Adres: | Cihangir, Gülistan Sk. No:1, 34325 Avcılar/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902125910063 |
Kategoriler: | Banka |
Çalışma saatleri: | Perşembe 09:00–12:30, Cuma 09:00–12:30, Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı, Pazartesi 09:00–12:30, Salı 09:00–12:30, Çarşamba 09:00–12:30 |
Web sitesi: | https://www.denizbank.com/?utm_source=arama-motorlari&utm_medium=harita-banner |
Google Haritalar'da Aç |
Internet bankacılığı dan yatırım hesabi açtım hesabım aktif olmadı telefon bankacılığı dan destek aldım konu çözülmedi...Avcılar E5 şubesine gittim en sonunda bir yatırım hesabını aktif hale getiremedim rezilliğin bu kadarı da olmaz kapatın gidin madem bu pandemi de şubeye kadar gittim işimi çözebilecek bir kişi yok... Hiç bir kanalın dan işlem çözülemiyor çalışmayacağım bu banka ile gerçekten boş bir yıldız bile hak etmiyor
Her gidişinizde en fazla iki gişenin çalıştığı, para çekme makinasında genelde yeterli para olmayan, sıra beklendiğinde her seferinde en az yarım saat bekleten bir bankamsı
Avcılar e5 şubedi çalışanı dilek eser hanım hiç bir konuda yardımcı olmadı bu arada adım Levent bertan
Annem adına Denizbank,kredi kartı başvurusu yaptık anında 65bin tl onaylandı.lakin avcılar e5 üzerindeki şübeye gittigimizde saatlerce bizi oyalayan veznedeki bayan sonrasinda sayfalarca kagit imzalatti sanırsın milyonluk kredi cekiyoruz.Sonuç olarak onaylanmiyor cevabini aldik siz bana telefon numaranizi verin ben sizi p.tesi ariyacagim dedi,başından atmak icin.kapısından dahi gecilecek banka degil
Avcılar e5 şubesindeki çalışanlar canla başla çalışıp yardımcı oluyorlar teşekkür ederim
İnsanlarla nasıl konusulacagini bilmeyen bağırarak iletişim kuran çok saygılı müşteri temsilcisi neden hesap acacaksiniz sorusunu ilk kez sizden duydum bu kadar bankayla calistim.bankada normal hesap acamiyorsunuz izin vermiyorlar
bankalar hakkında herkesin kendi deneyimine göre yıldızlaması vardır, ben çok memnunum her zaman yardımcı olan Dilek hanıma da çok teşekkürler
Hizmet çok yavaş işliyor 1 dk lik bir soru sormak için 2 saat bekliyoruz zamanımıza yazık 😢😡😡
İki kez işim düştü. Güvenliğinden gişe çalışanlarına kadar güleryüzlü ve yardımseverler. Şube de serin ve sakindi.
Şubeye kesinlikle ulaşamıyorum. Bir telefona bakmak bu kadar zor olmamalı. Ayrıca merkezi arıyorum şubeye ulaşamıyorum yardımcı olun diye yine sonuç yok. Bir telefona ulaşmak için bile çözüm üretilemiyor.
Uzak durun diyorum başka bir şey demiyorum...
Çek tahsilatı için 3 saat onay bekleyen bir banka
Açıklama yapmadan yardım etmeyi reddettiler. Ben bir banka müşterisiyim. Başka bir bölüme gitmek zorunda kaldım.
Ne şaka ama. Oraya para gram için gittim. Benden önce bir Türk kadını geçti, ona yardım ettiler. 1 saat 30 dakika bekledikten sonra sıra bana geldi, çalışan pasaportumu (İngiliz pasaportu) görünce sistemde hata olduğunu söyledi.
İkamet olsa bile Ruslara fatura vermiyorlar