UPS Türkiye Genel Merkez

UPS Türkiye Genel Merkez

UPS Türkiye Genel Merkez, Ayn hizmetleri, Kargo şirketi, Lojistik hizmetleri, Kurye hizmeti, Nakliye ve posta servisi olarak Merkez, Papirüs Plaza, Ayazma Cad. No:37/44 B Blok, 34406 Kâğıthane/İstanbul adresinde bulunmaktadır. UPS Türkiye Genel Merkez 100 yorum ve 1.12 puanlamaya sahip.
Adres: Merkez, Papirüs Plaza, Ayazma Cad. No:37/44 B Blok, 34406 Kâğıthane/İstanbul
Telefon numarası: +902124132222
Kategoriler: Ayn hizmetleri Kargo şirketi Lojistik hizmetleri Kurye hizmeti Nakliye ve posta servisi
Çalışma saatleri: Cuma 09:00–12:00,
Cumartesi Kapalı,
Pazar Kapalı,
Pazartesi 10:00–12:00,
Salı 09:00–12:00,
Çarşamba 09:00–12:00,
Perşembe 09:00–12:00
Google Haritalar'da Aç

UPS Türkiye Genel Merkez Yorumları

S
1/5

Bağcılar şubesinden orduya ürün gönderdim kırdılar dolaştırdılar kırık geldiği için atmadığım mail aramadığım yer kalmadı 3 aydır hiç bir dönüş alamadım. Rezil ettiler. Daha çıkış şubesinde ürünü kırıp açıp camları temizleyip geri paket yapıp göndermişler böyle bir rezillik olamaz asla güvenilir bir yer değil yapılan hatanın arkasında durmuyorlar. Ben tüketici mahkemesine başvuracağım mesela. Asla güvenip işlem yaptırmayın

C
1/5

25.12.2023 tarihinde adresime teslim edilecek olan kargo farklı bir ilçeye gitmiş olup müşteri hizmetlerini arayıp adres doğru olmasına rağmen aciliyet belirtip tarafınıza dönüş sağlancağı söylendi aradan 3 gün geçtikten sonra 28.12.2023 tarihine kadar gelmediği için tekrar müşteri hizmetlerini aradım dağıtımda olduğunu belirttiler öğren 13.24 saatlerinde ise kargom tarafıma değilde başkalarına teslim edilmiş ve bana gönderilen kargo dagıtım kodu sorulmadan akabinde müşteri hizmetleri ile yapılan görüşmede kargoyu başka adrese verildiği tespit edilmiştir. Bu kadar sorumsuz durum olamaz kargom yok mahremiyet yok gizlilik berbat rezil bi durum iğrenç bir hizmet...

O
1/5

Merhaba, Tarih: 08.01.2024 Kargo Takip Numarası: 1ZYA62956800048987 Dün, UPS Türkiye Şirketi tarafından gönderilen kargomu teslim almak üzereyken, yaşadığım olumsuz deneyim hakkında şikayetimi iletmek istiyorum. Kargonun teslimatı sırasında yaşanan olay oldukça rahatsız ediciydi. Kargo teslimatı için beklerken, kargo görevlisi beni arayarak park yeri olmadığını belirtti ve kargoyu almak için aşağıya inmemi istedi. Ancak, benim işte olmam ve eşimin kargoyu taşıyamayacak durumda olması sebebiyle kargo görevlisinden kargoyu evime götürmesini talep ettim. Maalesef, kargo görevlisi yardımcı olmak yerine alaycı bir tavırla yaklaşım sağladı. Kendisine durumu anlattığımda olumsuz bir yanıt alıp, kargonun getirilmesini rica ettiğimde karşımdaki kişi telefonu ''öyle mi'' diyerek yüzüme kapatmıştır. Bu tutum ve davranış beni son derece rahatsız etmiştir. Bu tür bir iletişim tarzı ve müşteri memnuniyeti anlayışı, beklenen hizmet seviyesinin çok altındaydı. Bugün kargonun iade edildiğini görmem de oldukça şaşırtıcıydı. Bu durumun düzeltilmesini ve benzer durumların tekrarlanmamasını bekliyorum. Konuyla ilgilenip tarafıma dönüş yapmanızı rica ederim.

B
1/5

28.12.23 tarihinde İstanbuldan çıkış olan Gaziantep kargomuz, tarih 19 Ocak şuan halen ulaşmadı alıcısına, alıcı bedensel engelli. Ne mail, ne tlf, ne şubeye ulaşılamıyor. Öncelikle UPS TÜRKİYE nin iletişim sorunu var.. 1Z3X92A96800319133 takip nolu kargomuzun akıbeti nedir.

Y
1/5

Çok kötü bı kargo şirketi telefon numarası paylaşılıyor geçersiz numara karşında muhatap bulamıyorsun görüşebilecek

I
1/5

Eğer bir yerden ürün aldığınızda size kargo seçme imkanı verilirse ücretsiz olsa bile bu firmayı seçmeyin. İstanbul içinde 9 gündür kargomu getiremeyen bir firma ve bu sorunu çözebilecek kimse yok oturup keyifleri estiğinde kargonuzu getirmelerini bekliyorsunuz.

A
1/5

İade kargo için arıyorum sistemden talep oluşturun diyor yapılan işlem ile ilgili geri dönüş bilgi yok İadeyi almaya gelen kurye yok UPS gibi firmaya bence olmadı

A
1/5

Hayatımda daha korkunç bir kargo şirketiyle karşılaşmadım. Hele telesekreterleri üslupsuz, terbiyesiz ve tamamen iş konusunda zavallılar. Dağıtıma çıktığı söylenen kargom için üç gün evde beklettim kimi bulduysam uğraşmayalım diye. Boğaziçi Şube de Ayşe hanım mı ne (adı yalan da olabilir) o kadar kırıcı ve terbiyesizdi ki yazıklar olsun diyorum. Üç gündür beklediğim kargoya da arkadan “bugün verir miyiz kuryeye” denildi. Ayşe hanıma çok teşekkür ederim, ailemin beni ne kadar güzel eğittiğini gösterdiği için. UPS pişmanlıktır net

A
1/5

Yurt dışından gelen ürünüm için unspeed diye bir firmaya yönlendirdiler fakat bu firma kurumsallık dışı aşırı yüksek fiyat verdiler ve hizmetleri gerçekten rezaletti ithalat için gönderilerinizde UPS kargoyu kesinlikle seçmeyin

M
1/5

30.000 eur luk kutuyu 2 haftadır almanya ofislerinde bulamayan ve asla ama asla çözüm üretemeyen saçma sapan bir firma. 50 tane araştırma kaydı açtık 50 kez sizi ilgili birim arayacak dediler 1 tane gelen arama yok. lütfederlerse maile cevap verirler. ha bu arada bu taşıma icin 80.000 tl fatura bedeli ve gelmeyen ürün icin de 13.000 tl ardiye bedelini ödemek zorundayız. hukuki süreci başlattık. siz siz olun gümrük işlemlerinde bu lanet organizasyon ile çalışmayın.

E
1/5

Yurt dışından gelen ürünüm bütün evraklar tamam olmasına rağmen gümrükte beklemektedir.Defalarca müşteri hizmetlerini aradım hiçbir şekilde çözüm üretmediler.Şuan tabiri caizse malımın üzerine çöktüler.Fakat asla bu işin peşini bırakmayacağım.

A
5/5

yurtdışı gönderiler için ups 1 numaradır.başka kargo şirketi tanımam.

S
1/5

İstiklaldeki ofisime 1 haftadır kurye talep ediyorum, gelen giden yok. Hergün aramama şikayet oluşturmama rağmen en küçük bir geri dönüş dâhi yapılmadı. Alışveriş yaptığım marka bu kargo firmasını kullanmasa asla tercih etmem asla. Rezillik

E
1/5

Sakın bunlarla çalışmayın pazartesi sabahtan dağıtıma çıkan kargom cuma oldu gelen giden yok arıyorum kuryede diyorlar birde ulaşamıyorum ayrıca kuryenin numarası yok ve şikayetde edemedim

E
1/5

İstanbul Kavacık tan İstanbul Gaziosmanpaşa ya (İSTANBUL İÇİ) 01.12.2023 tarihinde bir paket gönderdik UPS ile. Bugün 12.12.2023 oldu. Paket 12 gündür teslim edilmedi, defalarca telefon görüşmesi yaptık, sürekli yarın teslim olacak deniyor. Çözüm olması için yöneticileri ile görüşmek imkansız, müşteri temsilcisi yöneticilerinin olmadığını belirtti. Yönetici olmayan bir şirket nasıl olabilir? Çözüm yok, paket yok.hizmet yok. Teşekkürler UPS !!!

M
1/5

8 aydan beri iade işlemleri den dolayı İşlemleriniz çok yavaş ilerliyor ilgilenen kimse yok doğru düzgün Kişiden kişiyi Sayende artık bütün çalışanlarını adını biliyorum Sanki aynı firma değilmiş. O onu atıyor. O onu atıyor ne yazık. Kimseye tavsiye etmem

Y
1/5

Bursa merkezde olmama rağmen alıcısı olduğum kargo tam olarak 12 gündür yine Bursa merkezde bekletiliyor...Teslim edeceklerinden de şüpheliyim. Her aradığımda aksiyon alıyoruz yalanlarına muhatap olmakta ayrı bir durum. Gerçekten çok rahatsız ettiler. Kargo takip sonucu aşağıda... 21/08/2023 te 18.33 te dağıtıma çıkarıp 10 dk sonra 18.43 te ileri tarihte teslimat yazmışlar. O gün de teslim edeceğiz diyip 2 saat beklettiler. Daha sonra da papağan gibi aynı şeyleri tekrar etmişler. Yazık!!!! 25.08.2023 12:53:00 ILERIKI BIR TARIHTE TESLIMAT ICIN BEKLETILIYOR BURSA HUB 24.08.2023 14:04:42 ŞUBEDE BEKLİYOR BURSA HUB 23.08.2023 14:42:07 ŞUBEDE BEKLİYOR BURSA HUB 22.08.2023 15:17:00 ILERIKI BIR TARIHTE TESLIMAT ICIN BEKLETILIYOR BURSA HUB 21.08.2023 18:43:00 ILERIKI BIR TARIHTE TESLIMAT ICIN BEKLETILIYOR BURSA HUB 21.08.2023 18:33:01 KURYE DAĞITMAK ÜZERE ÇIKARDI BURSA HUB 18.08.2023 23:09:15 BURSA HUB ŞUBEYE GÖNDERİLDİ FORMULA HUB

D
1/5

Tam bir rezalet!! Dagiden aldığım ürün günlerdir şubede bekliyor. Teslimat günü 19 Eylül diye yazmasına rağmen bugün 25 Eylül hala kargom gelmedi. Arıyorum yoğunluktan deyip geçiştiriyorlar. İlk defa bu kargo ile muhatap oldum ve hiç memnun kalmadım. Çokkk kötü!!! Bir de hızlı kargo demeleri inanılır gibi değil!!!

F
1/5

Tam adres vermiş olmama rağmen adresi bulamayıp eksik adres diye saçma sapan sebeplerden ötürü ikinci elime ulaşmayan siparişim üstelik adresimi doğrulamak için iletişime geçmek yerine siparişi iade etmek ayrıca büyük bir eksiklik

C
1/5

pişmanlık sebebisiniz.Yurt dışından gelen ürünler 2 güne kadar teslim olurken bugün 4. gün olmasına rağmen kargom hala dağıtımda .Dağıta dağıta bitiremediniz.Rezil bir firmasınız daha rezilini görmedim.

E
1/5

1 yıldız bile fazla. Servise göndermek için verdiğim laptop'ımı Bağcılardan aldılar Ümraniye'ye götürecekken yanlış barkod ile Gebzeye götürdüler. Eğer yanlış yapıştırdıkları barkod numarasının fotoğrafını çekmemiş olsaydım 25 bin Tl'lik ürünüm kaybolacaktı. Malınızı bu kuruma emanet etmeyin.

S
1/5

Berbat bir çalışma sistemi var 6 Aralık teslim tarihi gözüküyor ama elime hala gelmedi kargom seyahat planımı bu yüzden erteletmek zorunda kaldım tavsiyem bu kargodan uzak durun

C
1/5

Sanal asistanda uzun süre bekletip cevap vermiyorlar. Kargo eve geldi mi gelmedi mi haberim yok bana ulaşmadı da aramadılarda bir mesaj atıyorlar gelicek diye ama birşey yok.

M
1/5

Kurye talep edersin her gün müşteri hizmetlerini arayarak 10 günde ancak gelir. Kargo bilgilerini sisteme girmezler, kargoyu zamanında teslim etmezler. Müşteri hizmetleri desen tam bir fiyasko; ezbere cümleler ile hiçbir şekilde yardımcı olmazlar.

A
5/5

Bu yorumu okuyan her kimse, bu çok güzel şirketin iş bilmezliklerini anlatmakla vaktimi harcamayacağım, sana tek söyleyeceğim ruhsal sağlığın için ve görmemen gerekecek türden bir hizmet deneyimi için buradan uzak dur. Uzak dur. 5 yıldız veriyorum ki şirket ile vaat ettiği hizmetler arasındaki ilişkinin, bu yorum ile yıldız arasındaki ilişkiyle birebir olduğunu anla.

M
1/5

Yurtdışından ürün getirdim bizim.anlasmali firmamız var deyip bize ürünleri teslim etmediler başka lojistik kurumlara yönlendirildik rezalet bir firma

B
1/5

20 Mart 2023 pazartesi günü teslim edilmesi gereken kargomu adrese gelmemelerine rağmen gelindi, alıcı bulunamadı olarak göstermişler. 2 kez daha uğrama yapılması gerekiyor adrese, bugün tekrardan adrese uğrama yapmadıkları halde uğrama yapıldı olarak göstermişler. Bu terbiyesizliğe karşı tek açıklamaları yoğunluk ve sisteme hatalı giriş yapmalarıymış. Ben hayatımda böyle rezalet bir kargo şirketi görmedim. Arasa pttye yurtiçine kurban olayım. Asla bir daha bu kargo ile gelecek şeyleri almam. Kimseye de tavsiye etmiyorum. Müşteri hizmetlerinin de hiçbir şeyi çözdüğü yok. Anca şikayet dinleyip iletip anlıyoruz diyorlar. Bir daha asla.

D
1/5

kargo şirketi çalışmıyor, 2 seferdir rezervasyon oluşturuyorum, paketimi almıyorlar. Çok kötü bir şeirket.

S
1/5

İş yerinde mecburen UPS'i kullanıyoruz ama paket bir şekilde teslim olamadıysa vay halinize. İade süreci ayrı dert, paket kayıpsa ayrı dert. 3 aydır durumu çözülemeyen paketler söz konusu. Tazmin yapmamak için de ölü taklidi yapıyorlar. Seçme şansım olsa asla ama asla çalışmam bu rezil firmayla

B
1/5

UPS mi... Issız bir adada tek başınıza yaşasanız kendinize kargo isteseniz onu bile teslim alamaz/edemezsiniz. Umarım sektörden çekilirsiniz de bu insanlığın çilesi son bulur

U
5/5

Bilmiyorum buraya yazdığım yorum UPS gümrük servisini de içeriyor mu ama kendilerinden son derece memnun kaldığımı söylemek isterim. Müşteri hizmetleri ürünümüz için yapılacakları ve kolaylıkları her seferinde anlattı. İşimizi son derece kolay ve hızlı gördük. Uzun uzadıya yazmak gerekir belki ama özetle her adımda memnun kaldım. Artık özellikle tercih edeceğim.

A
1/5

Ulaşmak imkansız, ne online ne telefon üzerinden kontak kurma imkanı vermiyorlar, takip sistemleri eksik. 2022’de daha kötü bir kargo firması ile karşılaşmak mümkün değil. Çalışan firmalar bir an önce değiştirmeli, UPS ile alışveriş yapılmaz, görürseniz uzak durun derim.

M
1/5

1.9.23de ıtalyadan gelen paketı defalarca aramama ve kendı hataları oldugunu kabul etmelerıne ragmen 16 .09ç23 ıtıbarı ıle 15 gundur teslım etmeyecek kadar yuzsuz ıgrenc ve utanmaz bır fırma. turkıye genel muduru ENGIN KOLAT, aynaya bakarken hıc utanmıyorsun? ups ıle gelen her gonderı amaher gonderı sorun. dhl avrupadan 1 gunde getırıp teslım edıyor. bı utanın ulan!!

S
1/5

Bu kadar sorumsuz ilgisiz bir kargo firması olamaz ürün teslim süresi 3 iş günü olmasına rağmen bugün 5. iş günü ve teslimat halen yapılmadı. Müşteri hizmetlerindeki personelin merkez dağıtım şubesinin nerede olduğundan haberi yok ürünü kendim teslim alayım diyorum alamazsınız diyor. Teslim edin diyorum teslim edilmiyor. Teslimat yapacak personelle iletişime geçin diyorum tel numarası yok. Şubeyle geçin diyorum şubeninde tel numarası yok diyor. Böyle bir saçmalık görülmemiştir. Sistemlerinde net bir bilgi yok hergün ürün dağıtımda keyifleri ne zaman isterse o zaman teslimat sağlayacaklar.Kesinlikle tavsiye etmiyorum şirket olarak uğramış olduğumuz maddi kayıplarla ilgilide hukuki süreç başlatacağım.

I
1/5

Rezalet ! kesinlikle güvenip gönderi yapılmaz ! Üstüne, kasten kargolarla ilgili gecikmeler yapıp ekstra ARDİYE ücretleri alarak HAKSIZ KAZANÇ elde ediyorlar. DHL ve TNT tercihimizdir.

S
1/5

Firmanız getirmiş olduğu kargoyu sitemizin iç yolu şu an düzgün olmasına rağmen ben içeri girmiyorum inşaat var deyip içeri girmemiştir. Yol bozuk olsa biz her gün işe gidip geliyoruz arabamızı nasıl çıkartacağız? Ben kendim sorumluluk alarak TC numaramı vereyim kış bahçemize bırakabilirsiniz dediğim halde biz öyle teslimat yapmıyoruz demiştir. Ben çalışıyorum her gün evde olmayacağım o zaman iade mi gönderecekseniz bu mantıklı mı dediğimde de biz öyle bir teslimat yapmıyoruz demiştir mantıksız bir şekilde. Güvenliğimiz kargo teslimi almıyor normalde beyefendiye rica ederek onu da zor durumda bırakmama neden olmuştur. Gerçekten politikanız bu tür mantıksızlıklar üzerineyse global bir firma olmanız çok yazık bir durum.

C
1/5

Berbat bir firma fedex bunlardan 10000 gomlek ustun. Basiretsiz calisanlari 3 gundur 1 link yonlendirmedi, kapatip gidin en basit kargo firması bile sizden cok daha iyi tek kelimeyle beceriksiz ve basiretsizsiniz.

S
1/5

12 Ocak'ta incelemeye gidecek bir ürün için kurye talebi oluşturdum ve halen bekliyorum!

B
1/5

Apple gibi bi şirketle anlaşma sağlayıp,bu kadar baştan savma iş nasıl yapabiliyorsunuz anlamıyorum.Bir şarj başlığını 12 günde teslim edemediniz yuh size.

C
1/5

keşke sıfır verebilsem. 10 gündür kargomu bekletiyorlardı. iki kez şubeye kendim gittim kapalı. telefonlara zaten ulaşılamıyor. izmir şubesini arayınca 15 dk sonra müşteri temsilcisi ancak bağlandı. telefonun açılması için 10 kere aramam gerekti. kendin gitsen de alamıyorsun 10 gün bekletiyorlar yine alamıyorsun. kargo kedi mamasıydı, sizin yüzünüzden farklı mama almak durumunda kaldım ve çocuğum ishal oldu. 10 gün sonunda ŞÜKÜRLER OLSUN Kİ getirme zahmetinde bulundular. rezalet. umarım kapatılırsınız her yere de şikayette bulunacağım 🥰 (izmir ışıkkent şubesi)

D
1/5

Lanet olsun sizin gibi firmaya iade talebi oluşturuyorum gelip almıyorlar sonra bir bakıyorum kendi kendine talebim kapanmış 1 hafta boyunca her gün arıyorum küfür ediyorum zorla gelip alıyorlar

S
1/5

Siz bu işi yapmayın yada dürüst olun,aynı ildeyiz aramızda birkaç semt var sadece istanbul içi kargoyu ertesi güne teslim edemiyorsunuz daha doğrusu etmiyorsunuz. Pandemide sokağa çıkma yasağı varken bile il dışına kargomuz ulaşıyor farklı kargolar ile ama siz suan ortada yasak yok bişe yok kuryeniz 1 ürünü getirmekten aciz,kurye madem yoğun verin numarasını olduğu yere biz gidip alalım diyoruz o konuda bile çözüm yok aynı ilde olduğumuz halde 4 gün teslim süresi olmaz kendi çıkarınız için insanları mahcup etmenin mantığı yok milleti yolmaktan vaz geçin. Ben hollandaya ptt turpex ile kargo yolluyorum 3 gün sonra ulaşıyor siz bu işi yapmayın bırakın baskaları yapsın

C
1/5

tartışmasız en kötü kargo firması, 1 yıldız bile hak etmiyor.

M
1/5

UPS Türkiye kargo kadar rezalet bir firma görmedim. 7/24 açık olan ve 4 kişi güvenlik görevlisi olan bir yere kapalı diyorlar ( Bahsedilen yer Plaza! ). 2 gün üst üste sözde gittiklerini söylüyorlar ve kapalı olarak kayıt giriyorlar. Bugün bir şekilde Müşteri hizmetlerini ulaştım hiçbir çözüm üretmiyorlar. 3. Günde adres eksik olarak kayıt giriyorlar. Adreste kesinlikle eksik yoktur. Ve güvenlik çalışanlarına özellikle UPS gelip gelmediğini sordum kesinlikle bu 3 günde gelmediklerini söylüyorlar. Kargo 3 gündür teslim edemediler ve edemeyecekler. Koskoca plazaya kapalı dedikleri için ev adresimi girdim. Yine Durum farksız! Şubeden teslim alamıyoruz. Şubeye ulaşamıyoruz. Yalandan müşteri hizmetleri konuşma yapıyor. Resmen kargoyu gasp ediyorlar. Ve bu hizmet içinde para ödüyoruz. Yazıklar olsun!

F
1/5

21 Aralık 9 ila 18 arası teslim olması gereken kargom 23 Aralık oldu hala teslim edilmedi .Sizleri ,müşteri hizmetlerinizi, kuryelerinizi işinizin sorumluluğunu almaya ve ciddiyete davet ediyorum. Birde isim yapmışsınız. Yetkili kimse bulamıyorsunuz karşınızda. Covit 19 ve mücbir sebebe sığınarak müşterilerinizin mağdur ediyorsunuz.Diger kargo şirketleri verdikleri tarihte teslimatlarini yapıyor. Çünkü onlar anladığım kadarıyla işlerinin ciddiyetinde ve sorumluluk sahibi.Bir daha sizinle parasız bile görürseniz asla kimseyede sizi öneriyorum.

M
1/5

20 gündür kargo paketime ulaşamıyorum. Müşteri hizmetlerine bağlanmak için 20 dakika bekletiliyorum. Şubeye gidiyorum ve iade edilmiş bilgisi alıyorum. Ne bir bilgilendirme mesajı ne bir takip sistemleri yok. Saçma sapan bir firma.

B
1/5

BERBAT REZİL beş para etmez beceriksiz bir firma türkiyenin en berbat kargosu bir daha sizinle çalışan hiç bir yerden alışveriş yapmıcam uzak durun kargomu kayıp mı ettiler çaldılar mı belli değil 10 gün kargom gelmedi ama teslim edildi diye kayıt etmişler

M
1/5

Ups kargo tercih edilebilecek en leş kargo şirketi tercihidir. Salı veya cuma dağıtıma çıkarırız yoksa yok ne demek ya, ne basitliktir bu

C
1/5

Hayatımda yaşadığım en kötü kargo deneyimiydi kesinlikle bu firmadan ürün göndermeyin ürün satın aldıgınızda kargo firması olarak tercih etmeyin geç teslimat yapıyorlar karşınızda bir muhattap yok şube telefonlarına ulaşamazsınız. Kargonuz teslimat danışmanlarının elinde sürekli el değiştirir aradığınızda merkezin size vericeği cevaplar ezberlenmiş klişe sözlerin ötesine geçmez KESİNLİKLE UZAK DURUN...

S
1/5

Adı Genel Merkez dediği için yorumumu buraya yapıyorum. 3 gündür evden çıkamıyorum. Neden? Kurye gelip adresimden iademi alacak diye. Zaten en az şubesi olan kargo firmalarından biri, adresime yakın olana gittiğimde şube kapanalı yıllar olduğunu öğreniyorum, şimdi de kuryeler lütfedip gelmiyor adrese. 2 hafta sonra sene 2022 olacak, bu mu operasyon kapasiteniz?

A
1/5

Kargomu getirmeden önce getirdik yoktunuz dediler, sonra eksik adres dediler, sonra ürünü iade etmek istediğimi ve almadığımı söylediler ve iade ettiler. İade ettikleri firma iadeyi doğrulamıyor. Elimde ne ürün ne para var. Berbat bir firma .....

R
1/5

09.09.2020 tarihinde İstanbul Mahmutbey hub şubesine teslim edilen ürün 15092020 tarihi oldu mesafe olarak yakın olan Bursa yenişehir e teslim edemediler.diğer kargo firmaları istanbuldan deği antep gibi mesafeden ertesi gün getiriyorlar. Kargo dagıtıma cıktı yazıyor aksam üzeri sonra ileriki tarihte teslim için bekletiliyor diye yazıyor . ya adamlar dalga geçer gibi oyalanıp duruyorlar.mesaj bildirimi yok, bilgi yok.nasıl bir gevşek sistem anlaşılır gibi değil.telefonda bugün gelecek deniyor aksam oluyor gelen giden yok. biz evde aksama kadar beklemekten ağaç olmuşuz ups firmasının umurunda bile değil.bugün git yarın gel mantığıyla iş olmaz.yazıklar olsun verilen paralara. iş olsun diye uğraşan yok.haram olsun.

G
1/5

O kadar berbat ki anlatamam, vasat, aldığım en kötü kargo hizmeti (alamadığım hizmet daha doğrusu)

R
1/5

Ne şirketi 5 para bile etmez be merkezi.Şirketi arıyorsun cevap yok şikayet için gen müd arıyorsun telefon çalmıyor bile bu kargoyu Türkiye ye getirenin

B
1/5

18 ağustos kurye rezervasyonu yaptırdım eylül 4 oldu daha gelip paketim alınmadı ,böyle rezalet görmedim.

Z
1/5

Makedonya Üsküp için.. Hâlâ ups şifresini öğrenemedim maalesef..😟 Annem yurtdışı sigortalı ups şifresi olmadan sistem açılmıyor.. Önceden herşey daha basitken açılıyordu, şimdi herşey otomatik olmasına rağmen hizmet kalitesi sıfır.. 👎🏻👎🏻👎🏻 Ups şifresi zorunlu.. Burdan söyleyin bâri herkes öğrensin.. E-devlet verir dediler e-devletin kendinden haberi yok.. 😏 😁

M
1/5

29 aralıkta verdiğim kargoyu 7 şubat itibariyle hala alıcıya ulaştıramayan kargo firması. nasıl bir çalışma sistemi varsa hiçbir telefon numarasından hiç kimseye ulaşamıyorsunuz. ve kargonuz oradan oraya dolaştırılmaya devam ediyor tabi hala sağlamsa. sakın sakın bu kargo firmasına güvenmeyiniz. yıl olmuş 2021, siz hala bir kargoyu 200 km oteye goturemiyorsanız en azından insanları mağdur etmeyin.

M
1/5

Cuma günü Kirsehir'den cıkan kargom, Cumartesi gunu Istanbul'da gozukmesi ile birlikte sistemde "dagitimda gorunuyordu." Cumartesi teslim edilmedi. Pazartesi butun gun bekledim yine dagitimda gorunuyordu ve teslim edilmedi.Musteri hizmetleri denen sey yok! Kimseye ulasamiyorsunuz!! Sali gunu dayanamayip adreslerine gidip kendim teslim almak istedim. Adreslerinden tasinmislar. Sitelerindeki kagithane adresi disinda baska bir adresten kargoma saatler sonrasinda ulasabildim. Yani baska bir adreste kargomu buldum. Dagitimda falan degil. Yalan!!!! Gittigimde karsilastigim bir elemanlari problemimi cozecegi yerde öyle bir cirkin uslupla kavga etmeye basladi ki benimle akillara ziyan!!! Magduriyetim icin ozur dileyecekleri yerde, kargomu almaya o kadar yol gitmeme ragmen, resmen uzerime saldirdi!!! Sesini yukseltip saygisizca konusmaya ve terbiyesizlesmeye basladi. O ani telefonumla kameraya cekmeye basladigimda da ona ben hakaret etmisim gibi iftira atmaya baslayip uste cikmaya basladi! Mahalle kavgasi edercesine asla isini duzgun yapmayan Kagithane subenizdeki "Hediye" isimli sahsin davranisiyla ilgili gerekli mercilerin "geregini " acilen yapmalarini rica ediyorum..Boyle cirkin bir uslupla saygisizlik yapan bir kisi kesinlikle isinden uzaklastirilmali!!! Her yerden sikayetimi yapmaya konunun pesini birakmamaya devam edecegim!!! Yetkililerin acilen geri donusunu bekliyorum. Aksi takdirde elimdeki goruntuyle basta sosyal medyada paylasmak uzere hakkimi aramaya devam edecegim..

E
1/5

Ayakkabı dünyasından ürün aldım elime ulaştı ancak iade etmek istiyorum maalesef. 12 gündür elim telefonda kaldı. Hergün aralıksız arıyorum bazen telefonlara cevap veriyorlar ondada bir şey yaptıkları yok. Sakarya şube desen telefonu açma zahmetinde bulunmuyor. Bunun kadar berbat bir kargo şirketi görmedim. Parayla rezil olmak bu olsa gerek. İşinizi doğru düzgün yapın insanları mağdur etmeyin. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Bulaşmamanız akıl sağlınız açısından önemli yoksa delirebilirsiniz

K
1/5

Çok kötü bir firma elemanları ticari ahlaka uygun davranış içinde değil Osmaniye UPS işler acısı.Hiç tavsiye etmem.Osmaniye özellikle Ahlaklı insanlar bitmiş.Malzemeyi teslim etmiyorlar.Sonrada kabul edilmedi yazıyorlar.Yazıklar olsun

E
1/5

0 puan verilebilse vereceğim. 19 Kasımda müşteri temsilcisini arıyorum ve hala bana teslimatımın 16 Kasımda gerçekleşeceğini söylüyor beceriksizler. Kargomuzda takipsizlik olmuş ve şu anda kargonun nerede olduğunu bilen yok. Mükemmel özen gösteriyorlar müşterilerinin ürünlerine sağ olsunlar :) Kimseye tavsiye etmiyorum, sakın ama sakın UPS kullanmayın!

M
1/5

Böyle bişey olamaz 1 haftadır kargo bekliyorum gelip hiç aramadan gitmişler oysaki bina görevlimize sorsalar oda yönlendirildi hiç bir şekilde ne genel merkeze nede Ankara'daki bölge bayisine ulaşamıyorum hep bant kaydı.kız kardeşimin sırt çantası bolu termal narvende kalmıştı bunlarda UPS kargo ile gönderdiler kızkardeşim cumartesi evine git yurt dışında otur muhatap bulamadım ilaçları kaldı

A
1/5

3 gündür dağıtımda gözüküyor kargo ne dağıtıyonuz ekmek mi?

Ç
1/5

Sözde adınız UPS ''hızlı'' kargo 3 gündür kargomu çıkardığınızı söylüyorsunuz? İstanbul'u mu gezdiriyorsunuz kargoma? Artık geleyim alayım diyorum şubeden alım yok diyorlar. Siz hala teslim edilecektir deyin. Hepinizden artık bıktık ya düzgün bir kargo şirketi yok .

S
1/5

Hayatımda karşılaştığım en kötü firma. Pasaport teslim alacağım için alternatif olmadığı için kullanmak zorunda kaldım. Tek kelimeyle berbatlar ankaradan muğlaya bi pasaportu teslim etmek için günlerce bekletiyorlar. Gidip kendim alayım diyorum aaaa malesef şubeden teslim yapmıyoruz diyorlar. Ya pasaportumu neden rehin tutuyorsunuz kendim alacağım diyorum. Versenize!

B
1/5

18.02 de E bebek ten Sipariş verdim 11.03 oldu halen göndericekler UPS Kargo kargomu kaybetmiş E bebek i her gün arıyorum ve çok güzel oyalıyorlar. Depo onay vermiş ama ne hikmetse o kargo çıkmıyor yarın kadar çıktı haberi gelmezse tüketici hakem heyeti başvuracağım. Ayrıca UPS ne biçim firma 25 dk ulaşamıyorsunuz şahsi birseyim olsa hayatta kullanmam bence bu kadar şikayet varken UPS yi bırakın yoksa müşteri kaybetceksiniz.

U
1/5

Rezalet ötesi bir firma. Ne kargo alımı yapıyorlar ne teslimat zamanında oluyor. Her ürünüm mutlaka kırık. Ulaşmak zaten imkansız. Uzak durun derim

D
1/5

Hayatımda bunlardan daha kötü bir kargo firması görmedim, 2 buçuk hafta oldu halen ürünümü teslim etmediler. Üstelik adresime geldiklerini söyleyip geçiştirdiler. UPS ile ürünleriniz hiç güvende değil.

N
1/5

Tek kelime ile rezalet bir kargo şirketi!! Kargom her aradığımda 2 gün içerisinde teslim olucak deniyor asla gelmiyor. Aciliyet belirtiyorlar asla dönüş yapan yok. Hayatımda gördüğüm en yavaş, en sorumsuz kargo şirketi!

A
1/5

Gercekten artik ups kargoya guvenim kalmadi. Her zaman tercih ettigim guvenilir bir kargo sirketiydi benim icin . Fakat son bir kac alisverisimde takip no su ile kargomu takip edemiyorum , satin aldigim firnalara tekrar donup soruyorum onlar bakiyorlar onlarda goremiyorlar. Tam bir rezalet , urunler kargoya veriliyor fakat web sitesinde hic bir guncelleme hic bir hareket yok ! Oylece bekliyoruz ne zaman lutfedip getirecekler diye. Bundan sonra asla kullanmiyacagim bu son oldu !

P
1/5

Ürün iade etmek amacıyla, yaşadığım şehirde (Ankara) ulaşılabilir bir semtte şubesi/ofisi olmadığı için kurye çağırma hizmetine başvurdum. Kurye rezervasyon gününde gelmediği gibi, neden gelmediğine veya neden başka güne sarkacağına dair vs. hiçbir bilgilendirme de yapılmadı. Müşteri hizmetlerini arıyorum kimseye ulaşamıyorum. Umutsuzca bekliyorum, UPS Türkiye çok iyi bir markanın çok kötü bir replikası gibi adeta.

B
1/5

Kargom hala gelmedi, sizin yüzünüzden müşterime ürününü teslim edemedim. Kargomu getirmiyorsunuz, ben alayım diyorum onada müsaade etmiyorsunuz. SİZ NE BİÇİM İŞ YAPIYOSUNUZ YA! Bu kargo çinden deniz yoluyla 15 gündemi geliyor sanki? Normalde kargolar İstanbuldan istanbula 1 günde geliyor. Müşteriye ürünü bugün teslim edeceğim diye söz verdim. YETER ARTIK. GETİRİN KARGOMU YETER BE YETER! Aramadığım yer kalmadı, yazmadığım yer kalmadı 1 kargoyu getiremediniz. Siz şu an nasıl bir mağduriyet yaşattığınızın farkında değilsiniz! Sizi şikayet edilecek neresi varsa oraya çatır çatır şikayet edeceğim. Böyle iş yapılmaz. Size yazacak hiç bir şey bulamıyorum. Ama şikayet edilecek her yere şikayet edeceğim. KARGOMU GETİRİN ARTIK!

F
1/5

27.08.2020 tarihinde LİFE MEDYA OFİS adlı bir firma tarafından arandım firma adını belirtmedi google destek ekibinden arıyoruz denildi, hesabınız silinecek, silinmemesi için size kargo ile kod göndereceğiz dendi, tabi iş yeri olarak daha önce google den kargo ile kod aldık, gelen kargo da gönderenin bilgileri bulunmuyor vergi numarası yok resmi şirket unvanı yok, ve benden 300 tl ödeme alındı, yanı dolandırıldık, siz UPS kargo olarak bilgileri doğru düzgün almadığınız bir firma ile nasıl iş yaparsınız, ve dolandırıcıların önünü açıyorsunuz, hatta müşteri temsilciniz tarafından arandım kargonuz var diye google tarafından mi sorduğumda evet efendim dindi kayıtlarınızı dinlersiniz. daha fazla insan kazıklanmasın diye umarum böyle bir firma ile çalışmazsınız ve aracı olmazsınız kargo numarası 9122-00

S
1/5

Rezaletin daniskasi,böyle bir firma olabileceğini düşünmemiştim,deneyimlemiş oldum.4 gündür kurye talebinde bulundum bekliyorum. Doğru düzgün muhatap yok, çözüm yok, müşteri temsilcilerinden biri biri bir telden, diğeri başka telden çalıyor,ne yaptıklarından haberleri yok.Rezil bir firma asla çalışılmaması gereken bir sözüm ona kargo şirketi.

A
1/5

Denizliden bir kargom geldi, kargo kolisinde kavanoz ballarım tuz buz olmuş, koli ile sanırım maç yapmışlar, kolim sekiz köşe olmuş.. koliyi getiren arkadaşa tutanak tutalım dedim kendiside gördüğü halde kabul etmedi, Kaliteli hizmet diye ups yi tercih ettim, tam bir hayal kırıklığı..

S
1/5

Tekirdağ şubeniz bir işletme için sahip olunacak tüm olumsuz özelliklere sahip tebrik ediyorum !!!! Kardeşim ile bir kaç dakika farkla Evidea'dan sipariş verdim aynı adrese; benimki geç kargoya verilmesine rağmen teslim aldım, ancak diğer kargo hala şubede bekletiliyor. Ve telefonlar düşmüyor, geçmiş siparişlerimlede de yüzüncü aramama yaklaşırken telefonum açıldı! Dağıtıma çıkan arkadaşlar oldukça ilgili ve yardımcı oluyorlar; ancak şubede ekranın başında oturan telefon ile ilgilenen arkadaşlar sıfır profesyonel. Pandemi de bahane değil, kargoyu şubede bekletmek nedir ya. Hiç mi şube denetimi yapmıyorsunuz siz, UPS'in en rezil şubesi Tekirdağ herhalde !!!!

T
1/5

3 gündür kargom Fatih şubenizde bekliyor. Defalarca telefon açtım şubenize Allah'ın bir kulu da açıp alo demedi? Ayın 7 sinde kargoya verilen ve 8 inde şubenize gelen kargo 3 gündür ne yapıyor şubenizde? İzmir'den 2 günde kargo geliyor, İstanbul içinde neredeyse 5 gün oldu kargo ulaşmıyor. Müşteri Hizmetleri diye bir şey var fakat muhatap yok ulaşamıyorsunuz. Şubeyi arıyorsunuz bakan yok. 3 gündür bunlarla mesai harcıyorum. Sanırsınız White House' a ulaşmaya çalışıyorum.

Y
1/5

Başlarından iş atıyorlar. Firmanız ve ÇM hiç bir şekilde yardımcı olmuyor çözümcü değil sorun yaratan bir firma. Öyle saçma sapan arabalarla insanların gözünü boyamaktan başka bir işe yaramıyor. Şekilcilik mükemmel içerik, kalite rezalet

A
1/5

Merhabalar uluslararası bir firma olarak yapılan hakareti ve saygısızlığa karşı hiçbir gelişme olmayıp kargomu iki gün sonra teslim aldım Şişli ups kargo firması kuryesi bana hakaret ederek telefonu yüzüme kapatıp Kargomu bırakmadan getirmiyorum dedikten sonra iki gün sonra teslim etmiştir Bu konuyla alakalı olarak müşteri temsilcisini arayıp şikayetimi dile getirdim fakat bana herhangi bir şekilde dönüş olmadı müşteri temsilcisini tekrar aradığımda biz firmayı uyardık dedi ben bunu istemiyorum bana benim asabını bozmayın getirmiyorum kargonuzu diyen İstanbul Şişli ups firmasının yetkilisi veya bana bu hakaretleri yapıp yüzüme telefonu Kapatan kuryenin özür telefonunu mutlaka bekliyorum çünkü sonuna kadar bu işi devam ettiricem en üst düzeye kadar şikayetimi getireceğim konuşma kaydı da telefonumda mevcuttur. İstanbul Şişli torun Center Macfit spor Tesis müdürü olarak bir özür telefonu bekliyorum.

M
1/5

Kalitesizliği tarif etmekte ve sinirimi küfürsüz ifade etmekte fazlasıyla zorlanıyorum. Sadece kalitesiz değil aynı zamanda imkansızların imkanlı olduğu, müşteri hizmetlerine bayilerinin bile bağlanamadığı yegane firma. Film tadındaki olaya bakın :) Gümrük işlemleri için form göndermem gerekiyormuş ama ne yaptıksa bir türlü ulaşamadık. Üzerinden 1 ay geçti. Bunlardan bir zeka yoksunu aradı. Çok erken saatlerde normalde bir insanın telefonu açamayacağı zaman diliminde 😅 ama tabii ki ben lank diye açtım. Arayan görevli dedi ki mail adresi alabilir miyim belge göndercem. Neyse verdim mail adresini. Burda birde şu mail adresi kayıtlı diyor. Siz şaka mısınız! Lan zaten mail adresi verilmiş bunu sormak için 1 ay bekleyip mi aradınız beni 😅 Neyse la havle deyip verdim mail adresimi. Bilin bakalım ne oldu? Bu seferde o maili atmıyorsunuz :)) Sizi anlamak için mücadele etmiyorum çünkü siz apayrı bir insan topluluğusunuz. İnsanları kargodan nefret ettirmek üzerine birleşen birbirinden yetenekli bu başkalaşmış insanlar, bütün dünyaya yayılarak nefret hakim olsun istiyorlar. Başınızda bu gizli görev için seçilmiş kişi, UPS kargo merkezinin çatısına çıkıp “insanlaaaaarrerdaaaaannn nefreeettt ediyorummm. Kargoculardan nefeettt etsinleeerrr.” diye şimşek ve yıldırımlar eşliğinde bağırıyordur herhalde. ( Film gibi olduğuz için bir senaryo yazayım dedim. Bu aralar fazla walking dead izliyorum.) Aklıma başka bir film sahnesi gelmiyor. Bence olsa olsa böyle olur çünkü. Ha buraya bunları yazmamın nedeni paketime ulaşmak değil. Tahminen siz paketi beğendiniz ve üstüne oturmak istiyorsunuz yada koynunuzda yatırmak istiyorsunuz. Amacım içimi dökmek, rahatlamak. Yoksa UPS kargo dan biri tutup da burayı okuyacak değil ya. Siz lütfedip yorum mu okursunuz 😅 Daha telefonla iletişim kurulamayan firma Google daki yorumu mu dikkate alacak. Son olarak sizinle tesadüfen tanışmış biri olarak, bana bir hayat tecrübesi oldunuz. Paketimi çok beğendiyseniz çekinmeden üstünde seyehat dahi edebilirsiniz. Saygılarımla! Edit: bu adamlara Twitter’dan da yazdım. Dediler ki sorununuzu çözmemiz için bize bilgilerinizi verebilir misiniz. Neyse sevindim verdim. Aradan 2 hafta geçti tık yok. Yine yazdım bunlara. Noldu lan hani çözecektiniz. Kimse birşey demedi dedim. Neymiş böyle yazanları da sıraya alıyorlarmış. Şaka değil ya. Böyle bir firma UPS! Edit 2: Yazan soran olmadı. Herhalde otomatik yanıt verdirtmişler. Tabi benim kargo hikaye oldu. Roman olma yolunda emin adımlarla ilerliyor ☺️

A
1/5

Kargo teslimatinin üzerinden iki gün geçti halen kargom gelmedi ariyorum teslimata çıkmıştır diyip yalan söylüyorlar iki gündür eve hapis kaldim ne lanet bir kargo şirketiymiş

T
1/5

Kargomu yanlış subeye götürürler, kargo subede bekler, telefonlara bakılmaz, müşteri hizmetleri diğer müşterilerle ilgilenir bizimle ilgilenen olmaz. Hangi şanslı müşteri ile ilgileniyorlasa. UPS berbat bir kargo firmasıdır uzak durun. İki sokak ötene kargoyu ulaştıramıyorsan bırak bu işi. İş ahlakanız batsın. 👎🏻👎🏻👎🏻

F
1/5

6 gündür avuç kadar kargoyu teslim edemiyorsanız ozaman bu işi yapmayın nerede kargo Kağıthane de mi onu söyleyin gelelim alalım.Numaranız her haltımız var bir telefon açıp biz bu kargo dağıtımını yapamıyoruz bir zahmet gelin alın şuşuben alın değin gelip alalım bunu bile yapamayacak kadar beceriksiz bir kargo firması olmuş bu ups eskiden böyle değildi. nereye yazsak herkez takip numarasını istiyor ama sonuç yok gene yolladık bakalım sabırsızlık la bekliyorum nasıl bir cvp gelecek. Piyango çekilişinde insanlar heyecan yaşarya işte bende o heyecanı sizden gelecek umut dolu msj ı sabırsızlık la bekkiyor olacağım herşey için teşekkürler ups bizlere bu heyecanı yaşadığımız için.

S
1/5

16 Gün oldu halen sipariş elime ulaşmadı.UPS kargoyu hiç tavsiye etmiyorum.Satıcıdan ziyade ilk olarak güzel bir kargo firmasını göz önünde bulundurun derim.

E
1/5

Bekle bekle kargom gelecek. Sonra ürünü aldığım firmaya aradım. Ürün 10 gün önce kim olduğu belli olmayan birine teslim edilmiş . UPS Genel merkezi aradım, neredeyse 20 dakika olacak, bir türlü aktarıldığım yer telefonu açmadı. Sanki dalga geçiyorlar. Asla bunlara kargonuzu teslim etmeyin.

Z
1/5

hayatımda bu firmadan daha başarısız bir kargo firması görmedim asla çalışmıyorlar 6 gündür paketim ellerinde şişliden aldığım ürünü sarıyere getiremediler birde yetmiyormuş gibi muhatap bulamıyorsun bir kere muhatap buldum ondada bilgi alamadım sonrasında tekrar aradığımda santralden öteye gidemedim takip numarasına göre sorunlu bir görüşmeyse engelliyorlar sürekli santrali dinliyorsunuz size tavsiyem ups ile çalışan hiçbir firmadan alışveriş yapmayın örneğin teknosa ups kargo ile çalışıyor ürün alırken onbinkere düşünün çünki ürününüzü teslim alamıyorsunuz. 1 yıldız bile haketmiyor ama mecburen yıldızı işaretledim.

S
1/5

UPS Türkiye pişmanlıktır! UPS İspanya ile acil evrak gönderimi yaptık. Bunun için fazladan 5 euro ücret talep ettiler ve kabul ettik. 1 gün içerisinde evrağım; Portekiz ve Almanya'dan geçerek Türkiye'ye geldi. Türkiye'de ise 1 haftada zor elime ulaştı. Ayrıca kargomu Kağıthane/İstanbul adresine gönderiyoruz demelerine rağmen, kargom Amasya'dan çıktı!

M
1/5

Bu kadar yetersiz ve kalitesiz, iş ahlakı olmayan, yöneticilerin basiretsiz olduğu bir kargo firması görmedim. O kadar utanmazlar ki ya iletişim tlflarını açık bırakıyorlar, ya açmıyorlar yada bekletiyor lar. Diğer firmalarda şu salgın döneminde dahi iki günü geçmeyen kargolar bunlarda 20 (yirmi) günde gelmiyor. Siz siz olun bu yetersiz, kalitesiz ve basiretsiz firmaya kargo vermeyin, eşinize dostunuza sevdiklerinize de söyleyip verdirmeyin, mağdur olmasınlar.

S
1/5

Türkiyedeki en kötü en ulaşılmaz kargo firması,binlerce şikayet var çözüm odaklı geri dönüş yok.Bu firma ile teslimat yapan hiçbir yerden hiçbir ürün satın almayacağım.

Y
1/5

6 km lik mesafedeki Bir paketi 3. gününde hala teslim alamadım.. üstelik verdiğiniz takip numarası yanlış paketimin nerede olduğunu dahi görmeyi bıraktım size ulaşmak mümkün bile değil... havanızdan başka hiç bir şeyiniz yok...

P
1/5

1 yıldız bile haketmeyen firma. 13 gundur bir gida ürününü aynı ilçe içinde teslim edemediler . En sonunda teslim etmedikleri ürünü etmiş gibi sisteme girdiler ne arayıp muhattap bulabilirsiniz ne sorununuz çözüme kavuşur. Çok yazik

E
1/5

kesinlikle iğrenç ve berbat çalışan bir sistemsiniz.Abd'den 79$ mala acil gelsin diye 65$ kargo ücreti ve 26$ tax ödediğim halde 3 gün sonra ben aradığımda gümrük işlemleri için belge lazım diyorsunuz. aradığımda telefonumu tanıyıp 1 gönderiniz var diyorsunuz da neden temasa geçmiyorsunuz

F
1/5

25 dk Musteri Temsilcisi Telefonlari Acmiyor Turkienin en kotu Kargo Sirketi UPS Dagitim araci 10:45'te Eyup Bolgesine ait arac Gokturkte gormeme Ragmen .Saat 15:07'de Kargom Gelmedi dagitimda diyor bilgi almak icin an itibariyla 33 dk'dir Musteri hizmetleri hatta bagliyorum deyip hatta beklemeye aliyorlar . Lanet olsun Bir daha asla UPS firmasina Kargo vermiyecem . Fikret Demirel

L
1/5

Aman! UPS le uluslararası hiçbir şey yollamayın. 1 aydan fazladır Almanya'dan gönderdiğim kişisel eşyalarim İstanbul gümrükte takılı kaldı ve sanırım imha edilecek. Çalışanlar bilgisiz ve ilgisiz. O ona gönderiyor, o başkasına... Gümrükteki memurlar kaba ve onlar da yardım etmek istemiyorlar. Adama ismini soruyorsun, ne yapacaksın ismimi sorununu söyle diye cevap veriyor. Sanırım söylentiler doğru, rüşvetle dönüyor galiba gümrükteki işler malesef. UPS'e paketlerimi gönderdiğim adrese bari geri gönderin dedim, maille yaz bunu dediler. Onu da yaptım bir hafta bekledim herhangi bir cevap yok. Aradım müşteri hizmetlerini geçen hafta, Elif Hanım diye bir hanımefendiyle konuştuk anlattım durumu. Araştırıp dönecekti, yine 1 hafta ses yok. Bugün tekrar aradım UPS 'i. Bu sefer de bana Almanya'daki UPS'i aramamı söylediler. Gönderdiğim internet aracı firma olan Packlink' e mail yazdım, UPS beceremiyor bari siz yardım edin diye. Bu sefer bu firmadan da gelen cevap, uzun zaman olmuş ve hiçbir işlem yapılmadığı için benim eşyalarimi gümrük imha edecekmiş. Şimdi bin türlü bedduayi da hak ediyorsunuz ancak bu işler böyle yürümüyor piyasada. Tabi ki her platformda ne kadar kötü bir kargo firması olduğunuzu yazacağım ve herkese anlatacağım...

E
1/5

Kargo kapıya teslim etmek sözleşmelerinde yokmuş neden kuryeler var ki o zaman çalışanları iyi seçmeleri gerekiyor bir de kendini haklı çıkarmaya çalışıyor utanmadan

T
1/5

Asus anakartımı garantiya göndereceğim, Asus firması ile Ups Kargo anlaşmalılar. tam 2 hafta oldu kargomu gelip alamadılar. Üstelik 7/24 açık bakkal dükkanına gelip teslim alacaklar. Çağrı merkezini her aradığımda şikayet oluşturduk bugün akşam 6 ya kadar gelip alacaklar diyorlar, ama ne gelen var ne giden. Çarşamba günü kaydım açıldı, tam 2 koca hafta sonu geçti bugün pazartesi gün sonu şu an hala gelen giden yok. Allah nasıl biliyorsa sizi öyle yapsın sorumsuz herifler...!

C
1/5

7 gündür bir pasaportu getiremedi, berbat bir kargo şirketi! Gerçekten 1 yıldızı bile haketmiyorsunuz. Bu nasıl bir rezilliktir? Telefonlara bile hızlıca bakılmıyor, yerli firmalarımızın gözünü seveyim. Kesinlikle bu kargo şirketini tavsiye etmiyorum. İnanılmaz derecede sinir bozucu olduğunu bilmenizi istiyorum...

I
1/5

Kargom 10 gündür teslim edilmedi. Müşteri hizmetleri çözümsüz. Arayıp bilgi almak istiyorsunuz telefonu yüzünüze kapatıyorlar. Pandemi bahanesi bitmiyor. Yurt içi, aras vs diğer kargo lar da durum ups den çok ama çok daha iyi. Kesinlikle ilgisiz ve çözümsüz bir kargo şirketi. Asla tavsiye etmiyorum.

V
1/5

Bu kadar kötü ve iletişimsiz çalışan bir firma görmedim. Tüm müşteri temsilcileri olaydan habersiz. Kimse kargonun nerede olduğunu bilmiyor. İki şirket yönetiyorum. Bu şirketin CEO’sunu idari kadrosunu asgari ücretle bile çalıştırmam. Sanırım üstten bir baskı görmüyorlar ve işlerini özensiz yapıyorlar. İki şirketim adına kesinlikle kurumsal olarak ups ile çalışmayacağız.

Ü
1/5

3 gundur pasaportum dağıtıma çıkıp havalimanına teslim edilmeden geri gidiyor hicbir sekilde kurye ile bağlantı kurulmuyor ve bu kısır döngüden çıkılmiyor yürüyerek daha hizli dağıtım yapabilirdim sabit biraksaniz ben bile gelip alabilirdim sifirdan daha dusuksunuz

Siz de beğenebilirsiniz

📍 Çağlayan, Vatan Cd. Oral Pasajı No:80 D:8, 34403 Kağıthane/Kâğıthane/İstanbul

💬 Yorumları kötü ama 3 kere kargo söyledim biri 2 gün sonra dağıtıma çıktı 2si şubeye ulaştığı gibi dağıtıma çıktı memnun kaldım.

Kâğıthane En İyi Ayn hizmetleri Listesi Kâğıthane En İyi Postane Listesi

📍 Çağlayan, Yildizhan Cd No:44/A, 34403 Kâğıthane/İstanbul

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur