.sifir araba alıyorsun ezik çıkıyor, yetkisiz ,dikkatsiz insanların çalıştığı bir mekan almayacağım sizlerden gidip bitlisten alacağım.
Personeli çok kibar güler yüzlü ve yardımsever. Önceki arabamı buradan almıştım. Kia alırsam yeni arabamı da buradan alacağım muhakkak.
1 kasımda stonic aracimi teslim aldım. İpek hanım ilk gittiğimiz andan itibaren bizim ile her anında ilgilendi. Araci teslim aldıktan 1 hafta sonra park sensörü arızalandı olabilir sonuçta elektronik aksam ondada dönüş yaptım Hazer beye yönlendirdi. Hazer bey parça gelmesini 2 günde sağladı ve 1 bardak çay içene kadar yenisi ile değiştirdi. Ankara otoyu bu kadar kaliteli insanlar ile çalıştığı için tebrik ederim. Önemli olan araci satmak değil sonrası idi ve sonuna kadar alkışı hakediyorlar.
2009 KIA CEED ARACIMIN GOGUSTE KABARMA OLDU, DAHA ÖNCE GARANTİ KAPSAMINDA 1 KEZ DEĞİŞTİ, TEKRAR GÖĞÜSÜ KALKTI,ŞİMDİ .GARANTI DIŞI DİYORLAR. KIA TASARIM HATASIDIR NET.KONU İLE İLGİLİ BIR COK MAGDUR VAR..KIA MARKASINA YAKIŞMIYOR.TELAFİ ETMENİZ BEKLİYORUM...SERVISINIZLE GÖRÜŞTÜM VE GARANTİ KAPSAM DIŞI OLDUĞU BİLGİSİ VERİLDİ.KULLANICI HATASI OLMA İHTİMALİ YOK VE GARANTİ KAPSAMINDA DEĞİŞMESİ GEREKİYOR, DAHA ÖNCE DEĞİŞTİĞİ GİBİ.
Çok garip bir yer burası. Kia sportage araç alma niyetiyle gittim. Üst katta cama yakın bölümde oturan sakallı satış yetkilisinin arabaları sanki bedava veriyormuş muamelesi ile karşılaştım. Hiç zaman kaybetmeden Kia Opal’a gidip aracı oradan aldım. Buranın sahibi kimse ara sıra işyerine uğrayıp çalışanların ne yaptığına bakması hayrına olur.
Aradığımızda öncelikle bizimle nasıl konuşacağınızı öğrenin, kia picanto için aradım telefondaki bayan sabahtan beri yüzlerce telefon alıyoruz da bla bla bla bana bir sen eksiktin sen de aradın tam oldu demeye getirdi resmen. Yahu para verip araba alacak olan benim ben sana değil sen bana muhtaçsın
Araç kaporası verdim farklı sebeplerden aracı alamadım 2 haptadır kaporayı iade etmediler musebeye bağlanmak istiyorum açmıyorlar yönlendiriyoruz diyorlar gene açan ilgilenen yok nasıl bir firma çözemedim.Benim parala faizle para kazanıyorlar haram olsun benim paradan elde ettikleri karlar
Şerife hanım sayesinde KİA sahibi olduk ilgisi için teşekkürler
Çok yardımcı oluyorlar, özellikle yeliz hanıma çok teşekkür ediyorum...
Yaklasik 3 hafta once aracimizi aldik. Her surecte bize cok destek olan, tum sorularimizin cevabini veren ve guler yuzunu, hos sohbetini esirgemeyen Serife hanima cok tesekkur ediyoruz.
Kızımın aracının yıllık bakımı yapıldı. Memnun kaldık. İlgisi ve nezaketi için Hazer beye, ayrıca; aracımızın bakımını yapan ekibe teşekkür ediyoruz. Kolay gelsin diliyoruz.
İstanbul'dan iş için geldiğim Ankara girişinde henüz 4.950 km. de olan Kia xceed aracımın ön balatalarında mekanik bir sorun ortaya çıktı. Randevusuz bir şekilde servise gittim. Servis ekibi gayet ilgili ve nazik. Söz konusu parçayı garanti kapsamında değiştireceklerini söylediler. Hazer Bey'le özellikle teşekkürler...
Kia sportage aracımın servis bakımını için farklı bir ilden geldim. Tüm hizmetten çok memnun kaldım. Sorusuz bir şekilde servisten ayrıldık. Kia servis Yetkilisi Yeliz hanıma ayrıca tüm ilgi alakası ve gülen yüzü için çok teşekkür ediyorum.
Kendilerini tebrik ediyorum. Başka bayiler açıkça fazla para isterken veya aksesuarı zorunlu kılarken, kendileri hiçbir ek ücret talep etmedi. Kendilerinden Bahattin bey vasıtasıyla araç aldım. Şu anda aracımı bekliyorum. Bu arada satış müdürü Murat Bey ile aynı okuldan mezun olmuşuz. Böyle güzel yerlere geldiği için de kendisini kutluyorum. Yolu açık olsun.
Lastiğe çivi battı, aracımızın garantisi devam ediyordu, Kia servisi aradık, yakındık yarım saatte geldiler ama yanlarında getirdikleri lastik şişirme için gerekli tüp boştu. Bize çok vakit kaybettirdi. Tekrar arayın çekici çağırın diye önerdi en son, gelen yetkili. Sonra rastgele bir lastikçi çağırdık, 10dkda geldi, lastiği tamir etti, şişirdi,bu kısım da 10dk sürdü. Keşke en baştan rastgele bulduğumuz lastikçiyi çağırsaydık diye düşündük. Ekleme: Burdan yorum yazdıktan kısa bir süre sonra geri dönüş yaptı servis, telafi için aramaları olumluydu.
Xceed aracımı bu hafta teslim aldım, bana yardımcı olan satış temsilcileri Mehmet Onur Bey ve Bahattin Bey çok ilgiliydi, sorunsuz ve hızlı bir şekilde aracın ödemelerini kapattık ve teslim aldık. İkisine de teşekkürlerim sonsuz.
Serviste ve yıkamada sanki babalarının arabalarını kullanır gibi hor kullanıyolar. Güvenip araç teslim edilecek yer değil. Araçları yüksek devirde ve kısa mesafede pati çekerek kullanmak neyin nesi gerçekten anlamadım.
Kia Sportage aracımın son bakımını burada yaptırdım ve çok memnun kaldım. Bu konudan bağımsız olarak bir arkadaşıma Kia Stonic araç almak için telefonla satış birimine ulaşmak istiyorum ama kesinlikle ulaşamıyorum, operatör bayan Kia satış birimine yönlendiriyor ama telefonu açan kişi hiç cevap vermeden direkt başka bir numaraya yönlendiriyor ve bir süre sonra telefon kapanıyor.
Servisi henüz kullanmadım ama burası birden fazla farklı araç bayii ve servisini bir arada bulunduran bir binanın parçası olduğundan sanırım tek bir telefon santralinden yönlendirme yapılıyor. Farklı zamanlarda 4. kez arıyorum. Hiç bir şekilde aradaki santralden Kia bayiine ulaşamadım. Buradaki görevli arkadaşlara ayrı bir telefon tahsis edilmeli.
Bütün çalışanları ve özellikle Burcu Hanım alacağımız arabaya karar verme aşamasından teslim aşamasına kadar büyük bir ilgi ve özveri ile çalıştılar. Diğer firmalarda yüzümüze bakılmazken Burcu Hanım bizimle fazlasıyla ilgilendi ve yeni arabamızın sahibi olmamızı sağladı.
İstediğimiz aracı şu anda bulamadık ama bizimle ilgilenen Serkan beyin ilgi ve alakasından çok memnun kaldık. Umarım kısa sürede aracımıza kavuşuruz. Ayrıca showroom konforu çok iyiydi çok memnun kaldık teşekkür ederiz.
