Vodafone Telekomünikasyon A.Ş.

Vodafone Telekomünikasyon A.Ş.

Vodafone Telekomünikasyon A.Ş., Ayn hizmetleri, Telekomünikasyon i̇şleri yüklenicisi olarak Maslak, Vodafone Plaza, Büyükdere Cd. No:251, 34398 Sarıyer/İstanbul adresinde bulunmaktadır. Vodafone Telekomünikasyon A.Ş. 100 yorum ve 1.36 puanlamaya sahip.
Adres: Maslak, Vodafone Plaza, Büyükdere Cd. No:251, 34398 Sarıyer/İstanbul
Telefon numarası: +908505420000
Kategoriler: Ayn hizmetleri Telekomünikasyon i̇şleri yüklenicisi
Çalışma saatleri: Cuma 08:00–17:00,
Cumartesi Kapalı,
Pazar Kapalı,
Pazartesi 08:00–17:00,
Salı 08:00–17:00,
Çarşamba 08:00–17:00,
Perşembe 08:00–17:00
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Vodafone Telekomünikasyon A.Ş. Yorumları

Ö
1/5

Vodafone taahhüt bitimine 1 gün kala sözleşmemi ilk 3ay 150 TL sonraki 9ay 250 TL olarak yenilememi teklif etti. Teklif kapsamında İlk 3 ay ilave 5gb hediye edileceği de belirtilmişti. Teklifi kabul ettiğimde ilk faturam 1 günlük kesildi ve yeni taahhüt bitimim 11ay 1 gün oldu. İlk 3 ay için önerilen avantajlardan 2ay 1 gün faydalanmış oldum. Konuyu müşteri temsilcisine ilettim, herhangi bir çözüm üretilmedi. Bizim şartlarımız böyle yapabileceğiniz hiçbir şey yok dendi. Vodafone 100 TL kâr etti ama en az bir müşteri kaybetti, ulaşabildiğim herkese her mecrada bu durumu anlatacağım.

M
1/5

odafone Net, Nakil İşlemimi Tamamlayamıyor ve Sürekli Oyalıyor. Vodafone Net, nakil işlemimi 20 gündür tamamlayamıyor ve sürekli olarak oyalama ve arıza bahaneleri sunuyor. Her aradığımda, 48 saat içinde çözüleceği söylenmesine rağmen, hiçbir ilerleme kaydedilmedi. Ayrıca, cayma bedeli talep ediliyor. Kendileri 7-10 gün arasında işlem yapacaklarını söyleseler de, bu vaatler tutulmuyor. 7-10 gün içinde işlem yapılmadığı için ve sürekli olarak bekletildiğim için cayma bedeli olmadan Vodafone Net aboneliğimin derhal sonlandırılmasını talep ediyorum. Vodafone Net Unable to Complete My Transfer and Continuously Delaying Vodafone Net has been unable to complete my transfer for 20 days and consistently provides excuses and delays. Every time I call, I'm told that the issue will be resolved within 48 hours, but there has been no progress. Additionally, they are requesting a cancellation fee. Despite their promises to resolve the issue within 7-10 days, these commitments are not being upheld. I am requesting the immediate termination of my Vodafone Net subscription without any cancellation fees due to the lack of progress and continuous delays in completing the transfer within the 7-10 day timeframe.

M
1/5

15 ay kullanmadan fatura sını ödeme rahmen bi kurtulamadık sizden ödemeye çalışırsın ödeyemesin bu kadar kötü bir sistemleri var

M
1/5

Vodafone evde internet. Üyesiyim keşke olmasaydım. Günde 60 kez koptuğunu kabul ettikleri internet. İçin sadece kayıt açıyorlar. Sorduğunuzda 48 saat çözüm süresi veriyorlar 3 haftadır hiçbir şey yaptiklari yok. Ne evden calisabiliyoruz ne birşey izleyebiliyoruz. Gercekten bela gibi bir internet teknik elemanlardan biri modemin eski model olduğunu ve bu sebeple sıkıntı yaşandığını söylüyor yine de çözüm için hiçbir adım atmiyorlar.Asla almayın

S
1/5

Vodafone hattım açıldıktan 1 ay sonra eksik evrak nedeniyle kapatıldığı iletildi. 1 aydır kullanmakta olduğum hattım. Bireysel abonelik imzam eksikmiş. Antalya Terracity AVM bayisine giderek yapabileceğimi söylediler. Gittim önce 1 saate yakın çalışanların formun çıktısını almalarını bekledim. Ne sistemi biliyorlar ne formu. Sistemde sorun nedeniyle yükleyemediler tabi, ertesi güne kaldı. Haber vereceğiz dediler vermediler tabii ki! Üzerinden 3 gün geçti hattım hala açılmadı. Müşteri hizmetleri bayi yapacak diyor, bayi biz talep ilettik diyor sonra arıyorum dalga geçer gibi diyor ki hattınız iki gün önce açılmış! Vodafone' a geçmek pişmanlıktır arkadaşlar. İptal etmek istiyorum dedim 952₺ cayma bedeli istiyorlar bir de kaç gündür mağdur ettikleri yetmiyor gibi. Başta bana hattımı teslim eden kuryeden başlayarak, bu sistemdeki eksik evrakı fark etmeden hattımı açıp sonra aaa evrak eksik diye kapatan sistemlerini, işi bilmeyen işini takip etmeyen bayi çalışanlarını, ulaşamadığım müşteri hizmetlerini hangi birine ne kadar ne söylesem az gelir.

A
1/5

Numara taşıma başvurum bizzat bayide 12.06.2024 tarihinde yapıldı. Vodafone dan Gelen mesajda 14.06.2024 Saat 17:00 de başvuru onaylandı açılacağı SMS kısa mesajı geldi. Belirttikleri tarihte eski operatörüm nede açılması gereken hattımın yeni vodafone operatörü hattımı kapattı açmadı. Yüzlerce kez aramada başvuru kaydında bayiye 10 kez gidilmesi sonucu hattım yine açılmadı. 8 gün boyunca hattımı kapattılar. Madem açmayacaktınız neden eski operatörü de kapattınız. Dün hattım 22.06.2024 tarihi saat:14:41 de açıldı. Sonra Vodafone şirketinde empati özürlü bir müşteri temsilcisi beni aradı arama sebebi ise özür değil burada ki şikayetimi kaldırmamı istedi. Çok kaba bir bayandı. Benim yaşadığımı sıkıntı mı dinlemedi. Ben Bu dönem kendim istedim fatura ücreti almayın Mağduriyetimi giderin diye söyledim. Vodafone müşteri temsilcisi Öyle bir şey yapmıyoruz diye çok kaba bir üslupla söyledi. Yüzüne telefonu kapattım. Vodafone şirketi hattımı kapatarak üstüne açılmış gibi gösterip Fatura kesim tarihine kadar kar sanan üstüne ücret alacak bir firma olduklarını müşteri temsilcisi iletmiş oldu. Değerli vatandaşlarımız Vodafone operatörü Türkiye üst kadrosu zihniyeti değişmediği sürece tercih etmemelisiniz. Vodafone hattınızı açmak yerine sms de gelen mesaja göre tam tersi kapattıkları için, benim gibi bayramda ne aileniz ne de iş için size ulaşamazlar. Sağlığınız ve paranızı koruyun. Size değer veren hattınızı kapatmayan bir operatörü seçin. Ben hattımı Turkcell'e taşıyacağım. Bir daha asla tövbe ediyorum.

A
1/5

TAM 3 AYDIR O 542 DEKİ YETKİSİZ BASİRETSİZ ROBOTLAŞMIŞ BİLGİSİZ İNSANCIKLARA KAYIT BIRAKIYORUM. DEFALARCA GÖRÜŞTÜM 30 TANE KAYIT BIRAKTIM HİÇÇÇÇÇÇÇBİR YETKİ, BİLGİ, İLGİ, MENUNİYET KAYGISI BAKIN HİÇBİR ŞEY YOK. ENGİN AKSOY SANA SESLENİYORUM. SEN NASIL CEO SUN? SENDE ONLAR GİBİ SORUMSUZSUN. SADECE MUHATABIMIZ 542 VE HİÇBİR ŞEY YAPMIYORLAR. YAZIKLAR OLSUN SİZE. LANET OLSUN

M
1/5

Mail order talimat veriyorum kredi kartından parayı çekmeyi beceremiyorsunuz. 542 hatlarınız üzerinden müşteri temsilcisi ile görüşmek imkansız. Bi şekilde görüşüyorum derdimi çözmek yok akabinde çat suratıma kapanıyor telefon. Ne kadar adi bir şirketsiniz...

Ö
3/5

Telefonum Balıkesir merkezde evdeyim ama rahat 2 yıldır konuşmak için balkona çıkıyorum bir çare vardır mutlaka ilgilenmek ve verici temini gerekli eski bir bayinizden olarak müşteri kaybı yaşamanız işinize gelmez bence

Y
1/5

Keşke Vodafone almasını bu kadar kötü olunmaz ve hiç bir yerde çekmiyor lütfen buna bir çare bulun😡

V
5/5

İletişim sektörüne yön veren yer !

Z
1/5

Çok kötü bir müşteri hizmetleri sunuyorsunuz arıyorum tuşlama yapın diyor yapıyorum eksik yada hatalı tuşlama yaptınız diyor

B
1/5

vodafone 3 aydır beni süründürüyor. telefon aldım iptal ettim ama sürekli benden parasını alıyor. parasını iade için aradığımda kimseye ulaşamıyorum. VODAFONE DENEN KURUM BUGÜN BENDEN ALDIĞI 5899 TL Yİ İADE ETMEMEKTEDİR. MÜŞTERİ HİZMETİ DENİLEN BİR HİZMET SUNMAMAKTADIR. AÇTIĞIM TALEPLER HAFTALARCA YANITLANMAMAKTADIR. BEN PARASIZ ZOR DURUMDA KALDIM. KAMPANYADAN ÇIKIŞIM GERÇEKLEŞMİŞ OLMASINA RAĞMEN TARAFIMA BU FATURA NASIL YANSITILABİLİR? BURASI NASIL BİR KURUM? İMDAAAAT 0 YILDIZ OLSA 0 VERİRİM

A
1/5

Cevahir de ki magazanizdan Kulaklık aldım eve geldim ne şarj oluyor ne de çalışıyor sözde sıfır ve garantili

Ö
1/5

İki ay önce Turcell den Vodafone ye geçiş yaptım dün hattım kapandı , neden kapandığı ile alakalı net bir bilgi yok sadece bigli eksikliği diyorlar ve Ana merkez maslağa gitmem gerekiyormuş bayideki çalışanlar söyledi gitmezsem de yeni hat almam gerekiyormuş , pişmanım Vodafone kullandığıma kendiniz hata yapıp bugünde insanları madur edip dolandırmaya utanmıyor musunuz bundan sonra hiç bir şekilde Vodafone'dan hat alamayacağım insanları madur ediyorsunuz kafanıza göre iş yapıyorsunuz, sonuna kadar şikayet edeceğim.

S
1/5

Dilara, Dilek, Ahmet, Tuğba, Yasemin ve aklıma gelmeyen pek çok müşteri hizmetleri çalışanları... Süleyman ve Sefa, müşteri hizmetleri takım liderleri... Özellikle siz, söylediğiniz yalanlar boyunuzu aştı. Geleceğine söz ve garanti verdiğiniz ekipler pek tabii ki gelmedi. Özellikle sen Sefa Bey... Çözüm merkezinizden Derya Hanım, sizin de hiçbir şey yapmadığınızı unutmayalım. Hepinizle tanıştım, tüm işleyişinizi çözdüm ve sonuçta 2 hafta boyunca bir interneti düzeltmemeyi başardınız. Hepinizden şikayetçiyim, hepiniz bu işin sorumlususunuz. Allah sizi nasıl biliyorsa öyle yapsın. Herkes görsün de bilsin ne olduğunuzu.

E
1/5

Aşırı kötü kendimi zor tutuyorum yetkisiz bayi ve müşteri hizmetleri ne teşekkürler umarım yetkisiz ve ilgisiz ayrıca beceriksiz patron yada yardımcıları bu yazdıklarımı görür bana ulaşır derdin varsa yandın Vodafone kullanıcısı

N
1/5

İğrenç bir operatörsunuz 1 aydır 0 hat açılmadı hiçbir şekilde yardımcı olmuyorsunuz mevcut hattım kapanmak üzere beni madur ediyorsunuz 1 gün içerisinde hat açılmazsa sizi mahkemeye şikayet edicem sahtecilik yapıyorsunuz verdiğiniz sözleri tutmuyor bizi msdur ediyorsunuz yazıklar olsun

N
1/5

2 senelik sözleşme yaptık. İkinci dönemi yok saymaya çalıştılar.Eşim Cimer' yazdı.İki gün sonra fabrika ayarlarına döndüler.

B
4/5

Başarılı organizasyon, personel dağılımında denge gözetilmiş, kadın-erkek çalışan sayısı dengelenmiş. Bu durumla Türkiye'de çok karşılaşmıyoruz. Sadece çalışanlar için, çalışmanın, konsantre olmanın daha mümkün olduğu bir ortam yaratılabilir miydi diye sorguladım çünkü çalışma ortamları çok kalabalık ve dolayısıyla gürültülü. Salgın hastalıklarla mücadele ettiğimiz bu yıllarda istikrarlı bir performans için çalışanların daha geniş ve ferah ortamlara ihtiyacı olduğunu düşünüyorum.

N
1/5

Zerre güven vermeyen, iş ahlakının zerresi bulunmayan bir kurumdur. Son rezillikleri: İstemi dışında bir çok kullanıcısını video izleme ve oyun indirme sitelerine abone yapıp, farkettirmeden nice kullanıcısını göz göre göre aylık ek 56TL ücretle bir servise abone yapmıştır. Ben 70 TL ile kurtuldum. 500TL üzeri parası çalınan var. Şikayet ettiğinizde bu işi yapan YBS AŞ. adlı kurumla alakaları olmadığını , bu şirketin 212 kodlu hattını aramanızı söylüyorlar. O hat da dakikalarca açılmadığı gibi fahiş biçimde ücretli bir hat. Hırsızlıkta sınırları yok. Tüketici Mahkemesi'ne şikayet ettiğinizde ise bu YBS AŞ. ile ortaklıları bulunduğu ortaya çıkıyor. Bu yaptıkları işi de şu denli ahlak dışı yolla yapıyorlar: (kendi mahkeme kararımdan alıntı yapıyorum.) "...abonelik işlemlerini internet üzerinden veya sms olarak reklam aralarında, tüketicinin ayırtedemeyeceği şekilde yayınladığı, ayrıca internet üzerinde ARKADAŞ GRUPLARINI HEKLEYEREK yanıltıcı mesajlar göndermek suretiyle yanılttığı, bu suretle tüketicilerin söz konusu abonelikleri bilinçli şekilde yapmadığı....","anlaşılmaktadır." Şu dolandırıcıya bak sen!! Koskoca Vodafone, facebook hesaplarını hackleyerek seni haksız abone yapıyor! Sonuç olarak 33TL mahkeme bedelini artı benden aldıkları 70 TL yi de ödemeleri yönünde mahkeme kararı çıktı. 14 TL demeyin- minimum aldıkları rakam bu, üşenmeyin Tüketici hakem heyetine şikayet edin. Şikayetler arttıkça hesap verecek bunlar. Bu yorumu, benden ÇALDIKLARI 70TL yi bir ay geçmesine rağmen hala ödemek için benle iletişime geçmedikleri için merkezlerini ararken yazıyorum. 20 dakika oldu hala açan yok. Adeta dalga geçer gibi arka planda da Bobby McFerrin'in "Don't worry, be happy" şarkısı çalıyor. Eğer merkezlerinin bu 212 kodlu telefon hattı da sabit hat olmasına rağmen paket dışı yüksek bir tarifeden ücretlendiriliyorsa, bunu da dava etmezsem bana Nezih demesinler! Yine bundan yıllar evvel çalınan bir cep telefonum için şikayette bulunduğumda, bu firma, "çalındığını bildirdiğim telefon ile kendi hattımdan HALA arama yaptığım" şeklinde bir rapor vermiş, mahkeme de "kovuşturmaya gerek olmadığı" kararı almıştı. Temyiz hakkımı kullanıp, yeniden dava açtığımda yine aynı sonucu aldım. Çalınan telefonumu hala kullanıyor gösterdiler. Bu firma resmen nitelikli dolandırıcıların idaresi altında bir firmadır. Aynı zamanda feci şekilde de yüzsüzler. Bariz ortaklık içinde yaptıkları hırsızlıkları için savunmaları bile vardır. Firmayı hiç ama HİÇ tavsiye etmiyorum.

G
1/5

Evden çalışılan şu zamanda İstanbul geneli arıza yasiyorsunuz ve insanlara bununla ilgili bilgilendirme vermiyorsunuz. Müşteri hizmetleriniz araniyor 11. Dkda Onur isimli biriyle görüşüyoruz ve fiber kullandığımız için bizi oraya aktarıyor bu beklemenin 5. Dakikasında yine Vodafone hattinizla yaptiginiz görüşme kopuyor. Sesli yanit servisini deneyeyim diyorsunuz 5.dakikada orası da kopuyor. Tekrar arıyorsunuz. Bu sefer 16.dakikada Saliha isimli birisi ile karşılaşıyorsunuz ehe İstanbul mu ya planlı bir sistem çalışmamız var diyor planlı çalışmalarınız internet sayfasında görülmediği gibi bize de bildirilmedi bunu bildirmeniz gerek diyorsunuz taleplerinizi iletiyoruz diye sacma sapan bir cevap veriliyor. Ne zaman gelecek bu internet diyoruz zamanı belli değil kuzu kuzu bekle sen orada. Esin de sen de iş yeri ile papaz ol beni ilgilendirmez diyorlar. Kardeşim ben internete bağlanmak bir sorun yaşadığımda müşteri hizmetlerine ulaşabilmek, müşteri hizmetlerinden sorunu cozebilecek öneriler istiyorum!!

S
1/5

Birkan mühendislik firmasında yetkili kişiyim Vodafone kurumsal internet hizmetinden faydalanıyorum ve hiç memnun değilim 01.01.2021 tarihinden internet yavaşlığından dolayı şikayet de bulundum bana kayıt açtılar 1 hafta sonra randevu için aradılar ve randevu oluşturduklarını söylediler ama randevu oluşturmamışlar tekrar aradım tekrar şikayet de bulundum ve yine dalga geçer gibi hiçbir işlem yapılmadı bende iptal için işlemlere başladım 26 Şubat tarihinde faks çektim ve 2 gün sonra aradım ve faks ulaştığını söylediler işleme aldık dediler 1 hafta sonra yine aradım işleme almamışlar ve tekrar dan işleme almalarını söyledim ve halen internetimi iptal etmediler mail yoluyla denedim olmadı e devlet üzerinden denedim olmadı bayiye git dediler gittim bayi hiçbir yardımda olmadı ve çok kaba bir şekilde davrandı kurumsal satış yerine gittim yine yardımcı olmadılar bu lanet olasıca interneti iptal edemiyorum. Bana atanan müşteri temsilcisi de yardımcı olmuyor. Bu kadar lanet bir firma görmedim

S
1/5

Fazla kesilen tutarı iade alabilmek için 18 arama yaptım çözülmedi merkezine gidip dilekçe verdim aldığım tutar 117 TL ugrasim 100 TL yi buldu geneli liyakatsiz personeli var vodafonun

A
1/5

Öncelikle yazdıklarım EVDE KULLANILAN İNTERNETLE alakalı. İki kuruşluk bir yer. Hizmete başlarken dakik ingiliz firması parayı almada diğer her şeyde adam akıllı davranırken iptal işlemine geldiğinizde akla karayı seçiyosunuz. 21. Yüzyıl olmuş kart bile internet bankacılığından kapatılırken efendilerimiz bi internet aboneliğini kapatamıyolar. Yok efendim siz bayiden kapatamazsınız, telefondan kaptamazsınız, mail ile kapatamazsınız neyle kapatabilirsiniz SADECE FAKS o da keyiflerine gelirse yok silik çıktı yok eksik geldi. Maksat insanları uğraştırmak, mağdur etmek. Ha siz köklü firmasınız sözde madem öyle beni abone yapabilen yetkili bayii ne ver o yetkiyide iptal işlemlerini yapabilsin. Neyiniz eksik kimlik mi tarayamıyosunuz HAYIR başvuru yaparken güzelce tararsınız ama. Forum mu dolduramıyorsunuz ona da HAYIR. Tek amacınız var bu müşteriyi nasıl bekletiriz ve zaman aşımından ücret keseriz yada nasıl erkenden kapattırırız yine ücret keseriz. Bunları okuyun internete de yazabilirsiniz iptal işlemleri hakkında. Çevremde gördüğüm kimseye tavsiye etmiyorum. Burasıyla da bitmicek bütün hepsinin kayıtları var telefon görüşmeleri, faks iletildi kağıtları. Gerekli hangi siteler varsa kanıtlı olarak gösterilcek. Birileri güvenipte okuyosa farkı sağlayıcı firmalara yönelsin.

A
1/5

Lanet olsun sizin gibi şirkete bir daha kapınizin önünden geçmem! sözleşmem bitti iptal formu doldurdum 5 kere Fax gönderdim yok evrak eksik, yok evrak okunmuyor, yok evrak gelmemiş, temsilciler ile görüşüyorum dalga geçer gibi tavırlar, Fax dışında nasıl halledebilirim diyorum başka yol yok diyorlar, bu kadar ahlaksız bı şirket olamaz ya. gerekirse ben elden getirim diyorum evragi, Fax dışında iptal yapamıyoruz diyorlar. Arkadaş üye olurken böle ugrastirmadiniz iptal ederken de efendi gibi iptalimizi yapın. derdiniz ne? ne olcak yani? siz bizi ugrastiriyorsunuz diye biz iptalden vazmi geccez yada bir fatura fazla odettiginiz zaman karmi etceksiniz. ama ben size yapcagimi biliyorum bende sizin burnunuzdan getirmezsem fitil fitil ARKADASLAR SAKİN OLA SAKİN BEN YANDİM ELLER YANMASİN VODAFONE BULASMAYİN

K
1/5

Red 10 tarifemin taahütü ağustos ayında bitmek üzereyken müşteri hizmetlerinin bana sunduğu özel red 15 tarifeyi 90 tl yerine 63 tl'ye onaylıyor musunuz dediler onaylamama istinaden eylül ayındayız halâ tarife hattıma tanımlanmamış durumda 1 haftadır bunun için uğrasıp bir dönüş alamıyorum ses kayıtları dinlenip haklı olduğumun kanıtlandığı halde genel müdürlükten bilgi beklendiği söyleniliyor o kadar saçma bir sistem ki benim taahütümün bitmesiyle ekstradan gereksiz 80 tl para ödeyip benim onaylamıs olduğum tarifeye öyle mi geçireceksiniz iletişim kurmuş olduğum müşt.temsilcilerinin hepside aynı bahaneyi sundu yetmemiş gibi üstüne değerlendirme puanı istiyorlar iş yapın iş haklı olan müşteriye memnuniyetiniz çözümünüz bu olmasın çözüm odaklı olun geçiştirme hazır cevaplar hep. Gereksiz yere hertürlü faturaya yansıyacak istenilmeyen şeyleri geçiriyorsunuz int.biter ben kabul etmeden otomatik int. yükler vs vs bunun gibi daha neler

E
5/5

Burasi yonetim kadrolarinin oldugu bir mekan ve calisanlar cok iyi insanlar. Sorunlarinizi cozebilecek ekipler bulunmuyor. Ornegin arabanizin lastik tamiri icin arabayi tasarlayan muhendise gitmissiniz gibi dusunebilirsiniz. Sorunlari daha com shoplar cozebilir.

Y
4/5

Rakip firma çalışan insanlar güzel

V
1/5

Evde internet kullanıcısıyım ben iki ay oldu verdiğimiz para karşılığında verilen hizmet sıfır müşteriyi alana kadar ilgi alaka yalan dolan daha sonra müşteriye ilgi hizmet teknik destek yetkili aradığınızda vadedilip tutulmayan sözler modem yerine tarihi eser yollamalar ayıp ayıp verdiğimiz paranın karşılığını istiyoruz bu kadarda terbiyesizlik olmaz hakkım haram olsun herkim benim verdiğim parayı yiyorsa zehir zıkkım oldun 16 gündür arıza tespiti yapıp arıza gidericeksiniz yalancı sahtekarlar büyük vodafonmuş bir TÜRKCELL in tırnağı olamazsınız Bu Vodafone kadar sahtekarı haramzadesi dünyanın hiç bir yerinde yok hırsızlar sanki 15 .yy da yaşıyoruz abonelik iptali için fax istiyorlar birde utanmadan reklamlarda teknolojiden ve çağın gerekliliklerinden bahsediyorlar siz daha bir müşterinin sizi aradığında karşısına çıkma cesareti gösterin tarihi eser global vodafone vermedikleri modemin parasını almaya kalkıyorlar sen nezaman bana modem verdinki parasını istiyorsun hırsız hangi sözleşmede hangi satırda verdiğini belgeledinde parasını talep ediyorsun hırsız Vodafone

S
1/5

Merhabalar. Tamamen ilgisiz ve ne yaptigini bilmeyen bir kurum.aktif kullandigim hattimi kestiler.ve simdi acamiyorlar.1 haftadır inceliyorlar.neyi incelediklerini de aciklayamiyorlar.musteri hizmetleri bilgisiz ve hic bir sorunu cozemiyor.ustelik birde hat acma ucreti istiyorlar.kesinlikle bu kurumun hattını kullanmayın. Sozlesmem biter bitmez değiştireceğim. ...

E
1/5

20 gündür Hat devir işleminde eksik evrak aldıkları İçin telefonum kapandı erken gelen bildirime rağmen gitmeme rağmen telefonum 20 gündür kapalı 4 bin müşterimin olduğu işimi yürüttüğüm telefon açılmıyor her gün evrak içeri verildiği ifade ediliyor Sonuç Yok Çok rezil ve Kepaze ettiğin İçin Teşekkür Ederim Vodofone!!! Seni tüm Sosyal medyada rezil edecem Beni perişan Eden Bu operatörden uzak Durun !!!!

S
1/5

Hattımı vodafone taşıyarak çok büyük bir hata yaptığımı ilk aydan gösterdiğiniz. Daha ilk aydan talep etmediğim hatta onaylamadığım bir ekstra paketi habersiz olarak hattıma tanımlamışsınız ve şimdide benden normal faturamın 2 katını talep ediyorsunuz.. Sizi Şikayet edeceğim. Müşterilerinize yaptığınız bu dolandırıcılığı her mecra da duyuracağım. İnsanları kandırarak bu şekilde para kazanamazsınız. Başıma gelince araştırdım baktım siz tüm müşterilerinize bunu yapıyormuşsunuz. Kafanıza göre paket tanımlayıp faturayı 2 katına çıkarmak. Gerçek bir rezillik. .

T
1/5

Kolay gelsin bu kadar düzensiz bir şirkette ne kadar kolay olabilirse .Sorun şu üzerime olan iki adet internet hatlarından ikincisini 01/2017 tarihinde dondurula bilir diye aldım ve 5 ayda binamız kentsel dönüşümden dolayı yıkıldı yeni bende müşteri hizmetlerini arayarak hattı dondurdum ve açtırmak için yanı 10 ayda aradım bana hattımın iptal edildiğini ilettiler bende böyle bir şey için ben onay vermediğimi söyledim sizin tarafınızdan dondurma ücreti yani 29 lr ödemediğim için kapatıldığını hatta yeniden devreye alınırsa herhangi bir şekilde cayma bedeli ödemeyeceğim iletildi bende öyle yaptım 13/10/2017 tarihinde 3 adet internet hattım olduğunu ve dondurulan hatta cezayı işlem ücreti 350 lr ödeyeceğimi öğrendim ve ben bunu ödememek için sizi tüketici mahkemesine vericem.Çünkü ne hattı iptal ettim nede bana yazılı yada tarafınızdan sözlü bir uyarı yapılmadı.

M
1/5

Vodafone net yalın internet hattım iptal ve son bir faturam olmasına karşın 3 faturam olduğunu söyleyip aradan da zaman geçtikten sonra haber bile vermeden direkt icraya göndermişler Vodafone nun kendi firma avukatı ile değil 3.kişi aracılığı yapan avukatlık firmasıyla bende.Bunun üzerine dün genel müdürlük binasına gittim Maslak taki yere.Durumu konuşmak halletmek amacıyla fakat yardımcı olan kimse olmadı danışma kimle görüşmem gerektini yani yetkili kişinin eğitime olduğunu diğer arkadaşı ise yönetim toplantısında olduğunu söyledi (aradaki iletişimsizliğe bakın daha doğrusu yalancılığa )ve saat 14:00 da geleceğini söyledi ve bende saat 10:00 dan beri beklerken sözde gelecek diye ve saat 13:00 da bana hem danışma hem iş arkadaşı toplantısının uzadığını ve gelemeyeceğini ki kendisini hiç görmemiştim fiziki olarak tanımam da fakat 12:30 -12:45 arası içeri biri girdi ve ofisine girmeden geri dışarı çıktı şüphelendim budur belki diye ve daha sonra araştırmalarından sonra haklı çıktım tabi 3 saat bekletildim ve yalan söylediler .Bu kişi Doğukan Ceylan ve ilginçtir ki Vodafone'yi Net şikayet ile ilgili sadece kendisi ilgileniyormuş yerine bakan kimse yok koca genel müdürlükte ve kendisinin karakteri aynen bahsettiğim gibidir.Telefon numaramı bıraktım dönüş yapmadı şimdi sizinle resminide baylaşmak istiyorum.Hani dün beklediğimi bilip içeri girip ve ben kendisini fiziki olarak tanımamam ve danışmadaki kırmızı çerçeveli gözlüklü şahısında bana bilgi vermemesi nedeniyle hemen göz göze gelip dışarı çıktı.Yetkililere bununla ilgili geri bildirimde bulunmak ve gereğinin yapılmasını talep ederim.Çalınan değerli zaman ve insanın aklıyla dalga geçmeleri ve parasını çalması nedeniyle

C
1/5

Kesinlikle uzak durulması gereken bir şirket şuanda şahsıma verdikleri madden ve manen zarar çok büyük. Dolandırıcılar ve Türkiye'de ki adalet yoksunluğundan faydalanarak bu eylemleri gerçekleştiriyorlar, yani kendine saygısı olan bunlarla iş yapmaz.

S
1/5

faturasız paketiniz bitsede,hesabınızda devlet alsın diye attığınız fazladan tl bakiyeniz var ise ,hattınızı kapatmayarak o miktar neyse son kuruşuna kadar (ç)alan,kendi cebine indiren,sizi eksilere düşürerek birde borçlu çıkaran sessiz,temiz insanların yaşadığı müslüman mahallenin zenginidir vodafone..diger servis sağlayıcılarla oturup çay nescafe içerken senin pakette şu olsun, benim pakette bu olmasın,elemanların kafalar yansın,aboneleri üleşelim geçinip gidelim pampa!kafası yaşarlar.size asla acımaz düşünmezler kardeşim.

İ
1/5

Rezil bir kurum,güvenlik cidden başka muhatap yok müşteriye saygı yok,internetten aldıkları iptal başvurusunu inkar ediyorlar,ptt vasıtasıyla gönderdiğin abone iptal başvurusunun teslim edildiği evrak elimde kimin aldığını bilmiyorum diyorlar,özet olarak hangi şartta olursa olsun aboneliği iptal etmeyiniz diyorlar müşteriyi yakaladığını bırakmayız diyorlar,vodofona yakanızı kaptırmayın derim

?
1/5

Vodafone net asla sevmeyeceğim bir şirket ben bunlara Kurumsal dolandırıcı diyorum. 2 yıl Internet abonesi oldum. 7 gün kullandım.33 gün internet yok arayınca açan yok.iptal edince. 1.470 tl iptal parası ödedim. TTNet geçdim.İnternet çalıştı. Vodafone dolandırıcı net.

Y
1/5

İnternetim 28 gün oldu bağlanmanmadı üstüne üstelik baglanmadığım Internet için sözlü iptal kabul etmiyor fax çekmemiz söylüyor takım lideri müşteri nosu tek hanesi yanlış söylediği için tekrar fax çekmemimi istiyorlar engelli ve işsiz olduğumu söylememe karşın tekrar dışardan 4tl fax çektim şimdi de kimlik okunmuyor diyorlar tekrar fax diyorlar 4tl+4tl verdim tekrar 4tl vermemizi istiyorlar o da yetmezmiş gibi epilepsi atağı sinirlendirerek artırıyorlar cep telefonu tahaahüttüm biter bitmez VODAFONE tastamam ilişkimiz keseceğim bu kadar kötü yönetim asla olmaz müşteri odaklı değil bilakis cep odaklı çalışanların başında geliyor bu nedenle puanım 100 üzerinden koskoca bir 0

H
1/5

Şuan servis sağlayıcı şirketler arasında müşteri memnuniyeti en az olan servis sağlayamayıcı..2 buçuk aydır internetim kesik ve yaptıkları tek şey kullanmadığım internetin parasını benden gasp etmek.. mobil hatta da tarife değişikliği bahanesiyle 2 aylık ücreti 1 ayda fatura etmeleri de cabası.. umarım yaşattığınız mağduriyetlerin, en yakınlarınızın acısı olarak size dönmesini dilerim.

V
1/5

Adres degişikligi yaptım internetimi 3 ay kullanmadım ve tahatüte uymadınız deyip 1500 lira fatura kestiler onu bıraktım haber bile vermediler avukat hanım aradı sagol sun size 1500 lira gecirdik hissettinizmi demek için şimdi 100 lira alıcaklıyım e devlet üzerinden gördüm aramazlar biz arıyoruz o bilmiyor bu bilmiyor vodofon net bunları okuyorsa o 100 lira için gerekirse 1000 lira harcıyacam tv radyo her türlü yasal hakkımı kullanacam sizi bu ülke ye rezil kapaze edecem kullandırmadıgınız ama parasını aldıgınız internet faturaları elimde ben elimden geleni yapacam herkes yapsın bunların ne sahtekar ne düzanbaz oldugunu herkez bilsin....

T
1/5

Ağustos 2018'de Vodafone Gebze bayisinden numaralı hat ve bu hatta tanımlanan mobil wi-fi cihazı aldım. İstenen evrakları ve sözleşmemi imzalı olarak ilgili bayiye teslim ettim. Hattım yaklaşık 10 gün sonra açıldı ve mobil wi-fi kullanmaya başladım. Bu arada Ağustos ve Eylül 2018'e ait iki ayrı fatura geldi ve anında ödedim. Eylül sonuna doğru hattım ve internetim kesildi be Vodafone tarafından iptal edildiğini müşteri hizmetleri arayınca öğrendim. Akabinde Vodafone müşteri hizmetleri aradım ve hattımın eksik evraktan dolayı iptal edildiğini söyledi ve beni aldığım bayiye yönlendirdi. Madem evrak eksikti niçin 2 ay önce hattımı açtı? Aldığım bayi kapanmış. Gebze’de başka bir Vodafone bayine gittim ve hattımın açılması için n cüzdan fotokopisi verdim. Hattım gene açılmadı müşteri hizmetleri yine aradım ve yine beni bayiye yönlendirdi yine aynı bayiye gittim yine n. Cüzdan fotokopisi verdim yine hattım açılmadı. Yine müşteri hizmetleri aradım yine bayiye yönlendirdi bayi bu sefer yeni sözleşme imzalattı. Yine hattım açılmadı. Yine müşteri hizmetleri aradım ve hattımın yine açılmadığını söyledi. Mağdurum. Kendi kendine hattım iradem dışı Vodafone ve bayisi arasındaki kopukluk nedeniyle kapandı. İradem dışı gelişen olayda müşteri olarak Vodafone beni mağdur etmiştir. Bu akşam tekrar m. Hizmetleri aradım hattımın eksik evraktan dolayı iptal edildiğini ve bu iptalden dolayı fatura ve taahhüt-cihaz bedeli yansıyacağını söylemektedir. İradem dışı hattımı iptal eden Vodafone'dan şikayetçiyim. 1 yıldız bile fazla bu beni böyle ikinci mağdur edişi, bir daha asla kullanmayacağım sizi, müşteri memnuniyeti denen hiç bir şey Yok

E
1/5

Genel müdürlüğe bir fax yolladım.Faxım ile ilgili olarak genel müdürlüğü arayıp yetkili birini telefona istediğimde bağlayamayacaklarını sadece müşteri hizmetlerinden işlem yapabileceğimi söyledi telefondaki bayan arkadaş.Müşteri hizmetlerini aradığımda genel müdürlüğü aramamı söyledi.Genel müdürlüğü tekrar aradığımda daha ben konuşurken müşteri hizmetlerine aktardılar.Olay günü: 04/05/2016 13:25 . Bayanın adını sorduğumda güvenlik gerekçesiyle iletemediğini belirtti.Sanki M.İ.T 'na telefon ediyoruz.Hem sorunumuz çözülmüyor hem dinlenmiyoruz.Yazıklar olsun TURKCELL 'den şaşmayacaksın arkadaş.Genelmüdürlükteki genel sekreterler aldıkları paranın 1 kuruşunu bile hak etmiyor.Firmanıza lanet okumaktan başka elimden birşey gelmiyor haram zehir zıkkım olsun benden size geçen her kuruş

H
1/5

Hayatımda gördüğüm en kötü hatta merdiven altı tarzında çalışan bir işletme. Ev internetinin kurulumu yapılalı 15 gün oldu hala ADSL alamıyorum. Size kayıt oluşturuyoruz diye yalan söyleyip başından atıyorlar ve herhangi bir kayıt oluşturmuyorlar. Müşteri hizmetleri ve genel olarak teknik hizmetleri tam anlamıyla vasat. Düşmanıma bile tavsiye etmem.

K
1/5

AMAN UZAK DURUN. Çok kısa özet geçiyorum, ev interneti baglattik, sürekli kopuyor, 2 günde cayma hakki kullanmak istedik. Çağrı merkezi sürekli oyalıyor, şikayet açıldı diyor, sorguladiginizda şikayet gözükmüyor. Hattı iptal ettirmek için abone numarası ile faks çekin diyorlar. Abone numarasını onlar bilmediği için size söylemiyor bu sebeple fatura kesim tarihini beklemeniz gerekli dediler. Fatura kesildi üzerinde yine numara yok, bu sefer de faturayı ödedikten sonra abone no görünecek dediler, faturayı ödediğimiz için cayma hakkiniz geçti dediler. Yaklaşık 70 gün oldu ve modem parası, cayma parası vs vs deli gibi 2.fatura karşımıza cıktı, SAKIN bulaşmayın, uğraşmanıza değmez, kanser ederler adamı ileride cebinizden daha çok para çıkar. Pahalı olsun başka firma olsun 👍

C
1/5

Müşteri hizmetlerine bağlanmak mümkün değil cevap vermiyor otomatik çağrı kendi içinde dolastirip duruyor, ben onay vermeden sözleşme yenileyerek taahhüt yapmışsınız haberim yok size ulaşacağım ne telefon numarasi nede bir makam var yazıklar olsun berbat ötesi bir kurumsunuz insanı bin pişman ediyorsunuz, istediğiniz kadar reklam yapın tanıdığım tanımadığım herkese yaptığınız hileleri anlatıyorum ..............................................................................................................................................................................................................................

C
1/5

İlk kurulduğu zaman daha iyi hizmet verirken şu an rezillik ötesi şirketin en üst seviyesinde bulunanlar ve en alta bulunanlar siz ne işe yarıyorsunuz bayileriniz fiyasko, temsilcileriniz en basit işlemleri yapabiliyor ancak günden güne şikayetçi ler çoğalıyor hizmet koca bir sıfır servislerde telefonlar kayboluyor bayıler bizlik değil diyorlar alo kontör7010 120TL Hediye var deyip karttan çekiyor benim paramla bana hediye veriyor halkı iyice keriz yerine koydunuz bunca sikayetlerden hangisi ne çözüm urettiniz Acaba bizlerin ödediği ücretle maaş alıyorsunuz ve bugün bu yüzden varsınız musterilerinizi kampanya var diye kandırıyorsunuz dolandiriyorsunuz sahi siz ne iş yapıyorsunuz şirketin en üst seviyesinde olanlar ne işe yariyorlar

H
1/5

Ben vodafone bayisinden taahhütlü olarak Iphone 5s 64 GB siyah bir telefon aldım. Bu telefonu aldıktan sonra yaşamadığım sorun kalmadı. Daha telefonu doğru düzgün kullanmadan telefon bozuldu. Servise gönderdim yurtdışı kayıtlı bakamayız diye telefonum geri geldi. 2. kez gönderdim ne hikmetse çözdüler gönderdiler. Bir süre sonra şarj yeri bozuldu. Tekrar servise gönderdim. Bu sefer şarj yeri yapılıp dokumatiği bozuk şekilde tekrar geri geldi. Tekrar göndermek istediğimde aldığım şube tüketici haklarına git dedi. Oraya gittim bütün işlemleri yaptırdım. Daha sonra bir kere de Zorlu Apple servise gidip bir sorayım dedim. Gittim ve orada bu cihaza bir işlem yapamayız dediler. Nedeni ise cihaz YURTDIŞI kayıtlı olması. Bunun bütün belgeleri mevcut. Ya bununla ilgili tarafıma olumlu bi şekilde dönüş yapılır yada ben bu yaşadığım sorunun çözümü ve o şubeyle ilgili yapılacak ne varsa yapacağım. Telefonu Aldığım Şube: Toyaş Elektrik Müh. San. Tic. Ltd. Şti. Adres: Yenidoğan Mah. Hüsnüniyet Sok. No:1/3-A Bayrampaşa/İSTANBUL

A
1/5

Nerdeyse 10 yildir vodafone kullanicisiyim gayet memnundum fakat faturalara hic kullanmadigim seyleri ekleyip faturayi kabarik gonderene kadar musteri hizmetlerini arayip soyledigimde kapattik fiyirlar ama fatura yine ayni faturali hattan cikip on ödemeli hatta gectim bu sefer de vodafone bana ne var kampanyası ni 24 saatten 6 saate indirmisler saçmalık bir cok kisi ayni dertten müzdarip en yakin xamanda Turkcell'e geçicem en azindan bir dunya kampanyası var

B
1/5

0541 ....... no’lu cep vodafone hattı üzerime kayıtlıdır. Ocak ve Şubat 2016 tarihinde kampanya fiyatı dışında bana 582,00 TL tutarında iki adet fatura gelmiştir. Vodafone müşteri hizmetlerini arayarak şikâyetimi dile getirdim ve onlarda farklı sitelere giriş yaptığımızı söylediler. Hattı, henüz reşit bile olmayan oğlum kullanmakta. Hattı satın alırken ise Mall of İstanbul şubesine giderek ‘duran tarife’ özelliğini taşıyan bir paket olarak satın almıştım. Fakat duran tarife olarak tanımlanmadığını daha sonra öğrendim. Sitelerin numarasını aldım ve tek tek görüştüm. Onlar ise, siteye üye olunmuş fakat kullanılmadığı için iadesini yapabileceklerini bildirdiler. Benden iade için hesap numarası talep ettiler fakat güvenemediğim için bugüne kadar hiçbir girişim yapmadım bu konuda. Konuyla ilgili defalarca Vodafone ile görüşme yaptım fakat geri döneceklerini söyleyerek beni oyaladılar. Görüşmeler her defasında sonuçsuz kaldı ve kesinlikle bu konu hakkında dönüş sağlanmadı. Vodafone faturasıyla bana fatura edilen tutar Vodafone sorumluluğu altında olduğu için bende doğal olarak bu faturaların iadesini veya düşürülmesini Vodafone kurumundan talep etmekteyim. Birlikte çalıştıkları bu sitelerin dolandırıcı konumunda olduklarını ve Vodafone da bu gibi eylemlere alet olduğunu düşünerek muhatap saymıyorum ve ayrıca Vodafone şirketinden şikayetçi olduğumu bildirmek istiyorum. Şikayetimi ayrıca Hakem heyetine bildircem.

A
1/5

BUGÜN SAAT 10:49 DA VODAFON MÜŞTERİ HİZMETLERİ İLE YAPTIĞIM TELEFON GÖRÜŞMESİNDE VODAFON 3,000,000 SURİYELİYE VERDİĞİ ÖNEM ARAPÇA KARŞILAMA MESAJINI KOYACAK KADAR YALAKA OLMUŞ BİR KURUMDUR.OYSA 30,000,000 KÜRDÜN EKMEĞİNİ YİYEREK BU DEVLETİN VATANDAŞI OLAN KÜRDÜ YOK SAYIP KÜRTÇE DİYE BİR DİLİN OLMADIĞINI KÜRT YOKTUR DEMEKTEDİR.MÜŞTERİ HİZMETLERİNDEKİ ŞAHIS ONLARIN İNSAN OLDUĞUNU KÜRTLERİN İSE İNSAN OLMADIĞINI İMA EDEREK YANİ HAYVAN SINIFINDA OLDUĞUNU DEMEK İSTEDİ.HAYDİ KÜRTLER DİĞER OPERATÖRLERE...

R
1/5

vodafone geylani ankara demetevler firmanız firma güvenilir değil kesinlikle işlemleri yaptırmayın bir numara taşıma işlemi için üç kere gittik üçünde de hatalı işlem yaptılar ve eksik evraktan çalışan hattımız kapandı bir de paran kadar konuş gel paranı vereyim gibi bir uslup çözüm odaklı değiller başka vodafone bayilerine gidin

G
1/5

Ne kulladığı teknolojisi, ne cağrı merkezinin bilgisi, eğitimi, ne bayilerinin eğitimleri, ne sesli komut sistemi en basit standartları taşımayan firma. Kimse Turkcell'den TTkomdan gecmesin...

E
1/5

Ben ankara ili etimesgut ilcesi atakent mah.banka blokların 804 cad.de ikamet etmekteyim burda baz istasyonlar çok zayıf veya yetersiz defalarca 542 aramama rağmen bir sonuç alamadım benevimden 1 km. Uzak la korusme yapabilmekteyim benim konuşma ve görüşme haklari mi gasbediliyorlur lutfe bu soruna bir çözüm bulun ivedilikle. Gereğini yapılmasını rica ederim saygilarimla

İ
1/5

Çağrı merkezinden 7 günde halledemediğim kurumsal işimi çözebilmek için kalktım gittim, ne ilgilenen ne de yardımcı olmaya çalışan çıkmadı. Sorunumu çözmek için beni KURUMSAL SATIŞ EKİBİNE yönlendirdiler. Sonuç? Genel merkezde Sadece memur zihniyetli insanlar çalışır, sonuç odaklı insanlar değil.

A
1/5

İstenmeyen sms'ler için herhangi bir işlem yapılmıyor, sürekli aldatıcı mesajlar alıyorum. Şikayet ettim "Filtre edemiyoruz" diyorlar, 542 gibi çok daha karışık algoritmalar ile müşteri temsilcisine bağlanmadan hizmet veren firmanın 0888'li numaralardan mesaj almak istemiyorum dediğimde "kusura bakmayın böyle bir filtreleme sistemimiz yok" demesi akla yatkın değil.

Y
1/5

Beş para etmez bir firmasiniz. Eşimin adına kayıtlı internet den 2 ay dir binbir bahane ile hizmet alamıyorum. Müşteri temsilcileriniz ile görüşmeler de biri 48 saat sonra diğeri 72 saat sonra diyerek oyaliyor tam 2 aydır kriz durumunda para ödüyorum.lanet olsun sizin gibi firmaya

A
1/5

Anlaşma çok kötü, takip merkezi yok. Müşteri hizmetlerini arıyoruz, ancak asla yanıt vermiyorlar.Umarım müşterilerle zamandan tasarruf etmek için hafifçe ilgilenirsiniz التعامل جدا سيءلايوجد مركز للمتابعة . نتصل بخدمة الزبائن لكنهم غير متجاوبين ابدا ارجو ان تتعامل برقي مع العملاء حفاظا على وقتهم

S
1/5

Ben numaramı vadafona taşıdım tam bir rezillik 1ay kullandıktan sonra numaram kapandı numaramın iptal olduğunu öğrendim bir hafta bayiye gidip geldim 2 sefer kimlik fotokopisi aldılar 10 gündür numaramı kullanamıyorum müşteri hizmetlerini aradım bayi hakkındaki ilgisizliyini şikayet dosyası oluşturdum eksik evrak olduğunu söylediler müşteri hizmetleri 72 saatte bana geri dönüş yapılacağını konuyla alakalı bilgi verileceğini söylediler bugun 4.gün hâlâ arayacaklar

O
4/5

Müthiş bir atmosfer, çok kalabalık, iş yerinden çok cafeyi andıran açık toplantı alanları var. İnsan böyle bir ortamda çalışmayı ister. Ama geçişler labirent gibi, kaybolmadam gezeinmek zor :)

S
1/5

Benim paketimde 10 GB İnternet var söz de. Evim de işimde sınırsız İnternet olmasına rağmen bitiyor Hadi bitti abi bana sormadan niye ha bire 9 lira alıp 500mg İnternet yüklüyorsunuz Geri zekalı mısınız siz? Benim okeyimi almadan yüklemeyin dangalaklar Allah bildiği gibi yapsın sizi. Nereden bela ettim başıma... Türkcell de 4 GB İnterneti bitiremiyordum ada 10 GB ayın yarısında bitiyor Beni müşteri hizmetleri aramasın. Yetkili arasın...

A
5/5

Kesintisiz iletişim ve daha fazlası için özellikle kurumsal müşterilerimiz direkt benimle de iletişime gecebilirsiniz çünkü Vodafone yanınızda

I
1/5

bu nasıl firma ya soyguncumusunuz siz 3 ay olmuş faturamı yatırmışım ve devamlı söylememe ragmen avukata veriyosunuz .. avukatlık burosu arayıp bugun hemen yatırmasan falan su kadar faiz..ne yasal tefecimisiniz siz elimde ekstram varken faiz die benden gasp etmeye çalıştınız paranın 100 mislini öder dava açar yinede emegimle kazangım parayı size yedirmem

A
1/5

3 aydır devam eden bir sorunum mevcut. Vodafone müşteri hizmetleri 18 gündür oyalıyor. Evimde internet sürekli kopuyor. Modem bilgileri yanlış girildiği için gelen teknik ekip işlem yapamıyor. Tamamen Vodafone hatası yüzünden evde internet kopmaları yaşıyorum. Bu kadar kalitesiz ve iş ahlakı yerlerde olan başka bir firma yok. Her gün telefonuma aynı saçma mesaj geliyor.

M
1/5

aylardır maduriyetimi sizlere anlatıyorum ama hala ısrarla hiç bir şekilde yardımcı olup sorunu çözüp sebep olanlara gereken işlem yapılmadı biz sizi insan hak hukukuna deger veren insancıl bir kuruluş zanetmekteydik sanırım yanılmışız sizteminizde sadece sizin memnun olmanız söz konusu müşterileriniz kayle alınmıyor ısrarla

H
1/5

Hemen internet açılıyor dediler tam 5 gündür iletişim yok bide dalga geçiyorlar her aradığımda 48 saat içinde size dönülucek diyorlar ne arayan var nede soran.resmrn dalga geçiyorlar son çare bide genel müdürlüğü arayacağım bakalım burda nasıl bir yalan söyleyecek ler..uzak durun uzak reklamlarda vallahi dalga geçiyorlar. .

H
1/5

15 yıldır vadafone ile çalıştım bu güne kadar vodafone dan 10'a yakın telefon aldım fakat enson aldığım telefon kampanyasının tam bilgisi verilmeden Bayramoğlu izmir/üçyol şubesinin kendi insiyatifiyle benden 5 lira daha fazla para alabilmek için telefonuma kasko yapmış ama aynı telefon kampanyasında sanal gözlük kampanyasıda varmış bana bilgi verilmedi bu konuyla alakalı . Bende bu konuyu her yere iletmeme rağmen kendilerini haklı çikarmaya çalışıyorlar vodafona kayıtlı 4 hattım var şu anda.Bundan sonra vodafone ile hiçbir şekilde çalışmayacağımı ve kimseyede önermeyeceğimi bilsinler. Vodafone dan böyle bir şey beklemezdim bundan sonra vodafone la çalışacaklarada söylüyorum nekadar eski müşterisi olursanız olun nekadar haklı olursanız olun müşteri olmanıza rağmen hiç haklı olamazsınız.sizi herzaman müşteri hizmetlerine yönlendiriyorlar karşınızda hiç bir yetkiliyi bulamıyorsunuz ve kaldı ki koca vodafone genel müdürlüğünede ulaşamıyorsunuz. Vodafone genel müdürlüğünün telefonunun olmadığını söylüyorlar. şikayetinizi yapıyorsunuz ama hep olumsuz yanıt alıyorsunuz hiçbir zaman size çözümde sunmuyorlar ilk defa bir şikayetim oldu vodafona ondada olumsuz yanıt aldım. Vodafone benim için ve ailemdeki herkes için hükmünü kaybetmiş bir operatördür. Not: Bugüne kadar Vodafone ile yaptığım çalışmaları görmek isteyen bir vodafone yetkisi olursa numaralarımı paylaşırım incelesin.

Ö
1/5

benim uzerime olan hattimi oglum kullaniyor.oglumun istegi uzerine hatti vodafona tasimak ve kampanya yaptirmak icin bir bayiye gittik fakat kampanyayi yapamayacaklarini soyadlarimizin farkli oldugunu soylediler.boyle bir sacmalik olabilirmi??? o benim oglum! babasindan bosanmam hicbirseyi degistirmiyo.orada oglumun psikolojisini siz tahmin edin.YAZIKLAR OLSUN.....

A
1/5

UZAK DURUN Kesinlikle Dürüst değiller vodafonenet bağlattım CAYMA BEDELSİZ dediler 15 gün sonra internet gitti 2 ay gelmedi 15 günlük kullanımı 1 aylık bedel olarak ödedim Kullanamadığım 2 aylık bedeli de istediler, kullanmadığım internetin parasını ödemem dedim. 400 tl lik te cayma bedeli çıkarıp avuka verdiler.. En kısa zaman Savcılığa başvurup Nitelikli dolandırıcılıktan suç duyurusunda bulunacağım.. vodafone dan kesinlikle uzak durun.

B
1/5

Parasini odedigim faturasiz hatti acmayan, veremedigi hizmetin bedelini geri de iade etmeyen, teknik servisin beni 550 km otedeki bayilerine gonderme tavsiyesinden baska bir sey yapamadigi, bayisine de hic bir iletisim kanalindan ulasilamadigi, bir yildizi bile fazla gordugum bir sirket.

N
1/5

1 yıldızı bile haketmeyen, asla müşteri odaklı olmayan, kesinlikle birçok yerde çekmeyen, asla bulaşmamanız gereken şebeke!!! Sorun çözmek için asla muhatabınız yok, aklınız varsa uzak durun!!!

D
1/5

Hattımın borcu bulunmamasına rağmen 7 gündür kısıtlı durumda ve VODAFONE konu ile ilgili hiç bir şey yapamıyor günlerdir sorunu çöZemiyor. 7 gündür çok mağdur oldum. Gereken işlemleri bugün itibari ile başlatacağım.. VODAFONE daha hattı açamıyorsanız yapmayın bu işi

T
1/5

Müşterilerin muhattaba alınmadığı, bir form doldurulup size 1 saat içinde arayacağız diyip dönüş yapılmayan bir kurum

K
1/5

Kesinlikle berbat geçtiğimiz pişmanım evraklarımi verdiğim halde açıklandı şirket hayatımı üç gunoldu hala açmadilar savcılığa vericem

H
1/5

Vodafon açma-kapama ve başka uydurma nedenlerle çekmiş olduğu haksız kazanca olan itirazıma bakım haklı olduğumu ve paranın iade olacağını söyledi.Ama aylardır hala paramı iade etmedi bundan sonra ne kadar platform varsa onları yüzünü herkesin görmesi için uğraşacağım 😤

H
1/5

Rezil dolandirici hırsız bunlar odedigim 250 liralik faturami defalarca ibraz ettigim halde kabul etmeyip dosyami avkata verdiler 1600 tl avkat dosya icramasraflariyla odetmeye calisiyorlar faturami odedigimi odeme fisimin elimde oldugunu defalarca soylememe ramen muhatap bulamiyorum allah belanizi versin.

İ
1/5

Bu ne lan internet paketi atarım onaylanmaz sürekli internette sıkıntı var bu kadar reklam bu kadar alt yapı bosami insanlarını kandiriyorsunuz dolandırıcılık mi yapiyorsunu anlamadimki insanları memnun etmedikten sonra neden çalışma yapıyorsunuz ki

T
1/5

Vodafon Net Kullananın Aklından Şüpe Ederimm ben ! 9. aydan beri intrernetim yok ve hep yalan söylüyor müşteri hizmetleri. neymiş arızanın üstünde çalışmalar yapılıyor işleme aldık en kısa zamanda teknik destek sağlanacaktır bla bla bla hep aynı yalan yazık !!!

E
1/5

yaklaşık 40 gün kadar önce vodafone net internete geçiş yaptım, kullanamadığım internetin faturalarını ödüyorum, her kuruşuna kadar haram olsun, madem alt yapı sizin değil, madem hizmet veremiyorsunuz neden yalan vaatlerle bizi madur ediyorsunuz. bunlara hesap soracak bir kurum kuruluş yokmudur! pazartesi ilk işim iptal etmek ve cayma cezasını yatırmak olacak, oda bin kere haram olsun.

V
1/5

Vodafone gerçekten soyguncu kimse geçiş yapmasın ek paket aldığım halde ilk ay müşterisiyim aldığım hizmete bakın ev interneti mi aldım sanki 3 faturalık ev paketi faturası yollanıyor 309 tl teşekkürler Vodafone çok güzel hizmet

G
1/5

İstanbul - Kağıthane - Okmeydanı ' nda oturuyorum. Şehrin merkezi fakat Vodafone hattı çekmiyor. Hangi yüz yılda yaşıyoruz. Yetkililer bir türlü buna çözüm bulmuyorlar.

Ç
1/5

Vodofone ne te 4 aydir uyeyim hızımız 32 mbhz olması lazimken hala 8 mbhz de kullanmak zorunda kaldım her gün aramama rağmen kimse ilgilenmiyor verdiğim paralar helal etmiyorum noter çağırip hız tespiti yaptiracam sonrada üyeliğimi iptal ettirecek

T
1/5

müşteri hizmetlerinde çalışan arkadaşların hepsi cahil birbirlerinden haberleriyok bir nakil işlemini halledemeyen vodafone şirketi her ay vermediğiniz hizmet bedeli için fatura kesmesini biliyorsunuzda nakil işlemi nasıl halledilir bilemiyorsunuz

F
1/5

website üzerinde çalışma saati 08:00 - 18:00 yazıyor arıyorum fakat telefonda denilen ise 08:00 - 17:00 diyor bu nasıl bir saçma durum açıklanabilir mi acaba ?

A
1/5

20 gun ince vodafone evde internet abonesi oldum .Guvenli internet basvurusu yaptim 20 gun once 20 defadan fazladir musteri temsilcisiyle gorustum hala yapamadilar diger firmalarun bir mesajla yaptigini 20 gundur yapmadilar ilgisiz arsiz alakasiz rezil bir firma vodafone evde interneti kesinlikle tavsiye etmiyorum

I
1/5

Son iki ayda toplam 5500 TL fatura kesildi itiraz ettim ama kimse ilgilenmiyor.

I
1/5

Berbat bir firmasınız, kurumsalınız çökmüş, iş bilmez, amatör, bilgisiz hepsi. 5 işi ile görüştüm, beşi de farklı bilgi verdi ve hala sorun çözülmedi.

B
5/5

Çağrı merkezi yetkilisi bilgili verdiği bilgiler aydınlatıcı

R
1/5

yeni almış oldugum telefonumun sim kartı eski oldugu için ataşehir brandium avm vodafone magzanıza gittim sim kart olmadıgı söylendi ve evim yakın oldugu için sürekli ugradıgım haftaya haftaya ne bitmez haftaymış altı aydır sim kart yok vodafone yakışmadı acil düzgün hizmet almak istiyorum iyi günler

S
1/5

BUNLARDAN UZAK DURUN. BU KADAR ACİZ Bİ FİRMA GÖRMEDİM. 15 GÜNDEN BERİ KURUMSAL HATLARIMIZI AÇMIYORLAR. SORUN NERDE ONU BİLE BİLMİYORLAR. UZAK DURUN!!!

D
5/5

Vodafone Maslak'da hayat bir baskadir. Toplantidan toplantiya kosturan, yorulmak nedir bilmeden isini severek ve ozveriyle sahiplenenlerin evidir orasi. Kapidan iceri girince, garip bir gurur duyarsiniz icinde bulundugunuz is ortamindan ve temsil ettiginiz markadan.

A
1/5

0.000 kb internet kullanmamama rağmen ve yasal süre içinde vodafone net sözleşmemi iptal etmeme rağmen 117 TL fatura gönderdiler. AKLI OLAN UZAK DURSUN BU VODAFONE DAN. KAYPAKSIN VODAFONE KAYPAK

M
1/5

hayatımda bu kadar rezil bir şirket görmedim bugün 48 saat oldu telefonum borcu olmadığından dolayı halen borcun dan dolayı kapalı bu ne rezill,k lütfen buna çözüm bulunda hattımı taşıyayım

M
2/5

30 dakika içinde 2 tartışmaya denk geldim aksiyon sevenler için güzel bir yer :)

Y
5/5

Rengi KIRMIZI bir kere tercih etmeniz için yeterli ☺️( iyi hizmet kaliteli iletişim)

C
1/5

20 günü geçti eve intene aldım modem bağlandı internet yok tablet aldım gelmedi ve faturam işliyor kesinlikle almayın dolandiriyolar milleti ariyom muhatap bulamıyorum karşımda iptal de ettiremiyorum savcılığa şikayet edicem ana haberlere cikicam

A
1/5

Hiçbir iş yapılamıyor konuşulanlar yerine getirilmiyor sürekli yalan söyleniypr ama sürekli bitmeyen yalanlar

F
1/5

VodafoneNet !!! Bu güne kadar karşılaştığım en kötü Hizmet ve Çağrı merkezi . Ezberledikleri bir kaç cümleyi tekrar etmekten öte ellerinden bir şey gelmiyor. Birbirlerinden haberleri yok !. Çok beter ! Uzak durun

O
1/5

Pandemi döneminde hiç kullanmadığım internete ve iade ettiğim modeme 500 lira fatura çıkarttınız.

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Pınar, İstinye Katar Cad, İstinye Park AVM No:11 D:330, 34460 Sarıyer/İstanbul

💬 530 bulursan hemen al :) 990 yeni renkleri cok iyi. Yeni tekstil urunleri cok iyi.

Sarıyer En İyi Spor mağazası Listesi Sarıyer En İyi Spor giyim mağazası Listesi

📍 Cumhuriyet, Araba Yolu Cd. No:15/C, 34457 Sarıyer/İstanbul

💬 Haciosman ve civarinda yiyeceginiz en iyi cigkofteci gerek tadi gerekte porsiyon fazlalagi 30 tl ye aldim porsiyonda diger isletmelrr 5 tane lavas ve daha az ci...

📍 Maslak Mahallesi Atatürk Oto Sanayi Sitesi 2.Kısım, 36. Sk No:1484 D:1485-1486, 34485 Sarıyer/İstanbul

💬 Serdar Ulaş bey ve ekibi gerçekten işi bilen ciddi tecrübeli insanlar. Ayrıca paragöz tipler değiller. Hem yeni ürünler hemde hesaplı fiyatları ile gerçekten uğ...

Sarıyer En İyi Oto lastik mağazası Listesi Sarıyer En İyi Oto lastik dükkanı Listesi

📍 Merkez, Şht. Mithat Yılmaz Cd. No:2, 34396 Sarıyer/İstanbul

💬 Sarıyer Evkurdan içeri girdiğimde kendimi evimdeymisim gibi beni rahatlatıyor çünkü samimi ve bir güler yüz var. İzmir'deki Evkur içinde aynısını söylerim bütün...

Sarıyer En İyi Alışveriş merkezi Listesi Sarıyer En İyi Ayn hizmetleri Listesi

📍 İstinye, Çayır Sk. No:3/A, 34460 Sarıyer/İstanbul

💬 Karga denilince akla ilk gelen Sürat Kargo tır Sürat Kargo'dan diğer kargolar farkedilir Çünkü anında iletişim Şimşek hızıyla dargınız elden ele taşımacılıkta t...

Sarıyer En İyi Ayn hizmetleri Listesi

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur