NISSAN ARTKIY

NISSAN ARTKIY

NISSAN ARTKIY, Ayn hizmetleri, Nissan bayii olarak Dokuz Eylül, Akçay Cd. No:147, 35410 Gaziemir/İzmir adresinde bulunmaktadır. NISSAN ARTKIY 100 yorum ve 3.36 puanlamaya sahip.
Adres: Dokuz Eylül, Akçay Cd. No:147, 35410 Gaziemir/İzmir
Telefon numarası: +2322523333
Kategoriler: Ayn hizmetleri Nissan bayii
Çalışma saatleri: Çarşamba 08:30–18:30,
Perşembe 08:30–18:30,
Cuma 08:30–18:30,
Cumartesi 08:30–18:00,
Pazar 11:00–17:00,
Pazartesi 08:30–18:30,
Salı 08:30–18:30
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

NISSAN ARTKIY Yorumları

B
5/5

Sosyal medyada bilgi edin kısmı ile başlayan süreç araç alımı ile mutlu sonuçlandı. Şunu net ifade etmeliyiz ki aile olarak araç alımı için 3 araç üzerinde düşüncelerimiz vardı. Nissan qashqai e power ile sonuçlandırmasında Artkıy samimi havası ve Elbette ki Satış danışmanı Emre Bey’in donanımlı ve Güven veren detaylı açıklamaları ile Nissan ailesine katıldık. Çok mutlu olduğunuzu buradan da ifade etmek istiyorum. İnşallah otomotiv sektöründe iyi insanların çoğalmasını diliyorum , başarılar.

M
5/5

Süheyla hanımin enerjisi,iş bitiriciligi,sempatikligi ile oradan araba almadan çıkamazsınız 🙂

İ
5/5

2012 yılında Nissan Qashqai +2 aracımı sıfır olarak bu bayiden aldım ve bu güne kadar araç servise bakımlarını ve oluşan arızaları da bu kurumda yaptırdım, araçla ilgili yardıma ihtiyaç duyduğum konularda her zaman bana yardımcı oldular ve sorunu çözdüler. Hizmet aldığım her aşamada hep memnun kaldım. Çalışan personellerinin tamamının tavır ve davranışları, kurum yöneticilerinin tavır ve davranışları, sorun çözme aşmalarında gösterdikleri çaba ve yardım için gönülden teşekkür ediyorum bu hizmetin devamını sürdürmeleri içinde tüm çalışanlarına kolaylıklar diliyorum. (Yakın zamanda aracım için aldığım servis bakım hizmetinde çözüm odaklı yardımlarından dolayı da Ergin ÇEŞİT beye de ayrıca teşekkür ederim) İZMİR/Gaziemir ARTKIY iyiki varsınız.

C
5/5

Girişten itibaren karşılama ,yapılacak işlemler , tahmini fiatlandırmalarla ilgili açıklama yapan personel ,teknik ekibin planlı ,tertipli ve düzenli çalışması her türlü takdirin üzerindedir..Mutlu ,güvenli olarak ayrıldım ..Teşekkürler

B
5/5

Harika bir ortam. Herkes Güleryüzlü. Hepsine çok teşekkür ederim.

S
3/5

Randevu saatlerine önem verilmesi ve daha iyi planlama yapılması gerekir. Sabah 9 randevumuza zamanında gelmemize rağmen aracımız 2,5 saat sonra bakıma alındı.

H
5/5

Ulaşım yeri olarak kolay. İlgi ve bilgilendirme, yardım mükemmel. Tüm personel yardımcı. Satış danışmanı Emre Akdağ 'a da ayrıca teşekkürler. Yeni araçlar gelmeye başladığı için seçenekleriniz fazla. Pandemi de test sürüşü kalkmıştı. Artık test sürüşleri de başladı. Size sadece beğenip almak kalıyor.

B
1/5

Aracımın klima sorununu garanti kapsamında yaptirma çalıştım. Yavaş, ilgisiz, özensiz bir servis, 4 günün sonunda aracı zar zor teslim edip yıkama zahmetinde bile bulunmamislar.

H
1/5

5 senedir garantide olan arabamız için güvenerek gittiğimiz servisten memnun olduğumuzu sanıyorduk ama bu sene bakımı özel serviste yaptırdık ve bu zamana kadar aldatıldığımızı görmüş olduk. Zaten daha ustaların rot başından kaynaklanan sesin direksiyon kutusundan geldiğini ısrarla söylemesinden ne kadar usta olduklarını anlayabilirsiniz. Ayrıca hasar kayıt ve sigortasından yediğimiz kazıktan hiç bahsetmek bile istemiyorum.. kesinlikle tavsiye etmiyorum… asla ama asla gitmeyin verdiğiniz paraya yazık.

N
1/5

Randevum saat 10.00 idi dokuz buçuk ta geldim arabam servise 14.40 ta alındı bana öğlenden sonra gel deselerdi daha uygun degilmiydi uzaktan gelmiş beş saattir bekliyorum

Ş
1/5

Sevgili google soruyorsun Nissan Artkıy’ı nasıl buldun ? ..şöyle anlatayım Bodrum’dan İstanbul’a giderken aracım arıza yaptı . Çekici yardımıyla dün akşam 22:30 gibi aracı servise bıraktım . Aracın sorun tespiti için bu akşam 18.00 ‘a kadar henüz bakılmamıştı hatta ertesi gün bile tespit edilmesi zor gibi gözüküyor dendi ısrar edince ustanın bakması cevap vermesi 5 dakika yoğunluk olabilir ama koskoca Nissan firmasının ikameti şehir dışında olan bir müşterisini bir cevap vermek için iki gün beklemek zorunda bırakmasını çok amatör buldum . Hadi bir gece otelde konakladınız iki gece sadece cevap almak için çok fazla değilmi en fazla beş dakika ayırıp bir rapor verilecek böyle bir planlama yönetim şekli için ne düşünmem lazım . Sevgili google sen söyle ?

Ö
5/5

qashqai aracımızın alım sürecinde bize çok yardımcı olan ve sorularıma sabırla cevap veren SEMA hanıma çok teşekkür ederim.iyiki tanışmışım artkıy ailesi ile ...

A
5/5

Satış danismanimiz Emre beye hersey icin tesekkur ederiz.istedigimiz surede teslim edildi aracimiz her aramamda cevap aldim ve ilgilenildi guvenilir ve hizli bir alim oldu tam aradigim buydu cok sagolun👍

M
5/5

Temiz, güzel, hoşgörülü. Özellikle servis danışmanı Mustafa Çetin Bey'e sonsuz teşekkür ediyorum. Herzaman güleryüzlü, ilgili, hoşgörülü. 10 üzerinden 10 luk birkişilik. Servise geleceklere tavsiyem. Mustafa Çetin Bey'i seçin gözünüz arkada kalmasın. Teşekkürler

B
4/5

Nissan araçların sergilendiği , satışlarının yapıldığı ve servis hizmetlerinin verildiği şirket dir....

S
1/5

1 ay once artkiy servisinden bakımdan cikan aracımızda sarı motor lambası yandı getirin bakalım dediler.15 günü geçti halen bakıyorlar.bilgi veren yok olumlu olumsuz dönüş yok.aracı aldığımız ve tüm bakımlarını yaptırdığımız bir yer olarak yazık diyorum.bir daha ne artkiy ne Nissan lanet olsun.

B
4/5

Nissan marka araçların sergilendiği ve satışlarının yapıldığı galeri , bazen istediğiniz aracı bulamıyorsunuz...!!!

B
1/5

Telefon ile iletişim 1 değil 0 telefonu açıp konuşmamak da nedir satışa bağlanmak çok zor.!!!

Ö
5/5

Dün almış olduğum skypack aracım ile ilgili olarak, öncelikle servis yetkilisi Senem hanım, satış yetkisi Süheyla hanım, sigorta yetkilisi Pınar hanım ve orada girişte bulunan ve bizlere ikramda bulunan hanımefendiler ve tüm güler yüzleri ile merhaba diyen personel arkadaşlara tüm kalbim ile teşekkür ederim

G
5/5

Kendimizi evimizde hissettiren, ilgi, alaka ve enerjisi her daim en üst seviyede olan Nissan Artkıy satış danışmanı Süheyla Hanım’a çok teşekkür ederiz. Hayallerinizi gerçekleştirmede son adım Süheyla Hanım …😉😊

S
4/5

Personelin ilgisi, alakası, güleryüzü çok mutlu etti beni. Ekonomik koşulların zorluğuna rağmen gönül rahatlığıyla alışveriş edilebilecek personelleri var. Süheyla hanıma özellikle teşekkür ederim. 5. Yıldızı hiç indirim alamadığım için kestim 🙂

H
1/5

Telefon ile arıyorum 30dk da tam ulaştım derken alo deyip telefonu kapatan bir personel, hattan ses gelmese bile karşı taraf kapamadan telefon kapanmaz önce eğitim verilmeli telefon açan kişiye.

A
5/5

Juke marka bir araç satın aldık.tum çalışanlarına ilgi ve alakalarindan dolayı teşekkür ederim.en büyük tesekkurum Sema hanıma olacak tüm süreç boyunca sabırla sorularimiza cevap oldu,elinden geleni esirgemedi sağolsun.

M
1/5

Arizasi belli oldugu halde yedek parca satmadilar boyle uc kagitci bir bayi yok gercek den yazik bide yabanci oldugunu anladilar mi 1000 tl oluyor sana 3000 tl guzelim ulkemde herkes menfaat ci olmus

M
1/5

Dünyanın en rezil bayisi, asla ilgilenmiyorlar ve ekstra kazıklamaya çalışıyorlar. Gittiğinizde deskteki kadın bilgi vermekten aciz, aracınızı minimum 100 bin tl altına alırız diyip yukarıdan bakar saygısız bir konuşma ile konusuyor telefonları acan yok 5 yıldırz aynı rezalet, Nissancılar gidecekseniz Borovalıya gidin!

S
1/5

Bugün bizi çok üzdüler. Hiç yakıştıramadım.Yaklaşık beş yıl önce babamın Nissan Qashqai aracını götürmüştüm. O zaman servisten memnun kalmıştım. Buna istinaden markanın da kalitesine güvenerek sahibinden de gördüğüz bir ilan için, ailemle beraber, yaklaşık 100 km öteden ikinci el araç almak için gittim. Sahibinden de yayınladıkları konum yaklaşık 23 km yanlış. Orayı bulabilmek için dolanıp durdum. Sonra ikinci el satışları üst kat imiş. Dizlerim rahatsız olduğu için asansöre binecektim. İzin vermediler. Merdivenleri yürüyerek çıktım. Üst katta araçların arasında dolanıp durduk. Kimse ilgilenmedi. Orada yardım istediğimde çok soğuk davrandılar. Buyrun oturun bile demediler. Bildiğiniz çok küçümsendik. Sonra takas için aracımızı söylerken takas yapmıyoruz dediler. Ama ilanda takas yapılır diye belirtmişsiniz dedim. Sistem otomatik yapmıştır dediler. Gece işten çıkıp gitmiştim. Uykusuz kaldığımamı yanayım, git gel 200 km yol yaptığımamı yanayım, ailemle küçük düşürüldüğümemi. Bir daha kesinlikle gitmem.

A
5/5

Emre beye teşekkür ederim.. Satış ile ilgili çok yardımcı oldular, İyi günler dilerim..

N
5/5

İlgi ve yardımları taktire şayan ,ilk defa nissanı deneyimliyoruz bundan sonra ilk tercihimiz yine Nissan Artkıy olucak ,herşey için çok teşekkür ederiz

M
5/5

Temiz, nezih bir mekan. Nissan marka araç satışı yapılıyor. Araçlar cidden çok kaliteli emsal markalara göre daha uygun fiyatlı.Müşteriyi karşılama, ağırlama ve ürünlerin tanıtımında son derece profesyonel bir firma. Tüm personele teşekkür ederiz.

S
5/5

Nissan almak isterseniz Emre bey ve Süheyla Hanım sizlere araba ile ilgili her konuda yardımcı olacaktır. Nissan almamızı onlar sağladı. Kafamıza takılan herşeyi sabırla dinleyip çözüme kavuşturdular.

E
1/5

Hasar bölümünde Pınar hanım I özellikle aradım aracımı servise bıraktıktan sonra. Manisa dan 15 bin bakım İçin getirdiğimi ve getirmişken arka tampondaki sürtülmüş bölümün boyanmasını ücretli yapılmasını istedim. Ama kesinlikle müşteriyi dinlemedikleri için başından attı. Hem 2 gün arabasız kaldım hemde geldim hayal kırıklığı yapılmamış . Para kazanmaya niyetleri yok anladığım kadarıyla . Kesinlikle tavsiye etmiyorum

S
5/5

Artkıy Hasar bölümündeki değerli arkadaşlar hakkında yazmak istedim: Zühre Hanım ve Elif Hanım. Her ikisine de nazik tavırları ve ilgileri için çok teşekkür ederim. Zühre Hanım pratik çözümleriniz, iş bitiriciliğiniz, samimiyetle yardımcı olmaya çalışmanız ve tüm bunları yaparken nezaketten ödün vermemeniz mutluluk verici, çok teşekkür ederim.Asla çözümsüz kalmadım. Aynı şekilde çok yoğun bir telefon trafiğine rağmen nazik tavırları ile.mutlaka size yardımcı olmaya çalışan Elif Hanım. İyi ki varsınız her ikinize de sağlıklı ve mutlu bir hayat dilerim sevdiklerinizle! Ayrıca Birol Usta' nın çözüm üreten maharetli ustalığı için de teşekkürler!

C
5/5

Güleryüz ve ilgili yaklaşımlarıyla her zaman tercih ettiğin bir ortam.Başta Ergin bey olmak üzere tüm çalışanlara teşekkür ederim.

F
5/5

Nissan Artkiy bünyesinde Emre Akdağ gibi bir satış danışmanı bulundurduğu için çok şanslı daha önce almış olduğum araçları gözönünde bulundurduğumda bu kadar ilgili araç konusunda bilgili ve başarılı bir arkadaş ile karşılaşmadım benim adıma teşekkürlerimi iletirseniz sevinirim.

M
1/5

Liste fiyatından araç satıp üstüne kaput filmi, seramik kaplama, arka tampon koruma kromu pazarlayıp onları da amatörce monte edip rezil eden yer. Bir daha asla.

E
1/5

Randevu ile gidip 1.30 saat hiç bir işlem yapılmadan çıktığım yer yani eski Artkıy kalitesinden eser kalmamış maalesef...

H
5/5

İzmir'deki en güvenilir ve profesyonel Nissan Bayii ve Servisi. Emine Hanım ve Ergin Bey gibi iki servis personeline sahip olduğu için kurum çok şanslı. İletişimleri, nezaketleri ve profesyonellikleri için teşekkür ederiz. Verdikleri kampanya servis fiyatları bölgenin en iyisi... Teşekkür ederiz...

N
1/5

Servis hizmeti çok kötü. Profesyonel bakış açısından, müşteri memnuniyetsizliğini çözmekten ve empatiden uzak bir işletme. Bakım işlerinizde uzak durmanızda fayda var.

M
2/5

Araç bakmak için Pazar günü uğradık. Biliyoruz araç bulunmuyor ama bu oradaki hanımefendinin savuşturma çabalarına girmesi anlamına gelmiyor.

M
5/5

Çok ilgili Bir müessese.

M
1/5

2018 YILINDA SIFIR QASHQAI ALDIK VE SONRAKİ TÜM BAKIMLARINI ARACI ALDIĞIMIZ SERVİSTE YAPTIRDIK VE GEÇEN AĞUSTOS AYINDA ARACIMIZ KAZA YAPINCA YİNE ARTKIYA GÖTÜRDÜK.SOL ÖN LASTİKTEN HASAR ALAN ARACIMIZA 25 BİN TL HASAR ÇIKARIP 2 AY PARÇA BEKLİYORUZ DEYİP BEKLETTİLER ARAÇ ÇIKMAYINCA BİZZAT GİTTİM VE PARÇANIN GELDİĞİNİ AMA BİRBİRLERİNDEN HABERSİZ OLDUKLARINI ÖĞRENDİM ARACI GEÇ ALMAMIZ YETMEZMİŞ GİBİ BİRDE 2018 MODEL ARACA 2020 DE KAZA YAPAN ARACA 2011 TARİHLİ LASTİK TAKMIŞLAR KADIN SÜRÜCÜ OLDUĞUM İÇİN ARAÇ LASTİKLERİNİ GEÇEN HAFTA DEĞİŞTİRİRKEN FARKETTİM RESMEN KANDIRILMIŞIZ HERYERDEN ŞİKAYET EDİCEM SİZİ

S
5/5

Güler yüzlü deneyimli çalışkan bir ekip temiz ve düzenli bir ortam

S
5/5

Mert Bey ve ekibi çok profesyonel bir performans gösteriyor. İzmir bölgesi için büyük bir kazanım olduğunu düşünüyorum.

Y
5/5

İlgili, güler yüzlü personel, alanında uzman müşteri temsilcileri. Araç fiyatları da biraz daha uygun olsaydı keşke.

A
5/5

Satış temsilcimiz Eda Ertürk hanım çok güleryüzlü ve ilgiliydi. Tüm işlerimizin sorunsuz halledilmesi için elinden geleni yaptı. Kendisine çok teşekkür ederim. Diğer masalarda olan ama isimlerini maalesef bilemediğim satış temsilcisi arkadaşlar ve sigorta bölümünde çalışan arkadaşlar da çok yardımcı oldular. Servis bölümünden alacağımız hizmetin kalite beklentisini çok yükselttiler :) huzurlu & sağlıklı çalışma günleri dilerim .

B
1/5

Şuana kadar gitmiş olduğum en kötü nissan servisi bu olabilir, müşteri ile iletişim neredeyse yok. Tamamıyla serviste ki Mustafa bey ismindeki kişininin tek başına idare etmeye çalıştığı, personelin bir çoğunun kaba ve çözüm yolu aramak yerine tamamıyla maddiyat odaklı yaklaşım sergilediği bir servis. Gelen müşterilerin memnuniyetsizlikten dolayı bir çoğunun çalışanlar ile tartışması yetersiz olduklarının kanıtı, saat 9 için randevu verilen aracımı akşam 6 da aldım. Aracın periyodik bakımı harici paket satmaya çalışıyorlar ve bakım fiyatına daha sonradan ilave ücret istiyorlar. Uzak durulması gereken bir servis, aracın bakımı yapıldıktan 2 gün sonra aküsü bitti ve farklı bir servise götürdüm, makinaya bağladıklarında aracımda akü, rulman ve bir kaç arıza olduğunu daha öğrendim. Aracı kontrol ettiklerini dahi düşünmüyorum, periyodik bakımı her neyse yağını, pulunu, suyunu koyup ve filtreleri değişip hiç bir kontrol yapmadan aracı tekrar teslim ettiklerinden de eminim. İyi niyetinizden faydalanmaya çalışan yetersiz bir ekibin olduğu, verdikleri hizmetten memnun olmadığım bu servisi asla tavsiye etmiyorum.

İ
5/5

Güler yüzlü ve kaliteli hizmet veren personele sahip işyeri. Fakat son gittiğimde benim belirttiğim arızayı bile yapmadan aracı teslim ettiler. Bir de extra bakım vs yaparak ek ücret alma derdindeler gibi geldi o yüzden bir sonraki bakıma başka bir yeri denemeyi düşünüyorum.

K
1/5

Servis olarak kesinlikle tavsiye ETMİYORUM. 2 yıldır aynı ciddiyetsiz ve özensiz personeller. YAPTIRMAYIN..

M
5/5

Bu sabah bir kaza geçirdim,aracimla İzmir Gaziemir Nissan Artkiy servisine gittim,hasar danışmanı Zühre Simsek Hanim,o kadar olumlu yaklaştı,problemlerime o kadar hızlı pratik çözümler buldu ve beni rahatlattı ki tüm stresim hizla azaldı,böyle kaliteli elemanlar Nissan markasını parlatiyor,kendisine gösterdiği ilgi,rehberlik ve destek için cook teşekkür ediyorum ,her işin uzmanına denk gelelim, çok büyük bir konfor...

B
5/5

Nissan araca sahipseniz bakımları için mutlaka uğrayın. Fiyatları uygun işinin ehli insanlar çalışmakta. Buradan Ergin beye teşekkür ederim. Her konuda yardımcı oldular. Aracımın eksikliklerini ve bakımını güzel bir şekilde tamamladılar.

H
5/5

Deneyimli satış ekibi var, tavsiye ederim.

A
5/5

Aracımızı yeni aldık ve siparisinden teslimine kadar bizimle ilgilenen Emre beye teşekkür ederim. illaki görevi bu ama sıcak kanlı ve samimi tavırları kendisini görev tanımının üstüne cikariyor

G
3/5

Sadece araç servis bakımını yapan görevli ve karşılayan kişiden ibaret. Başka birim veya departman varmı anlamadım. Satış için araba olmayınca servis bakımına gelen müşterilerin yüzüne bakan yok.

B
1/5

Arızali arabamiza olmayacak ücretler çıkardılar . İlgi alaka sıfır güler yüz göremedik açıkçası . İşimizi zora sokup bizi hiç olmayacak sebepten beklettiler . Üzgünüz . Kapısından bile girmeyin bence . Bir de yetkili servis olacak ,özel servisler bile daha alakalı ve kibar .

V
5/5

ilgi ve hizmet kalitesinden çok memnun kaldık. Satış departmanında Gizem hanım her aşamada bilgilendirme sağladı. sigorta ve ikinci el personeli de işlerinde profesyoneller. umarım gelecekte servis hizmetini de dener ve memnun kalırız.

B
5/5

Öncelikle şunu belirteyim Trabzonlu Ergin Bey tam 9 senedir gösterdiği özen ve gayretle güvenimizi sağladı aracımı en ayrıntılı şekilde mağduriyet yaşatmadan her seferinde yüzümüzü güldürerek teslim ediyor.yaptığı işlemlerde tüm olasılıkları ve muhtemel durumları tek tek açıklıyor ,Nissan Artkiy ve özellikle Ergin Bey e çok teşekkür ediyorum..

E
1/5

Müşteri ile ilgilenme çok zayıf problemi çözmek için yonlendiriligim şahıs o kadar ukalaca davrandı ki bir daha önünden bile geçmem

H
1/5

Xtrail almak için gittik. Son bir tane vardı. Opsiyon yaptık araci. Ertesi gün kendi aracımizi satis işlemi için uğraşırken aracin satıldığını söylediler. Ya biz o sırada kendi aracimizi satsaydik.. satış bölümü emre beyi tenzih ediyorum ama bu saçmalığı yapan orada hangi yöneticiyse cok büyük iş ahlaksızlığı yaptı.

C
1/5

Bana 300-400 tl harcatıp vekalet isteyen bu bayi vekaleti alıp gittigimde araba yok ama gelecek diyip aynı zamanda kaporasınıda alıp bizi tabir hicayipse kendilerine bagladılar ondan sonra araba yok denildi magdem satacak arabanız yok neden insanları kendinize baglı bırakıyosunuz acık konuşun araba getiremedik yada getirdik ama daha iyi fiyata başkasına sattık diyin anlarız belki üstelik bunların derdi parayı alıp sizi kendinize baglamak hele bide orda satış temsilciligi yapan suheyla diye bi bayan var tatlı diline hiç aldanmayın müşterinin nabzına göre şerbet vermesini çok iyi biliyor derdi araba satıp pirim kazanmaktan başka bişey degil ben hiç memnun kalmadım kaporamı alıp başka bayiye gittim iyikide gitmişim bunlardan birdaha vida bile almam ilgi alaka sıfır gitmeyin kardeşim yada gidin magdur olun.

E
3/5

22 Eylül 2020 tarihinde oradaydım.Sıfır Araba fiyatlarına ve ikinci el araba fiyatlarına bakmak için gezdik.Benim arabama fiyat verdiler,galeride gezdiğim ikinci el araçlardan benim arabamdan daha düşük model ve özellik bakımından alt segmentleri bile bana verdiği fiyattan daha yükseğe satıyolar...galeride kimse yoktu zaten sıfır araç bulmak zor en fazla 48 ay vade yapıyolar,hem ikinci el hemde sıfır araçta satış fiyatının 3 te 1 ini peşin alıyor,araç takası yapıyor ölü fiyatına....arabanız varsa arabanıza sahip çıkın...

D
1/5

Bence gitmeyin derim ,dpf dolu dediler,1depo mazot harcayıp sözde temizlediler,ödemesini yaptım.Daha 500 veya 600 km gitmeden yine aynı arıza lambası yandı,tekrar gittim ,arıza nedeni ni kötü mazot deyip geçiştirdiler, neyse yine formalite bir temizlik yaptılar .Dpf ( partikül filtresi) değişecek dediler,dedikleri parça 12000tl olmaz dedim,aracı aldım.500km sonrasında arıza lambası yine yandı tekrar servise gittim yine dpf dediler,araç 4 gün kaldı ,bu kez dpf değilde Enjektör arızalı değişmesi lazım ,4 adet değişecek fiyatı 16000 tl dediler.Kabul etmedim ,aracı başka normal servise yani pompacıya götürdüm dpf ve enjektörler sağlam .Sadece dpf iyi temizlenmemiş dedi.Yani anlayacağınız ,olan parama,3 depo mazotuma ve kaybettiğim zamana oldu,KARAR SİZİN .....özellikle servis danışmanı Mustafa tam anlamıyla feyk.

T
5/5

Sabah 10 da cam taktırmak ve lastik değişimi için aracı teslim ettim 15:30 da aracım hazırdı sağolsunlar öğle yemeği ikram ettiler bekleme sürecinde. Eksi bir Not: eskiden en ufak bir arıza için servislere araç bıraktığımda yikamadan vermezlerdi herhalde gelenek olmuş araçları yıkamadan teslim ediyolar dile getirince yıkadılar ellerine sağlık ama demeden yapmaları lazımdı bence saygılar

A
5/5

Yeni aracımı onlardan aldım. Çok yardımcı oldular. Ortam ve personel çok güzel.

C
1/5

Yıllık bakım yapıldı ama aracın iç ve dış temizliği 0 yapılmış onun için hiç beyenmedim. Oysa önceki yıllar iç ve dışı yakanıp araç temiz olarak teslim ediliyordu malesef hiç beyenmedim.

F
1/5

Ilgisizlik ilgi alaka yok birisi bölgenin en uygun servisi yazmis alakası bile yok bölgenin en pahalısı ve kurumsal degil fiyat tel kadar uzağınızda arayın diğerlerinden fiyat alin

F
3/5

ARAÇ TESLIMINDE PARK YERİ DAR ,DAR BIR ALANDA IŞ YAPIYORLAR UST KAT SATIŞ BODRUM KATTA SERVIS HIZMETI VERIYORLAR, SERVISLERIN STANDART FIYATA IŞ YAPTIĞINI SANMAYIN, MUTLAKA FIYAT ALIN ,BIR BAŞKA SERVISTENDE ALIN ,MÜŞTERİ TEMSILCISINE BEN BAŞKA SERVISTEN BU IŞ IÇIN ŞU FIYATI ALDIM ,BU FIYATA INDIRSENIZ IŞ SIZIN DEDIGINIZDE OLUR DIYORLAR ,PAZARLIKTA PARA CEBIMIZDE KALIR ,KREDI KARTINA TAKSIT YAPIYORLAR GIRMEDEN ÖNCE SERVIS RENDEVUSU ALIRKEN MUTLAKA BU BILGIYIDE ALIN , ORTA DÜZEYDE BIR SERVIS HIZMETI SUNUYORLAR , DOGALLAR , ÇOK SOSYETIK DEGILLER , GÖSTERIŞI BILMIYORLAR , MÜSTERIYE TESLIMDE SAAT KONUSUNA PEK DIKKAT ETMIYORLAR VE ARACI YIKARKEN ÖZEN GÖSTERMIYORLAR ,MÜSTERIYİ NE YAPTIKLARI KONUSUNDA DA SORMADAN BILGILENDIRME YAPMALARI LAZIMKEN AGIZLARINDAN KELPETENLE KELIME ALIYORSUNUZ , BIRAZ MUSTERİ ILIŞKILERİ ZAYIF.

Y
1/5

Eşime ait olan 2018 model Nissan micra 5 yıl garantili aracımı 28.000 bin km iken kayış sesi gelmeye başladı 30.000 bakımda gerdiklerini söylediler 40.000 e geldiğinde yine aynı ses gelmeye başladı 45.000 bakıma 1.000 km varken ses o kadar arttı bilhassa Yıkama sonrası çok gürültü çıkarıyordu bugün ARTkıy servis e götürdüm gergide de bir sorun olduğunu kayışında değişmesi gerektiğini ve ücrete tabi olduğunu söylediler Şimdi sizlere soruyorum bu garanti ne işe yarar

I
3/5

Aslinda 5 yildizi hak ediyor ama sirf ismini sonradan ogrendigim Kevser hanimdan dolayi 3 yildiz vermek zorunda kaldim. Boyle bir calisan olamaz. Asik surat ifadesiyle oraya gelen insanin arac alacagi varsa almaz. Daha oncesinde karakaslara gidiyordum sonrasinda gaziemir nissan servisine gitmeye basladim ve buradaki servis bolumunde calisanlardan gayet memnunum cozum odaklilar ve ilgililer. Servis yer degisikliginden dolayi yerini ogrenmek icin showroom una gittim ve iceride hemen giriste sol tarafta masada bulunan hanfendiye yerini sormam ve gecistirip cevap vermesi ve zorla orda duruyormus edasindaki hareketleri hic hosuma gitmedi ve uzerine servis yerini bulamadim cevresinde dolandigimla kaldim. Bunun uzerine servis bolumundeki calisandan konum istedim ve o sekilde buldum. Servis Yerini daha dogru duzgun tarif edemiyorken orada bulunup calismasi ve gelen insanlara nasil yardimci olabiliyor ( bence yardimci olamiyor ) sasiriyorum. Showroom yerine gittigimde acikcasi bayani gormek bile istemiyorum. Sonrasinda tekrar showroom a ugradim ve yetkili kisiyle gorusmek istedigimi belirttim ve beni servis bolumundeki yetkili kisiye yonledirmeye calisti. Satis Muduru Yusuf bey ile gorusmemi saglayabildim ve Kevser hanim yerini gayet net anlasilir sekilde tarifini yapabildi. Yusuf bey'e ilgi ve alakasindan ve guleryuzlu seklinde yaklasti kendisine tesekkur ederim ve durumu izah ettim. Umarim kendisine ceki duzen verir ve asik surat ifadesinin yerine guleryuzlu ve insanlarla konusurken yardimci olabilecek sekilde davranir.

B
1/5

Hasar onarımında çok özensizler. Aracın kapısı değişti kordon ters!, abs kablosu da ters bağlanmış gergin duruyormuş iyi ki kopmamış dendi başka servis tarafından. Anlayacağınız yaptıkları işi başka servislerde toplatıyoruz. Alay konusu oluyorlar haberleri yok.

Y
5/5

Bugün Nissan micra aracaımı servise verdim Ergin Bey yıllardır aynı şekillde ve aynı özen ile ilgilendi, gerçekten işini hakkıyla yapan nadir insanlardan, nissan aracımı ilerde değiştirmek istiyorum fakat Ergin Bey gibi bi servis danışmanınız varsa markadan vazgeçmek çok zor

E
1/5

Özellikle servis bakım fiyatları felaket anlayış direk kaba tabir kazıklama üzerine aynı standart 10bin 20bin bakımı dışardan müşteri gibi aradığında yarı fıyat veriyorlar verdikleri o fiyatta diğer servislere göre gene çok daha yüksek bunu söylediğimizde de evet haklısınız bu yönde çok şikayet alıyoruz diyorlar şaka gibi

E
5/5

Nissan borovali ile hayatta kiyaslanmaz, borovalida adam yerine koymuyorlar sadece zengine çalışıyorlar, devran döner hersey değişir, markada önemli olan itibardır, suanlik araba bakıyorum borovalidan daha iyi yaklaşimlari olduğu kesin, ilerde ne olur bilmem. Teşekkürler

H
1/5

Merhaba, Bugün İzmir Artkıy Otomotivde Satış Müdürü Yusuf Bey ile yaptığımız görüşme neticesinde otomotiv sektörünün günümüzde para kazanmadığı, Üreticinin yıl sonu primlerine kadar fiyata müdehale ettiğini ve istediğimiz aracı ekstra ve orjinal olmayan 35.000TL'lik aksesuarları almadan alamayacağımızı iletti. Artkıy Plaza da satış fiyatı 330.000TL olan bir arabayı 365.000TL vermeden alamazsınız, aldığınız aksesuarları kullansanızda kullanmasanızda alacaksınız.Bu şekilde bir Dünya markasının imajı bu şekildeki düşüncelere emanet edilmemesi gerekmektedir. Artkıy'ın kapısından içeri girmemek lazım satış aşamasında bu şekilde davranan bakım zamanı neler yapar ... Sonucunda da bizleri anlamak yerine bu paraya alıyorsanız alın, almıyorsanız konu kapanmıştır şeklinde bir yaklaşımla karşı karşıya kaldık. Bilginize

Ş
4/5

Bir yanlışlık oluyor yanlış ürün sipariş ediyorum ve bu ürün elime ulaştığında yanlış olduğu anlaşılıyor ve ben bu ürünü geri iade edemiyorum boşuna o kadar ücret ödemiş oluyorum, internet üzerinden de,görmeden yanlis ürün vermemiz normal bir şey bana gore ama ürünün geri iade edilmemesi çok saçma... müşteri memnuniyeti böyle mi sağlanmalı..??

İ
5/5

En uygun fiyata bakım hizmeti alınabiliyor. Teknik elemanlar güler yüzlü ve yardım sever. Devamlı tercih ettiğim servis istasyonu. Nissan olanlara tavsiye ederim . Özellikle Ergin bey mükemmel bir insan. Direkt ona gidin.

A
1/5

çok kötü bir servis arabanızı yapamayan bir yetkili servis düşünün malesef arabayı yapamadıkları gibi hazır gelin alın dediler ama taktıkarı parçayı ters takmayı başaran nadide bir servis kimseye tavsiye etmem ...ayrıca müşteri işe olan iletişimleri de bir o kadar kötü sanki hayrına servis bakım onarım yapar bir tavırla davranıyorlar !!!

N
1/5

Aracım Nissan Qashqai. Şanzıman arızasından dolayı 10.09.2020’de İzmir Gaziemir Artkıy Nissan servisini bırakıp aracımı 28.09.2020’de teslim aldım. Aracıma şanzıman, otomatik şanzıman, rot ayarı binek, şanzuman yağı isimlerinde işlemler yapılmış. Bunun karşılığında 10.000 TL ödenip aracı teslim aldım. Ve bunun bir yıl garantili olduğu beyan edildi. Tekrar Nisan ayında aracım yolda kaldı. Aynı servise götürüldü. Yine şanzıman sorunu olduğu söylendi ve İstanbul’a göndereceğiz dendi. Aldığım telefonla arabanın şanzımanın beyni değişecek o yüzden 21.000 TL masraf var ama iskontoyla da 16.000 TL’ye yaptırabiliriz istiyorsanız dediler. Ben de onlara daha önce de şanzımandan dolayı servise götürdüğümü , bir yıl garantili olduğunun ama daha yedinci ayda tekrar şanzıman sorunuyla karşı karşıya kaldığımı söyledim ve garantiye girmesi gerektiğini ifade ettim. Geçen sefer şanzumanın zinciri değişmiş, bu sefer beyni değişcekmiş dendi.Yapılan işlem farklı olduğundan garanti kapsamına girmiyor dediler.Şu an mağdurum ve mağduriyetimin giderilmesinı istiyorum. Arabam serviste ve ben Garanti’nin işlemesini istiyorum. Çünkü faturamda şanzıman zinciri yapıldı diye herhangi bir beyan yok direk şanzuman ,otomatik şanzuman işlemleri yazıyor.

Z
5/5

Herkes güleryüzlü idi

G
5/5

Müşteri kabul ve Servis bölümünde çalışanların hepside güler yüzlü, işini severek yapayorlar. Teşekkürler. Nissan araç alacaksanız doğru adres. Gaziemir de olması trafik açısından dezavantaj. İzban ile gitmek daha mantıklı olur. Gaziemir istasyonunda İndikten sonra 10 dk. Yürümeniz gerekiyor. Saygılı ve bilgili çalışanları var. Pazar sabahları kahvaltı ikramıda bonus.

C
5/5

Çok ilgililer ve gerekli bilgilendirmeyi yapıyorlar. Ücret konusunda birşey diyemiyorum. 👍🙋🏻‍♂️

S
5/5

Aracimi bakim için servise verdim, ERGIN Bey son derece ilgili bir çalışan. Teşekkür ederim ilgileri için

G
1/5

2011 Kasım ayın da Artky yetkili bayiden 0 Nissan Micra 1.2 tekna model arac aldık. 2013 Ocak ayında çocuğumuz olunca arabam küçük geldiği için satma kararı verdik. Satarken şok olduk. 0 aldigimiz aracimiz komple boyalı, şase demire eğri, sol arka kapı değişmiş çıktı. Artky ile görüştük. Bayi olarak araci olabileceklerini başkasına satmamiz konusunda bizi ikna etmeye calistirlar. Bizim canımız yandi baskasina yapamayiz diye durumu Nissan genel mudurluge bildirdik. Ordan 2013 yilinda tespit icin kendi personellerini yolladilar . Gelen muhendis , arabada yaklasik 20 bin liralik hasar var. Kaskonuz varken bunu el altindan yaptirmaniz soz konusu degil deyip, raporunu hazirlayacagini söyleyip bizi teselli etti. Ses kayitlari var. 2 ay raporun gelmesi beklendi. Sonuc evet araba kazali ama kazayi kimin yaptigi belli degil. Hemen dava açtık. Sonuç mu hala devam ediyor. Tam 6.5 sene oldu. 3 kere davayı kazandık. 3 kere Nissan ve Artkıy bayi temyize götürdü. Bu kadar sattığı ürünün arkasında duruyorlar. Bir gun bu dava elbet bitecek. Sure uzadikca kendileri rezil oluyor cevremiz de güven kaybina neden oluyorlar. Bizim canımız yandi lutfen cok dikkatli olun.

H
5/5

Hasar tespit departmanı danışmanı başta olmak üzere teknik servis çalışanlarının ilgi ve alakası taktire şayan. Verilen hizmet de yetkili servise yakışır şekilde. Teşekkürler..

Ş
5/5

Deneyimli ilgili personel anlayışınız ile başarılarınız daim olsun

D
1/5

18/11/2013 tarihinde Nissan artkıy otomotiv parça servisinden nissan Qashgai parça talebinde bulunduk, ertesi gün 14:00 a kadar süremiz olduğunu bu süre zarfında sipariş verilebileceğini söylediler.Bizde tmm diyip kredi kartından 1000 TL ön ödeme yaptık. Ertesi gün saat 10:00 da iptal bilgisini verdik.Parasal işlemin iptali için muhasebelerine gittim türlü bahaneler ileri sürüp iadenin bir sonraki ekstreme yansıyacağını söylediler bankayı aradım banka bana böyle bir şeyin söz konusu olmadığını işlem iptal edildiğinde 3 iş günü içerisinde karta iade olur dedi bugün 05/12/2013 bankayı aradım hala iptal edilmediğini söylediler. ARTKIY gibi bir şirkete yakıştı mı bu şimdi 1000 TL parayı kullanma ihtiyacımı var yoksa muhasebelerinin kayıtsız olması mıdır bu durum.Bir müşteriniz olarak aklımızda çok soru işareti bıraktınız.

E
5/5

Artkıy'ın adını ve kalitesini hep duyardım. Gerçekten de duyduğum kadar varmış. İzmir'de açık ara 1 numara olduklarını düşünüyorum. Ekip çok kibar ve ilgili. Pandemi ve sosyal mesafe kuralları sonuna kadar alınmış. Gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz.

A
1/5

Puanı sadece sınırsız çay kahve ikramına verebiliyorum çünkü araç var ilgili yok gezdik gezdik çıktık sıra bize gelmedi 6-7 müşteri vardı görünürde 1 çalısan yetersiz

T
1/5

Tam bir soyguncular tövbe bidaha servise sokmam aracımı. Garanti umurumda bile değil 3800tl micra araca servismi yapılır. Zehir zıkkım olsun helal etmiyorum

C
5/5

Servisten çok memnunum bilhassa Ergün beyden çok memnunum 4 yıldan beri Artkiye her gittiğimde sanki evimdeymisim gibi hiç yerimden kalkmadan arabam ile ilgili her türlü bilgi ve yaklaşımlardan çok memnunum. Teşekkürler Nissan iyiki varsiniz

T
5/5

Bugün engelli aracı alımı ile ilgili bilgi edinmek için ve beğendiğimiz Nissan modelini incelemek için gittik. Muhasebe bölümünden Kadir bey ve satış kısmından Süheyla hanım bizimle ilgilendiler. Kendilerine, ayrıntılı açıklamaları ve içten ilgileri için çok teşekkür ederiz.

S
5/5

Yılbaşında başımıza bir kaza gelmişti. Nissan Artkıy Gazimere arabamızı götürdük, Birol Usta ve danışmadaki arkadaşlar aracımızla çok iyi ilgilendiler. Yılbaşı yoğunluğu olmasına rağmen araçtaki hasarı kısa sürede giderip aynı gün saatler içinde gönülden koparak teslim ettiler. Çok memnun kaldım. Birol Usta işinde çok iyi ve kalbi tertemiz bir insan. Ekipteki arkadaşlar da çok ilgililer. Her zaman ilk tercihimiz Nissan Artkıy Gaziemir ve Birol Usta'dır!

N
1/5

2014 yilinda iki arkadas 2 kaskasi aldik. Yasamadigimiz rezillik kalmadi. Gecen hafta arkadasimin arabasindan buhar veya duman gibi birsey cikmis araci Artkiy servise cekmisler ve 8.000 tl masrafi var demisler, sonra arkadasim araci gaziemirde ozel servise goturmus veeeeeee HAHaHA bir Artik klasigi, ozel servis lastik sokme balata kontrolu SIFIR lira ¡!!!!!!!!!!!!! Arkadasim: bu ne rezalet !!!! ARTKIY: biz henuz kontrol etmeden fiyat vermistik, gelin bir cayimizi icin !!!!! Hala boyle bir firmanin var olmadi pesss !!!!

M
5/5

Tamamen rastlantı olarak Google araması yaparak bu bayi ile irtibata geçtim, babam için Nissan qashqai engelli aracı aldık. Bayide görevli Süheyla Hanım çok ilgilendi. kafamıza takılan her soruyu, sıkıntıyı giderdi. Hiç yüz yüze görüşmeden telefonla tüm resmi işlemleri ve ödemeleri tamamladık. Aracı almamıza vesile olan Süheyla hanıma aile olarak çok teşekkür ederiz.

S
5/5

2016 model nissan qashqai aracımı Artkiy nissan Gaziemir den aldım. Satış temsilcisi Emre bey çok yakından ilgilendi. Orada kendimi çok rahat hissettim. Çalışanların ilgisi ve sıcaklığı çok iyiydi. Sonrasında iki yıldır servis danışmanı Ergin Çeşit bey sağolsun yakın ilgi ve alaka gösterdi. Tüm bakımlar ve garanti kapsamı konusunda ellerinden geleni fazlasıyla yaptılar. İnanın çok memnun kaldım. Allah onlardan razı olsun.

F
3/5

Giriş kapısında oturan bayanı zorla çalıştırıyorlar zannedersem üst kata yonlendirildik malesef orada da ilgilenen birine rastlamadik herkes kendi halinde neyse buradan alışveriş yapmayı düşünmüyorum düşünen arkadaşlara hayirli isler

I
5/5

İlgili, alakalı, anlayışlı, güler yüzlü, sempatik personeli olan İzmir in en iyi otomobil acentesi. Özellik Sinan beyin dostça yaklaşımı için teşekkürler.

U
5/5

Mükemmel iletişimi olan,işinin her anlamda ehli bir Satış Danışmanı (Emre Akdağ)eşliğinde Qashqai serisini tanıma,bilgilenme ve test sürüşü fırsatı bulduk.Teşekkürlerimizle...

E
1/5

O kadar yoğunlar ki seni unutuyorlar. Tek hedef satmak, alanlar zaten servis için geri gelecekler deyip satışa odaklanıyorlar, pek de müşteri memnuniyetine önem verdiklerini göremedim.

F
4/5

Başta Servis müdürü Harun bey ve ekibi çok ilgililer. Nissan kullanıcılarına tavsiye ederim

E
5/5

Servis bölümünde Turan beyin ilgi alakasindan dolayı teşekkür ediyorum çok ilgili bir servis gerekli işlemleri yapıyorlar başka bir yerde böyle yardımcı olan bir yer görmedim

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Dokuz Eylül, Adnan Menderes Havaalanı, 35410 Gaziemir/İzmir

💬 Acil bir paket göndercektim istanbula fotoğraf makinesi ve ekipmanı, aynı gün akşam istanbulda olması gerekiyordu, bana bi kuriye uygulamasından dolyı baya sıkı...

Gaziemir En İyi Lojistik hizmetleri Listesi

📍 Atıfbey, 5. Sk. No:26, 35410 Gaziemir/İzmir

💬 Çok temiz bir yer aynı zamanda çalışanları çok bilgili ve güler yüzlü çözüm Odaklı Çalışanlar Bizimle İlgilenen Gülşan Hanıma Ayrıca Teşekkürler

Gaziemir En İyi Telekomünikasyon servis sağlayıcısı Listesi

📍 Binbaşı Reşatbey, Akçay Cd. Şükrü Ölçer iş Merkezi No:1/C, 35410 Gaziemir/İzmir

💬 Alman üretimi kaliteli ürünlerin bir arada olduğu mağaza. Ürün çeşitliliği biraz daha fazla olabilir? Araçlar için mağaza önünde yer mevcut. İlgili arkadaş alac...

İzmir En İyi Nalbur Listesi Gaziemir En İyi Nalbur Listesi

📍 Sevgi, 663. Sk. NO:45/D, 35410 Gaziemir/İzmir

💬 Çok beğeniyorum hem ürunler çok iyi.Hem çalışan personel yardımcı oluyorlar bi okadarda güler yüzlü davranıyorlar gaziemirde hangi şubeye gittiysem aynı hizmet...

📍 Binbaşı Reşatbey, Akçay Cd. No:101 Store 004A, 35410 Gaziemir/İzmir

💬 Hatemoğlu markasının ürünlerinin kalitesi bir yana güleryüzlü ilgili çalışanları bir yana özellikle selvaydaki hatemoglu magazasindan da tanidigim her gittiğimd...

Gaziemir En İyi Erkek giyim mağazası Listesi

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur