Pamukkale Turizm Esenler Otogarı Peron 41-44

Pamukkale Turizm Esenler Otogarı Peron 41-44

Pamukkale Turizm Esenler Otogarı Peron 41-44, Ayn hizmetleri, Seyahat acentesi, Otobüs bileti acentesi olarak AltıntepsiBüyük İstanbul Otogarı Peron 41-44, 34035 Bayrampaşa/İstanbul adresinde bulunmaktadır. Pamukkale Turizm Esenler Otogarı Peron 41-44 100 yorum ve 2.72 puanlamaya sahip.
Adres: AltıntepsiBüyük İstanbul Otogarı Peron 41-44, 34035 Bayrampaşa/İstanbul
Telefon numarası: +902126582222
Kategoriler: Ayn hizmetleri Seyahat acentesi Otobüs bileti acentesi
Çalışma saatleri: Cuma 24 saat açık,
Cumartesi 24 saat açık,
Pazar 24 saat açık,
Pazartesi 24 saat açık,
Salı 24 saat açık,
Çarşamba 24 saat açık,
Perşembe 24 saat açık
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Pamukkale Turizm Esenler Otogarı Peron 41-44 Yorumları

B
1/5

Yıllardır güvenilir, diğerlerinden farklı dediğim marka imajınız 2 saatte bitti gözümde. 3 Mayıs 2024 Cuma günü saat İstanbul Esenler Otogarı'ndan Çerkezköy-Kapaklı istikametine giden 18:30 aracı için Kapaklı'ya bilet aldım. Otobüse binerken başka bir yolcuyla bagajın başında pazarlık yapıyorlardı. Yolcu tek bilet almış, altı parça bagaj vermek istiyormuş, ek para istediler. Kısa mesafeli bir yolculuk olduğu için ben dahil çoğu yolcuda sırt çantası/el çantası dışında bagaj yoktu, üstelik otobüsün yarısı boştu. Bir yolcudan ek bagaj için para istenmesini geçiyorum, sonradan şoför ve muavin olduklarını anladığım iki kişinin durumu iki metre uzaktaki bilet yazıhanesinde görüşmek yerine yolcuyla bagaj başında pazarlık yapmasına bir anlam veremedim. Yola çıktığımızda Kapaklı'da sadece otogarda yolcu indirebildiklerini söylediler, orası ıssız ve toplu taşıma olmadığı için bir önceki ilçe olan Çerkezköy'deki durakların birinde inip yola minibüsle devam etmeye karar verdim. Çerkezköy otogarına geldik, muavin bana inmemi söyledi. Ben de otogarda değil, yol üstündeki durakta inmek istediğimi belirttim. Oralarda da indiremiyorlarmış. O zaman Kapaklı otogarında ineyim dedim. Muavin şoföre söylediğinde şoför "o zaman farkını alırım, söyle, " dedi. Zaten Kapaklı bileti aldığımı, ne farkından bahsettiklerini sorduğumda da Çerkezköy'e kadar bilet aldığımda ısrar ettiler. PNR numarasından kontrol etmelerini söylediğimde koltuk numaramı sordular, şoför muavine evraklardan kontrol ettirdi. Pamukkale Turizm'in uygulaması bu şekildeymiş, çok sıkı kontrol ediliyorlarmış. Eğer istedikleri farkı vermek durumda kalsaydım bana bu parayı aldıklarına dair herhangi bir makbuz, bilet verebileceklerini hiç sanmıyorum. En komiği de internetten kontrol ettiğimde Pamukkale Turizm'in Çerkezköy-Kapaklı arası bilet farkının sadece 20 TL olduğunu görmem oldu. Ha, otobüste fark verecek olsaydım ne kadar isterlerdi bilmiyorum. Marka imajınız 20 TL değerindeymiş. Bir daha değil kendim binmek, sevdiklerimi bindirmek, fare bile emanet etmem size.

B
5/5

9 Haziran 11 arabası 48 ky 943 gerçekten çok kaliteli bir firmasınız aldığınız para size helal hoş olsun demet hanımn nezaketi sürekli hizmeti serin serin gitmemiz Pamukkale rakibin olacağını zannetmiyorum umarım bu şekilde devam edersiniz kalite tesadüf değildir 👍

R
1/5

Firma çok köklü bir firma ama hakkını veremiyor çalışanları müşterileri umursamıyor otobüsler perona isteği gibi geç gelebiliyor ama yolcu geç kaldığınıda siz geç kaldınız kalmasıyladiniz diyecek sizi mağdur ediyor hiç çözüm odaklı değiller nasıl olsa parayı alıp kendilerini garantiye alıyorlar yolcu mağdur olmuş umrunda değiller sonra isyan ediyorlar zor durumdayiz diye böyle yaptıkları süreç 2-3 kişi ile yolculuk yaparlar tabi

E
1/5

En iyisi Pamukkale diye bileti bir ay öncesinden aldık 11 saatlik yolu 1 mola ile gelmek hiç kolay olmadı :))))) erken gelicez diye insanları mağdur etmek hoş bir durum değil ve ayrıca muavin abi çok gergindi

A
5/5

Çok teşekkür ederim. İlgili genç arkadaş çok ilgilendi. Sorunsuz bir şekilde teslim ettim. Bilgilendirme Mesajları heriki tarafada gidiyor. Paketi sorun suzşekilde aynı gün aldılar.

G
5/5

İstanbul- Ankara yolculuğu yapıyoruz öyle konforlu keyifli bi yolculuk ki anlatamam hizmet ikram hersey harika teşekkürler..

H
5/5

26/03/2024 tarihinde 22:15 izmir Çeşme -İstanbul seferini yapan 35 PK 125 plakalı aracın stajyer olduğunu belirten muavini ototbüsde içerisinde sağ ayağımda yara olduğunu belirtip gösterdiğim halde çorap ve ayakkabı giymemi istedi bende arkadaşa ayakkabı getir giyeyim otobüste içerisinde koku yapacak kötü bir durumun olmadığını yanımdaki ön koltuk ve arka koltuktaki yolcuların rahatsız olmadıklarını belirttikleri halde olmayan ayakkabımı gitmemi istedi aksi takdirde ilk dinlenme yerinde indirileceğimi söyledi ve bunun şöför tarafından söylendiğini kendisinin stajyer olduğunu söyledi hastaya Gazi’ye saygı sıfır, otobüs turizminde Pamukkale metro turizm ile aynı seviyeye inmiştir. En iyi turizim şirketi her zaman olduğu gibi KAMİL KOÇ TURİZM

S
5/5

İlk kez Pamukkale kullanıyorum herşey çok güzel bundan sonra ilk Ken hep olacak teşekürler

N
4/5

Otobüs yolculuğu çağ mı atlamış,seçimim ile ben mi şanslıyım😉Pamukkale Jumbo ile seyahatim,zaman olarak,bacak arkası destekli,geniş,rahat koltuklari ile konforlu geçti.Bu arada tekli koltultaydim,ancak ikililer de geniş ve yan koltuk ile mesafeli.Ta'da 75gr.lik kasarli sandvic gayet lezzetliydi.2 kez yapilan ikramliklarin çeşidi💯özellikle Eti markasinin olmasina👏.İsmini yaka kartından ögrendiğim host Ümit Yaman temiz,kibar,mesleğini saygiyla yapan bir genç🧿1yildizi konuya dikkat çekmek içim vermedim,o da;kahve markası olarak nescafe kullanmalariydi.Bu hassasiyeti de gösterip,Türk markalardan kullanmaları dileğim ile,yolunuz açık olsun.

A
5/5

15 Nisan 2024 tarihinde İstanbul -Kırklareli saat 8 otobüsünü kullandım. Hem şoför hem de muavin Bedrettin bey çok ilgililer . Öğrenciyim bayram dönüşü biraz eşyam çoktu sag olsunlar çok yardımcı oldular taşıma vs. Konusunda. İkramlar vs. Güzel bir şekilde uygun saatte yapıldı her şey çok güzeldi. Teşekkür ederim kendilerine. Bir dahaki yolculuğumda da tercih sebebim olacaklar

N
1/5

Tam bir rezalet..02.01.2024 saat 12:40 aracıyla İzmir’den İstanbul Esenler otogarına hareket ettik. 20:25’te varmış olmamız gerekirken 21:10’da vardık. Mola’lar da sürekli hareket halindeydi deniyor ve 15-20 dk oyalandılar. Söyleseler bizde ihtiyaçlarını karşılardık. Neyse bunu da geçtim vaktinden çok sonra geldiğimiz yetmiyormuş gibi bir’de saat 22:00 servisine beklettiler bizi. Neymiş geç kalmışız. Kardeşim belki önemli işimiz var, belki hastamız var. Kendi sorumsuzluklarının eziyetini neden biz çekiyoruz. Muavine neden yarım saat mola var ve haber vermiyorsunuz diye soruyorum ‘1 dk diye işaret yapıp gidiyor. Bu ne saçmalık. Neredeyse 10 saat’te geldik izmirden buraya. Bu yüzden mi en pahalı bileti alıp yolculuk yapıyoruz

Y
1/5

Asla çözüm odaklı yaklaşmıyorlar. Otobüste unuttuğum airpodsumun canlı konumunu aracın plakasını görevlilere göstermeme rağmen araçla iletişime geçip kulaklığın araçta olmadığını söylediler. Israrlarım üzerine birkaç kez daha araçtaki görevliyi aradılar. Yalvar yakar iş yapıyorlar. Güya kurumsal firma, çok daha küçük şirketlerle kesinlikle çok daha iyi yolculuk deneyimlerim oldu. Çok özensizler.

Z
5/5

Uçaktan İstanbul'a sabah geldik. Pamukkale bileti almaya. Saat 5:00 7:00 arası içerde insanlar var ama ışıkları kapatıyorlar. Işık fatırası 2 saatte birşey gelmez kapatmayın insanlara hiçmi saygınız yok. Üstelik dışarısıla aynı sıcaklıkta tirtir titriyorsunuz. Velhasıl 5-7 arası yazıhanede beklemeyin.

S
5/5

Sevgili Pamukkale Ekibi Sizlere buhuzurlu yolculuk icin cok tesekkür ederiz. Isvicreden gelip Geliboluya dogru gittik. Bu huzurlu yolculuk icin Sultan Hanima ve Kaptan Söförümüze cooook tesekkür ederiz 💐cok sabirli güleryüzlü ve proffessioneller.Kesinlikle birdaha Pamukkale ile görüsmek üzere.👍

E
1/5

Balıkesir sarımsaklı perondan 17:00 kalması gerekir'ken 17:10 da kalktı esenler otogara 01:06 indik 6 dk için 1 saat bekleyeceğiz bizim suçumuz ne

S
1/5

Arkadaşlar berbaaaaat tercih meselesi dahi olmasın muavin denilen olay zaten yok var ama yok arabada şoför sürekli argolar hakaretler Bi arabesk müzik sürekli ve sigara yakıp camdan sarkiyor şaka gibi paranız ile rezil olmayın derim.

F
5/5

30.01.2024 öğlen 13.00 lı Esenler Çerkezköy yolculuğumdaki muavin çalışanlar özellikle Gamze hanım ve beraberindekiler müthiş hizmet teşekkür ederim kendi adıma bu zamanlarda hizmet bulmak zor 👏🏻

T
1/5

Müsteri memnuniyetini umursamayan hizmet kalitesi iyice düsmüs bir firma...Ogrenci oldugum yillarda surekli sectigim cok kaliteli zamanlari vardi fakat simdi bankodaki satis temsilcileri hosgeldiniz demekten aciz kabin memurlari bavulu sahibi gelmeden indiren telefonda musteri temsilcisini aradiginda kendi hizmetlerini bilmeyen egitimsiz bir firma haline geldi .

D
4/5

Otogarda geniş bir perona sahip, araçları biraz eski kalmış olsa da saatinde gelip saatinde kalkan bir şirket olduğu için sıklıkla tercih ediyorum. Ege yönü araçlarının acilen yenilenmesi lazım

İ
1/5

Önce en ön koltuk var diye bilet satıyor. Ardından otobüs iptal diye telefon edip son anda en arkadaki koltuğu size vermeye çalışıyor. Midem bulanıyor arkada gidemem dediğimde başka güne değiştirelim diyorlar. İnsanı yolda bırakan rezil ötesi bir firma.

O
1/5

Kalite yerlerde , müşteri memnuniyeti sıfır.

N
1/5

WiFi olmayışı ve monitörlerin çalışmayışı kötü bir deneyim Pamukkale turizm beklenmedik birşey çok şaşırdım doğrusu araçta oldukça eskiydi

F
1/5

Bu nasıl bir çalışma ahlakı bizler bekleme alanında sessiz otururken çalışanlarınızın aşırı yüksek sesle şakalaşmaları yok enerji diye bağırmalar hok çaktırmadan şuraya bak demeler çoluğu çocuğu olan insanlar bu olaylara katlanmak zorundamı ?

D
1/5

İstanbul esenler otogarindan vize ilçesine gitmek için tercih ettiğim ama pişman olduğum bir firma vize otogarinda ineceğimi söylediğim halde ve diğer yolculara yolda yolcu indirilmesi yasak otogardan otogara indiriyoruz diye bilgi verilmesi fakat benim vize girişindeki petrolde indirilmem abla dümdüz 2mt git otogar orası otogara geçmiyoruz maalesef diyip yol mesafesinin 2mt den fazla mesafe olması sorunu.

M
3/5

Sürekli rötar yapan firma ve maalesef ter kokan hostlar.. Durmadan çalıştıkları için duş alıp gömlek değiştirmeye bile vakit bulamıyorlar anlaşılan ..

P
1/5

Hayatımda böyle berbat böyle kalitesiz bir şirket görmedim adamları arıyorum Bir dakika geç kalacağım diyorum Esenler otogarının girişindeyim diyorum çağrı merkezinin üzerinden işlem yaptırıyorum buraya geldiğimde otobüs 5 dakika önce kalktı diyor ya 10 otobüsü 5 dakika önce nasıl kalkar yolcumuz tamdı diyor Tam da diyorum 13 numara benim kendi biletim diyorum Nasıl tam kalktınız diyorum yani insan bir arar diyorum Onu bile yapmıyor aramak zorunda değiliz diyor ya Nasıl tam kalkıyorsun diyorum o zaman diyorum E ben Saydım diyorsun Nasıl Saydın diyorum Cevap veremiyor böyle berbat bir şirket böyle kalitesiz böyle deformasyona uğramış eleman sayısı hiç görmedim adama soru soruyorum suratıma a**** a**** bakıyor böyle kalitesiz bir eleman serisi hiç görmedim hayatım boyunca o kadar yolculuk yapıyorum otobüslerle bu kadar kötü ve kalitesiz bir şirket görmedim

Ü
4/5

Merhaba iyi akşamlar Şuan içerisinde bulunduğum Pamukkale turizmi aracınız model olarak biraz eski olup konfor düşük olmasına rağmen ikram konusunda bizi çok şaşırttı Yaka kartında Hüsniye Hekimoğlu yazan hanımefendi gerçekten çok emek sarfetti yolcuları hiç ikramsız bırakmadı Diğer muavinler gibi bi köşeye oturup uyuklamadı Kesinlikle burdan teşekkürlerimi iletiyorum kendisine Bünyenizde böyle Çalışanlar olduğu için sizide çok teşekkür ediyorum minnettarım 27.08.2023 9:30 Kaş-İstanbul otobüsü

M
5/5

Her zaman özellikle tercih ettiğim bir firma,geçmişe dayanan tecrübe güven veriyor.tavsiye ederim.

F
5/5

Çok büyük ama bir o kadar düzenli bir otogar bilet aldığınız yerin tam arka tarafından otobüslere binmek mümkün bu yüzden ekstra bir yol yürümeye gerek kalmıyor aynı yerden yolcu indiriyor mu bilmiyorum oda varsa süper. Gelelim pamukkaleye vazgecilmez seyahat adresim.2023 yılında 5bin km aşkın yolculuklarımin hepsinde tercihim Pamukkale oldu dün sms atmışlar çok şirin bütün bir yılı konu alan bir anı hazırlamışlar bende orda öğrendim bu kadar yol yaptigimi .güvenli konforlu yolculuk temiz kafan rahat bu firmayla hangi şehirde Hangi otogarda olursa bulayım her zaman temiz düzenli güler yüzlü personel görmek büyük bir başarı ayrıca teşekkür ediyorum

H
4/5

Pamukkale zaten kaliteli bir turizm otobüsleri vs iyi

U
1/5

Sefer saati gelen içinde yolcu olan aracı otogar içinde bir köşeye parkedip 1 saat lastik değiştirdiler. Yetkili kişi ile konuştuğumda müşterisine mahçup olması gerekirken bu sanki çok normalmiş gibi kaba davrandı.

E
1/5

Hiçbir şekilde hiç kimseye tavsiye etmiyorum

T
5/5

Gişe personeli ve otobüs muavinin yolculara yaklaşımı oldukça güzel.

R
1/5

Havasız bir otobüsle Kütahya dan İstanbul a geldik. Malesef başarısızdı çalışanların iletişimi de . Çözüm üretme gayretinde olmadılar, geçiştircek cevaplar verdiler.

Ç
1/5

Beni yanlış otobüse bindirip bir sürü yol geri gittikten sonra üstüne üstlük okuma yazman yokmu diye aşağılayıp hakaret eden ve herkesin içinde bağıran saygısız vardiye amiri Erdal bey. Sizi Rabbim havale ettim.

A
5/5

İstanbul- Denizli gidiş dönüş kullandım, vaat ettiği vakitte Konforlu bir şekilde ulaştırdı. Şoförler ve hostlar kibar ve iletişime açıklar. Şehir içi servis sıklığını artırabilirler

Y
5/5

Pamukkale jumbo ile izmir İstanbul seferi yaptım. Hayatımda yaptığım en kaliteli yolculuktu ikramlari iyi personeli nezaket sahibiydi tek sorun wifiydi o da yoğunluktan olsa gerek

F
1/5

Çağrı merkezi arayıp gecikeceğimi soylediğim halde Kırklareli giden 44 nolu peron amirliği beni aramadığını söylüyor peki bu çağrı merkezi kimi aradı aradıda amir neden yalan soyledi nasıl bir bağnazlık nasıl bir saygısızlık bundan sonra pamukkale ile çalışmam ve bu arada kaliteli hizmet diye ücret diğer firmalardan pahalı

İ
4/5

Otogara ulaşım kolay.. Pamukkale seferler vaktinde kalkıyor.. Personel ve şoförler iyi sayılır.. Bilet fiyatları malum.. Genellikle Alibeyköy cep otogarı ve Dudulluya yolcu almak için uğruyor.. En rahat zamanı, trafiğin en az yoğun olduğu vakitler.. 3.köpruye çıkıp inmek, zaman kaybı ve maliyeti oluyor.. Teşekkürler, iyi çalışmalar..

T
4/5

Yolculuklarda tercih ettiğim bir firm. Ama iyileştirme yapması gereken yerler var mesela bazı yerlerde yoldan yoldu aldıklarını gördüm bu durum araç sahibiyle alakalı olabilir buna izin verilmemeli firma adına iyi bir durum değil.

R
1/5

Şikayetçi olduğum diğer firmalardan bir farkı kalmamış..servis için pamukkale elemanları ciddi sorun yaratıyorlar..sorunumu ancak servis amiri şefi ile çözebildim

E
1/5

Gördüğüm en kötü personal kim ne yapıyor belli deyil bilet almışım otobüs hangisi diye soruyorum bilen yok bundan sonra asla yolculuk yapmam pamuk kalede

T
1/5

Bugün annem Tekirdağ'dan İstanbul'a gelirken muavin bavulunu Çanakkale otobüsüne koymuş. Annem İstanbula gelince fark etmiş bavulunun olmadığını. Şoförden rica etmiş diğer şoförü arayıp bavulu geri göndermeleri için. Kendisi anneme oldukça yüksek sesle bağırmış. O sırada annem telefonda teyzemle konuşuyormuş. Bağırdığını teyzem ve kuzenim de duymuş. Ne muavin ne bilet kesenler ne de yetkili kimse ilgilenmemiş. Müşteri hizmetlerini aramış. Açan olmamış. En sonunda kadıncağız polisi aramış. Polisi arayınca ilgilenmeye başlamışlar. O sırada orada bulunan bir adam da eşyasının kaybolduğunu ama kendi sorununun hızla çözüldüğünü söylemiş. Kadın yalnız diye annemi tersleyip bağırmalarını asla hoş karşılamıyorum. Çantamızın bize ulaştırılmasını ve bizzat annemin aranıp özür dilenmesini mağduriyetimizin giderilmesini rica ediyorum. Giderilmediği takdirde yasal yollara başvuracağız! GÜNCELLEME: Bizimle ilgilenen Zeynep Hanım'a teşekkür ederim. Sorunumuzu en kısa zamanda çözüme ulaştırdı. Bundan sonra mecbur kalmadığımız müddetçe adımımızı bile atmayacağız bu firmaya.

E
5/5

Ek seferli bir hizmetle 2,5saate istanbulda olma keyfini yaşadık 👋👌

O
1/5

çeşme ılıca/ istanbul arası seyahat ettim çok kötü bir araç kullanımı 10 saat süren yolculukta bir kez mola klima açmama konforsuz bir yılculuk

S
5/5

Bugün bindiğim 10.05 seferli istanbul-izmir dudulluya uğramayan express otobüs servisinden çok memnun kaldım. Ancak ,istanbul-izmir arası dudulluya uğramayan express otobüsler çok az ,arttırılırsa muhteşem olur

A
5/5

Vardiya amiri SAYIN SERKAN BEY'e şükranlarımızı iletiyoruz.Kendisinin ilgi ve desteği ile evimize dönebildik,kendisi olmasa...Düşünmek bile istemiyorum.

M
5/5

Gideceğiniz iyi firmalardan biri. Yalnız internet sitesinde yazan sefer detaylarında ki varış süreleri yanlıs. İstanbul'dan alasehire 6 saat gösteriyordu yolculuk 9 saat sürdü.

N
1/5

Eşya gönderecektik cumartesi akşamı ne kargodakiler yardimci oldu ne de otobüs şoförü . Acil olmasa kargoya vermesini bende bilirim o zaman oraya 7/24 kargo yazmayacaksiniz her yere şikayet edeceğim

B
1/5

berbat calisanlari var hepsi cok ters derdimi anlatmaya izin vermiyorlar bile 2. oldu aynı sorunu yasiyorum

L
1/5

KARGO BÖLÜMÜ SORULARİMA CEVAP BEKLERKEN BAŞKA YERLERE CEVAP VERİLİYOR. İLETİŞİM SORUNU VAR KALİTESİZ. BİZ SANKİ ÇİNLİ YABANCİYİZ.

M
2/5

Oturma alanlarına yatanlara müdahale edilmeli. Çalışanlar arasında özellikle muavinler konuşmalarına dikkat etmeli.

D
3/5

Otobüsler ve yolculuk çok iyi. Geç gelebiliyor araçlar, bu bazen olabilir yol şartlarına göre, ama nereye gelip çekilecekleri belirlenmiyor. Önceden belirlernirse iyi olur, yoksa dışarıda bekleniliyor bilinmeden aracın ne zaman nereye geleceğinden. Ayrıca, bununla Pamukkalenin de dahil diğer ofislerde karşılaşmadığım bir şey ama büroda çalışan, Avrupa Birliği pasaport sahibinin vizeye ihtiyaç olmadığına inanamadı. Bilmiyor olabilir, tedbirlidir, o zaman önünde intenret yok mu, aç da bak söz konusu ülkenin vatandaşına vize isteniyor mu istenmiyor mu diye. Beş dakika pasaporta bakıyor, sonunda yanındaki arkadaşı vize lazım değil diyor, gene inanmaya zorlandı. Türkçe anadilim olmasına rağmen yabancı kaçak muamelesi gördüm. Onu geçtim, zaten Avrupa vatandaşı Orta Doğu ülkesinde ne için yasadışı kalsın ki? Akıl mantık yok mu? Hiç kimse Avrupa'dan gelip yasadışı kalmış mı? Gelenler ziyaret için geliyor. Keşke çok daha fazla gelişiyor olsaydı. Orada çalışan arkadaş da neyin kafasını yaşıyorsa artık zannedersin Amerikan havalimanında bulunuyoruz.

G
1/5

5 saatlik istanbul çanakkale arabasına bindik, gelmeyen yolcuları beklediler uzun süre yine gelmeyen gelmedi, gemiye yetişemedi, yazdıkları zamana göre tam 1 saat 15 dk geç geldi. Hiç arada mola falan da yoktu. Bir daha tercih etmem

R
5/5

Zaten severim bu firmayı... Telefonla işimi anında çözdüler. Ben Aydında, oğlum İstanbul'da metroda terminale yetişmeye çalışıyor.Otobüse Geç kalacak.. Aradım ve oğlumun seferini otobüsün kalkmasına 15 dk varken hiç sorun çıkarmadan 1 saat sonrası ile değiştirerek gönlümü aldılar.. sonra oğlum zamanında varmış terminale, yeniden daha erken bir sefere yer vermişler.. benim müşteri memnuniyetim tavan yaptı gerçekten :)))

Y
1/5

Servis alanındaki insanlar aşırı kaba hizmet sektöründe çalışıyorsanız biraz daha kibar ve sakin olmak da fayda var. 2 saat servis bekledik ona hiç girmiyorum bile. Leş ya eskiden hiç böyle değildi.

N
5/5

Otobüs koltuklar iyi tam zamanında kalkıyor. Otobüsteki tek bozuk tv bana denk geldi 46 numara

F
1/5

Bugun için aldigim bilet halkali arena park 22 45 te gelmesi gerekirken gelmedi niye çünkü o kadar vasat işletim sistemleri var ki öyle bi servis bile yok biletimi almama ragmen orda beni beklettiler aradik cagri merkezinde ki polat beyi tmm sakin olun servisin haberi yokmus simdi ulastim sizi bi servis gelip alicak dedi 23 31 de ki otobusunuz bekletiliyor dedi bizde inandik esenler otogarina geldim başta pamukkale degnekcisi servisciyi azarladi cekil cekil ne bileyim yok polat vs derdi neyse icerde cozsun dedi vs argo iceri girip yetkili aradim hepsi kaba cvp vermeye acizler sizinle gorustum diyorum siz bizle gorusmediniz beyfendi ben siz derken cagri merkezinizde calisan arkadasinizdan bahsediyorum otobusum bekletilcekti dedim hic umru degil azarlar tavir sanirim mevkisini tasiyamiyor beyfendi millet vekili edasinda neyse suan eskisehir otobusune bindirildim dudulluda izmir otobusune yetistircekler ins eger yetistirilmezse ben ciddi makamlara tek bir bayan olarak sikayetimi yapicam pamukkale sirketi onlarin hatasi sorumsuzlugu madur ben muhatap yok birde argo tavir vasat bir isletme sistemi sinirden yazamiyorum medeniyetsiz konusma usluplari beni bos yere olmayan servisi beklettiklerinemi yanayim kacan otobusumemi ve suan yetiscegim net degil ortada kalmis durumdayim

S
1/5

Verilen bilgi gerçek dışı olmayan express seferin biletini satıyor lar.bu araç express mi diye sorunca bizim öyle bir seferimiz hiç yok diye kendilerini haklı gösteri yor personel leri yani Pamukkale turizm de sınıf düşürmüş bı şirket.insanlari kandır maya gerek yok.olmayan hizmeti varmış gibi pazarlayip sefer saati gelince nasilolsa binmeye mecbur enayiler mantığını sirket politakası haline getiren bir firma.Ama insanı bikere aldatirlar.unutmasinlarki en iyi reklam hizmeti alan musteri dir İyi ve kötü yönde de etkilidir

S
1/5

Valizimizi kaybettiler ve kendi hataları nedeniyle oluşan magduriyetimizde ilgi yerlerde bagaj fisi verip fişe bakmadan bagaj teslim eden firma ve hatalı muavin ve tum otobüsten sorumlu kaptanın davraşı cabası üç gün bekleyiş ve uğraşlar sonucunda bulunan bagaj ve sonunda mağduriyetmizi söyleyince eee bagajıniz bulundu tavrı kesinlikle tavsiye etmem uzak durun

S
1/5

1000 tl bilet mi olur bodruma bu soygun ya nasıl bir fiyat politikası bu yazıklar olsun.

N
1/5

Kötü seyahat acentesi birbirinin üzerine suç atmaya öüsait kimse suçu kabüllenmiyor gibi telafide etmiyor çözüm odaklı değiller bilet aldım daha dün servis var dendi bizi orada soğukta bir saat bekletti ve biz taksi ile otogara o trafikte zorla yetiştik 90 tl taksi parası verdim haklı olarak ücretini geri talap ediyorum bizim suçumuz yok servis müdürü varmış o yapmış müdürü arıyorum oda yazaneden yapılmış yanlış diyo tam anlamıyla rezalet hakkımı Allahıma havale ediyorum onlardan sorulsun ahirette sonuçta terazi var mizan var .

S
5/5

Peron iyi fakat aydına yolculuk yaptık 23.30 da yola çıktık. Ramazan ayında ilk molayı susurlukta saat 04.20 de verdi. İmsak 4.40. Emin olun zor ihtiyaç için tuvalete yetiştik. Çıkışta aydına kadar mola yok. Emin olun prostat olduk zor tuvalete yetiştik. Ramazan ve ihtiyaç hassasiyeti yok.

U
2/5

Biraz pis

S
5/5

Ben memnun kaldım servis iyidi yolculuk iyi geçti istanbula giderken kâmil koç ile segar ettim inanın nefret ettim coook berbat dönüşte pamukkale ile geldim çok memnun kaldım sadece araçlarda biraz temizlik ve hijen artı kişisel temizlik çok önemli en azından bize servis yapan kişinin temiz olması gerektiğini düşünüyorum.

I
1/5

İstanbul'dan Eskişehir e gitmek icin Kullandım kullanmaz olaydım . Sözde rahat hattan tek kişilik koltuk seçtim ama araba o kadar kötüydü ki kolcak( kol dayama aparatı) bile yoktu. Şoför için birşey soylemeye gerek yok zaten otobüsteki yolculardan arabayı ne kadar dengesiz sürdüğünü anlıyorsunuz herkeste bir tedirginlik vardı yolculuk boyunca, yanımda 2 tane turist kadın oturuyordu şoförün ani fren yaptıkça yüzlerindeki o ifadeyi görmeniz lazım nereye geldik biz der gibi bakıyorlardı onlarin tepkilerinden ben utandım ulkem için üzüldüm . Filmler de olur ya eski otobüslerle yolculuklar sağolsun Pamukkale yaşattı bize onları , fiyat olarak diger firmalardan pahalı olmasida işin komik yanı , tercih etmemeniz sizin için iyi olur ben kesinlikle kullanmayı düşünmüyorum. Otobüs firmalarının ciddi bir denetime ihtiyaci var inşallah duzelirler.

A
3/5

Diğer firmalara göre gene iyi ama yolu çok uzatıyorsunuz

G
5/5

Perşembe akşamı esenler otogar çanakkale geyikli arası firmanızı kullandım gerçekten servis güler yüz ilgi alaka on numaraydı dönüşte istedim saatte bilet bulamadığım için başka bir firmayla geldim ve tam 11 saatte İstanbula gelebildim iğrenç bir firmaydi birdaha asla o tarafa gidişte kesinlikle Pamukkale Teşekkürler Pamukkale 👍👍

A
5/5

Gerçekten beğendim özelikle Muavin abimizi sürekli ikram veriyor

T
5/5

Seyahatlerimde tercih ettiğim firmA

B
1/5

Berbat bir yolculuktu,pandemi döneminde %50 kapasitesine uymamakla beraber 1 dolu 1 boş kuralını da uygulamadı. Pamukkale tek güvendiğim firmaydı gözümden düştü

S
1/5

Yabancı misafirim vardı bilet aldım almadılar saçma genelge yüzünden ve yanmaz biletim yandı iade falan yok kaç kere arıyorum talep oluşdurulmamış falan filan Pamukkale turizm ilk seyahatiniz değil eskiden böyle değildi şimdi çok değişti

M
3/5

Öncelikle iletişim agınız çok zayıf el bagajımı otobüste unuttum henüz bilgi verilmedi sorduğumda yolcunun biri almıştır bakırköy acentası ve servis agınız 1yıldız sorumsuz

G
5/5

Sevisinin ve ikramının iyiliği, tvlerinde spotify listelerinin bulunmasının yanında benim için en iyi otobüs firması olmasının en yeni sebebi, Esenler 80. Perondaki ofisinde kitap otomatinin bulunuyor olması. Belki başka ofislerinde de vardır bilemiyorum ama bu bile bir mutluluk sebebi.

F
4/5

Arabalardaki İnternet yol boyunca sürekli kesildi. Google dökümanlara sokmadı bile. Geliştirilmeli. Onun dışında personeller oldukça güler yüzlü ve yardımsever. Yolculuklarımdan genel olarak hep memnun kaldım.

F
1/5

Rezil bir ulaşım şirketi esyam çalındı kimse ilgilenmedi sakin givenip binmeyin. Kaybolan eşyanın peşine dusdüm bir sürü uğraştım eşya gitti duyduğum laflar yanıma kaldı hiç bir ilgi alaka yok bir puan bile hak etmiyorlar. Ben hakkımı helal etmiyorum . Aracin plakası 34 NZ 723 dü. Sakın binmeyin sizin de başınıza gelmesin.

S
1/5

Hiç tavsiye etmiyceyim bidaha binmiyceyim bir firma yazik sahibi görsün şöferleri maskesiz saygısız onu geçtim birde servis amirleri varki esenler otagarında ahlaksızın önde gideni arabaları güzel ama çalışanları beş para etmez helede servis amirleri

L
5/5

Kuzenlerime aynı gün uçak bulamayınca bilet aldık pcr testi falan uğraştırmadılar iyi bişey mi kötümü bilmem ama kuzenimin bebeği baya hasta olmuştu acil gitmeleri gerekiyordu işimiz görüldü teşekkür ederim

S
1/5

Kesinlikle en son binilecek firma, kısacık bir tekirdağ yolculugunu kabusa çevirdiler. Inmem gereken yerde indiremeyeceklerini belirttiler. Bunun bilgisi araç hareket ettikten sonra verildi. Aracın içinden müşteri hizmetlerini aramam istedi , bana 24 saat içerisinde bilgi vereceklerini söylediler, ki hareket halinde otobüste olduğumu ve mağdur olduğumu söylememe rağmen verdiği süre24 saat.... Araç içindeki asistan arkadaş birşey yapamayacağını müşteri hizmetlerinin indir bilgisi vermesi gerektiğini belirtiyor , müşteri hizmetleri böyle bir bilgi vermediğini belirtiyor ... Müşteri hizmetleri çözüm odaklı değil,sorun odaklı...alternatif var ise asla binmeyin...

M
5/5

Şoför ve muavini gayet ilgili ve alakadar şekilde yardımcı oldular kurallara uygun rahat bir yolculuk sağladıkları için teşekkür ederim..

Ş
1/5

5 kuruş etmeyen bi firma. Izmir den istanbul a 6.30 da indim servisi sorunca 7 dediler 7 de sorunce 8de 8 de sorunca doldu gitti 9 u bekle dediler binmedim servise. 10 numara hizmet(!)

H
5/5

Pamuk kale Allah razı olsun beni işe aldılar bende en güzel kabin memuru işimi yapıp beni işe alan Samet bey ibrahim bey çok teşekkür ediyorum iyiki varsınız bol bereketli kazançlar dilerim

İ
5/5

Pumukkale Turizmde rahat bir yolculuk yaptım.

M
1/5

Müşteriye saygıları yok lütüfda bulunur gibi işlerini yapıyorlar bileti satarken 30 kg üstünde eşyanın sorun olmayacağını söyleyip hareket saati geldiğinde 30 kg fazlasına Exra ücret istiyorlar

E
1/5

Son zamanlarda otobüsleri pis ve kirli. yiyecek ikramları kaldırıldı. ve yeni muavin olarak çalıştırdıkları gençlerin (hepsi değil tabi ki zan altında bırakmak olmaz) bir kısmı saygısız ukala ve rahatsız edici. özellikle esenler otogarında izmit İstanbul seferlerinden artık hiç memnun değiliz.

Z
1/5

Koranali yolcuyu alarak bizleri nasıl teklikeye soktular oğlum kanser hastası ve tehlikede 14 karantina surerem hala sürüyor berbat bı firma bizleri madur ettiler

Z
5/5

Uuzn zamandır farklı şirketlerle yollardayım. İçlerindeki en iyi firma. İlgileri ve güleryüzleri..... Hep devam ediniz. Bundan sonra ilk defa bindiğim pam ukkaleyi sürekli kullanacağım

S
3/5

Yakın zamanda istanbuldan,kirklareline yolculuk yaptım.2+1 yolculuklar rahat ve keyifli geçiyor, tek sıkıntım yol esnasında kitap okurken saatin henüz 18:30 olmasına rağmen otobüsteki tüm ışıkların kapatılması oldu ve yol boyunca da bir daha inen olmadıkça da açılmadı.

Y
1/5

Çanakkalede okuyan Kızımın valizini kaybettiler.Hiç memnun kalmadık.Sıfır ilgi alaka.Ayrıca Cimere şikayet ettik.Çanakkaleye dönüşte başka bir seyahat şirketiyle gitti.Birdaha Pamukkale tercih etmiyeceğiz.

A
5/5

Müşteri memnuniyeti odaklı çalışma prensibine sahip adeta yolcularını el üstünde tutuyor özel hissetmek istiyorum diyorsanız tercih listenizin üst sıralarında yer alır

T
3/5

İstanbul otogarı bildiğimiz gibi, Pamukkale turizm sayılı güzelliklerden

D
1/5

Alırken 2+1 koltuklu bilet ücreti ödeyip aldığım İstanbul-İzmir otobüsüyle 2+2 otobüslerle aktarmalı olarak gelebildiğime şükrediyorum. Diğer firmalardan farkınız nedir acaba??? O yüksek fiyatlı biletlerin hakkını verin lütfen.

E
1/5

İzmir'de servis şoförleriniz çok kaba insanlar bişey söylüyoruz hiç oralı olmuyorlar kendi bildikleri inandıkları hep doğru

S
5/5

Otobüste unuttuğum cüzdanımın başka şehire gitmesine rağmen hızlı bir şekilde bana ulaşmasını sağlayan müşteri hizmetleri/ilişkileri çalışanları İlknur, Tuğba, Gizem (veya Gamze) hanımlara çok teşekkür ederim. Seyahat standartları diğer firmalardan çok da öne çıkmasa da müşteri ilişkilerinde 5 yıldızı hakettiniz.

Y
2/5

Esenlerde 21 :00 da bindim kapaklı ya 11:45,de ulaşabıldım işe gidecektim servise yetişemedım aradıgımda işine gelirse dediler Çerkezköy den itibaren dakka başı yolcu indirdiler olur olmaz yerlerde

M
1/5

En az diğer seyahat firmaları gibi berbat. Servisin içinde 1 saat 10 dakikadır bekliyoruz. Çünkü sonraki seferin yolcularını bekliyoruz. Tek kelime ile kepazelik.

Ö
1/5

Aslında hersey mükemmel hele Jumbo otobusler harika seferleri çoğaltılması lazım 5 10 fazla verip güzel yolculuk ederim fakat İstanbul şehiriçi servis alanınız ve servis şoförleri iz inanilmaz kötü kaba insanlar size bu kadro hiç yakışmıyor

N
1/5

Tamamen beyinsiz bir bilet personeli var rezervasyon yaptıkları halde rezervasyondan haberi olmayan bir kitle var ya servis olayı ayrı problem şaka gibiler ya

A
5/5

En cok tercih ettgım firma gec kalacağım zaman aradığımda bekleyen guzel firma personeli gunler yuzlu. Kızımın tuvalet ihtiyacı geldgnde en yakın petrolde hemen durmuşlardı

Ö
1/5

Dolandırıcı firma kafalarına göre rötar yaptı diyorlar

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Kocatepe, Paşa Cd Blok 74 - 75 - 77, 34045 Bayrampaşa/İstanbul

💬 İçeri girerken baştan güzel karşılanıyorsunuz personel güler yüzü ile hoşgeldiniz diyor içerisi pazar günü yoğun olduğu için biraz kalabalıktı hemen dış tarafa...

Bayrampaşa En İyi Ayn hizmetleri Listesi

📍 Altıntepsi Mahallesi Büyuk İstanbul Otoparkı D:Peron No: 67-68, D:69, 34035 Bayrampaşa

💬 10 mart gece 22.00 de Isparta dan İstanbul a gidiş bindim. Otobüslerin ferahligi, muavinin ilgisi, şoförün sürüşü, içerinin sıcaklığı ne soğuk ne sıcak güzel bi...

📍 Cevatpaşa, Millet CaddesiN:172, Millet Cd., 34045 Bayrampaşa/İstanbul

💬 Güler yüzlü çalışanlar , temiz ve hijyenik.Yardımsever elemanlar biraz mağaza küçük ama aradığım herşeyi bulabiliyorum.Teşekkurler 101

Bayrampaşa En İyi İndirim supermarketi Listesi

📍 Kocatepe, Kocatepe MAH. ŞEHİR PARKI, Paşa Cd, 34045 Bayrampaşa/İstanbul

💬 Kıçıma göre pantolon kalıbımı bulduğum günden beri Colin's ürünlerini kullanıyorum. Aynı seriler sürekli güncelleniyor ve başkalarının zevkine göre değil kendi...

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur