Adres: | Mimar Sinan, Hakimiyeti Milliye Cd. No:49, 34660 Üsküdar/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902163330600 |
Kategoriler: | Atm Banka |
Çalışma saatleri: | Salı 09:00–17:00, Çarşamba 09:00–17:00, Perşembe 09:00–17:00, Cuma 09:00–17:00, Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı, Pazartesi 09:00–17:00 |
Web sitesi: | https://www.ziraatbank.com.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
Sn.Yetkili, 31 Mart Cuma yani bu gün hesabıma başkası tarafından yanlışlıkla yatırılan para ile ilgili çözüm aramak için Üsküdar şubenize gittik, Müşteri temsilciniz Şaban Yalçın yardımcı olmak yerine beni ve annemi tersleyip, şubeden kovdu, KABA PERSONELLERİZİ EĞİTİME GÖNDERMENİZ RİCA !
Çok sıra var. Benimle ilgilenen görevli 5 dakikanın dördünde, telefonla başkasıyla görüştü. Vadesiz hesap açtırmak istediğimi söyledim. Niye? diye sordu. Bismillah. Kimliğimin fotokopisini çekti ama bir sözleşme imzalatmadı. İmza örneği almadı. Dahası atm kartı vermedi. Hesaba para yatacakmış ben sonra gidip alacakmışım. FesüphanAllah. Covid şartlarında ve bu sıcakta uğraş dur.
Sistemin çalıştığı günler oluyor mu???? Müşteriyle ilgilenmemek için cevap aynı "sistem yok". Sistem yoksa kapatın branşı ne işe yarıyor? Ayrıca çalışanlara herhangi bir eğitim veriliyor mu? Hiç birşey den haberleri yok. "Onu bilmiyorum bundan emin değilim". Niye burda oturuyorsun o zaman?
Saat 16:20'de geldim 9 asgari ücret kadar acil para yatırmam gerekiyordu. Bana diyor ki 500 TL alırız senden işlem ücreti. Alla alla alıp ne yapacaksın 500 TL gişe memuru? Diğer bankalar bunu ücretsiz yapıyor zaten. Uyanıklar.
İnsana yardım etmemek için bu kadar çabalayan başka bir banka yok
Üsküdar merkezde olup hizmetlerini belli bir nizama sokmuş bşr bankadır. Tüm çalışanlar güler yüzlü ve mudilerle sorunlarını çözene kadar ilgileniyorlar
Şube değişikliği konusunda müşteri temsilcim yardımcı olmadı. 12 yılda bir işimiz düştü. Onda da yardım alamadım. Hesaplarımı kapatıyorum.
bu kadar umursamaz bir banka şubesi olamaz, bütün çalışanlar yaptıkları işten bıkmışlar çalışmak istemiyorlar. kimse sizi zorla tutmuyor istemiyorsanız yapmayın bu işi, bizi de kanser etmeyin.
Musterisini öküz yerine koyan bir kurum. Hala ayakta olmasi 70 olus yaslilarimiz sabrina kalmis. Guvenligi hice sayan, onun bunun kayitlarini karistiran RTUk kurallarina uymayan bir banka
Müşteri hizmetleri bölümündeki sarışın yanlış hatırlamıyorsam adının Özge olduğu kadından banka hesap dökümümü talep ettiğimde bana karşı çok hadsiz bir üslup takınarak - siz bu şubeye değil Üçyüzlü ye kayıtlısınız Orası neresi ya ? Ben: Esenler - O zaman burada ne işiniz var (alaycı gülümseme) Size benim nerede olduğumu hesabımda ne kadar para olduğunu sorgulama hakkını kim veriyor haddinizi bilin lütfen!
Çok sıra oluyor :))
Güzel bir banka
Klasik banka şubesi fakat büyük olduğu için çok sıra bekletmiyorlar çalışanlar da diğer şubelere göre daha güler yüzlü
Bir yıldızı bile haketmeyen bir şube.
O telefon numarasini oraya süs olarakmi koydunuz defalarca aradim calmiyor gerekli sikayeti genel mudurluge ileticem..
Çok kötü. Bad service 👎
Telefonla ulaşılamayan banka...
BERBAT
Hiçbir şekilde telefonlari acmiyorlar,sizin gibi bankanın ..... ..... ...... ..... .....
Havalandirma yok les gbi. Yaslilar da hep burda. MAssallh kimse korkmuo
Özellikle turistler için daha kötü bir banka şubesi görmedim. Danışman Google tercümanı kullanmayı reddetti ve Rus olduğumu öğrenince hemen sistemin çalışmadığını söyledi. Ancak aşağıdaki müşteriler için işe yaradı.
5 yıldız verdim çünkü masa 1'de İngilizce konuşan çalışan bence çok hoş, çok yardımsever ve her zaman gülümsüyor İngilizce konuşabilen tek çalışan o ve bu yüzden maaşına zam yapılması gerektiğini düşünüyorum
Tamam servis. Ama tezgahta çalışan çalışan ben bir şey anlamadığımı görünce bakışlarını bana çevirdi. Sabırlı ve misafirperver olmalısınız. Bu yüzden sadece 3 yıldız.
Tek isteğim biraz para yatırmak iken benden sayısız gereksiz form doldurmamı isteyen kaba bir tezgahtar.
Dolandırıcılar! Yabancıların bu bankaya dikkat etmelerini şiddetle tavsiye ediyorum. Gelip hesap açmak istediler. Bir banka çalışanı, 3 ay süreyle 5 bin dolar depozito açma şartıyla açtıklarını söyledi. Biz de bu şartları kabul ettik, 5.000 dolar para yatırdık ve akşam uygulamaya girdiğimizde dolarların bilgimiz dışında liraya çevrildiğini gördük. 3 aydan daha erken para çekemezsiniz. Şubede faturanın lira olacağı konusunda kimse bizi uyarmadı, çalışan dolar olacağını söyledi. Genelde oturup paramızın erimesini izliyoruz, umarım üç ay içinde banka bu mucizeden en az 4.000 dolar alır. Ziraat Bankası'nı bir Rus sohbetinde okudum, bizim durumumuz münferit değil, birçok kişi aynı durumu yaşadı. Dolandırıcılar. Üstelik Türkçe bilmiyoruz, İngilizce konuşuyoruz ve İngilizce konuşan bir yöneticimiz vardı, o yüzden yanlış anlamayalım, bilerek kandırdı.
Her zaman kalabalık ve hiç yardımcı olmuyorlar! Soru sorsanız bile cevap vermelerini beklemeyin!! Görünüşe göre çoğu için cevap vermek çok zor!
Telefonlara bakılmıyor
Birden fazla yıldızı hak etmiyor. Sağdaki ilk masada çalışana ayrımcılık yapılıyor. Bazı çalışanlar hesap açmak için sigorta fonu istiyor, bazıları da aynı salonda hiç sormadan açıyor. garip.