Adres: | Altunizade, Kısıklı Cd. No:17, 34662 Üsküdar/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902165590559 |
Kategoriler: | Ayn hizmetleri Otomobil yedek parça mağazası Oto galeri Honda bayii Sigorta acentesi |
Çalışma saatleri: | Salı 08:30–18:15, Çarşamba 08:30–18:15, Perşembe 08:30–18:15, Cuma 08:30–18:15, Cumartesi 08:30–17:00, Pazar Kapalı, Pazartesi 08:30–18:15 |
Web sitesi: | http://www.ayisigi.com.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
4,5 aydır direksiyon kutusu nedeniyle honda civic aracımın yattığı servistir kendileri ! Servis çalışanları bir şey söylendiğinde 100 şey söylüyor ! Sakın onlara garantili aracınızı götürmeyin suçlu siz olursunuz ! 1,5 ay yasal onarım süresi olan arabamı 4,5 aydır beklediğim gibi servis arabamı açık otoparkta ve güneşte bekletmiş ! Araba kaputa kadar çamur doluydu ! Yıkamayı laubali şekilde yapmışlar ! Zorla tekrar yıkattım ! Üstelik bu arabayı teslim alırken lastikleri inikti ! Ne diyim ! Böyle amatör bir servis olamaz. Bir daha bu servisin önünden dahi geçmem !
İlgili ve alakalı bir servis ve satış yeri. Eski deyimle orta direk vatandaş olan bizler için çok pahalı olan sıfır arabalar için tavsiyem şu japon al sadece bakımda usta gör.
Burdan Batuhan beye teşekkür ederim. Gayet güzel ilgilendi bütün araçları tek tek gösterdi. Ben Honda Civic varken servise getiriyordum.
Pasta ve cila için verdiğimiz arabamızın boyasını söktüler ve bizi yalancı durumuna soktular. Kendi paramızla arabanın değerini düşürdük, düzeltmek istiyorsanız 30 bin tl daha verin dediler. Sonraki görüşmelerimizde nispeten iyi niyet gösterip fiyatta indirim yaptılar ancak önceki yaşadığım sıkıntıları da düşününce artık Ayışığından hiçbir hizmet almamaya karar verdim. Sıkıntı yaşadığınızda ilk gittiğinizdeki ilgi ve güler yüz tam tersine dönüyor bunu düşünerek hareket etmenizi tavsiye ederim.
Kendilerinden 2021 yılında üç adet araç aldık. O tarihten bu güne tüm araç bakımlarını aynı serviste yaptırdık. Hiç bir zaman indirim talebinde bulunmadık. Fakat nedendir bilmem ne zaman plakalık ya da ruhsat kabı gibi basit ihtiyaçlarımıza yönelik istekte bulunsak olumsuz yanıt aldık. Plakalık istedik aracı getirin dediler, ruhsat kabı istedik sadece satın alınan araçlara veriyoruz gibi cevaplar aldık. Şirketimize ait farklı marka araçlarda servise götürdüğümüzde hiç böyle bir sorun yaşamadık. Üstelik bakım ücretleri üzerinden indirimler de alıyoruz. Bu sebeple geçen hafta aracımızı bıraktığımız Ayışığı servisi ile bir daha çalışmama kararı aldık. Ne gideriz, ne tavsiye ederiz.
Honda ayışığı showroom binasına ilk 20 yıldan fazla oldu gideli ilk Honda aracımı buradan almıştım. Yıllar içinde gittiğim zamanlar oldu. Dükkanda değişen tek şey yeni model araçlar oluyor. Model çeşidi fazla
Müşteri ilişkileri konusunda çok başarısız bir bayii. Daha önceki yorumlarda da belirtilmiş kimse yerinden kalkıp ilgilenmiyor. Kendi istediğiniz araci kendinizin bulup incelemeniz gerekiyor. Kesinlikle araç satın almak için gidilmemeli.
Yeni bir araba almak icin bircok marka ve şube dolaşıyorum aldıgım en kötü hizmet ve ilgisizlik ve kaba ve küstah davranışı Honda Ayışığı magazasında gördüm. Bana bir satı fiyatı söylediler . Aracı ötv muhafiyetli alacagimiz söyleyince satış fiyatı nedense yükseliverdi.. bunun sebebini sordugumda da küstahca cevaplara bizde böyle canınız isterse şeklinde bir modda beni nerdeyse dükkandan kovdular. Honda gibi degerli bir markanın yüm prestijini düşürüyorlar. Umarım Honda yetkilileri bunu degerlendirir. Sayerlerinde honda dan sogudum umarım bunu yönetim kadrosu degerlendirir. Honda almak icin Honda Ayışığını sakın ha skın ziyaret etmeyin..!!
22.04.2024 tarihinde 2019 model Honda civic aracımı rutin bakımları için Ayışığı Honda’ya randevu ile götürdüm. Benimle yakından ilgilenen NİYAZİ beye çok teşekkür ederim aracı teslim ettiğimden itibaren süreç çok profesyonel olarak ilerledi. Tüm ekibe ilgilerinden dolayı tekrar teşekkür ederim.
Yaklaşık 3 gündür hem telefon üzerinden hemde web sitesi üzerinden ulaşmaya çalışıyorum, telefonları arızalı yada açıp katıyorlar, web sitesinden servis randevusuna dönüş yapılmıyor. Şirket battı yada el mi değiştirdi ?
Bugün aracımı periyodik bakım için servise götürdüm.Randevu saatime göre direk bekletmeden hızlıca işlerimlerimi yaptılar.Ben taleplerimi ilettim, saolsun Emre Bey hepsiyle ilgilendi.Bakım boyuncada değişmesi gereken noktalarda arayıp bilgi verdiler.Bakım yaparken aracın en ince ayrıntısına kadar dikkat ediyorlar.Aracımı teslim almaya gittiğimde, iç-dış yıkanmış halde pırıl pırıl buldum.Emre Bey'e ve tüm teknisyen arkadaşlara ilgi ve alakalarından dolayı çok teşekkür ederim.Aracınıza değer veriyorsanız ve titizseniz bu servisi kesinlikle tercih edebilirsiniz.
3 gün önce sıfır araba bakmaya gittim, satış yapan arkadaşlarin ilgisi harika tebrik ederim.
Aracımızdaki tekleme problemini dört sefer götürdüümüz halde çözemeyen başarısız ukala bir servis. Son olarak gittiğimde ise benden sibop ayarı için 1200 TL para talep edildi aracım garantide ve düzenli bakımları yapıldığı halde kendi hatalarına ekstra bana ödettirmeye çalıştılar. Ay ışığından daha hizmet alamayacağını söyleyerek güzelce kibarca kovulduk. Honda’dan soğutan firmadır ayışığı, personelleri özellikle SA.. GO.. İsimli personel ukala tavırları ile insanı aşağılarcasına konuşarak sinir sisteminisi test edebiliyor. Sevgili ayışığı, bana mail atın diyene kadar tüm süreci biliyorsunuz. Adım bile açık açık yazıyor. Neden arayıp sormuyorsunuz? Personeliniz beni bizden hizmet alamazSIN yürü git diyorsa ben nasıl güvenim size??
Başından beri bizimle ilgilenen Satış temsilcimiz Ülkü hanım ile Orhan bey'e ve teslim sürecinde ilgilenen Selda hanım'a çok teşekkür ederiz. Sorunsuz ve hızlı bir şekilde ilerleyen süreçten çok memnun kaldık. İyi çalışmalar diliyoruz..
Kaporayı elden nakit bir şekilde almak ne demek.. Hangi çağdayız.. Honda yetkili bayisine hiç yakışmıyor.. İmzalattırdıkları satış sözleşmesinin nüshasını bile vermiyorlar.. Buradan araç alırken 40 kere düşünmek lazım..
Periyodik bakım için buraya geldim. Araca yapılan hiçbir işlemi göremiyorsunuz. Teslim aldığımda araca taktırdığım araç dışı kamerasının kablosunun çıkarılmış olduğunu gördüm. Öğleden önceki kayıtları izleyebildim ve yapılan hiçbir işlem göremedim (kablo çıkarıldığı için öğleden sonraki kayıtlar yok). Kayıtları izlediğimde oradaki bir arkadaş, aracı yıkama yerinden servis yerine götürürken babasının arabasıymış gibi aniden hızlanıp çukura giriyor. Kameranın acil durum sensörü de devreye giriyor bu esnada. O kadar para verip bu durumları yaşamak üzücü. Ne yapılıp yapılmadığını göremiyorsunuz zaten. Yapılan işlemlerin kamera kaydını talep ettim, yokmuş. Zaten insanlar bu servislere benim gibi genelde aracın garantisi bozulmasın diye geliyor. Değmezmiş, yapılan işlemi görmek lazım. Gözümüz gibi baktığımız araçlara onlar aynı özeni göstermiyor. Yapılan işin başında durabilmek lazım.
Fiyat almak için aradım, astronomik bir fiyat verdiler. Arıza tespit 2500₺ Motor indirmek sadece 31.500₺ Motora da girersek 200, 300bin ₺ Sanayide bile bu denli ilgisizlik, fahil fiyat yok. Aracımız 2015 model honda civic ve ayışığı'ndan almıştık. Ustabaşı, servise gelmeyelim diye elinden geleni yaptı.
Hasarım onarımı sonrası aracımın teslim sürecinde yaşadıklarımdan hiç memnun kalmadım. Bakım ya da farklı bir maksatla yeniden gelmeyi düşünmüyorum.
Merhaba, Honda City aldım eşime. Personelin ilgi ve alakasindan memnun kaldik, beni hiç ugrastirmadan islemleri tamamladilar, ayrica takas icin de gerekli destegi verdiler. Tüm Ayışığı ekibine teşekkür ederiz.
Sifir aldigim aracimin 6 yildir bakimlarimi burada yaptiriyorum. Servisten satisa, garanti biriminden sigortaya herkes son derece yardimci. Ilgi alakalari icin tesekkur ediyorum, tavsiye ediyorum.
ÖTV indirimi ile 883 bin TL olması gereken araca utanmadan 992 bin TL fiyat verip üstüne işinize geliyorsa bizde böyle diyen ahlaksız çalışanlara sahip bir kurum. siz de muhtaç kalınız inşallah.
Önceden randevu alıp hafta sonumuzu ayırıp gidiyoruz, ne bir ilgi ne bir alaka ne bir güler yüz. Bu şekilde bir satışçılık rezalet.
Honda AyIşığı Bayiden Civic model araç aldık. İletişime geçtiğimizden itibaren teslim süresine kadar bizimle ilgilenen Selda Hanım ve Orhan Bey’e teşekkür ederiz.
Satış ekibinin son derece nazik tutumu, iyi niyetli söylemleri ve satış sürecini iyi takip ediyor olmalari saygıyı hak ediyor.
Eğer bir şirketiniz varsa ve muayene ücretini gider gösterme hayaliniz varsa direk başka yerlere bakın. Fazladan 1 saat sizi serviste bekletirler, faturayı göndermezler. Saatlerce arayarak zor ulaştığınızda elinize geçen fatura yanlış şirket adına kesilmiş olur ve hiçbir işinize yaramaz. Tekrar doğrusunu kesmek gibi bir işe de girişmezler. İşinizi gücünüzü bırakıp 1 haftanızı bu arkadaşlardan fatura almaya adayabilirseniz bilemem tabi.
Aracımın arka lastikleri 14 binde kabak oldu, Dunlop araçla ilgili bir durum diyor fakat servis araçta bir sıkıntı yok diyor. Aylarca git gel yaptım sonuç çıkmadı. Sonunda kendim aldım yeni lastik ama sanırım o da deforme oluyor. İzlemekteyim. Önden çekişli aracın arka lastikleri nasıl deforme olur anlayamıyorum. Arka cam bozuk diyorum, yaptık deyip aracı teslim ettiler. Baktım yapılmamış. 15 gün sonraya tekrar randevu yazdılar. Sol kemer tokasından ses geliyor diyorum, araçta hiç ses yok ya, o yüzden o sesi duyabiliyorsunuz diyorlar. Satış departmanı çok iyi ama satış sonrası çok kötü. Aracınızı alıp oradan kaçmanızı tavsiye ederim.
Randevu için arıyor telefonlara bile bakılmıyor tel açılıp kapanıyor,böyle servislerden uzak durmam gerektiğini düşünüyorum
Numaradan arıyorum açıp kapatıyorlar sürekli danışmada ki arkadaşlar çok çalışma istekleri yok sanırım buradaki yöneticilerin bilgisine
Müşteri temsilcilerini çok ilgili görmedim. Tok satıcı olunca demekki işler değişiyor
Arabamın yedek lastiğin olduğu yer su dolmuş ki 1 ya da 2 kere buraya yıllık bakıma götürmemişimdir her yer cılk su ve pas içinde.Yaptık diye teslim ettiler fotoğraf yaptık dedikten sonraki hali tabi olmadı yine su giriyor dedim o zaman 15 gün bizde kalacak su testi yapacağız dediler.Sanki ben onlara kalamaz demiştim.Neticede sanayiye götürdüm iki saat içinde yer tespiti yaptılar 3 gün onlarda kaldı mis gibi geri verdiler.Ayışığı'nın bu bendeki ikinci hayal kırıklığı.
ilgili kibar servis, özellikle hasar danışmanı burak bey'in hızlı ve özenli çalışması ile sorunsuz işimizi hallettik. şu pandemi günlerinde Müşteri bekleme salonunu temiz oluşu beni memnun etti.
Çok profesyonel satış ekibi var. İşlerini en doğru etkilesimle yapma becerisine sahipler. Servis için gittiğimde aidiyet duygusu hissediyorum. Ayışığındaysaniz; doğru mekandasiniz demektir.
Çiftkurtların kapanması üzerine buraya geldim. 10 bin bakımları yaptırdım. Arabayı aldıktan 10 dk sonra lastik basınç uyarısı verdi. Araba çok kötü yıkandı. Ön camda ve dokunmatik ekranda bez izleri... Yıkanmasa daha iyi olacaktı. Görünen işte böyle iseler göremediğimiz işte nasıldırlar diye şüphe uyandı. Ayrıca yarım saat sonra benzinlikte arka tamponda bir çizik farkettim. Belirttikleri saatten 2 saat sonra teslim ettiler. Çiftkurtları arattılar...
Yani inanın bazı yerler insanı insanliktan çıkarır burası da beni o şekilde çıkarttı. Sinirden delirtti. Arıyorum elinizde şu araba var mı var. ÖTV muafiyetli deyince sanki babalarının kasasindan veriyorlarmış gibi garip bir tavır içine girip yok, şimdi veremeyiz, işlerine geldiğinde söylenebilecek tüm bahaneler. Ama bakın veren yerler ve bayiler var 2023 olduğu için diyorsun hala devam ediyor saçmalamaya. Söyleyecek sözüm yok gerçekten inşallah şu anki halimin bin beteri olursunuz.
Bugün yeni gelen Accord'u deneyimledim. Accord yine muhteşem🔥 16-17 Ekim'de gerçekleştirilen lansmana nazik davetlerinden dolayı müşteri ilişkileri uzmanı Selda hanıma çok teşekkür ederim. Araçtaki iddialı özellikleri uygulamalı bir şekilde anlatan Korhan beye teşekkür ederim.☺️ Test sürüşü esnasında aracı detaylıca aktaran Semih beye de çok teşekkür ederim🙏🏻 Ayışığı Honda ailesine çok teşekkür ederim🙏🏻
6 ay arayla 2. kez annemle araç bakmaya gittiğimizde , araç dışarda bakabilirsiniz diyip, uzaktan kapıyı açıp asla ilgilenmediler. Test sürüşü talep ettiğimi söyledim. Sizi arayacağız dediler 2 ay bekledim aramadılar. 1 milyon Tl gibi bir rakama araç alınan bugünlerde , kabul edilemez seviyede umursamaz tavırdalar.
Olumsuz yorumlar ve ozelliklede şikayetvardaki sikayetleri garanti kapsamindaki araclara yaklaşiminiz okudukca aracimi size getirip getirmemekte tereddut ettim.ve hiç bir donuş yapilmamiş kisilere?işinizi severek yapmiyosunuz :( üzücü..
İlk defa sıfır araç deneyimimiz oldu ve deneyimi honda ayışığı plazada yaşamaktan çok mutluyuz. Özellikle satış danışmanımız Selda Hanımın ilgisi ve güler yüzünden dolayı çok teşekkür ederim .insan ilişkileri bu kadar üst düzeyde üzerinde taşıyan birine sahip olmanız bence büyük şans.Ayrıca ülkü hanıma ve bütün emeği geçen herkese teşekkürler iyiki varsın honda ayışığı plaza
Araç- Honda city- alımında satış danışmanım Korhan bey'e , Müşteri ilişkileri sorumlusu Selda hanım'a ve Sigorta müdür yardımcısı Ayhan Bey'e ayrı ayrı teşekkür etmek istiyorum. Satış öncesi ve sonrası ilgi ve alakaları takdire şayan. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Barış ZORLU
Veysel beye çok teşekkür ediyorum, ilgisi ve alakası için. 6 ayda 10,000 km yapıp geliyorum. İlgi ve alaka güzel, yardımcı oluyorlar. Erken saatte gidince daha sakin oluyor. Diğer türlü çok yoğun. İşçilikleri ve yönlendirmeleri de güzel.
Öncelikle "Selda ÖZKAN" hanıma ilgileri teşekkürlerimi dilerim. Olumlu geri dönüşleri için. Bir sorun olunca; müşteri ilişkileri ile hızlı aksiyon alınıyor!
İki Hondamızı da buradan aldık. Civic ve CRV. Her ikisinden de son derece memnunuz. Servis çok güzel ve nispeten uygun fiyatlı. Honda almayı düşünüyorsanız uğramanızı tavsiye ederim.
Sn Honda Bayisi Satış ile ilgili bilgi almak için defalarca aramamıza rağmen bağlandıktan sonra 1-2 saniye sonra hat kesilmektedir. Buna benzer onlarca yorum var sayfanızda lütfen çözüme kavuşturabilir misiniz? Size nasıl ulaşabiliriz ?
Aracımın servis durumu ile ilgili bilgi almak istediğimde telefonlardan ulaşılamıyor. Kolaylıkla ulaşılabilir olmasının sağlanması müşteri memnuniyeti için önemli olduğunu düşünüyorum. Çok acil durumda ihtiyacımız olduğunda ne yaparım diye düşünmeye başladım.
Rezil,rezalet,hondanın airbag sorunu üzerine araçlarını servise çağırması üzerine gittiğim ayışığı servisinin orta kısmının getirdiği durum ve daha vahimi bunu kabullenmemeleri,siz siz olun sakın aracınızı buraya teslim etmeyin.Yazıklar olsun hakkım haram olsun.
Başta tayfun bey olmak üzere Selda hanım,Erkan bey ve tüm çalışanlarına nazik davranislarindan,ilgi ve alakalarindan dolayı teşekkür ederim.
sabah 10 da standart bakım (yağ + yağ filtresi + hava filtresi + polen filtresi değişimi) için aracımı teslim ettim. Normalde 30 dk sürecek işçilik ama aracımı 16:30 da teslim alabildim. işçilik süresini uzatarak fazla ücret mi alıyorsunuz?
Çok cana yakın insanlara sahip bir bayii. Araçları hakkında her bilgiye sahip çalışanlara sahip, mutlaka araç almak isterseniz geleceğiniz tek yer.
Yıllardır araç aldığım servis aldığım bayii ilgileri alakaları çok iyi güleryüzlü
Aracımı buradan aldım alırken de kaput koruması yaptırmıştım, kaput koruması güneş ısısına dayalı olarak iz yaptı söktürmek istedim söküm için de para talep edildi sökümden sonra da kaputu gösterdiler herhangi bir sıkıntı yok tekrardan koruma yaptırmak isteyip istemediğimi sorunca ben de yaptırmadım yaklaşık on gün sonra filmde görünen aynı yerlerde iz gördüm daha sonraki servis bakımına aracımı götürdüğümde gösterdim bir şey yapamacaklarını söylediler. AYRICA 10 bin bakımı için tarafıma verilen fiyat üzerini 969 TL fazla ücret çıkardılar, oradaki personel bir miktar iskonto uygulayabileceğini belirtti her ne kadar personelin yaklaşımı gayet kibar ve yardımcı olma noktasında ise de her iki durumun da doğru olduğunu ve etik olduğunu düşünmüyorum. Servis için artık burayı tercih etmeyeceğim. ÖZETLE kaput filmi sökümü için ücret talep edildi kaput filmi işlevsiz ve servis bakımına 10 gün içinde 969 TL zam uygulandı
Araç alımında satış danışmanım Ülkü Hanım'a, müşteri ilişkileri sorumlusu Selda Hanım'a ve garanti sorumlusu Bülent Bey'e ayrı ayrı bu platformdanda teşekkür etmek istiyorum. Satış öncesi ve sonrası ilgi ve alakaları takdire şayan. Kesinlikle tavsiye ediyorum. 😇
Araç satışından teslimatına kadar her aşamasında yardımcı oldular. İşlemlerimizle Korhan Bey ilgilendi ve sürecin her aşamasında bizi bilgilendirdi. Kendisine ve Ayışığı bayiye her şey için teşekkür ederiz.
Sıfır ambalajında parça aldım. Hiç kullanmadan paketini dahil açmadan ertesi günü aradım ve geri vermek istedim. Parçayı geri alamayacağıyım söylediler. Sakın parça almayın. Not : aracını bakıma ayışığı Honda’ya götüren biriyim. ( ayrıca parçayı geri almayan tek yer burası herhalde ilk defa böyle bir şey yaşıyorum ). Parça almanızı kesinlikle tavsiye etmem. Ayrıca yetkili servis için çok ayıp bir durum ( dışarda esnaflar kutusu açılmış denenmiş ama uymamış bir parçayı bile geri alırken )
İlgi ve alaka müthişti.Güneş hanım yeni Honda H-Rv'yi müthiş bir şekilde tanıttı.
Başka bir yetkili servis 3 hafta sonrasına randevu verdi, Ayışığı buyrun gelin dedi.. Ayrıntılı bir şekilde konuştuk, ne nasıl olur, ne zaman biter vs.. sonra aracımı tahmini gününden çok önce, diğer servisin randevu tarihinde, teslim ettiler.. Teşekkürler Honda Ayışığı!!
Servis için arabamı bıraktım çalışanları çok kabaydı. Müşteri ile nasıl konuşmaları gerektiğini öğrenmeleri lazım. 3 adet honda civic aracım var bir daha asla bu servise getirmeyeceğim. Honda gibi köklü bir firmanın böyle bir servise sahip olması üzücü. Tamamen kurumsallıktan uzak bir yer.
19.01.2024 TARİHİNDE ARACI BAKIMA GETİRDİM İSRARLA FRENLERE BAKIZ DEDİM CIZ CIZZZ SES CIKARIYOR DEDİM AMA ISRARLA BAKMAMISSINIZ TESEKKURLER ...
Müşteri memnuniyetine ne kadar çok önem veriliyor. Müşteri el üzerinde değil. Baş üzerinde tutulduğu ender yer.
Aracımı buradan almıştım satış bölümü çok iyi ve ilgiliydi ve Güzel şeyler yazmıştım ama servis kısmı çok ilgisiz. İlk bakımda hoşuma gitmemişti ama neyse dedim ikinci bakımı Mutluhan servisine yaptırdım. Şimdi tekrar burayı denedim ve artık kararım netleşti. Honda Ayışığı Teknik serviste sınıfta kaldı. Sanırım nede olsa mecbur gelecekler havasında ve çalışanlar banane şirket düşünsün düşüncesindeler. Kesinlikle ilgisiz ve müşteri umurlarında değil. Teknik servis çalışanlarının tavırlarından hiç memnun kalmadım. Sanırım bir daha buraya gitmem. Tavsiye etmiyorum.
Ayışığı bayı her konuda bize yardımcı oldu.(araç teslim süresi, sigorta teklifleri vs) Özellikle Korhan Beye çok teşekkür ediyoruz. İşini severek ve çok iyi yapan biri. Tanıştığımıza çok memnun olduk. Servis için de hep sizi tercih edeceğiz.
aracımı bakıma götürmek için 3-4 gündür arıyorum sürekli meşguller sürekli numaranızı alayım beyefendi size dönüş yapalım diyip hiç bir şekilde dönüş yapmıyorlar. ısrarlı aramalarım sonucu bugün ulaştım kendilerine işçilik için birisi fiyat veriyor malzeme için farklı departmana aktarılıyor oda başkasına aktarıyor o fiyat veriyor böyle saçmalık hayatımda görmedim. elimde kalem kağıt toplam fiyat bulmaya çalışıyorum.
En iyi honda yetkili servisi burası , aracı tertemiz yıkamasıyla bile farkı anlayacaksınız. Teşekkürler ayışığı honda
Burada *ülkü* hanım satış temsilcisi olarak bizi agirladi.Nezaket,ilgi,bilgi, tecrübe noktasinda Nirvana. Derlerya dosta güven düşmana korku veriyor 😁 .Konsept olarak rahat ve sıkılmadan gelebileceğiniz bir yer. Deneyimli kadrosu ile hem sıfır araç satışı yaparken hemde profesyonel bakım servisiyle de aracınızı güvenle yaptırabilirsiniz. Beklerken İkramlar ve güler yüzle de evinizde gibisiniz. Uğrayın derim
Güvendigim icin özellikle randevu aldığım kişinin tatile çıktığını haber vermediler. Randevularıkaydeden kişinin özensizliğinden şikayetçiyim.
Gerçek bir Türkiye klasiği. Her çalışanı ayrı bir yalancı. Hiç bir işlerini doğru yapmıyorlar. Arabamla kaza yaptık, 2 hafta sonra aradılar hazır olduğuna dair ama bu hazır halinden sonra en az 5 defa daha geri götürdüm. Nedeni ise, hep eksik yapılmış, yada hiç değiştirilmemis kırık olan parça mevcuttu. İnsanı hayatından bezdiriyorlar. Honda nin adına leke sürüyorlar. Hondanin yerinde olsam, bayiliklerini derhal iptal ederim.
Yaşadığım olumsuz durumu tarafıma dönüş yaparak özürlerini ileterek telafi etmislerdir ve sonraki bakımda yaşadığım olumsuz duruma istinaden ellerinden gelecek yardımı yapacaklarının sözünü vermişlerdir benim için olay negatiften pozitife dönmüştür. ilgi ve hassasiyetleri için teşekkür ederim
Geçen ay aracimi bakıma bırakmıştım. Yoğunluktan dolayı fazladan ödeme yapmışım. Daha sonra kontrol de etmeyip geçmişim. İki gun önce telefonla ulaşıp hiç haberdar olmadığım ve söylemeseler unutup gideceğim tutarı iade etmek için iban numaramı istediler. Bu örnek davranış için bütün servis çalışanlarına teşekkürlerimi sunuyorum.
İlk defa sıfır araç deneyimimiz oldu ve bu deneyimi Honda Ayışığı plaza yaşamaktan çok mutluyuz. Özellikle satış danışmanımız Ülkü Hanım ve Selda Hanımın ilgisi ve güler yüzünden dolayı çok teşekkür ederim. İnsan ilişkilerini bu kadar üst düzeyde üzerinde taşıyan bir danışmanlara sahip olmanız bence büyük bir şans.
En iyi Honda servislerin den birisi Burak ustaya selamlar her zaman ilgili
Honda alacaksanız tek adres Ayışığı deriz. 3. Aracımızı alalı bir hafta bile olmadı. Avrupa yakasında oturmamıza rağmen özel olarak geliyoruz buraya. Başta Satıştan Can Bey ve Funda Hanım’a olmak üzere, eski aracımızın da satış işlemleriyle ilgilenen Emre Bey’e ve ayrıca teslimdeki Erkan Bey’e çok teşekkür ediyoruz. Keyifli bir alışveriş oldu bizim için🙂👍
Yüzsüzlüğün Kötü işin Adı Ayışığı... Dikkat edin aracınızı çarpıp teslim edebilirler. benimkinin hali ortada....
İnternetten forum doldurdum ardından fiyat bilgisi istedim fakat telefonda fiyat bilgisi vermeyeceğini söylediler satış danışmanı olmadığı için satış için arıyorum fakat telefon açılıyor tek kelime edilmeden kapatalıyor.
Bugün Honda Accord aracımı teslim aldım, işin başından teslimine kadar yardımlarını esirgemeyen Ülkü Hanıma ve diğer arkadaşlara çok teşekkür ederim. Daha öncede bayi ismini vermeyeceğim ama bukadar hızlı ve kaliteli hizmet almamıştım.
Ayisigi serviste görevli Savas Bey’in gösterdigi profesyonel ilgi ve sürecte yardimlarindan dolayi kendisine tesekkur ederim,aracimin tüm islemleri hemen yapildi ve teslim edildi.Ayrica arac alimi esnasinda her daim yanimda olan satis danismani Ülkü hanima ve halkla Iliskileri yõneten Selda hanima güleryüz ve performanslarindan dolayi cok cok teşekkür ederim,memnuniyetle tavsiye ederim.
Yakin bu sürede bir araç aldim. Bu konuda başından sonuna kadar bize destek olan Ülkü Hanım'a, Funda Hanım'a ve Erkan Bey'e teşekkür ediyorum. Her zaman çok ilgililerdi. Doğru tercih yapmışım.
Arabayı servise bıraktım temiz olarak yikayip teslim ettiler teşekkür ederim
Müşteri memnuniyetini önde tutan bir işletme. Satış sürecinde yardımları, destek ve çözüm odaklı yaklaşımından dolayı Yiğit Esman Bey'e çok teşekkür ederim. Aracın tüm işlemleri kısa sürede yapıldı ve teslim edildi. Keyifli bir alışveriş oldu.
Servis için arayıp randevu almaya çalışıyorum telefonu açan kişi konusmadan telefonu geri kapatıyor burdan bile işin kalitesi belli oluyor.
Aracıma bakım yaptırmak için arayıp bilgi aldığımda Niyazi Bey’in nazik karşılaması ve doğru bilgilerle yönlendirmesi üzerine randevu aldım. Kendisine bu vesileyle teşekkür ederim.
Honda ayışığından honda city marka araç aldım.Gerek 2.el aracımı alırken olumlu yaklaşımları hemde sıfır aracın karaborsa olduğu bu dönemde esnafa uygun iyi davranışları sebebiyle bütün çalışanlarına özellikle Korhan beye teşekkür ederim.
Servis için gittiğinizde beklerken işinizi yapacağınız oturup beklerken dinlenebileceğiniz ferah temiz ve güzel mekanları var. İnternetiniz mevcut. Çayınız kahveniz mevcut. Karşılama güzel ve ilgililer. İşlerini iyi yapmaya çalışıyorlar ve müşteri memnuniyetini önemsiyorlar.
Az önce satış departmanındaki kadına fiyat bilgisi alabilir miyim diye sorduğumda bana bilmiyorum nerden bileyim gibi kaba bi davranışı oldu yazık cidden
Servis kayıtlarını almak için gitmiştim. Sağolsunlar yardımcı oldular. Plakalığımın kırık olduğunu belirtip bir plakalık istedim fakat vermediler arabanın işlem görmesi gerekiyormuş. dile kolay 29 kez işlem(bakım) görmüş bir araç Honda bir araç için vefasızlığın sembolüydü bakım için uzak olsada başka bir bayii tercih edeceğim.
İşlerini olabildiğince savsaklayarak yapan sözde servis. Dışarıda iyi bir ustaya giderseniz en azından vaktinizden ve paranızdan olmazsınız. Bakım sonrası sadece 3800 km kullandığım aracın balataları ve diskleri parçalandı. Kendileriyle iletişime geçtiğimde ise türlü türlü yalanlar, bahaneler. Hatalarını kabul etmedikleri gibi saygısızlıkta yaptıkları işten daha iyiler. Rezalet ötesi.
Aracımı Ayışığı Otomotiv Turizm San. Ve Ticaret A.Ş. almıştım. Talebim yokken oluşturulan aksesuar sipariş formunda yer alan ve aracın orijinal parçasının da olmadığı ürünlerden biri olan Pedal Box takılmıştı. Araç arızası için gittiğim serviste (Efe Honda) orijinal parça olmayan Pedal Box dan kaynaklı olduğu söylenen arıza için işçilik (faturası) ücreti alınmıştı. Yaşananları içeren evraklarımın da ekli olduğu konuya ilişkin şikayetimi Honda Türkiye A.Ş.’ne bir dilekçe ile ilettim. Bundan sonraki süreç çok hızlı ilerledi. Öncelikli Honda Türkiye A.Ş.’ne Sonrasında ilgisi, yaklaşımı, kısa sürede sorunumun olumlu sonuçlanmasına katkı da bulunan Ayışığı Otomotiv’de görevli Müşteri İlişkileri Yetkilisi Selda ÖZKAN’a Ayrıca Dte Systems PedalBox Türkiye Distirübütörü olan Uludağ Group'tan Muhammed ÖZCAN ve Demet AKGÜNGÖR’e ayrı ayrı teşekkür ederim.
Tertemiz bir servis deneyimi , fiyat anlamında travmatik bir fark yok , dolayısıyla usta usta gezip iyisini bulana kadar aracı mahvedeceğinize , işi bu olan insanlara teslim etmeniz her açıdan daha mantıklı
2.el aracımı satmak için gitmiştim. Hem aracımı sattım hem de araç sahibi oldum. Bu konuda bana gerçek anlamda yardımcı olan Ersin Karabay bey e teşekkürü borç bilirim. Vaktiniz var ise yanına sırf çay içmek için bile gidebilirsiniz. 2.el araç alış-satışlarınızda Ayışığı 2.elden teklif almadan yola çıkmayın derim...
Honda Plaza Ayışığı’ndan 2. Kez araç satın alıyorum. İki seferdir de süreçlerin tüm aşamalarından inanılmaz memnun kaldım. Bilgilendirme ve yönlendirme konusunda gerçekten çok iyi bir ekip işi çıkarttıklarını söyleyebilirim. Özellikle Funda Hanım,Yiğit Bey,Gökberk Bey ve Selda Hanım’a ve en son aşamada araç tesliminde sabırla aracın tüm detaylarını anlatan Erkan bey’e gösterdikleri ilgi ve güler yüz için çok teşekkür ederim.
İlgi alaka süper. Müşteri memnuniyeti de öyle Ülkü hanım ve Funda hanıma ayrıca parantez açmak istiyorum ilgilerinden dolayı 🙏
13 Kasım 2020 Cuma günü annemin arabasını Honda Plaza Ayışığı servise götürdüm. İki gün önce saat 13:30 için randevu almıştım ve tam zamanında oradaydım. Arabayı teslim etmek üzere müşteri kabul bankosuna yöneldim ancak Sezgin bey yoktu. Sezgin bey yarım saat sonra gelir, anahtarı bize bırakın biz kendisine söyleriz dediler. Ben de müşteri kabulde görev yapan ve Sezgin bey ile aynı işi yapan servis danışmanlarına madem Sezgin yok aracı neden siz teslim almıyorsunuz diye sordum. Benim için ha Sezgin ha siz hiç fark etmez, önemli olan işimin görülmesi dedim ancak üçünden de hiç bir cevap alamadım. Hiç tepki vermeden yüzüme boş boş baktılar. İnanılır gibi değil. Üstelik içeride benden başka müşteri de yok. Müşteri arabasını servise getirmiş ama umurlarında bile değil. Neyse servis randevularını organize eden kız arabayı ben teslim alayım dedi. Bir taraftan telefonla konuşurken bir taraftan da bir form doldurdu ve bana imzalattı. Anahtarı teslim ettim. İşlem tamam mı ben gidiyorum dedim. Diğer müşterilerle telefonda konuşurken bana işlem tamam dedi. Nasıl tamam dedim. Formun bir nüshasını bana vermediniz, ayrıca arabanın yanına gelip yakıt, km, hasar kontrolü yapmadınız dedim. Siz gidiyorsunuz da ondan vs.... deyince bir dakika ben işlem tamam mı diye sordum siz de tamam dediniz dedim. Neyse formun bir nüshasını alıp çıktım. Saat 5 civarı arabayı Sezgin beyden teslim aldım. Sezgin bey işini severek yapan, canla başla çalışan güler yüzlü bir insan. Gerek telefonda gerek yüz yüze iletişimde başarılı. Müşteriyi dinlemesini biliyor ve ona göre çözüm üretiyor. Onu tenzih ederek söylüyorum Ayışığı olmuş mum ışığı. Kalite çok düşmüş. Herkes işini severek yapmalı ve aldığı maaşı hak etmeli diye düşünüyorum. Müşteri memnuniyeti takibi için servis sonrası beni arayan kişiye de bu düşüncelerimi söyledim. Madem Sezgin bey yok, neden diğerleri ilgilenmediler diye sordum. Bazı müşterilerimiz hangi servis danışmanı ile telefonda görüştüyse ondan hizmet almak istiyorlar diye bir cevap aldım. Bu arkadaşların kartvizitlerinde yatırım danışmanı yazsa anlarım zira yatırım danışmanları kişiye özel hizmet veriyorlar ama servis danışmanları birbirlerine çok rahat back up yapabilirler. Bir daha Ayışığı’na gider miyim? Hiç sanmam.
Çookkkk memnunum. Servis, satış, 2.el, sigorta, müşteri ilişkileri (Selda Hn.) hepsinde hizmet 10 numara. Sertan Bey tebrikler yeni görevinizde size başarılar. Mehmet abiyi geri istiyoruz. Onun güler yüzünü özledik. 2 yıldır arabayı değiştireceğiz Mehmet abiyi bekliyoruz.
İstanbul ilinde müşteriyle en iyi şekilde ilgilenen bayi Honda Ayışığı 'dır. Satış danışmaları başta olmak üzere bütün bayi calışanlarına ilgi ve alakalarından dolayı teşekkürler ☺️
Diğer Honda servislerinden her zaman %1000 daha pahallı
Servisten satışa çaycısından güvenliğine kadar mükemmel bir ekip. Özellikle satıştan Ersin beye sonsuz kez teşekkür etmek istiyorum satış öncesi ve sonrası takibi, işlem hızı, ilgi alakası ve gülen yüzü için yeni bir aileye dahil oldum çook TEŞEKKÜR EDERİM.
Honda ciddiyeti kalitesi...çalışanlar çok ilgili. Honda hem harika marka hem de Honda plaza İstanbul ' Altunizade bölgesine yakışır kalitede...Araçlara bakmak, yenilikleri takip etmek burada mümkün.
Bugün kendileriyle tanışma fırsatımız oldu, gerek satış müdiresi Funda Hanım, gerekse satış danışmanı Reha Bey hem çok ilgili hem de çok bilgili ve yardımcıydılar. Gönül rahatlığıyla içimize sinerek bir araç alımı gerçekleştirdik. Tekrar Funda Hanım ve Reha Bey’e teşekkür ederiz.
Yakın zamanda buradan bir araç aldım. Ersin Bey ve diğer çalışanlar çok ilgiliydi ve çok keyifli, sorunsuz bir şekilde işlemlerimiz gerçekleşti. Ersin Bey satış sonrası da araçla ilgili sorularımda yardımcı oldu. Bu güvenilir işletmeyi ve yardımsever çalışanlarını tebrik ederim. (Aracı teslim alırken araçla ilgili titizlikle eğitim gibi bilgi veren adını hatırlayamadım çalışana da ayrıca teşekkür ederim)
2021 Honda Civic Eco Elegance aracımı ekim ayında İstanbul Ayışığı Bayiinden teslim aldım. İlk sıfır km aracım olduğundan kafamda anlamlı-anlamsız çok fazla soru olmasına karşın satış danışmanım Ülkü Hanım, tüm sorularımı sabırla dinleyip cevapladı. Benim bile bazen bunu da sormasaydım olurmuş dediğim ufak tefek ayrıntıları kendisinden öğrenebildim. ÖTV Matrahının arttırılması sonucunda liste fiyatlarının düştüğü en yoğun günlerde dahi benimle iletişimde kalarak bilgilendirme yapmayı sürdürdü. Kendisine bir kez daha burada teşekkür etmek istiyorum. Honda alacaksanız Ayışığından ve Ülkü Hanımdan almanızı tavsiye ederim. Ayrıca, araba teslimatının olduğu gün bizimle yakından ilgilenerek, sıcak sohbeti ile heyacanımızı yatıştıran müşteri ilişkileri yetkilisi Selda Özkan'a da teşekkür etmek isterim.
Öncelikle Selda hanım ve Korhan beye teşekkürlerimi ve saygılarımı canı gönülden iletmek isterim. ilgi ve alakaları yanında, sıcak ve samimi yaklaşımları ile çok keyifli ve aile ortamı hissiyatında bir araç satınalma süreci yaşamama vesile oldular. Hızlı ve doğru bilgi paylaşımları sayesinde çok kısa sürede yeni aracıma kavuşmamı sağladılar. Kahvelerini içmek adına tekrar ziyaret etme fırsatı bulmaya çalışacağım. :)
Accord lansmanına gittik. Kardeşim test sürüşü yaptı ve sonrasında araç almak istediğimizi söyledik fakat gelen 8 tane aracın lansmandan önceki hafta öncelikli müşterilere ve patronlarının tanıdıklarına satıldığını söylediler. Yeni gelecek araçlarda size haber verelim dediler. Hiç kimse aramayınca birkaç hafta sonra biz aradık. Almak istiyoruz diyoruz araba yok diyorlar. Ne zaman gelir diyoruz belli değil diyorlar. Kapora verelim diyoruz alamayız diyorlar. Neye göre satış yapıyorsunuz diyoruz boş anlamsız cevaplar veriyorlar. Hem lansmana gittiğimizde hem de sonradan aradığımızda o kadar gereksiz ve tutarsız konuşuyorlar ki resmen ''tanıdık, eş, dost, galeriler,... bunlardan size sıra gelmez'' demedikleri kalıyor. Ayrıca lansmanda araçların yaklaşık 30.000 TL lik aksesuar ile geldiğini bu şekilde almak zorunda olduğumuzu söylediler fakat daha sonra diğer bayilerle görüşünce bunun da kazanç sağlamak adına söylenen bir yalan ve dayatma olduğunu öğrendik. Sonuç olarak birkaç görüşmeden sonra bu bayilerde neler dönüyormuş diye düşünüyor insan. Honda bu bayilerle çalışıyor işte. YAZIK...
📍 Selami Ali, Gazi Cd. No:36, 34664 Üsküdar/İstanbul
💬 Digiturk'e yeni üye olmak yada mevcut uyelikle ilgili paket yenilemeniz icin Yüzyüze uzmanin oldugu herturlu problem karşısında cevap alabileceğiniz ve ekipman...
İstanbul En İyi Uydu i̇letişim hizmeti Listesi İstanbul En İyi Kablolu yayın şirketi Listesi Üsküdar En İyi Uydu i̇letişim hizmeti Listesi
📍 Sultantepe, Cumhuriyet Cd., 34674 Üsküdar/İstanbul
💬 Küçük bir dükkan ama zaten 'biz büyük bir mekanız' diye bir vaatleri de yok. Çalışanların hepsi çok özverili. Herkesi mutlu etmek istedikleri açık. Öngöremedikl...
Üsküdar En İyi Pizza restoranı Listesi Üsküdar En İyi Evlere servis yapan pizzacı Listesi Üsküdar En İyi Paket servis yapan pizzacı Listesi
📍 Acıbadem, Acıbadem Cd. 168/A, 34660 Üsküdar/İstanbul
💬 Yakın zamanda üç arkadaş kafeye gittik hem içtiğimiz kahvelerden hem de çalışanlardan çok memnun kaldık. Siyah uzun saçlı bir kadın çalışan gerçekten güleryüzlü...
Türkiye'deki En İyi Kafe İstanbul En İyi Kafe Listesi İstanbul En İyi Ayn hizmetleri Listesi İstanbul En İyi Kahve dükkanı Listesi İstanbul En İyi Kahve mağazası Listesi İstanbul En İyi Çikolata dükkanı Listesi Üsküdar En İyi Kafe Listesi Üsküdar En İyi Ayn hizmetleri Listesi Üsküdar En İyi Kahve dükkanı Listesi Üsküdar En İyi Kahve mağazası Listesi Üsküdar En İyi Çikolata dükkanı Listesi