Adres: | Kısıklı, Hanımseti Sok. No:35 B D:1, 34692 Üsküdar/İstanbul |
---|---|
Kategoriler: | Süpermarket Ayn hizmetleri Kurumsal ofis Dernek veya kuruluş |
Çalışma saatleri: | Salı 08:30–17:30, Çarşamba 08:30–17:30, Perşembe 08:30–17:30, Cuma 08:30–17:30, Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı, Pazartesi 08:30–17:30 |
Web sitesi: | https://kurumsal.sokmarket.com.tr/magazalarimiz?utm_source=gmb&utm_medium=googleadresler&utm_campaign=magazayonlendirme |
Google Haritalar'da Aç |
1.5 aydır vin puan yüklenecek sallanıp duruyoruz her aradığımda aynı hikaye bu para meselesi değil enayi yerine koyuluyoruz sizin çalışanınizın hatasıni ben niye çekiyorum .kurumsal bir firmasiniz ama rezillik diz boyu
Tablet bulaşık deterjanlarında bir türlü istediğimiz temizliği yakalayamayınca 10 sene önce toz bulaşık deterjanına geçtik ve beraberinde tuz ve parlatıcı da kullanıyoruz. Bardaklarımız hep pırıl pırıl ve asla eskimiyorlar, daha bir gün bile makineden yıkanmamış bir tabak, bardak, tencere çıkarmadık. Evet, bu başarının kahramanı: Şok market - Mintax Toz Bulaşık Deterjanı. Bizi hiç mutsuz etmedi teşekkür ederiz. Düşünüyorum da teknoloji / endüstri, tablet deterjanlara evriliyorsa neden bulaşık makinesi üreticileri hâlâ deterjan ve parlatıcı gözü, tuz bölmesini makinelerine koymaya devam ediyorlar! Oysa onları kaldırıp üretim maliyetlerinde tasarrufa gidebilirler. Öyle ya, günümüzde hepsi bir arada tabletler revaçta ve ne ekstra parlatıcıya ne de tuza gerek yok, tableti makinenin içine atıveriyorsunuz! Demek ki dünyanın birçok ülkesinde toz deterjan + parlatıcı + tuz üçlüsü kullanılmaya devam ediliyor ve "fahiş fiyatlı" tabletler tercih edilmiyor! Makine üreticileri de tablet meraklısı birkaç ülke için tasarım değişikliğine gitmiyor! Neyse, benim sorunum şu: Mintax Toz Bulaşık Deterjanını uzun süredir bulamıyorum! Şok Marketler, -mağaza personelinin bana söylediğine göre- Mintax Toz Bulaşık Deterjanını satıştan kaldırmış! En son 17,95 TL'ye aldığım Mintax Toz Bulaşık Deterjanı 1 ay bize yetiyordu, şimdi en ucuz alternatif çözüm: Mintax Jel Bulaşık Deterjanı 78,90 TL ya da 105 TL'ye tablet alacağım ki onlar da 1 aylık! Şimdi biz Şok Marketlere -halkın yanında- ucuzluk marketi diyebilir miyiz? Şu ekonomik sıkıntı içinde olduğumuz dönemde beni 5 misli pahalı ürün almaya zorlamış olmuyorlar mı? "Onlar istedikleri ürünü satacak, istedikleri fiyatı belirleyecek ve biz de her şartta alışverişe devam edeceğiz" gibi garip bir mantık olabilir mi? Sonuç olarak; biz alamayacağız, onlar satamayacak! Ve biz de mecburen makinemizi kapatıp bulaşıklarımızı elde yıkamaya başlayacağız.
6 Şubat 14.52 de Cepte şoktan sipariş verdim.Gün içinde gelmedi.Çagrı merkezi marketle görüştü.Kurye az olduğundan gelemicek dediler. 7 şubatta aradığımda çağrı merkezi siparişin gönderileceğini söyledi. Müşteri ilişkileri yapıcı konuşmasıyla yaklaştı.Sosyal medyada mı paylaşayım.O zaman mı ilgilenilecek dedim.Bu sözüm üzerine 10 dakika sonra merkezden bir bayan döndü.Kurye, ödeme yapılmadı diye yazmış dedi.Online ödeme yaptığımı gerekirse bankayla görüşebilirim dedim.Tamam dedi kapattı.Aradan 30 dakika sonra siparisimi iptal ettiler.Yine aradım neden iptal ettiler.dedim.Sinirlendim.Kurye gelmiş evde sizi bulamamış o nedenle iptal edildi dediler.Ne ara gelindi iptal ettiler dedim! Bu profesyonel olmayan çalışmaya son verilmeli.Diğer Market ve benzeri yerlerden sürekli sipariş veriyorum.ilk defa bu durumla karşılaşıyorum. Parayı acaba iade edecekler mi?Hâlâ iade edilmedi!Traji komik bir durum bu. Şok marketler zinciri sanırım satış yapmak istemiyor.Kaliteli bir yaklaşım değil bu.Arge çalışması yapılmalı Personelinizi eğitimden geçirmelisiniz. Size verdiğim tek puanım var.Oda çağrı merkezindeki arkadaşların çabası ve yaklaşımı için.Müdürlüğünüzden beklentim.Sorumluların araştırılıp gerekli uyarılarda bulunulması.
aman sakın eğer cadde üzeri tam da burası şok mağazoma uygun diye düşünüp degerli bir mülkünüz varsa aklınız ya da olurda rüyanıza alkol satmayan bir yer gelir de nasılsa arkasında Ülker var hakkımızı da verirler diye düşünürseniz hemen bir su için yüzünüze su hızlıca çarpın hatta hemen kendnizie bir tokat atın kı üç dört sene sonra kendi mülkünüze çökecek olan şok yada ğşker gurubunun malnıza çökmesinde yiyeceğiniz tokatı erkendne kendnize atmış olursunuz aman sakın sakın ne öuhatap bulabilirsiniz ne de kanunla bir halt yapamazsıjız ve kanun boşluğundan malınıza öyle bir çökerler ki ne muhatap var ne de derdinizi anlatacak kimse var bildiğiniz yeşil sermaye yani güveneceğiniö senslsrin firması kurumu Sabti ülkerin firması yapmaz dediğiniz anda cart diye acı bir sesle türkiye gibi kanunun mükemmel işlediği bir ülkede tam beş seneden beri malınıza çökerler öyle telefonda muhatap bekler yada bilmem kaç tane avukat tutar mahkeme duvarı gibi bir firmanın demek ki böyle çökerek kira ödemeyerek kendisine göre adalet dağıttığna şahit olup o kendnize atmaya kıyamadığjıx tokatı gelir ülker grubu size atar aklnızda olsun bence önünden geçerken bile bütün ceplerinizi fermuarlı yapın mğmkğnse paltoyla geçin önünden aman hatta rüzgar gitecek bokta bile bırakmayın en kötüsü de karşınızda insan bulamazsınız ormanda solucanla konusur hale geltisiniz o denli hakka hukuka hürmet edip haksızlığı şiar edinmiş bir firma sonrada ülkenin en zenginler listesine giren kişiyi görünce bütün herkesi o gibi zan eder suixan edersniz ticareti hakkıyla yaptığını sandığınız böyşe yaparsa der öyle dindar görşnce ufak ufak aman ben almayayım dersiniz demedi demeyin
İzmir ili Seferihisar ilçesi Tepecik mah. Akarca yolu üzerindeki 11718 nolu şubede sürekli olarak klimalar arızalı. İçerisi aşırı sıcak. Yazlık bölge ve yaz ayında olmamıza rağmen sadece 2 personel çalıştırıyorlar. Tek bir personel hem kasaya bakıyor hem mal açmaya çalışıyor. Tam bir rezaletsin ŞOK..! Ne çalışanına ne de biz müşterilerine asla değer vermiyor. Bu tip yerlerden alışveriş yapmayın, yaptırtmayın.
Şoktan alışveriş yapmayın. Win kazanımlarım tam 1 aydır yüklenmedi. Her aramamda oyalıyorlar. Geri dönüş yapılacaktır. İşte mail yoluyla arama olarak. Ama sadece laf salatası başka bir şey yok. O yüzden kimse alışveriş yapmasın.
berbat bir çalışma prensibiniz ver cepte şok uygulaması üzerinden aldığım ürünü kargoya vermiyorsunuz iptal etmiyorsunuz paramı alamıyorum iade alamıyorum siz ne işe yararsınız
Şok Market Tuzla şubesinden aldığım tekrarlı yüklenebilir alışveriş kartlarına 2 haftadır para yükleyemiyorum. Kurumsal satış bölümüyle defalarca görüşmeme ve mail atmama rağmen dönüş yapmıyorlar, her görüşmede size dönüş yapacağız deyip hiç bir şekilde bilgi vermiyorlar. Bu bölümde kimse çalışmıyor sanırım! Her görüştüğüm yalandan kayıt açıyor... Kullandırmayacaksanız neden o kartlar var. Para transferi yapmak istiyorum sadece, bu kadar zor olmamalı!
Şok her zamanki gibi , manav reyonu müşteriye hakaret boyutunda. Tesadüf denk geldi diyeceksiniz , yok öyle değil hep böyle bu marketler. Manav reyonu Ya yok , olanlar da çürük çöpe atmaya üşendikleri meyve sebzeler. Çalışanlara zaten Allah yardım etsin , koca mağazada 1 (YAZI İLE BİR SADECE BİR) kişi çalışıyor.
Çalışanlarını kullanan tek market diyebilirim 2 kişi ile koca marketi calistiriyorlar erdek ocaklar sahil şubesinde pislik içinde 2 kişi koymuşlar çalışanlar yetisemiyorlar verdikleri 3 kuruş para ile insan kullanan tek market yazıklar olsun ulker gibi bir firmaya yakışmıyor müdürleri bölge müdürleri sadece geziyorlar işçileri sıkıntılarını bile görmezden gelip istifaya zorluyorlar sıkıntı sokun tüm şubelerinde
Simfer fırın hasarlı olduğu için şoka iade edildi. Ücret iadesi yapılmadı müşt hiz. Herseferinde bir buçuk aydır beni oyaladı. Ve hala ses yok. Ödeme bekliyorum acil
Bugün tarih 16 Şubat 2024 saat 02;51 yaklaşık 20 dk önce bir gurultu ile uyandim. Camdan bakınca altmizda bulunan şok market paltlerle taşıma yapıyor. Bu saatte ne oluyor diye sordum sayım yapiyoriz dedi. Saat yapılacak sayım mi dedim. Masllah adamlar saat 2;30 da sayım ve taşıma yapıyorlar. Uykudan sicradik. Bu nasıl bir rahatlık. Yukardan bir çöp düşse hemen şikayet ediyorlar. Ama kendileri smilleti umjrasamadan bu saatte taşıma yapiyolrar. Yer Elazığ Sürsürü mah.
Sayın ŞOKmarketler genel müdüelüğü umarım şikayetimiz dikkate alınır.. Çanakkale Ezine Geyikli merkezden 3 paket hurma aldım etiket fiyatı farklı kasa fiyatı yüksek ve etiketi alıp göstermek isterken kasiyer koşarak etiketi aldı cebine attı aradaki fiyat farkı çok bunu benden keserler veremem dedi bir süre tartıştık ve resmini çekmek istedim onuda kabul etmedi Şok marketleri bukadar fakirmi ki personelden para kesiyor kanun ne diyor etiket fiyatı dan vermek zorundasın.. Şok marketlerinin kendi kanunları mı bu tutum davranış ayıp inanın utandım personelin yalvarmasına.. Sistemi kurulamamış holding olsanız ne olur müşteri memnun değilse neye yarıyorsunuz iki personel fazla alın biz faiş fiyatlara değil etiket ayrı kasada ayrı fiyata karşıyız işe aldığınız iki personele sadece fiyat sorumluluğu yükleyin farklı çıkarsa sorumluluk verdiğiniz kişiden sorun hesabınızı bu kadar basit.. Bu işlei nöbetleştirerek herkes sorumluluk sahibi olur.. Çok zor değil sadece sistem eksik ve müşteri kaybı ama sizin tuzunuz kuru olan fakire oluyor lütfen lütfen duyarlı olalım kazancınızı helal kılın..
18 Kasım tarihinden itibaren cepte şok uygulamadından verdiğim siparişler gönderilmiyor. Üç dört gün geçtikten sonra iptal ediliyor. Bu konuyla ilgili müşteri ilişkilerini beş kez arama ve uygulama üzerinden iki kez mesaj yazmama rağmen hiç bir sonuç alamadım. Sitede gösterilen e posta adresine gönderdiğim postalar engelleniyor gitmiyor.Son siparişimi 20 Kasım tarihinde vermiştim ve ödemesi alınmıştı , aradan dört gün geçtikten sonra iptal edilmiş olduğu bilgisi geldi, fakat ödemenin iadesi henüz yapılmadı. Müşteri ilişkileriyle yapılan telefon görüşmelerinin çözüm odaklı değil sadece bir oyalamadan ibaret olduğu açıkça ortadadır. Ödememin iadesini bekliyorum. Cepte şok uygulamadı devam etmiyorsa bu konuda bilgi verilmesini rica ederim.
Şok marketler anonim şirketlerine 13.11.2023 tarihinde işe başladım ve 23.02.2024 tarihinde ayrılmak durumun da kaldım ayrılma sebebim ise çalıştığım mağaza ile ilgili sorunlar yaşadım yönetici yardımcısı olarak çalışmakta olduğum görevden bugün itibariyle ayrıldım şirketiniz kesinlikle ve kesinlikle personeline önem vermiyor ve sirkülasyon oldukça fazla sultanbeyli Ferhat şubesinde ki şubesinde çalıştım müdür yardımcısı olarak ve işten çıkmak durumunda kaldım.müdurler egolarını tatmin etmekten başka.hic birsey yapmıyor anca personeline bagursun çağırsın başka birsey yapmasın ve bedelli davranıştan ötürü şirketiniz hep ön yargılı olacaktır ben hakkımı helaletmiyrorumekmegimden oldum bazı kişiler yüzünden
Ben ülkemizde böyle müşterisine zülmeden ticari ahlak yoksunu bir firma görmedim notlarda açıkça belirtmeme rağmen tarihi bitmek üzere olan ürünleri gönderip değişimi git mağazadan yap dediklelerimde karşılık olarak %93 engelliyim dememe rağmen herhangi birine rica et diyen zihniyet.win puanlarımı 26 şubattan buyana vermeyen 7-8 kez aramama ve acil geri dönüş istememe rağmen teknik ekip inceliyor diyen zihniyet 1 yıl daha baksalar anlamazlar önemli olan bakmak değil görmek ve gördüğünü anlayacak zekaya sahip olmak gerekir. Yoksa Allah'ın yarattığı ve mö diye ses çıkaran ve trene bakakalan canlıların durumundan ne farkları olur
28 aralık 2023 tarihinde cepte şok üzerinden hoower marka çamaşır makinesi ve bulaşık makinesi aldım sonrasında fatura gelmediği için defalarca aradım 2 hafta sonrasında sadece bulaşık makinesine ait fatura iletildi 20.798 tl tutarındaki alışverişime yalnızca 8500 tl fatura kesildi çağrı merkezini defalarca aradım her seferinde özür dileyip göndericez diyorlar ancak fatura gelmiyor mail yoluyla talep ediyorum iletmiyorlar karşımda 1 aydır muhattap bulamadığım için ve faturam gelmediği için maliyeye ve cimere şikayette bulundum şikayet vara yazdım hiçbir şekilde sorunum çözülmüyor yetkili servis faturası olmayan ürünü kurmuyor ücretli kurabileceklerini ve ürünün garanti dışı kalacağını söylüyor 1aydır evimde çamaşır makinem yok komşularımda yıkıyorum elimde yıkıyorum bıktım artık son çare buraya yazdım ,faturam iletilmediği süre boyunca kıyafetlerimi kuru temizlemeye verip fişleri ile birlikte gerekirse maddi ve manevi tazminat davası açıcam hayatım boyunca böyle bir rezillik yaşamadım sizden çamaşır makinesi ve bulaşık makinesi aldığım gün a101 den de buzdolabı satın aldım ve arayıp istememe bile gerek kalmadan faturam hemrn gönderilmişti keşke hepsini a101 den alsaydım da bu kadar ugraşmasaydım şok market gerçekten benim için pişmanlık ve mağduriyet oldu. Sipariş numaram 64416813 umarım ilgilenirsiniz artık.
16 mart günü saat 16 civarı verdiğim siparişin teslim seçeneği 60 dk içinde teslimi seçtim,17-18 arası teslim edilecek yazıyordu.Saat 20:30 civarı müşteri hizmetlerini aradım,gelir bekleyin dediler.Saat 22:21 hala bekliyoruz. Aynı olayı geçen haftada başka bir semtteki online siparişimde yaşadım.2 kere müşteri hizmetlerini sramama rağmen sipariş 5-6 sat geç teslim edildi. Hiç bir markette yaşamadığım bir kalitesizlik bu.Bence Şok online ı kapatın siz.
Kafasına göre müşteri seçiyor ,hesap donduruyorlar, müşteriyi değil siparişi zamanında getirmeyen kuryeyi dondur sayın şok.
Ben böyle iğrenç bır şirket boyle karaktersız çalısanlar gormedım. Süreklı musterıyı kandırma mağazada personelın kasada agızda sakız çiğnemesı baska bır personelın soru sormamıza ragmen cevap vermeyıp telefonla ugrasması magaza personelın kapıma gelıp bolge sorumlum da asagda dıyıp yalan soylemesı. Az oncede 19:00-20:00 teslım edılcek olan sıparısım vardı teslım edılmeyınce aradım magaza yogun 9 a dogru gelcek dıyıp benı oyaladılar ama zahmet edıp haber verme geregınde bulunmadılar getırmıyceklerını bılsem sıparıs vermez cocugumu bu kadar saat bekletmezdım musterı temsılcısını aradım sıkayet amaclı bolge sorumlusuyla gorusmek ıstedıgımı soyledım suratıma telefon kapattı saat 22:00 olmus kurye daha sımdı getırmeye calısıyo oda navıgasyona sokak ısmımı gırıyorum cıkmıyo dıyo yanı herkesfe cıkıyoda sende cıkmuyo evet … berbat karsktersız ıgrenc sorumsuz bencıl ınsanlar calıstırmaya devam ettıkce şok daha cok kaybetcwm ve bende gereklı yerlere şıkayetımı yapmaya devam edıcem
Sok market üzerinden sakın alış veriş yapmayın dizide dolandirmasinlar sakın ben tablet aldım teslim edildi diye mesaj geldi bana elime ulaşmadı bilginiz olsun kesinlikle tavsiye etmiyorum
22 Mayıs tarihinde cepte şok'tan Altis marka stepper, kargolu ürün siparişi verdim. Bugün 24 temmuz, hala sevkiyatta görünüyor. Müşteri hizmetlerini defalarca aradım, ürünün teslim edilmediğini ve paramın iade edilmesini istediği beyan ettim. Hiç bir yetkiliye ulaşamadım, genel müdürlüğü arıyorum açan yok. Müşteri hizmetleri sadece talep oluşturuyor hiç bir çözüm yok bana en kısa zamanda dönüş yapılacağını söylüyorlar aylardır arayan soran bir yetkili bir muhatap yok. Kaçıncı yuzyildayiz resmen paranın üstüne yattılar satarken anında ödemeyi almayı biliyorlar fakat ürün ulastimi para iade edildimi müşteri memnunmu ? takip eden yok resmen rezillik resmen hırsızlık. Tüketici heyetine şikayet ettim fakat 6 ay zaman dilimi veriyorlar çözüm için inanilir gibi değil 6 ay sonra benim 1600 liranın degeri dahada düşecek oda yatarsa inşallah şok marketler pişmanlıktır sakın bir çöp bile almayın arkadaşlar mağdur olursunuz
Sultanbeyli Abdurrahman Gazi şubesi tam bi rezaletsin kepazesin üç haftadır üst üste verdiğim siparişler gelmiyo her sipariş te altı yedi kez müşteri hizmetleriyle görüştüm her defasında yok siparişiniz yolda yok yarım saat sonra elinizde yok on dakika sonra teslim edilecek diyerek hep bi yalan söylendi ve üç siparişimdede aynısi oldu ve 24 saat sonra siparişimi iptal ettiler belki on defa şikayet te bulundum ama değişen bir şey olmadı şok market buda senin ayibin yapamıyorsanız bırakın yapmayın diğer marketlerin verdiği hizmetlerin yanından bile gecemessiniz. Sırf cüzdanımdaki parayı kurtarmak için sipariş veriyorum oda gelmiyor cuzdandadaki para hesaba aktarılmiyor her şeyinle rezaletsin şok. her gün 3 defa 5 defa müşteri temsilcilerinin yalanlarını dinlemekten bıktım usandım artık ama hiç bir çözümünüz yok
Sultanbeyli Medine cad şok market nasıl bir berbat çalışanları hiç halekasiz ağızda bir sakız birde viin uygulasini kendi telefonlarina yükleme yapıyorlar böyle kişileri nasıl çalıştırıyor denetim yok lütfen denetim yapın senede birkere gelipte bakmak değil denetim olmayınca herkes rahat alakasız
Dün akşam 9 da ŞOK, market,e verdiğim ürünlerin hâlâ gelmedi neredeyse 12 saat olacak,sabah 10,teslim edilecek di güya, ümraniye şehrin göbeğinde yaşıyorum,nasıl bir ilgisizlik anlamış değilim,evde sürekli sipariş bekle,hiçbir ilgili kişi yokmu ya,birdaha asla sipariş vermem
Sayın şok market her ay apartman olarak bize mağdur dırumumda bırakıyor eskişehir 8434 nolu market hep mağdur aidat ve yakıt ödemeler vaktinde yapılmıyor neden kaynaklanıyor?
28.12.2023 saat 11.05 sarıyer cumhuriyet mah.şoktan limon almak istedim tezgahta limon olmadığından yeni mallar gelmisti limon en üstteydi limon almak istedim oradaki görevli çalışan almama izin vermedi kameralardan bakılıp calisaninizi uyarmaniz konusunda
Küçükpiyale Mh Zincirlikuyu Cad. No: 34 Kasımpaşa Şubenizde dün saat 15:00 ile 16:00 arasında aldığımız çay ın indirimli olarak geçmediğini ve aradaki 30TL farkın iadesini talep etmemize rağmen iadenin olmayacağını bunun yerine ürün almamız gerektiğini fişimizi talep etmemiz halinde kağıt kutusunu gösterip sabahtan beri kaç kişi ile uğraşıyorum (ki işi bu ) al kutu orada karıştır bul diye azarlar bir tavırda konuşma yapan ve firmanızı temsil eden kasiyer Beyza Duyuş ve konuşmaktan zorluk çekip şube sorumlu olacak bir pozisyonda olmayan şube sorumlunuz hakkında şikayetimdir. Şube sorumlusundan ısrar ile kasiyerin adını soyadını istemem halinde gerilmesi ve zorla adını soyadını vermemesi sigortasız eleman çalıştırdığınızı düşündürttü. Bunun hakkında SGK ya özellikle şikayet edeceğimizi tarafınıza bildiririm. Şube sorumlunuz olay anında öyle bir şey demedi öyle yapmadı uzatmayın vs vs gibi üslupsuz konuşması kamera görüntülerine bakalım dediğimde ise köşeye sıkışmış bir şekilde saçma sapan yanıtlar vermesi sinirleri germeye yeterli oldu. Kendisine gerçekten işini özveri ile yapmış olsaydı arkadaşı adına özür dilemesi gerektiğini ve konuyu tatlılıkla kapatmasını önermeme rağmen hala kendince yanıtlar vermesi tam bir sorumluya yakışacak davranışlardı. Bizim bu sıkıntımızdan önce de 2 kişinin kasiyer ile sorun yaşadığını şahit oldum sanırım regl dönemin de .Daha önce geldiğimde ise kasada görüntülü kızı ile görüşüp beni beklettiği vs vs Netice şu ki kimse kimseye bu şekilde davranma hakkına sahip değil. Siz firma olarak benim paramla aldığım ürünü bana veriyor ve ticaret yapıyorsunuz. Hem paramı iade etmeyip zorla ürün aldırmanız da ticarete aykırı bir davranış.
Cep sok uygulamasi tamamen iptal edilmeli yokmu bunları denetleyecek bir kurum tarihi geçmiş bozuk ürün yolluyorlar ürünler eksik faturadan da dusulmuyor müşteri hizmetlerini arıyoruz bir çözüm uretemedigi gibi tlfnu yüzümüze kapatiyorlar kesinlikle alışveriş yapmayın ben bıraktım gerçekten bu kdr beceriksiz saygısız yalancı insanı nsl bir arada bulup calistiriyolar çok enteresan en baştaki kişiyi sorgulamak gerek bu onun başarısı
4 Ağustos 2023 tarihinde cepte şok uygulamasından verilen siparişte gelen ürün peynir bozuktu, 1 adet 5LT su eksikti. 8 Ağustos 2023 halen sipariş tamamlanmış değil. 4 gün boyunca müşteri hizmetlerini arayıp bilgi vermemize rağmen bize verilen cevap bölge sorumlusuna ulaşamıyoruz bir sonuç alamadık biz size döneriz deyip 4 gün boyunca oyalıyorlar. Yapılan şu işe bakacak olursanız köy bakkalından böyle bir şey daha yaşamadık. Kurumunuzun bir biri ile iletişim sağlayamamasının sonucu neden müşteri çekiyor? Sizden sipariş verince neden tek seferde ürün teslim edemiyorsunuz? Hadi teslimat konusunda eksiksiniz, peki sorun çözmede neden eksiksiniz? Acil bu problemin çözülmesini istiyorum.
25 mayıs da şube den tek kişilik yatak baza başlık sipariş verdik bugün 7 ağustos ne parayı geri alabildik ne yatağı defalarca müşteri hizmetlerini aradık defalarca aldığımız şubeye gittik size mesaj gelcek diyip yolluyorlar hakem heyetine başvuru yapacaz artık. KİMSEYE TAVSİYE ETMİYORUM MOBİLYA ELEKTRONİK GİBİ ALIŞVERİŞ YAPMAYIN
Online alışveriş deseniz berbat. Bir saat sonra teslimat diyor 3-4 saat sonra sallana sallana ısrar ede ede müşteri hizmetlerine zorla bağlanarak getiriyorlar siparişinizi. Müşteri hizmetleri de hiç kibar değil diğer marketlerde böyle kaba insanlar görmedim. İkincisi de bugünün tarihi 17.03.23 de soyak göztepe residence sitesi üsküdar ünalan da yeni bir şube açmışlar. Kasiyer adam çok tecrübesiz. Müdür kadın da yolu kapatmış temizlik yapacağım diye ve geçemiyorsunuz bile ayrıca oldukça kaba. Fiyatlar da açılışa göre ucuz falan değil. İlk gün koydukları soğanlar hep çürümüş ve bitmiş fotosunu da çektim. İnsan satmaya utanır. Bunları hayvan bile yemez afedersiniz. Yazıklar olsun sizin gibi markete. Ne denetim var ne bir şey. Sisteminiz bozuk sizin. Herkes görsün diye yazdım yorum sizlerin.
15 EKİM 2023 tarihinde cepte şok uygulamasından sipariş edip teslim aldığım ürünlerde eksik(gelmeyen) ve gr olarak eksik ürünler mevcut… teslim eden şahış hepsi tam olarak gönderildi sorun yok dedi eve gelince eksik olduğunu tespit ettim ve hemen bu şikayetimi istanbul/beşiktaş’da ŞOK markete giderek belirttim ve biz göndermedik müdahele edemeyiz müşteri hizmetlerini arayın dediler ve müşteri hizmetlerine zar zor ulaşıyorum hep ve 10 defa olmuştur her aradıklarımda hep kaydınız oluşturuldu diyorlar ama çözüm olmuyor. EKSİK ÜRÜNLER ; - 1kg muz gelmedi - 1.6kg bütün piliç sipariş ettim ama bana gelen 1.170kg. - 1 adet alışveriş poşeti 1 ay olacak nerdeyse daha ÜCRET İADE’Mİ alamadım.
Bugun benim evimdeki şook market gungerenteki aliş verisegit yim çalişen eleman beni recide ve hirsiz yapti çikarken ceplerimi kotrol yapti ver tartistik ve bana kufurlu konuştu tartiştik veelemanlae vemuşteriler ayirdimizi beniaramas seni kamerran vardidim benim işim odedi bunlar şoikta kabadayi yetiştiriyorlar elinigeldiğikadar para eee
Tarabyaüstü. Cumhuriyet Mahallesi'nde şokdaki kasiye tam bir psikolojisi bozuk manyağım teki hergun markette tartışma kavga var sürekli müşteriye öyle kavga yapmıyor en son bir bayana elime gecirdigi bir ürünü fırlattı bugün. ama yeter huzurlu bir alisveri yapamayacagiz çok ağzı bozuk avazı çıktığı kadar kadincigaza bağırdı terbiyesiz erkek saçlı erkek sesli şişman bir kasiyer adını bilmediğim için tabirle anlayın diye .kadincigaz dört tane laha almış kasaya kadar onunla taşımış mağazanın arabası yokmuş hem hatalilar hemde kadına suç yaptığınız diyor sizi polise şikayet edeceğim diyor kadincigaza araba yok ne yapabilirim diyor o üstüne üstüne gidiyor yok ama bu kadarda olmaz kendi sikayetimide yazacaktım ama uzun oldu lütfen ilgilenin yoksa gelmeyelim mi alisverise. Önemsemiyorsunuz insanları hergun kavga etmek icinmi mi alisverise geliyorlar yada kafamız şişiyor bagirtisindan moralkmiz bozuluyur gelmek istemiyoruz bu sefer takip edecegim güzel güzel gençler geliyor hepsi gidiyor bu patate çuvalı burada kalıyor anlayamadık. Torpillimi dir çünkü kadın şikayet edeceğim istediğine sijayet et ben müdürüm diyor güvendiği kimse ozmana biz gelmeyelim kalacaksa böyle seviyesiz insanlar ...ben gereginin yapılmasını rica ediyorum lütfen daha düzgün insanlarla iş yapın psikolojisi bozuk manyaklarla değil yazdıklarım eksik ama fazla değil bilginiz olsun isterseniz bugünkü kamera. Kaydınızı ve olayı bı izleyin anlarsınız olayın boyutunu..... diye rica ediyorum su
Şok cep uygulamasından sipariş verdik saatlerce gelmedi tam 5 saat oldu siparişimizi iptal ettiler 5 saat boyunca bekledik boşa yapamıyorsunuz bu işi işte bırakın kapatın kepengi beceriksiz insanlar
8 nisanda verdiğim 1999tl'lik columbia yeleği kargoya bile vermediler. Yaklaşık 20 gündür her gün müşteri hizmetlerini arıyorum talep oluşturmaktan başka hiçbir işe yaramıyorlar. Taleplere de geri dönüş yapan bile yok. Genel müdürlüğü arıyorum onlar da bir şey yapmıyorlar. Paralarımıza el koyuyorlar! GÜNCELLEME: Bugün(20mayıs) param hesabıma ancak yatırıldı. Müşteri hizmetlerinde kısacası çok kötüler bu kadar geç sürmemeliydi. Her gün aramaktan talep oluşturmaktan sinirlerim bozulmuştu.
19 Eylül 2023 tarihinde cepte Şok'ta Vermiş olduğum Siparişimin teslimat saati 19.00 ile 20:00 arası olmasına rağmen teslim edilmeyip ertesi gün öğleden sonra saat 2 olmasına rağmen hala teslim edilememesi ile yaşadığım sıkıntı sonrasında Binbir güçlükle ulaşmış olduğu müşteri hizmetlerinde almış olduğum teslim edilmeme sebebi saçma sapan nedenlere dayandırılarak yanıt sipariş iptal edebileceğim oldu. Halbuki günümüz döneminde çok basit bir işlem olan online sipariş hizmetini bile yerine getiremiyorsa bir kuruluş artik bilemiyorum.
Elime ulaşmayan Bi ürünün 3 aydır iadesi saglanmadi bu ne saçma liktir.
Avşa adası sok Marketten Haziran başında 850tl sipariş verdik. Eleman yok diye siparişi iptal edildi ve 2 aydır paramızı iade etmediler. Defalarca kez aradık,sonuc yok, Resmen paramızı gasp ettiler. Mahkemelik olacağız.
Merhaba istanbul anadolu yakası ümraniye necip fazıl mahallesi ulus mağzasında Allah rızası icin urun getirinde milletin isi görulsün sanki Şemdinli de kara kışda kalmış mağza gibi ayıp yaaa vallahi ayıp 2 haftadır bi ürün gelmenesi nedemek en basiti cekirdek yaa bu ne bicim magza calısanlar saolsun cok iyiler kızı erkeği arkadaslar bizim icin cok değerli, emekci kisiler kısacası bu işin sorumlusu bölge müdürü kesinlikle yaa surekli değişiyodur, veya sorumsuzdur. p.personelin canı yanı
1 Kasım'dan beri siparişini verip 5499 ₺ ödemesini yaptığım koşu bandını ne teslim ettiler ne paramı iade ettiler Hakkımı helal etmiyorum. Şeref yoksunu işletme. Yaklaşık 3 ay oldu. Ne telefonlara çıkıyorlar ne de herhangi bir şekilde sorunumu çözmeye çalışıyorlar.
6 haziranda 3000₺ lik online alisveris yaptim, 12 haziranda sevkiyata cikti gorundu, (takio no yok) bugun 21 temmuz, 6 kez aradim sikayette bulundum, genel mudurluge ve ust birime ilettiklerini soyluyorlar, hic bir gelişme yok hala. Urunumu iptal edemiyorum sevkiyatta gorundugu icin. Kendilerinden iptal etmelerini istiyorum ancak etmiyorlar. Şok marketler online olarak dolandiriciliga cikmiş durumda! Dava acacagim, tum ses kayitlarimla.
31 Ocak tarihinde ödemesini yapıp siparişini verdiğim ürün hala kargoya verilmedi. Kaç kere arayıp iletişim talebinde bulunmama rağmen beyefendiler lütfedip aramıyorlar bile. Bu cumaya kadar bir gelişme olmaz yada aramazlarsa mahkemeye vereceğim. Dolandırıcılık yapıyorlar resmen
Şok tatlıkuyu mahallesi 1306 sokak civarındaki şube çalışanları çok suratsız ve içerisi hep dağınık koku var sadece müşteri kaybederler böyle devam ederse
Moda Caddesi Şok Market fiyatlarda yanıltmaca yapıyor. Etiketlere düşük fiyat yazıp kasaya gelince müşteriden fazla para alıyorlar. Nedenini sorguladığınızda etiketleri değiştirmeye unuttuklarını söylüyorlar. Bu kadar dolandırıcılık olmaz. İlgili yerlere şikayet edeceğim.
Şok market in ayıbı.. 26.07.23 'te dolce bir aklıma aldim.ayni gün iptal ettim bugün 12.08 hala para iadesi olmadı.musteri hizmetlerini 100 kez aradım.islem başlattım diyorlar sadece.valla vatandaşı mağdur ediyorlar.hesap kesim tarihi geldi
Balikesir edremit avcilar sok marketten pos cihazi duzmecesi!! Finansbank ve birkac bankaya ait kartla alisveris yaptirmiyolar. 2 yildir yaz sezonunda hep ayni hikaye .... bankalara ait kredi karti kullanilmiyo diyolar. Banka komisyonlarindan dolayi sanirim. Baska hicbir sok markette gormedim boyle bisey. Yapilan etik degil ve tuketici haklarina uygun degil.
Merhabalar ben Zonguldak merkez rüzgarlı meşe Anıl sitesi içindeki şok market de çalışan arkadaşlar için yardımcı personel göndermenizi istiyorum kendim burada esnaflık yapıyorum sürekli yoğunluktan dolayı müşterileri arkadaşlara gereksiz yere olmaması gereken kelimeler ve hitaplwr da bulunuyor mahallemizde bir çok market ve Bir sürü yakın çevrede benzeri alışveriş noktsları var ancak biz arkadaşların Güleryüz ve her zaman yardım eden yapıda olduklerı için magazanını tercih ediyoruz sizde bu mağaza için ekip arkadaşları gönderme şansınıxı kullanırsanız bizlerde rahat rahat alışveriş yapıp gidebiliriz sürekli insanların ukala yapılarını gormeyiz bende esnaf olduğum için size bu durumu bildirime gereği duydum umarım bir an önce çözüm yolu bulup bu arkadaşları gülenyüleriyle çalılmq ortamında devam ederler hsyırlı akşamlar diliyorum rüzgarlı meşe camii altı dernek çay evi ümit hancı ben açık adresim ve kimlik bilgilerim üzümleri bizde üzmek zoeund
Nitelikli dolandırıcı bir market. 30 gün önce 17 bin lira ödemesini alıp, 30 gündür ürünün nerede olduğunu söyleyemecek kadar aciz bir işletme. Nitelikli dolandırıcı, yan kesici, kapkaççı ve aynı zamanda tefeci. Yedinci kez aramama rağmen gönderi numarası bile veremiyorlar. Tek söyledikleri "üst birime ilettik, aciliyetini bildirdik". Hangi aciliyet?
Şoktan ve çalışanlarım dan kesinlike memnun değilim stresten başka bir hizmet sunmuyorlar eğer ki bir çözüm bulunmasa birdaha asla alış veriş yapmıycam çünki bıktım delirtiler beni ben değil tüm akrabalırımda yakınlarımada alış veriş yaptırmıycam isyan ediyorum artık1 degıl 2 degıl bukadar olmaz ist çırçır şubesi irtibatta olanlar bana yalan soyleyip oyalıyorlar tel numarasını veririmde istersrniz kişilerin
Bizler Buradan Kendimizi Paralıyoruz Yorum Yaparak Telefona Bakmayan Müşteri Hizmetleri Birimi Olan Bir Firmadan Bahsediyoruz. Ürünlerinin Tarihi Geçmiş Umurlarında Değil Sipariş Geçersin Olamayan Ürünü Satar Umarım En Kısa Sürede Hak Ettiğiniz Değeri Alırsınız
Sosyal medyadan gelen ürünleri takip ediyoruz, sonra ürünü almak için şok marketeleri tek tek geziyoruz ürün bölge olarak gelmediğini söylüyor. Yani şimdi siz insanı kandirmaktan başka ne yapıyorsunuz
Market rafları karma karışık ürün etiketleri hangi ürün kaç lira belli değil. temizlik desen 0 . personel eksikliği . daha çok şey var ama buradan yazamıyorum.
Alışveriş yaptım ürünüm eksik geldi iadem yapılacağı söylendi 5 gün olacak nerde iadem ! Alırken alıyorsunuz iade yaparken neden iadem yatırılmıyor bir an önce yatırın
Win kampanyasi rezillik, kampanyaya dahil ürünleri alıp win barkodu okutulduktan sonra günlerce haftalarca hesaba para puan geçmiyor, şok market çalışanları yardımcı olamıyor, şok müşteri hizmetleri telefonuna bakanı yok, muhatap yok
Dün bir şubenizden yaptığım alışveriş sonrası farkına vardım.24 lü Papia tuvalet kağıdı tam371 TL.Sözde 135 TL de indirim varmış.yani 236 TL ye almışım.bakkallarda bile hem 4 katlı hem 32 li 200 TL.siz yalancı, sahtekar ve dolandırıciısınız.
İstanbul Kurtköy Şubesinde ki bayan müdüre sanırım torpilli. Çevrem ve bende o şubenin hizmetinden şikayetçiyiz. Talep oluşturmamıza rağmen ne bir iyileşme ne de çözüm getirildi. Cuma günü verdiğim sipariş 3 gün geçmesine rağmen teslim edildi görünüyor. Siparişimin iptalini talep ettiğimde 2 ila 7 gün arası iade süreci olduğu söylendi. Her konuda müşterilerinizin mağdur ediyorsunuz. Ya genel müdürünüzü değiştirin, ya da mağazalar zincirinin kapatın.
Teslim edildi yazıp teslim edilmeyen ürün ve telefon açtık diyip yalan söyleyen bir firma !!!Herkese kötüleyeceğim sizi sosyal medyada sizin yaptığınız saygısızlık için yazılar yazacağım.
Hayatım da gördüğüm en kötü müşteri hizmetleri personellerine sahip bir firma diyebilirim Nisan ayında aldığımız ürün hala teslim edilmedi her defasında dönüş bekliyorum fakat olumlu olumsuz asla hiç bir dönüş ve teslim olan bir ürün yok REZALET ....... Genel müdürlük şikayet maili gönderdim yok gereken her yere başvuru yapıp şikayet edeceğim
Müşteri hizmetleri 0 sıfır. Saatlerdir müzik dinletiyor. Cevap yok. Eksik gelen ürünler ile ilgili cevap vermiyorlar. Sıvı sabun patlamış bir şekilde bırakıldı ve sorumluluk almıyorlar. Çimen şubenizi şikayet ediyorum
Aldığımız ürünün arkasında durmayan ve çalışanlarına doğru dürüst eğitim vermeyen bir firma olduğunuzu düşünüyorum. Satın aldığımız ürünü kullanamıyoruz, sorununu dile getirince kullanılmış ürünü geri iade alamayız diyorsunuz. Bir tane yetkiliniz konuyu çözme konusunda da yetkili değil ne yazık ki. Müdürleriniz bölge müdürlerinizi aramaya korkuyor, soru sormaya çekiniyor!!! Iade alamayacağınız ya da değişim yapamayacağınız ürünleri satmamanızı tavsiye ederim. Personeliniz sadece gıda ürünlerinde yardımcı olabileceğini sorun yaşadığımız diğer konularda müşteri hizmetlerini aramamızı önerdi çünkü kendisinin de izleyeceği tek yol buymuş. Resimdeki ürün telli ya da telsiz kullanılmıyor, sebzeler içinde hamur gibi yumuşuyor ve yapışıyor. Mağaza müdürü sıfatındaki kişinin cevabı da, bu ürünü satın alırken, bu ürün emaye ve yapışır ayrıca iadesi olmaz diye kimse sizi uyarmadı mı demesi de tam alkışlanacak bir durum.
Dağınık Ciddiyetsiz başıboşluk personelin yetersizliği iş bilmezliği hepsini bulmuşsunuz çok iyi çalışıyorsunuz 8.30'da verdiğim sipariş 9.30'da gelecek demenize nazaran 11.40'da geldi ve eksik olarak Çağrı merkezinizi 25 dakika aramama nazaran bir personel çıkıp cevap vermedi getirenler istemiyorsanız yeri götürürüz deyip Bir de ukalalık yapıyorlar bitmişsiniz iğrenç bir firma herkese bahsedeceğim
Dünyanın en b..tan süper marketleri yarışması yapılsa şok açık ara birinci olur. Bu b.tan markete bide.reklam yapmışlar her dk ekranlarda göz zevkimizi bozuyorlar.
Koli bandıyla kapatılmış makarna sattınız bana.
Ben sizin gibi ne bir market gördüm ne teslimat. Çalışanlarıniz terbiyesiz ukala cevap veriyor ürünü 1 gün sonra teslim ediyor utanmadan özür dilemiyor daha çok cevap veriyor önüne atıp kaçıyor resmen ürünleri terbiyesizler. Aynı üründen bir daha sipariş vermiştim getirmedi diye getirmediği ürüne birde teslim edildi yazısı yolluyorlar . Madem bu işi yapamicaksiniz neden kapıya teslim yapıyorsunuz . Aldığınız elamnlarda beklenen tek şey güler yüz tebessüm ama onlarin yaptıkları terbiyesizlik. Aldığınız elemanlari seçerek alın pazardan domates alir gibi almayın
Kapanış 21 diyorlar saat 20.40dan sonra müşteri almıyorlar içerdeki müşterileri de 20.40dan sonra marketten çıkmaya zorluyorlar bizzat market çalışanı arkamızdan gelip market kapanıyor acele edin diye defalarca uyardı saate baktım daha 21e 15 dakika var 21e 10 kala kasaya geldik kart geçmiyor nakit geçiyor dediler resmen kepazelik
marketenmsandviç ekmeği bayat sipir dökülüyor geri alın dedim kimse beni kayda almıyorlar utanın lütfen ekmeğini git degiştir diyor utanmadan yazıklar olsun böyle markete bostancı şok market lütfen değiştirin
Ceptesok kampanyalı ürün siparişi veriyorsun teslimat ücretsiz olsun diye bir sürü gereksiz ürün ekliyosun sonra siparişin geldiğin de kampanyalı ürün için bitti para iadesini getirdik derlerse şanslısınız yoksa ürün gelmedigi gibi iade yapmıyorlar 15 gündür cvb bekliyorum bı sonuç da alamadik
Osmaniye şok subesine dünden itibaren irtibat kuramadık bence müsteri hizmetlerini kaldırınız insanlar uzayla irtibata geçiyor şok müsteri temsilcisi Osmaniyeye ulasamadı. Adana huzurevleri subesinde Cansu hanım okadar ugraştıki o bile ulasamadı Cansu hanıma ilgisinden dolayı çok ama çok teşekkür etmek isterim 🙏
15.02.2022 tarihinde Şok marketin Cepte şok uygulamasından sipariş verdim. 15.32 de sipariş oluşturdum. 16.00 ve 17.00 saat aralığını seçtim. 17.15 de aradım neden gecikti diye şubeyle görüşüp hallettiklerini söylediler. Bunun üstüne şu an 6. Kez arıyorum hala bir çözüme ulaşamadık. Hala siparişim gelmedi. Saat şu an 20.04 2 saat önce dağıtımda olduklarını söylediler. Hala bir şey yok. İstanbul/Güngören Akdeniz Sok şubesinden şikayetçiyim. Teslimat kodu 5357 .Her yere yazacagim bu terbiyesizliginizi
Cepte şok tan alışveris yaptım, 1 hafta tedarik edilmedi iptal ettim 3 haftadır para iadesi yapılmıyor cepte şok müşteri hizmetlerini arıyorum surekli talebiniz alınmıştır diyip neredeyse yüzüme kapiyorlar ben aramaktan usandım bunlar utanmiyor. ....!!!!!!!!
Sakın ha sakın alis-veriş yapmayın. Ürünü teslim edemedikleri gibi aylardır para iadesini de yapmıyorlar. Sürekli talebinizi ilgili yerlere iletiyoruz cevabı ile karşılaşırsınız. Paranızla rezil olmak nedir cepte şokla netbirsekilde yaşayabilirsiniz.
Şok kadıköy karakolhane şubesindeki kasada çalışan bazı ları saygısız ters. Almış olduğum.urunu iade ederken bir çok laf saçmalığı yaptılar. Üstelik mağazadaki.urunleride korunuyorlar sanki zorla çalışıyorlar. Baharda çiçeklere su verin diye sürekli hatirlattim vermediler kurutup.attılar. bimin çalışanlarının %5i bile olamazlar alış veriş yapmayın şoktan
Son kullanma tarihi geçmiş ürün satılıyor ve geri götürdüğümüzde kabahatli siz oluyorsunuz çalışanlar ukala ve eğitimsiz basitler bir dayak yemediğimiz kakıyor kurumsallıkla hiç bir alakaları yok mahalledeki bakkal bunlardan daha kurumsal
Kurumsal firma kavramının yanından dahi geçmeyen bir çalışma anlayışları var. Ben uzun süre önce sakız almaya dahi uğramam. E sizde uğramayın ! Şurada yazılan yorumları dikkate almıyorlar çözümü çok basit . Sosyal medyada yayınlayın bu yorumları herkes görsün nasıl ciddiyetsiz olduklarını.. bunların birde depoları var . Kamyon ve tircilari günlerce bekleten ve sebebi soruldugunda artist artist cevap veren ( gerçi mesai bitiminde bir çoğunun sağlam sopa yediğine şahit oldum ) Böyle firmalar ancak ve ancak battiklarinda ders alırlar. Alışveriş yapmayın yaptırmayın . Cimere hiç yazilmadiysa 50 tane yazı yazildi hiç bir şey yapılmıyor . Mevcut sistem bir şey yapamıyorsa halk olarak yapılmalı. Bir firmanin çalışanı müşterisine saygısızlık yapıyorsa ve bu firma tarafindan dikkate alınmıyorsa o firma saygıyı da ayakta durmayı da haketmez. Üç kuruş fazla verin kafanız rahat olsun.
Sayın Şok marketler genel müdürlüğü yetkilileri, haftalık insertlerinizde yayınladığınız ürünleri tüm mağazalarınıza göndermeyecekseniz neden yayınlıyorsunuz? Haftalardır Lava marka tava mağazalarınıza gelmiyor ya da geliyor mağaza çalışanları bu ürünleri tanıdıkları müşterilerine veya kendilerine ayırıyorlar ki, 9:00 da açılan mağazada ürün kalmadı cevabı alıyoruz. Bugün sabah beş tane mağazanızı dolaşmama rağmen ne tavayı ne de xiomi marka akıllı bilekliği bulabildim. Üstelik Anadolu'da falan degil İstanbul'un göbeğinde Fatih semtinde 5 mağazaya bu ürünlerin gelmemesi sizce de ilginç değil mi? Bazı mağaza çalışanlarınız gayet nazik ve yardımsever olmasına rağmen bazı mağazalarınızın, Türkçe konuşmayı beceremeyen müdürlerinizden oluşması ve müşteriye yaklaşımı hiç de hoş değil umarım çözüm üretirsiniz
Sancaktepe yenidoğan da shell istasyonun a giderken sağda kalan şubenin önüne alışveriş yapmak için arabamı market önüne park ettim.çıktığımda kaldırıma bırakılmış bir market arabasi arabamın yanına düşmüş ve plakalik kırılmış. Bunun kasten mi yapıldığını yada kazara mı olduğunu anlamak için kamera görüntüleri ni izlemek istedim. Malesef aksam is cikisi yoğun bir saat olmasına rağmen mağazada yetkili hiç kimseye ulaşamadım. Mağaza çalışanı batuhan isimli personel yetkili yok Polis çağırın dedi. Telefonum yanımda olmadığı için kendisinden aramasını istedim fakat inanılmaz alaycı ve umursamaz bir tavırla telefonunu n şarjı olmadığını mağazada telefon bulunmadığını söyledi. Yoldan geçen vatandaşlar yardimci oldu hiçbir şekilde kazaya mağaza personelinin sorumsuzlugu sebep olmasına rağmen birakin yardimci olmayı üstüne alaycı ve umursamaz tavrıyla beni çok zor durumda birakti .gerekli her merciye şikayetimi bildireceğim
Anadolu hisarı Şok market'ten 04,07,2020 tarihinde 0207 numaralı fiş ile saat 15.12 de yaptığım 61,76 TL'lik alışverişin kredi kartımdan 2 kez çekildiğini ekstrem de gördüm. Hem ekstrem hem de fiş kopyalarını bu şubeye teslim ettim. Birkaç gün sonra haklı olduğumu ve bu tutarın Kredi kartı hesabıma iade edileceğini söylemelerine rağmen 2 ayı aşkın bir süredir bu iade yapılmadı. Bugün saat 10 da 3 kez tel ile 3 kez aradım ama makine yanıtı ile karşılaştım ve dakikalarca bekledim.
Çalışanların haftalık izinleri verilmiyor.üstelik gün içi yemek dünlenme molaları toplamda 1 buçuk saat olması gerekirken 15 dk kullanılıyor.fazla çalışmanın mesai karşılığı verilmiyor.içeride biriken izinlere geçmiş olsun yandı deniliyor.bu personellerden güler yüz saygı sevgi beklemek haksızlık olur.
Bu şok marketler kadar arsız kaba çağ dışı bir firma görmedim ürünler çok özensiz ve hep eksik geliyor ürünleri çöpe atar gibi atıp kaçarcasına gidiyorlar hrpsinden önemlisi her defasında geç teslim ediyorlar dün sabah sipariş verdim 13.00 ile 14.00 arasında gelecek idi ama aksama kadar ne gelen var ne giden müşteri hizmetlerini aradım mağduriyetimi bildirdim ama ilgilenilmedi akşam ise sisteme baktım teslim edildi diye yazmışlar halbuki teslim edilmedi urunler resmen gasp edildi bana teslim edildi gosterip başka birilerinemi satiyorlar anlamadım tüketici hakem heyetine sikayet edip savcılığa suç duyurusunda bulunacağım burasi muz cumhuriyeti değil avrupada olsa bu tür çağ dışı firmalar asla çalışamaz ama ülkemizde bu tür firmalara taviz veriliyor yazık çok yazik ist pendik gözdağı şok market çok dikkat edilmeli burdaki personel hakkinda bir islem yapmayan şok market yonetimini kınıyorum nedir bu lakaytlik resmen urunleri gasp ediyorlar gasp ediliyor teslim edilmedigi halde teslim edildi diye sisteme yazıyorlar
ilk defa cepte şoktan sipariş verdim ürünler eksik geldi bi ürünün son kullanım tarihi geçti diğer bi ürünün son kullanım tarihine 15 gün kalmıştı..aradım iptal yada değişim için 4 gündür hiç kimse dönmedi...döneceklerini de sanmıyorum ilgisiz alakasız kurumsallıktan tamamen yoksun bi firmasınız...
Göndermediği siparişin faturasını kesip parasını alan bir firma, gören de büyük şirket sanar.
Rezalet kartal cengiz topel cd şok tan nevresim takım aldım. Kırlentler siyah Çıktı 239 tl yazık değil mi ARA
Siz tüm yorumları kapatsanız'da yaşattığınız sorunu her yerde paylaşıp gündem oluşturacağım. 539 TL'ye sattığınız Alcatel ® marka tabletin aşırı ısınması ve 1 tane basit bir oyunu bile açmadan cihazdan kasma ve donma problemi oluşması 1 haftalık cihazda olması kabul edilemez. Bu cihazı mağazada satışa çıkarmadan deneme ve testini yapmayan bir market. Bu da yetmezmiş gibi cihazın iade etmek istediğimde muhatap bulamıyorsunuz. 5 iş günü geçmesine rağmen geri dönüş yapmadılar. Aradığımda şikayet kaydınız acil koduyla oluşturuldu vesvesesi dışında bir adım bile ileri gidemediler. Yıl 2021 sözde kurumsal bir firma müşteri memnuniyeti 0.
CEPTEŞOK cüzdan mağdurları Maliye Bakanlığına WhatsApp hattına bildirin +905521890189 Yapılan soygunu herkes bildirsin gereken ceza verilsin.
Şok marketten mobilden cüzdan hesabıyla sipariş verdim.siparişim ürün olmadığından iptal edildi.25 gündür cüzdan hesabıma hala yüklenmedi..elli sefer müşteri hizmetleri ni aradığım halde yüklemediler.ben böyle gerizekalı firma görmedim...mahkemeye vereceğim...Hırsız şok market
Geçtiğimiz haftalarda 500’er liralık 15 tane Ramazan kolisi ihtiyaç sahiplerine Şok Marketten ısmarladık ve dağıttık. Bir aydır telefon ve elektronik ileti aracılığıyla saatlerce vaktimi harcadım. Faturalara yanlış isim yazmışlar. Bu basit düzeltmeyi hala yapamadılar. Böyle gayri ciddi ve müşterilerine saygısız bir şirket bu zamanda bile nadirdir. Şok Market’in iş anlayışı maalesef “önce parayı al, gerisini boşver”. Yazıklar olsun.
Şok darıca bayramoglu ahmet rasim cad.magaza. magazadan başka her yere benziyor. Dogru düzgün ürün yok. Haftada bir tüm personel degişiyor zira gelen ancak o kadar çalışıp kaçıyor. Personel olmayan meczup kişiler dükkanda cirit atıyor. Ürünler kötü manav reyonu rezil. Daha çok yazacak şey varda yazmıyorum zira tüm ikaz şikayet ve uyarılarıma ragmen eski tas eski hamam. İnşxllah kapatırlarda kurtuluruz.
KARASU-SAKARYA yalı mahallesi 245 sokak ,carrefoursa, nın ve Bp benzin istasyonunun karşısında bulunan şok mağazası bu gün gelen domatesleri saat 10:30 da halka satmadı ,kasalarla kocaaliden gelen tanıdığına sattı Müdürlüğün bu mağazayla ilgilenmesi gerekir
Sancaktepe Abdurrahmangazi mahallesindeki şok mağaza sorumlusu alışverişi yapan kişileri insan değilde hayvanmış gibi davranıyor maskeyi cene altında kolye niyetine kullanıyor ürünün fişi yoktu ve insan gibi fişi atmışım değiş olma ihtimali varmı diye fakat kendi çok lakayit bir şekilde ben almam aldığınız yere gidinfalan diyip alaycı kınuştu ismini sorduğumda ise bana andıran a şevşenko dedi ve güldü yanıda çalışanlarıda vardı onlarda ona eşlik edip bana güldüler daha önce dışarı çıkma yasaklarında mağaza 1 çivarı gittip dışarda sıra vardı içerde iki kasa olmasına ragmen tek kasa açıktı ve dışardaki insanlara sabahtan beri kimse gelmedi şimdi herkes geldi diyip sert. Şekilde aöyledi bu mağazada her gittiğimde genelde maskesis en az 1 kişi var brn daha önce a101 den 1 değil birkaç kes fişsiz yardımcı oldular diye gitmiştim şok mağazasına resmen alay konusu oldum
Şu personel alımı yaparken biraz daha seçiçi olun artık bugün bebeginle bir magazanıza geldim kızım bebek arabasından kasa önü bir ürününü düşürdü diye bebek arabasını itekleme bana annesine bebeğin yanında hakaret aşagılama gerizekalı gibi kelimeler üstelik vur bana kameranın görmediği yede geç gibi tabirler bu ne kadar vizyonsuz bir kişilik lütfen geregini yapın artık magazana 12268 Yakuplu şok kadın tahminimce yönetici vasfındaydı kasaya bakmıyor yanında oturuyor kapalı bugün saat 15:30 suları
Yoruma yazabilmek için bir yıldızı tıkladım.Bugün Eskişehir 'de evime yakın 3 Şok markete gidip Onvo airfryer almak istedim.Sabah saat 08.30 da market kapısındaydım.Gittiğim 3 şok markete de ürün gelmemiş.Çalışan görevliye diğer şubelere sorun dedim,aradılar Eskişehir'deki 100 küsur şubenin 2 veya 3 şubeye ancak gönderildiğini öğrendim.Böyle birşey nasıl olur,broşürde yayınladıysanız benim bulabilmem gerekir.Yetkili arkadaş kimse beni arayıp Onvo airfryer'i bana göndermelerini istiyorum.Eskişehir-Sedat SÖĞÜT
Not : Bu yorum harita üzerinde Şok market Aydıncık şubenizi bulamadığımız için buraya yazılmıştır.. 2 yıldız çünkü kasaya geldiğimizde büyük poşet yok. Aldığımız onca ürünü küçük poşetlere tıkıştırmaya çalışıyoruz. Ayrıca koca markette sadece 1 tane klima var. Özellikle kasalar bölgesine ödeme yapmak için geldiğimizde Kuyrukta beklerken yanıyoruz. Kasalar bölgesine kesinlikle bir tane daha klima ilave edilmeli. Ayrıcı şok market aydıncık / Mersin şubenizde çalışan personel birbirlerine hitap ederken hiç hoş olmayan şekilde seslerini yükselterek birbirlerine hitap ediyorlar. Bu manzara hiç hoş olmuyor. Çok nahoş görüntülere sebebiyet veriyor. Lütfen bu şubenizdeki personelinizi bi gözden geçirin. Biraz eğitim verin. Sonuçta bir marketler zincirini temsil ediyor. Çalışma arkadaşına kötü hitaplarda bulunması ve bunun müşteriler tarafından duyulması sizce hoş bir şey mi ? Bu davranış sizin marka değerinizi Müşterinin gözünde düşürüyor. Niye ? Müşteri bu hitapları duyduktan sonra bir daha mağazanıza gelmek ister mi ? Oturun bi düşünün bunları. İsteklerimiz karşılandıktan sonra Yorum ve değerlendirmemi değiştirebilirim. İsteklerimiz karşılanmazsa da yıldız sayısını düşürerek firmanızı cezalandırabilirim. Bunu da göz ardı etmeyin.
1gun önce 45 liraya aldığım bebek bezi 1 gün sonra 60 lira. Aynı marka diğer market ve mağazalarda bile 60 lira değil. Bı de şok daha ucuzu yok diyorsunuz yazıklar olsun. Hergun herşeye zam zam nereye kadar acaba kimse bunu denetleniyor mu Allah yardımcımız olsun sonumuzu gidemiyoruz biri bu zamların açıklamasını bekliyoruz lütfen şok şok bir cevap
Sok yetkililerine ,Goztepe Kadikoy deyim civarimda 8 veya 10 tane subeniz var.Sizce onemli olan sube sayisini artirmak herhalde Oysa ki ev hanimlari alisverislerinde malin hem taze hem de uygun fiatli olmasini arzu eder.Sair Arsi caddesinde(Goztepede) karşılıklı iki sok cardi biri kapandi arka sokakta açıldı Sube: 912 Gunaydin imiş. DEVAMLI curuk beklemiş sebze meyve geliyor Bu ekonomi sartlarinda hicmi isaf etmiyorsunuz.Çöpe atilacak mallar resmen kamyonla geliyor.Ve yerlestiriliyor.Hicmi kontrol eden bir elemaniniz yok. MUHIM OLAN MÜŞTERİ memnuniyetidir Musteri nimettir. Bir caresine bakınız insanin morali bozuluyor Ben alışverişi c9k severim Hic heves kalmiyor.Kusura bakmayin .⚘
Aydin/ Didim ege cad. Şair ve yazarlar parkı yanındaki mağazanızdandı çalışanlarınız mağazanızdaki çalışanlarınız sokak hayvanlarına su alıyoruz diye suyu kapattı kınıyorum
İstanbul sancaktepe yenidoğan yunusemre mahallesindeki şok market personelini zorla mi calistiriyorsunuz orada arkadaslar ozellikle muduru olmak uzere suratsizlikda cigir acmis durumdalar. Cepte şok uygulamasindan verilen siparişler ozellikle meyve sebze urunleri cope atilacak kivamda geliyor musteri hizmetleri ni arayip soyluyoruz ne bi aksiyon var ne telefi var hicbirsey yok .yillardir var olmaniza karsin migros dan ayrildikdan sonra neden 5. Sinif bakkal havasindan cikamadiginiz belli oluyor gercekten cok vasat 5. Sinif bi bakkaldan farkiniz yok ilgisiz alakasiz sube personelleri ilgisiz alakasiz cozum uretemeyen sadece bos bos kelime tuketen musteri hizmetleri ve milletin cope attiran bi şok market .gercekten şok yani hemde buyuk şok
Soğuksu şübeniz saat 9da açılması beklerken her aynı şeyler le karşılaşıyoruz birazda yok daha kasa açılmadı diye cevap bekliyoruz
İşe Alıyoruz diye bir dünya evrak istediler hepsi 500 ₺ tuttu sozleşme imzaladim staj gördüm sonra insan kaynakları onaylamadi dediler haksız bir firma
📍 Altunizade, Nuhkuyusu Cd No:69, 34662 Üsküdar/İstanbul
💬 Pencere PVC var, laminate, ...vp
Üsküdar En İyi Pvc pencere tedarikçisi Listesi Üsküdar En İyi Pencere tedarikçisi Listesi Üsküdar En İyi Cam ve ayna dükkanı Listesi