Adres: | Balgat, A Ehlibeyt Mahallesi, Mevlana Blv. No:199, 06250 Çankaya/Ankara |
---|---|
Telefon numarası: | +3125837300 |
Kategoriler: | Ayn hizmetleri Mercedes-benz bayisi |
Çalışma saatleri: | Çarşamba 08:30–19:00, Perşembe 08:30–19:00, Cuma 08:30–19:00, Cumartesi 11:00–19:00, Pazar 11:00–17:00, Pazartesi 08:30–19:00, Salı 08:30–19:00 |
Web sitesi: | https://www.koluman.com.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
Verilen hizmet gayet başarılı Bekleme alanları ve güler yüzlü olmaları gayet mutluluk verici
Yedek parca servisinde saniriim 1 kisi calisiyor o da musait degil yarim saattir baglanamadim artik pes ettim kapattım
Müşteri ilişkileri sıfır gerçekten c200 hakkında bilgi almak istedik araçlar orada bakabilirsiniz bı sorunuz olursa yardımcı olurum dediler sacmallik gerçekten bazen araç değil müşteri ilişkileri araba sahibi yapar. Ben oraya gidip aracın özelliklerini kendim cozeceksem senin ne işin var orada sanirim koluman holdinge ortak bayan arkadaş.
4 Sene önce aracımı buradan aldım. Tüm bakımlarını da burada yaptırıyorum. Sadece son bakımda 21bin₺ para ödedim. Keşke aracı yıkatıp teslim etseydiniz.
Diğer çalışanlarını bilmem ama servis çalışanları Mercedes-Benz servisine yakışacak çalışanlar değil, arabamı geri çağırma için götürdüm radyo kurcalanmış şekilde geri aldım, araca ileri geri manevra yaptırırken vitesi D konumundan R ye araç hala hareket halindeyken alıyorlar.. Ayrıca aracımda blow off valfi var servisten çıkarırlarken valfi öttürüyorlar(arabayı 3.500 devire çıkarmadan ötmez servisten araba mı çıkarıyorsunuz yarış pistine arabamı sokuyorsunuz?), airbag kısmının sökülmesiyle ilgili olan bir işlemimi ise airbag arkasının tozunun alınması anlayıp 45 dakikalık işçilik yazılmış, 45 dakika boyunca direksiyon airbag’inin toz mu alınıyor? 45 dakikada araba yıkanır.. neyseki ücret iademi alabildim, iki yıldız servis açılış danışmasındaki iki bayan çalışan ve kafeterya çalışanınız için..
Merhaba C200d araç sahibiyim danışmanım Harun bey . Bu kadar sorumsuz bir servisle karşılaşmadım müşteri memnuniyeti o kadar kötü Arabanın bakımları yapıldığından bile şüpheliyim iyi günler
Nisan ayı sonunda 8000TL fiyat verdikleri sadece yağ bakımına Mayıs ayının 6 sında (1 hafta ara ile) kampanya adı altında 10.000TL para isteniyor
Bayi genel olarak gayet güzel. -1.katta 2.el arabalarda var onlarıda inceleyebilirsiniz.
ilandaki 2nci el bir mercedes icin murat ünlü adındaki satış temsilcisiyle görüştüm.kibarca araç konusunda bilgi almak istediğimi söyledim.ilandaki bilgilere bakabilirsiniz cevabı aldım.döseme üzerindeki bir hatayı sorduğumda sıfır araba olmadığını baktığım arabanın 2nci el olduğunu söyledi.üslubu çok üstten ve küçümseyici gayri ciddi ve laubali.arabayı almaktan vazgeçtim.bugün hala ilanda olduğunu görmek beni şaşırtmıyor.işletme sahipleri aralıklarla satış temsilcilerini daha doğrusu satmak istemeyen temsilcilerini dışarıdan bir müşteri gibi arayıp daha sağlıklı değerlendirmede bulunabilirler.
Bayi Showroom Gayet Güzel Ve Tüm Araçlar Açık Rakip Birçok Markanın Ya Showroom’nda Araç Yok ya da Araç Olmasına Rağmen Kilitliyorlar ve Müşterinin Bakmasına Olanak Sunulmuyor Mercedes Yine Farkını Koymuş Ve Öne Geçmiş Durumda ve Bütün Olanaklarından Memnun Kaldık Ayrıca Şunuda Belirtmek Gerek A Serisinden Tutun Elektirikli Modeller V-Serisi Çoğu Model Bulunuyor Hatta EQE Aracını Burada Bulabilirsiniz Tam Anlamıyla Deneyebilirsiniz SUV Modellerinide Burada Görebilirsiniz
Çok şık nezih bir ortam var ancak, satış temsilcileri çok ilgisiz dün aracı yarım saat inceledim, güç bela bilgi almak için bir görevlinin yanına gittim ne sorduysam üst perdeden ve ilgisiz cevaplar verdiler araç hakkında ne sorduysam hayır dedi araç hakkında ya bilgisiz yada zaman ayırmak istemiyor
KOLUMAN ANKARA DS STORE AİLESİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. BAYİYE İLK GİRDİĞİM ANDAN İTİBAREN ARABAYI TESLİM ALDIKTAN SONRAKİ ANA KADAR GÜLER YÜZ SAMİMİYET VE İLGİYE MİNNETTARIM. DANIŞMA DA YER ALAN ÖZGE HANIM VE SATIŞ TEMSİLCİSİ GÜRKAN BEYE AYRICA TEŞEKKÜR EDERİM.
Bugün gittim, daha önce de 3 kez gitmiştim. 1 kez satış danışmanı ile görüşebildim. Diğer gidişlerimde resepsiyondaki bayan araç yok, sistemde göremiyoruz henüz vs vs deyip beni gönderdi. Ama ben başka bayiden araç alabildim. Gitmeyin, zamanınıza yazık.
Aracimin periyodik bakimini bile bir dunya hata ile yapan servis. Agir bakimi dusunemiyorum bile. Arac yikamadan teslim etmek nedir? Aracin yagini max seviyeye kadar doldurup bunun normal oldugunu soyleyen servis. Servis talimatinda 6lt yag koyulmasi gerektigi yaziyormus. Ayni servis talimatinda yagin sonuna kadar suzulmesi gerektigide yaziyor. Baska bir yetkili serviste yine 6LT yag koyuldugunda neden orta seviyede duruyor?? Mercedes guncellemesinden bahsediyorum, butun forum sayfalarinda yazan bize oyle bir talimat gelmedi cevabi aliyorum. Servis danismani oyle birsey olsada cok yogunuz yapamayiz diye cevap veriyor. Yetkililerin acilen buraya bir ceki duzen vermesi gerekiyor.
Tam yola çıkmıştım, Bilkent civarında yakıt almayı müteakip araç ad-blue ile ilgili olarak arıza ikazı verdi, ve moral bozukluğuyla Koluman servise geldim, aracım derhal içeri alındı ve 15 dk. içinde yazılım yüklenerek teslim edildi, çalışanlar çok ilgili davrandılar bilhassa aracımı içeri alan ismini hatırlamadığım arkadaşa ve Emre bey’e ilgilerinden dolayı çok teşekkür ederim...
Müşteri temsilcimiz her konuda ve safhada güleryüzle yardımcı oldu. Teşekkürler. Sıfır araçta kapıdaki derin çiziği bizden önce Mercedes fark edip bilgi verseydi, sanırım marka imajına daha çok yakışırdı.
Müşteri ilişkilerinde sorun yaşamadım. Aracımı bakıma götürdüm memnun kaldım.
Yıllardır üst segment bayilerden araç alıyorum. Bu bayiyi heralde 5-6 defa geldim eşime araç almak için ama yine beni şaşırtmadı. Bir bayi bu kadar müşteriye ilgisiz ve alakasız tavırlar sergilemez bu bayi mercedes bayisiyse asla sergilemez çin malı araç bayisine mi geldik soruyorum size? Bütün çalışanlar suratsız danışmadan başlayaraz satıcılarına kadar. Bir müşteri gelmiş stoğunuzdada olan bir araç için danıimada satış temsilcisi sohbet ediyor yanımıza gelip bir hoşgeldiniz veya sormak istediğiniz bir durum varmı diye sormazmı? Bu yazdıklarımda tabiki boşa çünkü değişen birşey olmuyor hiç bir zaman . Yönetim umarım artık dikkate alır bu saygısızlıkları.
Ekonomik anlamda ulaşmaya çalıştığım arabaların adresi
Araç tedarik sorunu çözülmüş görünüyor. Haftaiçi aksilik olmaz ise C200 marka aracımızı teslim alacağız. Online sipariş devam ettiği gibi bayi de sipariş alıyor artık. Bizim gibi gerçek kullanıcı olan kişilerin direkt bayiden arabaya aracısız ulaşabilmesi de ayrıca mutlu etti. Satış temsilcisi Habibe hanıma; seramik kaplama, kaput koruma ve cam film gibi işlemlerle ilgilenen Nigar hanıma; kasko ve trafik sigortası işlemlerini hızlıca halleden Nuretdin beye teşekkür ederiz. Profesyonelce işlemler yürütüldü.
Aracımızda seyahat ederken oluşan arızada yardımcı oldular. gayet güzel ilgi ve anlayış larından dolayı teşekkürler ederim. Siz bekleme dalanında cayınızı kahvenizi içerken aracınız güvenli ellerde oluyor. İyiki Mercedes iyiki koluman
Bir süredir mercedes glc araç almak istiyordum. Bize ankara koluman bayisinde araç olmadığı sadece online satış olduğu söylendi :) Daha sonra 1 ay boyunca online da araç bulamayınca komisyon isteyerek bayiden araç çıkaran bi adama yazdık 200 bin tl komisyonla (satış temsilcisiyle aralarında bölüşüyorlar. adam kendine 100 alıyor 100 de temsilciye) yönlendirdiği bayi ankara koluman da bir satış temsilcisi beyefendi oldu:)) hani sadece online satış vardı? bir de rüşvetle yasadışı satış varmış????? Hayatta her şey para değil rezalet diz boyu Bayinin sahibinin haberi varmı merak ediyorum bu komisyonculardan Sonuç olarak glc aracımızı mengerler ümitköyden rüşvet hava parası ödemeden satın aldık🙏 Koluman müdürünün bu duruma bir el atması gerek markanın saygınlığını zedeleyen davranışlar bunlar ben şimdi kolumana bakıma asla gelmem
Satış danışmanına diyoruzki yeni e kasa çıkmış 2023 model alla alla öyle bir modelmi çıkmış diyor aklınca bilmemezlikten geliyor 5 dk boyunca arabanın videolarını izletip özelliklerini kendisine saydıgımda başladı arabayı anlatmaya :) arabayı gidip anlatan tüm türk araba deneyimcileri ülkemize 1.5 turbo benzin 2.0 dizel 2.0 benzin e300 motorla satışa sunulacak diyor satış temsilcisi halen hangi motorlarla ülkemize gelecek ondan haberi yok imiş neyin tribindeler anlamak güç
Bu gun gercekleatirmis oldugum servis odemesini var oldugu halde baska banka postundan cektiler komisyon odememek icinmis ilkay hnm bu sekilde calisiyoruz dedi konuyu senem hanim ile de paylastim bakalim nasil bir donus olacak
Aracımı servis için buraya getiriyorum. Gayet memnunum
Kalite gerçekten belli oluyor çalışanlara teşekkür ederim çok güzel hizmet veriyorlar
Yeni kasalar efsaneee, biz resmen arabaya falan binmiyoruz :D
Depremzede olarak Hatay'dan Ankara'ya geldik, arabamda oluşan bir arıza nedeniyle servisinize geldim, durumumun farkına varan çalışanlarınız'ın gösterdikleri aşırı duyarlılık ve nezaketleri için kurumunuzun yöneticileri ve tüm çalışanlarına yürekten teşekkür ederim..
Mercedes w212 E180 aracımın ağır bakımlar dahil olmak üzere hepsini burada yaptırdım. Selçuk Beyin güler yüzü ve ilgisinden dolayı ayrıca teşekkür ederim. İyi çalışmalar.
Aracımın rutin bakımını burada yaptırdım. Selçuk bey çok ilgiliydi sorduğumuz tüm sorulara ilgili ve detaylı cevap aldık. Kendileri güler yüzlü ve içten insanlar. Selçuk beye ilgi ve alakasından dolayı çok teşekkür ederim.
Yeri tam yol üzerinde kolay bulduk ama cok pahali normale göre. Fazlaca işçilik alınıyor.daha önceki bakımları istanbulda yaptırıyordum burada baya fark oldu. Aracı bıraktıktan sonra illaki ekstra şu cikti bu cikti diye aranıyor. Umarım denilenler yapılıyordur. Çalışanlar gayet nazik ve yardımcı oldular.
Ankara Koluman Ds store'dan Sabri Bey'den 2021 yazında 0 kilometre ds7 so chic opera aldık. Yaklaşık 1.5 yıl sonra satmak için expertize gittiğimde sağ ön kapının boyalı olduğunu öğrendim (280 mikron). İstanbul Sancaktepe Koluman'a gittim orada da ekspertiz yaptılar boyalı dediler. Fabrikasyon boyalı diye belge vereceğiz dediler sonrasında belge veremiyoruz dediler dalga geçer gibi. Ankara Koluman'da da kimse yardımcı olmadı. Boyalı araba satmadıklarına yemin ettiler sadece. Koskoca Koluman'dan sıfır araba alırken expertize mi sokalım yani?
Motor arıza ikaz lambası ve çekişte azalma ile başvurdum. Aynı sorunlarla arabamı teslim aldığımda elimde 13.463TL lik fatura ile gönderildim. O değişti, bu değişti ama sonuç SIFIR. Hala o değişecek bakacaklar olmazsa değişmeye devam edeceklermiş. Sorunun ne olduğunu anlamaktan aciz bir servis. Sorun çözülmeyecekti ise bu kadar şeyi ne diye değiştiniz o zaman?
Websitesi fiyatları ile gerçek fiyatları arası bir değişikliği var. Bir de gittiğinizde araç yok diyorlar 🙃
Araba bakmaya, fiyat teklifi almaya ve test sürüsü için gittik. Harika ilgilendi satış temsilcisi arkadaş ve diğer herkes.
Metcedes araç alamıyoruz. Online sisyemined üşen araçlar daha bakarken gidiyor. Mercedes te bmw gibi siperişle satışa başlasa çok iyi olacak. Yoksa mercedesler karaborsaya düşüyor. Bu durumda mercedes tüketicisini korumuyor maalesef bizleri simsarların eline bırakıyor.
Garanti kapsamında arabamın kaput koruma filmi değiştirmek istemiştim. Temasa geçtiğimde şansıma Nigar Hanım ilgilendi. Şansıma diyorum çünkü gerçekten işini bu şekilde profesyonelce yapan, müşteri memnuniyetini gözeten çok az bayi çalışanı gördüm. Hatta garanti kapsamında, ücretsiz olarak seramik kaplama bakımının yapılacağı bilgisini arabamı aldığım bayinin satış ekibinden (İstanbul'da farklı bir bayii) değil de kendisinden öğrendim. Arabamın ücretsiz seramik kaplama bakımını Nigar Hanım sayesinde yaptırabildim. Eğer yolunuz Koluman Mercedes'e düşerse, bence telefondan direkt olarak Nigar Hanımı bağlatın :) Kendisinin iş yükü biraz daha artacak ancak işini zevkle yaptığını gördüğüm için altından rahatlıkla kalkacağına eminim ;)
Değerli Mercedes/Koluman Motorlu Araçlar A.Ş. ailesi, 02 Temmuz 2023 tarihinde yolda yaşamış olduğumuz aksaklikta mesai saatleri dışında sabah 05:00 civarında vermiş olduğu destek ve yardım içi başta servis danişmanimiz Sn. Emre Gürbüz bey ve bu süreçte emeği gecen herkese çok ama çok teşekkür ederiz. Saygılarımızla, OZ-AK TURİZM
Aracımın yıllık periyodik bakımı için herzaman olduğu gibi yine Koluman Balgat Şubesini tercih ettim. Servis Danışmanım Sayın Emre Gürbüz’e, Müşteri Hizmetleri Yetkilisi Senem Hanıma, Servis yöneticileri Melih Beye ve Mithat Beye müşteri odaklı servis hizmeti ve özverili çalışmaları dolayısıyla teşekkürlerimi iletiyorum.Başarılarının ve müşteri memnuniyetlerinin devamı dileğiyle.
Valla bizde mercedes alacak para yok, olsada o araca koyacak yakıt yok. Olsada yetkili servise verecek para yok. Biz şahin servisine gittik konumda bu cıkmış. 5 yıldız vermemekte bizim haddimize değil. InsAllah bir gün mercedes aracımız olur. :)
Plaza cok guzel, personel orta derecede ilgili.
Organizasyonluk ve umursamazlık: 15 Ekim 2020 tarihinde aracımı Koluman Ankara Balgat şubesine 60 bin bakımı ve akü değişimi için bana söylenen randevu saati olan 9.30 da teslim ettim. Servis kabuldeki hanımefendi randevum olmadığını söyledi. Ben kiminle görüştüğümü hatırladığım için bu sayede servise alabildiler bir zahmet. Yani birbirlerinden haberleri yok. Akşama teslim ederiz dediler. Kapanış saati olan 18’e 5 dakika kala ben kendilerini arayınca işimin yarına kaldığını, online sistemde sorun olduğunu söylediler. Bu bilgiyi ancak ben arayınca öğrenebiliyorum. Bunu sorunca da 2 dk önce aradık meşguldü diyor. Çünkü ben sizi arıyordum artık da o yüzdü meşguldü. Yani bizim hiç bir işimiz planımız yok, kendileri ne zaman uygun görürlerse aracı o zaman teslim edecekler ve bunu bi zahmet ben arayınca öğrenebileceğim. Daha öncesinde de yaşadığım umursamazlıklar. Akü değişimi için gittiğimde, sipariş verildi biz sizi ararız dediler, 3 hafta geçti ben arayınca “aaa evet gelmiş” diye cevap veriyorlar. Diyeceğim o ki; para verip bir de üzerine rezil olmaktan zevk alıyorsanız tam size göre bir yer. Mustafa İlhan Öztürk
Merhaba 10/06/2019 günü saat 09:30 Ankara Balgat koluman mercedes servisinde 06 KTN90 plekalı aracımın parça siparişi gelmesi nedeniyle randevum vardı Servise yoldan geldiğim için aynı gün saat 10:00 gibi geldim aracımı görevliye teslim ettim yaklaşık bir saatten fazla bir süre geçtikten sonra görevli tekrar ruhsatımla yanıma gelerek aracıma herhangi bir şey yapamayacaklarını belirtip ruhsatımı elime tutuşturup kovar bir eda ile beni gönderdi Sorduğumda ise ustalarının bulunmadığı nı beyan etti ve tekrar bir randevu veremeyeceğini belirtti . Oysa parça sipariş ederken ücretinin bir kısmını peşin aldıkları işi yapmayarak ticari ahlakı ve ticaret kurallarını hiçe saymaktadırlar Yaklaşık bir hafta geçmesine rağmen randevu vermediler Berbat ve başı boş bir servis .tamirhaneye gitseydim sorunum çözülürdü Ve bu olayı ve rezaleti Mercedes benz Türk AŞ ye ve Almanya’ya kadar taşıyacağım Koluman şirketler grubunun Sahibi kim de bu şikayeti dikkate almalı Rezil bir servis rezil bir işletme
Bir buçuktaki randevum için dörtte aldılar, danışmanlar ve resepsiyondaki bayanlar çok ilgisiz ve bilgisiz.akşam altıda beraber kapattık, bir günümüz burda geçti. Ustalardan ahmet usta bize düştü, güleryüzlü ve yardımcı olmaya çalıştı, yıkamada rıza bey çok yardımsever ve iyi bi yikamiciydi.genel olarak mercedes gibi bir marka için zayıf bir organizasyonları var.
Saat 5 civarı araç bakmak için gittik . Çalışanlar ilgisiz araç soruyoruz verilen cevap yok! Mercedes almak istiyordum. Fakat bu davranışlar müşteri olarak beni memnun etmedi. Wolsvagen var hemen aşağısında aynı saatte gittik ama ilgi alaka fazlasıyla vardı. Aracımızı oradan aldık.
Ne telefonlara cevap veriyorlar ne gelen müşter ile diyaoğa yanaşıyorlar. Gölbaşı kaporta servisi bir başka alem. Kapıdaki görevliden tutun müşteri kabul servis sorumlusuna kadar küstah tavırlar gordüğünüzde hiç şasırmayın.
Alt katta içeride parçada 2 tane eleman duruyor.özellikle bana göre sağdaki renkli gözlü olan Sanki parça değil limon satıyor. Adamlarda surat bildiğin beton. Ne bir merhaba ne bir hoşgeldin var. Çok kabalar. Çalışanlara az maaş veriliyor belliki!
Bence mb için tek adres.
6 ay önce sıfır aldığım aracımdan trim sesleri geliyor diye servise bıraktım, sizin ortaya koyduğunuz kumanda ses yapıyor diye amatör bir cevap verdiler ve 6 aylık sıfır aracın orasına burasına kağıt peçete sıkıştırıp öyle kullanıyorum. Bu ayıp size de Mercedes’e de yeter diye düşünüyorum.
Aracımı alırken boya için seramik kaplama işlemi yaptırmıştım. Seramik işleminin yıllık bakımı, Nigar hanımın desteğiyle çok güzel bir şekilde yapıldı. Teşekkürler
Kesinlikle tavsiye etmem. Ilgilenen kimse yok. Soru soruyorsunuz lütfedip cevap veriyorlar. Ister al ister alma modundalar kendinizi müşteri değil de Allah rızası için talep eden olarak hissediyorsunuz. Satışcı açık açık biz mercedes satıyoruz bizim ekstra birşey yapmamıza gerek yok diyor. Tamam araba mercedes de siz değilsiniz!
Aracım motor arızası verdi,yorumlara bakınca gitmekten vazgeçti.Hiç gitmedim ama negatif yorumları olan bir kurumun ortalamasının düşük olması lazım...(:
Küçük bir sorunumuz vardı bekletilmeden hemen çözüldü. Aracımızı bakımdan sonra alırken yoğunluk nedeniyle yıkayamamışlardı.
Kimileri milyon liralık arabayı peynir gibi alır iken,biz aynı bayiden 1.300Tl ye satilan bu oyuncak modellere bile bakmakla yetiniyoruz.🤕🤕😄😄🤕
Çarpışma asistanı arızası ve park sensörü güncellemesi yapıldı. Hemde çok kısa sürede ve ücretsiz. Çok teşekkür ederim. Özellikle Aslan usta çok iyi ilgilendi aracımızla. Sorularınız yanıtlandı. Çok teşekkür ederim.
Herkese herseye maddi kazanc gozuyle bakan degerleri konusunda cok eksikleri olan isletme, 1900 tl para alirlar, parayi aldiktan sonra yuzune bile bakmazlar, onlar icin onemli olan mesai saatinden once arabayi almandir baska birseyi onemsemezler araclada dogru duzgun ilgilenmezler,yag degisimine bu kadar para alinmasini uzerinede birsey konulmamasi uzucu, Almanyada ABDde bu durum bu sekilde olmuyor, insana cok daha faazla deger veriliyor.
Periyodik bakım için 5 gün sonrasına randevu alabildim.Bakım 5 saat sürdü.Bir dolu para verdim.Servis sanki araç otoparkı gibi.Günde kaç araca bakılıyor bilmiyorum.Her gün yeni araç satılıyor.Servis sayısı,kapasitesi,ekipmanları aynı kalıyor.Yıldızı sayfayı kullana bilmek için verdim.Hiç yıldızı hak etmiyorlar.
2.el araç alım satımdaki murat ünal satış danışmanı arkadaşı sanki orada zorla çalıştırıyolar soru soruyorsun ya cevap vermiyor ya ters cevaplar veriyor kesin alma kararıyla gittiğimiz koluman da murat Ünal beyin sayesinde vazgeçtik alacağımız araba markası mercedes değildi ve arabayı kötüledi desem yeridir ister alırsınız ister almazsınız tabirini sürekli kullanan ve kesin almak için gittiğimiz yere sinirimiz tepemde geri terkettik bi müşteri bi vatandaş bi tüketici nasıl kaçırılır murat bey çok iyi beceriyor bunu 👏 bravo
Koluman tok satıcı...asla ve asla bulaşmayın arayınca muhattap bulmazsınız adamlar sanki sizden bir seyler alacak gibi davranıyorlar.ben arabamı burdan aldim çok pismanim.arbam icin bakim yaptiricam 2 haftadır muhattap bulamıyorum.cok cok daha fazla ilgili cok cok daha sizi insan yerine koyan yerler var.ayrica cok cok daha kaliteliler
Paranız yoksa gitmeyin hyaleriniz suya düşmesin ben 1 haftadır üstüne buz gibi su içiyorum ama hala ciğerim ateşi sönmüyor
Mercedes modellerini incelemek her zaman keyifli
Servis orta halli tamir yok yenisi ile sök tak var klasik servis işleyişi onun İçin tabiki fiyatlar yüksek garanti dışı kalmamak için gelinen yerlerden
Resmen hüsran bir servis..o yıldızın altında kalite olması lazım bankodaki karşılayan bayan çok alakadar oldu lâkin servisin içi ve ustalar iskitler sanayi gibi.. (((servis müdürü arslan bey işinin tam uzmanı on numara bir insan ..
Bir tanıdığım para teklif diyince aracı bulmuşlar 1.5 2 aya gelir aricaz demişler. Ben gittim anca seneye diyorlar.
Araba satmak gibi bir dertleri yok. Tanidiginiz yoksa burdan Mercedes almak zor. Bütün satış danışmanları holding sahibi. Yan taraftaki DS çalışanları daha ilgili.
Personel pek ilgili değildi, ayrıca sıfır km teslim aldığımız araçta cila sürülürken düzgün silinmediği için izler mevcuttu.
Tecrübeli, temiz ve huzurlu bir yer. Hizmetleri kaliteli Müşteri danışmanı Göktan bey işini bilen kişi teşekkür ediyorum kendisine.
Yillardir servis muaynesine gitmekteyim ve her yil Emre bey yardimci oluyor . Bilinirlik deneyimli ilgisi ve yonlendirmeleri ile buradan hizmet almaktan cok mutluyum.
2 yildiz eder mi bilmiyorum gerçekten zira çalışanlarının bazıları çok iyi insanlar iken bazıları orada sanki silah zoru ile çalışan kişiler. Son gidişimde gördüğüm muamele sonrası bir an sen zahmet etme ben aracımin bakımını yapayım sen otur ama yüzün gülsün demek bile geçti aklımdan 😊 diğer servisleri deneyeceğim ama mercedes gibi bir markanın böyle insanlarca kötülenmesi bence tamamen kötü talihtir.
Yilin son kampanyasi için gittim. Fiyatlar hayli yuksek. Ben esasen Mercedes'in elektrikli SUV'u EQC için bilgi almaya gittim. 2020'nin sonunda Turkiye'ye gelecegi soylendi. Ilgilenenlerin dikkatine!
Kibar elemanlar, bakım yaptırdık, fiyatlar uçmuş.....
Bakım icin ilk defa geldigim koluman yetkili servisinde calisan sayin servis müdürü Mithat beye ,serviste calisan diğer personele özellikle Aslan beye ilgilerinden dolayi cok teşekkür ediyorum.Çok memnun kaldim ;herkese tavsiye ediyorum.
Kesinlikle avrupa standartlarında çalışan mükemmel bir Türk işletmesi…
Satış bölümü daha samimi ve işlerine saygılı ama servis bölümünde o samimiyet yok malesef daha fazla önem verilmeli idare olarak.
Aracımın arızasını hızlı ve profesyonelce giderdiler, servis çalışanları gayet ilgili ve yoğunluğa rağmen her konuda yardımcı olmaya çalıştılar.
İlgili personel, bina zaten çok iyi, hes kodu olmayanı içeri almamaları ve hijyene çok dikkat etmelerini beğendim, tavsiye ederim
Kampanya vardı bütün bakımları yaptırdım ücret gayet normal aradılar teşekkür ederim
Kolumanlar arasında en memnun kaldığım. Çalışanlar iyi eğitimli. Berkan beş mükemmel bir sorumlu. İşinin ehli. Aracı teslim et keyfine bak.
Mercedesimin bakımını yaptırdığım bu yerde şimdide seramik kaplama işlemi yaptırıyorum. Sonucun mükemmel olmasını bekliyorum. 👍
2011 model C180 Aracımızın motor suyu haznesi ile radyatör arasındaki hortumun ucu kopmuş suyu tamamen akıttı servise geldik durumu anlattık 5 dakikada işimizi çözdüler hele orada bir usta var adamın dibi cam parçası kendisine teşekkür ederim
Özellikle DS tarafı çok ilgili. Sabri bey müdürleri çok nazik ve yardımsever bir insan. Çalışanlar güleryüzlü.
Aracımı tam 3 kere götürdüm.hiçbirinde sorunuma çare bulamadılar ve ilgilenmediler.başka servise gittim sorunumu hemen hallettiler.KESİNLİKLE TAVSİYE ETMEM
Atölye şefinden tüm çalışanlarına sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. İnsanlıklarından dolayı.
sıfır sattığı aracın kapı iç döşemeleri farklı renk olan firma. üstelik ürününün de arkasında durmaması mercedes gibi bir dev markaya yakışmıyor. koluman ve mercedes türkiye ye yakışıyor tabi ki.
Bugun götürdüğüm mercedes aracımın hiçbir problemini çözemedikleri gibi sırf baktıkları için 400 TL -KDV aldılar ilgi alaka sıfır birde faiş rakam istiyorlar parçalar için
Tecrübeli ve şık bir yer, Mercedes markasına yakışır olmuş.
Koluman servisolarak kaliteli işlerini tam anlamıyla düzgün yapıyorlar personellerden müşteri danışmanı Emre Gürbüz servis kabulden saniye hanım gezmeden ismi bilemedigim hanımefendi ustalardan emre beye güler yüzlü samimi ve işlerini mükemmel yaptıkları için teşekkür eder ve herkese tavsiye ederim Kolumani
Aracımı ilk periyodik bakımına getirdim randevu almama rağmen tam 4.5 saat aracıma hiç bir işlem yapılmadı ve öyle beklettiler beni.Birde çalışan motivasyonu sıfır
Müşteri temsilcisi çok ilgiliydi, test sürüşü için görevlendirilen personel bilgi paylaşımı için elinden geleni yaptı.🕹
Musteri bekleme yeri sikici mercedes diger firmaların gerisinde kalmis standart hizmet televizyon gazete wolsvagen bekleme odasinda ucretsiz wifi, playstation, vb. Hizmetleri kiyasladigimda yetersiz kaldi.
Teşekkür ediyorum.Orjinal yedek parçaları sanayideki yan sanayi parçalardan daha uyguna temin ettim.
Dostum bunlar çok güzel ama bir araba 200bin tlye başlangıç fiyatı olurmu. Yazık e klasın dolusunu bile getirmemişler
2.el bölümü tam bir rezalet Kendini bir halt zanneden ne kadar tripli adam varsa doldurmuşlar Yüzleri sirke satıyor
Herkese tavsiye ediyorum
Pandemi dolayısı ile baya tenha, hijyen kurallarına uygun bir işletme, temiz düzgün ve yetkililer çok ilgili ve nazik.
Temiz kaliteli misafirperver servis ozellikle müşteri iliskiléinden senem hnm cok yardimci oluyor kendisine cok tesekkurler
Oğlumla bmw ciyiz ama mercedesleri de bugün ziyaret edelim diye Koluman ı seçtik hepsi çok güzellerdi özellikle yeni pikap ı çok beğendik. Yalnız o dev koluman showroom ü ne kadar sıcaktı çok çok sıcaktı 😊😊 biraz bunaldık
Personel çok kibar, ilgili. Servis işlemleri ile teknik detay verdiler. Personelinin yapıcı yaklaşımlarından dolayı Mercedes-Benz Koluman'a teşekkür ediyorum.
Servis olarak çok yardımcı oldular Fiyat konusunda indirim yaptılar Teşekkür ederim
Müşteri temsilcileri konusunda ciddi sıkıntılar yaşadığım firma. Almaları gereken sorumluluğu üstlrnmiyorlar.
📍 Mutlukent, Ümitköy, 2432. Cd. 37/3, 06800 Çankaya/Ankara
💬 Mesleki şartlar nedeniyle yaklaşık 30 yıl öncesine dayanan zamanla artarak gelen sol kulakta daha fazla olmak üzere işitme problemi yaşıyordum.Bu durum başlarda...
Ankara En İyi Doktor Listesi Ankara En İyi İşitme cihazları satıcısı Listesi Ankara En İyi Odyolog Listesi Ankara En İyi İşitme cihazı tamir servisi Listesi Çankaya En İyi İşitme cihazları satıcısı Listesi Çankaya En İyi Odyolog Listesi Çankaya En İyi İşitme cihazı tamir servisi Listesi