Adres: | Şükran, Tevfikiye Cd. No:5, 42040 Meram/Konya |
---|---|
Telefon numarası: | +3322213280 |
Kategoriler: | Atm Banka |
Çalışma saatleri: | Pazar Kapalı, Pazartesi 09:00–12:30, Salı 09:00–12:30, Çarşamba 09:00–12:30, Perşembe 09:00–12:30, Cuma 09:00–12:30, Cumartesi Kapalı |
Web sitesi: | https://www.garantibbva.com.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
09/09/2004 Tarihinden bu yana Mevlana şube ile pos çek ticari kredi kartı yine bireysel kredi kartı anlamında kısaca hem bireysel hemde ticari anlamda aktif çalışmaktayım 1 yıl önce 50.000 TL ticari kart limitim hiç bir olumsuz durum olmaksızın bana sormadan danışmadan bir anda limitini kapattılar buna rağmen bireysel kartımın limiti 45.000 TL halen aktif yaklaşık 3 ay önce ünvanıma Konya ticaret odasından eklemeler yaptırdım yine 2 ay önce bankaya bildirmeye gittim bir ünvan değişikliği için 2 kere gittim ünvan değişikliğinin hemen ardından çek defterim bitti çrk başvurusu yapmak için şubeye gittim işten anlamayan personel Ersan bey eski ünvan üzerinden başvuru yapmış gelen yanlış çeki iptal ettirmek ve yeni çek başvurusu yapmak için şubeye 8 KERE GİTTİM birde kendini bankanın sahibi zanneden bir kadın var orada arkada oturup yüzünü göstermeden iş yapar gibi yapıp araziye ayak uyduran Asiye hanım sanada yazıklar olsun Kısaca bu şube devlet dairesinden farkı olmayan işten anlamayan iyi eğitim almamış personel ordusundan ibaret bir banka halıine geldi çözüm odaklı değil asık suratlı ilgisiz alakasız mesaim dolsada evime gitsem modunda
Yazabilmek için bir puan verdim Bir buçuk saattir sıra bekliyorum hala sıra gelmiyor tavsiye edilmiyor gelmeyeyim bu bankaya
Eğer boş vaktiniz varsa ve üşüdüyseniz rasgele bir sıra alıp akşama kadar bekleyebilirsiniz bir bankadan beklenen bundan ibaret laubali tavırlar çalışan yok.
Saatlerce sıra bekleyebilirsiniz. 40 dk oldu şu anda. Bir sürü gişe yapıp boş bırakan bir banka. Ha bu arada sizden sonra gelen müşteriler sizden önce de işlerini halledip gidebiliyorlar. Değişik bir sistem!!! 9 gişe var yalnızca 3 tanesi çalışıyor. Hem de mevlana gibi işlek bir mevkide! Resmen garanti bankasından soğudum.
yeni Vadesiz TL hesabı oluşturdum, ama müşteri hizmetleri çok zayif (fena) olduğunu sonra öğrendim. yaşadığım birçok sıkıntı var am birisi şudur; online bankacılık'ta herhangi bir probleme yardım ve hizmete ihtiyacınız olursa hiç birisini ulaşamazsınız... ulaşınca da cevap vermiyorlar ne de genel çağrı merkezine, ne de şubelerin telefon numralarına. Fakat paranızı alıp ondan sonra umrunuzda değiller. çok berbad bir müşteri hizmetleri :-( şikayet ettim, onu da kimse duyan yoktu... kimseye tercih etmem, özellikle yeni banka hesap açmak isteyen arkadaşlar varsa kesinlikle bu bankada hesap açmasınlar... kendinize iyi bakın, iyi günler!
Çekin üzerinde Konya Mevlânâ Şubesi yazıyor geliyoruz şubeye çeki tahsil etmek için. 290 tl komisyon adı altında ücret talep ediyorlar. Çek bu şubenin dememize rağmen ısrarla olmaz diyen ve hiç bir bankada olmayan bir uygulama. Yani kalite sıfır.
Bu kadar kötü bir çalışma sistemi olamaz.Banka müşterisine öncelik vereyim derken beşinci sırada fiş almamıza rağmen önüme 50 kişiyi geçirmek nedir.Rezalet
Paranızla rezil olmak buna denir. Kendi hesabımıza para yatırmak bu kadar mı zor olur? Güvenlik dersen elinde telefon bedava dakikaları bitirme derdinde. Personel kibarlık yoksunu. Garanti bbva ve de Mevlana şube pişmanliktır.
İpotek kaldırma işlemi için 3 defa gittim fakat işim hallolmadı telefonlara zaten bakan yok .Ben özel sektör de calısan biriyin her zaman izin alma imkanım yok borcum biteli 9 ay oldu tapu üzerinden ipotek işlemi kalkmadı . Gittiğimde söylenen yarına kalkmış olur arkası yok Rezalet bir banka ve rezalet bir çalısma sistemi
Ben bu bankanın müşterisinin. Kardeşim TLF neden cevap verilmiyor. Yokmu cevap verecek adam. Okadar çalışan var müşteriye cevap veren yok yok yok. 444 lu numarayı arıyorum oda TC girmeme rağmen yanlış deyip şifremi iptal etti. Vakıf bankı aradım hemen ulaştım. Ama bu bankaya neden ulaşamıyorum. Neden. İlk fırsatta başka bankaya gecicegim.
Lanet olsun böyle şube olmaz. Hangi işlem için gelirsem geliyim en az yarım saat bekliyorum. 1 senedir böyle. Artık bi çare bulun şu duruma
Bu kadar yavaş bir banka daha görmedim sıra gelmek bilmiyor aşırı kalabalık çalışanlar yetersiz kalıyor
Sırf içeride ki çalışanlar yüzünden insanlar saatlerce dışarıda sıra bekliyor bütün günümüz heba oluyor.. Anlıyoruz onlara da hedef kitliyorsunuz onlar da hedef yapabilmek için müşteriyi ikna etmek adına dil döküyorlar beklememiz bu yüzden ama bari pandemi sürecinde biraz az hedef verin iyice insanlıktan çıktı herşey Bi banka çalışanına 35 tane emekli maaşı hedefi nedir yaaa
Abartısız 1.16 dk bekletildim.Öncelikli müşterileriniz olabilir.Kapitalizmin stratejileri ile bizlere farklı muamelede bulunabilirsiniz ama bununda bir dozu vardır ya bana kaçıncı sınıf insan muamelesi yaptınız acaba.Lanet olsun sizlere.
Hizmet 10 numara bireysel müşteri temsilcisi Elif Hanım var insancıl müşterisi ile iş gibi değil yardımcı olmak sanki işiniz düşerse o bankaya mevlana şubesine mutlaka Elif hanım ile görüşün dediğimi daha iyi anlayacaksınız Konya lı arkadaşlar
Birde şu sıra bekleme olmasa
Kendi paramı alamıyorum bankadan ... Üye iş yerime kayıtlı pos cihazından 60bin TL kart çektik müşterinin ..param ertesi gn hesaba yatması gerekirken yatmadı bloke koymuşlar limitten dolayı ...ve çözmek için hiç oralı olmuyorlar ...Garanti müşterisi olmak isteyenler bidaha düşünsün derim
Sakin haa bireysel işlemler için gelmeyin , gariban 1.5 saat bekler işini halledemez , parası olan 5 dakikada girer çıkar . Hakkaniyet gözetilmeksizin , para konuşur burada da .
2 saat sıra beklediğim gibi çalışanların bazılarında da değişik bir ego var, bazı çalışanların iyi bir müdüre ihtiyacı var
Normal bir banka şubesi
İşe yaramıyor. İnsan gittiğine pişman oluyor
Sıra sistemi kötü. Benden sonra gelenler benden önce işlemini yapıp gitti.
23 Temmuz 2018 tarihinde şubede tadilat var. Uyarı yok. Üst katta hizmet veriyor.
Tabiki de çok temiz ferah bir yer
Müşterilerini çok bekletiyorlar berbat bir bankacılık bankadan tiksindim
Sorumsuzca calisanlarin olduğu müdürü takmadiklari yer
Lanet olsun,siz banka çalışanlarına....
1 yıldız çok bile çalışanlarına nasıl %95 zam yaptığı ortada...
Bı işe yaramaz bir şube kesinlikle tercih edilmez
her yönüyle müşteri ile ilgilenmeyen, ilgisiz bir şube
Saatlerce beklenek
İlgi alaka sıfır
Müşterileri çok bekletiyorlar
Bu bankada, özellikle bu şubede müşteri desteğinde kalite yok. Bu şubede (Mevlana) normal bir Maaş hesabı açmak için oradaydım ancak kötü ve hayal kırıklığı yaratan bir deneyim yaşadım. Uzun kuyrukta bekleyen çok fazla insan olduğundan, her bankacılık işlemi için her zaman şahsen oraya gidemedim, bunun yerine internet üzerinden yapmayı tercih ettim. Bunun için Bankanın Müşteri Hizmetleri/Müşteri Hizmetlerinin yardımına ve desteğine ihtiyacım vardı ancak ne yazık ki numaralardan HİÇBİRİ çağrıma cevap vermedi. Ne Genel Müşteri Desteği ne de Banka Temsilcileri müşterilerin çağrılarına cevap vermez. Bu durum bankacılık sektöründe çok kötü bir yönetim ve müşteri kalitesinin göstergesidir. Bu nedenle hiç kimsenin özellikle hangi bankayı tercih edeceğini bilmeyen yabancıların bu bankada iş yaparak zaman kaybetmesini önermiyorum.
Berbat herşey çok yavaş çalışanlar çok yavaş çok kalabalık
📍 Sahibiata, İstanbul Cd. No:19, 42040 Meram/Konya
💬 Buradaki yorumların aksine hızlı işlem güler yüzle karşılama anlayışlı davranan personel yani tereddüt etmeden geleceğiniz bir şube. Özellikle çalışan arkadaşla...
Meram En İyi Atm Listesi Meram En İyi Banka Listesi Meram En İyi Bankalar ve kredi birlikleri Listesi