ENERJİSA MHM

ENERJİSA MHM

ENERJİSA MHM, Ayn hizmetleri, Elektrik hizmeti sağlayıcısı olarak Korkutreis, Hanımeli Sk. No:3, 06430 Çankaya/Ankara adresinde bulunmaktadır. ENERJİSA MHM 26 yorum ve 3.19 puanlamaya sahip.
Adres: Korkutreis, Hanımeli Sk. No:3, 06430 Çankaya/Ankara
Telefon numarası: +3122538400
Kategoriler: Ayn hizmetleri Elektrik hizmeti sağlayıcısı
Çalışma saatleri: Çarşamba 08:30–17:30,
Perşembe 08:30–17:30,
Cuma 08:30–17:30,
Cumartesi Kapalı,
Pazar Kapalı,
Pazartesi 08:30–17:30,
Salı 08:30–17:30
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

ENERJİSA MHM Yorumları

N
5/5

Kapidan girdigimiz andan itibaren,guvenlikteki arkadasla karsilanmamizla beraber, cok nazik ve yardimsever davrandilar. Evraklariniz tam ise isleminiz cok kisa surede tamamlaniyor. Aracla gitmeniz halinda park sorunu yasayabilirsiniz.

I
1/5

Personel çok bürokratik ve birkaç kez ofise gelmenizi sağlıyor. Müşterilere yardımcı olmuyor. Başlamak için bir sürü belge istiyor ama sonra her zaman reddetmek için bir sebep buluyor.

Z
4/5

Doğalgaz aboneliğini internetten yaptım sıra yok. Bekleme yok. Elektrikte de yokmu. İnsanlar neden sabahtan sıraya giriyor.

S
5/5

Abonelik değiştirme işlemi yaptırmak istiyordum. İnternetten bir türlü yaptiramadim. İşlem merkezine gitmeniz gerekiyor dediler. Allah'tan aynı gün 2 saat sonrasına randevu alabildim. Randevu saati geldiğinde de Allah'ın bir lütfu olsa gerek sıram NAGİHAN hanıma düştü. Bir insan bu kadar mı yardımcı olmaya çalışır ve bu kadar mıiyiliksever ve müşteriyi memnun etmeye çalışır. Resmen hayran kaldım Çok teşekkür ediyorum Nagihan hanıma ve saygılar sunuyorum. Puan vermem gerekseydi 10 üzerinden 12 verirdim 👏👏👏

M
5/5

Otopark hemen yanında var ücretli. Giriş katta danışmadan bilgi almadan yukarı çıkmayın sıra numarası veriyor, boşa çıkıp inmeyin. Banko sayısı yeterli. Personel ilgili ve yardımcı olmaya hevesliler.

H
1/5

Yeni abonelik açtırmaya çalıştığımız İşyerinin Bina numarası Aski de ve belediye de 7 olarak görünüyor. Enerjisa da 9 olarak görünüyor. bu yüzden abonelik açtıramıyorum. Sizin çözmeniz gereken Kurumlar arası sıkıntıyı vatandaşa yüklüyorsunuz...

S
5/5

Merhabalar, abone işlemlerini yaptırmak için geldim ve toplamda 2 dk da işlem tamamlandi. Güler yüzlü ve samimiyetle işlemlerime yardımcı olan, Okay beye çok teşekkür ediyorum. 🤗

E
1/5

enerjisa başkent elektrik ile olan maceram bu kurumu tanımanızda faydalı olabilir: -15 temmuz'da voltaj dalgalanmasından kombim bozuldu. siz yaptırın, biz hasarı karşılayacağız dediler. -22 temmuz'da tüm evrakları ve faturayı ilettim. onaylandılar. 24 saat içinde paranın hesabıma geçeceği söylendi. geçmedi. -24 temmuz'da işyerinden izin alıp sıhhiye'deki operasyon merkezlerine gittim. yine tüm evraklarımın onaylandığını ve ödeme talimatımın verildiğini söylediler. 24 saat içinde hesabınıza geçer dediler. geçmedi. -herhalde ıban'ımı evrakları ilettiğim kişi kayıtlara yanlış işledi diye düşünerek sürekli olarak müşteri hizmetleri ile iletişime geçmeye ve bu hatayı düzelttirmeye çalıştım. bu esnada her konuştuğum yetkiliye süreci baştan anlattım. farklı farklı kayıtlar açıldı ama bir sonuç alamadım. -2 ağustos'ta tekrar işyerinden izin alıp tekrar operasyon merkezlerine gittim. tekrar tüm süreç baştan anlatıldı ve kayıtlarda gözüken ıban'ımı söylemeleri için ısrar ettim. ortaya çıktı ki, bunlara elektrik faturası makbuzuyla ilettiğim ıban'da üstte yer alan benim ıban'ım yerine altta yer alan kendi ıban'larını kayıtlara girip parayı kendilerine yatırmışlar. bu esnada 10 gün boyunca bu hatayı düzelttirmek için yaptığım sonsuz görüşme ve sonsuz açlıan kayıt asla bir işe yaramamış, onu da öğrenmiş olduk. ıban'ımı tekrar aldılar ve 5 ağustos pazartesi günü para hesabınıza yüzde yüz geçecek dediler. -bugün 6 agıstos hala hesabıma yatan bir para yok. işte böyle bir firma.

A
1/5

Sokakta kazı çalışması yaptılar kablo makaralarından sökülen çivi araç lastiğime girmiş sabah işe gidemedim lastik patlaktı, telefon ile şikayet oluşturdum şikayeti kayıt eden kişi araç lastiğinin marka model ve ölçülerini soruyor ben lastiği yaptırdım fişi var diyorum o daha nasıl işi yokuşa sürerim çabasında Vel hasıl incelemeye bir bilirkişi heyeti geldi üç gün sonra ve beni aradılar aracı sordular yerini tarif ettim aracın başında başladık gereksiz muhabbete; BKH: Aracın lastiği patlak değil. Ben: 1 hafta patlak mı bekletmem lazımdı? BKH: Eeeee biz neye göre buna onay vereceğiz. Ben: Aracın o sokakta ve şikâyette bulunan kişi beyanına uyuyormu ayrıca fiş belge gibi evraklara göre karar vereceksiniz BKH: Patlak lastiğin fotoları varmı? Ben: Yok, çekilmesi gerektiğini bilmiyordum, fiş aldım, lastikçi anayolda gidip sorabilirsiniz. BKH: Fotoğraf olmadan kabul etmeyiz, yüklenici firmaya neyi göstereceğiz. Ben: Fişin fotosunu atayım. BKH: Ne yapalım fiş fotosunu? Ben: İlla bir foto gerekiyorsa onu göster. BKH: Lastiğin patlak fotosu çekilmeden yaptırılır mı? Ben: Siz her lastik patlamasında aracınızın patlak lastik fotosunu mu arşivliyorsunuz? BKH: Araç ile kaza yapılınca nasıl ki Exper kaza fotosu istiyorsa aynen bizde ona bakıp karar veriyoruz. Ben: Kaza tutanaklarında da foto zorunlu değildir, kroki çizebiliyorsan çizersin aksi halde iki taraf beyan ve imzası yeterlidir. BKH: Ne kadar masarfınız oldu? Ben: 150 TL. BKH: Bütün bu itiraz 150 TL için mi? Ben: 150 TL sizin için az bir mebla olabilir ama insanların hakkı olan bir parayı adaletsiz bir şekilde gasp ediyorsunuz. BKH: İyi ozaman her yoldan geçenin lastik masrafını biz ödeyelim. Ben: Benim sokağımı kazıp etrafında inşaat açan sizsiniz, açmayın yada yolu kapatın, açtığınız işi aylarca sürdürmeyin bizde madur olmayalım, başka mağdur varsa o da hak ediyor bence BKH: Biz bu şekilde kabul etmeyiz, merkeze gidin dilekçe ile fotoğraflı bir şekilde başvurun. Ben: Öyle yaparım bende. dedim. Haa bu arada BKH (Bilirkişi heyeti telefon hoparlörü ile iki kişi konuşuyor ben ikisinin gereksiz itirazının anlamsız olduğunu izah etmeye çalışıyorum.) Fakat hafta sonu açık olan yerler dilekçe almıyor, hafta içi açık olan yere de ben izin alıp gidemiyorum. Lastikçi de batan çiviyi buldum fotoları da hazır ben gidemiyorum. Tekrardan telefon ile şikayet hattını aradım olayı anlatmaya fırsat vermeden ağzıma lafı tıkadı Bilirkişi heyeti ne demişse haklıdır diye. Bu kurum da çalışanların hepsinin anlama ve dinleme özürlü olduğunu düşünüyorum, dilekçe vermeye gidemedim, hakkımı helal etmiyorum. Ayrıca benim masrafım sadece lastik masrafı 150 TL değil, işe geç gittim saat ücret kaybım ve ayda bir yıkattığım aracımı haftalık 3 defa yıkattım, bunları söylememiştim daha.

M
5/5

Konum olarak çok iyi bir yerde.Otopark sorunu yok.Her türlü ulasım kolay.Personel çok ilgili ve yardımcı oluyorlar.Çok nazikler.Hızlı çalışıyorlar.

M
1/5

Telefon numarası var ama açan yok illa ayağımıza gelin hizmet verelim diyorsunuz bunun neresi kurumsallık para almaya geldimi en ön sıradasınız hizmete gelince en sondasınız

O
1/5

Bürokrasiyi sonuna kadar kullanan kurum ve çalışanlar mecburiyetten gidiyoruz. Herşeyin online a döneceği gün gelecek.

Y
1/5

Enerjisa mağduruyuz, bilgisiz, alakasız, anlayış yoksunu bir kurum

S
1/5

Rezil bir konumda aracımı otoparka bile çekemedim her yer dolu işimi halledemeden dönmek zorunda kaldım. Araçla giderseniz . Yanınızda bir şöför olsun çünkü aracı çekecek yer bulamama ihtimaliniz çok yüksek. Otoparklar da dolu aracı güvenli bir yere bırakımıyorsunuz.

G
5/5

Abonelik işlemlerim 5 dk sürmedi 20 nolu banko çalışanı Nagehan Hanıma teşekkürler.

R
1/5

Buraya telefon numarası koymuşsunuz ama saatlerdir daha bağlanmadan kesilen hat nedeniyle alt tarafı tek bir soru soracakken cevap bulamıyoruz. O telefonlar neden var anlamıyorum. Madem muhatap bulamayacağız kaldırın o numaraları..

U
1/5

Ülkenin en karaktersiz kurumu, 1 aylık borç icraya verilmiş 300 TL ye 927 TL ödedim. Bu parayı yiyecek olanların çoluğundan çocuğundan çıksın

N
4/5

1.Kapıdan girdikten sonra sağ taraftaki bankodan 3 belgeyi alın.Ve gerekli yerleri imzalayıp.Görevli yardımcı oluyor. 2.Sayaç numarasını ve üzerindeki değerleri fotoğraf çekip gelin. 3.Belgeleri doldurduktan sonra sıra numarası alıp üst kata çıkın sıra numaranızı bekleyin.

M
5/5

Sevecen canayakin personel vepersonel yoneticisine saygilarimi sunar saglik ve esenlikler dilerim tesekkur ederim

Y
4/5

İnternetten randevu aldım ve direkt saatinde işleme aldılar. Abonelik açtırma ile ilgili tüm sorularımı cevaplayıp ilgilendiler. Güler yüzlü ve samimi çalışanları vardı

N
5/5

Gayet güzel ilgileniyorlar çok kolay hallettiler işimi.

S
5/5

👏👏

K
1/5

Vatandaşın kanını emen kuruluş

A
5/5

Çok iyi bir yer

O
5/5

Süper manzaralı

A
5/5

İlgili personeller çalışıyor.

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Yaşamkent, 3250. Cd. No:6/B, 06810 Çankaya/Ankara

💬 Bazen otopark sıkıntısı olabiliyor.. sıkıntı dediğim yol tarafı müsaitken nedense tam kapının önüne cipini çıkaran amcalar oluyor.. birinin onlara çipleri var d...

📍 Kavaklıdere, Tunus Cd No:65-6, 06680 Çankaya/Ankara

💬 Oğlumu Kanada’ya eğitim alması için bir tanıdığım vesilesi ile yollarımızın kesiştiği EğitimAL Ankara’dan Selin Hanımla tanıştık ( genel bir WhatsApp üzerinden...

📍 Emek, Bişkek Cd. no 44/B, 06490 Çankaya/Ankara

💬 Bende bir esnaf olarak Cengiz abiden sürekli pizza alırım kendisi işinin ehli zaten güler yüzü ve tebessümü pizzalarının lezzeti tartışılmaz zaten .2 kişi gidip...

📍 ODTÜ TEKNOKENT GALYUM BLK KAT 2 NO 4/5 ÜNİ MAH. ÇANKAYA ANKARA, Çankaya, Ankara, 06800 ÇANKAYA/Ankara

📍 Yukarı Bahçelievler, 65. Sk. 13-10, 06490 Çankaya/Ankara

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur