Adres: | Göksu, Gazi Blv. No:501, 07260 Kepez/Antalya |
---|---|
Telefon numarası: | +2423393030 |
Kategoriler: | Ayn hizmetleri Oto galeri Honda bayii |
Çalışma saatleri: | Çarşamba 09:00–18:00, Perşembe 09:00–18:00, Cuma 09:00–18:00, Cumartesi 09:00–18:00, Pazar Kapalı, Pazartesi 09:00–18:00, Salı 09:00–18:00 |
Web sitesi: | http://www.hondaesay.com/ |
Google Haritalar'da Aç |
45 bin dolara araba satmaya çalışıp fiyatta hiçbir şekilde yardımcı olmayan bir bayi. Bu, ticarette yanlış anlaşılabilecek bir durum. Üstelik artık birçok markanın sunduğu faizsiz kredi dahi burada bir opsiyon değil. 3.90 kredi imkanı sanki herhangi bir bankadan alınamayan bir imkan gibi lanse ediliyor. Bayi maalesef tam bir hayal kırıklığı oldu. Buraya gelecek olanlar 1500lük bir malı 1499'a alamayacaklarını bilerek gelmeli.
Ben bu kadar beceriksiz bir servis görmedim. Yani TÜVTÜRK de dahi kara kışta bu rezilliği çekmedim. Bizde onların anladığı dilden konuşunca kuzu oldular. Arabayı servisin kapısına koydum kilitleyip içerde çay keyfi yaptım . Ayarı verince bu işler oluyor. Bundan sonra Torpil falan dinlemem Honda. Ben gelince kendinizi bı toparlayin.😄
Aracımı boya atmasi için bırakmıştım aracımın kapısını çarptilar üstüne araç içinde malzeme eksikliği oluştu bu da yetmezmis gibi garantili olan aracımdaki ilk calismada gelen ses sorununu tespit edip merkez kaynaklı normal diye gecistirdiler her şeyi geçtim araçta içi dışı boya atıkları şeklinde teslim etmeye çalıştılar kesinlikle asla tavsiye etmeyeceğim bı yer
* Saat 10 da teslim ettiğim aracın bakımını akşam 6 buçukta bitirdiler. Yaptıkları sadece 10 bin bakımı ve şanzıman yağı değişimi. * Aşırı derece pahalı bir servis. Dışarda sanayide iyi bir ustasını bulursanız buraya verdiğiniz paranın 3 de 1 fiyatına halledersiniz. Honda özel servisi dahi buranın yarı fiyatına hallediyor. * 3 bagaj döşeme klips eksikti. Tamamlayıverin dedim. Klips başına 70 lira yazmışlar. 3 klipse 210 lira faturaya yansıtmışlar. * İyi yönleri Eğer dışardan geldiyseniz ve Antalya merkeze gitmek istiyorsanız servis kaldırıyorlar. Aracınızı beklerken sınırsız çay kahve ve su mevcut. Beklerken oturacak yeteri kadar koltuk var. * Buraya gelmeden önce çok araştırdım herkes sakın gitme dedi. Hem google yorumlar olsun hem çevremdeki insanlar olsun beni uyardı ama ben aracı yeni aldığım için önceki servis kayıtlarını göreyim diye hem de şanzıman yağını dışarda değişmeye güvenemediğim için gittim. Gerçi hondanın kendi yağını da koymuyorlar. Castrol 0w30 koydular. Bir daha asla.
Kalitesiz bir servis,aracınızı birakıp minimum 3saat bekliyorsunuz. Garanti kapsamındaki aracın parça temini için olumlu yada olumsuz şeklinde geri dönüş dahi yapmıyorlar. Saat 14.00 e randevu verip saat 17.00 oluyor ve hala aracın yanına bile yaklaşılmadan bekletilmeye devam ediyorsunuz ve ne yetkilisinin ne de sahibinin umrunda değil . Akü degısımınden çıkan aracı koltuklarında poşet direksiyonunda ise bu şekilde müşteriye teslim ediliyor bayilik adına utanç verici . Sahibine puan 0 honda ya 1 bile fazla ama yapacak bi durum yok neyse pes diyorum
Aracımın bakımlarını yaptırmak için randevu talebinde bulunacaktım sitenizdeki numarayı arıyorum bir türlü ulaşamadım. Madem ulaşılmayacak kapatın sitenizi yada numara koymayınız. Yada oraya ulaşabileceğimiz bir numara koyun, abartısız tam 15 kere aradım, sekreter çıkıyor ona bas buna bas, basıyoruz ses yok sonra kapatıyor sistem telefonu.
Kia arabamın bakımı için ziyaret ettim. Özellikle Kia markasının önceki bayi ve servis anlayışından sonra son derece nazik titiz ve misafirperver ler . Teseekkurler
Esay bayisinden Honda Jazz Crosstar siparişi verdik ve sorunsuz şekilde teslim aldık. Rıza Bey sürecin en başından sonuna kadar yardımcı oldu, ekip arkadaşı Yağmur Hanım da bu süreçte her sorumuza nezaketle yanıt verdi. Kesinlikle işlerinde çok profesyoneller ve başarılılar. Bir sonraki araç alımımı buradan yaparım, çevreme gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
Ilk aracımızı aldık, şehir dışından geldik. Baran Bey e yardımları için teşekkür ederiz.🙏
Honda Esay bayi ile sıfır araç alma yolunda yollarımız kesişti. Aracın bilgilendirilmesinden alımına kadarki süreçte başta müdürü Rıza bey ve Satış danışmanı Hakan bey olmak üzere tüm ekip güleryüzlü ve tecrübeli bir şekilde bizi bilgilendirdi. Birçok Honda bayi deneyimimiz olmasına karşın Esay bayi açık ara en iyisiydi.
İlgi, alaka nazikçe ve gerektiği gibi. Herhangi bir işlem için beklerken dahi, beklediğinizi hissetmediğiniz ve müşteri değil misafir gibi karşılandığınız bir yer.Bunları hissettiren ise personeli Servis müd.Hüseyin bey, Servis şefi Mehmet bey ve Danışmadada İbrahim bey lere çok teşekkür ediyorum bütün personelede teşekkürler
Çok ilgili çalışanları var ... Satış Müdürlerine ayrıca çok teşekkür ediyorum .
ufacık far yıkama robotu kapağının boyasına 2.500 tl isterler komple araba boyatsak 2,5 milyon diyecekler galiba para kolay mı kazanılıyor herkes vurguncu olmuş azıcık edep yahu
17.08.2024 tarihinde Antalya Honda Esay yetkili servisinde 2023 model HR-V aracımın 10 bin bakımını yaptırdım, ilgi alaka çok güzeldi, çok memnun kaldım, tavsiye ederim
1- Şanzıman yağı ve subap ayarı için aracı servise götürdüm. Aracımın alt muhafazasını kaybettiler. 2-Alt muhazafa için kayıt oluşturdum hemen araştırp kamera kayıtlarını inceleyip size bigi vereceği dediler. üzerinden 1 ay geçti arayıp dönüş bile yapmadılar. Servis bölümündeki teknisyenlerden sorumlu arkadaşa ise dalga geçer gibi “ buraya gelenlerin çoğu alt muhafazanın olup olmadığını bile bilmiyor deyip olayı hafife alarak normalleştirmeye çalışıyor. Ayrıca önce araç bakıma geldiğinde herhangi bir kontrol listesinin(checklist) olmadığını daha sonra ise o güne ait var deyip çelişkili bilgi verdikleri için güvensizlik oluşturdular 2- Aracımı teslim ederken motor yağı kapak contası değişirken kapağın etrafına dökülen yağın silinmesini talep etmiştim. elbette biz bütün yağ vb şeyleri silip tertemiz edip öyle teslim edeceğiz dediler. contayı değişip yağlarına dokunmadan teslim ettiler. 3-Subap ayarı yaparken lpg borularında gaz kaçağı oluşturdular. Gaz kaçağını gidermeden teslim ettiler. 4- Ödemesini yapıp Cam siaprişi verdim ürün ile ilgili gelişmeleri tarafıma bilgi rica ettim. tamam sizi bilgilendiririz dediler üzerinden 3 ay geçti arayan soran olmadı. kendim gidip yedek depodan siparişimi kendim kontrol ettim. Özetle o beğenmediğimiz sanayi esnafından çok daha kötü bir hizmete maruz kalıyorsunuz. Hadi bakım ve hizmette aksaklık oldu. Aracın koca alt muhafazasını nasıl kaybediyorsunuz ?
Arabamı sabah 10.30 servise bıraktım. Sadece yağ ve filtre değişimi yapıldı. Akşam 16.30 arabamı teslim ettiler. Ustaları çok berbat elinden iş çıkmıyor. Ustalıkla hiç iyi değil. Sakın götürmeyin. İmkanınız varsa. Ama İrem Hanım'a teşekkür ediyorum. Müşteri Danışmanı. Yeni gelen Hüseyin Müdüre kolay gelsin. Bu ustalara yola getirmesi lazım.
kia marka aracima 10.09.2024 tarihinde bakim yaptirdim. Bakim sonrasinda , atolye sefi Hakan beyin aksam 10 da ki bir sorunumla ilgilenip, o saatte erinmeden gelip sorunumu cozup memnuniyetimi saglamasi markaya olan bakisimi olumlu yonde degistirdi. Markalar boyle personellerin omuzlarinda yukselirler. tesekkur ederim.
Merha, Bugün Honda City nin kampanyası için Honda Esay Antalya Bayisini ziyaret ettim. Honda nin ana sayfasında Honda City için fiyat 1.030.000 TL olarak belirtilmiş. Kampanya detayı 225.000 TL takas desteği veya 250.000 TL 12 ay % 0 faiz firsati ibaresi var. Ben takas seceneginden faydanmak istedigimde arabanın fiyatını 1.255.000 TL çıkarıp bu fiyattan takas indirimini hesapladilar. Müşteriyi yanıltıcı bu kampanya Honda ya hiç yakışmadı. Personelle sohbet ettiğimde bu konusuyla ilgili çok olumsuz müsteri geri bildirimleri aldıklarını ve kendilerinin bu durumdan muzdarip olduklarını ilettiler. Lütfen insanların ihtiyaçlarını suistimal edip yanıltıcı kampanya yapmayın. Pazarda seçeneklerin bu kadar fazla olduğu bu sektörde olumsuz bir musteri deneyimi yaşadım. Bu Honda ve bayileri açısından musteri memnuniyetini azaltıcı güven duygusunu sarsan bir duruma yol açar. Umarım bu tür geri bildirimler iş yapış tarzınıza katkı sağlar. Ama yukarıda da belirttiğim gibi ben iyi ve kaliteli bir musteri deneyimi yaşamadım İyi çalışmalar.
Satış Danışmanı Murat Yıldırım Bey'e teşekkür ederiz. Aklımızdaki tüm soruları cevaplandırdı ve Honda HRV aracını satın aldık. Araç tanıtımı için Güngör Bey'e de teşekkür ediyoruz. 1000 KM bakımından da oldukça memnun kaldık, Esay Honda Bayii'ne 5 yıldız.
Honda crv aracimin ön cami catladi yolda tas geldi servise gittim daha kapida ilgi alaka basladi personeli cok iyi ozellikle alt kattaki musteri hizmetleri gorevlisi hanimefendi cok ilgili yardimci oldu sagolsun maduriyetimi hemen cozduler .... bundan sonra baska bi servise gitmem asla burdur dan gelmistim .. daha once denizliye gidiyodum ama bundan sonra Eysa honda plazadan baska yere gitmem asla tum personele tesekkur ederim.. herkese tavsiye ederim
nakit para sıfır araç almak istiyorum diye aradım biz sizi ararız dediler kapattılar geri dönüş de yapmadılar gittim farklı marka araç aldım ben böyle bi saçmalık görmedim !
Arızayı tahmin ediyorlar. Ellerinde yedek parça olmadığı için takıp çıkan sonuca göre evet sorun burada diyemiyorlar. Rot başı değişecek dediler. Sipariş verdik ve 1 hafta bekledim. Daha arıza tekrar devam etti bu sefer mil de problem var dediler. Ellerinde yedek parça olsa ve deneyebilseler en başta; biz parcalari değiştirdik ve buralarda problem var bu kadar masrafınız olur diyebilmeleri gerekiyor. Rot başı ve rot mili her yerde bulunur bu kadar olmamalı.
Aracımı buradan aldım ve en son bakıma götürdüm kapıdan girişte başladı ilgi alaka aracı teslim almadan kafeteryada ki çayına kadar her şey mükemmeldi teşekkürler
Gayet iyidi. Ustalari Soner bey daha once çozulemeyen egr arizami cözdu. Tesekkur ederim
Gittiğim otomotiv işletmelerinin en güzeli diyebilirim personel güleryüzlü
Tatil için gelmiş olduğum Antalyada kendi ustamdan kaynaklı yaşadığım sorunu çok kısa sürede hallettiler. Özellikle sevis danışmanı CİHAN GÖK bey e ve servisteki arkadaşlara çok teşekkür ederim. Personel gerçekten çok ilgili ve içten. Yani Ankaradakiler gibi değil...
Birkaç hafta önce arabamızın bakımı yapıldı , ve bize ücretsiz yıkama hakkımız olduğunu söylediler aynı gün içinde yetiştiremedikleri için ( ki normalde her bakım sonrası arabayı tıkayıp teslim ederlerdi , senelerdir yaptırıyoruz ilk kez değil ) . Bende bugün sabah 9 için ücretsiz yıkama İçin randevu almıştım , gittim , serviste ki bayan iç yıkamamız yoook yalnız diye cevap verdi , bende senelerdir uygulama böyle dedim , değişti mi diye sordum , içeriden bi bayan çağırdı sanırım yönetici kendisi , bana havanın zaten yağmurlu olduğunu söyledi zaten detaylı bi yıkama yapmıyoruz dedi , bende biliyorum zaten basit bi iç dış yıkansa yeterli dedim . Neyse aldılar arabayı geri teslim ettiler eve gledim baktım bagaj kısmına asla dokunulmamış . Yani aracı yıkatmak İçin bi yalvarmadığım kaldı , iletişimi sağlayan yönetici sekreter asla yardımcı olma tarafında değiller , insan kendisini garip bişey istiyormuş gibi hissediyor . Son bir kaç seferdir asla memnun kalmadık servisten . Böyle basit bi işlemde bile insanı uğraştırıyorsunuz büyük bi problemimiz olsa neler yaşayacağız acaba
Bugüne kadar gittiğim en iyi servis oldu. Fethiye ye en yakın servis olduğu için İlk defa geldim. Güleryüz, fiyatı baştan açıklamaları, sıkılmamanız için ikram çeşitliliği harikaydı..Teşekkür ederim. Ancak, taksit imkanı tanınan kartlara yapı kredi bankasını da eklemeleri iyi olur.
Satış temsilcileri çok ilgili ve samimi Başak hanıma teşekkür ediyorum
27.02.2024 tarihinde civic 2020 1.5 182 elegance model aracımı Antalya Esay Honda yetkili servisine fren balatası değişimi ve disk bakımı için teslim ettim. Beni arayarak aracımın hazır olduğunu belirttiler. Aracımı teslim almaya gittiğimde "aracınızla küçük bir vukuatımız oldu " dediler. Aracımı yanaştırırken ön tamponumu çarpmışlar. Benden yaptıkları işlem içinde ücreti bi güzel aldılar. Tamponu ücretsiz müşteri memnuniyeti adı altında bana 1 hafta sonrasına gün vererek boyadılar fakat piano black yerleri sis etrafındaki plastik çerçeveyi öylece bırakmışlar ve boya tozları gelmiş. Zaten sen benim aracımı çarpmışsın neden yarım yamalak iş yapıyorsun ? Bunun dışında ben dışarıda yarı fiyatından daha ucuza yaptıracağım işlemi neden yetkili serviste yaptırıyorum? Adı üstünde yetkili servis. Güvenilir emanete dikkat eder ! Milyon üstünde eden aracımın başına bir şey gelmesin diye yetkili servise bırakıyorum ama aracımı çarpıyorlar üstüne beni memnun etmek için boyuyorlar ! Ve çarptıkları araç için yaptıkları işlemlerden ücret alıyorlar. Zaten aracımı çarpmışsın madem yapılan işlemlerden ücret alma (tampon boyamadan ücret almadılar ama arabayı çarptıkları için diğer işlemlerden ücret alınmamalıydı) ! Honda antalya esay servisinden memnun değilim. Beni honda markasından soğuttular ve aracımı satacağım. Bu arada bugüne kadar ki 6/7. Honda aracımız ailem ve benim.
Kalitesiz servis. Honda city model aracımı 10 bin bakıma verdim. Aracınızı yıkatmamızı istermisiniz diye sordular hayır dedim. Ancak pis bir şekilde yıkamışlar ayrıca motor kaputunda ppf korumayı delmişler. Aracı düz bir şekilde bile teslim etmediler geri geri çıkmak zorunda bırakıldım.. Ppf i değiştirme sözü verdiler ama güvensizlik içindeyim aracıma daha fazla zarar gelir mi diye..
Keşke bakım fiyatları makul rakamlar olsa da sanayiye gitmek zorunda kalmasak. Bir de yolun karşısından geçiş için bir imkan olsa :) Aracı servise bırakıp otobüsle, dolmuşla filan gelirseniz tam karşısında inip geçivereyim diye düşünmeyin. Geçiş yeri yok, kavşağa kadar yürüyüp dönmek zorunda kalıyorsunuz.
Müsteri temsilcileri araçlar hakkında yeteri bilgiye sahip degiller.Kia sportage iç korpit bakılım diyorum şovrumdaki aracın aküküsü bitmistir diye ukala bir tavirla cevap veriliyor.Zataen Hondada hiç ilgilenen görmedim.Herkes birbirine paslıyor.
Yeni aldığım Honda markalı aracım için servise gittim ki servis kayıtlarına göre bakımını yaptırmak için, fiyat teklifi veremediler sadece toplamını söylüyor ben içerik istediğimde o şekilde sistemleri olmadığını söylediler. Plakalık için yedek parça ile görüştük bakım yapılmayınca verilmiyormuş. Böyle saçma bişey duymadım. Aldığım galerinin ismini değiştirmek istedik ilgisiz ve soğuk yardımcı olmaktan uzak ve müşteri memnuniyeti anlayışından uzak bir servis daha önceki araçlarım Renault, Ford, Wolkswagen ve Opel servislerine bakım için gittim hiç memnun olmadığım bir durum yaşamamıştım. Yetki servis mantığından uzak bir yer.
Bakım için ideal yer.Ama eksikleri var örneğin ufak bir çizik için rötuş boyaları yok.
Bu gün hondamızın ön adımını attık hayırlısı ile haftaya beyaz güvercinimize Kavuşacağım.
Bir hafta öncesinden sabah 10 a randevu almıştım arabamı getirdim tam 10 da bıraktım 3 gibi biter dendi ki 3 de çok uzun bir süre sadece filtreler değişecekti arabamı 5 i geçerken aldım bize de aynı şekilde araba temizlikte dendi en az 2 saat sürdü temizlik sadece dışı temizlenmiş arabanın antalyada yaşamıyordum bir bütün günüm buraya gitti madem böyle yürüyor işler randevu vermeyin bayinin yeri de çok sıkıntı bir yerde aracı teslim ettikten sonra çarşıya bıraktılar sağolsunlar ama dönüş zordu toplu ulaşımla gidilmiyor nasıl gelebilirim diye sorduğumda taksi dendi.Ailemle gelmiştim onları da beklettiğim için çok stres oldum ama herkes çok rahattı ama profesyonel değillerdi.Bir de sonrasında telefondan geri dönüş için arayan kişiye bu durumu anlatıp 1 puan verdikten sonra başka biri arayıp yorum direk bizi etkiliyor lütfen değişir misiniz dediler bunun üzerine de buraya yorum yapıyorum gizli kalsın istemiştim ama direk etkilesin diye buraya da yorum yapıyorum
İlgili çalışanları var sorunsuz teslim aldım aracımı
Kia servisine aracimi getirdim. Kia tarafi cok iyi guler yuzlu ve servisinden cok memnunum. Ama bekleme salonu Honda tarafinda. Hondadakilar cok soguk yuzlu, is yerinde baska islerle mesgul ve hic bir yardimda olmuyorlar. Wifi ya baglanmak istedim, wifi calismiyor dediler ama ayni wifi a Kia musteri temsilcisi sorunsuz telefonumu bagladi. Honda personallariyla musteri davranislarini gozden gecirsin derim
Çok ilgili servis calisanlari var. Kibarlar çok teşekkürler
Satiş teslimat ve sunum çok iyi.Aracla ilgili detaylı tanıtım çok iyidi.Teslimatta sunumu çok iyi.
Önceleri kaliteli hizmet sunan şu an ise hizmet kalitesi azalmış bir işletme. Sabah 9 da teslim ettiğim aracı saat 17 de bakıma alıyorlar,
Gece kaza yapan aracımızı getirdik, bakalım yarın ilgilenmeleri nasıl olacak
servis için gittiğimiz eysa da oturmak için doğru düzgün yer yoktu içeride klima çalışıyor muydu bilmiyorum ama çok sıcaktı. araç yapılana kadar yakındaki avm ye gitmek istedik tek seferlik götürebileceklerini ve onun da belli bir saatte olduğunu söylediler. hondanın aracıyla gitmek için 1.5 saat beklememiz gerekiyordu biz de mecburen taksiyle gitmek zorunda kaldık. yakında başka honda servisi olmadığı için mecbur eysa ya gittik ancak memnun kalmadık.
Ayşe Ece Bilen hanımefendiye çok teşekkür ederim çok yardımcı oldu Antalya Esay Honda servisini şiddetle tavsiye ediyorum
07.BHF.371 plakalı aracıma 20.12.2023 tarihinde genel bakım yaptırdım.. müşteri danışmanı İrem Delioğlu hanım efendiye ilgi ve alakalarindan dolayı çok teşekkür ediyorum..Honda eysa çalışanlarınada çok teşekkür ediyorum.. herşey 10 üzerinden 10.. teşekkürler Honda ailesi
Onay alınmadan yapılan işlem mi dersiniz,klima temizliği diye sıkılan parfüm mü dersiniz ,kısacası gittiğinizde dikkat etmeniz gereken bir servis.müşteri cebinden daha fazla nasıl para çıkar diye düşünen bir işletme hepsi bu
Hoşgörü sıfır müşteri ilgi alaka sıfır çalılanları araçlara hiç dikkat etmiyorlar hiç memnun kalmadım aşırı pahalı ben böyle kötü bir servis görmedim
İyi, güzel, hoş ta bi ikame araç ya da servis olsun değil mi? 09.00 da bıraktığımız aracı 16.30 da teslim ediyorlar bir de ya orada beklememizi ya da kendi imkanımız ile ulaşım yapmamızı bekliyorlar. Geçen sen uygulanan servis uygulaması bu sene yok. Sebebi ne?
Araç almak için gittik telefon no isteyip gelen mesajdaki şifreyi istediler niçin dediğimde prosedür dediler fakat gelen mesaj kişisel veri açık izni idi . Ben de kişisel verilerimin işlenmesine izin vermediğimi söyledim ve şifreyi söylemedim YAĞMUR adlı arkadaş da o zaman yardımcı olamayacaklarını söyledi. Hiçbir yerde böyle bir zorunluluk olamaz.bizde Honda dan araç almaktan vazgeçtik. Şimdiden böyle ise araç aldıktan sonra kimbilir nasıllar
Sıfır memnuniyet... Sabah 9.30 da gir İkindin 3 de çık. Yazıklar olsun. Aldığınız paranın hakkı kadarı helal olsun. Gidin Ada hondada yaptırın bakımlarınızı
Çalışanlar kibar ve saygılı. Randevu saatinde işlemi aldılar. İş yerine gitmem için servisi rica etmem üzerine daha erken saatte çıkarttılar. Araba bakımı ile ilgili sorun yaşamadım hatta sileceklerimdeki ayar bozukluğunu kendileri düzeltmişler.
Ulaşması ve randevu alması çok sıkıntı çok yoğun. Telefonlar açılmıyor. Açılıp yüzüne kapatılıyor. Telefon numarası bıraktım 3gün sonra döndüler. Servisi diğer bayilere göre pahalı ve herhangi bir kampanya yoktu. Bursa İnallardan 4200 fiyat aldım. Esay plazadan 5200. Bakım zamanında tatilde burada olduğum için buraya yaptırmak zorunda kaldım. 5460 ödedim. Runtin bakım+Fren hidroliği.
Sayın Cihan Bey tarafından karşılandık. Net ve yeterli bilgi verildi, 2,5 saatte jet gibi işleri bitirip teslim ettiler. Beklediğimden biraz Pahalı olması dışında olumsuzluk yok.
Satış danışmanı kendi ağzıyla bize insan seçtiklerini herkesi listeye yazmadıklarını söyledi. Arabaları gezmek istediğimizde, danışmadaki görevli “arabalar kilitli maalesef dediler ve gezemezsiniz”dediler ama 5 dk sonra müdürle birlikte bize kilitli denilen arabayı bir aile gezdi. Anladığım kadarıyla bir torpil durumu vb söz konusu. Satış danışmanlarının egosu ise ayrı bir konu, kendi maaşıyla asla alamayacağı arabayı konuşurken Honda’nın sahibi gibi davranması trajikomik.
Aracımda klima problemi vardı. Konya Honda ilgilenmeyip başından savdığı için Antalya Eysa'yı aradım. Daha telefonda bile ilgi ve alakaları çok iyiydi. Seyahat halinde olduğum için servise ailemle beraber gittim. Ailece bizi resmen misafir ettiler. Öğle arası yemek saati olduğu için en az üç çalışan bizi yemeğe davet etti. Yemek yedik, çay, kahve vb ikramları hiç eksik olmadı. Tüm çalışanlarının ilgisi ve güler yüzü, samimiyeti çok hoştu. Hem aracımın mevcut arızası ile ilgilendiler hem de talep bile etmediğim halde aracımın yağ, su, hava kontrollerini yaptılar. Klima temizliği dahi yaptılar. İlgi ve alakaları için özellikle Mustafa Bey olmak üzere tüm Honda Eysa' ya çok teşekkür ederim.
Bizimle ilgilenen görevli Mustafa bey ilgiliydi ama sabah 9:30 da randevu almamıza rağmen akşam üstü 4 te anca bitti. son 2 saat temizlemede dendi fakat araba geldiğinde çokta temiz değildi.Beklerken çay almak istedik fakat ordaki çayla ilgilenen ablanın tavırlarından rahatsız olduk neyseki servis yapan abi bizi avmye bırakı ve geri aldı onada teşekkürler
Ariza testi için getirdim. Danışman ve ustalarin ilgi alakası süper. İşlem devam ediyor .
Honda sıfır arabamı buradan adım, servise buraya gidiyorum ,her kez çok iyi fakat servis sorumlusuyum diyen Mehmet, asık suratı,agresif hareketleriyle buraya hiç yakışmıyor,yetkisini ,müşteri memnuniyeti yerine egosunu tatmin için kullanan bu kişi, bütün güzellikleri yok ediyor.
Rıza bey başta olmak üzere araç alım süresince ilgi alaka gösteren HONDA PLAZA Esay da çalışan personele ayri ayri teşekkür ederim.
Antalyadaki tek yetkilii servis. Fiyatları pahalı yaparlar diye düşünebilirsiniz ama fiyatlar makul. Sanayi den ucuz değiller tabiki ama yetkili servislere göre fiyatlar makul. Bekleme salonu temiz ve düzenli. Gerekli bilgilendirmeyi yapıyorlar. Aracınızı pırıl pırıl veriyorlar.motor yıkama ve klima dezenfeksiyonu dışarıya göre gayet ucuzdu dayanamadım yaptırdım.ciddi bir probleminiz olduğunda parça bulabilen tek yer diyebilirim honda için.
Dalgalı denizi geçtim ortam çok güzeldi
Güler yüzlü personel her şey çok güzel
Bin bakimimizi yaptırdık güler yüzle coktesekkur ederim eysa ailesi...
Hic memnun kalmadım 10:00 da verdim 17:16 hala bekliyorum sadece 20 bin km bakımı yapılacak benden 2 3 saat sonra gelenler bile gitti telefonla görüştüğümüzde 2-3 saat içerisinde teslim olacağı söylenmişti ödemeyi de taksit yapmak istedim Maalesef O da sadece benim kartıma yok bütün kartlara var
Honda civic araç aldım antalya merkezde yasamadigim icin aracı görmeden satıs temsilcisinide gormeden aldim.ertesi gün satış işlemleri icin plazaya gittigimde.... Giristeki bayana B...hanim.ile gorusmem.vardi dedigimde yok surda bekleyin dedi..surda bekleyin dediginde satis temsilcisi..oturdum masasina bi selam sabah yok bi kalkarmisiniz musterim.geldi dedi peki dedim.kalktim mal mal bakinirken surda bekleyin dedi suraya gectim.kimi bekliyorsunuz siz dedi b.... hanimi dedim gelmedi daha suraya gidin dedi..surasi dedigi yer plasanin sonunda ardiye gibi bi oda..bekledik.orda velasil benim.satis temsilcim.geldi..sagolsun bari o.ilgilendi kredi cekmistim anlasmali.bankaya gonderdi kredim onaylanmis anlasmali.bankadaki adam yuzume bakip.siz bu taksiti ödeyebilcekmisiniz dedi...normal sartlarda bu yorumu buraya yazmivaktim ama 10000 bakimi icin aracı servise goturdugumuzdeki.yasadigimiz.memnuniyetsizligimizden dolayi yazma geregi duydjm..boyle bir markaya yakismayan hizmet bence üzücü.
2021 model honda civic eco elegance aracimin 20 bin bakimi icin aradigimda eysa 7000 lira fiyat verdi. Diğer yetkili servisleri aradigimda 5800-6000 arası fiyat verdiler. Honda gurubundaki diger arkadaşlarım bu araliklarda fiyat almislar hele bir arkadaş aynı model aracı 5000 liraya yaptirmış maalesef .Şunu anladimki eysa daha fazla kar için elinden geleni yapiyor.ticarete sıgmayan davranış. Bizde diger bir ildeki servise gideceğiz.cok yazik...kendi ilimizdeki servis kazansın derken olan bize olacaktı.
Hersey cok guzel arac cesidi cok personelin ilgi alakasi gayet iyi
Merhaba Kahramanmaraş tan gittim eysa bayiye servise Allah razı olsun elinden gelen her şeyi yaptılar yemeğimi yedim çayımı içtim . Çok teşekkür ederim Fırat beye Mehmet bilgiç beye Mukaddes hanim Ayşe hanıma herkes elinden geleni yaptilar iyi insanlar Çok memnun kaldım .
Yerinden kalkmayı bilmiyor temsilci
giresundan antalyaya Tatil icin geldik geri dönüş yolunda gösterge de motor ikaz ışığı yandı yol üzerinde esay honda bayiine uğradık görmüş olduğumuz ilgi ve alakadan çok memnun kaldık en kısa sürede sorunumuzu çözüme kavuşturdugu için cihan beye sonsuz teşekkürler.( hızlı çözüm güler yüzlü hizmet)
Güleryüzlü personel satış ve sonrası bilgilendirme gayet güzeldi
ilgi alaka sıfır adamlar niye geldin gibi bi tavırlar servis ama malzeme yok kesinlikle tavsiye etmem
Benim sürekli honda arabam olduğu için sık sık gidiyorum. Çalışanları ve yöneticisi Rızada Bey güler yüzlü her türlü ilgi ve alakayı gösteriyorlar. Memnunum. Tavsiye ediyorum.
Satış danışmanı Hakan beye çok ama çok teşekkür ediyorum. Engelli bir birey babası olarak karşılamasından ve hoş sohbetinden ötürü çok memnun olduk. Bazı bayiler yüzümüze bakmazken Hakan bey bizimle gayet güzel bir şekilde ilgilendi. Tekrardan çok teşekkürler Hakan bey. Sizin gibi insanlar iyiki var. Saygılarımla Muhammet Sacit Güldür.
2005 Honda jazz aracımın cvt yağını değiştirdim eski araçlara %40 iskonto indirimi yapılıyor bu tarih itibariyle 1100 TL civarı tuttu, bir önceki değişimi de burada 700 lira yaptırmıştım tavsiye ederim 👍
Ustalar iyi ancak Servis sürekli bi şeyler ekstra satmaya Çalışıyor fiyat konusunda Pek yardımcı olmuyor . Mecbur olmasam gitmem
İstediğim arabayı alamasamda gerçekten çok profesyonel bir işletme, mevcut ekonomik sartlarlarda hiç bir fiyatın sabit olmamasına ragmen çok şeffaf ve net açıklamalar yaptilar, aklımda hiç bir soru işareti kalmadı özellikle satış temsilcisi Yağmur hanım gerçekten çok ilgiliydi, diğer bayiler sürekli ilave aksesuar adı altında fiyat şişirirken Honda EYSA ise tamamen müşteri odaklı duruşu ile örnek teşkil ediyor
Merhaba bilgen hanimdi sanırım Allah razı olsun araç olmamasına rağmen çok bilgi verdi çok ilgilendi bu sektörün böyle insanlara ihtiyacı var çoğu yer kapıdan kovuyor resmen evet bilgen hanımmiş ismi kartvizitinin fotosunu çekmiştim
Melih bey ve ekibine tşk ederim. Güven tazeleyip müşteri memnuniyetini önemsedikleri için.
Çok ciddi bir niyetle; şehrimizde Honda bayiisi olmaması sebebiyle, Yeni Honda City hakkında bilgi almak için aradık. Numaramızı alıp dönüş yapacaklarını söylediler. Duruma göre il dışından gün içinde ya da bir gün sonra yola çıkacağımızı ilettik. Gün içinde kesin dönüş yapacaklarını söyleyip kapattılar. 3 gündür dönüş yapmadılar. Daha müşterisi olmadan ilgi buysa araç alsaydık ne olurdu bilmiyorum.. Böyle ticaret böyle esnaflık olmaz...
Konum olarak diğer otomobil firmalarından farklı yerde olması sanki ters bir bölgede kalıyor hissi veriyor. Bu sebeple bir yıldır ancak gittim. O da yeni modelleri bu defa çok merak ettim. Ama oldukça kullanışlı bir yapı ve gerekli kontrolleri yaparak kabul ediyorlar. Ilgilenmeleri de iyi, bilgilendirmeler biraz zayıf gibi düşündüm gelecek otomobiller hakkı da çok bilgili degillerdi
09/12/2021 tarihinde aracın genel bakımlarını yaptırmak için servis danışmanı Ceren hanıma aracı teslim ettim. Ufak bir rutus konusu için boya bölümünden Mehmet bey ile görüştüm. Şöyle yardımcı oluruz böyle yardımcı oluruz diyerek konu ile alakadar olacağını söyledi. 10/12/2021 tarihinde aracı almaya gittim. Servis kısmında bir sorun yaşamadım ama Boya departmanından Mehmet bey sağolsun aracın küçük rutus işlemi ile ilgilenmemiş. Çünkü beyefendinin yapılan işlemden haberi yok. Toplamda 7-8 cümle konuştuk 3 ü çelişki içerisindeydi. Yani insanların sorunları ile ilgilenmek onlara yardımcı olmak çok zor olmamalı. Eğer siz öyle bir yerde çalışıyorsanız bir sonraki adımı düşünmelisiniz. (Bir de unutmadan koskoca Honda servisinde 2015 Model Civic için boya tabancasına uygun beyaz boya yokmuş.!!!)
Eskisi kadar ilgili ve titiz değildi, 6 saatlik servisten sonra teslim aldıgım arabam10 mt ileride motor yıkandıgı ve bujiler su aldıgı kontrol edilip kurutulmadıgı İcin araba stop etti, neyse ki gelip kurutup calıstırdılar. Bu kontrolu daha once yapmalıydılar
Hizmet iyi fakat servis bakım maliyetleri çok yüksek. Keşke kampanya indirim yapsalarda sanayiler de ugrasmasak. Bakımı 2. Kez serviste yaptıriyorum ikisinde de yıkama konusunda sınıfta kaldirlar . Haricen iyi normal servis şartları. Bakıma laf yok.
Honda Eysa antalya servisinde sadece aksesuar bölümünden mehmet arkadaşa teşekkür ederim.10 bin bakım sonrası arabam yıkanmadı bugün honda TR nin çağırması üzerine yakıt pompasını değiştirmeye gittim aracı almaya gittiğimde yine yoğunluk nedeniyle yıkanmadı dediler ne hikmetse hep faturalarda yıkama yazıyor imzalatıyorlar çıkarın deyince zaten ücretsiz karşısında sıfır yazıyor diyorlar. Honda Eysa yöneticileri veya müdürü kişi ye sesleniyorum antalyada başka alternatif yok diye mi yapıyorsunuz elbet bi gün araç garantisi biter ya da o güne kadar aracı satarız fakat sırf servis yüzünden almam ben oraya geldiğimde sorun dinlemeye gelmek istemiyorum.Çözüm bulunsun örneğin yıkama alanı büyüyütülsün veya yıkamada çalışan sayısı arttırılsın ya da başka bi çözüm mazeret bulmak kolaydır önemli olan çözüm bulup herkesi mutlu etmek
Servis şefi dedikleri eleman hiç bir işe yaramıyor. Arabaya hiçbir teknik kontrol yapmayıp basit bir sorun için garanti olsun diye 3 parçayı da değiştirelim diyor. Sorun hangisinde bilemeyiz diyor. O zaman komple aracı değiştirelim. Sen ne iş yapıyorsun? Adamdaki gereksiz kibir ve suratsızlık da cabası. Randevu alıyorsunuz akşama kadar bekliyorsunuz.Dışarda orjinal parça bulma sıkıntısı olmasa kesinlikle adım atmam. Mecbur kalmazsanız son seçeneğiniz olsun. Aracımın akıbetiyle ilgili uzun süreli kullanım sonucu ekleme yapıyorum. Kendi isteğimle servis şefinin dediği 3 parçayı değil sadece benim sorun olduğunu düşündüğüm termostatı değiştirdik. Aracımda sıkıntı kalmadı. Eğer onları dinlemiş olsam yaklaşık 4 kat fazla para ödeyecektim. Böyle bir ustalık olmaz. Esmer, adını unuttuğum servis şefi, arabanıza yaklaşırsa hemen yanından uzaklaştırın.
Eysa herzaman güler yüz personeli çözüm odaklı olmuştur müşteri temsilcisinden müdürüne herkes 5 yıldız
Satış danışmanları kesinlikle araç satmak istemiyor ilgilenen kesinlikle yol kimin yanına gitsek telefon ile görüşmem var diyor personel satış kotasını doldurmuş ki ilgilenen bilgi veren yardımcı olan bi personel bulmak mümkün değil.
Servis olarak yapılabilecek herşey var ama çıkmam gerekiyo desemde son kontroller yapılıp araç müşteriye teslim etmek yerine çay kahveyi tercih edip müşteriyi bekletiyolar
Araç bakmaya gittiğimizde aşırı çok bekledik. Büyük ihtimalle personel eksiği var
Aracımda oluşan arıza sebebi ile gittiğim ve inanılmaz memnun kaldigim yer. Bir işletmede gereken herşeye fazlası ile sahipler. Halkla ilişkiler profesyonellik ve işlem süresinin kısalığı öne çıkan yönleri. Başka şehirde yaşıyorum ancak bakım zamanlarını denk getirip mutlaka bu servise gelmeye çalışacağım.
Parça yok servis ücretleri gereğinden çok fazla sonra diyorlarki müşteri kaçıyor. Kaçar tabi siz müşteriyi öperseniz müşteri gelirmi. Bi filtre kabin değişimine 600 tl işçilik aldılar. 600 tl yi verdim. Bnm işimi halledemediler parça yok o yok balata yok istediğimiz yağ yok servisin amacı ney acaba şirket yöneticileri duysun sesimizi artık. İlk defa Honda bi araç aldım. Serviste işim hallolur dedim. Rezil oldum. Sonra honda neden piyasada yeri az. Az olur tabi usta geliyor bakıyor 600 tl işçilik yaz. Afedrsinizde dışarda sizin yapamadığınızın. Yüzde yüzünü hakkıyla yapan usta servis çok. Sırf arabamızın garanti dışı kalmasın diye servisinize getiriyoruz. Birdaha asla honda marka araç almam. Servisin dediği Parça yokya en basiti fren balatası yok serviste allahım gelde gülme. Beni bitik baltayla servisten yolladılar. Canımı sokakta buldum heralde. Sadece yapılanlara gülüyorum. Bukadar basit honda eysa işte arkadaşlar. İnanmayanlar varya faturaları bulunuyor.. bakıma arkdaşların hiç birisimi eysaya gitmelerini tavsiye etmiyorum..
10 gün önce 2020 model 15 bin km de citroen c5 aircross aracı sıfır fiyatından aldım.aracın lastikleri değiştirilmiş sol arka lastik 2017 tarihli yarılmış koca bir yama çıktı ve çamurluk parçalanmış.4 ad yeni lastik almak zorunda kaldım 3200 tl.bagaj içinde kırık parçalar var,jant şifresi,ilk yardım çantası,yangın söndürme tüpünü almışlar.patronun bu durumdan haberi olmadığına inanmak istiyorum sadece çünkü böylesine başarılı bir işletmeye hiç yakışmadı
Honda Eysa ailesine çok teşekkür ediyorum. 2022 Civic alım sürecinde gerek bayi müdürü gerekse satış temsilcileri çok yardımcı oldular ve aracımızı teslim aldık.
"İkame araç mı? güldürmeyin beyfendi, karşı direkte taksi butonu var, basın bekleyin lütfen." Muhakkak tekrar geliriz...
Beklentimin çok çok üstünde bir yer.. biraz ön yargılı davranıyordum Honda ya karşı ama artık bende Honda ailesi üyesi oldum.. arabam çok çok çokkk güzel :) ilgili alakaları, samimiyetleri, size gerçekten bir aile üyesi gibi davranmaları çok güven verici.. benim gibi on yargısı olan varsa bir defa risk alıp görüşmeye gitsin.. inanıyorum düşüncenizin değişeceğine..
bence harika ve Nezih bir yer. servis ilgisi ve işçiliği yerinde ve şeffaf hizmet her alanda mevcut. özellikle Melih Bey Çaycı abla ve garanti işleminde Süleyman bey profesyonel ve kaliteli hizmet anlayışı ile birebir ilgilenen kişiler.
Uzun yıllardır Honda kullanıcısıyım, servis notum hep yüksek olmuştur. Yıkama bölümü yıllardır zayıftır ama hoş görüyoruz. İlgileri de iyi bence. Eskisi kadar indirim imkanı da malesef artık pek yok. Hızlı ve kaliteli olmaları yetiyor.
sizleri kınıyorum. fiyatta anlaşıyoruz. başka müşteri 1000 tl fazla verdiği için. lafını sözünü tutmuyorlar.cok bencillik yaptılar kendilerini kınıyorum.bunlardan bu şekilde ticaret yapılmaz. ben şahsım olarak tavsiye etmiyorum.0
📍 Şafak, 4297. Sk No:44, 07220 Kepez/Antalya
💬 Telefonla aradım kargo evden alımı icin kayıt yaptılar. Daha sonra aradım dediler evden kargo almıyoruz. Ben dışarıda dağıtım yapan Aras kargoya kargomu teslim...
Antalya En İyi Ulaşım hizmeti Listesi Kepez En İyi Ulaşım hizmeti Listesi