Motocross Ali Şukla yamaha polaris Brp can am Bajaj satış servis yedek parça

Motocross Ali Şukla yamaha polaris Brp can am Bajaj satış servis yedek parça

Motocross Ali Şukla yamaha polaris Brp can am Bajaj satış servis yedek parça, Atv satıcısı, Atv bayii olarak Panayır, Bursa Cd. no 20, 16250 Osmangazi̇/Bursa adresinde bulunmaktadır. Motocross Ali Şukla yamaha polaris Brp can am Bajaj satış servis yedek parça 100 yorum ve 3.81 puanlamaya sahip.
Adres: Panayır, Bursa Cd. no 20, 16250 Osmangazi̇/Bursa
Telefon numarası: +2242116489
Kategoriler: Atv satıcısı Atv bayii
Çalışma saatleri: Cuma 08:00–18:00,
Cumartesi 08:00–18:00,
Pazar Kapalı,
Pazartesi 08:00–18:00,
Salı 08:00–18:00,
Çarşamba 08:00–18:00,
Perşembe 08:00–18:00
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Motocross Ali Şukla yamaha polaris Brp can am Bajaj satış servis yedek parça Yorumları

M
2/5

Dominar 400 bakmaya gittik ancak teşhir araç olmadığı siparişle getirildiği söylendi. Hatta 250 için de aynı bilgi verildi. Bir bayide yeterli teşhir ürün olmalı. Ayrıca ilgi ve alaka yeterli değildi.

F
5/5

Bugüne kadar gördüğüm en iyi şirket ve şirket çalışanları. Motorun bakımları süresince çok ilgiliydiler. Merve hanım ve tüm ekibin ilgileri , çay kahve ikramları güler yüzleri sayesinde saatlerin nasıl geçtiğini anlamadım. İbrahim usta anlatıldığı gibi işinde mükemmelliğe ulaşmış bir usta ne söylediysem ne şikayetim varsa eksiksiz herşeyi tamamlamış ve onarmış. Kendilerine çok teşekkür ederim. Bundan sonra gideceğim tek adres kendileri ve tüm bajaj sahiplerine tek önerim başka yer aramakla uğraşmasınlar. Randevu tarihleri biraz ileri tarihli olsada beklemeye kesinlikle değer.

K
1/5

Yorumlara kanmayın hepsi elifti merveydi götürmeye çalıştığından 5 vermiş yazıp duruyor, parça değişimi yapılacak gelince arayacaz diyip aramıyorlar ben arıyorum başkasına takmışlar benim parçamı, sol aynaya ters vida takmışlar ayna rüzgarda katlanıyor, 0 bilgi 0 ilgi alaka

E
5/5

Çok ilgi ve alakali bir yetkili bayi. İbrahim usta başta olmak üzere tüm servis çalışanlarına teşekkür ediyorum. Elif hanım ve merve hanıma ilgi alakasi icin ayrıca teşekkürler 😊😊

F
1/5

bursadan sahibinden canam buldum hayırlaştık istanbuldaki servisim motoru sordular remzi beye hiç bi sorunu yok direk alsın demiş istanbula getirdim hiç kullanamadım servisde yatıyor sürekli bu bayinin kefil olduğu motora. benim yaşadıklarımı sizde yaşamayın..

C
5/5

Öncelikle başta Jale hanım ve merve hanıma teşekkürlerimi sunuyorum , motoru teslim alana kadar bütün yapmış oldukları emeklerinden dolayı çok teşekkür ediyorum çok samimi insanlar her biri, Merve ve Jale hanımdan tutun bütün personelleri çok titiz çalışıyorlar çok sağlam ekip iyiki varlar İYİKİ ALİ ŞUKLA

O
5/5

İlgi ve alakalarından dolayı Merve Hanım ve Elif Hanım’a ayrı ayrı teşekkürü bir borç bilirim. Kuralkan karşıtıydım yakın bir arkadaşımı Bajaj almama konusunda uzun süre ikna etmeye bile çalıştım ancak başarılı olamadım 0 km olarak aldığı motorunda daha 100 km bile olmadan tekleme, rölantide stop etme problemleri başgösterdi bu sorunlar sebebiyle motosikleti ile ufak bir kaza da yaşadı kendisini “ben sana demiştim almayacaktın böyle uğraş dur” diye eleştirdiğim de çok oldu sonrasında Motocross Ali Şukla bayisinde soluğumuzu aldık Elif Hanım’ın gösterdiği ilgi ve alaka benim Kuralkan ve Bajaj markasına bakış açımı değiştirdi. Kendim deneyimlemek adına Bajaj Pulsar RS200 modeli hakkında bilgi almak bahanesiyle satış esnasında gösterecekleri ilgi ve alaka düzeyini kendi çapımda ölçmek adına 15-20 gün önce Tekrardan Motocross Ali Şukla bayisine gittim Merve Hanım’ın ilgi ve alakası aklımdaki tüm olumsuzlukları ortadan kaldırdı ve bir seviye de öteye taşıdı RS200’ümü dün (31.10.2023) teslim aldım kendilerine tekrardan çok teşekkür ediyorum işlerini layıkıyla yapan insanlar bulmak bu devirde gerçekten zor aklında soru işareti olan varsa tereddüt dahi etmeyip sadece bilgi alma amacıyla bile gitsinler eminim benim yaşadığım bu olumlu deneyimi onlar da yaşayacaklar.

C
5/5

1.5 sene problemimi çözemeyen ve motorumun koruma demiri saplamalarını kırıp gönderen bağlarbaşındaki bayiye göre 2 saatte bütün işlemleri halledip gönderen bayiye 5 değil 100 yıldız vermek isterdim ama bukadarını verebiliyoruz alnının teriyle emeğinin hakkıyla çalışan ticaret bilen herkese burdan selam olsun.

G
5/5

Elif Hanımın müşterilerine olan samimiyeti, güler yüzü ve saygısı gerçekten takdire şayan. Sabırla, içtenlikle ve büyük bir özenle bana süreç boyunca rehberlik etti. Merve Hanımın da hakkını yiyemem o da mükemmel birisi. Satışta size ailedenmişsiniz gibi davranan birileri ile sık sık karşılaşamazsınız. Ali Şukla Motocross bayisine giderseniz mutlaka Elif ve Merve Hanımdan yardım almanızı tavsiye ediyorum.

M
4/5

Bursa da motor satış ve servis konusunda senelerin firması. Eğer motor almak gibi bir karar verdiyseniz kesinlikle Ali Şukla ile görüşmeden karar vermeyin derim. Bazen harika kampanyalar oluyor. Tek eksiği Çalışanlar biraz savruk ve laubali

E
5/5

Gerçekten çok iyi hizmet veriyorlar başka bir bayinin sebepsiz garanti dışı bıraktığı motoru fazlasıyla uğraşarak garantiye soktular ve beni büyük bir yükten kurtardılar bu zamanda yardımda bulunan Merve hanım ve Elif hanıma çok teşekkür ediyorum. Kesinlikle tavsiye ederim işçilik ve ilgi çok iyi seviyede

T
5/5

Kawasaki 650 versys motorsikletimin ön amortisör keçeleri yağ ve filtre bakımlarını yaptırdım İbrahim ustaya ve sukla ekibine ilgi ve alakalarından dolayı Teşekkürler

M
1/5

Merhabalar tek yıldız verilen yorumlardakilerden pek farklı değil benim yorumum çok fazlası da mevcut. Motor satmaya gelince ilgi alaka süper. Fakat bakım yada kaza ile ilgili gelirseniz bekle ilgi alakayı ki yüzünüze baksınlar. Bakım için gittik alt sakal civatasını diş kaptırıp ucundan tutturup bırakmışlar. Kaza sonrası motoru bıraktım sürekli arama ve dükkana 3 5 kere gitmem sayesinde 1.5 aydan fazla sürede teslim alabildim. ilk 20 gün kaza tutanağı bile girilmedi sisteme. Motorun yapılması son 1 hafta içerisinde parçaların gelmesiyle hemen yapıldı. Kazada sağa yatıp debriyaj manetinde hiçbir şey olmamasına rağmen değişen parçalarda manet vardı. :) Dedim vardır bildikleri. Teslim alırken marş bastığımda akü bitikti, gerisini siz tahmin edin daha yazamadığım neler var. Sonuç olarak motor alıcaksanız alın fakat sonrasında uğrarsanız pişman olursunuz. Teşekkürler.

A
1/5

Ürün hint malı, servis anlayışı hint işi yapılması gereken bakım hizmeti işlemleri Türk usulü, fiyatlandırma Avrupai...Müşteri bekleme alanı ; bitişikteki 3 adet kahvehane ( hangisini beğenirsen ) ( kahvehane çay fiyatları uygun, çaylar güzel esnaf işi ). Bakım hizmetinden sonra motorunuzu çalışır vaziyette teslim almayı talep edin. Yoksa benim gibi işlem bitti denilen motorunuzsa akü basmayabilir. ( çalışmayan motor teslim edebilirler), akü takviye talebinizi fiyatlarda olduğu gibi Avrupai sistem gerekliliklerinde isteyiniz. Yoksa benim motoruma yaptıkları gibi çıkma bir akünün + kutbunu motorunuzun + kutbu ile kablosuz öpüştürmeye kalkabilirler. 100 km de olan motorunuzu garanti kapsamından çıkar Yoksa diyerek korkutma yöntemiyle bakıma çağırıp , yağı ve filitreyi (6 ayda nasıl deformasyona uğruyorsa ) değiştirip okkalı bir servis ücreti talep edebilirler. Eğer 2. 6 ay dolmadan satamazsak bir sonraki servis işini İnegöl yada yalovada hallederiz sanırım .

H
3/5

Bilmiyorum bursada niye motor firmaları müşteriye motor satmak istemiyor. Servistede böyle ilgisizseniz diye sizden almaktan vazgeçtim

O
3/5

(Bu yapıcı eleştirim sonrası arayıp hataları telafi edecek şekilde bir jestte bulundular. Ama ne yazık ki motorumu satmış bulundum. Hatalarının arkasında durdukları için teşekkür ederim. # Ayrıca düzeltme garantiden çıkarmamışlar. Sevindirici bir haber.) . . . . Geçtiğimiz bayram Bajaj dominar 400 ug motor aldım. Alışveris oldu olana kadar eh yüzler gülüyor. Konu servise gelince işi ellerine yüzlerine bulastiriyorlar. İşçiliğe laf yok. Ama ekibin daha tecrübeli olması ve daha koordine ve birazcık mantıklı davranmaları gerekiyor. Yaşadığımız asıl sorun 200 km yüzünden garanti iptal edildi şaka gibi verdiğiniz randevu tarihine kadar motor sürmeyelim mi ? Elimizde olan bisey değil hayır sanki 10.000 km yaptık. Hadi garanti iptal oldu ona yapacak birsey yok peki randevu saati 11.00 olan motoru 14.35 te içeri aldılar. Banada biz sizi arayacağız diyorlar. Ne yapacaksınız ki motor ilk bakıma girecek sanarsın silindir değişecek, yarım saat bile sürmeyecek iş Yağ değiştir, zincir temizle bitti yani en fazla 1 saatlik iş için siz gidin biz sizi ararız demek komik. Servisten 16.20 de anca çıkabildik. Beklerken valla iyi ki yanda kahve vardı yoksa beklediğimiz 4 saatte o muhteşem nolur bana oturmayın diye ağlayan bekleme taburesinde kurumuştuk. Hepsinin üzerine ödediğim 1100 ₺ de cabası. Motoru satmama sebeptir bu yaşadıklarım.

B
1/5

0 aldığımız motoru kafa üstü yere düşürülmüş halde bulduk. Herkes biz yapmadık bize böyle geldi diyor heralde biz düşürdük. 1 haftadır uğraşıyoruz ne olumlu ne olumsuz tek bir cevap yok. Çalışan hanım telefonları açmaktan aciz. Mağdur olmak istiyorsanız en doğru adres burası 11 Kasım 2022 : hala tek bir gelişme yok. hasarlı motoru iade basvurumuzun yapıldığından bile şüpheliyiz. Orda çalışan hanım bizim sorunumuzla pek ilgilenmiyor gibi hasarlı motora parça isteyip başkasına satmaktan bahsediyor bugün telefonda ne alakaysa şaka gibi bir durumun içine düştük. Yorumumu da silmemi falan istiyor ama gerekirse her gün gelip yazacağım ayrıntıları ki herkes ne yaşayabileceğini görsün 16 Kasım : ayıplı mal hakkında hala olumlu ya da olumsuz hiç bir gelişme yok. Avukata verdik artık durumla avukat ilgilenecek.

B
1/5

Bakım için randevu alıcam ama telefonları açan biri bile yok... İlk bakımı hediye etçeklerini söylediler valla ondan bile açmıyo olabilirler

E
5/5

Herkese merhabalar bugün ns200 motorsikletimi teslim aldım. sipariş döneminden teslim edilene kadar olan süreçteki zamanda ilgi ve alakaları çok iyidi güler yüzlü ve deneyimli bir personel kadrosuna sahip Ali şukla bayisine ve satış temsilcisi Merve hanıma teşekkür ederim

P
1/5

ilk bakım için saat 14.00'a aldığım randevum var saat 15.45 motorumu daha servise bile almadılar, sorduğumda aldırıcam söz diyorlar, randevunun ne anlamı var o zaman diyorum cevap yok. motoru alana kadar her şey çok iyi ama olur da bakım o şu bu için yolunuz düşerse başınız belada..

A
1/5

BERBAT. tam bir şark kurnazları. Size ürün satana kadar ağam paşam çekip,ürünü sattıktan sonra yüzünüze bile bakmayan esnaf tipi.Temmuz ayında aldığım motor kısa bir süre sonra arızalandı ve ne yapmalıyım diye aradığımda telefonu açmadılar. Ertesi gün gittiğimde meşhur esnaf kurnazlığı olan kullanıcı hatasıdır dediler,azarladılar.Bana fahiş bir fiyat çıkarttılar. Lanet okuyarak çıktım. Sattıkları malın arkasında durmuyorlar. Paranız boşa gitmesi ve şerefinizin aşşağılanmasını istiyorsanız gidebilirsiniz.

Ö
1/5

28 temmuz cuma günü motorumu ilk bakım ve turuncu takip cihazı takılması için götürdüm sıfır ilgi alaka 4 saat bekledim 4 saatin sonunda çay icermisiniz dediler bu önemli değil önemli olan motorum elemana dedim ki suralarin eksikler var vs çıkarttı usta tamam abi senin motorun sadece yag değişmiş soğutma sıvısı tamamlanmış yag filtresinin değiştiğinden bile emin değilim blok civarların birinde çok hafif yağ sızıntısı var demiştim onada bakmamislar ön çamurluk gevşemiş ne olan bakmışlar arka seleyi orada duzelttirdim olduğu kadar zincir bakimida var bakımın içinde sözde zincire hiç bakmamislar debriyaj sonda kavrıyor du bakmamislar insan bi biner bi tür atar bişey varmı diye oda yok sıfır memnuniyet ile ayrıldım oradan inşallah 5 bin bakiminda daha dikkatli olurlar

A
5/5

2 adet sıfır aldığımız motosikletlerin bir tanesinin rodajını bugün tamamladık ve bakımı yapıldı. İlginiz ve yardımlarınız için Elif ve Merve hanıma çok teşekkürler ☺️

A
5/5

Sıfır aldığım motorsikletimi servise olarak ali şunları yi tercih ettim alimindan bakımına kadar herseyiyle ilgilen Merve hanıma ve çalışanlara teşekkür ederim

M
5/5

Bursa da motosiklet, jet ski, kar motoru ve tekne denilince akla ilk gelen mekan özellikle Ali şukla bilgi ve tecrübelerini sizinle ilgilenip paylaşınca da keyfinize diyecek yoktur.

M
1/5

Satış kısmını bilemem de servis kısmından uzak durun. Bajaj discovery motorumu yağ değişimine getirdim buraya. Bakımcı arkadaş kranktan ses geldiğini iddia etti. Bunun üzerine ben krankın orjinaliyle 2000 km önce Antalya'da degiştiğini söyleyince bu sefer silindir pistondan ses geldiğini iddia etti. Önemsemedim çünkü motorumda hafif bir egzantrik sesi vardı. Bu vatandaşın iddialarından sonra Ankara'ya gittim geldim. Söğüt'e gittim geldim. İznik'e gittim geldim. Motosikletimi de hafif egzantrik sesli halde sattım. Kısaca burası ne iddia ederse etsin gidip bir başka ustaya gösterin emin olmak için. Bi de yağ değişimi için 3 saate yakın bekledim hadi bunu da geçeyim. İçerde gezinen bir hanım efendi gayet kaba bir usluba sahipti. Yok kaç sefer soyledik hala arka tarafta duruyorlar tarzı bir cümle duydum. Hiç hoş değildi. Antalya'daki servisinden ise çok memnundum. Bajaj'la ilgili sorunum da yok ama sırf bu sıkıntı yüzünden Bajaj'la arama mesafe koydum bu bayiyle muhattap olmamak için.

R
1/5

SAKIN AMA SAKIN BULAŞMAYIN MOTOR ALACAK KİŞİLER ÖNCELİKLE BU BAŞLIĞI OKUSUN İLGİLİ KİŞİLERİ NUMARADAN ARADIM RS200 İÇİN ÖDEME DETAYLARINI ÖĞRENMEK İÇİN 5 DK SONRA DÖNÜYORUM DİYİP DÖNMEDİLER SONRASINDA ARADIM MEŞGULE ATTILAR SONRASINDA TELEFONU AÇMADILAR SANKİ BEDAVA ALACAKMIŞIM GİBİ YORUMLARDA ZATEN İLGİSİZ OLDUKLARI BELLİ İLK HEVESLE SIFIR MOTORU ALIRSINIZ BİR SORUN OLDUĞUNDA ZATEN KENDİ İLGİSİZLİĞİNİ KANITLAMIŞ PERSONELLER VE FİRMA OLDUĞU İÇİN PARANIZLA REZİL OLURSUNUZ KESİNLİKLE UZAK DURUN VERDİĞİNİZ PARANIN KARŞILIĞINI ALMANIN DOĞRU ADRESİ BURASI DEĞİL BUNLAR TEK BAJAJ BAYİSİ OLDUĞU İÇİN BÖYLE RAHAT DAVRANIYORLARDI İNSANLARIN ELİ MAHKUM DİYE ARTIK GEREKTE KALMADI KESİNLİKLE UZAK DURUN ÖZELLİKLE YENİ MOTOR ALACAK KİŞİLER KESİNLİKLE UZAK DURSUN

M
4/5

İçerideki yoğunluk kaynaklı olarak ulaşımda ve bakım süreçlerinde biraz ileri tarihlere uzayabiliyor. Bunu göz önünde bulundurur ve ona göre erkenden işlemlerinizi başlatırsanız, herhangi bir sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum. İçerideki ilgi ve alaka gerçekten iyi düzeyde. Tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.

S
5/5

Bayi çalışanlarına göstermiş oldukları ilgi için teşekkür ederim. Servis konusunda çok ilgililer. Merve hanıma göstermiş olduğu ilgi müşteri memnuniyeti konusunda ayrıca teşekkür ediyorum. Müşteriye karşı çok ilgililer ve güler yüzlüler. Başarılarının devamını diliyorum inşallah.

H
1/5

Motorumu (RS200) ilk aldığımdan beri diskinden ses çıkıyor. İlk aldığım zaman söylememe rağmen garanti talebi açmadılar 700 bakımında garanti talebi açıldı. 50 km den sonra kullanıcı hatası diye garanti kabul etmiyor. Sorumsuzlukları yüzünden halen ses geliyor, yapmıyorlar baştan savmak için her gittiğimde diski kontrol ediyorlar sonra talep oluşturduk diyorlar ne arıyorlar ne soruyorlar motoru alana kadar süperler aldıktan sonra umurlarında değilsiniz sakın ama sakın bu bayiden motor almayın

S
5/5

Motor tutkunu herkesi mutlu edecek bir yer. İlgi,alaka, Güleryüz ve samimiyeti den dolayı başta Merve hanım ve bütün ekipe teşekkür ederim..sıfır aldığım dominar 400'un verilen tarihden daha erken gelmesi de ayrıca mutlu etti şahsımi başarılarinizin devamını diliyorum.

C
5/5

Motosikletimizi teslim alma sürecinde fabrika kaynaklı bir problem yaşadık, bunun sorumlusu kendileri olmadığı halde meseleyi gayet hızlı bir şekilde hallederek mağduriyeti hemen giderdiler👏🏻 tercih ettiğimiz için çok memnunuz, öncelikle Merve hanım olmak üzere tüm ilgililere teşekkür ederiz.

M
4/5

Yaklaşık 2 yıldır alışveriş yapıyorum geçen sene Selin Hanımdan RS200 almıştım memnun kaldım. Bu senede Merve Hanımdan Dominar 400 UG aldım. Bayinin ilgi alakası gayet iyi

B
1/5

Uzun yıllar ve uzun km'ler farklı motorlar kullandım. 2020 yılında, 4. motorum Pulsar 200 NS'i 2 kez bu servise getirdim. Ön fren hortumu için motoru verirsiniz, kapı aralandığında bir de bakarsınız ki benzin deponuzu sökmüş, kıvılcımlar çıkara çıkara ağzını taşlıyorlar. Sorarsınız, "o sizin deponuz değil" der, içeri almazlar. O an dükkanda deposu özel sticker'lı tek motor sizinkidir... Sıra olmamasına rağmen bir hortum değişimi saatlerce sürer, nasıl, harika! :) Teknik servis kalitesi o kadar vasattı ki, sırf servis yüzünden tekrar Yamaha'ya dönüş yaptım. Hala aynı ustalar var mıdır bilmiyorum ama, buna vesile olan Ali Şukla servis çalışanlarına teşekkür ederim! Kötü bajaj servisi insanı Yamaha sahibi yaparmış.

D
1/5

herşey motoru satana kadar motoru sıfır aldım alırken garanti belgesi verilmedi, servis beş para etmez muhammed diye bır ustası var kibir abidesi motorumun abs musurunu yamuk taktığı için kaza atlattım öncesınde iki kere gittim ve bır sorun yok diyip geri yollandım dominar 250 de koltuk altında ateşleme ile ilgili bişi var arkadasımın ki stop edınce calısmadı ıte ıte goturduk somun gevsekmıs temazsızlık yapıyor dedı 5 sn sıktı sorun cozuldu aynı sorun 2 3 ay sonra benım basıma geldı zor bela calıstırdım gıttım bakarmısın rezıl oldum dedım işim var şu an bakamam baska zaman gel deyıp salladılar 5 sn ayırıp yanına bıle gelmedı motorun esnaflık sıfır ılgı sıfır bundan sonra smarta yetkılı servıse gıdıcem

Y
5/5

Ali ŞUKLA MOTORS DAN aşırı memnun kaldım iki günlük aldığım Dominar 400 üm arzalnmasına rağmen arkadaşlar konum farketmeksizin kendi araçlarıyla gelip motorumu alıp tamirini sağlayıp teslim ettiler. Özellikle “Merve Hanımın “ ilgi alakası için çok teşekkür ederim .

O
5/5

Öncelikle herkese hayırlı kandiller diliyorum.Motocros Ali şukla Bursa panayır bayisinden sipariş vermiş olduğum pulsar Ns 200 motorunuzu bugün teslim aldık ilgi ve alakalarından dolayı satış danışmanı olan merve hanıma ve ekibine çok teşekkür ederim yeni motor sahibi olmak isteyen tüm arkadaşlarımız gönül rahatlığıyla motor sipariş verebilir ve motor sahibi olabilirsiniz🙂🙂✋✋

N
1/5

0 motor un rodaj bakımından sonra yolda kalması ve servisin ilgisiz olması.

O
5/5

Sitedeki teslim tarihinden önce motorumuzu teslim aldık zaten çevremden dolayı bilip memnun olduğum servislerden birisi.

M
1/5

yapıcı olmak yıkıcı olmaktan daha güzeldir ama burayı istediğiniz kadar tavsiye verin anlatın umursamıyorlar...Motor satana kadar iyiler motor sattıktan sonra geçmiş olsun hele benimki gibi bir de bir motorda arza çıkarsa eyvah eyvah.uzak durun vesselam.Amator 2 . Lig.

O
5/5

Rodaj bakımımzı bugün tamamladık son derece sevecen ilgili karşıladılar çok memnun kaldım. Bütün arkadaşlara teşekkür ederim

Y
1/5

Hiç bir çalışanından memnun değilim Tek gayeleri motor satmak hiç bir zaman telefon açmıyor garntiden parça söylüyorum geri dönüş olmuyor parça geliyo bana Heber gelmiyo motorumda 2 defa far değiştirdim aynı sorun yine vardı inkâr ettiler bizden çıktı dediler işinizi düzgün yapın diyince beni kara listeye alıp senin hiç bir işini çözmücem bundan sonra dedi Merve hanım gerekirse bakım için İstanbul'a gidicem buraya gitmicem sizde gitmeyin bence.Birtek bu da değil bir senedir bunlar yüzünden uğraşıyorum sorana her türlü anlatirim

S
5/5

İyi insanlar çalışıyor özellikle Merve hanım bana teslimat sürecimde o yoğunluğa rağmen çok yardımcı oldu kendisine çok teşekkür ederim :)

A
1/5

Bursa da başka servis bulunmamasından mı kaynaklı bilmiyorum ama ilgi ve alakaları sıfır. Mekanik arızalardan dolayı ya da bakım için 2 kez motorumu buraya bıraktım. İkisinde de minimum 2 hafta sonra alabildim. Ulaşmaya çalıştığımda ise telefonlarıma bakılmıyor, başka bir numara ile aradığım zaman cevap veriliyor. Tahminimce 2 hafta boyunca motor orada yatıyor. Ancak sürekli arayıp sıkboğaz ettiğimde 2-3 saat içerisinde halledip bitirdik diyorlar.

A
5/5

İlgi alakanız için teşekkür ederiz tescil öncesi ve tescil sonrası hizmetleriniz kolay hızlı ve güvenilirdi. Hayırlı işler dilerim

G
5/5

Haziran 2022 ayı içinde aldığım motoruma 25 Temmuz 2022 da rodaj bakımı yaptırdım. daha önce de ns 200 motor alıp bakım yaptırmıştım. Yıllardır çalışan servis arkadaşları İbrahim ve Muhammet Beyler gerçekten konusunda iyi. Soru ve sorunlarınıza cevap oluyorlar. Satışta bulunan MERVE hanım da çok ilgili bir hanım. Kendilerine hizmetlerinden dolayı teşekkürü borç bilirim.

E
5/5

Dominar 250 almak için şukla motora geldik motorumuz belirtilen tarihten 2-3 gün önce geldi.Güler yüzlü hizmet ve çözüm odaklı yaklaşımları için Merve hanıma ve tüm çalışanlara teşekkür ediyorum.

O
5/5

Rs200 motorumu bugün, belirtilen teslimat tarihinde sorunsuz teslim aldım ve oldukça memnunum. İlgileri için bayi çalışanlarına teşekkür ediyorum.

E
5/5

İki tane dominar 400 ümüz var ikisinede gözleri gibi bakıyorlar teşekkürler

B
5/5

Harika bir firma ⭐️ Müşteri memnuniyeti istiyor iseniz şukla motoru tercih edin derim.gecenin hangi saatinde ararsanız arayın mutlaka cevap alıyorsunuz👍🏻 Merve hanıma ve servis çalışanlarına cok teşekkür ederim . Gece yolda kaldım aradım hemen geldiler kesinlikle tavsiye ederim teşekkür ederim

B
5/5

3ay ara ile iki arkadaş Dominar aldık. Gerek personel gerek teknik ustaları çok başarılı. Ne dedilerse o gün halletiler sağolsunlar.

M
5/5

Teknik serviste çalışan arkadaşlar çok ilgili ve gerçekten işinin ehli insanlar satış danışmanı Selin hanımda güler yüzlü ve müşteri memnuniyetine önem veren bir insan. Motocross ailesine bu ekibi bir araya topladığı için teşekkür ederim başarılarının ve hayırlı satışlarının devamını dilerim.

O
5/5

10.03.2022 tarihinde bajaj Pulsar rs200 motorsiklet aldım. satış danışmanım olarak Selin hanım ilgilendi , gerçekten bütün sorunlarıma cevap oldu ve devamlı rahatsızlık vermemize rağmen hiç güler yüzünü eksik etmedi. Kendisine ve kadrosuna çok teşekkür ediyorum, kesinlikle pişman olmazsınız tercihiniz burdan yana olabilir.

G
5/5

Başta Selin hanım olmak üzere ve diğer çalışanlara çok teşekkür ederim. Bu kadar samimiyeti, güler yüzü ve ilgiyi başka hiçbir yerde bulamazsınız. Gerekli yardımı ellerinden geldiği kadar yardımcı oluyorlar motor alma düşünceniz yoksa bile ziyaret ederseniz bir motor sahibi olursunuz kesinlikle tavsiye ediyorum.💪🏻💪🏻

G
5/5

Bugün gittiğim Ali Şukla bayisindeki Selin Hanım, sorumluluğu dahilinde olmadığı bir konu hakkında benim hatam olmasına rağmen konuyla baya ilgili olup. Garanti işlemleriyle ilgili yaşadığım sorunu benimle ilgilenmesi sayesinde halledebildim, kendisi bana çokça yardımda bulundu. Bayi çalışanlarına ve Selin Hanıma teşekkür ediyorum.

S
3/5

Bugün rs200 motorumun 10 bin bakımı için randevu aldım. Şehir dışından geleceğimi söyleyip fazla uzun sürmeden bakım yapılmasını rica ettim. Sabah 8.30 ta motoru teslim. Öğleden sonra 16.30 u gibi oraya giderek motoru teslim almam gerektiğini söylerek ordan aldım. Yoksa 5 6 yı bulacaktı.Yani kısaca bir motorun bakımı bu kadar uzun sürmemeli. İstediği kadar grenajlı olsun 20 tane civatayı söküp hava filtresi ve yağ değişimi en tecrübesiz bir eleman bile 2 olmadı 3 saate halleder. Şehir dışından gelip beni bursa sıcağında 7 saat bekletmeleri hiç hoşuma gitmedi. Demek ki mekanik bir problemimiz olsa haftalarca bekleyeceğiz.

Ö
5/5

Kesinlikle mükemmel bir işletme halkla ilişkileri iyi

S
5/5

Allah razı olsun verdikleri hizmetten dolayı memnun kaldım her konuda yardımcı oluyorlar. Kaza yaptığım motorsikletimin parçalarını kısa sürede temin edip yaptıkları işin kalitesini bana göstermiş oldular. Herşey için teşekkür ederim kendilerine ☺️

V
5/5

Sattığı ürünün ve müşterisinin herzaman yanında olan bir işletme.

S
5/5

Türkiyenin en kaliteli ve en iyi satış ve servis hizmeti veren bi işletme. Nerede olursanız olun heryere hizmet verebiliyorlar. Atv. Utv. Karmotoru. Deniz motoru. Bot. Tekne. Jetski. Motosiklet aradığınız herşey var.

H
5/5

Bajaj Ali Şukla Bayisinden Dominar Motorumu 21.02.2023 de Teslim Aldım. Satış Temsilcisi Merve Hanıma ilgi ve alaka için teşekkür ederim.

M
5/5

Bursada rakipsiz diyebiliceğim ilgiye sahip olan bir bayidir. motorumu ne yazıkkı bi yanlış anlaşılmadan dolayı onlardan alamasam bile :) telefonda bana gösterdikleri ilgi alaka göz ardı edilemeyecek kadar hoş bir davranıştı özellikle SELİN hanıma teşekkürü bir borç bilirim başarılarınızın devamını dilerim inşallah bu çizginizi bozmadan ilerlersiniz. motocross ailesine çok teşekkürler.

M
5/5

Güler yüzlülüğü, iyiliği ve samimiyeti ile ilgisini Baştan sona eksik etmeyen "Selin" hanım'a ve diğer çalışanlara çok teşekkür ederim. 3.motosikletimizdi buradan aldığımız herkese tavsiye ederim bayiyi görmeyi.

K
5/5

Motorumu Mart ayında çıkarmış bulunmaktayım satışından ruhsatına anahtarligina kadar yardımcı olan Merve hnm teşekkür ediyorum kolay gelsin

U
5/5

Aldığım hizmetten çok menun kaldım aşırı yoğun olmalarına her zaman ilgili ve alakalı davranmaları çok güzel.

K
4/5

Başta İbrahim usta olmakla, Merve hanıma teşekkür ederim. Bu iki insan olmasa bayinin işi fena.

A
5/5

Çok memnun kaldım tavsiye edebileceğim bakım ve satış konusunda tam destek alabilirsiniz ve müşteri memnuniyeti gayet başarılı çok memnun kaldım herkese tavsiye ederim gözünüz kapalı alım yapıp motorlarınızı bakıma getirebilirsiniz

Ö
3/5

Hanim kardeslerimizden yana bir sıkıntı yok gayet ilgililer.Ama ben motorumdan ses geliyor diye 2 defa gitmeme rağmen,(2.sinde saatlerce bekledim) ve bu ses öyle 2 dk karşı araya git gel değilde 5 dk sürme ile anca anlaşılır dememe rağmen.(çünkü ara ara geliyor ve takur tukur herkes duyuyor) ses yok dediler.Sonuc hala mootrumdan ses geliyor.Giderken herkes bakıyor ses nerden geliyor diye Hiç memnun kalmadım servisten

H
5/5

Rs200 motorumu buradan aldım. Selin hanıma ilgisi için teşekkür ederim. Motorda 40km sonra yağ uyarı lambası yandı. Servise çağırıp hemen ilgilendiler.

B
5/5

Gerçekten düzenli tertipli bir çalışmak şekliniz var Güler yüzünüzü de aynı şekilde servise geldiğimiz zaman gerekli ilgiyi görüp sorunlarımız gideriliyor motocross ailesine teşekkür ediyoruz hayırlı işleriniz olsun dileğiyle

S
1/5

TEK KELİME İLE GİTMEYİN. Sanki babalarının hayrına iş yapıyorlar Selin hanım gittikten sonra iyice bozdular 30 bin bakımı için motorumun orda bir gün kalması gerektiğini söyledi orda şuan çalışan suratsız ve küstah hanım efendi neden bir gün motorum orda yatıyor diye sorduğumda küstahça sabah 7 de sanki geleceksin gibisinden laflar eti sabahın 8 de gitim saat 14 de kadar motorum orda yatı ilgilenmediler değişmesini istediğim şeyleri söyledim değiştirmediler yola çıkacağımı söylememe rağmen oralı olunmadı 10 milyardan fazla para ödedim motor değişimi için durumu için bilgi almak istediğimde kesinlikle kimseye ulaşamadım size tavsiyem Bursa içinde olduğu için yani sırf yakın olduğu için motorunuzu götürmeyin ustalar ne kadar iyi olsalar bile içerdeki hanımefendiler bi işe yaramadıkları için mağdur olabilirsiniz keşke ordaki usta kendi yerini açsa bu fiyasko yerde hiçbir iş olabileceğini sanmıyorum.

E
1/5

SAKIN GİTMEYİN ASLA İLGİLENMİYORLAR garantili motoru 2 3 ayda çıkartamamak nedir yaa sıfır dan yapılsa daha hızlı çıkardı!!!!

E
3/5

Motosikletimin plakaligi kirilmisti. Buradan ucreti karsiliginda temin etmek istedim. Hem de plakaligimda motosikletim honda olsa bile mahallemin esnafinin reklami olsun diye dusundum. Ama ne yazik ki ucret dahi alinmayan uzerinde reklam yer alan bu plastik parcasini "elimizde sinirli sayida var" diye bahane edip beni bos cevirdiler. Hic yakistiramadim.

O
1/5

Randevu alıyorsunuz randevu saati izde başka motorla ilgilenip size motoru bırak diyorlar şaka gibi

R
5/5

Başta Merve hanım olmak üzere Ali şukla alilesine çok tskr ederim baştan sona ilgilendiler ellerinden geldikce yardımcı oluyorlar herkeze tavsiye ederim

T
5/5

Birçok defa motor aldıgım ve servisinden en çok memnun kaldıgım yer herzaman güler yüzle karşılarlar. Nddnnxnxnxnxnxnxnxbxnxnxbxbnxbxbxbxbxbxbxbxbxbxbxbxbbxbxbxbxbxbxbxbxjxnxnxnxnxnxbxbxbxnxxbnxnxnxnxnxncncncncncncncnnccncnncnccnncnccnjccjfnfmfmfnfnfnfnnfnfnfnfnfnfnfnfnfnfnnfnfnfnfnfnfnfnfnfnfnfnfnfnfnfnnfnfnfnfnfnfnfnfnfnfnfnfnfnfnfnfnfnnfnfnfnfnfnfnfnnffnnfnfnfnfnfnfnfnfnfn

E
1/5

Kanuni Nev 50 motorumda arıza vardı OKSİJEN SENSÖRÜ değişmesi lazım dediler değiştirdim egzoz değişmesi lazım dediler değiştirdim gaz kelebek sensörü değişmesi lazım dediler değiştirdim ama yapamadilar Bursa'da başka servis olmadığından burayı tercih ettim keşke bulasmasaydim çok kötü bı firma

F
5/5

Dominar 400 bakımını yaptırdım. Güleryüzlü, çalışkan insanlar. Umarım o kadar yoğun ve istekli çalışmalarının karşılığını patron veriyordur.

M
5/5

Dedikleri zamandan önce sıfır motorumu teslim aldım hatta gittiğimde biraz geç gitmiştim kapatmışlardı dükkanı sağolsunlar tekrar açıp motorumu teslim ettiler Allah razı olsun

5/5

2. Sıfır motorum cok memnunum profesyonel ekip güvenilir tek adres ilgilerinden dolayı Merve hanıma teşekkür ederim

R
5/5

Merve hanımın ilgisi gerçekten çok iyidi motoru sağ salim teslim aldım hiç bir sıkıntı yaşamadık

D
5/5

Mekanınızı arıyorum fakat açan yok motor tamiri yapıyor musunuz ya da yapabilir misiniz

A
3/5

Googlede.yazan mesai.saatlerinden önce.kapamış.gitmişler.Resmen cebimizde paramizla gittik.yasaklı günlerde 1 saat de erken kapattıkları için ortada kaldık.Tek vazgeçme sebebi olmuştu r.

O
5/5

Servis ve satis kismindaki hanimefendi cok yardimci oldu servisdeki ibrahim abi motorlara cok ozen gostererek isini yapiyo ciddi anlamda isin ehli birisi

A
5/5

Misavirperver, müşteriyi önemseyen bir yer. Selin Hanım'a ilgisinden dolayı teşekkür ederiz. Gönül dominar çıkarmak isterdi...

Ü
5/5

Bajaj'ın Bursa da RAKİBİ olmayan tek kalesidir Motocross. Satış danışmanlarından teknik servisine herkes ilgili ve alakalı ayrıca orayı yöneten işleten kişiler son derece naif ve efendi dostça yaklaşım sergilemekte. Sadece motor arızası için değil sohbet muhabbet e de gidebileceğiniz bir ortam var.

O
5/5

Bakım olsun arıza olsun motorumu her zaman güvenle emenet ettim güzel ilgilendiler işçilik çok temiz memnun kaldım

S
5/5

Motocross Ali sukla aldigim Dominar 250 motorumun hatasiz bir sekilde teslim aldim Motocross ailesine ilgi ve alakalari icin teşekkür ederim.

E
1/5

Berbat al sat kurtul taktiği başka bir şey değil kesinlikle burdan motosiklet almayın yakın diyede servise bakım veya tamir için götürmeyin

A
5/5

Merve hanımın güler yüzünden çok memnunum servisten motor almıştım çok memnun kaldım serviside bi bu kadar iyi.

M
1/5

Motorsikletimi tamir için bıraktım 14 gün dediler 2 ay geçti haber yok telefonlara bile bakmıyorlar madurum.

I
5/5

Yardımlarınızdan ötürü Motocross Ali Şukla ailesine, özellikle Selin hanıma çok teşekkürlerimi sunarım, İşini en iyi yapan esnaf kardeşlerimizden birisi..

G
5/5

Çok titiz ve iyi bir ekip. İlgi ve alakalılar. Satış ve sonrasında her zaman yanınızdalar. Kendilerine çok teşekkür ediyorum. :)

O
5/5

Selin Hanım ilginiz ve Alakanız için çok teşekkürler Motorun toplamasında emeği geçen herkese selam ellerine sağlık.

H
5/5

Satış Yada Servis Her İki Alanda Mükemmel Bir Hizmet, Güleryüz Ve Çözüm Odaklı Olmaları Son Derece Harika, İlgi Ve Alakanız İçin Sonsuz Teşekkürler...

B
1/5

Katiyen beşpara etmez bir servis. Hiç güvenilir değil kesinlikle önermem .

A
5/5

gerçekten motorunuz için önemli olan her konuda motorunuzu 1 üst seviyeye taşıyabilirler burda önemli olan marka değil tecrübe teşekkürler motocross (teşekkürler selin hanım )

A
5/5

Güler yüzlü personel , deneyimli servis kadrosu ile en güvendiğim yer 👍

G
5/5

Selin ablamdan allah razı olsun hergün daralttım aradım onu hiç bir zaman ters cevap vermedi hep iyi davrandı çok teşekkür ediyorum çok memnunum

A
5/5

BAJAJ servisi olarak kurudukları profesyonel servıs ekıbı ve satış danısmanı Selin hanıma ilgi,alaka ve misafirperverliklerınden dolayı tesekkur ederım

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Demirtaşpaşa, 10. Gül Sk., 16220 Osmangazi̇/Bursa

💬 Rekabetçi fiyatlar ve çalışma hızı

📍 Ulu, 2. Doğanbey Sk. no9/A, 16040 Osmangazi̇/Bursa

📍 Altınova, İstanbul Cd No:366, 16250 Osmangazi̇/Bursa

💬 Ne sahibi beni tanir, ne calisanlari. Kucuk bir dukkanken bile alisveris yapardim. Basta Suziki ve diger markalarin bayiliklerini almalari acikcasi beni mutlu e...

Osmangazi En İyi Atv satıcısı Listesi Osmangazi En İyi Motosiklet mağazası Listesi Bursa En İyi Atv satıcısı Listesi Bursa En İyi Motosiklet mağazası Listesi

📍 Demirtaşpaşa, İnönü Cad. No:123, 16230 Osmangazi̇/Bursa

💬 Dürüst ve güvenilir bir arkadaş. İşini temiz yapıyorlar. Motorun bakımını devamlı burda yaptırırım.

Osmangazi En İyi Hafif motosiklet satıcısı Listesi Bursa En İyi Hafif motosiklet satıcısı Listesi

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur