Adres: | Taşdelen, Turgut Özal Cd. No:133, 34788 Çekmeköy/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902165091065 |
Kategoriler: | Banka |
Çalışma saatleri: | Salı 09:00–12:30, Çarşamba 09:00–12:30, Perşembe 09:00–12:30, Cuma 09:00–12:30, Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı, Pazartesi 09:00–12:30 |
Web sitesi: | https://www.denizbank.com/?utm_source=arama-motorlari&utm_medium=harita-banner |
Google Haritalar'da Aç |
Başta müdürümüz olmak üzere gerçekten tüm ekip çok iyi hepsine ayrı ayrı tşk ederim ilgi alaka çok üst düzey x bankadan pos istedim 1 haftada gelmedi Necibe hanımla tanıştık sağolsun 30 dk içinde kuruluma geldiler daha bi bankadan ne istersin ki 👍👍👍😅😅😅
Denizbank ın dün taşdelen şubesi yer bildirimine bakarken puanları inceledim ve düşük olması sebebiyle tedirgin olarak bankaya gittim fakat bankada bulunan Kemal Maytalman Bey in ilgisi, bilgisi ve yaklaşımıyla yapmış olduğum işlem için süreci çok güzel yönetti. Bu kadar profesyonel bir çalışanın güler yüzlü olması ayrıca mutluluk verici! Tebrik ederim Deniz Bank 👏🏻👏🏻👏🏻
Her zaman ki gibi hızlı ve cozumsel yaklaşım ile ilginen operasyon müdüresi ve bireysel müşteri temsilcisine tesekkur ederim. Konforlu bir şube
Denizbank'ın en berbat şubesi burasidir. Biresyel müşteri hizmeti kredi verirken 50 tane hikaye , yüze yalanciktan tebessüm felan , ama kredi kapatma da aşırı asalacagi hakaretler ve iş bilmiş tavırlar , kesinlikle tabsiye etmiyorum.
Taşdelen şubesi müşterisiyiz personellerin iş birliği ve güler yüzü ile verdiği hizmet için çok teşekkür ederiz Naya Giyim Tekstil Turizm San. Dış Tic. Limited Şirketi
Kolej işlemlerimiz için hesap açmamız için gittiğimiz Denizbank Taşdelen şenesinde 60 dakıka sıra bekleme sonucu sıramız gelmesine rağmen bizi müşteri temsilcisi Hale hn. bekletiyor sırada numarası olmayan “torpili” tanıdık insanların işlemlerini yapıyor. Rezalet! Sırada olmaya müşterinin bir taraftan işlemleri diğer taraftan özel numarasını kaydetme çabası vs.Denizbank Genel Müdürlüğü ilgilenmesi gerekir bu şube ile yakından. Sonuç boşuna harcanan bizim 60 dakika yazık.
Kesinlikle tavsiye edemiyorum sıranı kaçırdığın zaman seni fırçalamalrı yetmezmiş gibi günah keçisi gibi resmen insana saydırıyolar insanız sıramızı kaçırabliriz gerçekten oraya gittiğime gerçekten pişman oldum.
( Bu yorumumu geri allıyorum ) Bireysel müşteri temsilcilere kemal beyi, müşterilerin karşı çok özverili ve sorun çözüm odaklı çalıştığı İçin tebrik ediyorum. Çünkü; 09.08.2022 tarihinde İstanbul Taşdelen şubenizde işlem yaptım, daha sonra bankadan mesaj geldi eksik evrağım olduğu ve şubeye gitmem gerektiğini bildirmişlerdi. 10.08.2022 tarihinde İstanbul Taşdelen şubesi bireysel müşteri temsilcisi kemal beyi dahili numarasını defalarca aradım kamu kurumunda çalıştığım 17:00 gibi geleceğimi söylemek için ama telefonunu açmadı. 10.08.2022 17:02 de bankanıza eksik evraklarımı tamamlamak İçin geldim ama kemal bey eksik yaptığı islemi tamamlamak yerine, ciddiyetsiz ukala bir tavırla 17:02 işlem yapamam dedi.! Saygı önce saygı. Banka olarak müşterilerinizle böyle mi ilgileniyorsunuz.!
Bir puanı bile hak etmiyorlar. Bireyselde bir kişi var gişede bir kişi var. Sırası gelen en az 30 dakika vakit harcıyor rezillik. Bireysel müşterisi çok bekler miyim diye soruyor evet çok beklersin diyip geçiştiriyor.Özellikle bireysel işlemleri veya kobi 35 dakikada bir kişi değişiyor onlarca kişi bekliyor. Fotoğraflardan içeride bekleyen kişi sayısına bakabilirsiniz. Tanıdıklara veya sürekli gelenlere el altından işlem yapılıyor rezillik.1 saat boyunca bir kişi ilerlemedi yazık. Beni yorumumu silmem için geri aramayın.
İşlem yaparken çok yardımcı oldular. Personellerin hepsi oldukça güzel yüzlü . Destekleri için teşekkürler 👍
taşdelen subesi kesinlikle telefonlarına bakmıyor.. Şubede de sahit oldum banka personelı bilerek acmıyor adeta çaycının gelip acmasını bekliyorlar..
Son 2 hafta dır 1 gişe çalışanı ile bizi delirten banka.....
Daha yavaşı var mı yoksa en yavaş şube burası mı
Ben de bankada calisiyorum kardesime hesap acilmasi gerekiyordu maas icin annemle gittikleri halde yasi tutmuyor 18 yasina girince acicaz hesap ne demek ya bir is yapiyorsaniz dogru duzgun yapin yasal olarak yapilabilen bir sey bu yardimci olmak yere insanlari kandirmamnin bir luzumu yok personellerin tavri cok cirkin asiri
Deniz bank pişmanlıktır. Şu zorlu süreçte bile müşterilerine bukasar duyarsız ve çirkin davranmaları kabu edilemez. Destek oluyormuş gibi gösterip fahiş faiz uygulamasıyla kredi ötelemesi yapıyorlar. Şu an tek derdimiz DENİZ BANK TAN KURTULMAK. HELE HELE TAŞ DELEN ŞUBE PERSONELİ OKADAR SAYGISIZ VE OKADAR ÇİRKEF KONUŞUYORLAR Kİ İNSANI RESMEN KAVGAYA TEŞVİK EDİYORLAR. BENDEN KAZANDIĞINIZ HER KURUŞ BURNUNUZDAN GELSİN. DENİZ BANK PİŞMANLIKTIR REZİL BANKA...
Adı banka gibi çağrışım yapsa da tamamen huzur evi. Huzur evi olmasının sebebi bir bireyin bir işlemi 20 - 25 dakika sürüyor önünüz de beş kişi olsa bile bir buçuk saatten aşağı çıkamazsınız ne zaman gelsem işlemlerimi tamamlayamamışımdır sıkılmaktan
Harika
Telefonu açmıyorlar
Gerçekten ilgi alaka üst seviyede tüm çalişanlara ayri ayri teşekür ederim başta müdürümüz necibe Hnm Kemal bey Nebiye hanım her zaman ilk tercihim Denizbank AŞ 👏🏻👏🏻👏🏻😊😊😊