Adres: | Yeşilköy, Atatürk Havalimanı Yolu No:3/1, 34149 Bakırköy/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +908503330849 |
Kategoriler: | Balinese restoranı Havayolu şirketi |
Çalışma saatleri: | Perşembe 08:00–17:00, Cuma 08:00–17:00, Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı, Pazartesi 08:00–17:00, Salı 08:00–17:00, Çarşamba 08:00–17:00 |
Web sitesi: | http://www.turkishairlines.com/ |
Google Haritalar'da Aç |
Her uçuşumuzda problem yaratan , memnuniyetsiz Nemrut mutsuz suratlı kabin görevlileri ile hem pahalı , hem güvensiz uçuş ve her seferinde yeni bavul almama sebebiyet veren (çünkü bagaj hizmetleri bile kaba!). sağlayan bir firmaya dönüştükleri için artık tercih etmediğimiz ; maalesef büyük bir firma olduğundan bu yazdığım yazının bile bir önemi olmaması ama şu içimi bir nebze rahatlatması açısından yazıyorum.
Aldığım bilet economi sınıfı olup sizin sisteminiz yüzünden aksaklığa uğradı ve kendim değiştirmiş gibi gösterildi Böyle bi hakkım varsa geçen ay aldığım bilette neden değişiklik istediğimde değişiklik yapılmadı. Economi sınıfında değişiklik yapılmadığını ve biletin açığa alınma hakkı bulunmadığını sizde biliyorsunuz. Bana doğru olmayan ifadeler yazıp biletimi kendim değiştirmiş gibi söyleme hakkına sahip değilsiniz . Biletim sizin yüzünüzden aksaklığa uğradı ve kızımın 10 ocaktaki kontrolü sizin yüzünüzden ertelenmek durumunda kaldı. Hem müşteri olarak beni mağdur eden sizsiniz hem de üzerine bileti benim değiştirdiğime dair doğru olmayan ifadeler yazıyorsunuz. Zaten bu bileti araştırırsanız sizin sisteminiz yüzünden iptal edildiğini öğrenirsiniz. Yönetmeliğine göre, aşağıdaki durumlarda uçuş tazminatı alma hakkına sahipsiniz: 1. Uçuşunuzun kesintiye uğraması; 2. Uçuşunuzun AB'ye veya AB'den gerçekleşmesi; 3. Uçuşunuzun kesintiye uğramasının havayollarının hatası olması. Bende tarafınıza dava açma hakkına sahibim bilginiz olsun. Bir THY şirketi olarak doğru olmayan ifadeleri yazmanız hiç hoş bir durum olmadı size yakışmadı .
4 gün arayla İstanbul'dan Adana'ya, Adana'dan İstanbul'a uçtuk. En son pandemiden önce uçmuştuk o dönemde ikramlar kaldırılmıştı sanırım. Sonra fırsat bilip çoğu şeyi kısmışlar. Yiyecek sandviç var çok güzel ama içecek portakal suyu, ayran, çay, kahve. Eskiden tüm asitli içecekler vardı en azından 1 tanesini ver. Dönüşte yemekten sonra kahve istedik kalmamış yeni yapıp getiriyim dediler 15 20dk geçti hatırlattım şuan inişe geçtik sıcak içecek servis edemiyoruz dediler. İkramda otobüs firmalarına dönmüş ne yazık ki.
Bu yorumu genel müdürlük için değil uçuş sırasında yaşadığım memnuniyet nedeniyle yazıyorum. Hangi konumu kullanacağımı bilmediğim için genel başlık kullandım. Malatya'dan İstanbul'a, İstanbul'dan dönüşe her ikisi için THY'yi tercih ettim. Pişman olmadım neden biliyor musunuz? Normalde uçaktan korkarım ama hosteslerin güleryüzlü olmaları, yardımsever ve anlayışlı davranmaları, emniyetimiz için ehemmiyet göstermeleri sebebiyle.. Teşekkür ediyorum. Lütfen hep böyle kalın. İki güzel şey yazdım diye bir sonraki uçuşta nazar değsin istemiyorum. 💖🌟
2bilet aldim sonra tarihleri drgistirdim ve gatwick den ist uçtum ama geri dönemedim Biletim açiga alinmiş ne bey ne parami verdiler. 180dakikalik 2maç bileti aliyorsun ilk maça gitmezsen ikinci maça almiyorlar para iadede etmiyorlar
THY milli bir değerimiz olarak görüyorum ve yurtdisi ve yurtiçi seyahatlerimde bu havayolunu tercih ediyorum . Gel gör ki bu ay başı aldığım antalya biletimi, sağlık ve iş durumlarından ötürü önce değiştirme en son iptal etme durumunda kaldım. 5000 tl civarında cayma kesintisi oluştu. Bu derece fahis bir kesintiyi hiç hoş karşılamadim. Bilginize sunarım.
Genel müdürlük altında açılan mağazaları çok başarılı. Wer cafe Ürünleri Thy kalitesine yakışır şekilde sanırım Doco işletiyor. Store tarafında her türlü havacılık ve seyahat Ürünleri mevcut. Keşke dışarıda da olsa bizlerde ziyaret edebilsek diyebileceğim bir mekan. Ancak Thy çalışanı iseniz Yada bir Thy çalışanını ziyarete giderseniz girebiliyorsunuz. Alanda kuaför kuru temizleme lostra terzi ve market te ayrıca mevcut
Thy bileti aldiğimiz halde,AnadoluJet ile uçtuk.Binerkenki😳 şaşkınlığim ile "bu uçak dogru mu"demistim.Bunun bilet alirken bildirilmesi gerekirdi."Siz Thy seciyorsunuz ama biz sizi A.J.ile uçuracagız"diye ;) Sinir😠 oluyor insan haliyle biz A.J.almayi bilmiyormuşuz gibi.Yan koltuğum boş olunca rahatttim☺Uçak görevlileri her daim güleryüzlüydüler.Kaptan pilot uçaği çok güzel indirdi,sarsilmadik💯2.ucuşumuzda şükür Thy uçagi idi.Ancak her yil uçarim Ant.Ist.uçakları 3sirali geniş uçaklardan olurdu bu sefer 2sırali dar olana bindik ve eski gibiydi,ayak destek yeri yoktu.Int.ten koltuk seçimlerinde de epey zorluyor özellikle pencere kenarı secimlerinde.Değişikliğe de izin vermedi.Baştan sona memnuniyet dolu bir yazi yazmak isterdim,umarim aksakliklarini düzeltir zira Thy her daim kaliteli olmalı.🛩
İki kere gittim... ikisinde de farklı hizmet.. ilkinde bilgili ve tecrübeli hızlı bilet işlemi. İkinci gittiğimde işi bilmeyen ne yaptığından emin olmayan olması gerekenden daha fazla ücret çıkaran ve yanında ki kişiden destek alan bir çalışana denk geldim. Eskiden thy çok farklıydı.
Türk Hava Yollarında Tüketici Mahkemesinde 10/04/2023 sonlanmış bir davam var. THY bu davaya itiraz etti. Bunun üzerine 17/08/2023 tarihinde dava lehime sonuçlandı. Dava kararları kendilerine gitmesine rağmen ben yinede geri bildirim oluşturdum. 11/10/2023 tarihinde nihayet geri bildirimime dönüş yapıp 860.18 TL iade çeki oluşturdular bunu kesinlikle kabul etmiyorum. Bunun üzerinde iade çekinin IBAN iadesi için geri bildirim oluşturmamı istediler. Oluşturdum fakat geri bildirime dönüş yapmadılar. Buna istinaden aradım farklı bilgilerde istediklerini söylediler. Son olarak 18/10/2023 tarihinde TK-9617570 numaralı geri bildirimi oluşturdum kendi taraflarındaki yasal prosedür sürecini doldurmalarına rağmen herhangi bir dönüş yapmıyorlar. Aradığımda ise araştırma sürecinin devam ettiğini iletiyorlar. Neyi araştırdıklarını dava belgeleri kendilerinin elinde bende gönderdim zaten buna istinaden çek oluşturdular. Benden banka hesap bilgilerimi istediler hesap bilgilerinin bana ait olup olmadığını araştırmak bu kadar uzun sürmemeli diye düşünüyorum. Bir an önce iademin yapılmasını istiyorum.
Eksi puan olmadığı için 1 puan vermek zorunda kaldığım, hastalık ve ölüm gibi durumlarda bile sattıkları bileti geri iade etmeme, değiştirmeme ve açığa almama politikaları yüzünden bir gün sınıf düşmesini beklediğim ve tek derdi para olan kurumdur.
Türk Hava Yollarıı’na yakışan bir genel müdürlük çalışanları çok nazik kibar
Türk hava yoları yolculuk yaptık çantamızı kırdılar çantamız değerli olduğu için havalimanında aynısı olmadığından vermediler rapor tutup aynı Marc’a model çanta da tedarik edeceklerini söylediler üç ay uğraştı çantamı vermediler kesinlikle sahtekar dolandırıcı bir şirket isteyen inanır isteyen inanmaz
Koltuk araları çok dar. Yemek servisi yapıldı ancak çay istediğim halde gelmedi.
1 puan bile fazla... Sebepsiz yere iptal edilen uçuşlar ile müşteri memnuniyetine ne kadar değer verdiğiniz ortada. Bir uçuşu daha herhangi bir sebep olmadan 3 saat ötelediniz. TK1629 10 mart uçuş ertelemesi yüzünden mağduriyet yaşıyorum. Bir daha THY ile uçuş YAPMAMAK önceliğim olacaktır.
Gerçekten şaka yapıyorsunuz, üzerinden 115 günden fazla zaman geçti ve kayıplarımı telafi edecek gerçek bir işlem yapmıyorsunuz.Şirketinize her gün yüzlerce çağrı ve mesaj geliyor ve her defasında sizinle en kısa sürede iletişime geçeceğiz diyorsunuz. Gerçekleri kaybettiniz ve aradan iki buçuk ay geçtikten sonra bana yarıdan az tazminat vermek istiyorsunuz ve ben tazminatı reddettiğimde sizden daha sonra herhangi bir yanıt gelmedi. Sizinle yüzlerce kez iletişime geçtim ve gerçek bir yanıt alamıyorum ve her seferinde yanıt vermekten kaçınıyorsunuz, bu sizin açınızdan dolandırıcılık ve aldatma olarak kabul ediliyor ve haklarımı sizden geri almaktan geri adım atmayacağım.
Türk hava yolları ile İstanbul Seul uçuşumuzda beklemediğimiz bir olay ile karşılaştık. Ekonomi uçuşunun olduğu kısım oldukça dar ve sıkışıktı. Görevliler daha çok Business ile ilgileniyorlardı. Kızım sıkışıklıktan rahatsız oldu, bacakları sığmıyordu. Bir hostesten yardım istedim. İsterseniz inin uçak kapıları açık dedi. Çok şaşırdım ancak 18 yaşındaki kızım tamam inelim deyip indi. Hep beraber çıktık uçaktan . Ne olduğunu anlayamadık. Uçağa yerleştiğimiz için çoraplarımda koltuk gözünde kaldı. Anlayamadığım hiç bir destek yardım vermeden dışarı çıkarılmamızdı, daha önce böyle bir davranışla hiç karşılaşmamıştım. Türk Hava Yolları nasıl bu hale geldi?
24 11 2023 THY13;15 köln uçağı kaçta kalk ti Bir saat önceden nasıl kalkar acaba fazla bilet satıldığı için mi insanın aklına deli sorular geliyor 13 yolcu mağdur oldu lütfen araştırınız
2 bilet iade ettim çalışan bilet parasının yarını iade ettiler soyguncular resmen
Çok iyi anlaşma İyi yemek
Merhabalar Ramazan bayramında zanzibara giderken internet check in terminal check in ve pasaport kontrolden geçtiğim halde pasaport geçerlilik tarihim sebep gosterilerek geri gönderildim ve bilet ücret iadesi yapılmadı o zamandan beri gonderdiğim mesajlarla konu çozüme ulaştırılmadı
Dünyanın en iyi hava yollarının yönetildiği merkez.
4 gündür 1 sorunu çözemeyen bir şirket ve 10 tane ye yakın telefon görüşmesi , bir birinden deneyimsiz personel ! Tam bir rezalet ! 1 yıl önce firma yetkileri tarafından verilmiş bir sözün tutulmaması !
Herkese tavsiye ederim ben şahsen çok mutlu kaldım hizmetlerinden
Dünya devi olmak budur 🙂 Çok teşekkür ederiz
Kıymetinizi başka firmalarla seyahet edince daha iyi anlıyorum. Kalitenizden taviz vermeyin ve lütfen ulaşılabilir fiyatlarda kalın.
Birgün önceden Check yapmadığım biletimi satmışlar böyle haksızlık olmaz ben Avuturya da yaşıyorum bir daha türliyeye gelmem
THY Her geçen gün o kadar kötü bir şirket olma yolunda ilerliyorki... THY'nin bilet fiyatlarındaki aşırı pahalılığa rağmen müşteri memnuniyetislziğini üst seviyede tutmak için elinden geleni yapıyor. Ayrıca saha personelleri çok ama çok kötüleşmeye başladı. Lounge'lardaki yetersizlikleri hiç anlatmıyorum....
TK2682 sefer sayılı 18 Mart 09.45 Batman uçuşundaki A. EREN isimli host beyefendinin ilgisi takdir edilesi. Tüm çalışanlarınızın böyle ilgili ve güleryüzlü olması temennisiyle
Müşteri hizmetleri çok kötü bağaj aksaklığı yaşıyorum 14 gündür ve hiçbir şekilde geri dönüş sağlanmadı ancak bana iş yaptırıp mail attırıyorlar yazıklar olsun istediğin yere de şikayet edebilirsiniz dendi buraya yazıyorum personel takibi şart olmuş inşallah müdürler bunu görür bana dönüş yapar firmanın ismi kötüleniyor Gaziantep köln uçağı 9 ayın 3 de direk uçuş mağduruyum
Kısa uçuşlar için güzel fakat asla uzun uçuşalr için tercih etmeyin.Çok havasız çok kirli,Uçak okadar sarsılıyordu kiküçüklüğünden beri uçağa binen ben ilk kez bu kadar korkarak gittim.
Rezalet firma. Rezalet çalışanlar. Kasten yanlış bilgilendiren yer servisine sahiptir. Asla kullanılmamalı.
Türk Hava Yolları’nı anlatmaya gerek yok. Olağanüstü.. Ama o dünkü AnadoluJet uçağı neydi (TC-JFH) 1998 yapımı Boeing 737-800; “kırık dökük” desek yeridir. Orta koltukta “plug-in” masa vs… XL olsun diye ekstra para ödediğimiz koltuk standard ve ayaklar için 4 santim daha fazla yer var. 1 saat 10 dakikalık rötardan detaylı bahsetmeyeceğim bile.. Bir daha böyle bir deneyim yaşamak istemiyoruz.
20 gün önce bilet alırken internet sitelerindeki teknik arıza yüzünden aynı bilete 3 defa ödeme yapmış oldum. Para iadesi için 12 gün önce aradılar evet hata bizden kaynaklanıyor iadenizi gerçekleştireceğiz dediler 12 gün olmasına rağmen hala ödeme yapmadılar. Defalarca aramama rağmen muhatap bulamıyorum. Bu demek oluyor ki paramı gasp ettiler vermiyorlar.
Thy kendi havacılık kurallarına göre hareket eden müşteri memnuniyeti sıfır olan bir daha asla bilet almayacağım firma. Yanlış tarihli bir bilet alımında aninda duzeltmek istediginizde 25 dolar cezasi odemediginizde bileti değiştirmeyen!!! Ama thy aldığımız bir bileti 10 gün sonra kafasına göre uçuş saatini degistirebilen Kuralları varsa bunu kendi menfaatlerine gore duzenlemis saygisiz bir firma bir kural varsa satici icinde alici icinde ayni sartlar gecerli olmali Thy bu tavrını elbet bir gün pazar kaybıyla karşılık bulacaktir !!!
Bilet satışlarında genel duzenlemeleri göz ardı ederek müşterilerini mağdur esiyorlar!!!!!!! Müşteri odaklı değiller!!!!!! Kesinlikle Tavsiye etmiyorum!!!!! Kötü bir uçuş deneyimi yaşadım! Uçağı inanılmaz sertlikte yere indiren bir pilot ve tuvaleti kullanmama izin vermeyen bir hostes!
Çok büyük bir alan umarım halka faydalı olabilecek şekilde degerlendirilir
Gerçekten rezalet bir firma sonsuz müşteri memnuniyetsizliği. Yurt dışında valizimi kaybettiler bugün 20 gün oldu hala giderlerimi karşılamadılar. Resmen herkes torpilli kimse hiç bir iş yapmıyor ve maillere ve telefonlara cevap dahi vermiyorlar. Yaptıkları tek şey büyük organizasyınlara reklam verip rant sağlamak.
30.08.18 KZR IST - IST DUS TK 1525 sayılı uçağınızı orada bulunan adı üstünde kalifiye elamanınız Peronları bir Saat önceden kapattırıp uçağı 18 kişiyle kaldırmıştır! Sanki babasının dükkanıda dükkan kapatıyo! Böyle Milli bir kuruluşu ona buna teslim ederseniz vay halinize! Biletler olmuş zaten DUS-IST 550-600€ sanki Kruvaziyerle Atlantik gezisi yapaceiz! Neyseki Germania şirketinden 750€ Bilet alıp gittim ve hakkımıda haram ediyorum çünkü beni ve başkalarını sizi ve kuruluşunuzu seven sayanları maddi açıdan zayıflatmaya hakkınız yok, düşünün başkası size aynı muameleyi yapsaydı nasıl bi tavır alırdınız?! Bu arada bizim 440€ yandı bitti kül oldu tabi köy Sandığına! Müdürünüz Bilal Beye özel Mektup gönderdim cevap olarak ne aldım dersiniz? Kandırmaca Kocaman bi Öpücük! Milleti kandırarak somurduğunuz paraları oraya buraya sponsorluk yapıp utanmadan ikide bir reklam yapıştırın Televizyon kanallarına! Avrupada bir numara olabilirsiniz lakin Milletin gözünde bir Hiçsiniz! Kim olduğumu çok iyi biliyorsunuz artık Bedaveyede verseniz asla!
Havayollarında 1 numara. Kalite ve güvenin adı.
Turkiyenin en saygın kuruluşu,, bayrak taşıyıcı kuruluşumuz, milli gururumuz.Yönetim biz sağlık çalışanları i in kutlama düzenledi.
Kardeşim bi TC-JIO (Eskişehir A330) Uçağınızı yıkayın, yazık. 27.04.2023
Burası artık Bakırköy Kaymakamlık ve Emniyet Amirliği olarak hizmet veriyor.
Yabancı misafirimize bilet alırken isimlerideki 3 harf yanlış oldu,ama isimin manası ve okunuşunda farklılık yok, sonra isimin düzeltilmesini istedik,reddetiler,biletine 5bin küsüre almıştık,iade talep ettik bize sadece 200küsür iade edeceğini söylediler.Gerçekten kendine bir düzen verilmesinin gerekliğini düşünüyorum.
Türk Hava Yolları ülkemizin bilgi beceri ve teknoloji altysapısı ile en modern kuruluşlarından biri gerçekten. Başta yöneticileri olmak üzere tüm emek veren paydaşlara teşekkürler... Nice başarılı geleceklere..
10 numara 5 yıldız
Gordügüm en lakayit,en sorumsuz ve en kötü müşteri ilişkileri olan bir hava yolu THY...Kisaca anlatayım cunki pazartesi den itibaren tüketici mahkemesine başvuracağız..4 ay önce aldığım ve odedigim Malezya business biletimi yanlışlıkla iptal etmişler...bunu itiraf ettikleri gibi hiç bir çözüm yolu sunmuyorlar..ne bir özür ne bir telafi yoluna gidiyorlar..basindaki sorumlular ya yok yada kendilerine ulaşılamıyor...kibir dolu bir yönetim anlayışı ve umursamayan bir kurum...Hollywood artistlerine bunca milyonları vereceklerine ilk once THY nin rezervasyon bölümünü duzeltsinler..bu yöneticiler ne iş yapar?????
Allahinizdan bulun benim tam 600euro parami yediniz haram olsun kullanmadigim biletin parasini aldiniz allah belanizi versin
ülkemizin milli bayrak taşıyıcısı. türk adını taşıyan son kurumlarımızdan. Allah zeval vermesin. iç hatlarda kamu yararını gözetip daha uygun fiyatlarla taşımayı nasip etsin
Türkiye Cumhuriyetinin nadide kuruluşlarından biri. Ülkenize en çok döviz kazandıran kuruluşu. Kalite ve güvenin bir arada olduğu uçuşları genç uçak filosuna sahip ve en önemlisi deneyimli yönetimi ile beraber hizmet veren personeli ile mükemmel hizmet. Dünyada en çok noktaya bayrağımızı dalgalandıran ve gururlandıran THY ye minnet ve şükranlarımı sunuyorum.
Bana İkinci baharımı yaşatan, ömrümün sonuna kadar unutamayacağım güzelliklerle beni buluşturan bir Dünya markası Türk Hava Yolları
Türkiye'mizin en şefkatli kuvvet unsuru, milli markamız, güven unsurumuz, ayağına diken batmasın duasının muhattabı, iyi ki varsın
Mükemmel bir uçuş keyfi. Çok teşekkürler
✈️✈️👍👍
Keşke kapatılmasaydı Atatürk havalimanı 😌
Yurt dışı bilet iptali için gittim bomboş herkes yardımcı olma niyetindeler. Iade yapıldı iptal edildi
Thy icin yazmak yetmez Gururumuz Medari iftiharımız Türkiye nin vitrini Allah kazasız belasız uçmayı nasip etsin Pilotları harika Hostesleri dünyanın en iyi kabin ekibi
Girişte güvenlik çok soru soruyor. Bina mükemmel. Bu binanın asansör sistemini hiçbir yerde görmedim. Mühendislik harikası. Yemekler çok iyi
THY nin şanına ve iş disipline örnek olacak bir yapı ve işletme.. içeri girdiğiniz anda nasıl büyük olduklarını her adımda anlıyorsunuz...
Türkiyenin medarı iftiharı ve kalbi 60 bin çalışan samimi ve dayanışma nasib calısıcak 1 inci merci
Kendi hatalarını kabullenmiyor, açılan şikayet çağrılarını dört defa aciliyet bildirilmeme rağmen görmüyorlar
Türk Hava yolları yönetim ve idari işlerin yapıldığı merkez.
Bu binada engelliler için ayrı giriş kapısı ve içeri giriş içinde ayriyeten engelliler için ayrı kapı mevcut
Türk Hava Yolları (THY), (BIST: THYAO ), Türkiye'nin ulusal hava yolu şirketidir. ...Ülkemizin gururu,
Dünyanın en kötü, kazıkçı, sevimsiz, yardımsız havayolu!
Türkiyenin gururu bayrak taşıyıcısı
Değişik bir yer.ama personeline önem veriyor geldi bana.
Çok güzel dostluklar ve çok güzel arkadaşlıklar var bu binada
Ülkemizin gurur kocman şirket...genel müdürlüğün yanında bilet satış ofisi var
Çalışanlara son derece yararlı ve güzel imkanların sağlandığı, kullanışlı ve şık bir genel müdürlük. 👌
Türkiye’nin gururu bir kurum
çok iyi
Personel olmak istiyorum
Onemli isler yapildigini belli eden bina. THY ye de bu yakisir 👌
Canımız, kanımız, yuvamız, aldığımız havamız. Yeni havalimanında çoook daha iyilerini görürüz inşallah.
Yönetim ve idari yapının bulunduğu binadır,bütün birimler ile ilgili bilgi alınabilir.
Koltuk aralari biraz daha genis olsada hamsi istifi gibi gitmesek olmazmi
Yuva dünyanın en iyi havayolu şirketi. Second home the best airline company headquarter
Hey gidi günler.. kim derdi ki Atatürk hava limanında arabayı istediğim yere park edeceğimi..!!!
Hep çok yoğun
Gerçekten kaliteyi fark ediyorsunuz 👏👏
Dünyanın en büyük şirketlerinden biri olan THY'nin atmosferi MUHTEŞEM
17:55 uçus saati, 19:17 hala pistteyiz çaldıginiz zamanimi helal etmiyorum ...!
Şirketime 12 yıldır hizmet ediyorum. Seviyorum.
Medarı iftiharımıza her zaman tam puan
Beş para etmeztgs çalışanların allahbelasini versin
Şu anda covid 19 tedbirleri sebebi ile oldukça hareketsiz
Üst düzey güzel yer yardımcı oldular her bilet sorunu için
Gayet güzel Son yüzyılın binalarına sahip korunaklı
Arkadaşımı ziyaret ettim Öğlen yemek yedik ve.yemeklerine bayıldım
26 sene gururla görev yaptığım ülkemizin göz bebeği
Güzel yer hayırlı sehatlar
Güzel bir konumda yer alıyor
❤️
🇹🇷🧡
Çalışanlarına ehliyet eğitimi vermeli. Yola çıkışları çok tehlikeli
Atatürk hava alanı ben saygı duyarım
🧿
Nostalji...
Kurumsal başarılı bir işletme
📍 Basınköy, Handan Apt, Florya Cd. No:19/a, 34153 Bakırköy/İstanbul
💬 Mekan çok hoş. Lüks bir mekan. Etleri ve tatlıları çok lezzetli. Yakınımda bir yer olduğu için uzun dikkatimi çekiyordu, bu akşam gitmek nasip oldu. Yemek sunum...
İstanbul En İyi Balinese restoranı Listesi Bakırköy En İyi Balinese restoranı Listesi
📍 Güneşli, 1-3 Yavuz Sultan Selim Caddesi, Basın Ekspres Cd., 34212/İstanbul
💬 Otel konum itibariyle ulaşımı çok kolay bir lokasyonda bulunuyor. Basın express yolunun hemen kenarında. Hizmet kalitesi son derece iyi. Personel güleryüzlü ve...
📍 Abdurrahmangazi, Fatih Blv. No:53, 34920 Sultanbeyli/İstanbul
💬 Öncelikle Sultanbeylinde olup ta böyle kültürlü bir beyefendi ile sohbet bizi çok hoşnut etti resmen kitaptan bir şeyler okuyormuş da etkilenmiş oldum Ergün bey...
Sultanbeyli En İyi Alışveriş merkezi Listesi Sultanbeyli En İyi Fast food lokantası Listesi