Adres: | Kurtköy, Aeropark Yenişehir Mah, Osmanlı Blv. No:11/A, 34912 İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902165607000 |
Kategoriler: | Ayn hizmetleri Uçuş okulu |
Google Haritalar'da Aç |
Pegasus ucuz ama hizmet kalitesi çok kötü bagajlardan nasıl daha fazla para alırız derdindeler sabiha gökçen kaos kesinlikle tavsiye etmem insanlar sürekli stresli seyahat insanın burnundan geliyor 😡
Rezilsiniz. Rezaletsiniz. 4 kez uçak rötar yapar mı? Allah cc cezanızı versin sizin. 3 saat havalimanında, 1 saat uçağın içinde, yarım saat de indikten sora uçak içinde mahvettiniz bizi. Keşke hızlı trenle gelseydim. Kepazeliğinizden utanın.
13hazırn zurıh havaaianından sbbıhaoha gokcene uctum Bavulumfn esyailar calındı 3 kere aradım muhatap bulamadım
Pegasus biletimin 2. kez değişikliğinin yapılması durumunda ne kadar ücret ödemem gerektiğini ogrenmek için aradım. Bilgilendirmeyi dinlerken ortamdaki gurultu nedeniyle tam olarak anliyamadim. Müşteri temsilcisi işlemi başlattığını ve 6000TL civarında değişiklik ücreti ödemem gerektiğini ya da gidiş dönüş biletinin iptal olacağını söyledi. 1. Değişiklik için 3500 TL odemistim zaten. Musteri temsilcisine itiraz ettiğimde telefonu kapattı. Daha sonra bilet iptal olmasin diye diğer Müşteri temsilcisi ile görüşerek 6000 TL ödedim. Bileti 11000 Tl ye almıştım. İzmir Hannover gidiş, Munih İzmir dönüş bana 20000Tl ye mal oldu. Bilgi sormanın 6000 TL ye mal olması bu ekonomik şartlarda büyük insafsızlık. Böyle uygulamaya, Müşteri karşıtı prosedure itiraz ediyor, zararimin karşılanmasını talep ediyorum.
Uçak içindeki promosyon ürünlerin fiyat listesini ekliyorum aşağıda , ve nescafenin verdiği promosyon bardaklı hazır nescafe sini satın aldım hiç bir tat ve lezzet yok..sanki içinde kahve yok :) pegasus ancak bukadar mı olur acaba
20 senedir yurt içi ve yurt dışı uçuk kullanan biri olarak yazıyorum.11.02.2023 tarihli 9:35 saatindeki konya-sabiha gökçen bileti için 55 dakika kala Konya havalanında gişeye geldik , gişede Ayşegül D. , Beyda D. ve Gökçe D. isimli saygısız , asık suratlı ve önceden organize olduğu belli olan çalışan kılığındaki insanlar hem yıllarıdır kullandığımız Pegasus'u bizim gözümüzde bitirdi hem de Ülkemizin zor bir süreçten geçtiği bu günlerde bizim uçağa girişimizi engellediler.55 dakika kala işlemlerimizi yapmayan bizi saygısızca ''bize bişey olmaz '' tavırları ile küstahça müşterilerine cevap veren bu insanları Pegasus yönetimine ihbar ediyorum. Bununla birlikle Hatay depreminden kurtulan ve İstanbula gitmek içim yalvaran bir kadıncağıza da bu 3'lü grup tarafından havalanında bağırılarak hem rencide ettiler hem de küçük düşürdüler.Bu arada uçağın dolduğunu ve yer kalmadığını da itiraf ettiler.Fazladan bilet satılıp bizi saf dışı bıraktıklarını düşünüyoruz. Bu dönemlerde bu personellerinizin yaptığını hayatımız boyunca unutmayacağız.Kamuoyuna duyrulur.
Bavullarin kaybolması, bavulun sizden sonraki uçağa bindirilmesi, bulundugunda ise hemen gönderilmesini saglicaz diyip tarih verilmemesi ancak pegasus şirketine yakisabilir. Zorla kendilerine bavulun gönderilip gonderilmedigini sorduğumuzda ise 3 günde de gelebilir 5 günde de gelebilir. Kargo ile gelecek diye geniş geniş konuşan personele neden gönderdik diyorsunuz o zaman diye sorduğunuzda ise, muhatabinizin kalibresi ile kapanmayacak ayar farkını hissedip, gidip kendi işinizi bitirmek zorunda kalıyorsunuz. Yani pegasus pişmanlıktır.
06.08.2023 Tarihli G71B7G Kodlu İstanbul-Trabzon 20:10 uçağına 2 kızım ve eşim için toplam 3 adet bilet aldım. Ama Uçak Trabzon'a inecekken (Hava şartları nedeniyle demişler, ama diğer firmaların kaptanları inmişler) Samsun'a iniş yapıp, Çarşamba Havalimanı da hiçbir açıklama yapılmadan saatlerce bekletilip, hiçbir konaklama hizmeti de vermeden Yolculuğun geri kalan kısmını (Samsun-Trabzon) otobüske tamamlattınız. Üstelik 3 yolcu için 3 tane ayrı ayrı bilet aldığım halde, 3 yolcuya sadece 2 adet otobüs koltuğu koltuğu vererek. Durumu müşteri hizmetlerine ilettim, dosya açıldı. Ama tarafınızdan gelen cevap " Hava şartları nedeniyle Samsuna zorunlu iniş yapıldı." demişsiniz. Tamam. Olabilir, ama en azından: 1)Hava şartları normale dönünceye kadar kanaklama hizmeti neden verilmedi? 2)Uçak bileti almış olmamıza rağmen Yolculuk (Samsun-Trabzon) neden Otobüsle tamamlandı? 3) 3 yolcu için ayrı ayrı 3 adet uçak bileti aldığımız halde neden sadece 2 kişilik koltuk verildi? O gece ne kadar sıkı tı çektik bilmezsiniz. Lütfen mağduriyetimizin giderildi esini talep ediyorum.
Budapeşte ve İsveç seferlerinde görev yapan tüm havayolu uçuş ekibine teşekkürler. Sorun şu ki koltuk araları çok dar ve rahatsız edici. Buna keşke bir çözüm bulunsa.
Hayatımda bu kadar kötü bir hava yolu görmedim. İtalya’dan dönerken bağlantı uçuşum vardı, bir rötar sayesinde SAW’ı baştan sona 2 kez koştuk. Personeliniz de yardımcı olmamak için bu uçakta değilsiniz diyip geçmeyi çok iyi biliyor. 3 kuruş fazla kazanacaksınız diye, yaptığınız ayıp.
Pegasus ile birlikte ilk deneyimim oldu Olumsuz görüşlerim 1 saat rötar yaşadım Gişedeki görevliden bileti İnternetten alırken belirtmeme rağmen faturayı almak bayağı zor oldu Uçakta parayla bişeyler satılması hoş değil hostes yolculara 2 beşlik olan varmı diyordu Olumlu görüşlerim Uçak personelinden memnun kaldım Uçak temiz ve bakımlıydı. Bildiğim Kadarıyla pegasusun filosuda yeni uçaklardan oluşmakta Tavsiye noktasında kararsızım
sayın pegasus ailesi. ben yılmaz bülbül salı günü 08 08 2023 tarihinde saat 17.40 uçağı ile almanya kölün yolcusuydum... hava alanına geldim x rey cihazından geçtim... kutuladaki bilet işlemi yapan hanım efendiye sordum. benim dizlerim rahatsız bana yardımcı olabilirmiler dedim..oda sağolsun beni H 10 bölümüne yönlendirdi.. gittim sıraya girdim 30 dk sonra sıra bana geldi. ve banktaki hanım efendiye pasaportumu kartımı verdim bir ricam var dedim... Benim dizlerimde sorun var Şeker hastasıyım rica etsem bana kanattaki açılan kapıların oradan yer verir misiniz dedim Hanımefendi oralar paralı dedi Ben de paralı olmadığını ön taraftan yer istemediğimi koltuk seçmediğimi söylüyorum uçağın içerisinde zaman zaman çocukları kaldırıp bizi oraya oturtuyorlar dedim Pegasus'la en az 50 kez seyahatim var araştırabilirsiniz Sonra hanımefendi dedim ki ricamızı hiçe saydınız hoş değil yardımlaşmayı bilmiyorsunuz kolaylık sağlamıyorsunuz Bavulumu verdim ve yanımda bulunan laptop ve bilgisayar çantamı işini astı bağladı ve dedi ki Yanıcı patlayıcı kesici aletler var mı suratının şeklinden bana sitem ettiğini zaten görüyordum Ben şekerimin artması yüzünden düşüncemi kaybederek Evet keleşli gof var silah var bomba var dedim Sonra Bu sözlerimiz sizin uçuşunuza engeldir dedi Ben daha fazla konuşmadan yürüdüm gittim Gümrüğü geçince Güvenlik güçleri tarafından kenarı alındım ve yeniden arandım çantam bavulum valizim ve hanımefendi ile birlikte diğer Pegasus yöneticisi de oradaydı Sonra beni Bodrum'a indirdiler tekrar valizimi aradılar kanuna yasalara uçağa sakıncalı hiçbir şey bulamayınca beni bıraktılar Ve uçuşumu engellediler ve bilgilerimi kitlediler Almanya'dan ayın 12'sinde Düsseldorf 1.30'da Pegasus'la Türkiye'ye dönüşüm var biletim var Engelli kızım Rabia Esra bülbül ile o biletimi de kitlediler bilet aldığımız yer hiçbir işlem yapamıyor bilet paralarımız ödenmiyor ve uçuş haklarım elimden alındı Telefonla birkaç yeri aramama rağmen hepsi başından savdılar beni Ben bir vatandaşım terörist gibi muamele görmek bizi çok üzdü Biletimi bana veren hanımefendinin O günkü kişisel ruh hali yüzünden davranış biçimi yüzünden ben mağdurum Huzursuzum bütün psikolojim bozulmuştur Hiç mi o hanımefendinin vicdanı saygınlığı yok Ben en az 50 kere yolculuk etmiş adamım pasaportumu da biliyor gördü oturumum da var sorulmaması gereken soruyu sorarak benim Vermiş olduğum cevapla beni ölüme mahkum etti Onun bana öyle bir soru sorma Hakkı olduğuna inanmıyorum çünkü ben xray cihazından çıkmışım ve hanımefendinin işi güvenlik değil biletimi Bana vermektir.. Mağduriyetimin giderileceğini bilet paralarımın iade edilmesini ve kilitlenen bilgilerimin açılmasını saygı ve hürmetle arz ediyorum
Yıllardır sorunsuz kullandigim firma
Hasta olduğum için açığa almak zorunda kaldığım 500-600 tl lik uçak bileti için 10 tl ücret iadesi yapıldı. Hastalık veya mücbir sebepler gözetmeksizin daha fazla nasıl para alırız derdinler. Müşteri hizmetleri kalitesi çok kötü.
İlk çağrı yapmadan son çağrı(last call) yapan, uçuşa 1 dk kala gecikme bildirimi yapan, 45 dk ya kadar olan gecikmeleri gecikmeden saymayıp dakiklik grafiği yayınlayan, dünya üzerindeki tek havayolu şirketi… 🤣🤣
Her Pegasus ile yolculuk problemli olur mu ya. Başka firmalar ile de uçuyorum bu kadar sorun yaşamıyorum. Uçağa alma yarım saat gecikti. İşine bindik bir saatte içinde bekliyoruz. Acaba si bu işi bıraksanız mı. Kesinlikle bir daha tercih etmem. Her seferinde krizler geçiriyorum.
Sizinle uçacağıma katır sırtında seyahat ederim, en azından gideceğim yere öngörülen zamanda varırım! Rötar Hava Taşımacılığı A.Ş.
Seçenek olmadığından dolayı kullanmak durumunda olduğum hava yolu şirketi. Ancak vasatlığını ve bayatlığını anlatmak ile bitirmeyeceğim bir firma. Geçmişteki 4 kazığından sonra kişisel işimin acil olmasından dolayı yine bilet almak zorunda kaldığım eşimle birlikte sabahın 6 sında kalkarak gittiğimiz havaalanından kapılar kapanmıştır diyerek geri çevrildiğimiz , ancak kapının kapanışı ile uçağımız pistimize iniş yapmıştır anonsu arasında 5 dakika var...neden THY dan bilet almadık ah bizim eşşek kafamız dediğimiz ve sonrasında , genel müdürlük te dahil olmak üzere şikayetimi iletmek için birçok farklı numarasını aradığım fakat konuşmakta bile güçlük çeken arkadaşlar ile muhattap olduğum firmacık... ancak ne tuhaftır ki rötar ı en bol olan firmadır. Ve yolcularını saatlerce bekletir. Bakımsız uçakları , dolmuş zihniyetli muavinleri ( host yada hostes demek içimden gelmiyor) vs vs vs... ölüm kalım işim olsa dahi bir daha kapısının önünden bile geçmeyeceğim firmacık.
Moskova bileti aldım . Satın alma işleminden sonra sayfayı yeniledim . Saniyeler içinde fiyat düştü. Fiyat politikası berbat.
Beş para etmez Hava yolu şirketi, Allah bunlara muhtaç etmesin!
Beş para etmez, kalitesiz, dandik hava yolu şirketi. Bugüne kadar ne zaman pegasustan bilet almışsam hepsinde de rötar yapıp bir sonraki uçuşumu kaçırmama neden olmuştur. Üstelik bileti iptal etmek isteyince sadece 15-16₺ iade ediyorlar dalga geçer gibi. Birikmiş puanla indirimden yararlanın deyip, ama bunun hiçbir halta yaramayıp yine fazla para almaları da cabası. Bu kadar paragöz bir firma daha görmedim! Mecbur kalmadıkça bu kazıkçılardan asla bilet almayın derim...
2 köpeğimin kaydını yaptırıp, parasını yatırdıktan sonra silindiğini öğrenip, yeniden arayarak düzelttirdiğim, uçuşa 6 saat kala bir acentelerinin "sistemsel açıktan" faydalanarak kaydımı silip, kendi müşterisinin köpeğini eklediği, bu yüzden 20 gün önce tüm işlemlerini yaptırıp, parasını ödediğim 3 aylık köpeğimi kargo bölümünde taşımak zorunda bırakan havayolu. Not: Call center ile 2 kez yaptığım telefon görüşmesi, telefon faturama 91 ₺ olarak yansıdı...
Hadi çalışanları arızalı ama yapılan arızaları düzeltmesi için müşteri ilişkileri var. Bu firmanın müşteri temsilcileri de tam bir fiyasko. 7 defa aradım yarattıkları sorunu kendileri de anlayamadılar. İnternet üzerinden online check in yapıyorum. Havaalanında bana onu göremediklerini söyleyip, beni başka bir yapancı sahış adıyla uçağa alıyorlar sonra konuyla ilgili aradığımda ben uçmamışım da sistemlerinde ole görünüyormuş. 20 gün oldu ve 7 defa telefonla en az 30 ar dakika görüştüm her seferinde geri döneceklerini söylediler. ama daha bir şey göremedik. Umut kesilmez belki biri durumu görür anlar geri döner. Kimbilir!
İnsanların parasını almak bu kadar kolay mı ya. Bir de pişkin pişkin guluyorsunuz... 3 dk check in yapmaya geç kalındı diye bu kadar saygısızlık olmaz. 45 dk lik bir süre varken hem de. Yazık gerçekten yazık
Sabiha gökçen hava limanı Pegasus şirketinden biletimi internet üzerinden almıştık. Akşam 23:55 de kalkacak uçak için 23:07 de, yani 48 dakika önce check in işlemi için yetiştik ve bizi karşılayan görevliye Hatay gidiyoruz dedik fakat Antalya ya bakmış ve check in'e kapandığını iletti. Biz de Antalya değil Hatay dedik ve tekrardan Hatay'a bakarken zaman kaybetti, dolayısıyla son 45 dakika kuralına göre o da işleme kapanmış dedi ve bizi bilet gişesine yönlendirdi. İtiraz ettiğimizde tekrar açtırmak için yetkililerle görüştü ve bize verdiği yanıt çok manidar; 'Uçakta yer kalmamış, 23:05 de dolmuş' dediler. Yani 50 dakika önce check ini kaptmışlar. Sonra görevlilere tekrar gidip bunun bir haksızlık olduğunu ilettik ama 3-5 görevli pişkin pişkin gülerek "2 saat önceden burada olmanız gerekiyordu" dediler. Hiçbir vatandaş 2 saat önceden hava limanında olmuyor neden bahsediyorsunuz dedim ve çıktım. 1. Yüzlerce tl para verip aldığımız bileti başkasına nasıl satarlar. 2. Bizi oyalayarak kendi hatanızdan dolayı biletimizi yakma hakkını kimden buluyorlar ve hata düzeltmek yerine neden haklıymış gibi kendilerini savunurlar? 3. Bu tür vaka'ları sıkça duyar olduk. Bu yöntemi şirket politikası haline mi getirdiler.
Ülkemiz açısından önemli bir firma olduğunu düşünüyorum. Konsept olarak ucuz seyahati tercih edenlerin beklentisinin az olması da normaldir. Ancak 6 saatlik bir yurt dışı uçuşuna verilen uçak ile 45 dk.lık uçuştaki uçak aynı olmamalıdır. Kafalıkların kenarında en azından dayanak olabilir ve sizde 6 saat içerisinde bi miktar uyuma imkanı bulabilirsiniz. Bu ve buna benzer ufak ayrıntılar firmaya maliyet getirmez kalite ile alakalıdır. Bir sonraki uzun uçuşumda kesinlikle tercih etmem. Ancak kendinizi geliştireceğinize inanıyor, başarılı olmanızı canı gönülden istiyorum.
15 dakika geciktik diye kapilari kapatan ve yeni bilet satan pegasus bir bucuk saat rotar yapan ucagi itiraz uzerine yeni ucak cikarttilar musteri memnuniyeti sıfir
Ne kadar haysiyetsiz bir şirketsiniz! Her zaman aynısı oluyor, şerefsizce ayarlanmış bir bilet satış sistemi yapmışsiniz!!!! Tam bileti seçtim, bolbol points girişi yaptım, fiyat çıktı 105 €dan 129'a. Gerçekten size hiç bir kuruşu helal etmiyorum. Çalarak ve insanları kandırıp saymayarak sattığınız her biletin parası size haram olacak. Hangi inancınız olursa olsun: Müslüman olun, hiristiyan veya Buddhist: çalmak ve dolandirmak haramdır. O kazandığınız paraların size sıfır faydası olacak, KARMA denilen birşey var!!!!!
Yani bilet alırken bilinçli bir tüketici gibi davranırsanız iyi ve en genç uçaklara sahip hava yolu. Tabiri caiz ise Türkiye uçak kültürü nü pegasus hava yolları sayesinde kazanmış. Gönül isterdi ki enflasyon olmasın ve daha uygun fiyatlar ile uçabilelim
Tur acentesiyle seyahat ettiğimiz havayolu şirketi. Uçak bileti fiyatları fena sayılmaz kilo hakkı 20 kg olmasına rağmen fakat ekstra kilo alma seçeneği var, o yüzden bu hizmetlerini es geçmemek gerekir. Online check-in yaparken koltuk satın aldık fakat havalimanında valizleri verirken başka bir koltuk verdiler, bunu bir kaç kez mail ve telefon yoluyla bildirdim ve bunun üzerine ödediğimiz ücreti iade ettiler, bir havayolu şirketinin kendine yakışanı yapması ve müşterilerine değer vermesi sadece ismini yüceltir, teşekkürler Pegasus Airlines.
Evet bazen diger havayollarına göre ucuzsunuz ama , bilet iptalinde paranın hepsini kesiyorsunuz, ucakta bir su için bir damacana ücreti istiyorsunuz. Rötarlarınız meşhur. Müşteriyi yoruyorsunuz..
Öyle bir şey ki onla da olmuyor onsuzda olmuyor. Bir çok kez bir daha binmem diyorsunuz ama mecbur kalıp yine biniyorsunuz. Ama artık kesin karar verdim asla. Karayolu ile giderim ama bu berbat havayolu ile asla
Merhaba 19.02 2020 tarihli 6.30 sefer saati pc6551 cidde diyarbakir uçuşunda yolcu idik PEGASUS firması olarak ucaginizin temiz ve pislik olması personellerin tavirlari sert olamasi olayın ozeti ikram servisi yapıldı 25.sirada oturuyordum arkadan benim oldugum siraya gelene kadar milletin çay istemesine çay servisi daha sonra yapilacak denildi millete sadece meyva suyu ve kola onerildi tabi çayı bekleyen yolcular verilen ikram sandvicleri bekletiler haliyle aradan 20 25 dk gecmesine rağmen çay veya kahve ikramı henüz yapılmadı bir bayının personel çağrı butonunu bilmemesinden dolayı personelle göz teması kurduktan sonra el isaretiyle çay servisini beklediklerini dile getirdi personelin kendisi ismi DILAN bu uçuşta cay kahve servisi yapmıyoruz sizin tur şirketiniz sadece meyve suyu ve kola veriyorlar çay kahve servisi yapmayacağız dedi biz ise diger personelin daha sonra yapilacak demesi üzerine yuksek ses tonu ile bayana siz beni nasil cagiriyorsun ben sizin köpeğiniz degilim dedi tabi bu tartışmalara bende dahil oldum ve dilan personeli uyardım ve kendisini şikayet edeceğimi söyledim sonra kabim amiri geldi benden özür diledi şikayet etmemem konusunda bana telkinlerde bulundu dine olan inancınız nedir bilmem ama ben umre hac bolgesinden ibadet yaparak geldim yalan konuşaçak ve personelin hakkına girip iftira atacak bir insan degilim uçaktaki diger yolcularala isterseniz iletişim kurabilir olayin doğruluğunu sorgulaya bilirsiniz ben daha önce defalarca pegasus firmasiyla yolculuk yaptim ilk defa böyle sert bir tavır ve tutumla karşılaştım personeliz dilan hanım ı şiddetle KINIYORUM
Rezalet biz bu gun pegasus yuzunden izmir kayseri aktarmada 20 kisiyle 11.30 da kayseri ucagina istanbul sabiha gokcenden binmemiz gerekirken malesef izmir ucagini 1 saat gecikmeli ucurarak normal seyehatimizi yapamadik . Ve istanbulda sabah saat 8.25 ucagina kaldik . Bu nasil bir planlama.bu nasil bir skandal. Biz yirmi kisi otele transfer 2 saat otelden havaalanina saat 6 da transfer ben sizin yuzunuzden koskoca gunu 3 saat uykuyla yasamak zorundamiyim genel yasam haklarina. Insan haklarina.ve keyfi uygulamanizdan dolayi 20 kisinin bunun icinde kucuk gucsuz cocuklarda dahil onlarin aglayan anneleride dahil. Butun hepsi adina sizleri sikayet ediyorum. Calisanlarinizin sorumsuz ve ukala davranislarini sikayet ediyorum. Ilgisizliginizi ozur bile dileyemeyisinizi sikayet ediyorum. 20 insani ac perisan birakisinizi sikayet ediyorum.ve bir daha asla pegasus diyorum.
Hey gidi pegasus. Uçtun uçurdun. Güzel günlerimiz oldu, yolculuklar yaptık. (((Olumlu))) Ara ara gelen kampanya mail haberleriyle buruk sevinç yaşatırsın bize. Genele göre fiyatlar bazen makul olur. (((Olumsuz))): Kıbrısa 9 TL'ye bilet kampanyası yapıyorsunuz... Zart'tan Zort'a XX TL'ye bilet !!! diye kampanya yapıyorsunuz... Başka zamanlar, memleketin dört bir yanına binbir çeşit fiyatlarla "ne tutturursanız" satar durursunuz. Neden böyle yapar durursunuz? Koltuk fiyatlarında bir ortalama mutevazi fiyat neden bulamıyoruz..? Anlatır mısınız bunu bize? Para kazanmayın demiyoruz. Kâr edin. Ama Millete bindirip indirenlerden olmayın. Karaborsaya uymayın. Ortalaması yok mu bu işin.??? "Hakettiğiniz yerde olasınız." Yolunuz açık olsun. Hayırlı işler.
Her şeyiyle adından söz ettiren bir havayolu şirketi. Low-cost olduğu için günümüzde uçağa binemeyen çoğu insan için büyük bir şans.
utanıyorum 4 saat rötar 150 nin üzerindeki yolcu ile dalga geçen personel pc 4132 nolu uçuş 19,06,2014 gece yarısı 23,50 kalkış denildi ve sadece ekranlarda 3,10 dakika gecikme yazısı görebilen gördü son dakikada 207 A kapsına gidenler kapıda hiç bir görevli yok gecikmeyi beyan edecek cevap verecek ancak son nokta polis arama noktasını tekrar geçerek bilet satış yerinden bilği alabildik. insanlar Aç İnsanlar Yorgun İnsanlar Üşümekte insanlar Hasta İnsanlar Bitkin Ve final Kapı değişmiş saat 03,00 207 A kapısında personel yok yine polis arama noktasını geç ve bilet gişesinden kapının 300 b olduğunu öğren ve koşturmaya başla gecikmeyim uçağı kaçırmayım diye 300 nolu kapıyı ara .. bulduk neden anons yapılmadını sorduk saat 03,05 ve gerekli kapı değişikliği anonsu yapıldı !!! ne zaman uçağa alınacağız 03,15 cevap yoook ,03,20 cevap uçağın ekipinin gelmesi bekleniyor 03,25 uçağa alınmaya başladılar tabi bu arada kavga eden yolcular personel de tık yok yetkili çagirin tık yok nasıl olsa bileti satmışız para kasaya girmiş koyunlar beklesin harikasınız ya insanlara teşekkür edişiniz sizi büyüten bu toplumdur arkadaşlar maaş alıyorsanız müşteri memnuniyetindedir ama bu davranış bilimi ile nereye kadar gidersiniz bilemiyorum . Lütfen İNSANCA Muamele ediiniz.:( :(
Göklerde Kartal gibi süzülürken insana huzur içinde yolculuk etme imkanı tanıyor ki, HEM UCUZ HEM HESAPLI daha ne olsun Teşekkürler
2019 yılı 5 yıldız 'dı . 2020 bilmiyorum. Şimdi işim düştü bakalım nasıl olmuş. Bodrum Bişkek 9temmuz iki kişilik uçak biletimizi iptal oldu dediler. Nasıl öğreneceğiz?
Yazıklar olsun : Diyerek başlamak istiyorum 26.06.2014 tarihli akşam sabiha gökçen __TRABZON 20:35 uçağını kullanan pilotunuda hosteslerinide allah bildiği gibi yapsın 20 : 35 kalkacak olan uçak nasıl oluyorda 23:00 da kalkıyor hade rotar yaptın tamam bişe demedik o utanmaz rezil hosteslerini denetleyen yokmu ? nasıl oluyorda uçakta bulunan bu kadar insan ile dalga geçercesine pis pis gülüyorlar . Uçaktakiler sıkıştırmasa bağırıp çağırmasan uçak bile kalmayacak Pegasus firmasına ait bu uçak köy otobüsünden farksız olmuştur . Bundan sonra bir daha bilet almamız imkansız ayrıca alacak olanlarıda uyarmak imkanımız olacak
İnternet sayfasından bilet alırken Türk Lirası olarak işlem yaptıran ve aynı işlemi kredi kartından İsveç Kronu olarak 2.5 kat ücret çeken firma. Üstelik ne Çağrı merkezi, ne Bize Yazın bölümünden cevap alamıyorsunuz. Sadece para tahsilatına endekslenmiş. Genel Müdürlük santrali de çağrı merkezinin kopyası. Kesinlikle yetkili birine ulaşamıyorsunuz. Tam 16 gün oldu sorunu çözebilmiş değilim. Umarım bu yazıları Pegasus yetkilileri de okuyordur.
Çalışanları son derece güler yüzlü ve yardım sever fiyatlarıda çok uygun her uçuşumda güzel bir deneyim yaşıyorum ama malesef uçak içi ikram için ekstra ücret ödemesi yapılması gerekmekte
uçak içi tuvalet temizliği çok çok kötü pislik içinde, yazmış olduğum yazıya bile nezaketen dönmüyorlar. tuvaletten garanti mikrop kapılır. uçakta sakın tuvalete girmeyin
Evet rötar epey fazla pegasusta ama Anadolu jetle de uçmak epey pahalı. Hani bilet fiyatları sabitlenmişti? . 4 yıldır olan uçuşta en pahalı bu yıl uçuş oldu. Gaziantep uçuşları maalesef pahalı. Makul seviyelere indirin yahu.
Aslında 1 yıldız da çok!!! Böyle bir yolcu taşıma sistemi olmaz uçak kapısı kafalarına göre on dk kala kapanıyor bir saat kalada kapanıyor nekadar çok bilet satışı okadar para
Çok iyi
1 Yıldız bile vermek istemiyorum. sitenizden chack in yapılamıyor. müşteri hizmetlerini arıyorum. dakikası 1,5 liradan görüşme yapıyorsunuz diyor. Allah belanızı versin. benimde versin ki sizden bilet aldım.
Pegasusla uçmak baya yorucu oldu. İtalya seyahatimde yaklaşık 2.5 saat uçakta geçirdim. Koltuğumu arkaya yatırıp biraz daha rahat seyahat etmek istedim koltukları yatmıyor. Birde pilotumuz dalga geçer gibi uçak inerken anons yapıyor kemerlerinizi takın koltuklarınızı dik konuma getirin diye.. Koltuk yatmıyorki dik konuma getirelim! Yolcularınıza biraz değer vermeniz dileğiyle..
Gecikme, ikram, personel yetersizliği gibi konularda eleştirilebilecek yanları olmasına karşın gerek uçaklarının yeniliği ve rahatlığı gerekse ekonomik fiyatlarıyla tercih edilebilecek bir şirket.
Pegasus personel alımı icin tüm adayları bir salonda topladı. 20 personel alımı icin 400 başvuruyu 2 oturuma bölerek ve 15 er kişi halinde yaptığı iş görüşmesinden sınıfta kaldi. Sabah 08:00 da adayların toplanmasıyla baslayan mulakat 16:00 da anca bitti. Bir çalışma zamanından daha fazla süre bekleyen adaylar isyan etti. Siz siz olun , görüşmeye giderken yanınıza yiyecek biseyler de alın.
Pegasus ailesi ne kızım sayesinde yeni katıldık daha önce çok uçtum Pegasus la kızım da burada çalışacağı için çok gururluyum rabbim güvenli uçuşlar nasip etsin inşallah 🤲
Koltuk araları çok çok dar. Ben Allah'tan şişman değilim, birde şişman birisi otursa nasıl rahat edeceğini düşünemiyorum bile.. 2 koltuk fazla koymak için vatandaşı bu kadar sıkıştırmayın..
Bu havayolu sayesinde defalarca 30 avroya avrupaya gittim. 1-2 saatlik yolda bana suyu havalimanından ucuza veriyor, paralı verse ne olur, vermese ne olur.
Müşteri hizmetleri ulaşmak 10 dakika dan fazla sürdü dakika başı 1.50 TL den en az kişi başı bu şekilde 15 TL almak resmen soygunculuk
Uçuş bilginize göre hareket ettiğiniz de gayet iyi ve uygun fakat bilet günü değiştirme,biraz,bagaj fazlalığı, müşteri hizmetleri konularında biraz zayıf kalıyorlar
İlgili kişiler sürekli toplantıda. Boşuna gitmeyin kimseyi bulamazsınız. Tüm gün sigara & Kahve içmekten başka bir iş yaptıkları yok.
Aslinda 1 yildiz bile hakketmiyor, işe almak icin cagirdilar evraklari doldurmak icin ve beni son anda ise almadilar sebeb ise diyabetli olmammiş, halbuki ben bunu en basta mulakatta soyleyip mulakati gecmistim, gerisini siz dusunun.
tek birsey söylemek istiyorum bu Firma böyle devam ettigi sürece batmaya mahkumdur.müsteri sizin veli nimetiniz müsteri olmassa Sabiha gökcendeki 15 agustos sabahi yasadigim problemde yetkiliyim diye kendini birsey sanan saygisiz bayan.müsteriye deli diyecek Kadar Ileri gittin .isminizi dahi duymak istemiyorum sivil havaciliga sikayetimi bildirdim .yaptiginiz yaniniza kalmaycak kanuni yolarlada hakkimi ariycam eger bir kisiyi bile sizden uzak tutup bilet aldirmassam ne mutlu bana .
web sitesinde bilet alırken hata verdiği halde kartımızdan aynı parayı 2 defa çekip bizi mağdur eden borsaya açık kurumsal firma...
Yıllardır uçuyorum Pegasus havayolları ile, ve çok memnunum. Kabin memurları çok sempatikler. Pilotları deneyimli ve uçakları da en yenilerden, bence bir teşekkürü hak ediyor.👏👏👏🙏
Harika Bir Şirket
yazıklar olsunki böyle bir firmaya uçuş izni vermişler yakında bunların uçaklarıda düşer 6 saat tehir bir tane görevli yok muhatap yok garip fax larıda yok bu iş mahkemede biter
Pegasus uçak bileti alacak olanlar 3 defa düşünsün farklı gerekçelerle uçağa alinmayip ikinci defa bilet almak zorunda kalabilirler
Pegasus, hava yolu ulaşımında Türkiye'ye devrim yaşattı. Daha önce yüksek bilet fiyatlarıyla THY tekelinde olan havacılık, Pegasus sayesinde orta direk yurttaşların ve öğrencilerin hava ulaşım markası oldu. Güleryüzlü ve güvenli havacılığın tek ismi Pegasus, havaalanlarında kalkış ve inişlerde karşılaştığı engellere rağmen yükselişini sürdürüyor.
Müşteri temsilcileri beş para etmez Özellikle Nuray isminde bir çatlak var salıver gitsin. Bu kurum bünyesinde bunun gibilerini nasıl barındırıyor hayret doğrusu. Çok yazık..
Çalışanlarından Bir gurup zavallının demokrasiye sığmayan İslam inancına yaptığı hazımsızlık ve saygısızlığı unutmayacağız ve unutturmayacağız
Hayatım boyunca yüzlerce defa uçuş yaptım şimdiye kadar yaşadığım en berbat uçuş deneyimi oldu. Pegasus mu kesinlikle şiddetle tavsiye etmiyorum :(
Internet üzerinden aldığım bilet parasını iade edilmedi 3 aydır dolandırıcılık yapıyorlar allah belâlarını versin inşallah kefen alsın o parayla âmin
Pegasus'un ygun fiyata yolcu tasımacılığı yaptığının farkındayım ama 'ekonomik havayolu' olmanın da bir alt sınırı olmalı. Pegasus, 'yük taşımacılığı' yaptığı sanıyor ve kalite kimi zaman dip yapmakta
Hizmet kaliteniz 0. 1 şişe suyu bile kaç euro'ya satıyorsunuz.Ayrıca koltuklarınız çok dar.
Pegasus gibi bir uluslar arası hava yolu şirketinin genel müdürlük telefonunu tam 40 dk dır arıyorum bakan yok..nasıl iştir anlamadım...Şu telefonlarınıza bakacak birini bulun yaaaa....
Cok güzel bir uçuştu bütün ekibe teşekkürler kibar ve guleryuzlu oldukları için
Kurtkoy giselerinden cik hemen sag daki yolu kullan saginda okul u gec benzin ıstasyonu gelicek sagda onuda gec sagdan biyol gidiyor ordan gir ilerideki gobegin karsi istikamete devam et 350 metre sonra solda
Virüs nedeniyle uçusunu iptal eden bir çok insan var. Bu kadar kesinti yapılır mı? İnsaf!
Her kullandığımda sinir krizi geçirmeme sebep olan, ukala çalışanlara sahip, bir özür bile dilemeyen müşteri hizmetleri yetkililerine sahip firma
Pegasus Havayolları binası. Ofisler ve bina seçimi de hava yolu taşımacılığı ile paralel bir anlayışa sahip.
Ali Sabancı ve şirketlerinin hizmetleri ve konusu olduğunda rahmetli Sakıp Ağayı hatırlıyorum mekanı cennet olsun. .
Sizin vereceğiniz hizmete tüküreyim bilet iade parası olarak Sadece 16₺ veriyor
dünyadaki en kötü uçak firmalarından bilgisiz gereksiz insanlarda oluşan çağrı merkezi kuruluşu kısacası
sadece para almaya odaklanmis ama bunun disinda insana, musterisine deger vermeyen,bu kadar yatirima ragmen hic bir sistemi calismayan bir firma... ucmak icin tercih sirasina bile girmemeli
Harika bir yer👍
0 Altinda - 0 Internet Bilet Alisi Telefon Internet Kontak Service Tamamen ILGISIZ SORUMSUZ CEVABSIZ NASIL OLUR BÖYLE SERVIC
Tercihimdir, yolcu olarak tercih edip özel sektöre daha fazla destek olmalıyız.
Sabiha Gökçen e iniş yapıyor çoğunlukla uçuk deneyimi yaşadım gayet keyifli idi teşekkür Pegasus
Çok yolculuk eden biri olarak, kısaca: BİR DAHA ASLA BU HAVAYOLU İLE UÇMAYACAĞIM! Bir yıldız bile çok ama seçeneklerde en azı bu...
Türkiye de en iyi şirket ve güvenlisi, havacılığı türkiye onlar değiştirdi mottoları kesinlikle doğru
Havaalanına yakın gibi görünsene de 15 dakika alıyor. Toplu taşımalarla gitmek mümkün.
Güzel bir havayolu firması. Sadece bagaj kg seviyesi az.
İlginç bir bina. Toplantı odaları, Pegasus'un uçuş destinasyonları olarak dizayn edilmiş.
İşçilerin keyfiyeti , kurumun laşkalığı 1 yıldız da fazla açıkçası
Son bir ayda bir buyuk bir kucuk 2 tane valizim paracalandi.40 gundur bekliyorum.Sadece bekleyeceksiniz diyorlar.
Uçakla seyahati lüks olmaktan çıkardığın için teşekkürler Pegasus ❤.
rezalet bir sirket. Hic önermiyorum. Bastan sonuna kadar 0 bir servis.
Yine sasirtmadiniz. Hep aynı bahanelerle sığınan pegasus insanlara işkence etmeye devam ediyor. Birileri çıkıp bir açıklama yapmali
Tartisilmaz sektorde birinci gayet basarili guler yuzlu hizmet sayfin kaliteli
İki üç dakikanın lafını yapıyorlar mağdur ediyorlar milleti.
Ülkemiz için Pegasus gibi markaların çoğalması ve dünya ölçeğinde Golabal bir marka olması güzel olur.
5.5 yılda 41 uçuş Pegasus la benden tam puan
siz kendinize firma mı diyorsunuz..!!! siz bence bu işi bırakıp atarabası filosu falan kurun gerizekalılar!!!!
Pegasuz beni çok mahdur etti bir daha burdan bilet almam reziller bunlar yazıklar olsun
📍 Altınşehir, Osmanlı Cd. No:72, 34494 Başakşehir/İstanbul
💬 İstanbula geldiğimde tavuk dönerin tek adresi gerçekten 10 numara 5 yıldız çok lezzetli döneri var özellikle dürümü kaşarlı harika gerek personel olarak gerek h...
📍 Kemalpaşa, Bağlar Cd. No:59, 34295 Küçükçekmece/İstanbul
💬 Sebze meyvesi temiz ve taze oluyor genelde. Kendimiz alınca ya da sipariş verince(malum uygulamadan :)) bir fark görmedim daha ürün kalitesi olarak.
📍 Orta, Orta Mahallesi Yalnız Selvi Caddesi, Soğanlık Cd No: 5/C C Blok, 34880 Kartal/İstanbul
💬 Son 2 ay içerisinde 2 kez ziyaret ettik genel olarak döneri çok lezzetli,daha önemlisi yedikten sonra rahatsızlık hissetmedik hiç, bu tarz ürünlerde kalitesiz y...
İstanbul En İyi Kaliteli yemek restoranı Listesi Kartal En İyi Türk restoranı Listesi Kartal En İyi Dönerci Listesi Kartal En İyi Ayn hizmetleri Listesi Kartal En İyi Kaliteli yemek restoranı Listesi