Xiaomi Yetkili Teknik Servisi

Xiaomi Yetkili Teknik Servisi

Xiaomi Yetkili Teknik Servisi, Ayn hizmetleri, Cep telefonu tamir atölyesi olarak Fahrettin Kerim Gökay Caddesi, Baycan Han No:39-41/b, 34722 Kadıköy/İstanbul adresinde bulunmaktadır. Xiaomi Yetkili Teknik Servisi 100 yorum ve 2.71 puanlamaya sahip.
Adres: Fahrettin Kerim Gökay Caddesi, Baycan Han No:39-41/b, 34722 Kadıköy/İstanbul
Telefon numarası: +902123590359
Kategoriler: Ayn hizmetleri Cep telefonu tamir atölyesi
Çalışma saatleri: Salı 08:30–17:45,
Çarşamba 08:30–17:45,
Perşembe 08:30–17:45,
Cuma 08:30–17:45,
Cumartesi 10:30–18:45,
Pazar Kapalı,
Pazartesi 08:30–17:45
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Xiaomi Yetkili Teknik Servisi Yorumları

A
1/5

Roborock süpürgemi verdim. 17 gün oldu halen ses yok :/ ilk 6 ay içinde önce sensör hatası sonra sağ tekerlek çalışmama sorunu verdi. Tamirat uzun sürdü,değişim talep ettim. Bakalım kaç günde gelecek ve değişim talebim ne olacak ? Bilgi verirlerse linki güncellicem... Bekleyin

B
5/5

Eşime Xiaomi kulaklık almıştım amozon uygulamasından. Kulaklıkla ilgili bir sıkıntı vardı en başından beri. Kulakliktan ses gelmiyor konuşma yapılmıyor ve müzik dinleyemiyorduk. İlk servise götürdüm bugün olduğu gibi tüm çalışan arkadaşlar güler yüzlü ve ilgiliydi. İlk servise bıraktığımız da değişim yapıldı kulaklıkta bir sorun varmış. Aynı sorun değisim yapılan üründe de gerceklesti. Belkide üründe o seri hep sıkıntılı ama ürünü kontrol amaçlı tekrar aldılar sonuç ne olur bilmiyoruz Xiaomi kalitesiyle ilgili bir durum bu. Orada çalışan arkadaşlar gayet işlerini düzgün yapıyorlar ve kibarlar. İlgileri için çok teşekkür ederiz. Üründe olan sorunla ilgili de devam ederse Xiaomi kendisiyle ilgili bir şikayette bulunacağız. İade talep edeceğiz.

A
1/5

20 gündür telefonumdaki güç tuşu değişimini yapamamış, konu hakkında hiç bir bilgi vermeyen firma. Ne garanti ama.

A
1/5

TL değerinde 1 kuruş etmezler usta değil bunlar tam bir dolandırıcı gibi bir işten anladıkları da yok xomi note 10s aldım cihaz kendi kendine kapanıyor format atıyor rehberi siliyor vs vs vs ve adamlar servis kağıdına şunu yazmışlar cihaz format atıldı yazılım güncellemesi yapıldı neden zahmet ettiler ki zaten cihaz kendisi yapıyordu o işi o sebepten verdik sorunu tüketici mahkemesi bitirdi diyeceğim o ki fazla uğraşma ver mahkemeye işin çözülüyor telefon larda kolayca sorun yok sorun bizim dürüst bir iş ve servis anlayışı olmadığından kaynaklanması herkese hayırlı günler

E
5/5

Robot süpürge mi ikinci sefer arızası için götürdüm. Cihazın yenisi ile değişimini yaptılar. Müşteri karşılama ve teknik servis ekibi kibar ve sizi sonuna kadar dinliyor. Gerekli bilgileri verip ürünü teslim aldıktan sonra sizinle iletişimi koparmıyorlar.

S
1/5

Telefon ile ulaşamıyoruz tele sekreter konuşup duruyor kargo ile gönderin diyor servis yetkili kişi ile konuşamıyoruz

I
5/5

Hoparlör ve ses sistemindeki sorun nedeniyle onarım için gönderdiğim Xiaomi 12 redmi note telefonumu kısa bir süre içinde yenisiyle değiştirdiler. Teşekkürlerimi, e-posta göndererek te ilettim.

A
1/5

Xiaomi note 10 pro telefonum hızlı şarj destekli olmasına rağmen yavaş şarj ediyordu. Normalde 75 dk da dolması lazımken tam 110 dk da doldurdu. Garantili olduğu için buraya gönderdim.herhangi bir problem olmadığını yazıp göndermişler.Hiç ilgilenmemişler bile, Sadece şarjı doldurmuş göndermişler. Sorun çözümü vs yok. Bakmayıp gönderiyorlar.

D
5/5

Xioami smart band saatimin ekraninda cizgiler ve bulaniklik oluşmuştu,garantisi bitmemisti ertesi gun degistirdiler

A
1/5

Ücretli batarya değişimi için Mi Robot süpürgemi götürdüm. Ürünü başka bir firmanın ithal ettiğini söyleyip işlemi yapmadılar. Parasıyla bile işlem yaptıramayacağınız bir yer. Mi Türkiye’nin yasal yollarla Türkiye’ye ithal edilmiş tüm cihazları sahiplenmesi gerek. Üstelik garanti için de götürmüyoruz. Servis desteği almayacaksak Mi marka ürün neden alalım?!

A
5/5

Xiaomi kulaklık vardı geldiğinden beri 1kulağı çalışmıyor ve şarjı 5dk gitmiyordu. illallah ettirdi diğer servisler sonunda buraya gönderdik Allah razı olsun değiştirdiler sıfırı ile şuan sorun yok gibi görünüyor yenisinde.

H
1/5

3. Defa telefonu gönderdim. Anca değişim yapıldı. İnsanlarla dalga geçer gibi önüne gelen tüm telefonlara yazılım atıp geri yolluyorlar. Saçma sapan konuşanların ve müşteri temsilcilerinin bulunduğu iğrenç bir kurum. Müşteri hizmetlerinize biraz saygıyı ve konuşma adabını öğretin ilk önce. Ağzını bir metre açıp yayıla yayıla konuşmasınlar. Neyse velhasıl buraya telefon göndereceğiniz kırın atın vallahi daha iyi...

E
1/5

Aldığım telefon c40 ilk aldığımdan beri sıkıntılı ilk 6. Ayında servise yolladım sorun yok denilip gönderildi bu sefer kendim götüreyim dedim, kullanıma engel sorunu var,bizzat kendim gidince sorunu buldular hemen yapmak için kasko yapın 540₺ dediler İstemedim garantisi var sonuçta bırakıp oradan almam gerekiyormuş eve yollamaları için kargo parası 140₺ istediler Sizce ne yapmam gerek telefonun ekranında titreme var sensör zaten yok bu telefon almayın üretim hatası bu sorun bir çok kişi de var mış böle bişey ilk defa duydum demesi gülünç geldi Şikayet var yorumlarını okuyun derim Ayrıca telefon 140₺ falan tutmaz kargo da kargo Firmanızı Değişin derim iki ucu para para verirsen ilgileniyorlar yok garantisi var deyip geçmeyin para vermezseniz ş*klemiyolar Boşuna gitmeyin ve pocco c40 serisinden uzak durun cihazımı 11.02.2024 de kargo ile yolladım 22.02.2024 te cihaz tamamlandı yenisini yollıcaz dediler 29.02.2004 ve hala cihaz elime gelmedi yeni cihaz yollamak bu kadar uzun sürmez tahminime başka cihazı onarıp yollıyacaklar aradığım da ise aynı senaryo cihaz yenisini yolıcaz diyip duruyolar başka açıklama yok kadiköy genpa mı böle tüm servisler mi böyle bilmiyorum pocco dan soğumama sebep oldu tövbe billah daha pocco almam aldırtmam paranla rezil olmak istersen pocco al. Son hafta yı beklerim sonra tüketici haklarına sikayet ederim servis süresi 20 gün dediler kaç gün geçti hala ses yok ne bu servise nede pocco ya güvenmiyorum artık Ürün geldi çok sükür pocco yollamamışlar Muadili redmi yolladılar sıfır ürün tedirginim buda sorun çıkarır mı diye, 3 ay geçti herhangi bir sorun yok 6. Ayında belli oluyor sorun olup olmadığı...

E
5/5

20 günlük Xiaomi Türkiye garantili cihazımda yazılımsal bir problem olmuştu. Sorun çözülemeyince aynı cihazın 8 GB ram olanı gönderildi. Benimki 6 GB rame sahipti. Bir haftanın sonunda kutulu yeni cihaz gönderildi. Üstelik sorduğum sorulara vb. cevap da verildi. Gönderirken çok tereddüt etmiştim ancak çok ilgilendiler ve problemim çözüldü. Üstelik kargo ile gönderim yaptım. Yüzyüze bile iletişim kurmadım. Buna rağmen sonuç beni mutlu etti. Emeğinize sağlık. İyi çalışmalar dilerim.😊🙏

Z
1/5

xiomi note 12 pro telefonumu alalı 2 ay olmadı.Arama esnasında hoporlere aldığımda ses karşıya gitmiyor.telefonu servise götürdüm ve değişim istedim.kendileri de 6 ay içerisinde sorun olması durumunda kusurlu sayılıp değişim olabileceğini ilettiler.bugün servisteki durumunu gördüğümde yedek parça bekleniyor bilgisi yer alıyordu.Tüketici hakem heyetine elimdeki belgelerle başvuracağım.onarım istemedim değişim istedim.

D
2/5

Genel santrale telesekreter cevap veriyor ve servis yetkilisine ulasamiyoraunuz. Elimde ağır temizlik robotu taksi ile 91 TL ödeyerek gittim. Seri no suna bakildi ve bilin bakalim ne oldu? Onlar tamir etmiyorlarmis. Hem zaman, hem para kaybı yaşadım. Telefonda muhatap bulabilsem seri no dan kontrol sağlanır ve ugrasmazdim! Benimle ilgilenen hanımefendi nazikti, teşekkür ediyorum.

H
5/5

Ertesi güne telefonum hızlıca yapıldı güvenilir bir kurum ilgili personel ve profosyonel

H
5/5

Arızalanan elim kolum olan robotum için endişeyle servisleri araştırdım ve inceledim.. Genpa’da karar kıldım. Eski bir beyaz eşya ve tüketici elektroniği personeli olarak servis ile içe içe biriyim.. ürünü verirken çok profesyonel olduklarına hemen kani oldum.. Ürünün kayıda alınmasından ürünün tamir olup iade olmasına kadar her şey mükemmel idi.. Benim deneyimim bu şekilde, şiddetle tavsiye ederim..

E
5/5

Buds 3 Lite kulaklığımda eşleşme sorunu yaşadığım için Genpa Kadıköy yetkili servisine ürünümü gönderdim ve 1 hafta olmadan sorunum çözüldü. Ayrıca hediyeleri için kendilerine teşekkür ediyorum.

Ş
1/5

Walla telefonları güzel ama servisi 5 para etmez üçkağıtçı servis, eşimin telefonu X3 pro yu ekran açılmıyor diye bıraktık,1 hafta sonra fiyat bilgisi verebildiler,8.700 TL işlemcisi bozulmuş, yaptırmayacağımızı söyledik sonra tekrar Kadıköy den bıraktığımız yerden almamız gerekiyormuş, gittik aldık.bakın yetkili servisten aldığım telefonu 3-4 dükkan yanındaki telefon tamircisi ne bıraktık 1 gün sonra yapıldı dediler ve fiyatı 2500 tl. O kadar memnun kaldık ki iPhone x vardı gelmişken onun da pilini değiştirdiler 600 TL ye birde ekran koruyucu hediye ettiler Allah onlardan razı olsun,biz sizin müşteriniz diye insanları duduklemenize gerek yok,bundan sonra alırsam da garantili Xiaomi almam servisine de gitmem...

T
3/5

Burasının alt katı mi store üst katı kvk MİY noktası.. Yani teknik servis burada değil. Teknosa dan 5 yıl önce aldığım telefonu götürdüm. Buna biz garanti vermedik diye kabul etmediler. İsterseniz garanti belgenizi getirebilirim dedim iplemediller.

H
5/5

Xiaomi robot süpürgem Ouno serviste tamir edilmeden geri gönderildi. Benzer bir rezilliği yaşamamak için bu sefer Genpa'yı tercih ettim. Tercihimde çok haklıymışım. Genpa süpürgeme yenisiyle değiştirip 2 gün içinde evime gönderdi. İşte müşteri memnuniyeti ve iş ahlakı böyle olur. Xiaomi kullananlar gözleri kapalı Genpa'yı tercih edebilir.

H
1/5

1 bile fazla telefonumu kapanma problemiyle bıraktım ve bugün aldım servisten telefonumu teslim aldığımda açtığım anda tekrar kapandı ve bu sefer ekran piksel piksel gözüktü geri döndüm ve teknisyen arkadaş çağrıldı beni geçiştirmek için birkaç cümle kullandı bende bu ilgi alakadan ötürü cihazımı tekrar teslim etmeden çıkmak zorunda kaldım.birdaha bu servis yüzünden xiamio cihaz tercihi yapmayacağım

G
5/5

Müşteri yaklaşımları olsun çözüm odaklı çalışmaları olsun gerçekten takdire şayan airfryer arızamı bir gün içinde çözüp maduriyetimi hemen çözdüler yenisi ile hemen değişim sağladılar çok memnun kaldım sonsuz tavsiye ederim 🙏

G
1/5

Asla servise gönderilmemesi gereken firma telefon tamiri diye gönderiyoruz şarj almadığı için kendi kafalarına göre telefonu sıfırlıyorlar 20000 tl kaybım var fotoğraflarda davamı açacağım 0.2bitcoin kaydım gitti 9000 fotoğrafım gitti şimdi bunu kimden hesap soracağım geride getiremiyorlar kvkk diyor ama benden onay almadılar cezanızıb ne olduğunu bilmiyorlar sanırım müşteri onayı olmadan yapılan işlemlerde firmaya 5000 tl ile 1.000000 tl arası kvkk dan ceza uygulanır avukatlarınıza sorarsınız benden izin alınmadan telefon bilgilerimi sildiler ama kendi servis tutanaklarında aldıklarını beyan ettiler bende sormak isterim bu izni müşteri onayı olmadan nasıl aldınız gerek yasal süreç başlatılacaktır....

M
1/5

Garantisi olan mop 2 pro robot süpürgeme 3500 TL masraf çikardilar neymiş ana kartı yanmiş garanti kapsamıyormuş böyle bir dolandırıcılık şekli görmedim satarken ana kartı madem kapsamıyor söylemeniz lazımdı her türlü 2 yıl garantisi var diye satıyorsunuz tüketici hakem heyetine başvuracağım başka çare yok

E
1/5

Arkadaşlar sadece teknik servis hizmetinden dolayı bile xiaomi marka telefon veya başka birşey almayın. Huawei yada samsung gibi diğer servislerde verdiğiniz telefonlar 2 3 saat içinde onarımı yapılıp veriliyor. Garantili veya ücretli fark etmiyor. Ama genpa denen serviste aynı gün teslim almak istiyorsanız 300 tl para istiyorlar. Hiçbir teknik serviste olmayan bu saçmalık bu firmada var. Bugünden itibaren sırf teknik destek hizmeti yüzünden asla xiaomi marka telefon almayacağım. Keşke diğer markaların teknik servis yerlerine gidip kurumsallık nasılmış öğrenseler.

O
1/5

Her ürüne bakılmıyor , ürününüzün seri numarasına bakılarak işlem yapılıyormuş. O yüzden gitmeden önce servis aranıp seri numaranız kapsamları içerisinde öğrenilmesi gerekiyor. Yani Mi Türkiye garantili olmasının anlamı yokmuş. Garantili ürün olunca her servisin ilgilenmesi gerekir. Saçma bir uygulama

G
2/5

Telefonun bataryası 5te 1 fiyatı her yerde teknik servis yok genpa ya yönlendirdiler

S
1/5

İnanılmaz amatör ve kötü bir işletme, özellikle çalışanlar görevlerini ve sorumluluklarını hiç farkında değiller, Özellikle çalışanlardan müşteri ilişkileri yetkilisi olduğunu iddia eden arkadaş inanılmaz kötü bir deneyim yaşattı. Ayrıca Genpa ve Xiaomi markası bizleri beceriksiz çalışanları ile yalanlarla oyalayıp telefon kayıtları ile sabit görülen vaatlerini yerine getirmeden birde gayet rahat bir tavırla yetkililerinin bakışları arasında uğurladılar :) bence almayın aldırmayın, bugün değilse bile, bir gün aynı duruma düşersiniz. Daha sağlam karakterli ve daha iyi müşteri deneyimi yaşatacak markalar var onları seçmek herkes için daha sağlıklı olacaktır diye düşünüyorum. :)

A
5/5

Yorumlara bakarak teretdütle gitmiştik ama yardımcı olmak için ellerinden geleni yaptılar. Sehirdişından geldiğimizi söyledik bir kaç saat içinde telefonumuzu yapıp verdiler. Sorduğumuz sorulara detayli anlaşılır şekilde cevapladilar. Teşekkür ederiz öncelikle insaniyetletlikleri icin

B
1/5

telefon ile ulaşmak imkansız, bu sıcakta aldım robot süpürgeyi gittim bu sefer de bu modele servisimiz yok dediler. xiomi mop pro 2 satıyolar ve garanti de veriyorlar fakat bir sorunda teknik servis sağlamıyorlar, bilginiz olsun.tavsiye etmiyorum

S
5/5

Xiaomi telefonumun anakartini 1 haftada garanti kapsaminda hiç bir ücret almadan değiştiler.Yorumlari okurken çok tedirgin gittim ama,hiç de yazılanlar gibi kötü hizmetleri yok şuan.Telefonunuz garantiliyse korkmayın en kotu 10 güne tamir ediyorlar.Kadikoy ve Avrupadaki şubelerine teşekkür ederim.

C
2/5

Robot süpürgemi ithalatçıdan aldığımdan parası ile tamirat yaptıramadım 😵‍💫

C
5/5

Servisleri başarılı, hızlı ve etkili bir çözüm sunuyorlar. Genpa’dan ürün ve hizmet almaktan tereddüt etmeyin, robot süpürgem arızalıydı, etkin bir çözüm sundular. Ben servis hizmetlerinden memnun kaldım. Kesinlikle tavsiye ederim! Xiaomi yetkili servisler arasında çok araştırma yaptım en iyisi Kadıköy genpa olduğunu düşünüyorum. İsim vermek istemediğim bir yetkili servisin bayisiyle görüştüğümde Türkiye garantili olmasına rağmen bana “ürünü bizden almadığınız için ürüne bakmayız” denildi. Bu durum genpa servisin kalitesini açıklamaya yeterlidir.

Y
1/5

GENPA garantili ürünümü tamir etmeyip üstüne kargo ücreti çıkardı bana göre 5 para etmez bir firma GENPA'nın ücret çıkardığı yapamadığı telefonumu başka bir firma garantili olarak halletti düşmanıma önermem. !!!Bu tuzağa düşmeyin!!!

G
5/5

Mıhlaması yaramaz. Diger sosyal tesislerde daha guzel. Burdaki saman gibi yavan

A
1/5

Telefonun kırılan arka kapağı değişimi için 760 TL fiyatı var uygunsa işleme alalım dediler. Tamam dedim ödemesini yapayım,yok size sms gelecek onay ve ödeme için ondan sonra yapacaksınız dediler, telefonu bıraktım çıktım. Bir gün sonra sms geldi ve ücret 912 TL . Şimdi bunun adına ne denir bilmiyorum.Ülke rayından çıkmış artık, ne kontrol nede denetim var , yazık bu Millete gerçekten, gözümüzün içine baka baka bizi dolandırıyor kurumsal dediğimiz firmalar bile. Xiaomi marka telefon alırken, teknik servis-garanti hizmetinin nasıl olduğu bilinsin diye yazdım.

M
5/5

Daha önce 1 kez daha telefonumu yazılımsal sorunlar için vermiştim. Yine verdim ve daha 6 saat bile olmadan sorunum çözülmüş bir şekilde cihazımı teslim ettiler. İlgi ve alakaları çok memnun edici. Çalışanları dan gayet güleryüzlü ve bilgi veren kişilerdi.

M
1/5

Turktelekomdan XİAOMİ ALDIM yetkili servisi oldugu hade metrogarden deki arkadaşlar biz bakmiyoz dediler Anlamadim illa onlardan almamiz lazımmış nasil yetkili servis cozemedim ama bakicaz Yetkilimi degilmi

T
1/5

Hayatımda gördüğüm en kötü servis üstelik dolandırıcılar ben 3 ay önce cihazımı bıraktım cihazımın onarımı yapılmamış ve kimse beni aramadı ben şimdi aradım kendilerini cihazım neden hala cıkmadı bana cihazınız onarılmadı işleme alınmamış ve kur üzerinden yeni fiyat cıkarılıp tekrar işleme alınacak diyorlar böyle bir sahtekarlık yok allah belanızı versin

E
1/5

Note10pro da hayalet ekran oluştu onayım olmadan ekran değiştiler. Yine aynı sorun oldu yine değiştiler. Şuan tekrar aynı sorun oldu servise gidiyorum değişim talep ediyorum kabul etmiyorlar cihaz hatalı apaçık belli ama işlerine gelmiyor

S
1/5

Rezalet bir daha xiaomi alırsam namerdim. Aldığımız mağaza bu servise yönlendirdi. Servis diye açılan yer ithalatçı garantili diye kabul etmedi. Mi nin orjinal mağazasından aldığım ürün nasıl başka bir servise yönlendiriliyor.

M
5/5

İlgili personel güleryüzlüydü hiç sorun çıkmadan en kısa sürede telofonum tamir edildi

R
1/5

Telefonu dün verdim bugün aldım yapamadıkları yetmezmiş gibi farklı sorunlar çıkarıyor. Yorumları okuduğumda inanmadım ama cidden rezalet. Telfon sürekli kapanıp açılıyor diye verdim guncelledik sorunu kalmadı dediler. Şimdi hata devam ediyor aksine bide hattı sürekli okumamaya başladı. Yarın tekrar vericem. 2 saat yol gidip gelmek eziyetten başka bişey değil.

A
5/5

Garanti süresi dolmasına 1 ay kalan redmi note 10 cihazım mavi ekran verince tekrar açılmadı.servise gittiğimde çok samimi karşıladılar cihazın ana kart ve ekranını garanti kapsamında değiştirdiler.bu arada ben ekranda problem oldugunu düşünmeme rağmen golgelme olduğunu tespit etmişler.cihazimi ertesi gün tamir edilmiş ve sağlam şekilde aldım.musteri memnuniyeti olarak çalışanları çok başarılı buldum.ozetle iyi iş çıkarıyorlar.

K
5/5

Xiaomi Kulaklığı Kurumsal Bir Firmadan Almama Rağmen Fatura Üzerindeki Servis Telefonumu Açmadı.Burası Tavsiye Edildi Tuzlada Xiaomi Satıcısı Tarafından.Tamire Gönderdim Sıfır Ürünle Değiştirip Geri Gönderdiler.Benim İçin Mükemmel Servis Kesinlikle Tavsiye Ederim.Çalışanlar Çok İlgili Ve Her Detay Sms İle Bilgilendiriliyor...

T
1/5

Garantili cihazım için yedek parça sordum biz ilgilenmiyoruz dendi. Cihazın şikayet hattını aradım yanlışınız var yetkili servis parça siparişi vermek zorunda dedi bayram da cihazımı kullanmadığım için mağdur ettliler beni.

A
5/5

Telefonumda Hayalet ekran, sensör ve hoparlör sorunu vardı. 1(Bir) günde garanti kapsamında tamir ettiler. İlk defa böyle bir servis gördüm. Teşekkür ederim.

E
5/5

Cumartesi öğlen teslim ettik pazartesi cihaz hazır gelip alabilirsiniz dediler. Bu kadar hızlı olmalarını beklemiyordum. Çok memnun kaldım.Garantiden Ekran değişimi ve anakart değişimi yaptılar.

S
1/5

Saçma sapan servis fatura veya garanti olmadan hizmet vermiyorlar ücret odeyecem diyorum hayır buda teknik servisin saçma sapan uygulaması Ankara gibi bir yerde hayret

A
3/5

Telefonla konuşurken birden kapandı ve 2 gün açamadım. Buraya garantiye götürdüm ve "2 3 güne tamir olur eğer isterseniz arkadaşlara söylerim 100 tl karşılığında bugün hallederler" dedi bir kadın ben de kabul etmedim. Akşam üstü bir mesaj "Telefonunuz tamir edilmiştir".

M
3/5

Redmi note 8 pro cihazım için ekran değişimine verdim ekran değişti aldım hoparlör çalışmıyor neyse geri götürdüm yaptılar şimdi de şarj olmuyor yetkili servis diye veriyoruz ama.disariya versek daha iyi olurdu sanki

A
3/5

Böyle iyi bir markanın servisinin ne kadar iyi olup olmadığını göreceğiz.

H
5/5

Hızlı bir şekilde servis kaydi oluşturup telefonumu Garanti çerçevesinde 1-3 saat arasi teslim aldim hizmet ve çözüm odaklilar

M
1/5

1 puan bile fazla 3. Defa gönderdiğim cihazın arızası halan daha devam ediyor . Birde ürünü geri bize gönderirken nasıl olurda telefon numarası yazmazsiniz anlamış değilim böyle sorumsuz kişiler GENPA Servisinde çalışmamalı. Sizleri dava sürecini başlayacağım .

M
1/5

Arkadaşım telefonumu benim yerime teslim alır mısın diye sormuştu. Kimlik fotokopisi ve ad soyad imza istediler. Istedikleri belge senet niteliğinde olduğundan kabul etmedim. Çalışan adam müşterinin yüzüne bakmıyor işine gelirse şeklinde bir davranış ile karşılaştım.

S
4/5

Hızlı uygun fiyata hizmet yalnız güncellemeden dolayı Sorun yaşadığımız halde bize Sıvı teması olduğunu söylediler ama her şey güncellemeden sonra oldu

E
1/5

Xaomi poco x3 pro telefonumun ana kartı yandı servis yaptı telefonu alıp eve geldikten sonra tekrar kapandı,bir daha götürdüm ve 1 ay sonra aldım.geldigimde kırılmaz camı yoktu.

E
1/5

Kalitesiz hizmet 10.000TL lik Xiaomi Mi Note 10 Lite, telefonum için 3600 tl ücret iadesi yapmaya çalışıyorlar. Tüketici Hakem Heyetine başvurdum. Tavsiye etmem. 0 yıldız olsa onu vermek isterdim.

U
1/5

Benim Huawei telefonumun bataryasını Huawei kampanya yapmış 200 TL ye değiştirdim 2 ay sonrada hanımın xiaomi note 8 telefonunu bataryasını yetkili serviste değiştirmek istedim gempa 2000 tl ücret çıkardı tam 10 kat fazla yazık yahu bu kadar aç gözlü olunmaz ki

M
1/5

Genpa‘yı arıyorum telesekreter çıkıyor seri numarasını söyleyip cihaza bakıp bakmadıklarını öğrenmek istiyorum fakat kimseyi muhatap bulamıyorum…

M
4/5

Telefon açılmıyordu 3 haftada yapıldı anakart takıldı 900 TL ödedim gayet kibarlardı telefonda aldıktan sonra biraz donma oldu idare eder işte

U
1/5

Hafif deniz suyundan etkilenmiş 8 bin liralık telefona 6700 lira masraf çıkardılar. Tatlı suda yıkayıp kuruttum, telefon açıldı ve bu ikinci kez oluyor. Ne diyeyim bilmiyorum.

H
1/5

Bu yıldızı bile hak etmiyor yorum nedeni ile mecburiyetten 1yildiz verdim Anlayacağınız Hem Pamramizla Telefonuyla Servisi İle Rezil oldum 1 krş etmez Xahomide serviside yazık paramiza vallahi Ayrıca Xahomiye Bakan Evofon servisi Karaköy de Xahominin Genel Servisi Bunlar Servisi değil

M
1/5

Kesinlikle kullanıcı dostu bir firma değil. Telefon baştan aşağı arızalı olmasına rağmen bahaneler bulup servis ücreti çıkardılar. Tüketici mahkemesinde işlemler. Birdaha GENPA ile çalışan bir telefon markasından telefon almayacağım.

H
5/5

Telefonumun arızası için götürdüm tam 24 saat sonra tamamlandı bilgisi geldi. Hızlı ve ilgili personel. Teşekkür ediyorum

M
5/5

Genpa'yı çok eski zamanlarından biliyorum. Ve ilk yıllarında yaşadığım deneyimler ile ön yargılarım vardı. Ta ki garanti Xiaomi telefonum arızalanana kadar. MiStore dan aldığım cihazımın kullanıcı hatasında onarılarak garanti koşullarının devam edebilmesi için Genpa servisine bırakmam gerekiyordu. Servis çalışanları çok ilgililer, iyi niyetli ve güler yüzlü personel ile karşılaşıyorsunuz. Serviste fiyatlarda şaşırtıcı seviyede ucuz. Ekran değişimi için cepport ücretli onarıma faiş bir fiyat vermişti, Piyasada LCD ekran fiyatları bile Genpanın LCD ekran ve Arka kapak değişim ücretinden çok daha pahalıydı. Telefon Xiaomi Redmi Note 10 Pro 8/128 Ekran değişimi 2. gün tamamlandı, Servis işlemleri sonrası +1 Yıl garanti uzatma ve 1 Yıl kasko yaptırdım, en geç garantinin bitmesine 90 gün kala yenilenebiliyorlar. Öncesinde cihazınızın kapsam dışı kalmasına sebep olacak bir kusuru olmadığını tespit etmeleri yetiyor. Yıllar sonra güveni geri kazanan, fiyat politikası ile sevindiren bir servis deneyimi yaşadım. Genpa'ya bakış açım bundan sonra daha pozitif olacak. Not: Servis saatleri Google Haritalarda veya çağrı merkezi ses anonsunda doğru olarak paylaşılıyor.

M
1/5

Sadece kendinden alınmış cihazlar için destek veriyolar. Xiaomi'nin sitesinden servis olarak görünüyo diye hemen gitmeyin. Başka bir yerden cihaz aldıysanız yüzünüze bile bakmıyolar.

M
1/5

Türkiyede bir cihaz alırken garanti konusunun özellikle çok irdelenmesi lazım..Özellikle bu genpa olunca..Kadıköy söğütlüçeşmedeki xiaomi yetkili servisine gittiğimde oradaki çalışanlar ilgili ve alakalılardı.Ancak arızalı telefonu servise göndereceğiz deyince bur aksilik olduğunu anladım..Telefon cebimde kapanmış ve bir daha hiç açılmamıştı.Hiç darbeye maruz kalmamıştı.Ama gelen cevap sıvı teması pil muhafazası kırık gibi dört beş çeşit arıza olduğu söylenip 5 bin TL lik telefona 3150 tl masraf istediler..Bende geri istedim telefonu 120 tl arıza tespit bedeli talep ettiler..Ben arıza çıkarınca vazgeçtiler.. Yani kısacası genpa garantili bir telefon alırken çok iyi düşünün hatta genpayı görünce kaçın canınızı kurtarın..

O
5/5

Garanti sürecinde kargoyla yolladığım telefonu yapıp geri yolladılar. Hiç uğraşmadım. Fakat, kvkk kapsamında telefona format atmak durumundalar. Bilgileriniz alınmasın diye. Bu sebeple telefonu bırakmadan önce yedekleyin.

Y
1/5

Mi10T cihazımı şarj almadığı için kadıköy genpa servise gönderdim. Bana 7.900 tl fiyat çıkardılar. Cihazın sıfırı ne kadar ki bana bu fiyatı çıkarabiliyor. Sorunun ne olduğunu bilmiyorlar tüm parça değişeceklermiş. bilgisiz ve berbat servis. Cihazınızı gönderip boşa zaman kaybetmeyin.

O
1/5

Garanti kapsamında ki Xiaomi Mi Note 10 Lite telefonumun diğer tüm kullanıcıların yaşamış olduğu kronik ekran sensörü sorunu ve ses kısma tusunun sorunlu olduğunu belirttim. 3 gün sonra 1934.34 TL ye istenirse yapılabileceklerini belirttiler. Ben bu telefonu garantili olarak hepsi burada sitesinden 3600 TL ye almıstım. Garantili olan telefonumuna bu kadar fahiş fiyat vermenizi kabul etmiyorum. Ayrıca bu parayı ödeyip yaptırmaz iseniz diğer sorunlarınıza bakamayacağız dediler.

N
1/5

1250 lira olan cihaz tamiri 3 gün sonra 2500 lira dediler.Dolandırılıcıgın bu kadarı gerçekten.Tüketici haklarına şikayette bulundum bu durumu cimerede yansıtacagım şüpheniz olmasın bu konunun peşini bırakmayacağım ürünüm garantide olmasına rağmen mağdur edildim.Yazıklar olsun

N
5/5

Xiaomi M11 Lite telefonumun power tuşu bozulduğu için başvurdum. 1 gün sonra teslim ettiler. Beklemediğim bir performanstı teşekkürler.

A
5/5

Poco x3 pro cihazimda sarj sikintisi oldu hizli isimi cozdum.tek sikinti cihazin formatlanarak verilmesi fakat bu guvenlik icin gerekli malesef.100 tl ucret verirseniz ariza tespiti ve tamir ayni gun yapilip veriliyor.Genpa uzun yillar samsung hizmet vermis eski bir firma memnun kaldim. Xiami cihaz alirken garantiye bakin.tsk.

Ö
1/5

Kapalı olmasına rağmen GENPA iletişim çağrı merkezi kapalı olduğuna dair bilgi vermiyor bilgiyi genpa kepenginden alıyorsunuz.

M
5/5

Mi 11 lite telofonumun power tuşu bozulmuştu cihaz Türkiye den alınma Türkiye garanti süresinde götürdüm yorumlar hep negatif ama ilgililerdi 2 gün içinde tamir oldu bir gundur de kullanıyorum sıkıntı yok teşekkürler

S
1/5

Yurtdışı cihazlara parasıylada olsa bakmıyorlardı maalesef. O kadar yolu boşuna gitmiş oldum. Gitmeden önce arayıp sormak istemiştim aslında fakat telesekretere bağladıkları ve karşımda bir muhatap bulamadığım için soramadım. Kısacası rezalet. Hemen oralardaki gsm iletişim adlı teknik servise gittim. Cihazımı tamir ettiler.

M
1/5

Bi işin köylüsü lafı tam olarak genpa Kadıköy şubesine verilmiş Müşteri hizmetleri birşeyden anlamıyor finans muhasebe bölümü desen yoldan çevirme insanlardan ibaret Allah'tan vatan bilgisayardan aldım cihazında onlar çözdü çok şükür sorunu

O
5/5

Pazartesi günü buradaki yorumlara bakıp tereddütlü bir şekilde gitmiştim fakat personel gayet düzgün bir şekilde işlemleri gerçekleştirip telefonumu teslim aldı.Tahmini 1 hafta içerisinde onarımın gerçekleşeceğini söyledi. Arıza dün giderilmiş bugün mesaj attılar problemsiz bir şekilde gidip teslim aldım.

K
5/5

Dikkatsizlik sonucu kırdığım telefonumu 850 tl gibi makul bir ücrete yaptılar. Diğer servislerde toplam 1400 tl istenirken onlar 850 tl ye yaptılar. Cihazımda süper amoled ekran ve arka cam kapak tuzla buz olmuştu.

O
5/5

Personel ilgili, servis çok hızlı. Sistemden garanti durumu hızlıca sorgulanabiliyor. Fatura şart değil. Son derece profesyonel.

V
1/5

Kurumsal olmayan bir yer, nasıl iş anlamadım xiaomi yetkili servis diye verdik yetkili servis gibi değil.

E
1/5

Müşteri daha iyi hizmet sunabilmek çözüm noktasında

E
1/5

Telefonu iki kez tamire gönderdim ikisinde de saçma sapan nedenlerle telefon açılmıyor diye geri gönderdiler telefonun açılmasında hiçbir sorun olmamasına rağmen. İkinci kez iade ettiklerinde bizim teknik servis verdiğimiz ürün değil diye yazışlar telefon Xiaomi olduğu halde. Telefonda gelen garanti belgesinin üzerinde yazan servisi bulacakmışım da ona gönderecekmişim sanki bunlar Xiaomi teknik servisi değil. Xiaomi sitesinde bile yazdığı halde böyle yaptılar daha da xiaomi telefon almam.

O
1/5

xiaomi marka ürün almamamı tetikleyen yer.

F
5/5

Gayet kibar ve pozitif çalışanları var.ancak işlem önceliği için ekstra ücret almaları biraz ayıp oldu yani.telefonun garanti süresi bitmedi,tamir isini garanti karşıladı ancak telefonu daha erken almak beklememek için 180 TL para ödedim

C
1/5

Sizin gibi servisin allah 2 bin türlü belasını versin bugün 07.01.2019 iphone 6 marka telefonumu bu lanet olası yere götürdüm batarya değişimi istedim garanti kapsamında olan telefonuma garanti dışı gibi 320 tl bir fiyat çıkardı apple ın kendi sitesinde ücretsiz yazmasına rağmen. Daha sonra ordan çıkınca aynı gün akasya avm ye gittim sağolsunlar orda hemen müdahale edip pil değiştirmekle kalmayıp ekran değişimi ve kamera sorunumu bile ücretsiz şekilde 1.5 saat içerisinde düzeltip teslim ettiler (gempa ilteşimdeki içinde bulunan 2 şıllağa allah belasını versin)

E
1/5

07.09.2021 tarihinde xiaomi redmi note 8 pro cihazımı şarj almama, ekran kararması, parmak okuyucu çalışmama ve cihazın kapandıktan sonra açılmama sorunu ile Ankara servisine gönderdim. tarafıma 2066 tl masraf çıkarttılar. garanti süresi daha 1 yıla yakın var. sonrasında yetkili servisi aradığımda cihazımda sıvı olduğu tespit ettikleri için garanti kapsamına girmiyor dediler. cihazım ın bende sıvı almamış, yetkili serviste işleme alınan tarihe kadar 1 hafta geçmiş, bu sıvının yetkili serviste olmadığı ne malum kaldıki, sıvıya dayanıklı diye cihazı aldık,bu konuda mağdur edildik, xiaomi markası alanlar bi daha düşünün beni gibi mağdur olmayın.Hakkımı sonuna kadar arayacam tüm yetkili mercilere başvuracam.

S
5/5

Telefonumun dokunmatiği bozulmuştu, serviste şansımı denemek istedim umutsuzca. 4-5 iş günü içerisinde ekranı garanti kapsamında değiştirip geri verdiler. hız ve hizmet çok iyi. Çalışanlarının aklı başında, sorularınıza cevap verebiliyorlar.

Y
3/5

Servise gelen telefonuma bir türlü bakamadilar. Cuma verdim ertesi Çarşamba gelin alın dediler ama hicbirsey yapılmamıştı, bu hizmete göre fazla bile kalmış telefonum ellerinde, sonra aynı sorunu kendi imkanlarımla kaydederek tekrar servise götürdüm. Yine aynı şekilde birşey yapmadan aynı sürede geri verdiler. Yani işini severek yapmayanlar başka bir iş yapmalı bence. Eğer gösterildiği halde gormuyorsan kötüsün demektir. Neyse firmanın işleyişi zamanlaması güzel ama icraat yok!!!

A
1/5

Korkunç bir müşteri hizmetleri var. Telefonunuzu alıyorlar ve sonrası mechul. size hic bir şekilde ulaşmıyorlar, telefonlarını açmıyorlar, tırnaklarınızla kaza kaza telefonunuzun başına ne geldi öğrenmeye çalışıyorsunuz. BAŞKA FİRMALARA GİTMENİZİ TAVSİYE EDERİM.

1/5

Bundan sonra yurt dışı telefon alıcam hem ucuz hem gatanti yok. Çünkü garanti olsa ne olacak berbat destekleri var. Herşey digital döndü ama halen fatura sız garanti bakmıyorlar hepsi imel de belli neymiş yeni sistem öyle imiş. KVK mış yok genpa mış hepsi hikaye. Note 9 pro 128 aldım 2300 tl ye mis gibi daha işim olmaz tr telefon garanti li

C
5/5

Satış kısmındaki arkadaş tarafından güler yüzle karşılanıp. üst katta yer alan servis kısmına yönlendirildim. Serviste ön kayıt kısmında yine güler yüzlü seri bir şekilde hizmet veren iki bayan arkadaş bulunmakta. hızlı bir şekilde kayıt işlemlerimi gerçekleştirip telefonumu teslim aldılar. Ekranın sol süt köşesinde ölü piksel bulunan poco x3 nfc cihazımın bir gün içerisinde ekranı değiştirilip, ertesi gün sorunsuz şekilde teslim aldım. Sıkıntısız bir servis deneyimi yaşatan tüm Genpa ekibine teşekkürler.

O
5/5

Bazı yazılanlara inanmayın, gerçekten gözümle görmesem doğru diyebileceğim absürt şeyler yazılmış. Genel anlamda aynı güne cihazı teslim ediyorlar fakat bazen 3-4 gün sürebiliyor. Mi10T cihazım fabrikasyon hatasından dolayı aynı gün iade kararı çıktı ve 15. İş günü para hesabıma yattı. Alt kattaki arkadaşlar biraz gergin ama üst katta bulunan teknik servis çalışanları sevecenlerdi.

M
1/5

Apple bu yüzden büyük firma. Bir apple ürününü nereden ve kimden aldığını sormaz teknik desteğini verir. Kapısının önünde kocaman Xiaomi Mi teknik servisi tabelası aşmış güya ciddi bir marka ciddi bir firmasın. Ben bir tüketici olarak bedeli karşılığı arızalı Xiaomi ürünümü getiriyorum. Yok ben sadece kendi ithal ettiğim ürünlere destek veririm diye kapıdan gönderiyorsun.

M
5/5

Telefonumu yeni bıraktım... Deneyimimi telefon arızasını giderdiği zaman olumlu bir şekilde yapacağımdan şüpheniz olmasın 🤗

S
5/5

Etiler şubesine gittim, garanti yaptırmadığım için bir hafta beklememi söylediler. Fakat Kadıköy şubesindeki hanım efendi gün içerisinde sorunumu halletti. Anlayışından dolayı kendisine teşekkür ediyorum. Tavsiyem Kadıköy şubesine gidin. Söğütlüçeşme metrobüsten inince 500 metre ilerde.

K
5/5

gerçekten çok ilgilililer telefonumdan memmun değildim iadesini istedim yardımcı oldular telefonu iade aldılar teşekkür ediyorum

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Koşuyolu, Muhittin Üstündağ Cd., 34710 Kadıköy/İstanbul

💬 KAhveciler içinde yeni gitmeye başladığım bir yer kosuyolundaki şubelerinde hem balkon hem icin hem de teras gibi bir oturma yerleri var onun için çok güzel ist...

📍 Merdivenköy, Merdivenköy Cd No:37/1, 34732 Kadıköy/İstanbul

💬 Erkurt otomotivden suzuki vitara aldım. Ayrıca kendi aracımı da takas için verdim. Aracıma piyasa değerlerine yakın fiyat verdiler. Sattıkları arabada gayet tem...

📍 Bostancı, Bostancı İDO İskelesi Yanı, Çetin Emeç Blv., 34005 Kadıköy/İstanbul

💬 Bayramın ikinci günü geldik, hem sakin hem hizmet hızlı ve kaliteli. Çalışanlar da güler yüzlü benim bir mekandan bütün beklentilerimi karşıladı.

📍 Kuşdili Cad. Osmanağa Mah.Karadut.Sok. No:28 K:2, 34710 Kadıköy/İstanbul

📍 Caddebostan, Haldun Taner Sk. No:10, 34728 Kadıköy/İstanbul

💬 Az önce alışveriş yaptım uzun zamandır gelmiyordum personelin tavrından dolayı ama az önce içeride çok tatlı personeliniz Büşra Hanım yardımcı oldu spesiyal çik...

Kadıköy En İyi Ayn hizmetleri Listesi Kadıköy En İyi Kahve mağazası Listesi

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur