Adres: | Sakarya, 3011. Sk. No:8, 35930 Çeşme/İzmir |
---|---|
Telefon numarası: | +2327127991 |
Kategoriler: | Atm Banka |
Çalışma saatleri: | Çarşamba 09:00–12:30, Perşembe 09:00–12:30, Cuma 09:00–12:30, Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı, Pazartesi 09:00–12:30, Salı 09:00–12:30 |
Web sitesi: | https://www.vakifbank.com.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
Yeni yeri cadde üzerinde güzel bahçeli villa
Çalışanlar öfleye öfleye çalışıyorlar
Oldukça kolay bir lokasyon olan, çarşı içinde
Şube yeni ve bakımlı, personel pozitif ve yardımsever,
Bu bankanın banka hesabı müşterisi değilim (memnuniyetle) ama buraya nüfus cüzdanı yenileme başvurusunun vergisini ödemek için gönderildim. Öğle tatilinin bitmesine 10 dakika bekledik. Saat 13:20'de sıradaki üçüncü müşteriydim. Banka açıldığında ön taraftaki güvenlik görevlisi bu işlemi bankada değil dışarıdaki ATM'den yapacağımızı söyleyerek bizi uzaklaştırdı. Girişi işe yaramadığı için ATM'yi 3 kez denedik. Bizi bankaya kabul etti, şimdi 15. sıraya yerleştik (bizi yanlış yönlendirdiği için bizi öne geçirme nezaketini göstermesi gerekirdi, işlemimiz 5 dakika bile sürmezdi ama hayır son sıradaydık) Müşteri hizmetleri berbat, 45 dakika bekledik, hala kimse bizi aramadı, birçok numara arandı, gelmedi, veznedarlar boş oturuyordu, acelemiz yoktu, gülümsemedik ve biz hala bekliyorduk. sandalyelerinde oturup çalan numaraların görünmemesi yerine merak edip neye ihtiyacımız olduğunu sorarlardı. Kesinlikle Türkiye'nin şu ana kadarki en kötü banka deneyimi, 45 dakika sonra ayrıldık ve güvenlik hadi atm'de yapalım dedi, yardım edeceğim? Bir yere yanlış basmış olmalısın, ATM'de 4. denememde tekrar denedi yine çalışmadı. Sorunun hemen çözülmesi için bizi tekrar bankaya davet etmedi, Ziraat Bankası'na gönderdi. Ertesi gün postaneye (PTT) gittim, güvenlik güler yüzle karşıladı, tam olarak neye ihtiyacım olduğunu biliyordu, önümde 2 kişi vardı, hala beklemeye gerek yoktu, veznedar beni güler yüzle karşıladı ve ne yaptığını biliyordu. Vakıfbank'ta kaybedilen 1 saate karşılık, PTT kapısına varılmasından işlemin yapılmasına kadar geçen süre tam anlamıyla 5 dakikaydı. Müşteriler, dışarıda daha iyi bankalar ve hizmetler olduğunu bilmeli… Sorunlarla boğuşmaya gerek yok, paranıza ihtiyaçları var, size saygı ve nezaketle davranılmaları gerekiyor….