Adres: | Balbey, Ali Çetinkaya Cd. No:9, 07040 Muratpaşa/Antalya |
---|---|
Telefon numarası: | +2422438494 |
Kategoriler: | Banka |
Çalışma saatleri: | Çarşamba 09:00–12:30, Perşembe 09:00–12:30, Cuma 09:00–12:30, Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı, Pazartesi 09:00–12:30, Salı 09:00–12:30 |
Web sitesi: | https://www.denizbank.com/?utm_source=arama-motorlari&utm_medium=harita-banner |
Google Haritalar'da Aç |
Müşterisi olarak diyebilirim ki çok kötü bir şube eğer çok acil bir işiniz varsa kendiniz çözmeye çalışın daha hızlı çözebilirsiniz, çalışan bir kısım hanımefendi arkadaşlarımızın havalı ve kaprisli tavırları yüzünden işleyiş inanılmaz yavaş beklerken uyumak isterseniz koltukları rahat sıra gelinceye kadar kestirebilirsiniz. Bence yetkililerin acilen personel değişimi yapmaları gerekiyor hemde çok acil..!
Bu şubenin çalışanları, dünyadaki durumdan yararlanarak yabancılara hesap açmak için söylenmemiş bürokratik kurallar uyguluyorlar. Bir banka hesabı açmak için 5000 dolarlık bir depozito ve zorunlu sigorta gerekmektedir. Bu tür eylemleri durdurmak için kontrol makamlarına bir itiraz göndermek zorunda kalacağım. Bu şartlara göre bankanın web sitesinde yer alan bilgiler mevcut değildir, yazılı bir reddetme sağlanamaz.
Çok yavaş çalışıyorlar , 1,5 saat sırada bekliyordum , hiç kimse hiç bir cevap bilmiyor….
Müşterisi olmama rağmen gönderilen kredimi sorunumu anlık olarak çözüp bana yardım eden Sena hanıma çok teşekkür ediyorum. Hem güler yüzlü hem de çözüm odaklı olan bir şube. Teşekkürler :)
Bu kadar yavas bir banka daha yoktur. 1.5 saat para yatirmayi bekledik ve hicbir memur yardimci olmadi
İlgisizler asla sıra gelmiyor fenalık geçirdim
Sürekli bana türk vatandaşı değilsin diyip hesap açmama izin vermiyor ama ben türk vatandaşıyım 35 yıldır Antalya da yaşıyorum
İnternet bankacılığından vadeli hesap açtım. Büyük bir hata. Asla kapatamıyorum hesabı. Şubenin işlem yapması gerekiyor. Asla telefonlara bakmıyorlar. Uzun süre bankacılık yapmış biri olarak bu kadar uzun süre telefona bakmamazlık asla yapmazdık. Şube müdürümüzün özel talimatı vardı şube telefonları uzun süre çalmayacak şeklinde. Ama antalya şube bu konuda rekora koşuyor. Günlerdir arıyorum asla bakılmıyor telefona. Müşteri hizmetleri yapacak bir şey yok diyor. Resmen mağdur ediliyorum.
Fatura ödemelerini otomatik ödemeye aldırmak istedim yaptıklarını söylediler olmamış üstüne üstlük bu yaşlı başlı halimle şubeye gittim durumu öğrenmek için hesapmi soruyosunuz dedi orada çalışan kubilay ismindeki kişi hakkımızı haliyle tabiki savunacaz ve daha şimdi yeni bir mesaj geldi telefon faturanız 2 gün içinde ödenmezse kapatılacaktır diye bu nasıl bir başıboşluk bu nasil bir iş bilememezlik son zamanlarda iyice batırdınız bu şubenin duurmu kalite yerlerde
Hiç bir şekilde telefonlarını açmıyorlar. çok kötü bir şube ve çalışanları..
Saçma sapan şube kamu bankası gibi çalışıyor 20 kere şubeyi aradım hiçkimseye bağlanmıyor cevap sıfır bu bankanın tümü değişmeli özel bankaya yakışmıyor
Tam 1 saatir arıyorum telefona bakan yok kredi verecekken 50 kere aramayı biliyorlar
Bir günde yapılabilecek işimi bu gün altıncı gün hala halledemediler. Sadece güleryüz yetmiyor.
Gerçek anlamda çok bekletiliyoruz bu çok üzücü
Çok kalabalık şubenin bölünmesi gerekiyor
Saygısız ve geç işlemler yapan şubesi 53 işlemde 54 benim bekleme sürem 25 dk hakımız haram olsun böyle personele antalya şübesi
Denizbanktan uzak durun,insanlarla alay ediyorlar.Ciddi bankacılık yok hep Coronayı neden edip paraları kendi insyatifinde kullanıyorlar.6 gündür para daha onaylanmadı,ödenecek yerlere ödeme yapamadım.
ATM her zaman sorunlu. Çevredeki diğer ATM’lere göz atın yoksa geri dönme ihtimaliniz var.
Klasik Banka demiyeceğim , çalışkan personel
Müşteri temsilcisine bağlanmak istiyorum en az 10 kere aradım bağlanamadım böyle saygısızlık olmaz
Bu verilen numarayı arıyorum açan yok
İyi
👍
Sağlam bankacılık
çok kaliteli atm
Esnafa dostusunuz. Güveniniz boşa çıkmıcak.
7/24 ATM Hizmeti
Hemen uzaklasin deniz banktan bulaştı giniza pişman olacaksiniz
Fazla beklemedim
Pazar günleri atmler kapalı
Dünyanın en eksiksiz bankası. İğrenç bir hizmet, her şey çok uzun sürüyor. Oturuyorlar, çay içiyorlar, basit bir operasyon istiyorlar, bankadan kimse toplantıya gelmiyor. Bunun sonucunda yaşlı adamı 2 saat oturmaya zorladılar.
Çalışmak dışında her şeyi yapmak. Biletleri düzenleyen güvenlik görevlisi daha sonra tekrar gelmemi isteyip duruyordu. 16:00'da - yarın gelin, 11:30 - 2 saat sonra gelin. 9:00 - Artık kart yapmıyoruz. Kuyruklarda yerel halk sürekli olarak bilet numarasıyla uğraşıyor ve çalışanlar buna göz yumuyor. Rusya'da böyle bir banka bir ay bile var olamaz.
Bir tür kabus, departman değil. Depozitodan para sipariş ettim ve ertesi gün gelmem söylendi. Geldim ve bir saatten fazla sırada oturdum. Üstelik benden sonra gelenleri de çağırdılar. Görünüşe göre banka parayı iade etmek istemiyor ve bekleyip gitmeyeceğinizi umuyor. Mümkünse başka bankaları kullanın, buradan sonra para çekemezsiniz.
Çalışanlar çalışsaydı, işyerinde fakir bir temizlikçinin saatte üç kez ikram ettiği çay/kahveyi içmeselerdi, kişisel konularda sohbet etmeselerdi kuyruk olmazdı. Her sorunun cevabı "Bilmiyorum"dur. Ve görünüş... En azından erkeklere gömlek düğmelerini nasıl ilikleyeceklerini öğretin. Aferin güvenlik görevlisi
Bu şubede hesap açma sürecinde çok hoş bir deneyim yaşadım. Bu büyük ölçüde iletişim kurduğum banka çalışanının - 9 numaralı masadaki adamın - erdemidir. Mükemmel İngilizce konuşuyor, belgeleri anlaşılır ve hızlı bir şekilde hazırlıyor, başvurunun kurulmasına yardımcı oluyor, genel olarak kolay ve stressiz. Bugünkü koşullar biraz yumuşadı; 3000 dolar depozito, 1000 lira sigorta, Türk Vergi Kimlik Numarası, Rusya Vergi Kimlik Numarası, mobil internet bağlantılı telefon (wi-fi değil!!!)
Hesap açmak için ilk kez en iyi koşullara sahip bir şube bulduğum için şanslıydım. Süre sınırı 2 saatti. Hızlı ve kaliteli çalışma için yöneticiye özel teşekkürler!
Bu yılın Ocak ayında bu bankanın bir şubesinde hesap açtım. O dönemde yabancıların depozitosu 3.000 dolardı, bu paranın bir ay süreyle hesapta dondurulması gerekiyordu. Daha sonra bu bankanın diğer tüm şubeleri ve Antalya'daki diğer bankalar zaten 5.000 dolar istiyordu. 1000 liralık sigorta da istendi. Sıra olmamasına rağmen açılışın tamamı 2 saat sürdü. Bu bankanın kartı önce temassız çalışmayı bıraktı, bir ay sonra ise tamamen çalışmayı bıraktı. Yeni bir banka kartı yapmak için geri döndüm. Ve yeni kart temassız çalışmayı da durdurdu. Eylül ayında buraya geldim, açılış koşulları değişmedi. Bu bankayı tavsiye edip etmemeyi bile bilmiyorum. Bu açılış koşullarını beğenip beğenmediğinize kendiniz karar verin. Benim için bu Türkiye'de bir seçenekti. Rusça yemek yapan bir çalışan var.
Normal departman. Çok sayıda kişi olmasına rağmen süreç iyi gidiyor. Türk zihniyetini beğenmeyenler için, bunu kabul etmenizi ya da başka bir ülke aramanızı diliyorum.
En kötü banka
İlgimden çok memnunum, her aradığımda hemen bağlanıyorum. Evet, amirin numarasını ve adını da bilmelisiniz, bizzat oradayken endişelerim her zaman hızlı bir şekilde çözüldü ve yalnızca tavsiye edebilirim. .
Erken geldim, pasaportumu önceden tercüme ettim, başvuru formunu doldurdum ve 2 saat sonra açık hesaplar ve plastikle ayrıldım. Tebrikler.
Programdaki bir aksaklıktan dolayı hesap açılması mümkün olmayacaktır. Gelecek ay tekrar gelin dediler 😀
Az önce onlarla bir hesap açtım. Benim dilimi yani İngilizceyi iyi konuşmasalar da sabırlıydılar ve her şey yolunda gitti. Genel olarak iyi bir deneyim.
Hesap açma ve hizmet verme konusunda bu ofisi önermiyorum, çalışanlar hatalı davranıyor. Hizmet şartlarını açıklama yapmadan kendi takdirlerine göre değiştirirler; aynı binada daha uygun bir banka vardır.
Hesap açtırmak için 2000 lira sigorta istiyorlar. Bu olmadan hesap açılamaz. Henüz 5.000 dolarlık depozitodan bahsetmiyorum.
Üçüncü penceredeki kadın berbattır. Sana yardım edecek hiçbir şeyi yok. Nasıl çalışacağına dair hiçbir fikri yok. Keşke ilk defa olsaydı ama maalesef değil. Umarım onu bir daha asla görmezsin. Yüzü en kötüsü. Sana onun müşterisi değil de bir solucanmışsın gibi bakıyor. Ondan KORKUNÇ hizmet!
8. masada çalışan bayan en iyisidir! Telefon numarasının değiştirilmesi, adın karta yazılması ve genel destek gibi hızlı işlemler için teşekkür ederiz! BR, Olga
Her şey hızlıydı, sorunumu anlamama ve çözmeme yardımcı oldular.
3. vitrindeki kadın başka şubelerden gelen müşterilerden hoşlanmıyor. Bizden gerçekten nefret ediyor! Yardıma ihtiyacımız vardı ve bizimle konuşmak ve yöneticiyi aramak istemiyor. Deniz müşterilerine sadık değiller. iddia edeceğim
ne yazık ki koşullar engelleyici. Depozito açıldığında hesaba 5k usd yatırılacaktır.
Hizmet iyi
Süper!
Kibar, profesyonel personel. Onlarla çalışmak her zaman bir zevktir.
Bora zirvede. Müşteri odaklı, destek vermeye hazır yönetici