Çok ilgisizler araç almaya geldik ancak kimse ilgilenmediği için başka bir bayiden alacağız.
15 Mart 2023 tarihinde Bursa'dan Mersine giderken Kia Sportage aracımız yolda bozuldu ve bu servise getirdik. Kia servis sorumluları olan Yeliz Hanım ve Hazer Bey ellerinden gelen gayreti gösterdiler. Bize bir ikame araç buldular ve tamir işini de makul bir süre içinde servis halletti. İlgi ve alakadan memnun kaldık. Umarım bu şekilde devam ederler.
Servis bölümüne giriş eziyetli.. Yardım talep ederseniz iyi olur...
Farklı model ve marka araçlara bakarken çoğunlukla bayilerdeki ilgisizliğe şahit oldum. Ancak Ankara Oto Kia bayiye girişte sıcak karşılandık. Merak ettiğimiz her soruya nezaketle cevap bulduk. Müşteriden ziyade samimi ve içten dostane sohbet ile beğendimiz araç hakkında bilgilendik. Her ne iş yapıyorsanız yaptığınız işin hakkını vereceksiniz derdi büyüklerimiz . Ankara Oto Kia bayinde buna şahit oldum. Aracımı 1 günde sorunsuz teslim aldım, Satış Md. Murat Erkütük, Satış danışmanı Bahattin Kürkçü, Tuğba Alıcı'ya ayrıca muhteşem yakın ilgisi ve performansıyla Esra Kaya'ya , Kasko sigorta işlemlerinde Şule Aksoy'a çok teşekkürler.
Bilgi almak için aradık ilgili hanımefendi gelin burda görün dedi düzgün bilgi bile vermeden kapattı suratımıza telefonu araç alsak ilgi nasıl olur düşünemiyorum
Ne zaman telefon etsem ulaşamıyorum. Ayrıca servise gidip kırık dikiz aynam için fiyat öğrenmek istiyorum dediğimde hasar tespit ücreti talep edildi. Tespit edilmiş bir hasar zaten ( ayna kırık ve değişim olacak). Bunlara ek olarak showroom ‘ a geçip araçlar hakkında bilgi almak istedim. Mağazada görevli hanımefendiler laklak yaptıkları için bilgisayar başındaki (bahattin olabilir) beyefendinin yanına gittim ve ona sıfır rio almak istediğimi söyledim. Meğer o da haberlere bakıyormuş ve o kadar zoraki bilgi verdi ki çıkarken rahatsızlık verdiğim için özür dileyecektim neredeyse. Sonuç olarak kia kullanıcısıydım ve devam edebilirim diye düşünmüştüm. Mağazadaki düşük seviye muhabbet ve tavırlardan sonra yapmam gereken şeyin bu bayiye bir daha gelmemek ve etrafımdakilerin ve okuyucuların faydalanması için deneyimimi aktarmak olduğunu düşündüm. Eğer satış temsilcileri ilgilenmeye bilgi vermeye üşeniyorlarsa vezne koyun otomasyon ekipmanlarını yerleştirin biz kendimiz bakıp ödemeyi yaparak arabalarımızı alıp gidelim. O arkadaşların Suratlarındaki mutsuzlukta ortadan kalkmış olur :)
Aracımın periyodik bakımı için gittim. Yeliz Hanım ve Hazer Bey'e özel olarak teşekkür ediyorum. Bu ekibin Ankara Oto'ya değer kattığını düşünüyorum. Son derece profesyonel şekilde aracımın bakımı yapıldı. Pırıl pırıl aracımı teslim aldım. Hatta önleyici bakım yaparak, değişmesi gereken bir parçayı tespit ettiler. Bir sonra ki sefere görüşmek üzere.
Kia ve Fiat markaları bünyesinde barındıran bir kuruluş. Özellikle Kia showroomda Serkan Bey'in güler yüzlü yaklaşımı ve sorularımıza verdiği detaylı bilgilerle işindeki hakimiyeti ile memnun bir şekilde ayrıldık. Umarım en yakın zamanda yeni aracımızı almak ve Akhisar'a götürmek üzere görüşmek dileğiyle.
Son 2 aydır Ankara'da 20 bayi dolaştım. Ankara Oto Kia Bayii personeli kadar ilgili bir bayi görmedim. Satış danışmanı İpek hanım bizimle o kadar güzel ilgilendi ki sorduğumuz her soruya memnuniyetle cevapladı. 15 gün önce kaporamızı verdik. Arabamızı İnşallah bayramdan sonra teslim alacağız. Başta İpek hanım olmak üzere bayi çalışanlarına ilgili davrandıkları için çok teşekkür ederim.
Bugün Ankara oto Kia dan Kia stonic aracımı aldım satış temsilcisi İpek hanım mükemmel şekilde başından araç teslimine kadar bizimle çok güzel ilgilendi araç hakkında bizi sürekli bilgilendirdi kendisine buradan çok teşekkür ediyorum teslimat görevlisi Mustafa bey çok Kibar ve içten bir insan sigorta departmanı Mustafa bey ve diğer Kia çalışanlarına teşekkürlerimi sunuyorum.
Çok kötü bir yer. Araba almak için uğradık müşteri temsilcileri oturdukları masalardan kalkıp ilgilenme tenezzülünde bile bulunmadılar. Birinin ilgilenmesi için rica da bulunmamıza rağmen kimse oralı bile olmadı. Bu satış temsilcileri ile fazla uzun ömürlü bir yer olacağını düşünmüyorum. Herkes kendi değerini belirler sonuçta.
2018 yılında aldığım kia cerato aracın radyatörü araç 60bin kilometreye gelmeden sorun çıkardı. Denizli'de arabada 1 yaşında bebekle mahsur kaldım. Pandemi nedeniyle son bakımı orada yaptırmamıştım. Ancak daha sonra telefonla arayarak bakımlara devam edersem garantiden yararlanabileceğim şirketin pandemi nedeniyle böyle bir opsiyonda bulunduğu söylendi. Bu yüzden bu kadar düşük kilometrede yaşamamam gereken radyatör sorununu yetkili satıcıyla çözmeye çalıştım. Ancak aracın arkasında durarak radyatörü değiştirmeyi kabul etmediler. Sattıkları ürünün kesinlikle arkasında durmayan bir satıcı. Bir daha asla araç almayacağım ve önermeyeceğim yer. Araç alırken bunları göz önünde bulundurun lütfen.
Yıllardır, farklı model ve markalardan arabalarım oldu. 35 yıllık ehliyet, 30 yıllık araç sahibiyim. Ayrıca, makina mühendisliği diplomam var. Kısacası, araç mekaniği ve motorundan birazcık anladığımı sanıyordum, ancak Ankara Oto, Kia servisiyle basit bir kalorifer arızası dolayısıyla muhatap olunca, çektiğim ızdırap, gördüğüm liyakatsiz ekip, kibirli, anlayışsız yönetici profili, müşterinin şikayetini yüksek perdeden reddeden, basiretsiz yöneticilik, yeteneksiz, beceriksiz ustalık ve işçilikle, arıza teşhisi ve onarımı konusundaki yetersizlik, beni son derece üzmüştür. Servis diye güvenerek gittiğim yerden, hayal kırıklığına uğradım. Zamanında, doğru şekilde yapılamayan arıza tespiti sebebiyle, 14000 lira ödeyerek, ruh sağlığım bozulmuş halde tatsız bir anıyla vedalaştım. Düşünün lütfen, 53000 km. de, 5 yıllık bir araç, bu kifayetsiz servis sayesinde, motoru indirilmiş, rektifiye ve revizyona maruz kalarak, size, henüz arızası tam olarak giderilmemiş bir halde teslim ediliyor. Ayrıca servis müdürü pozisyonundaki şahış, şikayetimi çözmek yerine, beni klasik savunma modunda oyalamıştır. Özetle, fazla detaya girmeden, yüzeysel olarak anlattığım bu olay, yıllardır ömrü araçlar içerisinde ve araç tamiriyle geçmiş birisini derinden yaralamıştır. Kurumsal bir kimliğe ulaşabilmek ve güvenin esas olduğu vizyona ulaşmanın hedef olarak alınması gerekiyorsa, ayrıca bu sektörde marka olunmak isteniyorsa, firmanın gerçek sahiplerinin benim bu feryadıma ve serzenişime duyarlı olmaları gerekmektedir. İrtibat numaralarım ve kimliğim servis kayıtlarında mevcuttur. Gereken ilgiyi görmediğim taktirde, konuyu başka mecralara, ve ulusal basına taşımaya olan düşüncem saklıdır. Bu duygularla ve duyarlı bir vatandaş olarak yaşadığım mağduriyeti sizlerle paylaştım. HOŞÇAKALIN...
Öncelikle Satış danışmanı Tuğba Alıcıya göstermiş olduğu ilgi alaka İçin teşekkür ederim .. Diğer kia bayisinde de araç yoktu ama yerlerinden bile kalkmadan yüzümüze bakmadılar .. İnşallah istediğimiz model gelir de; Bu bayiden araç alarak Kia ailesine katılırız..
Restaurant dışında pek yorum yapmam ama herkesin artık uzmanı olduğu fakat çözüm getiremediği otomobil piyasasının geldiği rezil ortamda; elinizi sallasanız başka bir fırsatçıya denk gelirken, Ankara Oto Kia Bayisini yöneten Murat Erkütük’ün pırlanta gibi parladığını belirtmeden geçemedim. Değerli insanlar zor zamanlarda belli olur, kendisinin başarılarının devamını dilerim.
Kia stonic aracımı servise götürdüm. Başta Yeliz Hanım olmak üzere tüm personelin ilgi alakası beni çok memnun etti. Kendilerine buradan da teşekkür etmek istedim.
Satış temsilcinize Sportage araç sordum aynen bana dediği nakit veremeyiz kredi çekmeniz gerek aynen bunu dedi ne böyle bir esnaflık ve ticaret olamaz geçmem önünden bir daha açık açık dedim 5 yıl önceki sıfir aldığım aracı satcam alcam die
Masa basi personel güler yuzlu
İlgi alaka hak getire. Özel müşterilerine satmışlar araçları. Özel müşteri değilseniz gitmeyin😤
Ankara oto kia bakımda Hazer beye ve ustamıza ilgi ve çözüm odaklı çalışmalarından dolayı tşk.ler .iyi çalışmalar..
Bahattin Bey ve diğer Kia çalışanı arkadaşlara teşekkür ederim.
Kia Rio aldım. Arabamdan coook memnunum. Aslında piyasası çok yoktu o yıllarda, hatta tereddüt ederek aldım. Citroen alacaktım ama param yetmeyince Ankara oto,ya gittik. Danışmanlar çok yardımcı oldular. Fiattada bayağı bir indirim yaptılar. En ufak bir sıkıntıda servisine gidiyorum. Oradaki çalışanlarda çok yardımcı oluyorlar. Çok memnunum tavsiye ederim
Aracımın ön cam değişimi için gittim işlemlerim ve evraklarımla uğraşan personel çok iyi ama işçilik sıfır. Ön cam iç bakalitlerim şuanda rezill bir şekilde yerine tam oturdulmadı birtanesi çatlak diğerinin tırnakları kırık orjianli olsun diye uğraşırken şimdi parça arar oldum.
Kia almayı düşünüyorsanız mutlaka uğramalısınız.
Maksimum 1 saat içerisinde yapılması gereken işi 1-2 gün içerisinde yapılması hayret verici ben sandım ki aracı yeniden imal ediyorlar Sıfır arabalarda bakımı servisde mi yapıldı sorusu olmasa en son uğrayacağım yerlerin arasında kesinlikle burası olurdu araç sahiplerine dertsiz günler
Telefonla ulaşmak için 2 saat uğraştım fakat baştan savma gibi cevaplar alıyorum bu 3.kıa kullanıyorum bidaha tövbe. Bir lastik sensörü için 1250 TL istiyorlar sonrada 10 gün sonrasına randevu veriyorlar işine gelirse türünden cevap veriyorlar. Aracı alırken binbirtürlü yapmacık sohbetler aracı aldıktan sonra iş bitiyor
SERVİS YETKİLİSİ CEMAL BEY'E SONSUZ TEŞEKKÜRLER...
KIA Sportage marka aracımı 28 Eylül’de maddi hasarı kazadan dolayı kaskodan yapılması icin bıraktım. Şirket parçaların olmadığını yurt dışından geleceğini söyledi ama İstanbul’da bir çok yerde parçalar vardı. Kendi çıkar ve kar marjı doğrultusunda tedarikçi olmayıp 27 gün bekletti. Bugünde aradığımda ekstra parçalarda kırık olduğunu 1 hafta daha bekleyeceğimi söylediler. Zamanında parça kontrolü yapmayıp , baştan sağma is yapıp , rastgele is yaptiklari burdan gayet açık. Kurumsal firma diye güvenip giderseniz benim gibi mağdur olursunuz . Tam 31 gündür aracım yok. Global salgın da çektiklerimi bir ben bilirim. Sizlere tavsiyem aman ha yanından bile geçmeyin. Teslimde daha neler çıkacak karsima bilmiyorum . Tan anlamıyla güven eksikliği yarattıkları icin minnettarım
sıfır araba almak icin ziyaret ettiğim ve bugün itibariyle arabami teslim aldigim bir yer. Ayrıca satışta bize çok yardımcı olan Sayın Esra Kaya hanımefendiye ayrıca teşekkür ederim.
Benim her daim favorim çok kibar insanlarla muhatap oldum kızıma bir Stonic aldık Her iki tarafa hayırlı uğurlu olsun Rabbim kaza vermesin. Kibar ve ilgili çalışanların işi güçü rast gelsin.
Fiat serviside olduklarını bilmiyordum öğrenince gidip aracımızı servise verdik hızlı ve kaliteli hizmet verdiler dilerseniz aracınızı da yıkıyorlar
1 ay once sag tarafi kazali olan aracimi vermiştim ve hasar olan yerden itibaren sag tarafi komple boyamışlar ve pasta cilasini hic guzel yapmamışlar . Ve benden 3800 tl civarinda bir para aldilar ve sag camurlugumun hasari az olmasina ragmen sag camurlugumu kullanamaz hale getirip yenisini takmışlar.kesinlikle tavsiye etmiyorum burayi .
Eşime ait KIA sportec marka hasarlı aracımızı 16.09.2017 hasar servisine getirdik aracı 22.09.2017 tarihinde teslim edeceklerini söylediler. Buna göre bize ikame araç sigorta tarafından temin edildi. İşlem bittikten sonra ikame aracın 7 günlük süresi bitti , uzatma talep ettik kabul edilmedi , sebebi aracın bir parçası ilk olarak yurt dışından gelecek dendi , daha sonra başka bir firmadan emanet en geç 25.09.2017 tarihinde gelecek dendi yine yok parça , bugün aradım yine yok parça , o yetmedi değişecek lastik desenini bulamadık sizin stepneyi takalım diye aradılar , ya arkadaş bunların önceden tespit edilip müşteriye bildirilmesi gerekmez mi , her şey bitiyor o eksik bu eksik bu nasıl bir servis anlayışı , Ankara oto güzel bir servis kurmuş ama kafa halen sanayi kafası , böyle kurumsallaşma olmaz ancak müşteri kaybedersiniz. Müşteriye biz gün ve söz veriliyorsa o yerine getirilir , veye müşteri önceden bilgilendirilir , bir haftadır sürekli be arıyorum , servisten biri arayıp ya arkadaş senin şu nedenden dolayı aracın 10 gündür burada bekliyor demedi...........Umarım aracımı en kısa sürede eksiksiz teslim ederler...............
Yasal tamir süreleri 30 gün , bir çok kişiyi mağdur etmişler. Aracımız uzun zamandır burada 31. günü bekliyoruz. Bilir kişi tespiti akabinde dava edilince öğrenirler. Servis ve bayilik prosedürlerini Kia Türkiye kesinlikle sorgulamalıdır, markaya derin zararlar veriyorlar.
Personel telefonla veya yuzyuze oldukca ilgili. Cok katli olmasi sebebiyle servise inerken biraz dikkatli olmaniz gerekli. Hazer Beye ve Yeliz Hanima ilgilerinden dolayi ayrica tesekkur ederim.
aracımızı yıllık bakımlarını yaptırmak üzere götürdüümüz ankara oto Güleryüzlü çalışanlarıyla Ve fiyat performans açısından değerlendirilmesi gereken bir servis
Kia Sportage aracımı yaklaşık 6 aydır alamıyorum. Yarım yıldır aracımı tamir edemediler. Yurtdışından parça gelecek deyip oyalıyorlar. 6 ay önce isteseydiler tüm parçaları. Ellerinde olan ikame otomatik araç bile vermediler. Resmen 6 aydır mağdurum!!!!!
Ankara Oto Yetkili bayiinden ÖTV Muaf araç aldım. Lakin araçta benim bildiğim kadarıyla standart olması gereken kauçuk paspaslar yoktu. Olmadığını bayiye hatırlatınca satış sözleşmesinde bunlar yok dediler. Ama ben hediye olarak vereceksiniz diye rica ettim. Ama vermediler. Can sağlığı olsun.
Az önce 60000 bakımı için görüştüm. Kıa serviste telefona cevap veren hanımefendi her yıl yüksek fiyat verip başka servislerin fiyatlarını söylediğimizde o fiyata çekiyor. Bu kez opal servisten aldığımız fiyatı bildirmeden fiyat istedik ve yine yüksek fiyat verdi. Üzerine bir de siz bilirsiniz diğer servis fiyatını söyleseniz ona göre yapardık gidip gibi cümlelerle çıkıştı. Kıa merkeze de bildireceğiz. Tercih ederken aklınızda bulunsun.
Opal'den aldığım aracımın ilk bakımını arkadaş tavsiyesi üzerine burada yaptırdım ama hiç memnun kalmadım. Sıfır alınan aracın hatasını düzeltmelerini istedim garanti gereği. Kırık parçalar garantiye girmiyor beyefendi aldığınız yere başvursaydınız gibi saçma bir cevap aldım. Bir daha asla..!
Benimle günlerce ilgilenip, sorduğum her soruya istinasız cevap veren ve gerçekten bu işi severek yapan Onur Beye sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum..
Aracımdaki aksaklıklar için kastamonuda servis olmadığı için buraya randevu alarak geldim.Gelene kadar kuşkuluydum malum ülkemizde servisler pek güven vermiyor.iyikide gelmişim gösterdikleri ilgi ve alaka için özellikle servisteki hazer beye ve onun nezdinde tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Boşuna paranızı ve zamanımıza yazık adam kaziklamaya birebir sağlam arabama kazadan dolayi hatalarını düzeltsin diye götürdüm sözde ücret almadılar neymiş yağ eksiltmis bahanesiyle gene para aldılar beş para etmez biyer hakkımızda zamanımızda helal etmiyorum ins başınıza kaza gelmez gelirse de Kia aracınızı buraya teslim etmeyin arabanız hurdaya dönüşür. Yıldız vermeye yazık
Fiyat Satış ofisinin üst katında satış ve servis danışmanları 2. el için fazla yardımcı olmuyor. Bulunduğu kat üst katta olmasından dolayı güzel değil.
Özellikle satış temsilcisi Bahattin bey çok ilgili sıfır araç alımında çok yardımcı oldu ilk aracımızı sayesinde aldik
Sergilenen araba çeşidi çok ama çok az fakat çalışan personel saygılı ve araçlar hakkında fazlası ile bilgi veriyorlar
Kia SUV araç bilgisi almak için uğradım ancak bir kaç kat yukarı çıkıp ,ilgili arkadaş satış temsilcisi şu an yok zaten araç da yok gibi bilgi ve belkide araç alma durumuna
Çalışanları çok ilgili ve işinin ehli.
Arabamı geçen sene Opal dan aldım. Keşke siz den alsaydım. Bakım için size geldim çok güler yüzlü ve yardımcı çalışanlarınız var. Tebrik ederim. Çok memnun kaldım (Ebru hanım bize bakmıştı)
Fiat la aynı binada KiA için , Fiat'ın içinden geçip üst kata çıkıyorsun iyi tamamda Fiat dakiler daha çok ilgilendiler yanlarından geçtiğimiz hâlde Kia ya girdik girişte birisi hoşgeldiniz dedi başka dönüp te bakan olmadı sanırım tok satıcı .
SATIŞ TEMSİLCİSİ AZİZ BEY'E İLGİLERİNDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİM. SPORTAGE ARACIMIZIN SİPARİŞİ VE TESLİMATI AŞAMASINDA ÇOK YARDIMCI OLDU.
Personeli ilgili güleryüzlü, hijyen kurallarına uyan ve diğer bayilere göre müşteri danışmanları ile rahat konuşabildiğimiz Bayi. Çalışanlara teşekkür ederim
Tofaş ürünlerinden birini mi, yoksa Kia ürünlerinden birini mi satın almak istiyorsunuz? Peşin, kredili veya takas hakkınızı kullanarak bu arzunuza kavuşurken size bütün ticari ve teknik bilgileri doğru olarak açıklayan bir rehberin yardımcı olması çok iyi oluyor. Ankara Oto ayni zamanda yetkili Emisyon Kontrol İstasyonu 'dur.
Temmuz 2019 Eskişehir’den gelip yeni ceed aldım.Bayi çalışanları çok kibar ve ilgililer özellikle şatış temsilcimiz Tuğba hanım bizimle yakından ilgilendi.servis zamanı geldiğinde mutlaka geleceğim yer Ankaraoto
Yurt dışı araba olduğu için pek işime yaramadı yedek parça sıkıntısı yaşadım ama Şahin usta sağ olsun ilgili baya yardımcı oldu.
İlgilerinden dolayı çok teşekkür ediyorum çalışanlar çok Güler yüzlü satışta Esra hanıma ayrıca tşk ederiz çok ilgili 👏
Tek başıma gittiğimde test sürüşü yapmak istediğimi söylemiştim, hijyenden dolayı yapnadıklarını söylediler, eşimin olduğunu görünce sorun çözüldü 😒
Sıcak karsilamaya , ilgili personele teşekkür ederiz. Sadece ilgilenmedikleri ve olumsuz bakislarindan iki firmadan araç almadık.
Telefonlara cevap vermeyen serviste ilk defa görüyorum. Bir değil 5 değil cevap yok arkadaş. İlgisiz oldukça tok bir yer sanırım.
Kia her zaman başarıyı yakalıyor. Avrupalılara denk.
📍 Balıkuyumcu, Dumlupınar Blv. No:141, 06815 Etimesgut/Ankara
💬 Aracınız için aradığınız bütün aksesuar ve ufak tefek yedek malzeme ile kozmetik ürünlere kolayca ulaşacağınız oto aksesuar dükkanı. Personel anlayışlı ve yardı...
Ankara En İyi At arabası istasyonu Listesi Ankara En İyi Benzin i̇stasyonu Listesi Etimesgut En İyi At arabası istasyonu Listesi Etimesgut En İyi Benzin i̇stasyonu Listesi