Adres: | Gazi, Akçay Cd. No:216, 35410 Gaziemir/İzmir |
---|---|
Telefon numarası: | +902322514477 |
Kategoriler: | Banka |
Çalışma saatleri: | Çarşamba 09:00–12:30, Perşembe 09:00–12:30, Cuma 09:00–12:30, Cumartesi Kapalı, Pazar Kapalı, Pazartesi Kapalı, Salı Kapalı |
Web sitesi: | https://www.denizbank.com/?utm_source=arama-motorlari&utm_medium=harita-banner |
Google Haritalar'da Aç |
Ya gişeleri çok ama çok ağır çalışıyor bir yada iki gişe var size sıra gelmesi için bir saaten fazla beklemeniz lazım ki bu her zaman böyle çık ağır çalışan banka çok sabırlı olmanız lazım yoksa kafayı yersiniz
Gişelerde yaklaşık 1,5 ila 2 saat bekliyorsun şikayetçi olduğunuzda da bizde böyle gibi cevap alıyorsunuz
Sabah 9’dan beri bin kere aradım, ne bireysel ne kobi cevap verdi!!! Bu nasıl bir bankacılık sistemi
Izmir Gaziemir şubesi; kredi başvurusu için gittim utanç kaynağı bir banka memuru beyfendi demeye bin şahit ister haddini bilmez hemen bankanın girişinde soldan 2. adam kaba , bankaya hiç yakışmayan hareketlerde bulunan bir memur sıram geldiği halde oturdum telefonla konusmaya basladı telefonda müşteriyle tartışıyodu bu durumdan rahatsız oldum kapatırmısınız dememe rahmen bana dedi ki ; sen kim oluyorsunda benim telefonumu kapatacan diyip milletin içinde insanı utandırıyo ve ben bu bankadan bu adam yüzünden soğudum iş yeri maaşımı bu bankadan alıyom şimdi iş yerine talepte bulunup bu bankaya maaşımı yatırmamalarını isticem böyle rezillik olmaz.
Eyt maaşımı taşımak için geldim. Ancak çalışanların başka işlerle ugrasmasindan yarım saatten fazla sürede sira gelmemesi sebebiyle sabır taşı çatladı ve öğlen arası oldu. Bende vazgeçtim. Siz bu kafayla çok müşteri beklersiniz...
Bankanın bazı çalışanı çok kibar yanlız yarımsaate bir müşteri alıyor. Bunu da bilerek yavaşlatıyorlar. Bir görevli bayan uzun bir süre yerine gelmedi. Yerine oturdu, rütahiden bardağa sürülürcrsine su koydu yavaş yavaş içti. Başka bir yerde randevum vardı geç kaldım. Sorumlu kişiye söylediğim de bekleyin sıranız gelir diyerek dalga geçti. Bu bankada mevduat hesabım var. Gerçekten müşterilerin sabrını deniyorlar. Bence Bankalar kurulu tarafından denetlenmeli.
Kartımı kurye ile adresime gondermediler. Mesaj yolu ile şubeye gelip alabilirsiniz dediler..önümde dışarıda 3 kisi bekliyor sıra bir türlü ilerlemiyor...sanırım ortalama işi olan bir müşteriyi 30 dk kadar bekletiyorlar
Denizbank Gaziemir şubesinde Güleryüzlü samimi işinde deneyimli personel ile görüştüm . Şubemiz çalisanlarini ve yöneticilerini ilgilerinden dolayı teşekkür ederim.
Nasıl bir sıra sistemi var , anlamak mümkün değil. Bir banka sıra önceliğini elbet kendi müşterisine verecek doğrudur. Fakat bu bankanın yaptığı öncelik değil , resmen hak ihlali resmen. Diğer müşterileri bu kadar uzun bekletip , kendi müşterileri anında işlem yapmak hiç hoş ve doğru bir politika değil. Sıradan bir gişe işlemi için 2 saate yakın bekletiliyorsunuz. En yakın zamanda kendilerine çeki düzen vermeleri gerekiyor.
Şube çalışanları çok ilgili ve güleryüzlü.. Özellikle Nazım Bey içten yaklaşımı ve deneyimi ile göz dolduruyor.. Teşekkürlerimi sunuyorum..
Kredi kartımda 760 liralık bakiye var iken Endonezyada 98 tl alışveriş yapmama rağmen kredi kartım -1480 olmuş nasıl beceriyorsunuz bunu her türlü hukuki süreci başlatıcam hakkınızda bu kadar insafsızlık nedir insanları Dolandırıyorsuz resmen salakmıyız biz
çok beklersiniz. min 45 dk.
Biraz daha hızlı hizmet verilebilir
Nefretin bankasi Denizbank
Hayatımda gördüğüm en iğrenç bankasını gaziemir şubesi çalışanların müşterilere hiç saygısı yok girişte ilk soldaki masada oturan suratsız kadın senin o pis bakışlarını hayatım boyunca unutmayacağım ve seni heryere şikayet edeceğim insan olmayı bir şekilde öğrenmek zorunda kalacaksın memur müsfettesiii
En yavaş çalışan şube.
İlgisiz ve alakasızlar
Sağlam
İnanılmaz yavaşlar
Bir insan telefonda 18 dakika bekletilir mi?? Böyle bankacılık hizmetinin.....
Bu bankanın olabilecek en kötü şubesi. Hangi görevleri yerine getirmek için orada olduklarını bilmiyorum ama haritayı açmayı başaramadılar