Adres: | Atikali, Manyasizade Cd. No:13, 34087 Fatih/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902126215112 |
Kategoriler: | Banka |
Çalışma saatleri: | Cuma 09:00–12:30, Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı, Pazartesi 09:00–12:30, Salı 09:00–12:30, Çarşamba 09:00–12:30, Perşembe 09:00–12:30 |
Web sitesi: | https://www.kuveytturk.com.tr/ |
Google Haritalar'da Aç |
Sair bankalar içinde en iyisi. Ama hiçbir kuveyt türk şubesindeki personel iletişim konusunda üst düzey değil.
Hesap açmak için bilerek ek şartlar istiyorlar! Çarşamba için rezillik!
ATM sürekli kırık. Çarşamba'da tek banka olduğu için, genel'de hizmet çok kötü. Yazık, böyle bir kalitesiz hizmet, böyle bir kuruluştan beklenmez.
Hesap kartım kırıldığı için bankaya gittiğimde kartı çıkaracak bayan personel alanına doğru ilerliyordu ve yarım saat bekledim gelmedi ikitellide oturduğumuz ve bir daha gelemicegimi söyledim ama umurlarında olmadı çağrı merkezini aradığımda ise hat düşmüyor ulaşılması ne kadar zor kılıyorsunuz
Yol üstünde. Kolayca adres bulunabiliyor.Fakat gişede bir kişi çalışıyor. Daha fazla personel konulabilir.
Bir bankanın ATM'si her zaman mı bozuk olur bozuk ve ilgi olsa herzaman bozuk olmaz
dünyanın en ama en kötüüüüü banka şubesiiii rezilll kepazeee her saat atm bozuk
20.03.2024 tarihinde Fatih çarşamba şubesinde para yatırma işlemi yaparken 2 numaralı veznede bulunan hanım efendinin ukala tavırları anlayışsız ve hoşgörüsüz bir şekilde yaklaşıkı kabul edilebilir değil. Bu kadar kıymetli bir kurumun müşteriyi küfür edercesine karşılaması ve surat ifadeleri hiç hoş değil. Umarım gereği yapılır.
Çok ama çok amatörce ve hiç çözüm odaklı olmuyorlar banka denilemez şekil de biyer allah düşürmesin. 7 gün sonra yorumumu yenilemek zorundayım çünkü 3 haftadan beri uğraştığım problemimi hala çözme diller son olarak bugün aradığımda Telefona bakan Beyefendinin bana size yardımcı olabilecek olan Engin Bey sizin telefonlarınıza bakmak istemiyor bunun için siz en iyisi Şikayet edin deyip bana şikayet numarası verdi şikayette bulundum bununla Yetin mi yiyeceğim elimde olan kanıtlarla beraber mahkemeye başvuracağım bilginize umarım avukatımın verdiği süre zarfında benim problemimi çözersin
ÖNCELİKLE BU ŞUBE DÜNYANIN EEEEEEENNNNNNN REZZZZZİLLLLL ŞUBESİ. BAŞIMDAN GEÇEN BİR OLAYI AKTARAYIM ! 05.07.2023 TARİHİNDE BANKA HESABIMDAN YANLIŞ BİR HESABA BELLİ BİR MİKTAR PARA TRANSFERİ YAPTIM. ARDINDAN HEMEN HESABINA YANLIŞ PARA GÖNDERDİĞİM KİŞİNİN MÜŞTERİSİ OLDUĞU “KUVEYT TÜRK” GEBZE ŞUBESİ İLE İLETİŞİME GEÇTİM. GEBZE ŞUBE HESABINA YANLIŞLIKLA PARA GÖNDERDİĞİM MÜŞTERİ İLE İLETİŞİME GEÇTİLER MÜŞTERİ YURTDIŞINDA YAŞADIĞINI, BU İŞLERDEN (BANKA İŞLERİNDEN) ANLAMADIĞINI VE BANKANIN HESABIMA PARAMI GERİ İADE ETMELERİNİ İFADE ETMİŞ. DURUM BU ŞEKİLDE OLDUĞU HALDE “KUVEYTTÜRK GEBZE ŞUBESİ” İADE İÇİNHESAP SAHİBİNİN ISLAK İMZASI OLMASI LAZIM DİYEREK PARAMI GERİ İADE ETMİYOR. KUVEYT TÜRK YÜZÜNDEN BİR HAFTADIR ADLİYELERDE BANKA ŞUBELERİNDE KOŞTURUYORUM. BU NE REZALET ! PARAN İLE REZİL OLMAK DİYE BUNA DİYORLAR DEMEK Kİ. KARŞI MÜŞTERİ “PARAYI GERİ GÖNDERİN” DEDİĞİ HALDE HÂLÂ BENİ OYALIYORLAR VE DURMADAN BAŞTAN SAVARAK MAHKEMEYE GİT DİYORLAR. KİMSEYE ZERRRRRRE TAVSİYE ETMEM BU LANET BANKAYI. BUNLARIN YÜZÜNDEN 50 TANE YERDEN BORÇ ALMAK MECBURİYETİNDE KALDIK. VESİLE OLANLARIN ÇOLUK ÇOCUĞUNDAN ÇIKSIN İNŞAAAAAALLAHHH
Hesap açmıyorlar ilgilenmiyorlar.
Yavas ama olsun napak banka iste
Calisanlari ilgili Güler yüzlü çözüm odakli
buradaki çalışanlar çok kötü davranıyorlar
Kuveyt Türk Bankası'nın bu şubesi, çalışanlarının tüm müşterilere yaklaşımı açısından en iyi şubesidir. Ama en küçük şube olduğundan Türk Lirası dışında büyük miktarda para çekmek istiyorsanız daha büyük şubelere gidin. Randevu almaya gelince, randevunuza gelip birkaç dakika beklemeniz için mobil uygulama üzerinden rezervasyon yapmanızı öneririm.
Telefonlara cevap verilmiyor telefonla aramak işkence
İyi ama ATM hip bozuk