Sezel Teknik Servis - Philips Yetkili Servisi

Sezel Teknik Servis - Philips Yetkili Servisi

Sezel Teknik Servis - Philips Yetkili Servisi, Ayn hizmetleri, Elektronik tamir dükkanı olarak Bahçelievler, Gün Sazak Bulvari NO:28/C, 35600 Karşıyaka/İzmir adresinde bulunmaktadır. Sezel Teknik Servis - Philips Yetkili Servisi 100 yorum ve 2.04 puanlamaya sahip.
Adres: Bahçelievler, Gün Sazak Bulvari NO:28/C, 35600 Karşıyaka/İzmir
Telefon numarası: +902323664444
Kategoriler: Ayn hizmetleri Elektronik tamir dükkanı
Çalışma saatleri: Perşembe 09:00–18:30,
Cuma 09:00–18:30,
Cumartesi 09:00–16:00,
Pazar Kapalı,
Pazartesi 09:00–18:30,
Salı 09:00–18:30,
Çarşamba 09:00–18:30
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Sezel Teknik Servis - Philips Yetkili Servisi Yorumları

S
1/5

Şaka gibi nereden başlasam. Her süreci sizin için üzücü ve düşündürücü. İzmir'de yetkili servis olarak başka yerlerde var. En iyisi, bu marka ürününüz varsa, yetkili servise ihtiyaç duyarsanız başka ilçede bulunan yetkili servis tercih edebilirsiniz.

F
1/5

07.12.2023 Dostum, adi bir mal almanın pişmanlığını duyuyorken, parçanın garanti kapsamında olmamasının hüznü de çökmüşken, 3 ay olmuş alalı malı, sana başvurduk. Parçayı kendi imkanımız ile alalım diyerek. Elemanlarınla yazışmalarım mevcut. Yazarım umursamazlar. Bana başka tel verirler. Diğer hattakiler servis derler. Olan bana olur. Neyseki Bornova servis en azından çözüm alternatifi sundu. Malın adiliği elbette senin suçun olamaz. Benim veryansınım umursamazlığınızın kaderim olması. Buna da müsaade edemezdim. Ben de yazdım. Kaderimiz böyleymiş. Sağlıkla kal............................................................. 1in yanına 0 koyun. 1 aydır robot süpürgenin parçasını getireceksiniz. Biz yazmazsak dönüş yapmıyorsunuz. Çok da 1 numaralık bir performansınız yok. Homerun 7100 robot süpürge almak isteyenlere de tavsiyem. Cihaz köşe bucak gezdi. Sildi süpürdü. Ama su haznesinin altında 2 ayda kendini gezdirdiği sürece ufak bir çatlak oluştu.Bizden kaynaklanan bir sorun yoktu.Garanti kapsamında da.Ama kırık, çatlaklar garantiye girmiyormuş. Eyvallah 1 ayı geçti. Kendi paramızla rezil oluyoruz.Getirin parçayı alalım. Hala parça getirecekler. Stokta yokmuş.O kadar para verdik.Pişmanız.Alabiliyorsanız başka marka bakın.Yepyeni cihaz düştüğümüz duruma baK.Durum aşağıda Şekil 1-A-B-c-D de görüldüğü üzeredir.

T
1/5

Buraya ütümüzü bıraktık cenazesini aldık😡... Resmen çöpe attık.. Ve muhattabımız olmadı. Üstüne suçu bize attılar... Haram etmiyorum çünki ailesinin suçu günahı yok. Kapanmasıngereken bir işletme!!

S
1/5

Hayatımda gördüğüm en kötü yetkili servis o telefonlar masalarda boşuna duruyor çünkü kesinlikle ulaşmanız mümkün değil. Telefonu açan hanımefendi de işinden nefret ediyor anladığım kadarıyla. Kesinlikle iş çözmek için değil sizi başlarından savmak için varlar.

1/5

Buraya gelmekls hata yaptığımı geç anladım. İlgisizler ve suratları düşük ne bir güler yüz ne bir anlayış hiç bir şey yok. Ürünümü 3 4 defa verdim her defasında daha kötü halde aldım. Son verdiğimde ürünün yenisini talep ediyorum dedim. 8 aylık bir ürün ve telefonu bekletmeye alıp kapatıyorlar. Kimseye tavsiye etmiyorum.

A
1/5

Bugüne kadar karşılaştığım en en kotu teknik servis! El süpürgemin çekişini beğenmediğim için servise gittim söyledim karsilamadaki bayanlardan biri eline aldı içini kontrol etti beana sormadan süpürgemi onlarca kişinin girdiği yelere süpürgemin çalışıp çalışmadığını kontrol etmek için sürdü. Şok oldum. Benim evimde kullandığım hiç bir aksamının yikanmadigi süpürgeyi yerelere sürmeleri bir yana, çalışan eee bu süpürge cekiyooor dedi. Nasıl yani dedim evde bir kırıntı bile almıyor.. Yooo çekiyor dedi. Sizin teknik servis olarak kontrolünüz böylemi? dedim. Nasıl yapicaktik dedi. Bu cevaba 2. Şokumu yaşadım. Tefal de kullanıyorum asla boyle yaklaşımları yok! @Philips gibi bir markanın servisinin müşteriye iletişimi kahve için bir evde toplanmış kadın günü sohpeti gibi bir yaklaşımı asla kabul etmiyorum. Daha fazla dayanamayıp elinden süpürgemi kurtarıp @Philips müşteri hizmetlerini arayıp olayı anlattım şikayette bulundum. Beni başka bir servise yönlendirdiler.

Y
1/5

Ben hiç bu kadar ilgisiz alakasız servis görmedim bir kac seferdir ürün bırakmak zorunda kalıyorum servise bir beyefendi hariç oradaki çalışan arkadaslar sanki zorla oturtulmuslar oraya zoraki iş yapmalar değişik tavırlar asla müşteri memnuniyeti esas alinmadan konuşmalar gercekten cok tuhaf lutfen sevmiyorsaniz çalışmayın arkadaslar asla taahhüt edilen zamanda teslim edilmeyen ürünler arayıp sorduğumda bizim elimizde birsey yok yanlış kişiye veryansın ediyorsunuz demeler ve yüzüme telefon kapatilmalar buradan sesleniyorum işveren arkadasa lütfen çalışma arkadaşlarınızı degistirin ve müşteri memnuniyeti esas alın lütfen

M
1/5

Hayatimda gordugum en duzenbaz servis philips bu firmayi nasil yetkili servis etmis anlamadim kapimdan iceri almam bu firmayi.iki defa urunumu goturdum ikisindede yapildi diye geri verdiler urunu acmadan bile yaptik diye teslim ediyolar bide para istiyolar bu yapmadiklari is icin bu gidisle dawalik olacaklar bnmle uzak durun bu servisten isten anlamiyolar kuru duzen gidiyolarrr.adamlara utunun kazani su kaciriyo diyoz adamalar bakim yapip gonderiyo bide yapmadiklari is icin para aliyolar.ikidir bidaha goturduk su kacagi var diye ikidir bakim yapip veriyolar adamlar hic yahatinda ariza yapmamiski yeni cirak gibi bakim yapip gonderiyolar ne olursa olsun.baska subelere gidin o serviste usta yok bakim personellerinden usta olmaz

O
1/5

Bu servis yüzünden markadan soğudum hiç ilgi alaka yok insanları azarlamaktan başka hiç bir işe yaramıyorlar hiç tavsiye etmem masa başında duran bayan hiç çözüm odaklı değil işi yapmamak için hep zorluk çıkarıyor

U
5/5

Kurban bayrami 1 hafta oncesinde tv nin internete baglanma sorunu icin gelip aldilar. Kart siparisi verilecegini soyleyip bayrama 2 gun kala getirdiler. 5 gunde tum islemler bitmisti, birde en yogun olduklari donemde..... tv ile ilgilenen hüseyin bey e ve tum sezel teknik servis ekibine cok tesekkur ederim.

M
1/5

Philips markasını ve bu yetkili servisi hiçbir şekilde tavsiye etmem. 2022 mayıs ayında aldığım TAUH 201 BK model kulaklık garanti kapsamında olmasına rağmen servis tarafından onarılmayıp iade formu düzenlendi ve aldığım bayiye yönlendirildi, bayideki sorumlu aldığım fiyat olan 150 TL iade yapabileceğini ürünün stokta olmadığını söyleyip muadil 1050 TL lik Philips TAH4205 model ürünü 150 TL fatura indirimi ile satmaya çalıştı. Sonuç olarak Philips yetkili servisin tamir edemediği ürünü 2. Onur işhanında 50 TL ye tamir ettiler canavar gibi çalışıyor. Philips markası almayın, pişman olmayın 990 TL lik ürününüzü 150 TL ye elinizden alıp yenisini satmaya çalışırlar. Servistede tamir yapmazlar. Kulaklık istiyorsanız Sennheiser, TV istiyorsanız Samsung dan şaşmayın, Philips ölü bir marka!

F
2/5

Sezel teknik servis güleryüzlü ama çok pahalı.Philips pro city süpürgemin çekişi azalmıştı.Filtrelerini değiştireceğiz dediler ve 1 günde teslim aldım.Filtreler değişti.Bunun için 1000 tl aldılar..sadece filtre değişikliği için çok yüksek üstelik 200 tl yi aşmayan filtrelermiş..internetten buldum ama maalesef geç oldu..iyice sorup soruşturmadan teknik servislere uğramayın.

M
1/5

Firma kesinlikle Philips firmasının kurumsal kimliğine yakışmayan ve yeterli olmayan bir işletmedir. Bir kazanlı ütüyü 29 günde geri veremedikleri gibi 1 ay oyalayıp arızayı hatalı tespit etmişler. Bunlardan aldığım gibi götürdüğüm diğer yetkili serviste beraber kontrol ettiğimizde buhar tahliye kapağının değil kazanın arızalı olduğunu anladık. 1 ay beni buhar tahliye kapağı gelecek diye oyaladılar. Sistemlerinden kontrol ettiğimde de iade almadan 2 gün önce arızanın giderildiğini ve bana verdiklerini sistemlerine işlediklerini farkettik. Ürün kabul eden beyefendiye meram anlatırken "sohbet edecek zamanım yok" diye terslemesi, 29 gün içinde 1 sefer bile bilgi vermemeleri ve ben aradığımda bugün yarın diye oyalamaları, arızayı bile tespit edememeleri sebebiyle yetersiz bir işletmedir. Mümkün oldukça uzak durun. Hatta bu işletme dışında İzmirde 3 tane daha yetkili servis var onları tercih edin.

