Adres: | Kentkoop, Batıkent Kültür Merkezi, Batıkent Blv. No:255, 06370 Yenimahalle/Ankara |
---|---|
Telefon numarası: | +3125871500 |
Kategoriler: | Atm Banka |
Çalışma saatleri: | Çarşamba 09:00–12:30, Perşembe 09:00–12:30, Cuma 09:00–12:30, Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı, Pazartesi 09:00–12:30, Salı 09:00–12:30 |
Web sitesi: | http://www.garantibbva.com.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
Tüm çalışanlarını bilmiyorum ama 4 nolu bankoda oturan kadın çalışanda, müşteri ile iletişimde ve ilgide, sorulara cevap vermede büyük sıkıntı var. Birazcık müşterinin yüzüne bakmak, nezaket göstermek gerekir diye düşünüyorum.
Size tek kelimeyle şunu soyleyim çalışanlar okadar terbiyesiz ve ağıza alınmayacak laflar ettiki ben utandım kendileri yanlış işlem yapmışlar ve bunu kabul ederek (olabilir ne var bunda diyerek) ve müşteriyi tersleyerek bankadan sozlu olarak müşteriyi kovan bir banka acilen buraya genel mudurlukten bir müdahalede bulunulması gerekiyor.
GBP cinsinden paramı çekmek için 1 gün önceden şubeyi arıyorum hem de 3 kez Selda Hanım zahmet edip ne telefonlarına bakıyor, ne geri dönüş yapıyor. Ertesi gün şubeye gidip para çekmek istediğimde para yok Pazartesi verebiliriz diyor. Telefonlarını açmayan, tüm gün Instagram’da takılıp yoğunduk bahanesinin altına sığınan bir de şubede “benim yapabileceğim bir şey yok” diyip neredeyse beni suçlu çıkaran personeller var. İşini düzgün yapan insanlarla çalışırlar umarım
Dünyanın en yavaş şubesi. Gişedekiler aşırı yavaş. En az 1 saat bekledim. İşim de yarım saatten uzun sürdü ve hallolmadı.
Kredi kartım şubeye gelmiş ama oradaki hanım efendi SMS göndermemiş. Günlerce boşa beklemişim. Elinde bir barkod cihazı toplam yaptığı işlem 3sn ama günlerce ihmallerini bekledim.
3 numaralı bankoda sarı kadın çok kaba. iki gün üst üste bankaya gittim. işlemimi diğer bankoda yaptırdım. Ceylin hanım çok kibar, müşteri dostu. Sorularımıza tatmin edici yanıtlar vermek için gayretliydi. Diğer bankolarda çalışanlarında işlerini severek yaptığını gördüm fakat 3 numaradaki bayan müşteriye bağırıyor. tamam anlıyorum iş yoğun olabilir. beğenmiyorsa başka iş yapsın. Müşteri düşmanı resmen. İlk gün yatıracağım parayı dahi üşendi yarısını başkasına saydırdı. (Yetkililer kameradan izlesin.) Garanti benim bankam müşteri temsilcime de şikayet kaydı açtırdım. Hakkında hayırlısı...
Döviz işlemi yapmak istediğimi söylüyorum beni emekli promosyonu almak için bekleyenlerin sırasına gönderiyor ilgi sıfır alaka sıfır hiç hoş bir durum değil.
1 kart teslim alacağım, koskoca bankada 3 müşteri anca var tam tamına 45. Dkya girdik hala sıra gelmedi. Hayatımda böyle bi yer görmedim
4nolu bankoda oturan kadına gittik.hesao açıktı onu yatiracaktik işlem biraz uzayınca sizle daha fazla ilgilenemem tekrar numara alıp sıraya girmeniz gerekir dedi; 5 tane banko boştu ve orta Likya başka müşteri olmadığı halde bize ukalalik yaptı anlasilr gibi değil..
Garanti bankası şubeleri içerisinde açık ara en yavaş işlem yapan şubedir. Tespiti için kişi başı geçen süreden bakıldığında açıkça görülmektedir. Defalarca farklı şubelerdeki kıyasını yapmış biri olarak iletiyorum.
Emekli maaş müşterilerinden kredi kartı aidatı adı altında 124 tl ücret tahsil eden ve bu sebepten kartını kapatmak isteyen müşterileri kaile almayan müşteri memnuyeti SIFIR olan ve müşteri çekmek için verdikleri reklamları yaparken müşteri kayıplarının önemini hiçe sayan bir bankadır. Emekli müşterilerden dahi kredi kartı aidatı ile haksız kazanç elde ederken kartını kapatmak isteyen müşteriyi hiçe sayarak kartını kapatan ve bu şekilde zarara değil kara geçtiğini düşünen anlaması zor bir bankadır.Müşterinin yanında olmayan tüm süreçlerinizde bol müşteri kayıpları konusunda size başarılar...
Yeterli calisan yok
Gördüğüm en rezalet müşteri sıralama sistemi.Bankada on kişi olmasına rağmen tam 90 dakika bekledim(5 banko çalışmasına rağmen) benden sonra gelenlerin hepsi önüme geçti nedeni müşteri öncelik sıralaması iki kişiye bir olabilir ama tam on kişi öncelikli müşteri alıp müteakiben bir kişi kendi müşterisi olmayanı alan bir sistem uygun değildir.Maaş hesabı açmak için gelmeseydim işim olmazdı.
Kart verdiler eksik bilgi var diye şifre alamıyorum çok saçma bir bankasin garanti
Sıra beklemekten başka bir şey yapamayacağınız bir banka şubesi iş yerim mecbur demese üstüne para verseler bu banka ile çalışılmazdım sanırım
Gerçekten şaka gibisiniz ya bankayı arıyoruz hem cevap vermiyorsunuz hemde 5 dakikaya dönüyorum deyip dönmüyorsunuz yazıklar olsun
Koca banka'ya tek kişi bakıyo insanlar kapıda saatlerce bekletiliyoo yaziklar olsun bir de reklam veriyolar türkiyenin en hızlı bankasıyız ayıp ayıp
İlgisiz, saygısız ve yavaş çalışıyorlar.
Kredime dışaran sigorta yaptırdım 1 haftadır arıyorum ilgilene yok bi mail kontrol etmek bukadar zor olmasa gerek
İki dakikalık adres değişimi işlemi telefonla konuşmaktan 15 dakikada ancak yapıldı. İnsanın sabrını ve sinirlerini zorlayan bir şube.
Çalışanları ilgili diyebilirim
Garanti Bankası’nın en kötü şubelerinden birisi Paraya kıyıp eleman almıyorlar
yavaş işliyor
Garanti Bankası
📍 Serhat, 1354. Cadde No:63, 06378 Yenimahalle/Ankara
💬 Hem şubeden hem mobilden kolaylık sağlayan banka
📍 Ostim OSB, 100. Yıl Blv No:131, 06374 Yenimahalle/Ankara
📍 Kentkoop, 1846. Sk. No:1 06370, 06370 Yenimahalle/Ankara
💬 Esnaf arıyorsan burda . Ticket Multinet sodexo vb kartların kullanıldığı market var. Bakkalın biraz büyüğü. Bazı şeyler pahalı ama desteklemek lazım. Ürünlerin...
Ankara En İyi Cam renkendirme hizmeti Listesi Ankara En İyi Fotoğraf çerçevesi satıcısı Listesi Ankara En İyi Cam dükkanı Listesi Ankara En İyi Banka Listesi Yenimahalle En İyi Cam renkendirme hizmeti Listesi Yenimahalle En İyi Fotoğraf çerçevesi satıcısı Listesi Yenimahalle En İyi Cam dükkanı Listesi Yenimahalle En İyi Banka Listesi
📍 Ostim OSB, 100. Yıl Blv No:99, 06374 Yenimahalle/Ankara
💬 Operasyon yetkilisi Fatma hanıma baska şubeden ve müşteri hizmetlerinin halledemedigii işlemi azimle uğraşıp çözdüğü için çok teşekkür ederim