Adres: | Karataş Mah. 428 Nolu Sok. No: 1/B, 27470 Şahinbey/Gaziantep |
---|---|
Telefon numarası: | +3422361980 |
Kategoriler: | Banka |
Çalışma saatleri: | Pazar Kapalı, Pazartesi 09:00–12:30, Salı 09:00–12:30, Çarşamba 09:00–12:30, Perşembe 09:00–12:30, Cuma 09:00–12:30, Cumartesi Kapalı |
Google Haritalar'da Aç |
Bu telefon numarasını veriyorlarda bin defa aradım niye kimse bi cevap vermiyo madem cevap vermicekler neden telefon numarası veriyorlar pandemiden dolayı gidemicemizi bildikleri halde telfona cevap vermiyorlar
1. Katta oturan bayan müşteri temsilcisinden kefil işlemi yaptırmak istedik ancak işlem yapmamak için elinden geleni yaptı. Işlem ne kadar sürer diyoruz 2 saat diyor. Tamam işleme baslayalim (eşim aşağıda 2 aylık bebek var 2 saat beklemesin) diyorum, hemen de bitebilir eşiniz çocukla gelsin diyor. Pandemi var az sonra gelsin diyoruz, gelmezse işlem yapmam diyor. Ayrıca kefalette sıkıntı yaşarsınız diyor. Git kimlik fotokopisi getir diyor. İşlemimizi yaptırmadık. Bundan sonrada inşallah işimiz olmaz.
Her seferinde çok kalabalık , merkezi olduğu için anlaşılabilir ancak bu kalabalığa tek gişe el insaf
Karataş şubesine ait olduğunu iddia ettiğiniz bu numara sürekli halk bank diyaloga aktarıyor.. bu dayatmanızı kabul etmiyorum. İnsanları aptal yerine koyamazsınız! İnsanlar isterse halk bank diyalog müşteri hizmetlerine ulaşabilir!!!
Bir yabancı ekonomist zamanında ''Türkler bankacılık yapamaz'' demişti. çok şükür bu sav çürürütüldü. ama ısrarla bu savı yaşatan ender bankalarımızdan birisi. Telefon nosu verir açmaz, vadeli hesap açarsın kapatamazsın,kredi kartının günü dolar, geçer yeni kart gelmez. Vadeli hesap günün dolar paranı piyasa faizinin 3- 4 kat alt limitine vadeliye atar. İnternet şubesinde yapılabilecek bir çok işlem için şubenize gidin denilir. Bu nasıl bir bankacılık anlayışıdır. anlayamadım gitti. Adam gibi işinin erbabı bir yönetim olmalı bu bankada
Bu kadar para kazanmanıza rağmen devlet bankası olmanıza rağmen sadece gişede 1 kişi ile hizmet verip vatandaşı güneşin altında saatlerce bekletmeniz akla mantığa sığmıyor yazıklar olsun sizin gibi bankaya
Kaç kez aradım bir müşteri temsilcisi ile görüşmeden tlf kapanıyor. Yaklaşık bir yıldır bir bankkart gelmedi ve her ay maaşım yatıyor. Başka bankalara aktarma yaparak nakit çekiyorum. Teşekkürler yarattığınız rezillik için.
sizin gibi bankanın Allah belasını versin. kendi paramı çekmek için 3-4 gün beklettiniz. rezalet bir bankasınız. sizi yanımda çaycı olarak bile çalıştırmam ben. yemin ederim
Telefonu yüzüme kapattı (Mine hanım) Hizmet kalitesi sıfır, insanlar size mecbur değil
Erken saatlerde gitmezseniz genelde kalabalık, öğleden sonra sürekli müşteriler güneş altında yanıyor. Bankamatikler için bile gölge yok.
Bir bankadan fazlası bira yavaş ilerliyorlar ama idare eder
İş yerimize yakın diye geliyoruz ama hep gişede 1 kişi hizmet veriyor. Koskoca bankada 1 kişi mi gişe hizmeti saglayabiliyor ?
Ek ders ücretlerini ayın 7,8,9 da alabildiğiniz yegâne banka.İyi ki devlet bankası yoksa maaşla birlikte alırdık.
Tek kişiyle idareye çalışıp insanların saatlerce bekletilmesi... Tam bir rezalet
Türkiye'nin en berbat ilgisiz suratsiz calisanlarinin bulunduğu ve cok yawas islemlerin yürütüldüğü banka
TEK KİSİ CALİSİYOR SAATLERCE HESAP ACMAK VE DİGER İSLEMLER İCİN BEKLİYORSUNUZ. ŞAHSİ İŞLER İCİN ASLA TERCİH ETMEYİN
Onlarca defa aradım açmıyorlar başka memleketteyim ve işlerimi hep yarım bıraktılar. Ulaşamadığım için de derdimi anlatamıyorum
Bireysel müşteri danismaniyla yapacagim islem vardi. Rahatsizlanmis cikmis arkadas. Ama yerine kimse gecmemis islemimi yapamadan cikmak zorunda kaldim.
Sanki iş yavaşlatma eyleminde personel eksik işlem yapmadan çıkmak zorunda kaldık
Özellikle personellerinizi eğitmeniz gerekiyor. Orada çalışan kapalı bayanın sizi azarlarmış gibi konuşması sizin gibi bir bankaya yakışmıyor
Yazıklar olsın her geldiğimizde bir saat güneşin altında bekliyoruz
Tavsiye etmiyorum İş yeri için post ta önermiyorum
madem telefonu açmayacaksınız o zaman oraya neden o telefon numarasını koydunuz!
ATM sürekli arızalı ve çalışanları ilgisiz.
Bu kadar bekleten bir şube görmedim ikinüç kişi var yarım saat bekledim
Yeterli sayıda çalışan olmadığı için insanları güneşin altında rezil eden , vasat banka .
Bir türlü telefonlara cevap vermeyen banka şubesi.
Banka görevlileri bizim isimizle sanki kendi isleriymis gibi ilgilendi. Teşekkür ederiz.
Telefonları acmiyorlar. Halkbank diyaloğa direk bağlanıyor. Nasıl bir sistemsizlik?
Genel olarak kalabalık bir şube. Bölge için küçük ve yetersiz kalıyor.
Çoook yavaş
👍
Çok çok yavaşlar..
artık şu telefona cevap verin yaa
Anlatilmaz yaşanır
Hizmet anlayışları iyi bir banka. Teknoloji de çok çok geriler
Bir oy bile fazla telefona bakilmiyor.
Halkbank işte iyi olsa bile ne kadar iyi olabilir.
İlgi sıfırın altında
Telefonu açmıyorlar. İşimizi halledemiyoruz.