İ
1/5

Philips sezel karşıyaka yetkili servisi çok kötü. Sorunlu ürününüzü bırakıyorsunuz eğer arayıp sormazsanız haftalarca size bilgi verilmeden bekleyeceksiniz. İşlemler aradıktan sonra biraz haraketleniyor. Gecikmeden de istanbul'u suçluyorlar. İstanbul merkez serviside az değil hani, iş yaptırmak için orayıda aramanız gerekiyor, philips'i aramadan iş yapmıyorlar, bu kronik sorunları anladığım kadarıyla. Servis ciddiyetsizliği nedeniyle philips ürünlerinden almak istemiyorum artık...

V
1/5

daha dün Philips elektrikli süpürge yedek filtresi fiyatını telefonda 200 lira deyip şuan dükkana geldiğimizde 300 lira isteyen saygıdeğer ablacım... umarım herkese böyle yapa yapa o dükkan yerle bir olur... zamanımdan vaktimden çaldın Allah'ta sizden alsın...bide utanmadan başka ürün sormuşsunuzdur deyip işin içinden sıyrılmayı becerebiliyorsunuz bravo..ama bu yaptığınız esnafığa uymaz

A
1/5

Yakınından geçmeyin eğer Philips aldıysanız İzmir de yaşıyorsanız geçmiş olsun marka diye aldık ama kurumsallık adına hiç bir şey yok bakkal dükkanından hallice

A
1/5

İlgi alaka pek yok. Derdinizi anlatıyorsunuz yüzünüze bakmadan geçiştiriyorlar. Filtre kahve makinemdeki sorun için gitmiştim sorunu tespit etmek için bir deneme bile yapmıyorlar sanki ben bilmiyormuşum gibi bana makinenin nasıl kullanılacağını anlatıyorlar. Buradan destek alacağınıza varsa parçanın yedeğini alıp kendiniz değiştirin daha iyi ve hızlı çözüm olur.

B
1/5

Sikayetvar’a yazdım, twitter’dan yazdım ama boş. 1 aydir parca bekliyorum sadece, o kadar gamsızlar ki geri dönüş bile yapmıyorlar. Ayni süpürgenin parçası serviste 15 adet vardi siz düşünün kronik bir malda bile ürünün arkasında duramıyorlar. Bir daha Philips mi aman aman sakın almayın.

A
1/5

Çok asik suratlilar ve çok ilgisiz ler beni Philips markasından soğutan yetkili servis birdaha bu markamı asla

G
1/5

Elektirik süpürgem için oncesinde telefon actım, zaten çok zor ulaştım makinanın resmini istediler onu da gonderdim zar zor 1 saat için de cevap verdiler. maliyeti yüksek bişey yapılamaz yazıp kapattılar konuyu , maliyeti sonucta müsteriyi ilgilendirir ayrıca direk alamayız demeleri yeterliydi. cok kaba ve ukala buldum asla tercih etmeyin üzülürsünüz.

M
1/5

Hiçbir konuda yardımcı değilller. Suratsızlar.

M
1/5

Müşteri hizmetleri kısmı hiç yardımcı olmuyor, çözüm odaklı değiller.

G
1/5

Randevu aldığım halde gelmediler arayan soran zaten yok sorumsuz bir bayii paraya doymuş kesınlıklle tercih edılmemeli.

H
1/5

Servisten aldığım süpürge metal aparatı yaklasik 6 ay içerisinde bozuldu. Durumu kendilerine telefonla ilettim, getirin bakalım dediler. Götürdüğümde dalga geçer gibi 'bak ben deniyorum, ürün saglam, zaten garanti de yok' deyip geri gönderdiler. Iletişim de hizmet de dip seviyede

M
1/5

SERVİSE VERDİM ÜRÜNÜ 23 EYLÜLDE SÖZDE ONARIM MERKEZİNDE. 20 iş günü YASAL SÜRE 2. AYA GİRİYORUZ ÜRÜNÜ NAPTILAR BELLİ DEĞİL. PHILIPSİ ARIYORUM BİZ BİLMİYORUZ SERVİS BİLİR DİYOR BU FİRMAYI ARIYORUM BİZDE BİLMİYORUZ DİYOR. KİM BİLİYOR ARKADAŞIM 2 AYDIR NAPTINIZ TELEVİZYONUMA !!!!

O
1/5

Bozuk, kendi kendine kapanıyor diyerek verdiğim TV'yi 1 ay bekleyip "Çalıştırdık kapanmadı, bozuk değil" diyerek iade ettiler. Bari bir açıp baksaydınız. TV'yi eve getirdim, çalışmıyor. Başka bir servise götürdüm, ana kartını değiştirdiler. Sanırım bu servis artık yoğunluktan işlevsizleşmiş.

M
5/5

Philips 50 inç TV almıştık. Garanti sürecinin başlaması için servis kurulumunu tercih ettik. Büyük ekran olduğu için kurulum ücretsiz olması gerekiyordu. Aradığım servisler arasında sadece Sezel Teknik servis ücretsiz kurulum yaptığını belirtti. Çok yoğun oldukları için 3 gün sonraya randevu verildi. Dedikleri gün sabah fazla bekletmeden geldiler. İşini çok iyi yapan iki görevli profesyonelce kurulumu yapıp en kısa süre içinde işlerini tamamladılar. Temizlikleri, titizlikleri, beyefendilikleri için özellikle teşekkür ediyorum. Herkese de tavsiye ediyorum.

A
5/5

Çok ilgili bir servis sahibi beyefendi oldukça ilgili ve güler yüzlü tamirimizi yaptırdık şimdilik bir sorun gözükmüyor yalnız aynı arızayı yaparsa bayağı bir uğraşacağımi onlarida ugrastiracagimi bilmelerini isterim şimdilik hiçbir sorun yok çok şükür kendilerine teşekkür ediyorum saygilarimla

A
1/5

Rezalet bir servis👎 onerim imkaniniz varsa uzak olsa bile farkli yetkili servise gitmeniz. Uslup, tavir o kadar kotu ki kesinlikle tavsiye etmiyorum. Philips gibi bir markanin bu servisle acilen calismasini birakmasi gerek!

L
1/5

Servisin duvarında bile c.tesi mesai saati bitişi 16:30 yazmasına rağmen saat 16:00 da kapalıydı. Buraya yetişebilmek için koşuşturma içerisine girmeme gerek yokmuş. Keyfe keder haraket edilebiliyor sanırım.

H
3/5

Tamir işlemi bitince haber verileceği söylendi ancak 3 haft geçtikten sonra benim aramamla işlemin bittiğinden haberdar edildim. Verilen belgede tamirin sadece 2 günde bittiğini gördüm aslında, işi biten ürünle ilgili bilgi vernek bu kadar zor olmamalı.

B
1/5

HR2226 kodunu verip ogutucu fiyatı istiyorum, benden illa ürün görseli istiyorlar. İnanılmaz terbiyesiz konuşma tarafı var. Bir kod sadece bir ürüne verilir henüz bunu bilmiyorlar. Izmir'den başka servisten destek alın. Gelen cevaba istinaden: WhatsApp numarası verin dediğimde "internette var" demek ve insanın suratına kapatmak terbiyesizlik değil normal standartlariniz sanirim. Fotoğraf isteyin tabii de düzgün bir üslup ile isteyin. Ve cevap veren kişiye sormak istiyorum "siz kaydı dinlediniz mi?"

A
1/5

28 mayis 2022 de karsiyaka carsi teknosadan aldigim buhar kazanli utunun buhar vermemesi sikayetiyle 2 kez SEZEL Philip karsiyaka servise goturdum 3. Kez ayni arizayla degisim icin gittigimde yetkili bey ukalaca bendenmi aldin nerden aldiysan oraya gotur gibi kulhan beyi tavirlarla utuye bakip iade alinip alinmayacagina karar verecez dedi Utunun akibetini sormak icin her telefonu acan ayri bir tamir yapildigini soyledi aradan 1 ay gectikten sonra utuyu alabildim degisim yok tamir ettik dediler onceki servis fislerini iade etmediler mahkemeye verecem deyince neyseki teslim ederken fotograflarini cekmistim sakin uzak durum SEZEL den Ben hayatimda boyle esnaflik gormedim SEZEL yetkili servis pismanliktir

R
1/5

İyi ki evimde sadece elektrik süpürgem Philips dedirten servis. Markanın ismini daha iyi kirletemezlerdi sanırım. Teknik ekip çoğunlukla "Bitse de gitsek" kafasındaki gençlerden oluşuyor. Hele kasadaki iki kadın! Sosyal uyumsuzluk sorunlarını çözecek bir kişisel eğitim öneririm. Bir de tepelerine "Dışarıdan stres getirmek yasaktır" yazan bir pano asmışlar. Kendileri maksimum stres seviyesinde oldukları için dışarıdan gelecek olana tahammülleri olmadığı için herhalde. #otursıfır

Z
1/5

2 adet TV Tamir için götürdüm 4 gün geçti bırakın aramayı Bilgi vermeyi Verdikleri sözü bile tutmuyorlar ben bu kadar ilgisiz bir servis ile daha önce karşılaşmadım. Beni mağdur ettiler TV lerimi alıp özel servise götürdüm...

İ
1/5

Temmuz ayında İzmir Karşıyaka adresinde bulunan Sezel Teknik servisten 1100 liraya ödemesini yapıp Philips süpürge başlığı satın aldım ürün gelince arayacağız dediler ürün gelmiş başkasına sattıklarını söylediler size adresinize kargo ile göndereceğiz dediler 1 aydır her gün aramama rağmen türlü bahanelerle ürünümü göndermiyorlar Philips firmasına ulaştım onlarda servise talebinizi ilettik diyorlar kimse ilgilenmiyor

Ş
1/5

Televizyonum 2 haftadır tatilde resmen!!! Daha sorunu ne ona bile bakılmamış.. pişmanlık sakın ürünlerinizi vermeyin. Telefondada oyalıyorlar yok yarın yok öbür gün belli olur diye!!!

C
1/5

Philps Kazanlı ütünün buhar çıkarmamasından dolayı arıza için 850.oo TL.tamir parası istendi.Aynı marka 2 yıl garantili yeni sulu ütünün fiyatı da 800.ooTL. Soygunculuk bu.

1/5

Şiddetle TAVSİYE ETMİYORUM. Telefon ediyoruz meşgule atiyorlar ne biçim servis ya

C
1/5

Sadece 1 yıldız

M
1/5

Esneklik ve çözüm odaklı çalışma yok.teknik ekibi bilmiyorum ama kabul ve danışma kısmında daha ilgili ve bilgili kişiler olmali.Surekli aynı şeyleri tekrarlayıp duruyorlar.

G
1/5

20.11.2022 tarihinde Philips 65PUS8507 tv aldım. 28.11.2022 tarihinde kuruluma gelen ekip sorun olduğunu, birkaç güne çözüleceğini belirtip cihazı teslim aldı. Bugüne kadar her aradığımda onay beklendiği, 1-2 güne çözüleceği söylendi. Bugün 12.12.2022 ve aynı hikaye devam ediyor. Onay süreci bu kadar uzun olamaz, olsa da her aradığımızda 1-2 gün demek yerine bu söylenmeli. Philips kesinlikle sıkıntıli bir marka, uzak durulmalı.

A
5/5

Girişte bizleri karşılayan hanımefendi kibar işinin erbabı hızlı çözümcü ve makinalardan anlayan bir kişi bizim süpürgemizin sorununu hemen çözüp Gerekli parçaları temin etti kesinlikle tavsiye ederim teşekkürlerimi iletirim ✌️

S
1/5

Başka servislerin iki katı fiyat isteyip üç haftada ürünü getirtmeyen, müşteriyi sürekli oyalayıp üstelikte çok saygısız bir üslup kullanan başka bir servis görmedim. Başka bir ilçedeki servisi tercih etmeninizi öneririm. Yazacak daha çok şey var ama......

E
2/5

Ütü bakımı icin gittim. 4 gun sonra arayacaklarini soylediler fakat geri donus yapilmadi. Benim israrla aramalarim sonucunda ürünüme bakıldı ve 6gun sonra 1 saat icerisinde gelip alabilecegim soylendi. Bu kadar kisa bir islem icin yaklasik 1 hafta bekletiliyorum. Yogunluk oldugu soyleniyor fakat hep mi philips bozuluyor?

Y
5/5

Fırsatçılık yapmadan arızası olmayan ütüye yok ama güzelce temizledik bakımını yaptık diyip makul bi fiyata işi bitirdiler (ütüyü daha test etmedim düzelmemişse ayrıca yazarım:))

O
1/5

Televizyonumuzun arızasını söylemeleri 8 gün süren ve yüksek bir fiyat ile karşımıza çıkan servis. En azından yoğunlukları olduğunu bize dönüşlerinin zaman alacağını soyleselerdi bunca gün televizyonsuz kalmamış olurduk. Televizyonumuzu almaya gelen ve geri getiren çalışanları çok ilgiliydi. Onlara 5 yıldız, servise 1 yildiz

T
1/5

Televizyonumun açıldığında geç ekran gelmesi şeklinde bir sorunu vardı. Tamire bıraktım. Birkaç gün sonra telefon açtılar. Yaptık ama görüntüde ışık bozuk diye. Asla yoktu bu sorun. Ben asla bir cihazımı bir daha bu servise bırakmam. Şuan yenisini alacak imkanım yok. Aylardır ekran ışık olarak dalmaçyalı gibi ışık görüntüsünde olacak bir şekilde tv izliyorum.

S
5/5

Arızalı ütümüzü tamir edip, üstüne üstlük bakım ve temizliğini çok güzel yapan servis yetkilisine çok teşekkür ederiz. İşini hakkıyla yapan bu insanların eline emeğine sağlık.

H
1/5

Bana elektrik süpürge borusu orjinali yerine 200._ internet malı fason boru verdiler.evde karşılaştırdığımda anladım ve tekrar servise gidip itiraz ettim ve bana orjinalini verdiler.aynı anda philips ütüm de bozuktu götürdüm gösterdim bakmadılar bile kartı yanmıştır deyip yeni ütü almamı söylediler bende ütüyü herhangi bir tamirciğe götürdüm ve eskisi gibi çalışıyor.Sezel yetkili servisten hiç memnun kalmadım ve aunı zamanda şikayetciğim.

E
1/5

Philips 55pus6501/12 led tv 4 senelik ekran karardi servis cagirdim geldiler led leri yanmis denildi led 1100 tl dediler degistirin dedim ve servis raporunada yazdirdim 1 sene once telefonla baglaniyordum artik baglanamiyorum dememe ve bakilmasini istememe ragmen bakilmamis servis arkadasa sordugumda kontrolleri yapilmistir denildi aksam eve gittigimde yine ayni sorun devam etmekteydi servisi aradim teknik servisteki arkadas ragmen disarida gelince araticam demesine ragmen 1 haftadir ariycaklar konuyla ilgilenilmesini rica ediyorum.

K
1/5

Servis hizmetleri çok pahalı ve yapılan onarımların detayı pek fazla yapılmıyor.Bir daha bu markadan ürünüm arızalanırsa çöpe atmayı tercih edeceğim.Mekanikleşmiş,duyguları alınmış robotik iki tane kadın tarafından yürütülen işletme.

Ö
1/5

Buraya düzleştiricimi götürdüm. 150 tl kablo parası isteyince yapmayın dedim.ürünü geri almaya gittiğimde kabloyu vermek istemediler.sonra yorumlara baktım.çoğu insan durumdan muzdarip.hurda deyip parçayı alıyorlar.ben zorlayınca kablomu aldım ancak ne yaptılarsa düzleştirici çalışmıyor.zorlarınA gitti bence kabloyu almam

M
1/5

Çok ama çok kötü, berbat servis! Philips kahve makinemiz bozuldu, su ısıtmıyor ve kaçırıyordu, götürdük, baktıklar ısıtma olayı çözdüler 170 lira aldılar ama su aynı şekilde kaçırdığı için 1 hafta sonra yine bozuldu yine götürdük bizden yine sadece ısıtma çözümü için 85 tl daha almaya çalıştılar, 6 ay garanti verdiniz dedik “a, peki o zaman” deyip almadılar, sağolsunlar. 1. Kez kullanımda makinemiz yine bozuldu su kaçırıp ısıtmıyor. Bravo size, Philips servis ustaları, kendinizle gurur duyabilirsiniz!

S
1/5

Üstümü 2kez götürdüm,buhar vermiyordu,hiç yapamadıkları gibi ilgili değiller ve dünyanın parasını aldılar.kesinlikle tavsiye etmem.

H
2/5

3. Kez aynı ütü ve aynı arıza.. Durum ne tabanı değişecek, ücret 300 TL (ütüyü 350 TL ye almışız sıfır iken) e garantisi var, tamam o zaman faturayı getirin, tamam getirdik o zaman ücretsiz.. E garanti bitince ne yapılacak? Kaldır at yenisini al aman ne takıntı ediyorsun.. Soğuk ortam biraz daha samimi davranılabilir karakola mı geldik yetkili servise mi? Teşekkürler..

E
1/5

Phillips televizyonum arızalandı.Gelip led arızası var dediler.Sadece bunun için 75 tl ödedim.Toplam masraf ise 700 tl imiş.Ve garanti vermediler.Tv su anda zaten satışı bitmiş bir tv.Ve tv sıfır fiyatı 3000 tl.Bu nedenle herkese tavsiyem.Kahrolmak istemiyorsanız phillips tv almayın.Komsum aynı arızayı 300 tl ye yaptırmıştı.

U
1/5

Kesinlikle tercih etmeyin çağ dışı bir hizmet anlayışı var haftalarca ürününüzü alamamanın yanı sıra bilgi dahi alamıyorsunuz

O
2/5

18 aralıkta philips marka led tv mi verdim tamire ..gelip aldılar .ledler de sorun var dediler 1200 lira fiyat verdiler kabul ettim mecburiyetten ..bgn aradım tam 1 hafta oldu parça bekliyoruz dediler .iş bence çok uzadı.tamir garantisi de vermiyorlar .şu an boş boş bekliyorum .eğer memnun kalırsam yorumu düzeltirim .umarım yanılan ben olurum

R
1/5

Çok çok pahalı piyasın en az üç katı fiyat istiyor; Philips itibarını korumak müşterisinin kaçmasına mani olmak istiyorsa mutlaka denetlemeli. Fiş vermiyor, kayıt yok

M
1/5

10 gün oldu daha kontrol edip fiyat bildirecekler.. Onay verirsek tamir aşamasına geçecekler... Helikopterler özel müşteri servisi yapsalar uzak durun...

C
1/5

Merhaba , 07/11/2020 Tarihinde arızalı olan Phlips tv mi servisiniz gelip evimden teslim almıştı.04/12/2020 tarihinde arızanın giderildiği ve panel değişimi yapıldığı bilgisi ile tV teslim edildi.Bir saat çalıştıktan sonra tv yine aynı arızayı verdi.850 tl arıza için ücret ödedik ve tv şu an çalışmıyor.konu hakkında geri dönüşünüzü beklyorum. İyi çalışmalar

S
2/5

Sevgili teknik servis yetkilisi size bir önceki hasarım için on gün aradım ama ulaşamadım. Yalnızca televizyonumun hasarını belgeleyip sigortadan gecikmiş de olsa bedelini alabilmek için. O belgeyi sizden alamadım. Ama sağolsun Anadolu Sigorta maduriyetimi giderdi. Simdi yine aynı hasarla televizyonum servisinizde . Eksper ana kartın degişip değişemeyeceğini sordu. Servisinizi aradım sekreteriniz teknik elemanlar serviste olduğu için iki saat sonra aramamı söyledi. Not alın uygun olunca arayın ya da bir teknik elemanın telefonunu verin dedim , yine iki saat sonra arayın dedi.Ben Philips genel md.'den telefonunu aldığım Şirinyer teknik servisini arayıp gerekli bilgiyi aldım. Sağolsunlar. Bilginize.

A
1/5

Televizyonum bozuldu mutsuz oldum Sezel philips servisine tamir ettirdim yapıldı dahada mutsuz oldum ışık renk kalitesi O in altında keşke yaptirmayip yeni tvi alsaydım herşey parayı alana kadarmış helal etmiyorum çünki her tvi izlediğimde işinizi nekadar kötü yapmışsınız diye soyleniyorum çok yazık herkes işinin hakkını versin haksız kazanç mutsuz müşteri 😠

S
1/5

Yillar once 1 yil bile olmamış tv mi götürüp yanlarını çizik icinde gonderdiler. Parlak siyahtı, neye döndüğünü düşünün. Hem de taşınıyorlarmış. Biz çizmişiz. Bir guzel de paketlemişler. Isin en kötü yani MERKEZLERI gormedikleri televizyonu yine ayni servise sorarak bizi suçladı. VE 10 - 12 YIL ONCE AYNI PHILIPS TV PROBLEMINE BEN 385 TL ODEDIM, ABLAM ELEKTRONIKCIDE 40 TL YE YAPTIRDI. Siz dusunun!!!

S
5/5

Kendilerine bir urunun parcasiyla alakali olarak muracaatta bulundum. Parcanin ellerine ulasmasiyla ilgili surecte duzenli olarak bilgilendirmede bulundular. Daha sonrasinda satin almama gerek kalmamasina ragmen hosgoruyle karsiladilar. Samimiyetleri icin kendilerine tekrardan tesekkur ederim. Saygilarimla

Y
3/5

Yetkili servis müşteri kabul personeli ilgili alakadar Elektirikli süpürgemiz kablo sarmıştı tamir edilemeyeceğini 330 ₺ ye yeni mekanizma takılacağını söyledi teknik personel haklı uğraşmak istemiyor çünkü çok isleri var . Zaman = para Şemikler camii yanında Elektirik adam diye bir elektrikçi abi sağolsun 45 ₺ ye tamir etti kullanıyoruz. Vesselâm.

G
4/5

Bu gün kumandamla ilgili bir sorun vardı ekipteki arkadaș Sevgi ve ilgiye karșıladı ve kumandanın sorununu çözdü, en içten teşekkürlerimizi iletiyoruz Sağolun VAROLUN, hep Bașarılar la 🐞

A
1/5

Ticari ahlakı 0 dik dik dayı dayı konuşan bir şahıs hani az kalsın birbirimize girecektik bir havalarda var yani yağ sabır dedik yürüdük gittik

K
1/5

Hizmet kalitesi çok düşük Exper raporu istedim 10 kere aradım 1 kere dönüş yapılmadı genel merkezi arayınca dönüş yaptılar en sonunda

M
1/5

Özellikle Sezel Teknik Servisten memnun değilim çünkü çözüm üretmiyolar direk olmaz diyip geçiştiriyolar. Bana yol gösterin diye rica ettim fakat ona bile yanaşmadılar. Sıfır ürüne garanti başlatmadılar şaka gibi biz yapmıyoruz, biz yapamayız dediler. İyi ki karşımızda muhattap Philips Müşteri Hizmetleri var da onlar yardımcı oldular. Philips çok sevdiğim bir markadır TV imden Ses Sistemime kadar Philips ama Sezel Teknik Servis gibi yerler yüzünden adınızı lekeletmeyin, kirletmeyin.

S
5/5

Kahve makinemizi tamire götürdük. 1 hafta içinde teslim aldık. Elinize sağlık.

F
4/5

Televizyonumuz arızalanmıştı servis teknisyenleri gelip götürdüler arıza 1 hafta falan sürdü aradılar 1 gün sonra tv yi getirdiler bu süre boyunca bizi arıza konusunda ara ara haberdar etselerdi çok daha güzel olurdu yinede başarılı buldum ellerine sağlık teşekkür ederim

B
1/5

Işletme kesinlikle müşteri ile iletişim için eğitim almalı...ve tabi fiyat tutarlılığı içinde bir ortak nokta bulmak zorundalar...philips için karşıyaka da tek olması büyük hayal kırıklığı....yazık....

V
5/5

Telefonu açan arkadaş gayet çözüm odaklı ve ürünlerin tamir süreleri kısa sürede tamamlanıyor 4 defa ürün teslim ettim hiç birinde küçük gecikmeler dışında sorun yaşamadım

H
1/5

Sıfır alaka arıza tespitine 10 lira alıp ürün değerinde arıza parası isteniyor. Benim gibi günde 10 tane saf gitse ayda 3bin cepte

A
2/5

Bir hafta kadar bekledim bir tv takılması için sonunda kendim taktım

H
3/5

Ütüm bozuldu, ısınıyor ama buhar vermiyordu. Bu servise götürdüm. Tabanı bozulmuş değişmesi gerekiyor dediler. Bedeli 200-250 Tl civarı dediler. Daha yeni ve gelişmiş modelini 290 Tl ye aldım. Oysaki bozulan ütüyü çok iyi kullanmıştık. Çizdiği bile yok. Elimde gıcır gıcır bozuk ütü ile kaldım. Kar uğruna kapitalizm ve büyük şirketler dünyayı çöplüğe çeviriyorlar. İki gıcır üzüm var biri çalışmıyor.

G
2/5

Led smart tv de gölgeler vardı. Teknik eleman 1000tl ye ledlerin ömrünün tükendiğini ve hepsinin değişmesi gerektiğini söyledi. Tv nin garantisi biteli 1-2 ay oldu. Philips ı arayıp ledlerin 2 yıl içinde ömrünün tamamlanıyor mu diye sorduğumda hayır dediler. Üretim kaynaklı hata olabilir servis bize yazarsa merkez servise ücretsiz değişim yapılabileceği söylendi. Bana böyle bir bilgi verilmedi ve yardımcı olunmadı...

E
1/5

Karşılamada çalışan bayan çok suratsız ve huysuz Siz ne kadar güleryüzlü davranırsanız kendisi o kadar suratsız davranıyor Sorun çıkarmak için elinden gelenin fazlasını yapıyor

T
5/5

Saç düzleştiricimi bırakmıştım hızlı bir şekilde onarımı sağlandı ve kısa sürede tarafıma teslim edildi ilgiden memnun kaldım

S
5/5

Yıllar önce aldığım narenciye sıkacağının haznesini buldu getirttiler. Ayrıca ürün geldikten sonra parasını aldılar. Memnun kaldım.

O
5/5

Süpürge makinamı ve ütümü bu zor sıkıntılı günlerde hızlıca tamşr edip bana terslim ettiklerinden dolayı ve ayrıca personelin ilgi ve alakasından ötürü 5 yıldız

O
5/5

Biraz beklemeniz gerekse de çare bulunuyor.

E
1/5

Urunumu garanti ye yolladim geldiginde filitreleri simsiyah pis bi sekilde geldi aradigimdada o bizi ilgilendirmez diye tepki verip teli suratima kapatilar

B
5/5

Ütümüzü birer hafta arayla bırakıp alıyoruz...3.seferi yaptık...🙄😔Yorum yapmayayım daha iyi...

M
1/5

İlgisiz

C
3/5

850 tl bildirim sınırı koyup 850 tl ye tamir eden nadide firma

Ş
5/5

Uzun zamandır bir servisten servis hizmeti aldığımı hissettim. Onnumara.

C
1/5

Panel fiyatı alıp döneceklerdi 1 aydan fazla oldu???

İ
1/5

Ürüne bakıp tamir değil,cevap vermeleri bugün üçüncü gün..Yarında ümitli değilim..Peki ne zaman tamir olacak🤔

E
1/5

Müşteri hizmetleri çalışanı çok saygısız ve kestirip atıcı biri birdaha philipsmi almayı bırak standin önünden geçmem.

Y
5/5

Philips tv ile yaşamış olduğum arıza ve memnuniyetsizlik karşısında göstermiş oldukları sabır ve profesyonel yaklaşımlarından dolayı teşekkür ederim.

Y
4/5

İşletmenin ulaşım sorunu yok..kolayca bulabileceğiniz bir yerde bulunan işletmede çalışanların güleryüzlü yakın ilgisinden memnun kalacaksınız.

K
5/5

Müşterilerine bu kadar değer veren bir yetkili servis görmedim çok kurumsal çalışıyorlar sezgin beyin ilgisi alakası mükemmeldi kahve ikramlarini unutmayacagim

F
4/5

Elektrik süpürgemizi bakıma götürdük. 15 dk içinde hızlıca hizmet aldık

K
5/5

Başkalarını bilmiyorum ben ilk defa gitmeme rağmen servis çalışanlarının ilgisinden ve hizmetten gayet memnun kaldım.

C
5/5

Tv nin kurulumu için telefonla önce danışarak servise gittim . Güleryüzlü ve hızlı servis hizmeti aldım . Teşekkürler

M
1/5

Cumartesi kapanış 16.30 yazıyor 16.15te geldim kapalıydı

H
2/5

Tıraş makinamın pil değişimi gerekiyordu içinde 4 pil var her pil 60 ₺ dediler makinanın içinde sadece bir pil varmış. Varın gerisini siz düşünün.

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Mustafa Kemal Mah., 6755 Sok., No:68/Z1 -Z2, 35570 Karşıyaka

💬 Çeşit bol, çalışanlar olumlu.

📍 Karacaoğlan, 6169. Sk. No:16/B, 35030 Bornova/İzmir

💬 Mavi Yansıma" firmasına yaklaşık 10 yıl aradan sonra bu ikinci teşekkürümüzdür.. Evimiz için hem kombi hem de kalorifer tesisatı yaptırmamız gerektigi için Mavi...

İzmir En İyi Isıtma ekipmanları tedarikçisi Listesi Bornova En İyi Isıtma sistemleri Listesi Bornova En İyi Isıtma ekipmanları tedarikçisi Listesi

📍 İsa Bey, Namık Kemal Cd. 6 C, 35920 Selçuk/İzmir

💬 Camlık mahallesine gelmesi gereken kargomsaglik sorunlarım sebebiyle evde olmama rağmen yok denilip eve birakilmamistir kapıda ödem E ile gönderilen kargomun ca...

Selçuk En İyi Postane Listesi Selçuk En İyi Atm Listesi

📍 Zeytinlik, İzmir-Çanakkale Asfaltı Cd. No:34, 35676 Menemen/İzmir

💬 Süt çiği diye bir şey var, fakat birçok yerde bilinmiyor bilinse de bu isimle bilinmiyor. Burada süt çiğini ‘tartı’ ismiyle satıyorlar. Süt kaymağının pişirilme...

Menemen En İyi Süt ürünleri satış mağazası Listesi

📍 Çamtepe, Yunus Emre Sk. No:13/A, 35320 Narlıdere/İzmir

💬 Öncelikle çok lezzetli pideler ve lahmacun yiyebilirsiniz. Fiyatlar geçen seneden kalmış gibi çok uygun. Ayrıca esnaf nedir ? Nasıl olunur? Gelip işletmeci Şükr...

Narlıdere En İyi Ayn hizmetleri Listesi Narlıdere En İyi Pideci Listesi

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur