Adres: | Cami, Değirmen Sk. No:4, 34940 Tuzla/İstanbul |
---|---|
Telefon numarası: | +902162289330 |
Kategoriler: | Banka |
Çalışma saatleri: | Salı 09:00–12:30, Çarşamba 09:00–12:30, Perşembe 09:00–12:30, Cuma 09:00–12:30, Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı, Pazartesi 09:00–12:30 |
Google Haritalar'da Aç |
İlk sırada bankaya girmeme rağmen tam 39 dk sıra bekledim ve veznedeki çalışan işlemi yapamadı. Numaratöre bir çare bulun lütfen.
Çok kötü çok çok kötü genel müdürlüğün hemen el atması gereken bir şube oldu.hırslı telefonlada iş çözen bayan müşteri temsilcileri gitti.telefonlara asla bakmazlar.ilgili hiç değiller.isteklide değiller.güvenlikten gişeye geçen arkadaş hariç bir güven vermiyor onunda zamana ihtiyacı var.acil bu şubeyi adam etmeliler.kimse memnun değil.
Böyle bir rezalet yok. Gişe işlemlerin de iki kişi çalışıyor adamlar ölü gibi her işlem 10 dakika sürüyor keyfi ve ağır çalışıyorlar. Bireyseldeki arkadaşlar ellerinde telefon düşmüyor. Bir sıra aldım bir saatten fazla bekledim. Umarım kendilerini düzeltirler.
Beni doğru dürüst dinlemedikleri için Kartal şubesine yönlendirdiler , yapmam gereken işlemi anlamadiklari için iki günüm bankada heder oldu, bu gün Kartal şubesine geldim bu işlem için gelmemize gerek yoktu dediler,
Şu veznedeki arkadaşları değiştiriniz.is bilmezler yüzünden bankaya tam 3 kez gittim bugün.her gittiğimde problem olmazsa olmaz
21.10.2020 tarihinde Tuzla sahil şubesine hesap kartımı teslim almak için gittiğimde güvenlik ile görüşüp yardım istedim sağlık çalışanı olduğumu acil işe dönmem gerektiğini kartımı bilgi teyidi yapıldıktan sonra teslim edilmesini istedim biz sadece doktor ve hemşireye öncelik veriyoruz denildi idare kadroya veremediklerini söyledi ben kimseden öncelik istemedim kart PTT ile bilgi teyidi yapılarak teslim edilebiliyorsa yine bilgi teyidi ile güvenlik tarafında n teyit edilip verilebilirdi konuşma uslubuda irite ediciydi. Hastanelerde sadece hemşire ve doktor çalışmıyor pandemi sürecinde bizlerde gece gündüz çalışıp ailelerimizden uzak duruyoruz böyle bir ayrımın yapılması yanlış kaldı ki öncelik sağlanmasını istemedim sadece acil işe dönmem gerektiği için güvenlikten yardım talep ettim. Gişedeki arkadaşlara sorma tenezzülünde bile bulunmadan dışarı çıkıp sıraya girin lütfen dedi. İlgisi ve alakası için çok teşekkür ederim umarım bir sağlık kuruluşunda idari bir birime işi düşmez.
Toki için ödeme yaptım. Ödemenin hesaba geçmediğini Edevletten görünce halkbankı aradım. 15 dk sonunda bi müşteri temsilcisiyle görüştüm. Tuzla Şubeye yönlendirdi. 10000 kere aradım. Çalıyor çalıyor açmıyor. Yaa arkadas şu işi teknolojik yapamıyorsanız yapmayın. Telefon ya telefon. Çalar çalar kimse bakmaz. Gamsızlık
İçeride banka personeli harici her şeye benzetebileceğimiz bir kadro bizi karşılıyor. Ne müşteriye saygı, ne de yaptığı işe saygı var. Umursamaz ve kendi keyfinde olan insanlardan ibaret bir şubedir.
Bu şubeye bizzat gittim. 2.8.23 saat 17.15. Çağrı merkezinden işlem yapamıyorum cüzdanımı kaybettim diye. Kartı kapattım ama Cüzdanımı buldum diye belirttim. Bilgilerim kapalı açın dedim ve yeni kk ev adresime istedim. İşlem bitti özellikle sordum bilgilerim açık mı call center işlem yapmıyor diye de yaptım dediler. Ama gel gör ki yapmamışlar. Nasıl bankacılarınıza eğitim veriyorsunuz acaba merak ediyorum. Ben bir daha mı gideceğim. Acil çözüm????
1 yıldızı bile çok gördüğüm bir şube güvenlik görevlisi hariç kimse işini hızlı yapmıyor bu şubeyi tercih ediyorsanız beklemeyi göze alacaksınız
Telefonlarına asla cevap vermeyen şube
Telefonlarına asla ulaşılamayan şube !
Beni gıdıklıyor
Mekan iç derinlik olarak gayet guzel
Güvenlik görevlisi abi dışında tüm çalışanların laçka bir şekilde çalıştığı adaletsiz sıra sistemiyle berbat bir yer halkbank burada da şaşırtmadı
Sakin deniz kenarı bir şube
Hayatımda gördüğüm en ilgisiz banka şubesi.
Ek dersi geç yatıran şube. Yeter artık bıktık