Kärcher Center İstanbul Avrupa

Kärcher Center İstanbul Avrupa

Kärcher Center İstanbul Avrupa, Endüstriyel ekipman tedarikçisi, Basınçlı yıkama makineleri olarak Halkalı Merkez, Basın Ekspres Cd. No:5, 34303 Küçükçekmece/İstanbul adresinde bulunmaktadır. Kärcher Center İstanbul Avrupa 78 yorum ve 1.99 puanlamaya sahip.
Adres: Halkalı Merkez, Basın Ekspres Cd. No:5, 34303 Küçükçekmece/İstanbul
Telefon numarası: +902127034444
Kategoriler: Endüstriyel ekipman tedarikçisi Basınçlı yıkama makineleri
Çalışma saatleri: Çarşamba 08:00–17:30,
Perşembe 08:00–17:30,
Cuma 08:00–17:30,
Cumartesi Kapalı,
Pazar Kapalı,
Pazartesi 08:00–17:30,
Salı 08:00–17:30
Web sitesi:
Google Haritalar'da Aç

Kärcher Center İstanbul Avrupa Yorumları

Ş
1/5

3 saat 24 dakika ısrarla telefona bakmalarını beklesemde 3 saat 24 dakika sonrasında telefon kendiliğinden kapandı. Müşteri ilişkileri 1 yıldız bile hak etmeyecek kadar kötü. kendileri telefona bakmaya zahmet etmedikleri için bende mağazalarına gitmeye tahamül edemedim. Son derece berbat bir hizmet. Mahalle bakkalı eminim daha kaliteli hizmet veriyordur.

T
1/5

Bu gün gittim, bu kadar olumsuz ve kötü karşılama, servisteki genç kardeşime birşey diyemiyorum pırıl pırıl bir genç ama Etkili, YETKİLİ olamamak onun suçu değil, ve gittim Ana bayinin MERKEZ'İN bana bulamadığı pompa tabanca ucunu Beylikdüzü sanayide buldum aldım, AMA BİR DAHA BU MARKA HİÇBİRŞEYİ BEDAVA ALMAM....,! ;? ::

N
1/5

Sayın Karcher Yetkilileri merhaba, Yaklaşık 3 hafta önce SC3 modelinizi Ümraniye Yetkili Satış Noktası’ndan satın aldım (ek aparatlar ve ek bezlerle birlikte). Alırken 2 amacım vardı 1.si kimyasal kullanmadan hijyenik bir temizlik yapmak, 2.si ise yardımcı birine ihtiyaç duymadan kendi temizliğimi yapabilmekti. Ancak maalesef reklamlarda gördüğüm hiç bir şey gerçek olmadı. Birincisi: Cam ocak ve davlumbazım var. En yoğun seviyede buharla ocak hata verinceye kadar yağ lekelerine tutuyorum kesinlikle geçmiyor. Mutfak dolaplarındaki lekeleri çıkarmadı. Duşakabin temizliği en büyük rahatlatıcım olacaktı maalesef orada da tek bir su/kireç lekesini bile gidermedi. Yani kimyasal kullanmadan temizlik yapmak hayal oldu. İkincisi: İlgili arkadaş kullanım esnasında bezin ıslanmaması için su çıkışını bitirip buhar çıkışını gördükten sonra bezi takmam gerektiğini anlattı ve talimatlara uygun şekilde kullandım. Ancak şöyle bir genel sorun var: Buhar çıkışı olduğu için bez illaki ıslanıyor. Reklamlarda gördüğümüz gibi makineyle temizleyip geçemiyoruz. Mutlaka kurulamak gerekiyor. Ancak bütün evi temizleyip geri dönüp kurulayana kadar her yer kendiliğinden kuruyup kalacağından dolayı; makineyi kapatıp ıslak bölgeyi kurulayıp, sonra tekrar makineyi açarak aparatları çıkarıp su çıkışını bitirdikten sonra tekrar bezli aparatı takıp temizliğe devam edebiliyorum. Bu da okurken bile anlaşılacağı üzere; oldukça zaman kaybettirici ve tek başıma temizlik yapamayacağım anlamına geliyor. Ezcümle; ürünü alırken reklamlarda bize vaadedilen 2 amacım vardı ikisi de gerçekleşmedi. Yüksek paralar ödeyerek aldığım bu ürünün iadesini yukarıda detaylarıyla belirttiğim sebeplerle kabul etmenizi önemle rica ederim.

Ö
5/5

Müşterilerini önemseyen çok profesyonel bir işletme. Basinçli yukama nakinesi aldık detaylı bir şekilde anlatımı yapıldı satış temsilcisi arkadaşımız kahvemizi bile eksik etmedi sağolsun. İşletmeye ve calisanlarina çok teşekkür ediyorum

M
1/5

Kesinlikle uzak durulması gereken bir firma siparişi vereli 11 gün olmuş ama hala ürünlerin akıbetini bilmiyorum bilgi veren de yok müşteri hizmetlerini arasanız sürekli hatta 20 kişi bekliyor bağlana bileni tebrik ederim. Ürünler yokken böyle iken elimize geçtiğinde servisle alâkalı sorunumuz olsa be olacak çok düşündürücü. Böyle global bir markaya yakışmayan hareketler. Acaba firma aynı tutumu Almanyada da müşterilerine yapabiliyor mu?

E
1/5

Yeni aldığım basınçlı yıkayıcı uzatma kolu arızalı geldi. Müşteri hizmetlerine 1 saatte bağlandım. Kargo gelip alacak dediler, ne arayan var ne soran.

B
1/5

bugüne kadar aldığımız en en en kötü hizmet. ürün daha yılı dolmadan ikinci kez servise gitti. bu kadar kötü bir müşteri hizmetleri ve teknik servis olamaz gerçekten. saatlerce müşteri temsilcisine ulaşmak için hatta bekliyorsunuz hatta kalın dönüş yapıcağız servisi arayıp diyorlar sonra bir kaç dakika daha hatta bekletip yüzünüze kapatıyorlar. her serviste ürün neredeyse 2 ay orada kaldı ne haber alabildik ne iletişime cevap verdiler. filtre yüzünden yolladığımız son serviste üründe hata yok diye geri yollamışlar filtreye bakmamışlar bile. gerçekten uzak durun başka markalara bakın ama bu markadan uzak durun. normalde kul hakkı deriz böyle yorumlardan sakınırız ama bu müşteri hizmetleri bu servis çok daha fazlasını hak ediyor.

C
1/5

Bugüne kadar aldığım en en en kötü hizmet. Aldığım üründe eksik parça çıktı 22 gün geçmesine rağmen hala bir dönüş yok iletişim yok yetkili kimse yok firmada. 35-40 dakika süren zorlu süreçle müşteri temsilcisine bağlanılıyor ve hiç bir işlem yapmıyorlar değişik yok eksik parça gönderimi yok muhattap yok firmada.

A
1/5

Berbat bir hizmet. müşteri temsilcisine ulaşamıyorum. 19 Nisanda aldığım ürün nerede hiç bir fikrim yok çünkü ne internet sitesinde var bu bilgi ne de ulaşıp sorabileceğiniz bir müşteri temsilcisi var. sabah 10da arayınca bekleme sırasında 25. olarak başlıyor, öğleden sonra aradığınızda 58. sıra olarak başlıyor hiç değişmiyor ve asla sıra erimiyor. Bir de müşteri memnuniyet anketi yollamışlar :D

B
5/5

İçeri girdiğimiz an itibariyle ilgi ve alaka gerçekten mükemmel. İhtiyacınız neyse o noktada cevap ve ürün bulabileceğiniz bir yer Karcher. Ben genel ev temizleme ürünleri ile ilgileniyordum ve üç ürün netleyerek ayrıldım. Cam temizleme için WV5 plus, ev temizliğinde Vc7cordless ve buhar makinası. Sc2deluxe .. Pazartesi günü görüşmek üzere Karcher😉

S
1/5

13 01.2024 de supurgemi tamir için verdim bugün 5 02 2024 beni arayan yok ben arıyorum cevap veren yok nasıl Bi firma tüketici haklarına şikayet edip yasal haklarımı kullanıcam. Bu gün nihayet telefona cevap verdiler bu hafta içinde geri dönüş sağlanacakmis. Makinem mi gelecek yoksa ariycaklar mi bilmiyorum.buradan alisveris yaparken dikkatli olun derim.

K
1/5

Telefonlarına ulaşılamıyor servise cihaz bıraktım 3 hafta olucak dönüş sağlanmadı arıyorum telefonu açan yok rezil bir firma

E
1/5

Media Markt tan aldığım karcher rcv3 robot süpürge güncelleme istedi yaptıktan sonra resmen sapıttı kendi kafasına göre takılıyor yarıda birakiyo olduğu yerde kaliyo şarj istasyonuna dönmüyo 2 aydır müşteri hizmetleri numarasına hiçbir şekilde ulaşılamıyor.Canlindestek numaraya yönlendiriyo sonuç olarak çözüm yok berbat alman malı dedik ama tam manasıyla paramız çöp oldu en kısa sürede tüketici hakem heyetine başvurup iadesini talep edeceğim kesinlikle uzak durun

Ö
5/5

Showroom Satış Danışmanı Taner Eren, Karcher markasının vermiş olduğu güvenin boşuna olmadığını çok net bir şekilde anlamamızı sağladı, çözüm odaklı yaklaşımı ve şikayet sürecini yönetim şekli, bu işin nasıl yapılması gerektiğinin dersini verir gibiydi. Teşekkürler Karcher ekibi

Ö
1/5

merhaba 21.04.2024 tarihinde bir siparişim oldu hala teslim edilmedi herhangi bir bilgilendirme yapılmadı. Çağrı merkezine ulaşamıyorum iletişim yok.

S
1/5

Karcher rezilliktir. 30 gün önce sipariş verdiğim süpürge göndermedikleri gibi para iadesi de yapmıyorlar. Müşteri ilişkilerine telefonla ulaşmak imkansız. 50 kişi olarak sıraya gırıyorsunuz. Ben yandım aman siz yanmayın

B
1/5

Bir Alman firmasına yakışmayacak profesyonellik bu 1 Yıldızı bile hak etmiyor karcher türkiye kablosuz süpürgemiz arıza yaptı bizde servise verdik üzerinden 50 gün geçti hala bir haber yok ve müşteri hizmetlerini aradığınızda bekleyenler arasında 55'inci sıradasınız günün hangi saatinde ararsak hep 55'inci sıradayız bir Alman firması olarak bu durum firmanızın itibarını sarsıyorsunuz eğer bana dönüş yapamazsanız sizi Almanya'daki yönetime şikâyet edeceğim eski bir bürokratım sizi en üst seviyeden şikayet edeceğim . Ve bundan sonra avukatım ile muattap olacaksınız ....

C
1/5

Bu markadan uzak durun. Servise cihaz verdim servis fişinin arkasında işlem 20 günü geçmez demelerine rağmen 22 gün geçti ne arayan var ne soran 2 defa aradım 2 defa mail attım ama hala sonuç alamadım. Sözünde durmayan bir kuruluş var, yazık. Bir saha mı asla. Kimseye tavsiye etmiyorum.

E
1/5

Siparişi 4 ay sonra teslim edeceğini belirten firma ,telefonlarına ulaşılmıyor,kesinlikle aldığınız ürünü değiştiremezsiniz.

S
1/5

Hepsi burada alışveriş sitesinden karcher vc2 elektrik süpürgesi aldım, görselde çeşitli aparatları vardır yalnız gelen siparişimde o aparatlar çıkmadı, satıcıya ulaştığımda bunlar içinde yokmuş ve fabrika da zaten o makine için üretilmiyor o aparatlar, bana iletilmiş. Ben o görsele bakıp o süpürgeyi aldım eğer fabrikadan öyle âparatsız üretiliyorsa neden ambalajın üzerinde tüm aparatlar gösteriliyor?

M
1/5

Servis yok , bozulursa tamiri mümkün değil . Müşteri hizmetleri yok .

M
1/5

Dünyanın en kötü satış sonrası hizmetlerine sahip. Müşteri hizmetlerini aramayın asla bağlanamazsınız. Mail gönderseniz yanıt alamazsınız. ÜRünü satıyorlar bir daha arayın ki bulasınız. Ürünüm kendi kendine arızalandı . Ürünü garantiye gönderdim ne servisten ne müşteri hizmetlerinden en ufak bir bilgi almak mümkün değil

F
1/5

3 ay önce aldığım ürün bozulduğu için servise gönderdim. Ürününü kaybettiler. Son 1 aydır müşteri hizmetlerinden hiç görüşmediyse 10 kişiyle görüştüm. Kimse ürünüm hakkında bilgi vermiyor. Berbat bir firma. Artık mahkemede görüşürüz

O
1/5

Servise bir ürün yolladım. Arıyoruz açmıyorlar. 25 gün sonra artık eleman gönderdim önce ürünü bulamamışlar. Sonra yarım yamalak toplayıp yedek parçası yok deyip göndermişler. Tabiii halk sahipsiz firmalarda canının istediği gibi davranıyor. Şöyle kallavi bir ceza yeseler telefonuda açarlar işlerini de yaparlar.

I
2/5

3gündür iletişime geçmeye çalışıyorum ancak birtürlü kimseyle iletişime geçemedim.... Mail gönderdim cevap alamadım Telefon ile arıyorum cevap vermiyorlar ben anlamadım lütfen benimle irtibata geçebilir misiniz

C
1/5

Bir ürünle ilgili sitelerinde yazdığım objektif olumsuz yorumu önce yayınlayıp, birkaç gün sonra sildiler. Yorumu sildiklerini anlatan ve eskisini de içeren bir tane daha yazdım, bunu hiç yayınlamadılar bile. Bu markanın Türkiye'de böyle bir operasyon yürütüyor olması tam bir hayal kırıklığı. Düşünsenize, müşteri hizmetleri telefonuna ulaşmak neredeyse imkansız, ama sitelerinde ürünle ilgili yaşadığınız gerçek bir olumsuz deneyimi silmek için hazırda bekleyen çalışanları var. Bu markadan ürün satın alırsanız, satış sonrası yalnızsınız.

H
1/5

Ne biçim bir şirketsiniz hiçbir şekilde ulaşılmıyor sipariş verdik ne kargoya veren var nede arayan Rezil ettiniz insanları Alman firmasını Türkiye de en rezil bir şekilde nasıl rezil ederseniz derseniz bizim millete bırakın onlar rezil eder anlayışı aha da örneği disiplinsiz vurdumduymaz bir anlayış ile devam edin siz

F
1/5

V6 Premium süpürge bir ay kullanımdan sonra yanık kokusu yaymaya başladı, buraya kadar her şey normal elektronik eşya bozulabilir. Ama sonrası ? Ulaş ki Karcher Müşteri hizmeti, servisi her neyse ulaşamıyorsun ki, ulaşsam servise göndersem eminim servis hakkında da bilgi alamayacağım. Verilen hizmet sıfır değil, hatta eksi bile değil.

C
1/5

İnternet sitelerinden aldığım ürün bir ay oldu hala gönderilmedi. Açıklayıcı tek bir yanıt alamıyorum. Siparişi iptal etmek istemiştim öyle bir uygulamaları yokmuş. Ürün gelecek sonra iade edecekmişim. Ben hayatımda böyle saçma bir alışveriş yaşamadım. Pişmanım. Markaya güvendim ama bundan sonra karcher markasıni bırakın kendim kullanmayı kimseye önermeyeceğim. Karcher marka ürün alma düşüncesinde olanlar varsa yaşayacağı olası bu eziyetleri düşünsün bir daha karar versin. Yazık gerçekten çok yazık.

N
1/5

Cam silme aparatını aldım ve hiç memnun kalmadım acilen iade istiyorum, ama ne yazıkki müşteri hizmetleri numarası açılmamak için yapılmış gibi, sistem üzerinden mail ya da canlı destek vs de söz konusu değil

M
3/5

Ürün ve ürün kalitesi olarak çok iyi, müşteri hizmetleri ve taleplere karşılık vermesi çok çok kötü

E
5/5

İlgi alaka ürün tanıtımı çok iyi, fazlasıyla sorularımızın karşılığını bulduk. Karcher kalitesi zaten tartışılmaz. Bu alışverişimde de çok memnun ayrıldım. Teşekkürler

U
1/5

Karcher halkalı servisine 12 Aralık da verdiğim ürün hala tamir yapılmadı servis çalışanları gayri ciddi karcher markasına hiç yakışmayan bir ortam var hiç tavsiye etmiyorum

N
5/5

K4 yıkama makinası aldık 3 kez kullandık vere arıza verdi bununla ilgili Karaköy şubesini aradık bu markanın servisi yoktur sadece top lanılır servis olanağı yurt genelinde yok dendi Halkalı da intel global lojistik merkezine yönlendiriliyor 5 ayın 26 gönderdik aradığımızda muhatap bir kişi bile bulunamıyor ve ürün halen ellerinde 3 ay geçti bir bilgi bile veren olmadı yani açıkçası güvenerek aldık ama hiç bir şekilde tadilatı yapılmıyor biz bin bişman olduk ve öde digimiz para çöpe gitti ürünlerinin arkasında durmuyorlar asla tavsiye etmiyorum.

H
1/5

Alman malı diye aldık almanı at geriye ne kaldıysa o yazık günah verilen önce paraya tüketici hakem heyetiyle uğraş dur şimdi

E
1/5

Toplu 4 adet makine aldım 2 si fabrika hatalı çıktı gönderdim servise dediler değişim olacak dedim tamam sonra aynı bozuk makineleri açmadan geri göndermişler lanet bir marka lanet bir yer acilen değisim diyenlerin laflarınin arkasında durmalarını istiyorum

E
1/5

Karcher satış sitesinden buhar temizleme makinası aldık bir aydır hala elimize ulaşmadı müşteri temsilcileri açmıyor mailler cevaplanmıyor tüketici hakem heyetine başvurdum süreci ordan çözeceğim sizin çözmeye niyetiniz yok

S
1/5

Ürün harika fakat servis vasat 25iş günü oldu ürünüm yok. Müşteri hizmetlerine bağlanmak çok zor. Sakın bulaşmayın

D
1/5

Çok ama çok kötü bir MH var. İnternet sitesinde, tüm indirimlere ek 5000 TL üzeri alışverişe 1000 TL indirim kodu veriyor ama üründe sadece 1 kod kullanıyorsunuz. Aynı ürün dış satıcılarda 1500 TL daha ucuz, bunu sorunca, serbest piyasa diyor, MH temsilcisi. Her sorduğuma farklı cevap verip, ürünü aldırmaktan vazgeçirdi.

A
1/5

Bugün Basın Ekspres yolundaki Karcher servisine, çalışan ama arada stop eden MV3 süpürgemi götürdüm.2 yıl kadar önce motoru değilmişti.İlgi sıfır. Adamlar makinayı bırak git 20 işgünü yani BİR AY servis süremiz var diyor.Sanki araba taöir edecek. Ben, "basit birşey olabilir, 1 saatlik yoldan geliyorum, bi 10 dakika baksanız" dedim, el cevap: "mümkün değil, sırada bir sürü makina var dediler. Son sözüm: Sakın Alman markası deyip KARCHER e bulaşmayın, paçayı kaptırmayın.

R
1/5

Sakın gitmeyin tam bir kazık. Swıtch ve basınç arızasına 3500 tl istedi utanmazlar. Makinenin yenisi 4500 tl. Başka servisi sordum arızasını 750 tl ye yaparız getirin dediler.

P
5/5

Türkiyedeki tek distribütör burasıymış internetteki fiyatlar daha düşük dedik , internetten alabilirsiniz onları da biz getirtiyoruz dediler. Tamam dedik internetten aldık teşekkürler

A
5/5

Müşteri hizmetlerini 20 kere aramama rağmen kesinlikle bir kere bile cevap vermemektedir.. Bu markaya yakışmıyor.

E
5/5

Yorumlari okuduktan sonra cozum bulamayacagimi dusunurek gittim ama hemen ilgilendiler ve urunumun degisimini sagladilar,cok teskkur ediyorum..

M
1/5

Sizlere yıkama makinası gönderdim 20gun oldu servisi arıyorum açan yok bu nasıl bı iş bu servisin hiç mi müşteri temsilcisi yok ne arayan var nede telefona bak nede her hangi bilgi veren verbizlerin bu mahrubiyetimizi kimler karşılayacak 20 günde küçücük bı makinaya bakilamiyorsa bu servis neden var neden satiyorsunu servisi olmayan makinaları bı an önce ilgilenmesini rica ediyorum

A
1/5

10bin lira ver 1 gün kullan tabanca contası patlasın satıcıyı ara servise yönlendirsin Servis arabam yok gelemem sen getir satıcıyı ara ben hallediyorum sonuç sıfır herşey satana kadar. En kötüsü de bu yorumları okuyupta rahat Rahat gezebilen ithalatçı firma sahibine helal olsun.

H
5/5

SE 6.100 modelinde yaşadığım sorun için çok kısa sürede çözüm ürettiler. Müşteri Hizmetlerine ve -1 katında bulunan servisde ki arkadaşlara çok teşekkürler.

Z
1/5

Bu firmadan aldığım vc3 toz torbasız süpürge ve borusunun içine kaçıp elimi parçalaması sonucu aynı sorundan bir buçuk ay tamir süresi bekledikten sonra ikinci kez verdik ve sonuç dört aydır parça marça yok!lanet parçayı çöpe atıp bir süpürge borusu vermek yerine garantisi olan ürünün Almayandan zımbırtı bekliyoruz bahanesiyle yasal süreç çoktaaannn aşılmasına rağmen yapılmaması..evimi hortumun ucuyla dört aydır supurmeye çalışıyorum kimsenin umrunda bile değil.hergun müşteri temsilcileriyle konuşuyoruz kocamla bu kadar telefonda konuşmadım.sinir krizi geçirmek isteyen varsa bu firmadan hemen ürün alsın..garantiye falan güvenmeyin alın ve ayvayı yiyin

T
3/5

Bahçe tipi bir su tabancası aldım 7 ayda bozuldu/kırıldı firmayla telefon ve mail yoluyla iletişime geçtim ve bana ürünü birebir değiştirdiler. Ancak bahçe su tabancası alacaksanız ürünleri fiyatına göre yeterince kaliteli değil tavsiye etmem.

S
3/5

Aradığım aksesuar on line mağazada yok. Merkeze gitmek zorunda kaldım

T
5/5

Mağaza satış yetkilisi Taner beyin bizlere olan yardımı ve markanın kalitesi muhteşemdi. Teşekkür ederiz.

Y
1/5

ANIL KOLTUK YIKAMA olarak hizmet veriyoruz puzzi 400 model Bi Makina aldık 1 aylık ürün başımıza bela oldu 15 günlükken arıza verdi yaptırdık şimdi 30 günlük koltuk yıkama aparatı olan yerden su sızdırıyor şikayet oluşturdum dönen olmadı bu markadan uzak durun paranız ile rezil olmayın.

G
1/5

siparişim eksik geldi fakat ne telefondan ne de mail üzerinden ulaşamıyorum kendilerine!!!

E
1/5

ilk defa Karcher markalı bir ürün aldık. Beklentimiz yüksekti ama hayal kırıklığına uğradık. Süpürgenin çekiş gücü iyi ama toz haznesi küçük ve 7 ay içinde plastik hortum kısmında yarılma oluştu. Garanti kapsamına da almadılar. 100 TL ödeyerek tamir ettirdik. Hortum değişti aradan 6 ay geçmeden tekrar yarıldı. Artık Karcher'ın önünden bile geçmeyiz. Büyük hayal kırıklığına uğradık.

I
1/5

Arıza yapınca, tamirat için yenisi kadar ücret isteniyor. Kullan at niyetiyle alınabilir. Ben tekrar almam.

M
2/5

Kesinlikle tavsiye etmiyorum arkadaşlar malın arkasında duran bir firma değil ürün arıza yapmış servise bırakmışım 2 ay geçmiş 2 ay sonra çıkıp garanti kapsamına girmez diyorsun yoğun kullanım tespit edilmiş evde yatması için almadık bu ürünü 3 tane aracım var haftada toplasan iki kere yıkıyorum üçünü ama gelde muameleyi gör kesinlikle almanızı tavsiye etmem ürün yerli alın

Ö
1/5

Mağazanız ile iletişim kuramıyorum. Stok kontrolü yaptırmak istiyorum telefonu açan yok.

S
3/5

İlgi, alaka var. Ürünleri merkezde görebilihorsunuz. Merkez servis ve cumartesi açılış saati 09 olmasına karşın 09:30 oldu hala in cin top atıyor.

S
1/5

K2 MODEL 2 YIL GARANTİLİ ARAÇ YIKAMA CİHAZI SATIN ALDIM. 2 AY SONRA CİHAZ ÇALIŞMADI. YETKİLİ SERVİS; MOTOR YENİLENMELİ, KULLANICI HATASI DİYE CEVAPLAYIP 600 TL ÜCRET TALEP ETTİ. TÜRKİYE’DE SATIŞI YASAKLANMASI GEREKEN BİR MARKA. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.

Z
1/5

Bunlardan ürün alınca garantiyi yok sayın. Ne olursa olsun kullanıcı hatası diyip garanti dışı bırakıyorlar. Sinirlerinize yazık.

S
5/5

Son Derece Memnunum.Tüm Ürünlerini Kullanıyorum

F
5/5

Servis bölümündeki Hami Kozoğlu'na yardımlarından dolayı teşekkür ederiz...

E
1/5

Yıl olmuş 2019 garanti için fatura arayan ürünü 1 yıl bile dayanmayan dandik plastikten ürün yapan şirket

R
1/5

Hiçbir şekilde geri dönüş yapılmıyor merkez numarası direkt meşgule düşüyor

E
1/5

2 gündür arıyorum telefonları açan yok borç isteyeceğiz sanki !

P
2/5

Telefon numarasini fuzuli yaziyorsunuz efendim. Telefonu açak yok ❗️❗️❗️

S
1/5

BERBAT ÖTESİ, SERVİS SIFIR GARANTİ ANLAMINDA HİÇBİR ŞEY YOK SÜREKLİ SIKINTI ÇİKARİYOR YEDEK PARÇALARİ YOK. KESİNLİKLA ALMAYIN ALDIRMAYIN. YASAL HAKLARIMI ARAYACAĞIM.

E
5/5

Özellikle Ergonomik olması kullanım kolaylığı ve dayanıklılığı ile parasını %100 hak etti 5 yıldız veriyorum

Y
1/5

4 saattir müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum.2. Sıradasıniz..1. Sıradasınız deyip duyruyorlar

H
5/5

Karcher makinaları ile ilgili tüm yedek parçaları buradan temin edebilirsiniz.Servis mükemmel.

Y
1/5

Kimse telegona bakmıyor bu ne ya

S
5/5

Harika!!

F
3/5

Urunler kaliteli mekan güzel, ayni şeyi musteriye hizmet için söyleyemeyeceğim

H
1/5

Telefonlarina asla ulaşamiyorum

N
1/5

Çok kötü. Hiçbir şey almayın bu firmadan.

P
5/5

Çok güzel bir alışveriş merkezi

S
1/5

Çevrimiçi mağazadan puzzi 10/1 araba sipariş ettim. 5 günde teslim edilir. Resmi Antalya mağazasında bir servisin gelip makinenin nasıl çalıştığını göstereceğini söylediler. Servisi bekledik ama gelmedi, kimse aramadı, yazmadı. E-posta isteklerime kimse yanıt vermedi. Yardım Hattına kimse cevap vermedi. Sonuç olarak kutuyu açtık ve hemen koltuk temizliği için nozül olmadığını gördük. Bu konuyu hemen müşteri desteğine yazdık. Üç gün boyunca cevap gelmedi. Garantinin sonradan geçerli olmayacağından korktukları için arabanın montajını yapmadılar ve kullanmadılar. Nozulun gönderildiğini bize teyit ettiklerinde halı yıkama makinesinin montajına başladık. Sonuç olarak su basıncını kontrol eden bir kol (bölüm 28) yoktu. Destek servisini aradık ve yardım hattındaki kız son derece kaba bir şekilde konuştu. Hattı hiç aramadığımızı ve ilk defa aradığımızı söyledi. Sayın Karcher Türkiye yönetimi, hizmetiniz berbat. Çevrimiçi mağaza, destek hizmeti gibi iğrenç bir şekilde çalışıyor. Karcher şirketi tüm dünyada ünlüdür ve herkes tarafından sevilmektedir! Ürün kalitesiyle değer görüyor, hizmet her zaman en üst seviyede ama ne yazık ki Türkiye'de değil. Şu anda çok üzgün ve kızgınım, bu yüzden şirketin Almanya'daki genel merkezine mutlaka bir itiraz yazısı yazacağım ki onlar da bu durumdan haberdar olsunlar. Ve kim bir çevrimiçi mağazadan bir şey satın alacaksa, lütfen satın almayın, sinirlerinizi ve paranızı koruyun.

H
1/5

Musteri hizmetlerine ulasmak mumkun degil.kimle goruscem

Yorumunuzu yazın


Hata
Hata Alınıyor: Mesajınız gönderilemedi. Lütfen daha sonra deneyin.
Sistem bilgisi
Lütfen adınızı girin.
Lütfen yorumunuzu girin.


Bu alan zorunludur