Adres: | Merdivenköy, Mustafa Saffet Anadolu Lisesi Yanı, Barbaros Sk. No:17, 34732 Kadıköy/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902162343434 |
Kategoriler: | Mağaza Ayn hizmetleri |
Çalışma saatleri: | Salı 09:00–18:00, Çarşamba 09:00–18:00, Perşembe 09:00–18:00, Cuma 09:00–18:00, Cumartesi 10:00–18:00, Pazar Kapalı, Pazartesi 09:00–18:00 |
Google Haritalar'da Aç |
Tam olarak 50 gündür teknik servisin eve gelmesini bekliyoruz. 50 gün ya dile kolay. Bu kadar saygısız bir tutumu kabul etmiyorum. Kesinlikle telefonlarını açmıyorlar. Digiturkten arayıp kayıt açtırıyoruz. Dönecekler deniyor dönmüyorlar. Telefon başında sizin aramanızı mı bekleyeceğiz?
Bu kadar terbiyesizlik görmedim.randevum olduğu halde ramdevuya gelmediler.digitürkü aradım servis ücretini kabul etmediğinizden dolayı servis iptal edilmiş diye yanıt aldım. Kafalarına göre randevuları iptal ediyorlar. Ve servis numarası kesinlikle telefonları açmıyor. Her aramamda en az yarım saat müzik sesi dinliyorum.işin garibi de digitürke şikayet de edemiyorsunuz.paramızla üç beş karaktersizin elinde rezil oluyoruz.tamam kardeşim yoğun olabilirsiniz ama insanca anlatırsınız karşı tarafa.sözleşmwm bitince bir daha asla. Ben bu kadar rezil bir kurum görmedim.
İğrenç saygisiz bir calisani var valla sakin kalmak da zorlandım bir yoga egitmeni olarak, bu digiturk e elini veren kurtulamıyor zaten ,işlemlerinizi orda yapmayın
Yeni Digitürk paketi alacaksanız ya da tamamen iptal etmeyi düşünüyorsanız, uğramanız gereken en doğru yer burası. Dışarıdaki arkadaşlar gerçekten samimi şekilde yardımcı oluyorlar. Bütçenize uygun doğru paketi almanızı ve hatta varsa promosyonlardan faydalanmanızı da destekliyorlar. Sakin ve güleryüzlü olduktan sonra çözülemeyecek sorun yok…
8 Eylül tarihinde digitürk'e başvurdum. Başvurumla ilgili randevu için arayacaklar sizi dendi. Bu teknik servisle işlem yapacakmışım. Ancak 9 gün geçmesine rağmen henüz bir kurulum falan olmadı. Bırakın kurulumu randevu için arama bile yapılmadı. Bu teknik servisi aradığımda hatta 20 dakika bekledim. Kimse telefona yanıt vermedi. Ertesi gün yine aramadım bu kez yine hatta bekledim yine yanıt veren olmadı. Kurulumun ne zaman yapılacağı belli değil. Daha randevu için bile aranmadım. Kaç gün bekleyeceğiz bakalım.
Digiturk Kasım 21 e teknik servis ve cihaz değişimi ile ilgili randevu oluşturdu o güne izin alıp evde bekledim. Gelen giden olmadı. Sonra babaoğlu şubesinden işteyken aramışlar haliyle iş yoğunluğu münasebeti ile bakamadık. Zaten bu şubeye arayarak ulaşmak imkansız. Şube diyor ki biz randevuya ister gelir ister gelmeyiz. Canımız ne zaman isterse o zaman ararız. Açmazsanızda seneye görüşürüz artık. Dijitürkün iş ahlakını birkez daha görmüş olduk. 14 yıllık üyeliğe yazık ettiniz. Tebrikler 👏
Ben bu kadar düzensiz bir işletme görmedim. Telefon ile ulaşmak mümkün değil.. 4.kere erteledikleri servis hizmetini bugün 11 ile 13 arası vereceklerdi. Hiç haber yok. Yarın bizzat gidip konuşacağım. Sonucu yazarım buraya. İllallah dedirten bir kurum.
Haftalardır teknik servisi bekliyoruz ya birde kendinizi büyük firma olarak anlatıyorsunuz. Bu kadar rezillik ve sorumsuzluk olmamalı ya.. Alt tarafı gelip 15 dakikanızı ayıracaksınız. Bir kutu değişimi ve bir ayar yapma bu kadar zor olmamalı. 4 gündür televizyonda yayın yok.
Liyakatsiz bir kurum. 7 gündür her gün arayıp ertesi güne randevu alıp gelmiyorlar. Aradığınızda 40 dakika telefonda bekletiyorlar yine de ulaşamıyorsunuz. Kendilerini tüketici mahkemesine çoktan vereceğim. Eğer benimle birlikte vermek isteyen varsa aşağıya mail adresini yazsın ben ulaşırım.
digiturkün sistemindeki açığı bulmuş teknik servis. üyeliğimi bunlar yüzünden iptal ettim. randevu verip verip gelmiyorlar ve sonra bir anda geldik evde yoktunuz diyerek ticket larını kapatıyorlar. digiturkü aradığınızda, teknik servis ücreti olan 120 tl karşılığında size servis yönlendirebilirim tekrar diyor. çark bu şekilde dönüyor onu anladık. digiturk üyeliğimi iptal ettim, hakkımı helal etmiyorum.
Değerli okuyucular inşallah yolunuz bu servise denk gelmez! Elinizi verseniz kolunuzu kurtaramazsınız! İş ahlakı deseniz sıfır hizmet deseniz sıfırında altında.. deneyimlemek isteyen gitmeden bir telefon etsin en az 35 dakika telefonda bekler gitmeden tecrübe etmiş olursunuz
Telefonlar açılmıyor, açılmadığı için yerlerine gidiyorum, “neden açmıyorsunuz”dediğimde ise müşterilerileri karşılayan Filiz adlı kadından azar işitiyorum. Böyle rezalet ötesi bir yer olamaz. Digiturk böyle bir yetkili servisi haketmiyor. Çalışanların umursamazlığı, bir de terbiyesizliğine nasıl sessiz kalabiliyorlar şaşırıyorum.
İnsanlara hizmet vermeyecekseniz, telefonlara cevap vermeyecekseniz neden bu işi yapıyorsunuz? 10 gündür gelip Digitürk'ü ayarlamanızı bekliyorum. Ne planlama yapıyorsunuz ne telefon açıyorsunuz. Digitürk de 10 gündür ancak teknik servise ilettik diyerek birşey yapmıyor.
Babaoglu sinyal azalması sorunu için eleman yollamiyor 24 saattir. Telefonları da açmıyor. Digiturk merkezde sorunu çözmek için yardımcı olmuyor. Bende üyeliğimi iptal edecegim. Başka çare yok..
26 ekime randevu verdi ama randevu günü gelmediler, verilen telefonlara cevap vermediler! Neredeyse 1 aydır mağduruz! Telwfonlara cevap vermiyorlar, 1 saat bekledim yine se açmadılat telefonu! Ayrıca Kadıköyün dibi Koşuyolunda oturuyorum neden bu kadar uzak Üsküdara bakam başarısız bir bayiye yönlendirmiş digiturk hiç anlaşılır gibi değil!
13 gündür kurulum için randevu veremediniz. 13 gün! 13.gun sonunda beni aradığınızda kurulum için akşam 20.00'de randevu verdiniz. Bugün de mesaj atarak bu saati ötelediniz. Ertesi güne attınız. Zaten yeterince mağdur ettiniz ve hala mağdur etmeye devam ediyorsunuz. Dün konuştuğum kişi mutlaka saat 20.00 de olsa kurulumunuzu yapacağız demişti. Verdiği sözde durmadı. 13 günde kurulum randevusu veren teknik servis bu randevuya da uymamistir. Bu bir fiyaskodur. Telefonları da açmıyorsunuz.
1 aydir gelecekler. Digiturku ariyoruz buranin telefonunu veriyor. Ariyoruz telefonda 10 dk bekliyoruz acan yok. Gelen giden de yok. Kimin hatasi bilmiyorum ama kabak tadi verdi artik. Iptal edicem digiturku 1 hafta daha gelmezlerse
Defalarca randevu vermiş olmasına rağmen gelmeyen, telefonlarına yanıt vermeyen tamamıyla ciddiyetsiz bir kurum. Ama burada asıl eleştirilmesi gereken bunlara teknik servis sorumluluğu veren digiturk’tür.
O kadar çok iade/fesih var ki sıra bitmiyor. Üyelik başlatırken iyi ama sonlandırırken her türlü zorluk çıkartılıyor.. Bu kadar dijital platform ve pahalılık varken sona yaklaştıklarının farkındalar...
28 gündür yayın alamıyoruz. Oluştyrduğumuz randevular haber verilmeden iptal ediyor ve bilgi paylaşılmıyor. Babaoğlu istanbul digitürk teknik servisi(Anadolu Dijital) yüzünden üyeliğimi bugün iptal ediyorum.
Digiturk size bağlı olduğumu söyledi. Uydu değişimi sırasında birçok kanalı alamamaktayiz haftalardır. Digiturk sizin numaranizi veriyor, sizden cevap almak mümkün değil, telefonunuz servis dışı gibi. Ne Digiturk ten ne de bayisi an sizden servis alamadım. Digiturku iptal etmek istiyorum deyince hemen yetkili biri arıyor ve vazgeçirmeye çalışıyor
Anadolu Dijital dün çok uğraşma sonucu Kaan bey bana kendi insiyatifini kullanarak servis gönderdiler …. Kendilerine bizzat tşk ederim … Esat beye’de tşk ederim……
Burası şu an üyelik satmıyor, telefonla satın alıyorsunuz, kod veriyorlar o kodla kuruluma gelince ödemenizi nakit veya kartla yapıyorsunuz. Buraya gelmenin hiç anlamı yok. Ancak kurulum, apartman içi bağlantı vb konusunda sorunuz varsa sormaya gelebilirsiniz. Telefonunu da yazmıyorlar hiçbir yere gelmeden sorup öğrenesiniz, saçma sapan işler. Bu arada çanaktan dairenize maks. 20 metre kablo ücretsizmiş, daha uzun kablo kullanılması gerekirse metre başına ekstra ödeme yapmanız gerek, yanlış duymadıysam 4.5tl/metre.
Türksat a geçileceği için arıyorum saatlerce müzik dinletiyorlar. Madem uyduyu değiştirme kararı aldınız gelip gerekli ayarları yapın. Biz niye sizi arıyoruz. Hadi aradık bir zahmet cevap verip ilgilenin bari. Bu kadar rezillik olmaz.
Telefonlara kesinlikle bakmayan bir teknik servis boşuna aramayın 200tl olan teknik servis ücreti aradan iki ay geçtikten sonra 600 tl ye çıkıyor ama eve gelip giden yok 19 yıllık Digitürk kullanıcısıyım sayelerinde üyeliğimi iptal ettim ben kurtuldum bunlardan sonunda
Buranın teknik servis elemanı Park edecek yer yok ve kendisine merdiven bulmadığım için bana teknik servis hizmeti vermiyor.Allah seni nasıl biliyorsa öyle yapsın seni Allah'a havale ediyorum. Tüm yasal haklarımı kullanacağım mahkemede görüşeceğiz seninle....
Ne biçim servis bu . Sabahtan beri hattayım..tek bir cevap veren yok... digitürk hiç size yakışmıyo müşteriyi kaale almamak..heryere yazıcaz bugün sözde 1ile 4 arası gelecektiniz.nekadar ayıp yaptığınız şey..müşteri hizmetini karşılayamıyorsanız yapmayın kardeşim bu işi her yere şikayet edicem..tv seyredemiyoruz tüm apt iptal yapalımda. Görsün dijitürk
Merhaba. Babaoğlu iletişimden aranarak vodafone internet artı dijitürk paketlerinin birlikte kampanyalı fiyatını verdiler. 49 tl dijitürk 49 tl vodafone internet ile beraber 98 tl dediler. Kabul ettim. Dijitğrkten kurulum için gelip evimde kurulum yaptılar. Üç ay geçtikten sonra dijitürkten bana fatura geldi. 209 tl. Oysa vodafonun haberi bile yok bu işten. Vodafone faturasını da ayrı ödüyordum. Dijitğrk paketini bize sahtekarlıkla sattılar. Dijitürkü aradım. Bana babaoğlu iletişimin bu aboneliği yaptığını söylediler. Ses kayıtlarını aldım. Sıra tüketici mahkemelerinde. Nitelikli dolandırıcılık suçundan ayrıca mahkemeye vereceğim. Şimdi öğrendim ki bu şekilde çok fazla işlem yapmışlar. Güvenmeyin. Sahtekar bunlar
Elli defa uydu yonu degistirmek icin aradigim..her seferinde kayit actirdigim ve yonlendirdiginiz servisin ulasilmaz oldugu.. musterisine ilgisizlikte tavan yapmis.. uyelerini madur eden ve malesef mac seyredebilmek icin kole edildigimiz platform.. size verdigim paralar haram olsun.. 15 kasimda uydu degistiricez deyip bununla ilgili hic bir palanlama yapacak kalitede yoneticilere sahip oldugunuzu dusunmuyorum.. tekel oldugunuz icin bu halka saygi gostermiyorsunuz.. bu ilgisizliginizi avrupa ulkelerinde yapin bakalim size ne cezalar keserler... allah belanizi versin...
Digitürk acil uyarısı ile bugüne teknik servis kaydı oluşturdu. Sabah 9 dan 12'ye kadar randevu saatini öğrenmek için aradım müzik dinletildi. Digitürk'û aradım kendilerine mail atıldı mecburen bana dönüş yaptılar. Sonrasında saat 12.48 de randevu saatiniz 10-13 arası oluşturulmuştur diye msj yollandı. Sonuç saat 15.25 gelen giden yok. Ulaşabileceğim her yere ulaşıp hakkınızda şikayet oluşturacağım. Dr randevuma gidemedim saatimiz hala belli olmadığı için gidemiyorum da.Yerkili kim varsa ulaşıp hakkımı arayacağım sizin
Merhaba bir aydır uydu değişikliği için aramalarınını bekliyorum kaç kere 4736373 aradım kayıt oluşturdum bu servisi arıyorum telefonlar açılmıyor yayın kesildi annem evden çıkamıyor tek eğlencesi televizyon aciliyeti belirttim insan yerine koyup arayan yok .
Salı servis gelecek diye tüm bekledik gelmedi çarşamba bir daha aradılar cuma geliyoruz dediler yine ses yok. Üyeleriyle resmen alay eden bir servis bu. Digitürk pişmanlıktır
Uydu değişikliğ nedeniyle yayınımız kapandı bir hafta sonra aradılar randevuya gelmediler ve kesinlikle telefonlarını açmıyorlar 12 gündür yayınımız yok digitürk 👎🏼sınıfta kaldın 000000
Merhaba 2 aydır Digitürk Türksata geçtiğinden anteni çevirmeye gelecekler halen ancak, 15 kasımda digitürk kapandı türksat uyumlu olmadığından digiturk seyredemiyoruz. Lütfen Servis görevinizden ayrılır mısınız.
Telefonla ulaşmak ne mümkün.. iş ciddiyeti yok .. Dijitürk den al yetkili servis ünvanını , mecbur herkes mahkum ya.. Servis için tarih ver , ne gelen var ne giden.. tek yıldız verdim ama o bile çok. Sıfır seçeneği yok ne yazık ki
Digitürk ün ne kadar berbat bir kurum olduğuna son olaylarla tekrar şahit oldum.Kendileri gibi teknik servis bulmuşlar.Yalancı,bilgisiz,kaba ve pervasızlar.15 gündür yayınım yok.randevu verip gelmiyorlar.Böyle bir rezillige tahammül etmek istemiyorum ama “Taahhüt” kozunu kullanıyorlar.Bunun adını siz koyun.
12 senelik Digitürk üyesiyim.Bu bayi kadar işini kötü yapan insanlara cevap verecek muhatap bulamayan insanları mağdur eden kısacası işini berbat yapan bir bayi görmedim.3 haftadır digitürk izleyemiyorum uydu yönü çevirme bilmem nesi için kayıt bıraktım ana merkezi arıyorum papağan gibi aynı şeyleri söylüyorlar arkadaşlar sizi arayacak vs.yetkili bayi olarak bu işletmenin adı verildi ne arayan var ne soran ne gelen giden ne de telefonlara bakan.Bu kadar mı kötü olur bir işletme inanılmaz bir şey insanın parasıyla rezil olması ne demek bu arkadaşlar öğretti sağ olsunlar genel merkeze de şikayet oluşturdum ama bir şey olacağını sanmıyorum çünkü digitürk’e yeni kutu bağlatırken de bu arkadaşlar gelecek edecekti orada da beni kanser ettiler aklı olan digitürk almasın bir daha tövbe
Boşuna aramayın muhatap yok. Defalarca aradım dakikalarca bekledim sonuç yok. Bırakın sorunumun çözülmesini randevu tarihi bile oluşturulmadı. Esasında Digitürk 'e yazıklar olsun.
30 gündür yayın yok 12 defa servis açıldı 3 defa randevu saati verildi gelen giden yok.üyeliğimi iptal ediyorum.Telefonlarada cevap vermiyolar boşuna aramayınü.
Bir yıldızı bile hak etmiyorlar ama yorum yazmak için mecbur 1 yıldız verdim. 09.47’den beri, şu an 11.37. Telefona cevap veren bir kişi yok. Digitürk’ün acilen bu bayi ile anlaşmasını sonlandırması gerek, yoksa biz digitürk üyeliğimizi sonlandıracağız bu gidişle.
bu kadar rezil bu kadar saçma sapan bir servis kalitesi olamaz sırf insanları zora sokmak ve insanlara eziyet amaçlı bir servis anayışı alırken iyi fakat iadeye gelince sadece insanlara zulum lanet olsun
İşyeri ulaşım bakımından çok zor bir yerde.Yan oda kutusunu teslim etmeye gittiğimde kablo eksik dendi ikinci defa gittğimde ilgili yeni kabloda Logo yok dendi.Sonra orada satın alınabileceğini ögrendim ve 50 Tl.ye satın aldım.Önce söylenseydi daha doğru olurdu.Zira Soğanlıktan Merdivenköye 2 kere gittim.
Bahar aylarından beri,6. Randevu ,bugün de gelen giden yok ,telefonla arıyoruz yanıt yok nedir bu samimiyetsizlik bu işbilmezlik,ilgisizlik sabrımızı mı deniyorsunuz ,korkunç bir sorumsuzluk ….
Telefonlarına hiç bakmadılar,digitürk aboneliği iptal edildikten sonra,ekipman teslimatı için gittiğimde karşılama bankosunda gülmeyi unutmuş,kabul edilemez kaba bir tarzı olan bir hanımefendiyle karşılaştım.İşinden veya bulunduğu ortamdan memnun değilse naçizane tavsiyem iş değişikliğine gitsin.Kimsenin senelerdir Digitürk aboneliğine yüksek ödemeler yapan müşteriye bu tarzda davranmaya hakkı yok.
Vallahi maaaaallah 10 gündür her gün sizi arıyorum ve en az yarım saat ve 45 dakika arası bekliyorum telefonu açan Allahın bir kulu yok.bi servise geleceksiniz insanlara kök söktürüyorsunuz.bugün aradınız öğlen vakti telefonla görüşüyordum açamadım tekrar alamadınız.gerçekten ne söyleyeceğimi bilemiyorum.çok utanç verici durum.
Bu arkadaşlara nasıl Digitürk hala servis imkanı sundurup ismini karalıyor anlamadım Adamlar bir defa arıyor duymazsanız vay halinize Ne telefonu açarlar ne randevularına gelirler Bildiğiniz merdiven altı bi işletme gibi çalışıyorlar Sakın kapınızdan sokmayın dicem gerçi gelmiyorlar bile
Cihazlarımı teslim için gittim herhangi bir sorun yaşamadım ancak daha önceleri de duyduğum kablo orjinal değil olayı doğruymuş. Digiturk geldiğinde kablo ne taktı bakmak aklımıza bile gelmez ama iade ederken bu bizim değil deyip son bir 20TL nizi de almadan bırakmıyorlar
Berbat seviyesiz bir firma, Sakın randevu sözlerine güvenip kendinize işkence çektirmeyin. Digitürk üyeliğinizi sonlandırın geçin!
Güleryüzle ve hızlı bir şekilde işimizi hallettik.. teşekkürler...
Telefonlar açılmıyor. . Turksata geçiş için. Günlerdir bekliyoruz. Ne arayan ne soran. Acaba ne zamn aramayi düşünüyorsunuz. Evde çocuklarımız TV siz olur mu. Sorarım size
yaklaşık 30dk telefonda müzik dinledikten sonra aramaktan vazgeçtiğimiz digiturk servisi! Ya da bu servis ise işin hakkıyla yapan gerçek servislere haksızlık değil mi? Ama belli ki Digiturk de bunlardan memnun, herkes yazmış şikayet ama bir iptal etme, uyarma yok, Digiturk'ün de işine geldiği, abonelik iptal olmasın diye her türlü terbiyesizliği yaptığı aşikar! Sonra neden Netflix bu kadar abone alıyor, neden Digiturk batıyor? Arayın Netflix'i, "biz iptal edeceğiz" deyin, bakalım ne diyecekler? Ya da Amazon'u arayın, "ürünümüz gelmedi" deyin, bakın ne yapıyorlar?
19 yıllık abonesi olduğum Digitürk sonlandırmak için gittim gayet kibar ve olumlu karşılayıp yardımcı oldular. Yalnız aynı şeyi Digitürk için söyliyemiyorum, Hava muhalefeti yüzünden yayın alamıyordum yardımcı olmalarını istedim servis bedeli istediler bu durum bana ters geldi bunca yıl üyesi olduğum hiç bir borcumun olmamasına rağmen bu kadar ticari yaklaşmaları yüzünden aboneliğimi sonlandırmak zorunda kaldım.
Telefonları açilmiyor. Bahane olarak "hatlarimiz bugun bozuk, sadece biz randevu aramasi yapabiliyoruz!" gibi basit bir yalanla geçiştiriyorlar. Digiturk iptal işlemleri her aşamasinda ilmik ilmik eziyetle müşteriye çektiriliyor.
Berbat bir servis.7 gündür yayın yok.sırf bu servis nedeniyle 17 yıllık üyeliğimi iptal ettim.1 yıldızıda yorum yazabilmek için verdim.yoksa onuda haketmiyorlar.👎👎👎
Dijitürk dekoder iadesinin çok zor olduğunu anlatırlardı.Yurt dışına taşındığım için iade ettiğim dekoder işlemi 5 dk bile sürmedi.
Yaklaşik 1 aydır kurulum yapicaklar sagolsunlar gelip kurma niyetleri olmadığını anlayınca digiturk başvurumu iptal ettim digiturkun böyle çözüm ortağının olması kaygı verici kesinlikle tavsiye etmiyorum dikkat edinnnn
sabah saat 09:00 dan beri arıyorum ve saat 11:00 oldu halen telefonları açan yok.İlgisizlik diz boyu.Dün apartmanımızda bir abonenin sorununu çözerken bizim yayınımızı kapatıp gitmişler ve iki gündür yayınsızız.Acil ilgi bekliyoruz
Rezalet bir yer. Digitürk bağlattığıma bin pişman ettiler. Kurulum randevusu verdikleri saati çoktan geçirdiler ve ne arayan, ne soran var ne de telefonu açan var... Aklı olan uzak dursun
Baboglu teknik servis berbat 15.11.2022 den bugüne kadar bekliyoruz 27.11.2022 tarihine servis oluşturuldu bugün 4 Aralık hâlâ gelen yok hizmet sıfır 1 puan bile çok size sıfır kocaman sıfır arıyoruz müzik dinleyip duruyoruz ulaşılamıyor
1 haftadır servis bekliyoruz .ne arayan var ne soran telefonları açmıyorlar. digiturk yetkilerine sesleniyorum bu bayiyi kapatın böyle terbiyesizlik böyle vurdumduymazlık olmaz .
Personelin müşteriye yaklaşımı daha kurumsal olmalı.Cihaz iadesiyle ilgili üsküdardan ürünü teslim edebilirsiniz diyorlar müşteri temsilcisi size yanlış bilgi verilmiş üsküdarda bayimiz yok diyor birbirlerinden haberleri yok.
Üyelik iptali için gittim. İlgili ve işimi kolaylaştıran beyefendiye çok teşekkür ediyorum. İstanbul un neresinde olursanız olun gelin bu bayiden işlerinizi halledin. Siz kazanırsınız.
Digiturk kutusunun iadesini burada yapabilirsiniz. Ama iade ettiğiniz ürünlerin kesinlikle Digitürk tarafından size verilenler olması lazım aksi halde ücretini ödemek zorundasınız.
İnsanları mağdur etmekten en iyi anlayan bayi. Teslim ettiğim digitürk kutusunu çöpe atıp 825 tl lik çıkarılan fatura inşallah sizden çıkar. Allah’tan bulun inşallah
Sayın dijiturk 2 haftadır servis kayıtı yaptırdım gelen yok ve gelmeden serviz puanlaması için arama yapıldı servis dosyası kapanmış gelmeden servis dosyası nasıl kapanır hergun 3 5 defa arıyorum her aramam 20 dakka cevap veren yok kapatıyorum böyle hizmet olmaz olsun yazıklar olsun bunun takipçisi yokmu
10 yıldır kullandığım digitürk ü iptal ettirdim. Cihazı teslim etmeye gittiğim de hdmı kablosunun üzerinde digitürk amblemi yok diye 20 TL hdmı kablo parası aldılar.
Telefonlar asla açılmıyor. Türksat uydu geçişi için randevu aylardır verilmiyor. Hiçbir bilgi ve muhatap yok. Rezalet iş yapıyorlar.
* Şayet aboneliğinizi iptal ettirecekseniz, alıcı cihazınızı da yanınızda getirerek BİZZAT BU İŞYERİNE GELİN. * Isteğinizi dile getirmede kesinlikle KARARLI OLUN. * Orada size imzalatılan belgelerin mutlaka bir nüsha veya kopyasını mutlaka alın. * Gerek Digitürk müşteri hizmetlerinin gerekse de bu bayinin aboneliğinizi iptal etmemek için sizi laf kalabalığı ile ikna etmesine asla MÜSAADE ETMEYIN. Aboneliğinize devam etmenin veya sonlandırmanın sizin özgürlüğünüz olduğunu ASLA UNUTMAYIN.
telefonları asla açmayan, randevu verip gelmeyen ve buna rağmen hiç bir açıklama yapmayan rezil bir işletme.
Digiturk teknik servisinden kısa zamanda hizmet almak mümkün değil. Önceleri böyle değildi ama son yıllarda en kötü digital platform oldu.
Günlerdir arıyorum. Telefona bakan yok. Digiturku defalarca aradım, mailler atıldı yönetime şikayet edildi hala aramiyorlwr 5 gündür yayın yok!!!
Orada çalışan hanımefendiyi zorla mı tutuyorlar acaba? O da hıncını gelen ya da arayan insanlardan mı alıyor nezaketsiz ve kaba davranarak merak ediyorum. Azarlar gibi konuşmak onun haddi değil, karşısında ki insan nezaketini bozmuyor diye kendisinde o hakkı görmeye devam etmesin. Biri çıkar ağzının payını hakettiği şekilde verir yoksa.
3 kez randevu verdiler evde bekle4dik arayan gelen olmadı digitürkü iptal ettirme zamanımız gelmiş
Telefonla ulaşılamayan kurum Digiturk kurulumu için 15 gün kadar bekliyorum ve halen gelen yok gerçekten yazık
rezalet ötesi bir kurum arayın bekleyin ki zahmet edip telefonunuzu açsınlar 1 saat müzik dinler küfreder kapatırsınız.
Abonelik iptalinde mutlaka bir eksiklik bahane edip para alıyor.Adaptör eksik dedi bayan 25-30 tl lik adaptöre 70 tl istedi Yarın getireyim dedim o zaman *** alın getirdiklerinizi yarın getirin **** dedi kadıköy den geliyorum dedim nafile 70 tl yi eft yaptım.Herkese bir bahane bulup en az 20 tl alıyor.DİGİTÜRK ün bundan haberi varmı bilmiyorum.Haberi yoksa yorumları okusunlar .
Sürekli 13-16 saatleri arasında randevu verip hiçbirine uymayan, telefonları açmayan bir bayi. Sizlere bayilik verenlerde kabahat var
Merhabalar, bugün üyeliğimi iptal ettirmek için önce telefonla arayıp bilgi aldım ve daha sonra tüm ekipmanları(eksiksiz olarak) teslim ettim.Çok hızlı bir şekilde Filiz hanım yardımcı oldu.Bu arada eski bir üyeyi kaybettikleri için kendilerine sitem ettiğim halde Oktay bey çok kibar ve ilgili davranarak "keşke buraya gelseydiniz size yardımcı olurduk demesi" ayrı bir güzel davranış oldu.Lütfen" ekipmanları tam götürün ve orda çalışanlarında bir insan olduğunu unutmadan saygınızı koruyun " Burdan hem Oktay beye hemde Filiz hanıma çok teşekkür ederim. Hayırlı işleriniz olsun. Saygılarımla....
Digiturk bayisi. Tam bir rezalet. Elimde dejoder kumanda adaptör e hdmi jablisuyla iptale gittim. Bana bunları bir hafta sonra getirin dediler. Digiturk e lanet olsun.
bu bayiinin işini yapmayıp arızam için 1 ay boyunca aramaması sebebiyle 10 senelik iki digiturk uyeliğimi iptal ettirdim.kafam rahat.rezalet bir yer.
E37-32 hatası için servis istedim.2 hafta sonra aradılar bugün geleceklerini söylediler sabahtan beri arıyorum cevap yok
Burasının ne olduğunu anlamış değilim telefonu açan yok telefondan başka bir firma olarak kendini tanıtıp digiturk pazarliyorlar yasal yollardan görüşmek üzere davanız açıldı
Evime taktiklari arizali kutuyu degistirmek icin servis ücreti isteyen firma !
Telefon açmak, belirtilen saatte gelmek gibi bir huyları yok. Nasıl olsa digiturke gebeler müşteri memnuniyetinin ne önemi var zihniyetindeler!
Bu sabah kutu iadesi için gittim elektrikleri kesikmiş bir daha gelin dediler son derece terbiyesiz alakasız bir işletme Digiturk böyle adamları seçiyorsa demek ki kalite diye bir şey kalmamış.En kısa zamanda tüm aboneliklerimi iptal edeceğim.
kutu değişimi için randevu verdiler, evde hapis kaldık. ne geldiler nede arayıp gelemiyoruz dediler, telefonlara bakan yok. 1 yıldız bile fazla! böyle iş yapılmaz!!!
Bence boyle biryer yok.Telefonu acan yokki,sistemden servis talebi birakiyorsun onada donmuyorlar.Ozel servis bulup işimi hallettim.Digiturk sadece abone aliminda calisiyormus bunu gorduk.Arizaniz varsa kendi cabalarinizla halledeceksiniz.
10 gündür yayın yok ve servisin keyfini bekliyorum gelmiyorlar telefonla ulaşmak mümkün değil bu nasıl iş ahlakı yapamıyacağınız işe neden girdiniz
45 dk bekledim telefonu acan yok? Bu çağda nasıl bir şirket bu kadar kötü olabilir, akıl alacak gibi değil 🤷🏻♂️
Gün icinde defalarca aradım acan yok. Randevu saati verildi ustune 3saat gecti arayan yok haber yok gelen yok. Yaziklar olsun sizin gibi işletmeye..
hayatımda bu kadar lakayitsiz bir kurum görmedim. digitürk'ü bunlar sayesinde iptal ettim.
Planlı çalışma içindeler. Sorununuz olmuyor. Memnun kaldım.
Asla telefonlarını açmıyorlar Kafalarına göre hizmet iptal ediyorlar Randevu saatini değiştirselerde haber vermiyorlar
Burada yazan yorumlara katılmıyorum, üyelik iptali için geldim ve bu işlemle ilgili Filiz hanım çok yardımcı oldu. Çok teşekkürler 🙏
bide telefonlar aktif çalışıyor diye yazmışlar evet telefon açılıp sistemde saatlerce bekliyor ama bu sadece bu işletmeye has değil 5 tane digitürk bayi aradım 5 i de aynı 1 yıldız bile vermiyeceğim ama yorum göndermiyor
Yorumları okuduğumda acıkcası ön yargılı geldim ancak cok ilgililerdi ve güler yüzlülerdi. İptal işlemi mi yaparlarken resmen yeni uye yapıyormuş gibi ilgilendikleri İcin Tesekkür ediyorum.
Bu servis sanırım dolandırıcı aramalara cevap vermiyorlar gelicez diyip gelmiyorlar heryere şikayet edicem
Telefonu açmıyorsunuz şstanbulun en kötü digitürk servisi herhalde sizsiniz notunuz da ortada 2.4 , böyle devam edin
🤣🤣🤣 bir kez daha karşılaşmamak dileğiyle. Beni buraya uğramak zorunda bırakan digiturk'e de teşekkürler. Digiturk'le de karşılaşmamak dileğiyle.
Yıldızı hak etmeyen, müşteri memnuniyeti anlayışı sıfır olan, verdiği randevu sözünü tutmayan, müşterisini embesil yerine koyan, gelen telefonlara cevap veremeyeceği için telefonunu kapatan bu digitürk yetkili servisini kınıyor, bu firma ile iş yapan digitürk firmasını da bize bu firmayı layık gördükleri için ayıplıyorum.. Terbiyem ancak bu kadarını yazmamı gerektiriyor......
📍 Osmanağa, Gen. Asım Gündüz Cd. No:18, 34714 Kadıköy/İstanbul
💬 BERBAT! 5 YILDIZ VERMEMİN SEBEBİ ÜSTE ÇIKSIN DİYE YORUMUM 4 KUR PARASI ÖDEDİM HER AY DÜZENLİ OLARAK EĞİTİME BAŞLADIM HOCALARIN HİÇ BİRİ İYİ DEĞİL GÜZEL OLAN YOR...
İstanbul En İyi Karma eğitim kurumu Listesi Kadıköy En İyi Dil okulu Listesi Kadıköy En İyi İngilizce dil okulu Listesi Kadıköy En İyi İngilizce dil kampı Listesi Kadıköy En İyi Karma eğitim kurumu Listesi