Adres: | Gümüşsuyu, Tak-ı Zafer Cd. The Marmara Blok No: 3 C, 34437 Beyoğlu/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902123932300 |
Kategoriler: | Atm Banka |
Çalışma saatleri: | Cuma 09:00–12:30, Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı, Pazartesi 09:00–12:30, Salı 09:00–12:30, Çarşamba 09:00–12:30, Perşembe 09:00–12:30 |
Web sitesi: | http://www.garantibbva.com.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
8 tane gişe var sadece 3 kisi calisiyor toplam 3 saat oldu anca sira geldi öncelikliler oldugu icin
15. Gün oldu bir ipoteki kaldıramadık kredim bittiği halde o yüzden bütün hesabımı başka bankaya taşıdım şu ipotek işini halledebilir sem birdahaki bankanın yanından bile geçmem başka bankamı yok bu ülkede kesinlikle tavsiye etmiyorum bankaya gidiyorsunuz 2 saat sıra bekliyoruz
Isvec kronu hesabima parayi koymadilar ! Tum banka subeleri almiyormus ! Garanti bankasi musteri hizmetlerini aradim. Bana dedikleri sey hic bir subemizim Öyle demeye hakki yoktur. Bana sikayet etmemi istediler. Aksaray subesi de ayni dedi. Ama galatasaray subesi kesinlikle aliriz almiyoruz diye bir hakkimiz yok dedi. Ve galatasaray subesine Cok tesekkur ederim.!
Garanti Bankası telefonları açmamak ve müşterilere geri dönüş yapmamak üzere müşteri hizmetleri koymuşlar. Biraz müşterilere özenli davranın lütfen!!!!
Geldiğim, gördüğüm en kötü garanti şubesi,insanlara insan muamelesi yapmıyorlar, kaç senelik garanti müşterisiyim böyle bir şey görmedim,orada çalışan beyefendi tersleye tersleye bir hal oldu, bırakın bir kadınla böyle konuşmayı, insanla böyle konuşulmaz.Üslüpsüz
Bu kadar yavaş çalışan biryer daha görmedim. Her işlem Yapmak için numara aldığımda 40 dakka bekliyorum. Rezillik.
8 tane banko süs olarak yapılmış. 8 tane bankonun dolu olmasını bekleyen zaten yok. Fakat 3 açık bankoda oturan yetkililerinde genelde 1 tanesi açık olması sebebiyle ortalama bekleme suresi 30-40 dk... calisanlar inanilmaz suratsiz. Guvenlik haric kimse ile isiniz olmaz insallah.! Güvenlikler cidden çok yardım sever ve bilgili.
Adi bankanın adi şubesi Bekleyen en az 20 kişi var ve bankadakiler aheste aheste kahvelerini yudumluyorlar. Bir kartsız numara aldıysanız vay halinize akşama kadar bekleyebilirsiniz
müşterilere genel olarak çok kaba davranılıyor. veznelerin çok azı çalışıyor ve bekleme süresi inanılmaz uzun. gerçekten zaman kaybı
İnanılmaz rezil ilerliyor. 2 saat rahat beklersiniz
Şirket banka ve kredi hesabı açtırdırdım 3 ay önce şimdiye kadar kartımı teslim alamadım arıyorum telefona da cevap vermiyorlar gidip boşuna bekliyorum SMS ten de kartın şubeye ulaştığını söylendi fakat gittiğimde kartın ulaşmadığı söylüyorlar
Türkiyenin en çok masraf alan ve müşteriye ilgisiz bence en kötü bankası günümüz piyasa değerlerinde bile az sayılabilecek bir tutarı ödemek için bekletilen saçma sapan bir kurum
Çalışan personellerin çok kötü davranışları var garanti bankasına yakışmayacak şekilde bagirmalar çok kötü çok müşteriye bağırıp konuşmaları hiç hoş bir durum değil yakışmıyor böyle çalışmaları!!! Bian önce düzeltilmesi lazım böyle rezillik bir durum!!!
4 kişi oturuyor, bir kişide müşteri, üçüsüboş, millet bekliyor.
Günlerden Pazartesi 1 çalışan var kocaman şübede. 21 kişi sırada 1 saattir bekliyoruz. Saçmalık ya
teşekkürler garenta taksim ilginiz süperdi emre bey
Çalışanlar yeteri kadar bilgi sahibi değiller dikkat edin yapacakları hataları size mal etmesinler ben zamanında yakaladım siz de dikkatli olun👍
Kardelen hanım hariç hiçbiri iyi değil. İlgisiz ve bilgisiz
7 tane vezne var 1 tane çalışıyor
Hiçbir şekilde telefonla ulaşılamayan şube
Uzun süre beklemek zorundayız
Yavaşlar 😔
müşteriler ile saygısızlık la davranıyorlar
Bu kadar vasat bir banka nasıl olabilir. Hayret ediyorum.
Müşterileri umursamıyorlar
Dün gece hesabıma para yatırmak için bankaya gittim, tutar (620tl) idi, ekranda para yatırıldı dedi ancak daha sonra tutar hesabıma yansımadı, sorunumu çözmek için iki kez bankaya gittim ama her seferinde aramamı söylediler yardım hattı bankasını, daha sonra yardım hattını birkaç kez aradım ama bankayı her ziyaret ettiğimi duyduğumda, beni yardım hattı ve çağrı merkezi döngüsüne sıkıştırıyorlardı, çok kötü ve acınası bir hizmet, hesabım 2 yıldan fazladır, bakış açımda bu banka benim tarafımdan tavsiye edilmez, teşekkürler
Çalışanları bilirkişi.
Hayatinizda gorebileceginiz en yavas calisanlara sahip Garanti subesi olabilir.
Üzgünüm hiç bir türlü ilerleyemiyoruz
Rezalet
Bu banka her iki kredi kartımı da hiçbir uyarı yapmadan, hiçbir açıklama yapmadan kapattı ve benim de borcum yoktu. Ayrıca müşteri hizmetleri çok zayıf ve personelden biri İngilizce konuşuyor, personel benimle bağlantı kurmak için hiçbir çaba göstermedi.
İğrenç hizmet, uzun süre beklemek, kimliğiniz yoksa, size yabancı pasaportla hizmet vermiyorlar, para sadece müşteriler için değiştiriliyor, ATM'den nakit çekme komisyonu% 7!!!!
Harika hahaha
Banka çalışanları ve müşteri hizmetleri çok kötü. Personelin hepsi farklı şeyler söylüyor. Hesabımda değişiklik yapmak istedik, bir çalışanımız değişikliği yapmak için belge ve para getirmemizi söyledi. Ertesi gün gittiğimde başka bir çalışan bana değişikliği yapamayacağımızı söyledi.