Toyota Plaza ALJ

Toyota Plaza ALJ

Toyota Plaza ALJ, Ayn hizmetleri, Oto galerisi, Araç bakım ve onarımı, Toyota bayii, Otomobil yedek parça mağazası, Oto galeri, Araba hizmeti, Motorlu taşıt satıcısı olarak Merkez, Erenler Cd No:20/2, 34782 Çekmeköy/İstanbul adresinde bulunmaktadır. Toyota Plaza ALJ 100 yorum ve 3.94 puanlamaya sahip.
Adres: Merkez, Erenler Cd No:20/2, 34782 Çekmeköy/İstanbul
Telefon numarası: +902166430303
Kategoriler: Ayn hizmetleri Oto galerisi Araç bakım ve onarımı Toyota bayii Otomobil yedek parça mağazası Oto galeri Araba hizmeti Motorlu taşıt satıcısı
Çalışma saatleri: Salı 08:30–18:00,
Çarşamba 08:30–18:00,
Perşembe 08:30–18:00,
Cuma 08:30–18:00,
Cumartesi 08:30–18:00,
Pazar 10:00–17:00,
Pazartesi 08:30–18:00
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Toyota Plaza ALJ Yorumları

B
5/5

Yalnızca aracımızı şarj etmek için uğramıştık. Şarj yerinde yaşadığımız problemle kendi sorunları gibi ilgilenip yardımcı olmaya çalıştılar. Özellikle Gülnur Hanım’a çok teşekkür ederiz nezaketinden ve ilgisinden dolayı. Beklerken çay, kahve ikramlarında da bulundular. Her konuda çok yardımcı olacaklarından eminim tekrar teşekkürler.

K
3/5

aracimi getirdigim servis, bu konuda ilgili ve planlilar. Zamaninda teslim aldilar ve zamaninda teslim ediliyor, bu konuda sorun yok. Bir perakendeci olarak yeni yaptiklari showroomda tasarim var sadece, fakat o ikram diye koyduklari kahve cay makinasi nedir, su sebili nedir ? yakisiyormu ? kahvenin tadi rezalet , ikram etmek zorunda degilsiniz starbucks yada herhangi bir markanin standini koyun insanlar odeyerek alir ve inanin dert etmez.

M
5/5

Plaza nin girişinden başlayıp , arabayı alıp çıkana kadar herşey ve herkes kusursuz du. Özellik le satış temsilcimiz Yasin Bey. Çok teşekkür ler. Guleryuzlu ve samimi insanlar. Arabayı teslim alırken ki duvara yansıtılan ,isme özel hayırlı olsun yazısı çok ince düşünülmüş ..ayrı bir şıklık ve jest müşterilerine...

H
1/5

Ömrümde hiçbir firmadan bu kadar kötü hizmet almadım. Garanti kapsamındaki aracımın aküsünü 2 AY SÜREN tamir sürecince bozup, aracımızı bana takviye ile teslim eden bir firma. garanti bitmeden ölçüm yapıp normal dedikleri ama sürekli boşalarak beni yolda bırakan akü ne hikmetse iki hafta sonra garanti bittiğinde bakım sırasında bitmiş, vadesi tükenmiş ve ÜCRETLİ şekilde değişimi gerekiyor çıktı. Kasko kapsamında yapılan tamire ek, şu ön kaput altı süpürgeliğiniz kırık yenisini takmamız gerek, parçayı takmazsak davlumbazlarınız kopar denildi, ücretli olarak parça takıldı. Bir ay içinde ilk otoyola çıktığımda hem ücretli değiştirdiğim hem kasko kapsamında tamir olan davlumbaz kısmı rüzgardan patladı ve aracın tekerine dolandı. Tabi ki çok onurlu bir firma olduğu için bunların hiç birini kabul etmediler. Bir daha asla yolum düşmez. Yorumlara ve çevrenizden hizmet alanlara bakın son 2-3 yıl içerisinde ne kadar kötü bir hizmete evrildiğini, akü sorunlarıyla ilgilenmeyip insanların garantilerini bitmesini beklediklerini, insanları oyalayarak çayla kahveyle kandırmaya çalıştıklarını çok iyi anlayabilirsiniz.

M
5/5

Tavsiye edilir, başarılı kurum. Satış danışmanı Yasin Çelik beye ilgi ve desteklerinden dolayı teşekkür ederim.

Y
5/5

Daha önce bir çok kişiye önermiştim ALJ OTOMOTİV ‘i çok memnun kalmışlardı. Banada bir araç almak nasip oldu ister en pahalı aracı alın ister en ucuz aracı alın ilk girişten itibaren ilgi alaka çok güzel bütün çalışanlar güler yüzlü hepsine tek tek teşekkür ederim.

G
4/5

Sabah ilk randevu için gittiğimde karşılamadaki kadın Personel gayet güleryüzle ve hızlı yardımcı oldu. Selin hanım işlemlerimi başlattı ve servis sonunda da (akşamüstü) yine aynı sakinlik ve güleryüzle anahtar teslim etti. Yeni araç baktım ve yine bir Kadın Görevli Güleryüz ve çözüm odaklı yaklaştı. Sorun şu ki bazı çalışanlar Ters ve gereksiz konuşmalar yapıyor, Ödeme alan kadın suratsız ve tersti, Adını bilmiyorum çokta önemli değil , bu tarz insanlar Markanızı ve Şubenizi itici yapar ve bir sonraki seçimde tercih edilmez ve yaşananlar kötü deneyim olarak çevreye aktarılır! 2. Kez geldiğim bakım sonucunda Tercih etmemin sebebi Aracım ile ilgilenen Görevli Personeliniz 2023 te Fatih bey 2024 Temmuz Selin hanım Tekrar onlara Teşekkür ederim. Önerim Personellerinizi gözlemleyin, Toyota gibi bir Markaya yakışmıyor

F
1/5

Yıllar sonra gelen pişmanlık. Aracımı bu servisten başka yere götürmüyordum. Kendilerini profesyonel gösterdikleri için başınıza gelen şeyleri tolere ediyorsunuz. Ama başıma gelen son şeyden sonra nasıl yanıldığımı anladım ama geç oldu. 1- Hibrit aracıma iki kez üst üste yanlış motor yağı koyuldu. Araç sesli çalışıp çok yakmaya başlayınca sebebini araştırınca anladım. 0w20 olması gerekirken iki kez üst üste 5w30 yağ koyulmuş. 5w30 yağ bir kereye mahsus olmak üzere mecbur kalındığında koyulabilir. Toyota bunu bilmiyor mu peki? Araç 5.5’lardan 4.2’lere indi. Bu zararı kim karşılayacak? Belki bu şekilde piyasada dolaşan bir sürü araç var farkında değiller. Bunu müşteriye kimin tavsiye vermesi gerekiyor? Biz zaten güvenilir olması için servise gidiyoruz. O zaman orijinal parça dışında sanayiden ne farkı kaldı? 2- Geçirdiğim küçük bir kazadan sonra aracı bu servise çektirdim. Sağ ayna, kapı sacı ve çamurluk değişti. 1.5 yıldan sonra çamurlukta vernik kalktı. Servis garantisi bittiği için bişey yapamıyor. Para ile istersem yaptırabilirmişim. Peki garanti bitti ama 1.5 yılda bunun olması normal mi ki? Burda sanayiden ne farkı kaldı? Sistemi iyi. Randevu saatinde aracınızı alıp yapıp veriyorlar. Profesyonel görünmede sorun yok. Aracınıza güvenle biniyorsunuz diye hissediyorsunuz. Ama yapılan işçilikler ve hatalar hiç dışarıdan görüldüğü gibi değil. Hiçbir şekilde sorumluluk kabul etmiyorlar. Kim bilir daha neler var da araçtan anlamadığımız için bilmiyoruz. Hayati önemli parçaları yaptırırken iki kere düşünün. Bu servise gidecek olanlar bir daha düşünsün derim.

F
5/5

Bir test sürüşü gerçekleştirdik. Toyota Corolla Cross gayet başarılı bir araç fiyatıda bana göre başarılı olsaydı alırdım...

A
5/5

Toyota plaza ALJ araç alımı sürecinde çok yardımcı oldu. Satış temsilcisi Yasin Çelik Bey süreci çok hızlı ve sorunsuz şekilde gerçekleştirdi. Pazartesi günü kaporayı gönderdim çarşamba günü kasko , trafik sigortası vs. Tüm işlemler tamamlanmış şekilde aracımı teslim aldım. Kesinlikle tavsiye ederim. Hem kaliteli bir marka hem kaliteli bir bayi.

E
5/5

Bir satış ekibi bu kadar mı insanı özel hissettirebilir.Doğum günü hediyesi olarak aldığım aracımdan çok beni en güzel ve özel hissettiren başta satış müdürü Oğuz Bey ve satış danışmanım Dilara Hanım ve Mustafa Bey ,ve onların güler yüzü, samimi tavırları, konularına bu kadar hakim olmalarıydı. Toyata ya ve satış danışmanlarına karşı önceden olan önyargılarımı kökten değiştirdiler,i şlerini öyle özenli, öyle çabuk ve de hiç ah demeden hep gülerek yapmaları ,üstelik adıma oluşturulmuş bir mektupla ,bana gerçekten Toyota ailesinin bir üyesi olduğumu hissetirmeleri, evet burası doğru yer, ve bu ekip doğru ekip dedirtdi, iyi ki varsınız ,hep böyle samimi ve hep bu kadar profesyonal kalmanız dileklerimle çok ama çok güzel bir 51.yaş günü hediyesiydiniz.... sevgi ve saygılarımla

F
5/5

Kardeşime araba aldık. Çok güzel bayi. Ayrıca Satış personeli Murat beye ilgisi için çok teşekkür ederim

F
5/5

TOYOTA PLAZA ALJ Tüm personeli ile harika işler cikariyorla guvenliginden danışmanına .ustalarından yikamacısına kadar güler yüz ve ilgi alakalilar.Ustalarima ayrıca teşekkür etmek istiyorum .Daha önce iki Toyota bayisine aracımda ses vardiye defalar ca gittim .gereksiz parçaları değiştirdiler yinede bulamadılar ALJ ustalarima sevgiler ALJ ye gittim patdanak çözume ulaştilar takgadak🙂Teşekkürler ALJ bizleri NAMERDE MUHTAC ETMİYORSUN TESEKKURLER.

M
5/5

Arabamı gelip beykozdan zamanında alıp bakımını yapıp aynı gün teslim ettiler ayrıca aracımı alıp getiren tamer beye çok teşekkür ediyorum ( böyle beyefendi işini seven adam görmeyeli çok oldu)

O
5/5

Bahçe kapısındaki bekci kardeşin hoş geldiniz demesi..servis bölümünden çigdem hanımın güler yüzü ve tam saatinde aracımı teslim etmesi..ve mekanik bölümdeki işçi kardeşlerimin tertemiz çalışması..birde kahve makineleri şahane :=) teşşekkürler ALJ

İ
1/5

Aracımı dikkatsizliğim nedeni ile kaldırım dubasına vurdum jant egıldi aracı çekici yardımı ile Alj Çekmeköy çektirdim hasar dosyası açmaları 1 hafta sürdü 80-100bin arası fiyat verdiler Kasko’ya. Kasko da aracı gördü burda bu kadar hasar olmaz deyip benim için inceleme ekibi yollayıp beni kar etme amacı gütmekle suçladı Bende aracımın bakımının yapılıp istenme lastiği takılıp teslim edilmesini istedim Aracımı alıp muayeneye zamanı geldiği için muayene soktum sıfır sorun geçti. 80,000 hasar kaydı işlemiş oldu dosyama. Boştan yere yazık

E
5/5

Servis bakımı sürecimle Selin hanım ilgilendi. Marka standartlarını koruyan, markayı tercih ettiğim için bir kez daha memnun kaldığım ve kalite noktaları olan bir bayii idi. Aldığım hizmetten fazlasıyla memnun kaldım. Aracımı kendi aracı gibi temizleyen çalışanınıza ayrıca teşekkür ediyorum. Planlanan süreçlerde bayram sonrası olmasına rağmen aksaklık yaşamadım. Müşterisi, kullanıcısı olmanızı tavsiye ederim.

A
1/5

8 yıldır hizmet aldığım, 3 yıl önce de tekrar araç aldığım Toyota ALJ otomotiv, mayıs başında bakım ve kaza öyküsü için bıraktığımız aracımızın hasar raporunu eksik gönderdiği için mağdur olduk. İkinci kez hasar dosyası açılması gerekti. Kendi içlerindeki birimler arasında haberleşme gerçekleşmedi. Servis görevlisi tespit ettiği hatayı hasar birimine iletmedi, hasar birimi değerlendirmeyi baştan savma yaptı. 1 ay sonrasında aracımızı teslim alabildik. Aracı teslim ettikten 1 hafta sonra "Bakım ücretini ödemediniz" diyerek geri dönüş yaptılar. Son ödememizi de yapıp vedalaştık. Bir daha ne araç ne hizmet alırız.

G
5/5

20+ kusur yıldır Ortaköy Toyota'ya giden bir kişi olarak, firmanın kapanması sonucu, Oğuz bey ve İmdat bey sayesinde ALJ Toyota'ya ilk defa bugün geldim, Sabah 8.15 ten itibaren pozitif bir karşılama, yaklaşımları ve hizmetleri tam profesyonelce ve süper, tebrik ederim, Bundan sonra ALJ den devam, teşekkürler

O
5/5

ALJ Toyota Çekmeköy ailesi bünyesinde çalışan satış müdürü Oğuz Kurt bey'e teşekkür ederiz. Özellikle model seçimimizde hem bütçemize hem de istediğimiz temel gereksinimleri oldukça iyi anlayıp bizi doğru kararı vermenin konforunu sağlamıştır. Araç teslim esnasında ekranda ismimi görmek ve şahsıma verilen mektup ayrıca beni mutlu etmiştir. Oğuz bey ve ekibine teşekkür ederiz.

A
5/5

İstanbul da ALJ Toyota ya arabamı bakıma getirmek benim için çok önemli. Son derece güven veren, işinde uzman arkadaşlar, ve güler yüzlü. Verilen bilgi çok açık ve net herzaman. Çok güzel. ALJ yi kesinlikle tavsiye ediyorum. Süper Plaza , servis, satış , her yönü ile. ilave olarak sigorta işlerimi de ALJ de yaptırdığım için memnunum. Ortam da çok rahat. Arabayı beklerken kahve, çay, laptop unuz yanınızda ise, çalışma imkanı. Buradan herkese çok teşekkür ediyorum, Oğuz Bey e ayrıca teşekkürlerimi gönderiyorum. 🤩

S
5/5

Çalışanların hepsi güler yüzlü ve donanımlı 6 defa servis hizmeti aldım her seferinde de memnun kaldım. Benim için zaman çok önemli her zaman taahhüt ettikleri saat ve fiyatın dışına çıkmadılar tavsiye ederim. Tüm çalışanlara teşekkür ederim

S
5/5

Plaza yeni ve modern. Personel güler yüzlü ve ilgili. Yapılan tüm işlemler hakkında bilgilendirildim. Ayrıca aracımla alakalı 1 2 tane sorunum vardı. Personel test etti ve durumu kısaca izah etti. Tüm arkadaşlara teşekkür ederim.

B
4/5

Servis danışmanı imdat beye teşekkür ederim ama şunu belirtmek isterim sıfır araç satış bölümü ilgisiz yarım saat araç inceledik yanımıza bir kişi gelip hangi modelle ilgileniyorsun demedi

F
5/5

Merhabalar 10 gün önce Toyota alj çekmeköy servisine bıraktıgım aracımı bakımı yapılmış ve tertemiz bir şekilde teslim aldım burdan tekrar iykide TOYOTA diyorum çünkü bir firmayı marka haline getiren çalışanların özverisidir özellikle Zeynel usta ve servis danışmanı ismail bey ,e çok teşekkür ediyorum yine toyotayla yola devam

G
5/5

Herkeze cok teşşekür edrim servis süper randevu sistemi harıka şu saate arac hazırdiyorsunuz yıkanmış olarak dakikasında arac hazır bin devam et toyota güven yolda bırakırmı sorunu yaşatmıyor imdat bey ilgin için sanada cok teşşekür ederim şimdiden kurban bayrmınız kutlarım iyi günler

B
4/5

Hizmet iyi ama fiyatlar aşırı arttı. En basit bakım 6-7 bin bişey çıkarsa 10 bin en az haberiniz olsun

K
5/5

Araç alma safhasında ilk görüşmeden aracın teslimine kadar olan süreçte her türlü kolaylığı gösteren her soruma cevap veren ve sonunda aracımı bana teslim Eden Dilara hanıma teşekkür ederken. Tasarruf tedbirlerinden dolayı bir takım lastik paspas ve bir yangın söndürücüyü bile 2 milyon tl lik araç aşana vermeyen ALJ otomotiv mi yoksa Toyota mı bir fikrim yok ama şaşıyorum

I
3/5

Satış konusunda inanılmaz iyiler ama servis için asla aynı fikirde değilim sabah 10.30 randevusuyla teslim ettiğimiz aracı 16.00 da alabilirsiniz değip teslim için almaya gittiğimiz de içeri aldılar 2 saat beklemek durumunda kaldık o da baştan sağma teslim edildi araçta addblue var tekrar bidonla araca bırakılmış faturalandırılmış arka koltukta bidonla geziyoruz teşekkür ederiz ☺️ yorumu yazma sebebim bunun 3.kez olması randevu almanın amacını bilmiyorlar sanırım. Fazlaca vaktiniz varsa tercih edebilirsiniz 👎🏻

M
5/5

İlgili güler yüzlü her konuda yardımcı olan personel ve servis çalışanlarına ve ayrıca İsmail Ekinci’ye çok teşekkür ediyorum

I
5/5

Merhaba Eşim ile birlikte aracımızı Toyota Alj servisine priyodik bakım için götürdük. Karşılama ve daha sonrasında bizim ile ilgilenen İmdat Bey son derece ilgili ve güler yüzlülerdi. Huzurunuzda teşekkür ederiz.

F
1/5

Servis konusunda rezaletler sanırım benimle ilgilenen kişinin adı selin di servise giderseniz ondan uzak durun soru sormanıza müsade etmiyor soru sorunca da küfür etmişsiniz gibi tavır takınıyor bir de araç kapının önünde kirli şekilde durduğu halde müşteriyi salak yerine koyup araç köpüklendi o yüzden bekletiyoruz diyor.

G
1/5

Engelliye araç vermiyorlar. Toyota sever olarak kınadığım bir bayi... *Ekleme* Bayii uzun zamandır araç istediğim bayii. Zamanında gidip ÖTV indirimli demediğim için iyi davranıldığım fakat ÖTV indirimli alacağım dediğim de yüzlerin buruştuğu, araç sıramın 2 aydan 9 aya uzatıldığı, istesek engelliye araç vermeyiz dendiği, şikayetleri dinlemediği, marka değerini olabildiğince yok sayan bir bayii. Yakın zamanda aradığımda olur evrakları gönderin dedikten ertesi gün bu rapora yönetim kurulu kararıyla araç vermiyoruz diyen bir bayi. Unutmayın. İstesek engelliye araç vermeyiz diyorlar. Etik değerleri bu kadar...

I
5/5

Aracımın bakımları için tek gittiğim adres ALJ çekmeköy olup sağ olsunlar çözüm odaklılar. özellikle servis bölümünde İsmail Bey bizzat ilgilenip araç hakkında belli periyotlarda bilgi geçti. ALJ çekmeköy'e teşekkür ederim.

A
1/5

Müşteri memnuniyeti sıfır 2 kere ayrı ayrı tarihlerde aradım hemen sizi aratıyoruz dediler hala dönüş yapacaklar üzerinden ilk aramanın üzerinden 5 ay ikinci aramının üstünden 1 ay geçti

E
5/5

Fiyat olarak uygun, personeli güler yüzlü, karşılama yönlendirme çok iyi, özellikle ufak tefek şeyleri kendilerinden hallediyorlar, kaliteli işçilikleri var ,

T
5/5

Çekmeköy Totoya ALJ servisine ilk defa rutin bakim için gittim ve gercekten gerek ilgi gerek temizlik gerekse güler yüzlü personellerine mest oldum gönülden tebrik ediyorum servis danışmanı İsmail beye özellikle güler yüzü bilgilendirmeleri misafirperverligi için ayrıca çok tşk ederim 👏👏👏

S
1/5

Sizi cuma ve pazartesi günleri mesai saatleri içerisinde arıyorum ancak bir türlü telefonumu açan olmuyor.

G
3/5

Cok fazla cesit arac görmeyi hayal ediyordum lakin maalesef umdugumu bulamadim. Ilgi alaka da acikcasi yok gibi

I
5/5

Daha öncede gitmiştim bu sefer de 50.000 km bakımı için ALJ plazayı tercih ettim. Servis danışmanı İsmail bey sürecin başından beri ilgiliydi. Aracımda hafif bir sağa doğru çekme şikayeti vardı ustam bizzat aracımının başında beni neden olabileceği konusunda bilgilendirdi. Şikayetimi giderdikten sonra test sürüşüne çıktık gereken ilgi alakayı fazlasıyla ustam gösterdi. İlgilerinden dolayı teşekkür ederim.

M
5/5

Tüm personel ilgili. Aracınızın islemini beklerken rahatiniz ve islerinizin aksamamasi için hemen her sey düşünülmüş. Calisma ortami, wifi, kahve vs. Ayrica benim işlemlerimi halleden Fatih Beye nezaketi ve ilgisi için ayrica teşekkür etmek isterim.

E
1/5

Satış temsilcileri çok sert konuşuyorlar ve sanki zorla orada tutuyorlarmiş gibi davranıyorlar. Bir arabanin bagajını bile acmiyorlar aküsü bitti diyorlar. Müşteri ilişkilerini hiç beğenmedim. Acilen tüm müşteri temsilcilerinin bu konuda eğitime ihtiyaçları olduğunu düşünüyorum. Firmanızda güler yüzlü olan bir tek güvenlik görevlisi arkadaş.

C
5/5

Bugün servisinizde aracımın bakımlarını yaptırdım bağcılardan ümraniyeye İmdat bey sayesinde gelip her zamanki gibi çok memnun ayrıldım ilgi ve alakası için İmdat beye çok teşekkür ederim 👏👏

Z
1/5

Kaskolu aracımla geldim servise, çok yoğun olduklarını ve aracın 1 ayda çıkacağını söylediler. Basit bir tamir için 1 ay çok uzun bir süre ikame araç üç gün, servis hiç bir şekilde yardımcı olmuyor malesef..

C
5/5

Ebru hanima ve Erkan beye cok tesekkur ediyorum. Cok yogun oldugum bu haftada bana yardimci oldular. Toyota aldigima bir kez daha memnun oldum.

T
5/5

Yıllar boyunca hizmet kalitesi hiç değişmeyen , Türkiye standartlarının çok üstünde bir satış plazası . Tüm yöneticileri olduğu gibi bilhassa Yasin arkadaşımız çözüm odaklı , hersözü senet , bilgili ve müşteri memnuniyetine hassas , hatasız bir çalışan . Öyle ki başka bir Toyota Plaza Bayii sine giderse ALJ Otomotive yazık olur ; satışlarının büyük bir kısmını kaybedebilir . Ama gerçekten sadece Yasin e değil tüm Pkaza ya . Hatta tüm Toyota araçlarına . Ben bir otomobilciyim 40 yılık . Dünya üzerinde bu kadar sorunsuz bir otomobil yoktur . Bence bu Japonların başarısı olduğu kadar Türk Distribütör lerin ve Bayilerin de başarısı . Ama zaten biliyoruz ki bu eğitimden kaynaklanıyor . Japonya da başlayan EğitimTürkiye de devam ediyor . Bravo Toyota ya . Bi şey daha söylemeden edemeyeceğim. Orta Doğu başta olmak üzere Afrika ve Güney Amerika da yerel savaşlar da tek bir aracın arka kasalarında makineli tüfek hatta tanksavar vardır . O araç Toyota dır . İşte böyle aslında satmak için elinizde böyle. Ğthiş , sorunsuz bir araç varsa çok şanslısınız demektir . Ama Toyota çalışanları işlerini şansa bırakmıyorlar . Bravo Toyota . Bravo ALJ . Bravo Yasin .

C
5/5

15000 bakımını yaptırdım ve park sensörü taktırdım, çok memnun kaldım. İsmail bey sürecin başından sonuna kadar hep yanımda oldu, gerekli bilgilendirme ve desteği candan bir şekilde sağladı, kendisine gerçekten çok teşekkür ederim

M
5/5

1 yıl önce Çekmeköy ALJ Otomotiv'den araç almıştım. Satış temsilcisi Yasin beyin çok yardımı oldu. Müşteri memnuniyeti üst düzeydeydi. Aynı aracı bugün 1 yıllık bakım için servise götürdüm araçta ekstra bazı temizlikler yapıldı. Burada Selin hanım çok yardımcı oldu. Yasin bey ve Selin hanıma çok teşekkür ederim, Uzun yıllardır karşılaştığım en iyi bayi.

C
5/5

Teknik bakım ön bilgilendirmedeki gibi planlı ve sorunsuzdu. Araç bakımdayken bekleme alanı konforlu, vakit güzel geçiyor.

O
5/5

Çok memnundum müşteri memnuniyetinden ve yapılan iscilikten hepsinden çok memnumdum karslima çok güzeldi yönlendirme yapan bayan Cok güler yuzlu Karsiladi

B
1/5

Araç alırken çok iyi ama servis bir o kadar kötü herkes 10 yıl garantim var diye seviniyor ama malesef garantili arabalar serviste en son hizmet alan araçlar oluyor 2023 haziranda servis bakımına giren aracım 2023 kasımda klima gideri şikayeti ile geri döndü 48 saat de başında bekleyerek zor yapıldı ve döşemelerin altını ben kurutmak zorunda kaldım çünkü kurutmadan aracı yıkamadan verdiler çünkü yakaladım onları ikinci gün gitmesem hala bekliyor araç

N
1/5

Kesinlikle güvenilmez bir servis. Açıklama yapmadan parça değiştiriyorlar sonra da size söyledik diyorlar. Aracımın pcs sistemi için gittim ön far sis farı panjur değişmiş. Bana pcs için verdikleri fiyat meğer diğer parçaların toplamıymış. Dünyanın parasını aldılar. Asla gitmeyin derim

M
5/5

İsmail beye ilgisinden dolayı teşekkür ederim, 30 bin rutin bakımı için gittim, zamanında teslim yapıldı.

N
5/5

Yeni aracimin satinalma surecini yakindan takip eden Satis Danismanim Yasin Bey'e nezaketinden ve yardimci tavrindan oturu tesekkur ederim.

B
5/5

2012 Model Corolla Comfort aracımın tavan, motor kaputu, bagaj kapağında ve değişik yerlerinde boya atması nedeniyle aracımın garanti kapsamında komple boyanması için talepte bulunmuştum. Bu talebime olumlu cevap verdiler. Toyota ALJ servisi gerekli boyama işlemleri yaptı. Aracımı 23.02.2022 tarihinde teslim aldım. İlgi ve alakaşarı için Toyota, Toyota Türkiye ve Toyota ALJ Çekmeköy ailesine teşekkür ederim.

Y
5/5

Güler yüzlü hizmet veren bir işletme, İmdat Bey ve Serdar Bey'e ilgisi için teşekkürler.

G
5/5

Çekmeköy mevkiinde bulunan bayiden araç satın aldık. Güleryüzlü ve ilgili çalışanları ve güzel hizmet veren teknik servisi ile gönlümüzü fethetti.

E
1/5

Selamlar öncelikle SMS ile dönüşünüz harika fakat 40 dk boyunca orada dikildim. Karsilama görevlisi gelenleri tam anlamıyla karsilama yapmıyor. Ne için geldiğimi sordu Araba alicam dedim. Beklememi söyledi benden sonra gelen en az 4 müşteri vardi onlarla ilgilenildi. Tam bana sıra geldi diye düşünürken satış danışmanı müşterim geldi diyerek başka bir yere gitti. Anlayamadığım müşteriye ihtiyacınızmi yok yoksa kaba saba sesimi yukseltsemmi benle ilgileneceksiniz. ALJ olarak lütfen kitabı kapağına göre yargılamayın.

S
5/5

Aracimi 100 bin bakimi icin emanet ettigim basta İsmail bey olmak uzere surecteki herkes cok ilgili ve yardimseverdi, tesekkurler

S
5/5

Önceliğim samimiyet ve güler yüzlü bir müessese olmaları. Bunlar varsa gerisi teferruat

Z
5/5

Kaliteli, hızlı ve güleryüzlü hizmeti ile tercih etmekten mutluluk duyduğum bir işletme. Teşekkür ediyorum 🙏🥰

U
3/5

İlgi ve güler yüz güzel olurdu.😐

E
2/5

Servis icin kullanacaksaniz alternatif bakmanizda fayda var. Giris karsilama vs bir problem yok ama vaadettikleri saatte araci vermiyorlar (rutin bakim) ve araci yikamadan teslim ediyorlar ve araci teslim ederken kontrol bile etmeden koltukta birakilmis koruyucu naylonu vs ile teslim ediyorlar. Bir daha Alj'yi tercih eder miyim,sanmiyorum.

E
1/5

Evet cidden ilgisiz olduklarını biliyorum sadece periyodik bakımını yaptırman için randevu alıyorsun aracında diğer kusurları bildirdiğinde ya unutuyorlar yada şimdi olmadı biz size randevu verelim o zaman aracı bırakın gibi bahaneler sunuyorlar. Aracıma ilk 10 bin bakımını yaptırmaya gittiğimde randevum olmasına rağmen randevu saatinden bir buçuk saat sonra benim hatırlatmamla aracıma baktım yaptılar. Verdikleri cevap ise hata ile aynı saate iki kişi almaları oldu. Periyodik bakımımım yanı sıra aracımda far ayarı ve sağ cam zırlaması vardı ikisi de ertelendi. Evet yoğunluktan insanlar hata yapabilir yada zamanı yetmediği ve beni daha fazla bekletmek istemediği için yapacaklarını düşünerek aracımın periyodik bakımı sonrası gittim. İlettiğim arızalar yapılmadı. 20 bin bakımına gittiğimde ise aracımda olan arızalarında yapılmasını isteyerek bir gün aracın kalması gerektiği söylendi maalesef aracımda olan arızalar giderilmedi. Silecekler ara ara takılıp kalıyor yada devreye giriyor vites geçişlerinde bir sertlik var ve yine ara ara ileri viteste iken araçtan ses geliyor. Baktıklarını söylediler daha aracı teslim alır almaz park alanından çalmadan sorunun devam ettiğini gördüm içeriden teknik ekipten bir usta gelip baktı bana yeniden randevu saati oluşturup aracı bırakmam gerekeceği bilgisi verildi. Sanırım üzerinden 1 aydan fazla zaman geçti ve beni hala arayıp aracımda ki arızaları onarmaları için randevu verecekler. İlgileri bu kadar iyi. Bilginize

F
5/5

Devamlı tercih ettiğim servisim çalışan herkese ve özellikle servis danışmanı İsmail ekinci beye çok teşekkürlerimi sunarım ilgi ve alakaları icin

A
5/5

Çok temiz, tecrübeli ve işini bilen bir bayii, her şey için teşekkür ederim.

M
5/5

Boyasız göçük düzeltme yapıyormusunuz? Corolla 2017

B
5/5

Her zaman güler yüzlü ve ilgili personellere teşekkür ederim.

M
5/5

Cana yakin servis personelleri, ferah ve temiz bir alana sahip yetkili distributor...cok memnun kaldim buradaki herkesten...Bursa'da yasamama rağmen, sifir aracimi buradan alabilirim.....

M
1/5

İlgisiz samimiyetsiz satış temsilcileri Aradığımız araç yok dedi Madem öyle neden reklam veriyorsunuz diyince bize en full paket önerildi Acaba alt donanımlı araca eskiden olduğu gibi açıktan para mı isteniyor onu anlamadım

H
1/5

Aşırı yoğunluktan personel zor durumda kalıyor sanki, servise araç getirmek eziyet olmuş

S
5/5

Çok kaliteli hizmet alıyorum. Satış ve sonrası hizmet, Servis danışmanları, Çalışanlar gayet cana yakın, ilgililer ve tecrübeliler. Her Toyota markası aracı olan Toyotacıların gelmesi gereken yer, Alj Otomotiv. 👌

C
5/5

İlgili bir toyota plaza. Satıştan Murat bey'e ayrıca teşekkür ederim.

M
5/5

güler yüzlü sıcak yaklaşım ilgili hizmet gördüm 👍

Y
1/5

Sanki hiç çalışan yok gibi. Müşteriler showroomu kendileri gezip bilgiyi de birbirleriyle paylaşıyor. Değişik bir bayi.

E
3/5

Belki büyük bir bayi ama müşteri ilişkileri iti değil.Bu pazar gününde neden geldiniz? Der gibi davrandılar.

R
1/5

Buji ve şanzıman değişikliği talelebiyle 1 hafta öncesinden saat 10a randevu aldım ve 9.30 itibariyle servise geldim. İş emrinde 9.35te alinmasi gerektigini gormus olmama ragmen diger musterilerin kabulu benden once yapildi. En son benimle gorusuldu. Islem uzun surecegi icin saat 15te araci teslim edeceklerini belirttiler. Fakat aracim 11.43 itibariyle hala otoparkta beklemekte. Kisa bir islem icin göre göre bekletiliyorum. Tüm günümü mesgul ettiler.1 hafta oncesinden randevu alip saatinden once gelmeme ragmen bekletiliyorum

Ü
5/5

Satış bölümünden Mustafa ŞEN bey,in ilgi ve alakasına çok teşekkür ederim

N
5/5

Karşılamanızla ilgilenmenizde Her şey için çok teşekkür ederim

A
5/5

Titizlikle yapılan bakım, yardımsever ve destekleyici personel. Teşekkürler.

V
2/5

Kasımda yazıldığım ve 10 ay bekledikten sonra yeni aracımı aldım.Satış danışmanı Aycan hanıma güleryüzü ve enerjik iletişimi için teşekkür ederim. Ancak ALJnin satış politikası ile ilgili çok ciddi problem fazla para almaları. Fahiş fiyatlı aksesuarlar ve hatta anahtar teslim fiyatı içinde olması gereken tescil, MTV vs gibi kendi yükümlülüklerinin ücretlerini de benden aldılar. 24bin lira fazladan ödeme yapmak zorunda kaldım. Sigorta tarafına gelirsek; ALJ sigorta 24.08.2023 tarihli aracımla ilgili gönderdikleri sigorta teklifinden çok daha az kapsamlı bir poliçeyi sigorta bölümünde çalışan arkadaş bana sormadan yaptı. 4-5 gün beni gerdiler ama sonrasında sigorta müdürü Hakan Bey çalışanın hatasını kabul etti ve sorunumu çözdü. Kendisine tşk ederim. Özetle ALJden araç alacaksanız dikkatli ve çok sıkı anlaşarak alın.

O
5/5

Güleryüz ve yoğun ilgi teşekkür ederiz.🙏

E
5/5

Yöneticileri Evren bey'den bizzat araba ile ilgilenen arkadaşlara kadar müthiş bir ilgi alaka ve bilgilendirme ile agirlaniyorsunuz. Bundan sonra araba ile ilgili nereden danışmanlık alacağımı bilerek ayrıldım. Bu son olmayacak. Çok teşekkürler. Sevgili Evren Bey, Size teşekkürlerimi iletmek istiyorum. Sizin yönlendirmeniz ile arabamı sattım ve yine sizden yeni bir araç satın aldım. Satış sürecinde sizin yardımlarınız ve rehberliğiniz sayesinde her adımı kolaylıkla tamamladım. Evren Bey, müdür olarak her zaman samimi ve profesyonel bir yaklaşım sergileyerek müşterilerinize büyük değer verdiğinizi gördüm. Sizin yönlendirmeniz ve tecrübeniz yeni arabamı seçerken bana güvence sağladı. Hakan Bey, satış işlemlerini yönetme şekliniz ve dikkatli çalışmanız beni etkiledi. Sorularımı sabırla yanıtladığınız ve tüm süreci düzenli bir şekilde yönlendirdiğiniz için çok teşekkür ediyorum. Ayrıca, sigorta işlemlerini gerçekleştiren kişilere de içten teşekkürlerimi iletmek istiyorum. Her birinizin desteği ve çabaları sayesinde yeni aracımı uygun teklif ile güvence altına aldım. Sizlerle çalışmak, alışveriş deneyimimi çok keyifli hale getirdi. Araba alım satım işleri için ihtiyacı olan kişilere yönetiminizdeki Toyota’yı şiddetle tavsiye etmek isterim çünkü sizin gibi profesyonel ve yardımsever kişilere rastlamak pek mümkün değil. Yeniden teşekkür ederim böyle çalkantılı bir ortamda güvenle araba alım satım işlemini yapabildiğim için kendimi sayenizde şanslı hissediyorum. Sevgi ve saygılarımla,

S
5/5

Corolla bakımını yaptırdım. Her yönüyle ilgilenip yardımcı oldular.

Ş
5/5

Yetkili serviste çalışan volkan Kartal ile yaklaşık bir yıldır tüm süreçlerimde özveriyle gösterdiği hizmet ve kaliteden dolayı teşekkür ediyorum diğer bütün arkadaşların da böyle olmasını temenni ederim

B
1/5

Çeşitli bahaneler ile garanti taleplerinizi red eden bir servis . Detaylı veya tatmin edici acıklama talep ettiginizde istediginizi alamıyorsunuz.

M
1/5

Müşteri memnuniyetinden uzak , ilgi alakanın olmadığı bir bayi. Başka bir şubeyi tercih etmenizi öneririm.

I
5/5

Hiçbir zaman iyi düşüncelerimi boşa cikarmadiginiz icin teşekkür ediyorum.

O
5/5

Şu anda bulunduğum Toyota Plaza ALJ’de daha önce görmediğim bir müşteri ilgisi görüyorum. Aracıma kendi aracı gibi davranıp para kazanmak için değil İşini yapmak için yapıyorlar. Danışmanım olan İsmail bey danışman değil bi abi gibi yaklaştı iliklerime kadar güven hissettim. Fiyata yüksek diyenler ucuz fiyata da bu kaliteyi bence bulamazsınız. Herkes hakettiğini kazanıyor. Gözünüz kapalı aracınızı getirin bakın bunu aracına evladı gibi bakan pinpirik biri olarak söylüyorum.

E
5/5

Bugün arabamı periyodik bakımı için götürdüm. Hizmetten son derece memnun kaldım. Çalışanlar son derece güleryüzlü, kibar ve yardımsever. Bekleme alanı oldukça konforlu. Evime uzak olmasına rağmen, bundan sonraki bakımlar için de ilk tercihim burası olacak.

Y
1/5

Servis hizmetlerinden memnun olduğum için uzun zamandan bu yana Toyota ALJ’ye gelmekteyiz . Sanıyorum ayrılık zamanı gelmiş ! Nedenini bilmediğim bir şekilde hizmet oldukça yavaş ve ilgisiz randevu alabilmek için 4 kez aramak zorunda kaldım, 8:30 da olan randevuma 08:15 de geldim , servis danışmanı ise 08:40 ‘da geldi . İşçilik konusunda araç tamamlana kadar herhangi bir yorum yapmayacağım . İşçiliği ayrıca değerlendireceğim

E
5/5

Güler yüz, saygı ve sorumluluk bilinci. Çok teşekkür ediyorum, emeklerimiz için, saygılar

K
5/5

Mukemmel ekip cok profesyonel destek hersey ıcın cok tesekkurler

Ö
5/5

2 el deki Ahmet ve Emin bey'e ilgilerinden dolayı teşekkürler

F
5/5

Yorumları okuyorum ve inanamıyorum. Pahalı bir yer asla değil markanın en eski servisi. Ben yıllardır gelirim hiçbir aksilik yaşamadım her zaman güler yüzlü ve nazik insanlar var. 3 arabamı da bu bayiden aldım çok memnunum. Araba yoksa hiçbir yerde yok şikayet etmeye gerek yok. Orada çalışan işçiye yazık. İsmail bey demet hanım profesyonel hizmetleri ile çok iyiler. Daha önceki servis yetkilisi de çok ilgiliydi. Özellikle Evren bey ve ekibine de teşekkür ederim yeni araç yoktu ikinci el aldık çok da memnunuz.

K
2/5

Pek beğenmedim, araçlar makinedir ama insanlar makine değildir. Biraz tebessüm ve yardımcı olmaya çalışmak problemi çözecektir.

E
5/5

Bakım için tercih ettiğim Toyota Yetkili Servisi. İsmail Bey'e ilgisi ve güleryüzü için teşekkür ederim. Ayrıca teknik personel Zeynel Bey'e ayrıca teşekkür ederim. Aracımla ilgilenip bakımlarını sorumsuz yapıp yıkaması dahil pırıl pırıl teslim ettikleri için. İyi ki Toyota.

A
5/5

Özellikle servis danişmanı İsmail beye çok tesekkur ederim.

H
5/5

2.el araç alımı konusunda bir kaç kez çalıştığım ve memnun kaldığım firma. Fiyatlar biraz yüksek ama kafanız rahat. Al-sat işlerinde insanlarla uğraşmak istemiyorsanız tavsiye ederim

E
5/5

Arefe günü bayram öncesi yoğunluğuna rağmen, aracımın ilk yıllık bakımı için randevu alabildim. Taahhüt edilen zamanda aracımı teslim aldılar ve bakımını yapıp teslim ettiler. İlgilenen tüm personele teşekkür ederim.

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Merkez, Merkez mah.namık kemal caddesi, mahallesiNamık kemal caddesi, 34310 Avcılar/İstanbul

💬 Bu metroya ne oldu muavin yok yolu uzatıyorlar taa yavuz Sultan selim yolundan dolaşıyorlar edirneye gidicez Karadenizi görüyorduk az daha koltuk ekranları çalı...

İstanbul En İyi Otobüs firması Listesi Avcılar En İyi Ayn hizmetleri Listesi Avcılar En İyi Otobüs firması Listesi

📍 Veysel Karani, Osmangazi Cd, 34885 Sancaktepe/İstanbul

💬 —-güncelleme—- 3 hafta sonra tekrar gittik buraya. Bu sefer her şey cok daha hızlı ve kaliteli oldu. Siparişler eksiksiz ve zamanında geldi. Biraz daha oturmuş...

Sancaktepe En İyi Ayn hizmetleri Listesi

📍 PTT. Mah, Tahaffuzhane Cd. No:2, 34940 Tuzla/İstanbul

💬 Tuzladaki en büyük mağaza alanına sahip Mopaş şubesi. 2 katlı olup, 2. katında giyim ürünleri teşhir edilmekte. (Erkek, Bayan, Bebek, Çocuk, Genç, Yetişkin, Spo...

Tuzla En İyi Giyim mağazası Listesi Tuzla En İyi Ayn hizmetleri Listesi

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur