Ares Dijital Digiturk Teknik Servis

Ares Dijital Digiturk Teknik Servis

Ares Dijital Digiturk Teknik Servis, Ayn hizmetleri, Telekomünikasyon servis sağlayıcısı, Kablolu yayın şirketi olarak Şerifali, Turgut Özal Blv No:129/A, 34775 Ümraniye/İstanbul adresinde bulunmaktadır. Ares Dijital Digiturk Teknik Servis 100 yorum ve 2.15 puanlamaya sahip.
Adres: Şerifali, Turgut Özal Blv No:129/A, 34775 Ümraniye/İstanbul
Telefon numarası: +902162343588
Kategoriler: Ayn hizmetleri Telekomünikasyon servis sağlayıcısı Kablolu yayın şirketi
Çalışma saatleri: Salı 09:00–19:00,
Çarşamba 09:00–19:00,
Perşembe 09:00–19:00,
Cuma 09:00–19:00,
Cumartesi 09:00–19:00,
Pazar 09:00–19:00,
Pazartesi 09:00–19:00
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Ares Dijital Digiturk Teknik Servis Yorumları

A
4/5

Digitürk iptali için gittim, işlemlerimizi hızlıca hallettiler.

I
1/5

Digiturk aldınız ve yeterince kanser olamadınız mı? Bir de Ares dijital eklentisini deneyin. Bence zevk alıyorlar müşteriye eziyet etmekten. Ücretli verdikleri hizmete saatinde gelmiyorlar, kafalarına göre erteliyorlar, haber vermiyorlar. Digitürk ne ki yetkili servisi ne olsun?

Ö
1/5

Bunlar sözde teknik servis ama insanlara birazdan oradayız diyip sonra 4 saat geçince gelen birde utanmadan laf eden firma ayrıca kumanda almaya gidersin neymiş efendim karttan cekemezmis hangi devirde yaşıyoruz sonra 20 dakika mesafede atm ye git gel pil ücretsiz diye söyleyip pil de var diyorlar ama almaya gidince verilen cevap pil vermiyoruz

N
1/5

Müşterilere küstahça davraniyorlar. Sizi genel müdürlüğe şikayet edeceğim dedim. Terbiyesiz çalışan da "şikayet edersen et, bizde senin kişisel bilgilerin var. Kimlik, telefon adres hepsine ulaşıyorum"diye tehdit etti. Bu denli reziller. Kişisel bilgilerin kötüye kullanmanin suç olduğunu bile bilmiyorlar. Bu seviyedeki insanlarla çalışan, iş ortağı yapan Dıgitürk'ü kınıyorum!!!

C
1/5

Yanlış bilgi verip üyelik yaptırıyorlar. Sonrasında üyelikten ayrılmak zaten zulüm. Kimseye tavsiye etmem bulaşmayın bunlara kesinlikle. Ayrıca Bozuk cihaz taktılar iki hafta gelmediler. Bide izleyemediğim günlere fatura kestiler. Tüm mercilere başvuru yaptım hakkımı savunacağım.

M
1/5

Dolandırıcı firma yaşlı insanları arayıp süslü kelimeler ile kandırıp maç aboneliği yapıyorlar 60 yaşında kadın senin üyeliğini ne yapsın !!!!!!!

R
1/5

Bu kadar kötü bir servis daha ömrünüzde göremezsiniz bölgede baska servis yok 3 defa randevu oluşturuyoruz 3unde de gelmiyorlar. Pazar gunu arayip erken gelebiliriz diyor. Ben servisi ozellikle pazartesi istemişim demekki o gün müsaitim. Bugun teyitlesmek icin 20 dakika telefonda bekledim. Sorun yok dediler eve geldim servis gununu kafalarina gore değiştiriyorlar. Neymis yogunlukmus. Planlamadan haberi olmayan bir firma umarım digiturk acilen bu firmayi degistirir

T
5/5

Son 4-5 yıldır Digitürk paketlerimi hep buradan yenilerim, özellikle yüz yüze temsilci arkadaşın sunduğu teklifler online işlemlere göre daha avantajlı oluyor. Tavsiye ederim.

E
1/5

Müşteriyle iletişim sıfır hoşgeldiniz demeyi bırakın telefonu bırakıp yüzünüze bakan yok sürekli işi yokuşa süren işletme

Ç
1/5

Telefonlara cevap vermiyor. Kurulum için 1 haftadır bekliyorum

M
1/5

Ürünleri teslim alacak bayan yarım saat telefonla konuştu 3 dakika sürecek işlem için hanımefendinin keyfini bekledik yarım saate zor çıktık

O
1/5

Bu firma digiturk kurlumu yapıyor hdm kablosunu mevcut olduğu için hdm kablosu vermeden gidiyor sonra 65 tl fatura çıkartıyor neymiş verme zorunluluğu varmış firmanın vermedi diyorsun aynı cevap ve telefonlar hiç açılmıyor bunlara nedersen müstahak aslında

H
1/5

13 gündür internet başvurusunu bekleten ve telefonlara cevap vermeyen ilginç ötesi bir firma. Digitürk internet pişmanlıktır. İptal talebi için arama zahmetine girmiyorlar. Saçma sapan bir işlem süreçleri var. Aman diyim amannnn amannnn

Ç
5/5

İptal işlemi için gittim işlemim 1 dakika sürdü.

H
1/5

Bunların işlerine de kendilerine de saygıları yok Digitürk pismanliktir

S
3/5

Yeri merkezi Park problemi yok Çalışan arkadaşlar ilgili

G
1/5

Tam Arap firması insana müşteriye saygısı olmayan kaba insanlık dışı kimselerin çalıştığı bir yer tam türk lafını haketmiyen tam arap

M
1/5

Berbat bir firma. Telefonlarına kesinlikle cevap vermiyorlar. Gittiğinizde de 2çalışan var ikisi de asık suratlı ilgisiz insanlar.zorla çalışıyorlarmış gibi halleri var. Digitürkünüzü iptal ettiğinizde cihazı teslim etmek için mecburi olarak yönlendirilen bir yer ama digitürke hiç yakışmayan bir hizmet anlayışları var.

S
1/5

23.07.2023 tarihinde başvuru yaptığım digitürk’e 06.08.2023 kadar takılmadı ve sırf bu yüzden iptal ettim. Kimseye ulaşamıyorsun böyle bir şey hayatımda ne duydum ne gördüm. Cumartesi dendi verilen saatten sonra arandım evden çıkmıştım. Pazar dendi verilen saat geçince aradım sizin pazartesiye çekilmiş dendi. Sırf bu yüzden başvurumu iptal ettim.

C
1/5

Leş gibi bir hizmet parayla rezil olmak digiturk sahibi olmaktır.

M
1/5

1 haftadır gelmelerini bekliyoruz verilen saatlerde gelen giden yok. Ayrıca bayinin telefonunu aradığınızda kalite standartları açısından kayıt alacağız denilip sadece müzik dinletiyorlar ve kimse sizinle görüşmeye çıkmıyor.

A
1/5

Ben hiç uğraşmadım 12 Ekim de malum Türksat durumundan ötürü kayıt açıldı , Digitürk ün bulunduğu eve haftasonlarında gittiğimden umursamadım , izin di hafta sonuydu derken 3 Aralık geldi , ne arayan ne gelen olmadığından telefon ettim cumartesi günü , 10-15 dk açan olmadı , aradım Digitürk’ü 12 yıllık üyeliğimi kapattım , 2 adet cihazı kumandayı ve kabloları en yakın bayiye bırakacakmışım , sorun yok. Bu saatten sonra vakit kaybedemem , eski ben değilim artık

F
3/5

Müşteri ilişkileri bölümünde tek kişi çalışıyor. Kuyruk olup beklemek zorunda kalıyorsunuz. Teknik servis bölümü daha da yetersiz. Servis talebiniz ortalama 10-15 gün sonra cevaplanabiliyor.

C
1/5

Sıfır yıldız olmadığı için bir yıldız verdim. 444 lü numaradan Digitürk ü aradım. Servis kaydım açıldı. Bir hafta bekledim, sürpriiizzz. Servis ücreti sebebiyle kabul etmemişim gelecek arkadaşları 😡 . Neyse tekrar aradım bir hafta sonraya randevu aldım. Ne olsa beğenirsiniz bana ulaşamamışlar gelmediler 😡. Bakalım yine servis istedim 3. de ne olacak, ben servisi haberim olmadan nasıl atlatacağım merakla bekliyorum. Ares Dijital anlatılmaz yaşanır!!! Abonelik sürem dolsun ilk işim Digiturk ü iptal ettirmek olacak.

Ö
1/5

İş yapış tarzları, ilgi alakaları, problem çözme heves ve yetileri maalesef çok kötü. İşlerini zorla değil severek yapan insanlar başarılı olurlar. Size tavsiyem işinizi ciddiye alın ya da farklı sektörlerde var zorlamayabilirsiniz.

E
1/5

Turksat kurulumu yapmak için 15,Kasım.2022 tarihinden beri gelmediler.Digitürk Çağrı Merkezini aradım.Telgraf çektim.Ofislerine gittim.Hâlâ yayınları alamıyoruz.Telefonlarını açan yok.Dış dünyaya kendilerini kapamışlar.Allah ellerine düşürmesin.

O
5/5

Yollarımı ayırmaya geldim on yıllık Digitürk aboneliğimi iptal ettirdim sağolsun iyi ilgilendiler

B
1/5

14.11.2022 tarihinden itibaren evde yayin yok türksat kurulumu yapilamiyor. Teknik servis kaydı açıldı 8 gündür teknik servis randevu tarihi bile verilmedi. Düşünün artik kaliteyi. Paranla rezil olmak bu olsa gerek.

E
1/5

15 kasim itibari ile turksata gecis yapmislar ama ne gelen var ne giden uydu ayari icin 10 gundur servis gelecek sizi arayacak deniliyor kimse aramadi gelmedide ne bicim bir sirket para almaya gelince hemen alirlar ama hizmete gelince yok.Ayrica servis telefonlara bile bakmiyor allah bunlarin belasini versin diyorum baska ne diyeyim.

G
5/5

Kaliteli servis hoşgörülü çalışanlar ve samimi patronlar.

L
1/5

Tek kelime ile rezalet ... böyle bir servis böyle bir hizmet anlayışı böylesine iş bilmezlik yok. Rezalet ötesi bir firma telefonlara cevap vermiyor çağırıyorsunuz gelmiyor yaptıkları işler hatalı nasıl hal açık bilmiyorum ama her yere her tarafa şikayet edeceğim

O
1/5

31.10.2022 de Digitürk arızalandı. Verilen randevu tarihi 7.11.2022 .... Kesinlikle ulaşılamıyor. Telefon çalıp çalıp duruyor. Madem hizmet veremiyorsunuz neden servislik yapıyorsunuz ?

U
1/5

Merhaba öncelikle rezil ötesi bir firma allah kimseyi ellerine düşürmesin.Randevu olduğu halde 3 gündür gelmediler yayın yok evde koyun gibi bekliyorsunuz.Arayıp soran bilgi veren yok.Dıgıtürk servis ile anlaşmasını iptal etmez ise onlara da yazıklar olsun...

C
1/5

Aradığım zaman hiçbir şekilde ulaşamıyorum. Hizmet berbat ötesi

B
1/5

Ares Digital Servis, Digitürk den iki defa yönlendirilmesine rağmen tam 8 gündür yayın alamamaktayım ve servisde aramakta ve ilgilenmemektedir. Telefonlarından da müzik dinletip ulaşılamamaktadır. Bahane değil çözüp bekliyorum

L
3/5

Park sorunu var.. Kurulum yaparken cihazi kendileri getiriyolar iptal edince sen getir. Getirmezsen 750.TL sana fatura çıkarırız diye. Tehtit vari mesaj atıyorlar. Bulunduğum yerde bayii olmaması sebebi ile araç ile 20 km yol gittim. 20 km de geri dön. Toplam :40 km. Kablo, adaptör, cihaz ve kumanda bunları eksiksiz getirin... iptal işlemini gitmeden E-Devlet ten yapın Daha kolay oluyor.. Cihazı Bayi'ye teslim etmek kısa sürüyor.. Ben 5 dakka da teslim ettim.. Orada ki bayanlar iyi niyetli yardımcı oluyorlar.. Zaten konu oradaki bayii ve çalışanlar değil. Kolay gelsin...

T
1/5

Uzak durun dolaylı yoldan dolandırılıyorsunuz

T
1/5

Digiturk kendi cihazının arızası sebebiyle bile kullanicisindan para alıyor Sanki cihazı bana satmış gibi Böyle sey mi olur Sonra insanlar kaçak yayın izliyor, izler tabii

S
1/5

Kesinlikle itibar etmeyin !!!! Kendi telefon numaramla kayıt yapmış olduğum göknet ile olan 2 senelik sözleşmemizin fiyatı 65 tl. Babama ait olan farklı numarayı arayıp fiyatın 150 tl olduğunu eğer digitürk kurulumuna gelirsek 90 lira kullanabileceğimizi söyleniyor.Eve kuruluma gelmektede pek ısrarcılar artık niyetleri ne ise Allah bilir orasını. Göknet müşteri hizmetlerini aradığımda böyle kişilere kesinlikle itibar etmeyiniz diye uyarıda bulunuyor. Siz siz olun bunlara inanmayın.

O
1/5

Kesinlikle etik olmayan şekilde kayıt acıyorlar ve 2 saat icinde baglıyorlar ama iptal edincede cihazı kendiniz getireceksiniz deniliyor getirmezsem 995 tl cıhaz bedeli yansıyacakmış ,ben neden sizin doladırıcılık usuluyle açtıgınız kaydın cihazını iade etmek icin 1 günümü harcayım?

S
5/5

Yazılan ve söylenen gibi bir firma olmadığını bu sabah tecrübe ettim. Erken ve bilinçli olarak gitmekte fayda var. Sosyal mesafeye uyan güler yüzlü müşteri temsilcileri ile karşılaştım 10 dakika içinde iptal ve ürün iadesi gerçekleşti. Bazı kişilerin kulaktan duyma laflarına inanmayın derim.... Bir kez daha teşekkürler....

T
1/5

Saat 16:00-20:0 arası evde olun geleceğiz dedikten sonra 3 gün gelmeyen ve arayıp haber vermeyen firma.. Rezillik

İ
1/5

Keşke sıfır yıldız verebilsem. Kurum yalancı, şube yalancı, çalışanlar yalancı. İnşallah bir an önce 90’ların telepazarlama şirketlerine benzeyen işletme anlayışınızla birlikte yok olursunuz.

M
5/5

Iade islemi icin ziyaret ettim. Yorumlarda belirtilen iade islem zorlugunu hangi davranisa gore yazdilar bilmiyorum ancak islemi hemen yaptilar ve cok da nazik davranildi. Gitmeden once edevletten iade surecinizi baslatmaniz isinizi kolaylastiracaktir.

T
4/5

Servis çok iyi.çalışanlar ilgili.ama DİJİTÜRK çok sorunlu üyelik iptali için o kadar çok uğraşıyorsunki bir daha üye olmam diye tövbe ediyorsun

S
3/5

Güleryüz var fakat bi adaptör bi ara kabloya 130 lira kitlediler, 2008 den beri üyeyim halen üyeyim ama dijitürk diyince aklıma sadece kazıklanma gelecek.

5/5

Teşekkür ediyoruz. Aynı gün bağlantılarımı eksiksiz yaptılar. İsa kardeş jet hızı ile çözdü işlerimizi. Teşekkürler.

Ö
2/5

Çok kalabalık, hizmet iyi sayılır. Ancak kimin ne için beklediğini sormaları nezaketen iyi olur. Digitürk iptal edilecek gelen kişi hiçbir işlem yapmamış her şeyin orada hemen olacağını sanıyor.

K
1/5

Merhabalar. Nasıl ulaşabileceğimi sordum. Telefona bakan çalışanınız "bilmiyorum" dedi. Peki, sizin göreviniz bize yardımcı olmak değil mi? Hizmet alacağım, yani müşteriniz olacağım... Kendileri servisle gidiyorlarmış, bilmiyorlarmış. Öğrenmeniz gerekir, benim gibi onlarca insan soruyordur... dedim. Kapattı. İşte bizim ülkemizdeki kurumlaşmamış kurumsallaşma durumu (Yıldız da vermeyecektim ya, yorumu kabul etmediği için fazladan bir yıldızı oldu)

A
1/5

Kullanmış olduğum vodafon ev internetinin adını kullanarak tarife yenilemem gerektiğini taahhüt ün bittiğini Daha hızlı bir İnternet paketi sahip olabilecegimi Aynı tarifeye devam edersem Yada Digitürk kampanyalı paketi de secersem aynı fiyat olduğunu söyleyerek, tâbi olarak bende dijiturk paketli seçeneği tercih ettim Digitürk paketi ile aynı fiyata tek fatura ile ödeme yapabileceğimi söyleyerek dijiturk aboneliği yaptılar Aradan iki hafta geçmeden Digitürk faturası gelmesiyle tek fatura geleceğini soyleyendigi için vodafonu aradığımda dijiturk kampanyalı herhangi bir işbirliği veyahut kampanyanın olmadığını söylediler O anda kandırıldığımi anladım. Digitürk müşteri hizmetleri biz aramadigini söylüyor, yalan dolanla insanların cebindeki iki kuruş paraya göz dikmiş , araya dolaylı olarak bir kuruluş aracılığıyla yapılan dolandırıcılık ve tüm adres ve kişisel bilgilerinize ulaşmış durumdalar... Kısaca cihazı ve aboneliği iptal etmek için gittiğim yer ...

E
1/5

İki kere servis geldi sorunu halledemediler 3. Ye dijitürk ü tekrar aradım bayi bir kere bile aramadı gelmek için öncesi de size işin ehli birini yollayacağız dediler o da yok hizmet sıfır

A
5/5

Uzun zamandır Digiturk bayisine gitmemiştim. Abonelik iptal işlemi için gittim açıkçası çok gergindim. Hiç de umduğum gibi çıkmadı. Çok anlayışlı yardımcı ve güler yüzlü personeli var gerçekten. İyi çalışmalar diliyorum hepsine.

M
1/5

Burada bulunan görevli bayan personel son derece mert ve güvenilir bir hanımefendi o bile dijitürkun sahtekar ve düzenbaz satıcılarına bikmıs

P
5/5

Ne zaman gitsek yardimci oluyorlar. Maske ve mesafe konusunda cok dikkatliler. Iptal icin gittik, bize cok uygun bir kampanya önerdiler. Kalmaya karar verdik. Kumanda bozuk dedik, hemen yenisini verdiler. Kısacası cok memnun kaldik. Park sıkıntısı yok. Ulaşımı kolay.

D
1/5

Defalarca arandığı halde telefona bakan yok, yaklaşık bir aydır anten ayarı için bekliyoruz arayan soran yok, Digitürk yayını alamıyoruz çok ilgisizler

M
4/5

Dijiturk iade işlemleri yapılmakta...Arkadaşlar da gayet nazik...

N
1/5

Bi sene önce kampanyalı paket yenilemeniz geldiğinde bizi arayın, yardımcı olalım dedikleri için aradım. Arayınca sanki yasa dışı bir iş yapıyormuşum gibi yok çağrı merkezinden görüşmeniz gerekir buradan yapamayız prosedür böyle diyorsunuz. Saçma sapan kişilerin çalıştığı bir firma.

Y
1/5

İptal işlemi için gittik cihazlar teslim edildi avukata vermişler cihaz teslim olmadı diyerek şimdi gelde uğraş telefonları 24 saat çalıyor ama açan yok sakın bulaşmayın

G
1/5

İptal işlemi.için geldiyseniz vay halinize. Sizinle tek bir bayan ilgilenecek. Saatlerce beklersiniz. Bıktırmak ve iptalden vazgeçirmek adına akıl dışı davranışlar. Digitürk mü bir daha asla...

C
1/5

10 seneye yakın kendi adıma, yaklasik 3 seneye yakinda eşim adına abone olduğumuz bir kurum düşünün, 30 TL lik bir kablonun peşine düşmüş getirmezsen fatura edeceğim diyor, bende yaziklar olsun diyorum, birdaha kapısının önünden bile geçmem.

M
5/5

Hizli bir şekilde işlemimi hallettiler, önemli olan müşteriyi yormadan darlamadan ürünün iadesini sağlamaktı. Saolsunlar uzatmadan iademi aldılar ve fazla beklemedim.

I
1/5

12.30 da randevulaşılıp gelecek servis için 12.20de arayıp yoldalar geliyorlar bilgisi ile işten izin alınıp gelinmiş 12.55e kadar gelmediklerinde tekrar aranıp bilgi istendiğinde yine yoldalar denen fakat 13.55de anca gelen servistir kendileri. İşinizi gücünüzü ona göre ayarlayın ki sizler de benim gibi 7’den 70’e servisin kulaklarını çınlatmayın.

X
1/5

Digitürk sizi kayıt yaparken telefonla yapıyor. Fakat iptal işlemi için bayiye gidip tam 1,5 saat sıra bekliyorsunuz. İşte kurumsallık budur (!)

S
1/5

Kurulumum yapılmadı , tlf ulasılmıyor yani insanları artık magdur etmeyin

Z
5/5

Abonelik ya da iptal işlemleri, teknik sorunlar hemen hallediliyor. Digitürk yetkili servisi olarak ilgiliydi, beğendim.

B
1/5

Sorunu çözmek yerine Digitürk kayıtlarında mevcut eski servis hizmetlerini ve kendi yaptıkları bağlantıları inkar etmek yolunu seçtiler. Sonrasındaki teklif ile sebebi anlaşıldı ( cihaz satmak ). 21 yıllık Digitürk üyeliğimi iptal edeceğim sağolsunlar . Agresif tavırlar , yalancılıkla itham edilmek vb. durumlarla uğraşmak istemiyorsanız kesinlikle uzak durun .

S
5/5

Yetkili servis konusunda örnek alınması gerekenlerden diyebilirim. Digiturk ile ilgili bir sorununuz var ise kesin çözüm Ares Dijital’e uğramanız olacaktır. Her konuda içtenlikle yardımcı oluyorlar. Oldukça samimi ve yardımseverler. Otopark mevcut. Yardım ve desteğinden ötürü Taşkın Bey’e ayrıca teşekkür ederim.

S
5/5

Herkes çok güler yüzlü ve inanılmaz ilgiliydi. Hem servisde eve geldiklerinde hemde yüz yüze görüşmede cok yardımcı oldular.Kesinlikle tavsiye ederim.

Ş
1/5

firma kesinlikle telefonu açmıyor digitürk markayı bunların eline teslim etmiş cimere bildireceğim

A
1/5

Bildiğiniz dolandırıcı bir firma sizi bilmediğiniz 0216 lı bir numara alıyor ve türk telekom internet paketine hediye dijitürk üyelik satıyorlar tabi biraz araştırılınca bunun bir dolandırıcılık olduğunu anlıyorsunuz bayiye gidip muhattap bulamıyorsunuz ve en acısı firmanın cevabı malesef bu konuda çok fazla mağdur var alt bayiler bunu yaparak insanları kandırabiliyor diyorlar.Ne kadar acı uzak durun bu dolandırıcılardan.

R
1/5

Telekomla kampanyamız var diyerek yalan beyanla Digitürk üyeliği satan sahtekar firma. İTİBAR ETMEYİN !!!

S
1/5

Musteri hizmetleri felsefesi Dijiturkete rezil. Hizmet anlayışı sıfır. Resmen haraç alıyorlar. 5 yıldır Dijiturk uyesiyim. Kendilerinin teslim ettikleri, kullandığım kumanda ve VGA kablosunu iade ederken orjinal degil diye ücret aldılar. Helal etmedim etmeyecegim de.

S
5/5

İyi bir işyeri. Kumanda almak için uğradım. Girişte bayan çok yardımcı oldu. İşini severek, açıklamalar yapıyor. Bu çalışan bayana Teşekkür ederim.

H
4/5

Dıgıturk bayiisi ares dijital teknik park sorunu yok yol kenarı

T
5/5

Tertemiz pırıl pırıl yer çalışanlar güler yüzlü efendi indanlar ama park ettiğim yer yanlışmış, ben stop edip indikten sonra dükkanın kapısını açıp - oraya değil şuraya park edin denmesi, hiç hoş değildi yakışmadı. Delikanlının gençliğine veriyorum, sorun yok

C
1/5

Berbat ötesi. Rezalet bir servis. Telefonlara çıkan yok. Randevu oluşturmak için arayan soran yok. Seçenek olsa yıldızdı geçeceğim

E
1/5

Telekomla kampanyamız var diyerek yalan beyanla Digitürk üyeliği satan sahtekar yalancı firma tavsiye etmiyorum

K
1/5

1 haftadır yayın yokkk tam 1 haftadır ne arayan var ne soran var nede telefona bakan var yaptığınız iş sadece mağduriyet üzerine kurulu bravo……

S
1/5

Bugün saat 15:00 ile 18:00 arası gelinecek diyip kayıtlarda çanak kurulumu yapışacak iş emri görülmesine rağmen saat 19:30 beni arayıp çanağımız elimizde yok demek hiç inandırıcı gelmedi bilginiz olsun bende teknik işlerle uğraşıyorum asansör servis işi yapıyorum....

A
4/5

Digitutk tv aboneligimi kapattirdim. Sakindi saat 18.00 gibi gittim. Çalışan da çok nazikti. Çok hızlı oldu.

G
1/5

kesinlikle gitmeyin gidin 100₺ mazot atıp daha uzak bir yere gidin

L
5/5

Digiturkün sundukları artık çok kotü, eski belgeseller eski filmler diziler, diger platformlardan sonra kendini yenileyemedi. Iptal isleminicin gittik, Ares Teknik Servisin musteri memnuniyetini on planda tutan anlayışlı ve çözüm odaklı yaklaşımı icin teşekkür ederim

E
3/5

Ares digital yetkili hanimlar guleryuzlu yardımcı oluyor ,fakat iptal islemi için epey kuyruk bekliyorsunuz. Buna bir çözüm.

E
5/5

Acayip güzeryüzlü çalışanlara sahipler. Digitürk iptali için bugün uğramıştım bayiye. Her türlü yardımcı oldular. Sağ olsunlar.

L
4/5

Işlemleri hemen ve sorunsuz çözdüler,bu kadar hızlı sonuç almayı beklemiyordum,kurumsal olarak ciddi bir asama katettikeri bu bayiden aldığım.hizmetle teyit edilmiş oldu,tebrikler..umarım hep böyle gider

G
4/5

Maskesi olmayan müşteriye yan kırtasiye tarif edilene kadar bir paket alınıp oraya konulabilir...

S
5/5

Üyelik iptali için gitmeme rağmen beni gayet nazikçe karşıladılar. Hiçbir zorluk çıkarmadan üyeliğimi hızlıca iptal edebildim. Teşekkürler

S
1/5

Peki bu telefon numarasını bizim size ulaşmamız için eklemediniz mi? Asla ulaşılmıyor bu nasıl bir hizmet anlayışıdır

A
1/5

100 defa aradım ne telefonu açan var ne geri dönüş yapan rezalet bir firma

F
1/5

Kuruluma gelip biz bunu yapamayız diyen firma siz neyi yapıyorsunuz ki. Eğer bir sitenin merkez kutusundan daireye kablo çekemiyorsanız bu işi bırakın.

E
1/5

Servisi arıyoruz bir türlü ulaşılabilecek şahıs yada yetkili bulamadık ne Biçim bi servis anlamadım

M
5/5

Digiturk iptali için başvuru yaptım çok hızlı ve kolay sonuca gittim. Açıkçası bu kadar hızlı ve kolay olmasını beklemiyordum. Teşekkürler.

C
1/5

20 dakika hiç durmadan arıyorum telefona bakan yok

H
1/5

Türkiyenin en kötü teknik servisi, servise gelip yapamayıp başka biri gelecek denilip gelinmeyen servis

O
1/5

Müşteriye davranışları ve bilgilendirmeleri çok hatalı,özellikle iade konularında ukala davranışlar gösteren personelleri var.

U
4/5

Sade ve güzel bir yaklaşım var, çözümcüllükte yeterli olduklarını düşünüyorum. İş stresine denk gelireniz bilemem ama karşılıklı empati ve hoşgörüyle birlikte sorununuzu çözersiniz.

T
5/5

tam 40 dk telefonla iletişime geçmek için uğraştım ama yok açan olmadı keşke sıfır yıldız vermek olsa sıfır verirdim mesai saatleri disinda aramisim kusura bakmayin 5 yildiz verdim valla icerdeki esmer hanimefendi cok yardimci oldu çok teşekkür ederim

F
1/5

Hiç bir şekilde iletişime geçemiyoruz. Telefonlara bakmıyorlar.

O
1/5

10 gün sonraya randevu veren bir teknik servisi var 10 gün televizyon izleyemeceksem ne yapayım Digitürkü ?

K
1/5

Telefonları açmıyorlar geri dönüş yok zaman kaybı tamamen uğraşmayın derim.

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Şerifali, Bararos Caddesi, Miras Sk., 34775 Ümraniye/İstanbul

💬 Şöfor, muavin, araç sahibi Furkan abimize ilgisinden dolayı çok teşekkür ediyoruz , süper yolculuktu.

📍 Atatürk, Alemdağ Cd No:106, 34773 Ümraniye/İstanbul

💬 Şimdiye kadar senetle iki ürün aldım ikisi de teslim almam için habersiz mağazaya teslim edildi. Yani kendim arayıp sormasam haberim olmuyor. Ayrıca adrese tesl...

Ümraniye En İyi Mağaza Listesi Ümraniye En İyi Elektronik eşya mağazası Listesi

📍 ÇAKMAK MAH. UZUN AYNA CAD, Akasya Sk. PARLAK APT NO:2/B, 34774 Ümraniye/İstanbul

💬 10 numara bir yer çalışanları tatlı dilli gayet temiz ve düzenli bir yer.şok.i.ş.

📍 Fatih Sultan Mehmet, Balkan Cd. No:62, 34771 Ümraniye/İstanbul

💬 Eskiden fiyat performans olarak burger king tercih ederdim, popeyesi de her zaman kfc nin ucuzu olarak görür ara ara tercih ederdim ama son iki sefer, biri buya...

Ümraniye En İyi Fast food lokantası Listesi Ümraniye En İyi Tavuk restoranı Listesi

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur