Aydoğanlar- Ford

Aydoğanlar- Ford

Aydoğanlar- Ford, Ayn hizmetleri, Oto galerisi, Oto galeri, Ford bayii olarak Yenibosna Merkez, Aydoğanlar Basın Ekspres Yolu Kavak Sokak SER Plaza No: 3, 34530, 34975 Yeni̇bosna/İstanbul adresinde bulunmaktadır. Aydoğanlar- Ford 100 yorum ve 2.59 puanlamaya sahip.
Adres: Yenibosna Merkez, Aydoğanlar Basın Ekspres Yolu Kavak Sokak SER Plaza No: 3, 34530, 34975 Yeni̇bosna/İstanbul
Telefon numarası: +902126395050
Kategoriler: Ayn hizmetleri Oto galerisi Oto galeri Ford bayii
Çalışma saatleri: Perşembe 08:30–18:00,
Cuma 08:00–18:00,
Cumartesi 08:30–18:00,
Pazar Kapalı,
Pazartesi 08:30–18:00,
Salı 08:30–18:00,
Çarşamba 08:30–18:00
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Aydoğanlar- Ford Yorumları

N
5/5

Güzel temiz bir mekan çalışanlar müşterileriyle güzel alakalı oluyorlar

C
1/5

Ne müşteri hizmetleri telefona bakar, ne randevu saatine göre hizmet verilir... Kısacası rezalet bir servis.Kesinlikle tavsiye etmiyorum

S
1/5

Danışmanlar tecrübesiz ve bilgisiz, Servis bakımına verdikleri indirimli fiyattan%20 daha ucuza daha kapsamlı şekilde Otokoç’ta bakım yaptırdım. Randevuyu 3 defa teyit ettim yinede yanlış aldılar. Sürekli ticari ve kurumsal firma çalıştıkları için bireysel müşteri memnuniyetini ön planda tutmuyorlar. İçeri girdiğinizde anlaşılıyor zaten, ışıkları bile yanmayan showrumunda 2 adet araç olan izbe bir yer.

O
1/5

Sizin kadar berbat bir ford yetkili servisi görmedim arabanın camını değiştirmişsiniz güya hep boyasını kazımışsınız çok kötü ve pahalısınız size bir yıldız bile fazla

İ
1/5

Sıfır aracım da sorun oldu 2 kere 2 sin de de doluyuz randevu veremiyoruz başka yere bakın diyen bir servisten ne hayır beklenir sadece bakım yapıyoruz başka da randevu veremiyoruz diyorlar ford tan beklenmeyen bir acayiplik

M
1/5

Bugün 01.08 2023 tarihinde yenibosna Aydoğan Ford bayii sine gittik danismanda genç bir bayan karşıladı bizi Üç kisiydik sıfır araba alacagimizi söyledik genç bayan bizim kaydimizi aldiktan sonra bizi sol taraftaki oturan Genç sarışın renkli bir arkadaşı gösterdi genç arkadas yerinden bizi takmadı arkadasin biri ayakta kaldi ondan sandalye istedigimize rağmen verilmedi adam asik suratla hiç yardimci olmadi kibarca bizi takmadı bile . Kısacası rezalet burda bayi sahibine sesleniyorum siz o kadar emek veriyorsunuz yatırım yapiyorsunuz ama maalesef sizde çalışan bu gencimiz oraya layik değil.

G
1/5

Müşteri temsilcisinden, araç kabulune kadar toplama kampı gibi rezil bir servis TÜRKİYE ye yakışmıyor. Araç kabulu kontrolünü yapmayacak kadar IQ ları yetersiz. :((

C
1/5

Araç yıllık bakım fiyatı almak için arıyorum, arkadaşa yönlendiriyorum diyor. Sonra kapanıyor. Gider başka yerde yaparım bakımı. Bu baştan salmadır böyle

M
1/5

ikinci ele girip fiyat sormaya kalktığınızda öyle bir itimam ve karşılama yüz ifadeleri varki , sanki firmanın sahibi olan kişi ile görüşüyorsunuz . önünden geçerken hep aklıma geliyor , fiyatları da sıfıra yakın pek bir cazibeside yok zaten görevliyede satma demişler sanırım

1/5

Ya bu Yenibosna Aydoğanlara ateş yakarak duman yoluyla mı iletişim kuracağız ben anlamıyorum nasıl bir şirketsiniz sizde üç gündür arıyorum o telefon açılmıyor ya bir de Zeytinburnuna düşüyor burası Zeytinburnu Yenibosna değil diye ters ters cevap verip insanın yüzüne telefon kapatıyorsunuz ne kadar terbiyesiz bir firmasınız siz ya aracımı oraya onarıma verdiğim için 1000 pişmanım Sizin gibi firma görmedim ben ilgisiz alakasız ahlaksız

M
2/5

Müşteriye ilgi gösterilmiyor telefonlara cevap verilmiyor

İ
1/5

Servis bölümüne genelde telefonla ulaşamıyorum. Online Ford sistemi üzerinden randevu alıp araçları gönderiyorum. Yakınındaki diğer Ford servisi kapandığından beri artan yoğunluklarının da etkisiyle pek ilgili olduklarını söyleyemem.

M
1/5

Saat 10.30 gibi girdiğimiz servisten 16.00 gibi çıktık. Aracın sıkıntısı frenlerinden ses gelmesi ve yan sürgülü kapıda kapanırken takılma oluyordu. Kapı için kilit değişecek ayar yapılacak dendi sadece yağlayıp bırakmışlar eskisinden kötü oldu sorun giderilmedi üstüne aşırı ses geliyor. Frenler için de balatalar değişecek dendi ama temizledik dediler aracın frenleri halaa ötüyor. Saatlerce bekletip yaptıkları bu kadar. Söyleyecek bişey bulamadım. Randevu alıp gidersenizde pek güvenmeyin randuvu saatinde almıyorlar. Güncelleme: 2023 aralık ayında yağ kaçağı sorunu ile giden aracımız yaklaşık 20 gündür hemen hemen her gün tekrar arıza veriyor. Yağ kaçağını düzelttiler ancak motor gücü düştü motor ışığı sönmüyor. Hergün gidiyor hallettik diyorlar yolda tekrar yanıyor. Yokuş kalkışı, silecek sensörünü bozdular. Yağ kaçağını yaptık dediklerinde de ertesi gün radyatör suyunu boşalttı.

A
5/5

Öncelikle çok ilgili ve özenliler, servis danışmanı Sude hn.a ve Tayfun Yaman bey e ilgi ve alakalarindan dolayı teşekkür ederim...

E
5/5

Uzun yıllardır müşterisi olduğum Ford yetkili servis. Aracımın yaşı ilerlemiş olsa da indirimli olarak orijinal parça ile tamiri yaptırmak çok güzel ayrıca servis danışmanı Melih beye ilgisinden dolayı teşekkür ederim. İnsanların aklında hep servisin daha pahalı olduğu yargısı var. Ama iyi araştırın derim. Orijinal garantili parça, sanayide iş bittikten sonra hiç bir hatayı kabul etmemeleri gibi farkları düşünürseniz, yetkili servisin daha mantıklı olduğunu görürsünüz. Aydoğanlar-Ford yetkili servisi herkese tavsiye ederim.

A
1/5

ford aracınızda eğer elektriksel bir konu var ise bilginiz olsun 2 hafta boyunca elektrikçi arkadaş raporlu.Koskoca ford bayisinde başka bakacak insan da yokmuş. Bir sensör arızası için gittim,yıllık bakım da yaptıracaktım. Sensöre bakamıyorlar elektrikçi yok diye ama yıllık bakıma sokabiliyorlar arabayı ne hikmetse. yıllık bakım da yaptırmadan döndüm.6.5-7 bin TL para alacaklar ama basit bir sensör arızasına bakacak bir Allah'ın kulu yok.

M
5/5

2011 Mondeo aracıma güzel bakım ve onarım yaptılar. Teşekkürler. küçük bir sorun, firmanın reklamını içeren arka plakalık ortalanmadan yapıştirma yöntemiyle ve eski vida yerleri açıkta kalmış. Bir de, bakım devam ederken servise telefonla ulaşmak mümkün olmadı. Daha ulaşılabilir olmalarını tavsiye ederim.

N
1/5

Bir köy yolunda dağda bayırda bir yerde kalın Arayın bu numarayı otomatik cevaplayan sesten sonra sırasıyla tuşlayın numaraları ulaşın bakalım ulaşabiliyor musunuz servise Bir de alay eder gibi tekrar aranmak üzere sıraya aldık sizi diye otomatik cevap veriyorlar

S
1/5

Yedek parça fiyatı öğreneceğim günlerdir arıyorum oradan oraya bağlıyorlar ama sonuç açan yok. Bu nasıl hizmet!

Ö
1/5

Telefonda bekletilmekten telesekreterin metnini ezberledim Her zaman olduğu gibi siz değerli müşterilerimize kesintisiz ve kaliteli hizmet sunmak için çalışıyoruz bla bla bla çünkü sağlığım sizin için önemliymiş peki ya ruh sağlığım? İki gündür ulaşmaya çalışıyorum Maden acmayacaksiniz telefonlarinizi neden iletişim numarası belirtiyorsunuz

S
1/5

3045 dahili sürekli meşgule atiliyor ya telefona bakmak bu kadar mı zor

A
1/5

Altı üstü bakım için randevu talep edecektim fakat her nedense telefonda robot adamı yaklaşık bir saat dinlettiler sonunda cevap alamadım ve telefon kapandı. Robotun söyledikleri hala kulağımda çınlıyor.

F
1/5

Sakın arabanızı es kaza buraya servise getirmeyin. Aracım bozuldu Aydoğanlar Yenibosna servise getirdim. Bakıp size haber vereceğiz dediler... 1 gün - 2 gün - 3 gün kimse aramıyor. Siz arıyorsunuz, ama kesinlikle ulaşamazsınız, ulaştığınız zaman çok ricacı olmanız lazım (yani paranızla rezil olacaksınız). Aracınıza bakan müşteri temsilcisi sizle konuşurken size çok büyük bir iyilik yapıyorum modunda konuşacak... Sizde aman arabamı nasıl yaptırıp geri alırım da buradan kurtulurum diye aramaya devam edeceksiniz. Aydoğanlar size ama biz çok yoğunuz diyecekler... Aman farklı nereye giderseniz gidin sakın buraya uğramayın.. Diğer yorumları okursanız bana hak vereceksiniz... Fatih Benli

S
1/5

2010 model focus aracım var.2017 de triger seti degisti.30 bin km sonra triger ses yaptığı için garantiden triger set degişti.Ama 20-25 bin km sonra aynı rahatsız edici ses gene başladı.Garanti süresi bittiği için servise gidemedim.Hala bu sesi çekiyorum.paramla rezil oluyorum.servise piyasanın üzerinde bir bedel ödüyorsunuz ama pişman oluyorsunuz. Aydoganlara gittigime cok pişmanım, tavsiye etmem.

M
2/5

Lavabolarda peçete yok Danışmana da sıfır puan. Danışmanın cevap verme tarzı sıfır.Danışmadaki personele Lavabonlarda peçete yok diyorum Personel ise Yan yan bakıp bitmiştir diye cevap verdi. Pazertesi saat 15:30-16:00 civarı

A
1/5

Telefon cevap veremiyorlar telefona bakan yok buşuna beklemeyin

A
2/5

Telefonla ulaşmak mümkün değil. 2 gün defalarca denedik. Ulaştığınızda da görüşür ya da aktarırken hep telefon kapanıyor. Arabayı götürdük bomboştu, yarım saat birinin ilgilenmesi ve teslim almasını bekledik. Silecekler değişecekti, parayı tamamen almak istediler ancakl yarına geleceğini arayıp öğrenemediler. Tecrübemiz pek olumlu geçmedi.

Y
1/5

2 ayrı gün aramama rağmen telefonla kimseye ulaşamadım. Koskoca servis ilk sıradasınız diyor sonrada kapanıyor telefona bakmak tan acizler.

B
1/5

Telefon denilen bir şey var, 150 yıl önce bulundu. Çaldığı zaman bakmak gerekiyor, eğer bakmayacaksanız telefon kullanmayın, dumanla haberleşelim.

C
5/5

Aydoğanlar servisinden ilk kez hizmet alamama rağmen personelin ilgisi ve çözümcü yaklaşımı ve süreçlerdeki hızlarından ötürü çok memnun ayrıldım. Özellikle çözümcü yaklaşımları ve sonuç odaklı olmaları alanlarında uzman olduklarını düşünmeme neden oldu. Aldığım hizmet, alaka ve ilgiden dolayı Servis Müdür ve ekibine çok çok teşekkürler

Ö
1/5

İlgisiz alakasızlar,derdinizi anlatabileceğim bir yetkili bulamıyorsunuz.yazık koca işletme yok oluyor ilgisizlikten ama emininki sahiplerinin bu yapılandan haberi yoktur.bende bir işletmeciyim içim çız etti

M
2/5

2016 Model Ford Transit pickup aracımızı bakım için Aydoğanlar- Ford – Yenibosna servise götürdük. Araç uzun süre yattığı için motor yağı katkı ile temizlendi ve yeni yağ eklenerek bakımı yapıldı. İlgili bakım sürecinde aracın mazot ısı göstergesinin bozulduğunu, baskı balata sisteminin bittiği için her an yolda bırakabileceğini ve volantının arızalı olabileceğini söylediler. Çıkan faturanın yüksek olmasından kaynaklı olarak yapılmamasını talep ettik ve sadece yağ bakımı yapıldı. Bunun dışında bir problem varsa tarafımıza bildirilmesi rica edildi. Aracı bakım sonrasında kullanmaya devam ettiğimizde arabanın yığılma probleminin devam ettiğini gördük ve 7 farklı ustaya aracı gösterdiğimizde problemin baskı balatadan kaynaklı olmadığını ve iyi durumda olduğunu öğrendik. Daha sonrasında bu yığılmanın aracın katalizörünün %77 seviyesinde dolu olduğunu ve yakıtının bu sebeple çok gittiğini bulduk ve yığılma problemi gitti. Aracın tüm kontrollerini yapıldığını belirtmelerine rağmen baskı balatanın bittiğini söyleyerek yüksek fatura çıkarttılar ve katalizör hatasını görmeyerek aracı ve bizi maddi riske attılar. Bu durumda akla şu soru geliyor? Yetkili servis olmayan bir hatayı var gibi gösterip fazla para almaya mı çalışıyor ya da detaylı inceleme yapmayarak baştan savma ve yanlış yönlendirici iş mi yapıyor. Bana sorarsanız ikisi de servise olan güveni sarsmış durumdadır. Bunu burada paylaşarak başkalarını bilgilendirme istiyorum.

K
1/5

Saat 11 de randevu vardı 20 000 bakımı için ben 10 da gittim saat 12 oldu ancak içeri aldılar ondan sonra hadi öğle paydosu sen bekle kimin umurunda ki geçin şuraya oturun veya bir çay alın şuradan yok herkes kendi dalgasında sanki insanın ömrü onları beklemek için verildi hiç tavsiye etmem

S
1/5

Benim aracım fort transit kamyonet bir şansızlık kaza yaptım sağ tekerden bariyere sürttüm ve oraya götürdüm tam 3 ay sürdü ve yapıldı dediler ordan aldım yapılmamış ayar tutmuyor ve içinde sigara icmisler paket kül atmışlar deneme konturol yok anahtarı verdiler tamam dediler ve aracım hala sağ teker düzen tutmuyor 2. Kez kış lastiği değiştim ve 900 e mal oldu 2 lastik onlarda kaskodan 15.000 TL ye yakın para aldılar ve ben bu araçla hem kendi canimimi malımı ve müşterinin canını malını taşıyorum bize birşey olsa bunu hesabını kim verecek kimse tabiki hak bilen yok ben beğen medim ve sıfır verdim

A
5/5

Şirket araçlarını sürekli Aydoğanlara veriyorum karşılama ve hizmetten çok memnunum güler yüz hizmet sürekli teşvik ediyor. Ayrıca Serdar Bey ve Betül Hanımın ilgisi alakası için çok teşekkür ederim.

E
1/5

Telefonlarını istediklerinde açmıyorlar. Betül buket mi neydi önce telefonu açtı sonra telefonu kapattı bir daha da ulaşılamadı. Bekleyenler arasında ilk sıradasınız diyor ama telefonu açmıyorlar. Güvenilmez satıcı. Ciddiyetsizler...

T
1/5

Telefonu yüzüme kapadılar. 3045 dahiliye bakan kadın sevmiyorsan kimse sana zorla iş yaptırmıyor.

E
1/5

Hiç beğenmedim kaliteli bir hizmet verdiklerini gösteriyorlar ama işin aslı öyle değil gün içinde arabayı bıraktım saat 18 gibi çıkar dediler numaramı aldılar biz sizi ararız dediler arada iki gün geçti ne haber veren oldu ne de arayan oldu üstelik benim ki iş arabası iki gün boyunca mağdur oldum

E
1/5

Showroom u ziyaret edip çalışanlarınızı rahatsız ettiğim için özür dilerim. Kolaylıklar

T
1/5

Aracımızın cam değişimi için aracımızı 16.07.2021 tarihinde servise bıraktık. Hasar departmanını arıyoruz ulaşamıyoruz. Bilgi alamıyoruz. Kimi arasak kapı duvar. Bir cam değişimi için ne kadar beklemek gerek acaba. Biz aracımızı kullanamazsak nasıl iş yapacağız acaba? Telefonda soramıyorum burdan sorayım belki okursunuz.

K
1/5

İşgüzar insanlar dolu .guler yüz ilgi alaka sıfır. Gidip saatlerce gezsen kimse necisin diye sormaz Sadece arac kiralamak için yapılmış bi galeri. Doğru dürüst müşteriside yok.

A
5/5

Ilk defa geçen hafta ziyaret ettiğim Aydoganlar otomotivden çok memnum kaldım.aracimin bakımı kusursuz yapıldı. Teslim edilirken de iç ve dış yıkaması kusursuz yapıldı. Başta servis müdürü erkan bey olmak üzere tüm çalışanlara teşekkür ediyorum

Y
1/5

Arkadaşlar bu firmaya güvenipte araba almayın.. ben 2014 yılında bu firma tarafından 6200 TL zararla dolandırıldım... Araba almak için firmaya gittim,, beni galiba ismi murat diye bir müşteri temsilcisine yönlendirdiler.. alacağım araba ile test sürüşüne felan çıktık,, arabayı beğendim,, kredi işlemleri için evraklarımi verdim,, sonrasında kapora felan verdim toplam 6200 TL verdim... Sonrasında dediler ki o çalışanımız dolandırıcı çıktı... Paranız da gitti dediler... Varmı böyle bir mantık?? Eğer çalışanınız dolandırıcı ise benim zararımi karşılamak zorundasın...

H
4/5

Musterilerine deger vermeyen bi isletme diye dusunuyorum. sebebine gelirsek ne dogru duzgun bi bekleme salonu vardi nede cay kahve ikrami

İ
5/5

Aydoğan kar Ford servisinde çalışan personel özellikle Gökhan bey ve diğer çalışan personelin ilgi ve alakaları çok güzel.yanlis yönlendirme ve algı yanılması yapmadan sağlıklı bilgilendirme yaparak gereken ilgi ve alaka yi gösteriyorlar.samimi ve sağlıklı bir diyalog kurabilirdigim için kendilerine teşekkür ediyorum.basarilar diliyorum.

Y
1/5

servise bıraktıgnız aracın durumu ıcın aradığınızda en az 10 sefer baglanmak ıcın ugrasıyorsunuz sureklı hat kopması baglanma cabası yetkılı arkadasları arkadaslar musterı gıbı arayıp durumu gorebılır.....

A
5/5

2013 kuga aracimi 90bin bakimi icin getirdim. servisten memnunum ozellikle servis sorumlusu Levent Beye ilgi alakasi ve hediyesi icin tesekkur ederim.

K
5/5

Aracımı 60 bin bakımına götürdüm. Sorunsuz şekilde aracımı teslim aldım. Öncesinde değinmeden geçemeyeceğim iki kişi var, servis danışmanı Serdar Çevik ve diğerinin adı sanırım Birgül Hanım'dı . Gerçekten harikasıniz...çok teşekkürler.

M
3/5

Güvenilir bir yer, kusuru dar kapalı alan olması, bu yüzden lbg li araç ile ilgili işlem yapılmıyor. Artık LPG işini aşmaları gerek, madem öyle oraya servis verilmemesi gerek.

H
1/5

3 GÜNDÜĞR ULASAMIYORUM BASKA MUSTERİNİZİ BANA BAGLIYORSUNUZ ACİL ARAYIN SANTTRAL MEMURUNUZ BİR TELEFONU BAGLAYAMYIOR 3 GUNDUR SAaTLERCE MUZİK DİNLETİP AKSAMA KADAR UGRASIYORUM ACİL GERİ DÖNÜŞ YAPIN BU REZİLLİK ARTIK YA GECEN HAFTADA AYNI SEYLERİ YASADIM BASKA MUSTERİNİZİ BENİM CAGRIMA NASIL BAGLADINIZ TEBRİK EDİYORUM ADAMIN BABASI ÖLMÜŞ BENDEN TAZMİNAT İSTİYOR (FERHAT AYKUT

O
1/5

Transit aracımın fren arızası için gittim. Fren arıza kablolarını birleştirip ışığı söndüren gerçekten müşteriye deger veren yani ticari araca koltuğuna bir poşet dahi sermeyen aracınız bitti diyipte pis teslim eden. Şikayet ettiğinizde gönül almak için gelin aracınıza detaylı temizlik hediye edelim diyip gittiğinizde araca su tutup Islak ıslak veren kaliteli bir firma gidin kesinlikle deneyin. Farkı görün

S
1/5

Bu kadar sorumsuz bir firma girmedim verdiğimiz parayı hak etmiyorlar onun için gidip bunlara para bayilmanin anlamı yok disardaki ustalar daha iyi bunlar yüzünden aldığım arac TAN soğududum bence diğer servislerden destek alsınlar nasıl hizmet verilir...

K
5/5

17 dk müşteri temsilcisine bağlanmama yetmedi malesef aslında hizmet çok iyi ama insanların ömrü kısa :(

Ş
5/5

Garanti süresi dolmuş olmasına rağmen 2012 model aracımızı hala yetkili servise götürmekteyiz. Gerek yedek parça fiyatları gerekse hizmet kalitesinden çok memnunuz. Bu nedenle aracımız için yetkili servis olarak Aydoğanlar 'ı tercih ediyoruz.

E
1/5

Kesinlikle bi yetkiliye bağlanıpta muhattap bulunmuyor devamlı sekreter bağlıyorum diyor ama telefonlara bakan yok 15 binlik bakım yaptirdik 1 ay kullandik balatalar bitti meyer deyismemisler ne sacmaliksa

M
1/5

Mart 2017'de periyodik bakım yaptırdım. 3 ay geçmeden memlekete giderken yolda kaldım. Çekici ile başka bir servise aldılar. 450 TL ödedim. 900 TL ye yakın da bakım için ödemiştim. Otokoçu aradım ilgilenmediler. Ford Otosanı aradım, üzgünüz üzgünüz deyip kapattılar. kısacası oraya gidnce ilgi, samimiyet göstermeleri çok iyi, ama işiniz bitip de şehirlerarası yolda kalıp rezil olduğunuz da yüzünüze bakan yok.

S
1/5

Randevulu da Gitseniz hiç farketmiyor hep yogun hep yogun ve hep bir bahaneleri var.1.5 saat bekledim altı üstü 4 lastik değişecekti, yok yazılım guncelledik yok bilmem ne deyip arabayı pandemi döneminde temizlemeden teslim ettiler. Bu son gelişimdi başka semtteki Ford servisine götüreceğim artık. Hijyene önem verilmiyor.

S
5/5

Maşallah tüm çalışanlar son derece dinamikler. Arı gibi çalışıyorlar. Servisteki görevli bay ve bayanlar gerçekten samimi ve yardımsever insanlar. Aracımla ilgilenen Murat bey ve tüm ekibe teşekkür ediyorum.

H
5/5

Geçenlerde aracım için bir takım sorular sorduğumda Servis danışmanı Tayfun Yaman içtenlikle bıkmadan cevapladı. İlgi ve alaka çok güzel gene bir bakım zamanı görüşmek üzere

G
5/5

Yeri Konumu gayet iyi. Ulaşılabilirliği çok kolay. Satış ve servis ekibi kaliteli ve eğitimli. Ford fiyatları itibarı ile makul değil ancak araçlar güzel. Severek arabamızı servise bırakıyoruz. Tavsiye ederim.

S
3/5

Karşılama ve ilgi yok. Daha profesyonel ve kaliteli olmalı servis personeli. Maalesef ülkemizde servis hizmeti yetersiz ve umursamaz, üstünkörü yapılıyor...

C
5/5

Geçtiğimiz ay Ford Focus marka aracımın bakımı için Ford Aydoğanlar servisinden hizmet aldım. Bakım süreci boyunca tüm servis çalışanlarının yakın ilgisi ve servis kalitesi mükemmeldi. Servis hizmeti sırasında aracım için gerekli bir iki ufak onarımı da hızlı bir şekilde hallettiler . Hizmet kalitesi ve fiyat performans bakımından son derece olumlu olan firmayı bir sonraki servis hismetinde de tercih edeceğim

C
1/5

Servis randevusu alınmıyor. Telefon meşgule düşüyor.

B
1/5

Fren Balat'larını değiştirdim. Ama kısa süre sonra yine ses yapmaya başladı ve servisinize geldiğimde bana Balat'ların fotoğraf ımı çekip fabrikaya göndereceği dendi.. Anlamadığım fotoğrafla Nasıl arıza tespiti yapılabiliyor beni enayi yerine koymuş oldular...40 yıllık şöföresöylenen

R
4/5

Yeni ve güvenilir olmayı hakeden bir servis olma yolunda..çalışan personel, her türlü soruna anında yanıt verme yetkinliğinde..şu an için hizmette kusur yok..daha ne olsun..

U
4/5

Otopark sorunu yok, arabanızı rahat park edebilirsiniz . Çocuklar için oyun alanı bile var. ama galeri küçük, hem mondeo yoktu ikinci el araçlarda içeride sergileniyor.

O
5/5

Aracımın markası değişse bile servisim hiç değişmiyor. Çünkü yıllardır aynı servise gidiyorum. Son derece ilgililer, herkese tavsiye ederim. kalitesi, güveni ve hızlı servisi ile bence bir numaralar. Bu yorumdan farklı yorumlar görmekte beni şaşırttı bence gidip kendiniz karar verin yorumlar yanıltıcı olmasın.

Y
1/5

Şimdiki adı OTOKOÇ Yenibosna. 60.000 bakımı yaptırmak için gittim. Sabah elle bir sürü teknik terim yazılar. Bunların mutlaka yapılması gerekir, dediler. 980 TL'lik iş yapılmalıymış. Akşam arabayı teslim alırken o teknik terimlerin "Motor Yıkama 115 TL", dolu cam suyu haznesine tekrar cam suyu doldurma 15 TL vs vs... İpe sapa gelmez her şeyi değiştirip fatura şişirmeler, sonra da suratınıza pişkin pişkin gülmeler. Fatura elimde özel servise gittim. 60.000 bakımı için hesap çıkarttılar, 270 TL. Sonra faturayı gösterdim onlara. Ayıp ya hu! Aklınızda olsun. O sabah elle yazdıkları teknik terimli kağıt mutlaka sizde kalsın. Ayrıca öncesinde mutlaka özel bir servise uğrayın. Hani yedek parçadan para kazanmak zorunda olmayan servislere.

E
1/5

Kayıt için sıra bekleyen müşteriler var iken servis danışmanın altkattan aracı alıp getirmesi bu büyüklükteki bir isletme için bir ayiptir

E
5/5

Bu hafta ford fiesta marka aracımdaki hasarın giderilmesi amacı ile arkadaşımın tavsiyesi ile Aydoğanlar Otomotiv firmasına gittim . Servisten randevu alımından , araç kabulü ve sigorta işlemlerinin takibine kadar geçen süre içinde son derece ilgili yaklaşımda bulundular. Hemcinslerimin genel olarak araçlarını servise götürme konusunda çekinceleri bulunmasına rağmen gönül rahatlığıyla araçlarını teslim edebilir akıllarında kalan sorulara hızlı ve tatmiin edici cevaplar alabililer.

C
1/5

17 dakikadır telefona bakan yok OTASAN aydoğanlar bayinizin ACILEN BAYİLİĞİNİ İPTAL EDİN LÜTFEN

C
1/5

Satış kısmında kalite sıfır kimse ilgilenmiyor personel yetersiz ve ilgisiz soru soruyorsun cevap veren yok hepsi ayri bir havada web sitelerinde ilanlar hic güncel degil satisi yapılmış onlarca araba hala sistemde duruyor yani anlayacaginiz vasatin cok altinda bir hizmet var

G
5/5

Geçen gün ford fiesta aracımı aydoganlar servisine yıllık bakıma götürdüm.Servis danışmanı Serdar Çevik bey güler yüzlü ve mütevazi bir kişiligiyle karşıladı.Aynı zamanda aracımın bakım işlemlerini kısa süre icerisinde cıkmasına yardımcı oldu.Servis hizmetinden çok memnunum.

G
2/5

Servise ulaşılamıyor. Kayıt bırakmamıza rağmen dönüş yapmıyorlar.

B
5/5

İlk defa Gittiğim servisinden büyük bir memnuniyet ile ayrıldım. Oldukça güler yüzlü ve ilgili davranan tüm çalışanlarına teşekkürler.

A
5/5

Ford Focus aracımın yıllık bakımı için Ford Aydoğanlar yetkili servisine aracımı götürdüm. Serdar Çevik bey mütevazi, samimi ve güler yüzüyle özel olarak ilgilendi ve yardımcı oldu. Serdar beyi tavsiye ediyorum. Sizinle özel olarak ilgilenecektir.

H
5/5

Güzel ve ilgili bi servis özellikle servis bölümündeki teknik ekipten nedim ustaya güler yüzü saygısı ve ustalığı için çok teşekkür ederiz

G
1/5

Verilen servis hizmetinden hiç memnun olmadım.defalarca da gelmeme rağmen hatalar düzeltilmesi.Pandemi nedeni ile bir daha gelemedim..

H
1/5

Bekleme salonun da Bir çay bile vermediler hiç ilgi alaka yok araca bir su bile tutmamışlar servis gittikten sonra yıkamamışlar

Y
5/5

Tebrikler özellikle servis sorumlusu Hasan Bey’e

A
1/5

Randevu alıp gidiyorsun kafalarına göre araya araç alıyorlar gördüğüm en kötü servis açık ara

D
4/5

bende fort servise gitim mahmutbey çetaş şa gitim arcımın aküsü sıfırdı sıfırı alıp yerine eski akü takmışlar giti nereye şikayet etsem sonuç alamadım sen sen ol arkadaşım araçın ı kimseye teslim etme tamir yapıtıraçak san başında bekle

V
1/5

Servi bana saat verdi ğeldiğim saatte güvenlik yerinde yok bir saattir bekliyorum aracımı alamıyorum kurumsal bir firmada böyle lakayıklık olurmu

F
5/5

Mehmet ali ustama selamlar kendisi işinde 1 numaradır servis dışında da çok yardımcı oldu sağolsun 👍💯

D
4/5

çalışanlar çok ilgili ve yardımcı oluyorlar güler yüzlü samimi insanlar teşekkür ediyorum ilgilerine gop ilçesağlık tan derviş gürsoy

O
5/5

Öncelikle Tayfun Yaman abime çok teşekkür ederim ilgilendiği için aynı zamanda Aydoğanlar Ford çalışan hoşgörülü güler yüzlü abilerim ablalarım ın ellerine sağlık

T
3/5

Çok yoğun

A
5/5

Aracımı servıse bakıma götürdüm çalışanlar çok güler yüzlüydü verdikleri zamanda aracımı kusursuz şekilde teslim ettikleri için teşekkür ederim herkese de tavsiye ederim.

U
1/5

randevu almak için 4 sattir uğraşıyorum.henüz daha bir insan telefona cevap vermedi.telesekreterle kanki olduk.uzak durun..tehlike..

H
5/5

Puma aracimdaki sorun icin getirdigim servisten çok memnun kaldım , ayrıca Levent bey ede ilgisi icin teşekkürler.

A
2/5

Yaramaz araç almaya gidiyorum adamlarda ilgi yok sanki heriften borç istiyoruz 47 bine sattığım arcima 32 bin lira verdi küfür eder gibi

M
1/5

Telefonla imkan yok servise ulaşamıyorsunuz. Her açan ona aktarıyorum buna aktarıyorum diyor.

K
5/5

Kısa sürede sorunu bulup giderip aracı mızı tertemiz yıkanmış bir şekilde teslim aldık

Ö
5/5

Çalışanların ilgi ve alakasına özellikle Serdar Bey'e çok teşekkür ederim.

E
5/5

Güler yüzlü çalışanlar servis ve satışta uygun makul fiyat serviste sisirilmemis ulaşılır servis ücreti aydoganlar Ford ulaşılabilir konumda sikintisiz çözüm odaklı

I
1/5

Kimse ilgilenmiyor yerinden kalkmadan konuşmadan aciz insanlar var sanki turkiyede fordu tek bunlar satıyor 1 yıldızıda başka seçenek olmadığından verdim

T
5/5

Çok güzel bir servis ilgi alakalıydılar

E
1/5

Ne ana santraline ne de dahili numaradan servis sorumlularına bağlanmak mümkün değil

H
5/5

Servisi güzel ve eksiksiz gerçekleştiren çalışanlarına ve araba için ne gerekiyorsa eksiksin yapan ve yönlendiren servis danışmanı Serdar beye çok teşekkürler...

M
5/5

Pak lift asansör adına gittik musteri memnuniyeti adına her şey harikaydı. Şimdiye kadar bu bayiden 6 adet araç aldık. Teşekkür

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Fatih, Orhanlı Köyü Yolu Katip Çelebi Cad. No:51, 34956 Tuzla/İstanbul

💬 Covid ayları içerisinde farklı günlerde siparişini verdiğim 6'ya yakın kargomu ertesi gün getiren firma ve şube. Bugün akşam izmirden ups e teslim edilen kargom...

İstanbul En İyi Kurye hizmeti Listesi Tuzla En İyi Ayn hizmetleri Listesi Tuzla En İyi Kurye hizmeti Listesi

📍 Sarıgazi, Atatürk Cd. 97/a, 34785 Sancaktepe/İstanbul

💬 pandemi sürecinin en iyi kargo ve şubesi sarıgazi sübesidir, müdüründen en alt kadrosuna kadar, tüm kargoların perişan olmasına rağmen son dakkaya kadar bu süre...

Sancaktepe En İyi Ulaşım hizmeti Listesi Sancaktepe En İyi Ayn hizmetleri Listesi Sancaktepe En İyi Kargo şirketi Listesi

📍 Cumhuriyet Mahallesi Yeni Yol 1 Sk. Now Bomonti Apt. No: 2/14, 34380, 34380 Şişli/İstanbul

💬 Sayın Karaca yetkilisi , Karaca Cevahir Avm ‘ de çalışan kasiyer Şevval Hanım , 6 aydan bu yana mağdur edilmeme rağmen kendinden ödün vererek bana özel cep tele...

Şişli En İyi Ev eşyaları mağazası Listesi Şişli En İyi Ayn hizmetleri Listesi

📍 Cumhuriyet, Cumhuriyet Mahallesi Atatürk Bulvarı, Söğüt Sokağı No:2-2/57, 34520 Beylikdüzü/İstanbul

💬 Bu yoğun kargo döneminde her kargomuzu vaktinden önce getiren Aras kargo ekibine teşekkür ederim.Özellikle Dağıtım alanında görev alan Müjdat bey her kargoyu ge...

Beylikdüzü En İyi Ulaşım hizmeti Listesi

📍 Adnan Kahveci, Konak Cd., 34000 Beylikdüzü/İstanbul

💬 Piyasadaki çoğu markete göre uygun fiyat Özellikle bizim 101'e mi ait nedir bilmiyorum simit ve de açma konusunda gayet başarılar marketin uygulamasını indirdim...

İstanbul En İyi İndirim supermarketi Listesi Beylikdüzü En İyi İndirim supermarketi Listesi

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur